Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Grižtant prie dviračių takų temos.

    Kokia situacija yra su Kalvarijų g. dviračiu tako projektavimu?
    Nuo Konstitucijos pr. sankryžos dviračiu takas netelpa nei vienoje pusėje, bet kertant Žalgirio g. sankryžą vietos jau apstu abejose.

    Pagal Žalgirio g. sankryžos atskirą projektą takas numatytas rytinėje pusėje, bet iš kito galo jau įrengtas takas vakarinėje pusėje, su problematiška vieta ties "Pramogu arena" stotele / Lidl.

    Tiesimas vakarinėje dalyje būtų logiškesnis?, nes lyginant su rytine būtų išvengtos sankryžos su Apkasų, J. Treinio, P. Lukšio gatvėmis (padidėja saugumas, sutrumpėja kelionės laikas).

    Beje, jau kažkurioje temoje buvo įkelta nuotrauka su šaligatvio remontu prie Giedraičių st. rytinėje Kalvarijų g. dalyje be dviračių tako.

    O gal takas "persimes" iš rytinės dalies į vakarinę tik užkilus į kalną prie Kristoforo progimnazijos?

    Comment


      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
      Olimpiečių gatvės dviračių takas

      11. Šį perėja sutvarkyta kitaip nei pirmoji (žr. pav. 8.), t. y. gatvės bordiūras nužemintas prieš iškiliąją perėją.

      Aciu, kad numeruoji nuotraukas. Sitoje vietoje visa laika stovi didziule bala po kiekvieno lietaus. Pereiti gatve reikia tureti isskirtiniu sugebejimu ar buti zmogumi-varle. Tas bordiuru nuzeminimas ties iskilia pereja yra pasityciojimas.

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

        Aciu, kad numeruoji nuotraukas. Sitoje vietoje visa laika stovi didziule bala po kiekvieno lietaus. Pereiti gatve reikia tureti isskirtiniu sugebejimu ar buti zmogumi-varle. Tas bordiuru nuzeminimas ties iskilia pereja yra pasityciojimas.
        Parašysiu pranešimą į TvarkauMiestą.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          O kodėl statyboms turėtu trukdyti religiniai prietarai?



          Jeigu kulturis reglamentavimas prieštarauja teisiniui tai reikėtu truputi religiniams fanatikams sparnus apkarpyti.

          O pasakymai kad nusprės bendruomenė ir bus tai tas pats kas imamas pasakys kad šarijos įstatymas galioja vadinasi galios.
          nesigaudai zydu reikaluose, judeju bendruomeneje ne rabinas reikalus sprendzia.
          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


          - George W. Bush President of the USA

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Galima sužinoti raganos tiesioginio vadovo telefoną ir paskambinti jam prieš tai užregitravus pakartotinai problemą.
            Šaukštai po pietų, Karoliniškėse. Šiaip ir su ta ragana, ir Pakalniu, ir Poderskiu susirašynėjau. Tiksliau beveik monologą variau. Pasiūliau atleisti Anton Nikitin iš SĮ „Susisiekimo paslaugos”. Poderskis parašė, jog tarp jo ir įmonės sutartis nutraukta, bet neužsiminė, jog įdarbintas vyr. miesto inžinieriumi pačioje savivaldybėje. Lol. Su žurnalistiniu išsilavinimu. Buvo dar bandomasis, bet neatleido.

            Daugiau jokių žinių negavau, niekas niekam neįdomu dėl įstatymų nesilaikymų projektuojant. Pauža (infrastruktūros vadas) formaliai atrašė, jog PP (projektinių pasiūlymų) stadija neapibrėžia projektavimo sprendinių, o tai tik „projektavimo idėja”, todėl gali būti visi įmonomi pažeidimai STR. STR atitikimui skirtas tech. projektas, kurio jau su visuomene nederina ir ten pažeidus normas – statybos inspekcija priima projektus, nes viskas pagal projektą, nesvarbu, kad su nelegaliais sprendiniais. Aišku, galėtų iš anksto neduoti leidimo statyboms, bet niekas ten nesigilina. Gal dar parašysiu dėl Žaliųjų Ežerų g. dėl nuolydžių ir netinkamo tako tipo.

            Buvau apskundęs statybos inspekcijai dėl grubių ir esminių pažeidimų pora projektų (dėl nuolydžių), tai atrašė, jog per 30 d. reikėjo kreiptis į Valstybinę administracinių ginčų komisiją. Ką ir padariau viešinant kią projektą. Komisija nepriėmus skundo liepė ištaisyti jo trūkumus. 2-tru bandymų nepavyko priduoti dėl bardako įstaigoje, 3-iu bandymu vistiek nepriėmė, pakomentuodami, kad negali priimti, nes komisijos kompetencija neatitinka vertinti infrastruktūros PP ginčų. Liepė kreiptis į statybos inspekciją. Į tą pačia, kuri liepė kreiptis į tą ginčų komisiją.

            Realiai galima tik į teismą kreiptis, bet reikia pinigų.

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Daugiau jokių žinių negavau, niekas niekam neįdomu dėl įstatymų nesilaikymų projektuojant. Pauža (infrastruktūros vadas) formaliai atrašė, jog PP (projektinių pasiūlymų) stadija neapibrėžia projektavimo sprendinių, o tai tik „projektavimo idėja”, todėl gali būti visi įmonomi pažeidimai STR. STR atitikimui skirtas tech. projektas, kurio jau su visuomene nederina ir ten pažeidus normas – statybos inspekcija priima projektus, nes viskas pagal projektą, nesvarbu, kad su nelegaliais sprendiniais.

              Buvau apskundęs statybos inspekcijai dėl grubių ir esminių pažeidimų pora projektų (dėl nuolydžių), tai atrašė, jog per 30 d. reikėjo kreiptis į Valstybinę administracinių ginčų komisiją.
              Dėkui už išsamų aprašymą.
              Nežinau, kaip su infrastruktūros projektais, bet PP derinamas iš esmės tam, kad kai ateis projektas, nebūtų problemų. Tai kokia prasmė derinti PP ir paskui infostatyboje dėti "like", jeigu jis a apriori netinkamas. Tai diskredituoja PP derinimo proceso idėją ir svarbą. Kitą vertūs, taip, gali taip būti, kad nuo PP skirtis projektas, bet derintojas turi tą pastebėti.
              Nesuprantu VTPSI sprendimo. Ar galite plačiau pakomentuoti, nes, kaip suprantu, ginčijote projekto sprendinius ar jau įgyvendintą projektą?

              Comment


                Galima kreiptis į mane antru asmeniu. Kažkaip jaukiau. Esu jiems pora įgyvendinamų skundęs ir vieną įgyvendintą, kol darbai nebuvo priimti, bet jie įpareigoja ištaisyti broką tik tą, kuris „patogesnis”.

                Neseniai skundžiau Oslo g. PP metu nederintą dviračių tako atšaką į 3 kartus (!) per statų šlaitą. Atšakos pradžia pradėta tiesti su biurų statybomis ir atitinkamu projektu. Tolimesnė tako trasa, būtent tas pagrindinis pakilimas 3 kartus viršijantis leistiną nuolydį, buvo kurtas atskiru PP. Tą atskirą PP ir skundžiau.

                Taip pat skundžiau T. Narbuto g. projektą, kurio pirkimai jau įvyko, bet statybos nepradėtos. Dabar vyksta projekto korekcija ir savivaldybės oficialiame dviračių takų „timeline” nurodoma, jog pirkimai bus nauji. Prašiau, kad įpareigotų ištaisyti irgi per didelio nuolydžio atkarpą. Pateikiau dvi alternatyvas, kaip legaliai padaryti.

                VTPSI atstūmus mane, padariau, kaip liepė – sulaukiau sekančio numatomo projekto PP patvirtinimo, kuris neatitiko STR dar ir DJMP, taip pat Dviračių trasų specialiojo plano. Savivaldybės administracijai (Pakalniui, Poderskiui ir t. t.) neįsiklausius, jog pažeidžia įstatymus (net 3 dokumentus), Žaliųjų Ežerų g. iki miesto ribos patvirtintus PP apskundžiau Valstybinei administracinių ginčų komisijai per 30 d. po PP patvirtinimo.

                Na, tai naudos nulis iš pastarųjų kreipimųsi. Per visą kelių metų laiką, realiai iš VTPSI naudos buvo tik tiek, kad Pilaitės pr. tarp dviračių tako ir pėsčiųjų tako parkavimo bortus pakeitė įvaižiaimo bortais, nes projekte buvo įvažiavimo bortai numatyti (įpareigojo keisti dar stytybų metu, bet atkarpa jau buvo beveik baigta ir sudarė 1 km). Taip pat kitame jau baigtame projekte panaikino kelias kelio ženklų stulpų atramas per arti pastatytas Viršuliškių skg., o patys dar įpareitojo, net man neprašant, perdaryti pervažą (teko nuiminėt asfaltą / plyteles ir naujai asfaltuot gabaliuką).

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Galima kreiptis į mane antru asmeniu. Kažkaip jaukiau.
                  Ir "jūs" ir "tu" yra antrasis asmuo. Skirtumas -- vienaskaita ir daugiskaita.

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Galima kreiptis į mane antru asmeniu. Kažkaip jaukiau. Esu jiems pora įgyvendinamų skundęs ir vieną įgyvendintą, kol darbai nebuvo priimti, bet jie įpareigoja ištaisyti broką tik tą, kuris „patogesnis”.

                    Neseniai skundžiau Oslo g. PP metu nederintą dviračių tako atšaką į 3 kartus (!) per statų šlaitą. Atšakos pradžia pradėta tiesti su biurų statybomis ir atitinkamu projektu. Tolimesnė tako trasa, būtent tas pagrindinis pakilimas 3 kartus viršijantis leistiną nuolydį, buvo kurtas atskiru PP. Tą atskirą PP ir skundžiau.

                    Taip pat skundžiau T. Narbuto g. projektą, kurio pirkimai jau įvyko, bet statybos nepradėtos. Dabar vyksta projekto korekcija ir savivaldybės oficialiame dviračių takų „timeline” nurodoma, jog pirkimai bus nauji. Prašiau, kad įpareigotų ištaisyti irgi per didelio nuolydžio atkarpą. Pateikiau dvi alternatyvas, kaip legaliai padaryti.

                    VTPSI atstūmus mane, padariau, kaip liepė – sulaukiau sekančio numatomo projekto PP patvirtinimo, kuris neatitiko STR dar ir DJMP, taip pat Dviračių trasų specialiojo plano. Savivaldybės administracijai (Pakalniui, Poderskiui ir t. t.) neįsiklausius, jog pažeidžia įstatymus (net 3 dokumentus), Žaliųjų Ežerų g. iki miesto ribos patvirtintus PP apskundžiau Valstybinei administracinių ginčų komisijai per 30 d. po PP patvirtinimo.

                    Na, tai naudos nulis iš pastarųjų kreipimųsi. Per visą kelių metų laiką, realiai iš VTPSI naudos buvo tik tiek, kad Pilaitės pr. tarp dviračių tako ir pėsčiųjų tako parkavimo bortus pakeitė įvaižiaimo bortais, nes projekte buvo įvažiavimo bortai numatyti (įpareigojo keisti dar stytybų metu, bet atkarpa jau buvo beveik baigta ir sudarė 1 km). Taip pat kitame jau baigtame projekte panaikino kelias kelio ženklų stulpų atramas per arti pastatytas Viršuliškių skg., o patys dar įpareitojo, net man neprašant, perdaryti pervažą (teko nuiminėt asfaltą / plyteles ir naujai asfaltuot gabaliuką).
                    varnas varnui akies nekapsi,, vienintelis budas yra kreiptis i teisma. Na zinoma zyminis mokestis ir laikas.
                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                    - George W. Bush President of the USA

                    Comment


                      Dar yra ir vadinamasis protingumo faktorius. Jeigu dondc reikalauja Narbuto g. statyt viadukus dviračiams, tai nieko nuostabaus, kad yra ignoruojamas. Suprantu, įstatymai, bet reikia suprasti miesto turimų lėšų kiekį, reikia suprasti kontekstą (dviračių takai vis dar retenybė, o dalis miesto išvis neturi šaligatvių). Vietoje to, kad dabar kovotumėt dėl 2 laipsniais mažesnio nuolydžio geriau skirtumėt jėgas, kad mieste atsirastų pirmiausia kuo daugiau bent 90% kokybiškų takų, o tuos 10% galima bus ištaisyt, kai Vilniuje jau bus įgyvendintas dviračių takų tinklas, o pėstiesiems nereiks per balas klampoti.

                      Jūsų visi šitie reikalavimai atsiremtų į tai, kad per 4 metus miestas nuties 2 dviračių takų atkarpas, bet užtat labai brangias ir labai patogias. Vau, tikras proveržis bus.
                      Paskutinis taisė Creatium; 2021.03.30, 10:13.

                      Comment


                        Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                        nesigaudai zydu reikaluose, judeju bendruomeneje ne rabinas reikalus sprendzia.
                        Niekas ir nesakė, kad rabinas. Buvo palyginama dviejų religinių išmislų norai įvesti savo tvarką kur jos neturėtų būti.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Dar yra ir vadinamasis protingumo faktorius. Jeigu dondc reikalauja Narbuto g. statyt viadukus dviračiams, tai nieko nuostabaus, kad yra ignoruojamas. Suprantu, įstatymai, bet reikia suprasti miesto turimų lėšų kiekį, reikia suprasti kontekstą (dviračių takai vis dar retenybė, o dalis miesto išvis neturi šaligatvių). Vietoje to, kad dabar kovotumėt dėl 2 laipsniais mažesnio nuolydžio geriau skirtumėt jėgas, kad mieste atsirastų pirmiausia kuo daugiau bent 90% kokybiškų takų, o tuos 10% galima bus ištaisyt, kai Vilniuje jau bus įgyvendintas dviračių takų tinklas, o pėstiesiems nereiks per balas klampoti.

                          Jūsų visi šitie reikalavimai atsiremtų į tai, kad per 4 metus miestas nuties 2 dviračių takų atkarpas, bet užtat labai brangias ir labai patogias. Vau, tikras proveržis bus.
                          Creatium'ą jau „Facebook Vilniaus dviračių takų kuriozai” grupės adminas norėjo pašalinti („užbaninti”) dėl gaišinamo kitų laiko savo blevyzgomis. Būtų nesmagu ir čia tokio pasiūlymo sulaukti. Dabar prašau pacituoti kur aš siūliau statyti viadukus T. Narbuto g. Ar vėl nesuvokiamos sąvokos, kaip šaligatvių temoje kalbant apie „pėsčiųjų taką” ir ženklus?

                          Kažkodėl taip pat buvau ignoruojamas statybos inspekcijos, kai siaurame šaligatvyje per ivdurį pastatė elektros skydynę ir nebeliko legalių pločių pėstiesiems. Čia Pilaitės pr. šalia dangoraižių tankumo. Geriausia nebūti ignoruojamam, tai nieko nedaryti, kaip tamsta.

                          Paties logika vadovaujasi ir eilinis narkomanas gatvėje, perfrazuojant – „įstatymai, bet reikia suprasti ir turimų lėšų kiekį, reikia suprasti kontekstą (į darbą tokio nepriims, narkotikų reikia, pats neturi pinigų, bet turi kiti). Vietoj to, kad narkomanas susirastų darbą ir gydytųsi jis geriau skiria jėgas apiplėšimams, t. y. daro ne tą ką reikia, kaip vyksta ir su dviračių takais, o tu tą pateisini.

                          Proveržis dviračių populiarinime būtų kur kas didesnis su gerais takais nors ir vėliau, užtat su blogais – tas proveržis bus įbetonuotas ir nekils, kaip ir nesikeis tie takai ateinančius 50 m. T. Narbuto g. finansuoja ES, kur finansuoja jie, tai reikia nereikia atsiranda ir granito bortai kažkur užmiesčiuose ir pan., tai pinigų trūkumas atkrenta. Net nebūtų vėluojama visko tinkamai įrengti, jeigu savivaldybė neužsiimtų sukčiavimu ir projektuotų tokius pločius, kokie buvo pristatyti ir suderinti viešo svarstymo metu. PP patvirinti dviračių takai 3,5 m pločio, slapta suprojektavo 3 m, dabar apsimeta geriečiais ir tik kai kuriuose atkarpose vėl „platins” iki 3,5 m, taip savo projekto taisymais vėluodami jau bent 2 metus. Maldauju, nejuokinkit.

                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          P.S. O koks tavo išsilavinimas?
                          Mano išsilavinimas pakankamas, kad mokėčiau tarpu skirti P. S., bet tamstai, kaip surpantu nei įstaytmai, nei taisyklės negalioja.
                          Paskutinis taisė dondc; 2021.03.30, 12:33.

                          Comment


                            Yra toks dalykas angliškai vadinamas echo chamber. Čia, kai užsidarai savo informacijos burbule ir negirdi to, kas prieštarauja tavo pačio įsitikinimams arba turimai informacijai. Šnekamojoje kalboje dar galima išgirsti ir "circle jerk" terminą (lietuviškai versčiau kaip kolektyvinį patampymą, švelniai tariant).

                            Vilniuje tokie rateliai būriasi ties aštriausiais klausimais. Pirmiausia matėm naujų statybų klausimais, po to želdynų grupelės, o dabar jos plečiasi ir į kitas kategorijas. Realybėje viskas atrodo maždaug taip:
                            1. kažkas parašo akivaizdžią faktinę nesąmonę;
                            2. tu pataisai, kad tai yra nesąmonė ir nurodai kodėl;
                            3. tave užmėto nesusijusiais klausimais arba klausimais apie menkniečius, kurie esmės nekeičia;
                            4. tu į juos bandai atsakyt;
                            5. tave apkaltina "blevyzgom", "trolinimu" ar dar kaip kitaip patogiai ir pasiūlo užbanint; arba tiesiog užbanina.

                            Iš vieno tokio ratelio jau esu išbanintas - iš Miesto planavimo diskusijų, kur bandžiau ramiai ir argumentuoti diskutuoti dėl vieno objekto. Bet žmogus, su kuriuo diskutavau, nusprendė, kad aš trolinu ir išbanino. Į kelis kitus iš anksto aiškius tokius ratelius net nebandžiau eit (pvz., želdynų), nes esu produktyvesnis, kai neskiriu neriboto laiko ginčams, kuriuose figūruoja faktai prieš emocijas. Tuomet žymiai daugiau galima pasiekti kalbantis tiesiogiai su suinteresuotais ar atsakingais žmonėmis.

                            Jeigu Vilniaus dviračių takų kuriozų grupė taps tokiu rateliu, tai su mielu noru pats iš ten išeisiu. Bet kol kas ten, panašu, didžioji dauguma yra gebančių objektyviai mąstyt ir priimančių įvairią nuomonę bei mokančių atsižvelgti, jeigu kažkas pataiso juos.


                            Paskutinis taisė Creatium; 2021.03.30, 13:07.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Iš vieno tokio ratelio jau esu išbanintas - iš Miesto planavimo diskusijų, kur bandžiau ramiai ir argumentuoti diskutuoti dėl vieno objekto. Bet žmogus, su kuriuo diskutavau, nusprendė, kad aš trolinu ir išbanino. Į kelis kitus iš anksto aiškius tokius ratelius net nebandžiau eit (pvz., želdynų), nes esu produktyvesnis, kai neskiriu neriboto laiko ginčams, kuriuose figūruoja faktai prieš emocijas. Tuomet žymiai daugiau galima pasiekti kalbantis tiesiogiai su suinteresuotais ar atsakingais žmonėmis.Jeigu Vilniaus dviračių takų kuriozų grupė taps tokiu rateliu, tai su mielu noru pats iš ten išeisiu.
                              Ar ne su E. Kriščiūnu susipykote? Jis gi viską išmano ne tik dviračiuose, bet ir miesto planavime...

                              Comment


                                Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                                Ar ne su E. Kriščiūnu susipykote? Jis gi viską išmano ne tik dviračiuose, bet ir miesto planavime...
                                Nesakyčiau, kad susipykom. Aš tai nepykstu ant jo nei kiek. Bet dviračių grupėje diskutavau su juo, jis banint siūlė.

                                O Miesto planavimo diskusijose berods su Tiškum diskutavau ir berods jis banino.

                                Comment


                                  Paskutinis Creatium perliukas, kad sukišus pinigus į viaduką galima jį laisvai griauti jau po 8 m.:

                                  Click image for larger version

Name:	download (1).png
Views:	375
Size:	75,8 kB
ID:	1873793

                                  Tik priminsiu, jog prie mano namų per pus perlūžusį ir į žemę pavojingai prasmigusį laiptą „tvarko” jau 4 m., šakas įlindusias į šaligatvį 1 m. pjauna, o ant medžio užmestą kilimą jau pusę metų nagrinėja Tvarkau Vilnių, kaip nukelt.

                                  I am out (arba back to „Rašykime lietuviškai” temą).

                                  Comment


                                    Jeigu tu čia vėl specialiai iškerpi tik vieną pranešimą iš kelių, o ne netyčia, tai tik dar kartą parodo, kad mano viršutinis postas ne pro šalį.

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                      Tik priminsiu, jog prie mano namų per pus perlūžusį ir į žemę pavojingai prasmigusį laiptą „tvarko” jau 4 m., šakas įlindusias į šaligatvį 1 m. pjauna, o ant medžio užmestą kilimą jau pusę metų nagrinėja Tvarkau Vilnių, kaip nukelt.
                                      Šakas bei kilimą galėtum ir pats sutvarkyti, jei leistum sau praleist vieną kitą pranešimą forume

                                      Comment


                                        E, gal nesileidžiam į asmeniškumus? Matyt, mažai minat, kad norisi kariaut internetuose. Oras jau tinkamas, lauk, naudoti esamų takų!

                                        Comment


                                          Čia tik norėčiau atkreipti dėmėsį, kad kai dabar daugelyje vietų dviračių infrastruktūros lygis yra visiškas nulis, tai absoliučiai nėra svarbu, ar nuolydis yra 4%, ar 4,5%, ir statistinis dviratininkas to net nepastebės, nes jau yra ''wow'' efektas - po daugelio metų visiškos stagnacijos, žmogų galima nustebinti raudonu asfaltu ir neišklypusiomis plytelėmis. Geriausiu atveju, vienas iš šimto tūkstančio eis su liniuote ir tikrinis, ar tinka nuolydis tuos visus normatyvus, ar netinka. Ir kai turint fiksuotą pinigų sumą* kyla dilema, ar statom 1km dviračių tako pagal visus str'us, bet kuris niekur su niekuo nesusijungs, ar 5km, kurie galbūt vietomis neišpildys visų olandiškų aksiomų, bet bent jau sudarys vientisą tinklą ir leis dviratininkui nuvažiuoti nuo taško A iki taško B, tuo pačiu pritraukiant dar daugiau dviratininkų, man atrodo, turėtų būti aišku, ką reikia pasirinkti.

                                          *miestas neturi pinigų sudažninti autobusų per karantiną, kad žmonės nevažiuotų kaip silkės bačkoj, o jūs norite ženkliai padidinti sąmatą, statant viadukus ir serpantinus? Juokinga.

                                          TLDR: kai prie Zuoko nieko nestatė, tai ir kritikos nulis, kai tik savivaldybė pradėjo bent šiek tiek kreipti dėmėsį į kitus eismo dalyvius, tai vis atsiranda ''če ne pagal narmacivus'' ar ''plycialė nia taip padėta''
                                          Paskutinis taisė Pilaitis; 2021.03.30, 16:26.
                                          Už dviračius ir troleibusus!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X