he, tai kad prieš rekonstrukcijas viskas daugiau mažiau gerai buvo (apart tų beržų viduryje dvirtakio)
Aha, kažkokio labai fundamentalaus pagerėjimo konkrečiai šitoje vietoje tarp Mindaugo tilto ir beržų nebus. Labiausiai liūdna dėl to, kad Žvejų/Olimpiečių/Rinktinės sankryžos ir jos prieigų, panašu, net neplanuojama tvarkyti, nors dviračių trafikas ten bus vienas intensyviausių mieste. Šita vieta visoje atkarpoje nuo Žvėryno tolyn link Žirmūnų bus turbūt pati problematiškiausia, pavojingiausia ir šiaip nemaloniausia važiuoti.
Nieko čia ir nepadarysi geriau be visos sankryžos rekonstrukcijos. Kelias sankryžoje išplatėja, dvirtakis susiaurėja - kaip ir daugelyje kitų vietų Vilniuje. Aš matau tik vieną gerą sprendimą - iš visų pusių palikti tik po dvi juostas automobiliams ir įrengti sankryžoje žiedelį.
Pėstiesiems ir dviratininkams būtų greičiau įveikiama sankryža nelaukiant prieš šviesoforo, atsirastų vietos normalaus pločio šaligatviams ir dviračių takams ir net juostoms ant Mindaugo tilto. O automobiliams keturių juostų eismo gatvė atsiremianti stačiai į Senamiestį yra visiškai nebūtina, o ne piko metu net ir jie greičiau įveiktų nereguliuojamą sankryžą.
Atkarpa nuo Mindaugo tilto link žirmūnų. Panašu, kad be naujos dangos nieko ir nebedarys su šita problemine vieta, kur takas smarkiai per siauras (įskaitant pačią sankryžą).
Dar vienas pastebėjimas: panašu, kad šitą keliasdešimties metrų atkarpėlę nutiesė nekokybiškai su panašiomis problemomis, kaip Linkmenų gatvės takas, kur juntamai nelygi danga. Važiuojant juodu sluoksniu jaučiasi nelygumai ir galiu beveik garantuoti, kad ir raudonas sluoksnis bus nelygus. Už keliasdešimties metrų į Žirmūnų pusę prasideda žymiai lygesnė juodo sluoksnio danga. Aišku čia tik keliolika metrų, dėl kurių turbūt neverta daug aiškintis, bet visgi įdomu, kas lemia banguotą dangą?
Pažiūrėk į skaldos gabalus (iki 5-6cm) ir pasvarstykim, ar labai gerai galima juos išlyginti su 3-4cm asfalto?
Nieko čia ir nepadarysi geriau be visos sankryžos rekonstrukcijos. Kelias sankryžoje išplatėja, dvirtakis susiaurėja - kaip ir daugelyje kitų vietų Vilniuje. Aš matau tik vieną gerą sprendimą - iš visų pusių palikti tik po dvi juostas automobiliams ir įrengti sankryžoje žiedelį.
Pėstiesiems ir dviratininkams būtų greičiau įveikiama sankryža nelaukiant prieš šviesoforo, atsirastų vietos normalaus pločio šaligatviams ir dviračių takams ir net juostoms ant Mindaugo tilto. O automobiliams keturių juostų eismo gatvė atsiremianti stačiai į Senamiestį yra visiškai nebūtina, o ne piko metu net ir jie greičiau įveiktų nereguliuojamą sankryžą.
Šiaip visai įdomi mintis dėl žiedo. Kaip bebūtų, čia yra viena iš pagrindinių Senamiesčio apvažiavimo jungčių.
Kažin ar ten pakankamai vietos žiedui, turėtų daryt kabantį žiedą - per arti sklypai. Ironiškai ten patogiausia minti pakrante, gan patogiai išdėstytas nuvažiavimas ir užvažiavimas. Tik neesu tikras kaip pastarąjį rytinėje pusėje rekonstruos.
Turėjau omeny mažus žiedukus, tokius kur Verkių gatvėje buvo suprojektuoti (palyginau, tai jų skersmuo dar keturiais metrais mažesnis). Manau tilptų be problemų, tik jo, centras turėtų šiek tiek slinktis šiauriau nuo dabar esančio sankryžos centro.
Kernavės g. žiedo projekte gatvės iki žiedo ne ką siauresnės už dabar čia esančias, bet manau dviejų juostų keliuose skiriamos salelės pėstiesiems nebūtinos.
Manau, tai labiau galima vertinti kaip savivaldybės darbuotojų prioritetų prasilenkimą su tamstos lūkesčiais. Jau kurį kartą skaitant tamstos tokius komentarus man kyla mintis, jei taip gerai išmanai šitą sritį, gal pabandyk nusiųsti CV? ;-)
Turėjau omeny mažus žiedukus, tokius kur Verkių gatvėje buvo suprojektuoti (palyginau, tai jų skersmuo dar keturiais metrais mažesnis). Manau tilptų be problemų, tik jo, centras turėtų šiek tiek slinktis šiauriau nuo dabar esančio sankryžos centro.
Kernavės g. žiedo projekte gatvės iki žiedo ne ką siauresnės už dabar čia esančias, bet manau dviejų juostų keliuose skiriamos salelės pėstiesiems nebūtinos.
Prieš žiedinės sankryžas privalomos skiriamosios salelės (nebent projektuojama "labai maža žiedinė sankryža")
Naikint mašinų eismą nesigaus Olimpiečių g., per daug infrastruktūros ten, dar pora parkingų irklavimo bazėje. Sporto g. kažin ar kas didintų tranzitą, kai balkonai per metrą nuo trajektorijos:
Dviračius kreipti per Sporto g.-Rinktinės g. irgi nebūtų buvę tikslinga, nes tokie kiemo tipo pravažiavimai žiema apledėja loveliais ir prvavažiuoti be dygliuotų padangų neįmanoma.
Šiaip įdomu, nebuvo galima dviračiams padaryti tokio palindimo po tiltu? Be jokių sankryžų ir šviesoforų. Nu tik susikirtimas su pėsčiųjų taku abejose tilto pusėse atsirastų.
Puikus Valiuko pasiūlymas.
Ir aš vis galvodavau, kodėl tilto projektuotojai iš karto nepagalvojo apie tokį puikų kelio kirtimo viename lygyje eliminavimą. Manau, kad tai dėl tam tikro kultūrinio mąstymo. Daugelis projektuotojų dar galvoja tik apie patogumus automobiliams.
Puikus Valiuko pasiūlymas.
Ir aš vis galvodavau, kodėl tilto projektuotojai iš karto nepagalvojo apie tokį puikų kelio kirtimo viename lygyje eliminavimą. Manau, kad tai dėl tam tikro kultūrinio mąstymo. Daugelis projektuotojų dar galvoja tik apie patogumus automobiliams.
Tokio sprendimo reiktų ne tik po Mindaugo, bet ir po Žaliuoju (abejose pusėse) ir Baltuoju tiltais.
Tokio sprendimo reiktų ne tik po Mindaugo, bet ir po Žaliuoju (abejose pusėse) ir Baltuoju tiltais.
Durniausia kad ten daromi nusileidimai nuo dviračių tako link upės. Bet į priešingas puses negu reiktų ir naudos iš jų nedaug. Todėl aš važiuodamas tiesiog nusileidžiu prieš Baltąjį tiltą ir važiuoju šalia upės iki pat Žirmūnų.
Comment