Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Bent iš akies atrodo, kad ten pasėdęs ne tik viršutinis sluoksnis, bet visi sluoksniai ir galimai visas pagrindas. Kaip skyla duonos riekė ją laužiant per pusę. Kaip suprantu, taip gali nutikti, kai pasislenka/pasėda pagrindas.

    Šitoje foto gal kiek geriau matosi. Kraštas kaip nulaužtas atrodo. Tikrai ne tik viršutinis sluoksnis
    Spėčiau, kad silpnas pagrindas, pritaikytas tik dviračiams. Normaliomis sąlygomis be didelių apkrovų greičiausiai irgi sėstų, banguotų, bet taptų tik nelygus (asfaltas minkštas, nes Žvėryne kai prasiveržė vanduo tik gumbai iškilo, nesulūžo), bet žiemą pravažiavo sunkiasvoris traktorius ir štai jums prašom. Nenustebčiau, kad jie ir bortus galėjo išlaužyti, jei netilpo ir važiavo per juos.

    Reiktų rinktis vieną iš dviejų - arba statyti dviračių takus pagal gatvių standartus arba nevažinėti ant jų su sunkia technika.
    Paskutinis taisė index; 2021.03.01, 22:56.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Jei netingit, galim pamėgint paieškot priežasčių dar pačiuose projektuose. Mestelkit sąrašiuką nutrupėjusių takų ir pabandom surast viešintus PP arba pirktų darbų TP. Turiu vieną įtarimą, kas juos gali sieti.

      Comment


        Tas juos (iki šiol išvardintus) ir sieja, kad neviešinti PP ir nėra pirkimuose.
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
          Jei netingit, galim pamėgint paieškot priežasčių dar pačiuose projektuose. Mestelkit sąrašiuką nutrupėjusių takų ir pabandom surast viešintus PP arba pirktų darbų TP. Turiu vieną įtarimą, kas juos gali sieti.
          Gelvonų, Goštauto, Oslo. Tiek ant greičio prisimenu, kur su specifiškai tokiais defektais, kai šonuose ilgi skilimai.
          Paskutinis taisė John; 2021.03.02, 11:41.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Gelvonų, Goštauto, Oslo. Tiek ant greičio prisimenu, kur su specifiškai tokiais defektais, kai šonuose ilgi skilimai.
            Goštauto tai tarp Žvėryno tilto ir Geležiako? Šitam buvo pirkimas - susiradau. Dėl Gelvonų ir Oslo ir pats nežinau kas ir kaip.
            Beje, Šeškinės Saulės alėjoj taip neskilinėjo?

            Comment


              Ten kažkokios problemos buvo, bet perasfaltavo visą taką. O ar daugiau buvo problemų nežinau.

              Comment


                Beje Goštauto skilinėjo toj pusėj, kur žolė ar kur šaligatvis?

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Goštauto tai tarp Žvėryno tilto ir Geležiako? Šitam buvo pirkimas - susiradau. Dėl Gelvonų ir Oslo ir pats nežinau kas ir kaip.
                  Beje, Šeškinės Saulės alėjoj taip neskilinėjo?
                  Taip, Goštautas tarp Žvėryno tilto ir Geležeko. Šeškinėje būtent tokių sukilimų nemačiau, bet ten buvo kitokie skilimai labiau per tako vidurį ir po perasfaltavimo lyg nebuvo problemų.

                  Dar lyg panašių sukilimų yra Žalgirio g. raudoname take ties Rimi. Bet tas apskritai senesnis ir statytas dar lyg ikišimašinėje takų eroje. Be to tie skilimai ten galimai kitokie, nei anuose trijuose, tai nesu tikras, ar jį verta dėti kartu. Nors šitas takas irgi akivaizdžiai nekokybiškas ir bele kaip skilinėja.
                  Paskutinis taisė John; 2021.03.02, 15:59.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Goštauto tai tarp Žvėryno tilto ir Geležiako? Šitam buvo pirkimas - susiradau. Dėl Gelvonų ir Oslo ir pats nežinau kas ir kaip.
                    Beje, Šeškinės Saulės alėjoj taip neskilinėjo?
                    Gelvonų ir Oslo g. daryti remontų būdu. Neviešinta. Skylinėjimai yra ir Laisvės pr., tokie pavieniui kartais palei visą tako plotį, panašiai, kaip buvo Šeškinės tam skvere. Laisvės pr. irgi remonto būdu, be viešinimų.

                    Jie eksperimentavo su tais remontais, nes pvz. Justiniškių g. atrodo pylė ne atskirais sluoksniais, o vieną raudoną darė arba raudono sluoksnis buvo žymiai storesnis. Ten skylimų dar nei vieno nemačiau.

                    Comment


                      Gaila, kad neturime ką lyginti. Remonto būdu veikiausiai reiškia, kad paėmė iš Vilniaus plano kokį tipinį konstruktyvą. Bet kuriuo atveju jau turiu vieną įtarimą. Ankstesniuose takuose, ypač tuose, kurie buvo daryti be bortelių, pagrindas paprastai būdavo daromas ženkliai platesnis už asfaltą. Jei koks traktorius ir prasivažiuodavo krašteliu, tai po žole viską atlaikydavo skaldos sluoksnis. Goštauto projekte borteliai po savimi net neturi skaldos pagrindo, o iš vejos pusės visai jokių pagrindų. Jei sunkesnis ratas užvažiuoja, bortelis nesunkiai suspaudžia netankintą žemę ir pavirsta šonan, atpalaiduodamas ir įrėmintą skaldą po asfaltu, na ir aišku trūkimai. Pareiškimai, kad konstruktyvas pritaikytas priežiūros mašinoms netenka prasmės, nes joms nepritaikytas kraštas-bortelis.
                      Paskutinis taisė Ginthus; 2021.03.03, 11:55.

                      Comment


                        Kad jau prakalbom apie skilimus, šiandien pastebėjau panašius Graičiūno gatvės pačiam gale, tarp pramoninių kvartalų ir Vaidotų. Asfaltuota lyg 2019 m. rudenį, daug kur pakraščiai jau remontuoti bitumu ir skaldele, bet beveik visur pro tuos remontus mušasi nauji įtrūkimai. Matyt, tikrai VMS ar jų samdomi asfaltuotojai per daug pro pirštus žiūri į pagrindo paruošimą. Click image for larger version

Name:	IMG_20210303_143235.jpg
Views:	533
Size:	8,22 MB
ID:	1866120

                        Comment


                          Latvijoje irgi skilinėja dvirtakiai, nors ir be bortų:

                          https://twitter.com/LocsKaspars/stat...272455/photo/1

                          Comment


                            Parašė alga Rodyti pranešimą
                            Kad jau prakalbom apie skilimus, šiandien pastebėjau panašius Graičiūno gatvės pačiam gale, tarp pramoninių kvartalų ir Vaidotų. Asfaltuota lyg 2019 m. rudenį, daug kur pakraščiai jau remontuoti bitumu ir skaldele, bet beveik visur pro tuos remontus mušasi nauji įtrūkimai. Matyt, tikrai VMS ar jų samdomi asfaltuotojai per daug pro pirštus žiūri į pagrindo paruošimą. Click image for larger version

Name:	IMG_20210303_143235.jpg
Views:	533
Size:	8,22 MB
ID:	1866120
                            Čia iš vis be pagrindo bus, pažiūrėkit toliau, toks vaizdas, kad ant esamo žvyrkelio užklotas asfaltas. Darant su pagrindais ir planiruojant nuolydžius nesigautų tokie mini kalniukai ir įgaubtos kreivės. Lygiai taip pat pažiūrėjus į kelkraštį, matome kad jis vienam lygyje su pieva, kaip ir buvęs žvyrkelis (https://www.google.com/maps/@54.6057...7i13312!8i6656), darant su pagrindais, gatvė būtų aukčiau už pievą, ji nemirktų ir turėtų atramą (kadangi po kelkraščiais irgi įrenginėjamas smėlis ir skalda). Dabar to nėra ir skilinėja.

                            Comment


                              Parašė themanual Rodyti pranešimą
                              Latvijoje irgi skilinėja dvirtakiai, nors ir be bortų:

                              https://twitter.com/LocsKaspars/stat...272455/photo/1
                              Čia jau net ne skilimai, o visos smegduobės. Dešinėj gan durpinga pieva, tad įtarimas irgi ant pagrindų
                              Paskutinis taisė Ginthus; 2021.03.04, 07:28.

                              Comment


                                Nematytas sprendimas. V. Nasvyčio g.:

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20210302_140631.jpg
Views:	436
Size:	2,39 MB
ID:	1866250

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20210302_140700.jpg
Views:	436
Size:	2,60 MB
ID:	1866251

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20210302_140903.jpg
Views:	432
Size:	3,00 MB
ID:	1866252

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20210302_140838.jpg
Views:	433
Size:	2,61 MB
ID:	1866253

                                Comment


                                  Blemba, šiais laikais vis dar nesugeba grotelių į bortą įmontuoti, tai ką ten norėt gudresnių sprendimų...

                                  Comment


                                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                    Čia iš vis be pagrindo bus, pažiūrėkit toliau, toks vaizdas, kad ant esamo žvyrkelio užklotas asfaltas. Darant su pagrindais ir planiruojant nuolydžius nesigautų tokie mini kalniukai ir įgaubtos kreivės. Lygiai taip pat pažiūrėjus į kelkraštį, matome kad jis vienam lygyje su pieva, kaip ir buvęs žvyrkelis (https://www.google.com/maps/@54.6057...7i13312!8i6656), darant su pagrindais, gatvė būtų aukčiau už pievą, ji nemirktų ir turėtų atramą (kadangi po kelkraščiais irgi įrenginėjamas smėlis ir skalda). Dabar to nėra ir skilinėja.
                                    Realiai ten net nebuvo žvyrkelis, o piratinis kelias pelkėtoje pievoje (šalia - vandenvietė). Pats buvau ten "sėdęs" ant dugno :
                                    Tas pelkėtas kelias buvo užmestas plonu skaldos ir asfalto sluoksniu ir tiek žinių. Arčiau Vaidotų (nuo kapinių) padaryta daugmaž kaip priklauso.

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                      Nematytas sprendimas. V. Nasvyčio g.:
                                      Dviratininkams leidžiama važiuoti tik į SEB. Kitur nulipi ir varai pėsčiomis

                                      Comment


                                        Atkarpa nuo Mindaugo tilto link žirmūnų. Panašu, kad be naujos dangos nieko ir nebedarys su šita problemine vieta, kur takas smarkiai per siauras (įskaitant pačią sankryžą).

                                        Dar vienas pastebėjimas: panašu, kad šitą keliasdešimties metrų atkarpėlę nutiesė nekokybiškai su panašiomis problemomis, kaip Linkmenų gatvės takas, kur juntamai nelygi danga. Važiuojant juodu sluoksniu jaučiasi nelygumai ir galiu beveik garantuoti, kad ir raudonas sluoksnis bus nelygus. Už keliasdešimties metrų į Žirmūnų pusę prasideda žymiai lygesnė juodo sluoksnio danga. Aišku čia tik keliolika metrų, dėl kurių turbūt neverta daug aiškintis, bet visgi įdomu, kas lemia banguotą dangą?

                                        Comment


                                          he, tai kad prieš rekonstrukcijas viskas daugiau mažiau gerai buvo (apart tų beržų viduryje dvirtakio)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X