Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą

    Pvz. pats mačiau kai ant Baltojo tilto pievos, kad pasodintų kelis plonus medžius, išvažinėjo žolę su sunkiaja techniką, bet manau didžiąją dalim, čia ir pačios įmonės ir jų darbuotojų kultūra kalta. O kiekvieną traktoristą suvaldyt nėra lengva.
    Daugybė atvejų, kur vyksta nuolatiniai masiniai tvarkymo taisyklių pažeidimai šalia statybviečių. Vienu konkrečių atveju Linkmenų gatvėje 50+ pranešimų vėliau rezultatas apskritas nulis. Yra tiek foto, tiek video, tiek konkretus atsakingas asmuo už darbų vykdymą, daugkartiniai skambučiai Viešajai tvarkai, oficialūs skundai savivaldybei, tiesioginiai kontaktai su mero padėjėjais ir kai kuriais Tarybos nariais. Nieko.Jokio rezultato. Pažeidimai vykdomi toliau. Tiesiog kažkokia neįveikiama nematoma siena, į kurią viskas atsimuša. Dėl to nesu tikras, kad čia "kiekvieną traktoristą suvaldyti nėra lengva", nes visa įmanoma informacija VMS jau pateikta. 50 kartų. Apie tą patį pažeidimą. Bijau, kad problema yra VMS įsivešėjusi nekompetencija.

    Comment


      Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
      Klausimas kodėl rangovai valo takus su sunkiais traktoriais? Gal dėl to, kad lengvos, tam skirtos technikos, neturi. Vien dėl sutarties su VMS jiem neapsimoka jos pirkti. Aš bent jau taip spekuliuoju. Kitas klausimas kokius svertus šitai problemai spręsti turi Šimašius. Iš kur ir už kokius pinigus turi atsirasti tam skirta technika?
      Jeigu privalėtu atlyginti žalą, tai manau kad lengva technika pradėtu apsimokėti.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Daugybė atvejų, kur vyksta nuolatiniai masiniai tvarkymo taisyklių pažeidimai šalia statybviečių. Vienu konkrečių atveju Linkmenų gatvėje 50+ pranešimų vėliau rezultatas apskritas nulis. Yra tiek foto, tiek video, tiek konkretus atsakingas asmuo už darbų vykdymą, daugkartiniai skambučiai Viešajai tvarkai, oficialūs skundai savivaldybei, tiesioginiai kontaktai su mero padėjėjais ir kai kuriais Tarybos nariais. Nieko.Jokio rezultato. Pažeidimai vykdomi toliau. Tiesiog kažkokia neįveikiama nematoma siena, į kurią viskas atsimuša. Dėl to nesu tikras, kad čia "kiekvieną traktoristą suvaldyti nėra lengva", nes visa įmanoma informacija VMS jau pateikta. 50 kartų. Apie tą patį pažeidimą. Bijau, kad problema yra VMS įsivešėjusi nekompetencija.
        Man tai panašiau į resursų trūkumą, kai tiek daug visokių pažeidimų. Manau čia reikia kažkiek laiko kad visi apsiprastų su pasikeitusiais standartais ir reikalavimas, savo noru ar per baudas, perdarymus ir tuomet kai jų sumažės bus lengviau viską sužiūrėt.
        flickr >>>

        Comment


          Parašė deep'as Rodyti pranešimą

          Man tai panašiau į resursų trūkumą, kai tiek daug visokių pažeidimų. Manau čia reikia kažkiek laiko kad visi apsiprastų su pasikeitusiais standartais ir reikalavimas, savo noru ar per baudas, perdarymus ir tuomet kai jų sumažės bus lengviau viską sužiūrėt.
          neveikia nei baudos nei perdarymai, po savaitės vėl tie patys pažeidimai.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            neveikia nei baudos nei perdarymai, po savaitės vėl tie patys pažeidimai.
            Todėl kad sistema žalinga. Viską reikalaujame atlikti maksimaliai pigiai, maksimaliai paprastai ir ilgai, dar ir į skolą.
            Taip normalius standartus užtikrinančios įmonės tiesiog atbaidomos.
            Džiūgaudami pasamdome dešimt alkoholikų už minimumą, o po stebimės, kad ir darbai neatlikti ir medžiagos išvogtos/apgadintos. Šykštus moka dvigubai.

            Gal priminti, kad Nacionalini stadioną (!) pretendavo statyti bendrovė su 1 darbuotoju ir nuliniu kapitalu ir dar porą metų po teismus tampėsi?

            Comment


              Nieko keisto. Darom gi ne sau, o kažkokiai "valstybei".

              Comment


                Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                priklauso nuo temperaturos, dregnumo, ar posukis ten... tiesiog sie takai pritaikyti dviraciams o ne sunkiasvorems masinoms... ir tas turi but irasyta i valymo sutarti... bet visiems pochui
                Kaip taip gaunasi, kad šita problema nutinka išskirtinai nuo 2015 pastatytiems takams, o dauguma senesnių (2000-) takų tokių problemų neturi, neskilinėja, netrupa ir besibanguoja?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Kaip taip gaunasi, kad šita problema nutinka išskirtinai nuo 2015 pastatytiems takams, o dauguma senesnių (2000-) takų tokių problemų neturi, neskilinėja, netrupa ir besibanguoja?
                  2000ųjų tai čia tie, kuriuos jau nutrynė?

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    2000ųjų tai čia tie, kuriuos jau nutrynė?
                    Eurovelo, Ateities, Jeruzalės rodos irgi panašių laikų. Visi šiti gan neblogai išsilaikę. Molėtų plento dvirtakis irgi gerai išsilaikęs, nors gal tiesiog nedaug nenaudojamas dėl siaurumo...

                    Comment


                      Gal ten koks brokas toj vietoj tankinant gruntą įsivėlė.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                        Kuo tai skiriasi nuo požiūrio, kad ant šaligatvio priparkuota mašina niekam netrukdo kol yra vietos apeit?
                        Tuo, kad čia jau pereinate prie apples vs oranges lyginimo.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Kaip taip gaunasi, kad šita problema nutinka išskirtinai nuo 2015 pastatytiems takams, o dauguma senesnių (2000-) takų tokių problemų neturi, neskilinėja, netrupa ir besibanguoja?
                          Kiek iš tų senesnių takų turi ploną viršutinį raudono asfalto sluoksnį? Va jums ir atsakymas, kai funkcionalumas aukojamas vietoj estetikos.

                          Comment


                            Parašė rmss Rodyti pranešimą

                            Kiek iš tų senesnių takų turi ploną viršutinį raudono asfalto sluoksnį? Va jums ir atsakymas, kai funkcionalumas aukojamas vietoj estetikos.
                            Sakyčiau paėjęs visas gruntas net su bordiūrais, nes tarp asfalto ir bortų irgi plyšys matosi. Jausmas toks tarsi pasislinko gruntas su bortais, užgriebdamas ir dalį tako dangos asfalto.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Tuo, kad čia jau pereinate prie apples vs oranges lyginimo.
                              Kuo? Abiem atvejais naudot netrukdo, tik nepatogu ir neestetiška. Nu ir saugumas ne 100%.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                Kuo? Abiem atvejais naudot netrukdo, tik nepatogu ir neestetiška. Nu ir saugumas ne 100%.
                                Viskuo. Kliūtis ant šaligatvio ar dviračių tako, kaip pvz. priparkuotas auotmobilis yra nepalyginamas dalykas su įskilimu dviračių take. Aš nesakau, kad tie įskilimai gerai, juos aišku reikia tvarkyti, bet jei man reikėtų rinktis, ar nutiesti dvigubai daugiau takų, bet kartais su įskilimais, ar dvigubai mažiau, bet idealių takų, aš rinkčiausi pirmą variantą. Apie tai ir buvo mano komentaras, kad su dviračių takų tiesimu viskas paskutiniu metu labai neblogai.

                                Comment


                                  Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                  Kiek iš tų senesnių takų turi ploną viršutinį raudono asfalto sluoksnį? Va jums ir atsakymas, kai funkcionalumas aukojamas vietoj estetikos.
                                  Bent iš akies atrodo, kad ten pasėdęs ne tik viršutinis sluoksnis, bet visi sluoksniai ir galimai visas pagrindas. Kaip skyla duonos riekė ją laužiant per pusę. Kaip suprantu, taip gali nutikti, kai pasislenka/pasėda pagrindas.

                                  Šitoje foto gal kiek geriau matosi. Kraštas kaip nulaužtas atrodo. Tikrai ne tik viršutinis sluoksnis
                                  Paskutinis taisė John; 2021.03.01, 18:52.

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Viskuo. Kliūtis ant šaligatvio ar dviračių tako, kaip pvz. priparkuotas auotmobilis yra nepalyginamas dalykas su įskilimu dviračių take. Aš nesakau, kad tie įskilimai gerai, juos aišku reikia tvarkyti, bet jei man reikėtų rinktis, ar nutiesti dvigubai daugiau takų, bet kartais su įskilimais, ar dvigubai mažiau, bet idealių takų, aš rinkčiausi pirmą variantą. Apie tai ir buvo mano komentaras, kad su dviračių takų tiesimu viskas paskutiniu metu labai neblogai.
                                    Daugelis kliūčių būna apeinamos/apvažiuojamos. Gal kai kuriem piliečiam tenka įtraukt pilvą kartais, bet iš principo nėra, kad reikia grįžt atgal ir eit kitu keliu.

                                    Takų tiesimo konkurso sąlygose būna įrašyta, kad gali suskilinėt po žiemos ir viskas okei? Gal tada dar 2x daugiau takų gautųsi

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                      Daugelis kliūčių būna apeinamos/apvažiuojamos. Gal kai kuriem piliečiam tenka įtraukt pilvą kartais, bet iš principo nėra, kad reikia grįžt atgal ir eit kitu keliu.

                                      Takų tiesimo konkurso sąlygose būna įrašyta, kad gali suskilinėt po žiemos ir viskas okei? Gal tada dar 2x daugiau takų gautųsi
                                      Nesakau, kad tai ok, bet daugiau neįdomu aiškinti akivaizdžius dalykus, gaila laiko, tai tiek to.
                                      Paskutinis taisė digital; 2021.03.01, 23:24.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                        Eurovelo, Ateities, Jeruzalės rodos irgi panašių laikų.
                                        Kas tas Eurovelo? Tai šiaip maršrutas iš Nordkappo į Atėnus. Maršruto oficialiam puslapy Lietuvos ruožas dar visai nedetalizuotas. Vilniuje jis greičiausiai eis ir per Gedimino prospektą ir per Vingio parką. Šitam kontekste tai to tako nuo Tuskulėnų parko iki Trinapolio vienuolyno pavadinimas ar kas?

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Dėl to nesu tikras, kad čia "kiekvieną traktoristą suvaldyti nėra lengva", nes visa įmanoma informacija VMS jau pateikta. 50 kartų. Apie tą patį pažeidimą. Bijau, kad problema yra VMS įsivešėjusi nekompetencija.
                                          Manau, tai labiau galima vertinti kaip savivaldybės darbuotojų prioritetų prasilenkimą su tamstos lūkesčiais. Jau kurį kartą skaitant tamstos tokius komentarus man kyla mintis, jei taip gerai išmanai šitą sritį, gal pabandyk nusiųsti CV? ;-)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X