Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gies Rodyti pranešimą
    Tokių vietų yra ir daugiau visam mieste
    Naujų? Gal konkretesnes vietas gali čia parašyti? Rinksiu daugiau pavyzdžių ir siųsiu Antonui, nes turiu negerą jausmą, kad VMS šitą problemą nelabai nori spręsti ir reikalauti realaus garantinio sutvarkymo (ne kosmetinio užtepliojimo dažais).
    Šiaip tokių skilimų daug kur buvo ir ankstesniais metais. Kai kur buvo "sutaisyta" t.y. užtepliota dažų, kurių vietoje po kelių mėnesių vėl išryškėjo tie patys įskilimai.

    Comment


      Man atrodo jie ne dažus teplioja (kokia to prasmė?), o pila tą patį, ką naudoja/naudodavo ir gatvių skilimų užtaisymui. Neatsimenu kaip ten ta medžiaga vadinasi.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Man atrodo jie ne dažus teplioja (kokia to prasmė?), o pila tą patį, ką naudoja/naudodavo ir gatvių skilimų užtaisymui. Neatsimenu kaip ten ta medžiaga vadinasi.
        Na taip, ten techniškai turbūt ne dažai, o gal koks bitumas ar kažkas panašaus. Bet esmė, kad jie realiai nieko nedaro, nes netrukus skilimai vėl žiojėja
        Kai kur iš antro ar net trečio karto tvarkė "rimčiau" t.y. mažais gabaliukais ir tik tose vietose perklojo asfaltą (pvz., Žalgirio g, Goštauto g.). Bet tie perkloti lopai būna nelygūs ir sudūrimuose vėl atsiranda skilimai (pavyzdys Žalgirio g "senesnis" raudonas takas palei Rimi). Žodžiu labai sunkiai einasi taisyti tuos dalykus jiems, nes tai daroma nesprendžiant realios priežasties t.y. nelygaus/nekokybiško pagrindo (jei klystu, prašau pataisyti).

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Na taip, ten techniškai turbūt ne dažai, o gal koks bitumas ar kažkas panašaus. Bet esmė, kad jie realiai nieko nedaro, nes netrukus skilimai vėl žiojėja
          Kai kur iš antro ar net trečio karto tvarkė "rimčiau" t.y. mažais gabaliukais ir tik tose vietose perklojo asfaltą (pvz., Žalgirio g, Goštauto g.). Bet tie perkloti lopai būna nelygūs ir sudūrimuose vėl atsiranda skilimai (pavyzdys Žalgirio g "senesnis" raudonas takas palei Rimi). Žodžiu labai sunkiai einasi taisyti tuos dalykus jiems, nes tai daroma nesprendžiant realios priežasties t.y. nelygaus/nekokybiško pagrindo (jei klystu, prašau pataisyti).
          Pagrindo blogumą dar reikia įrodyti. Patepliojimus tai rangovai skaityk geranoriškai padaro, o jei ieškot priežasčių, tai dar gali paaiškėt kaltininkai net ne toje fronto pusėje, ir jau teks apmokėti ir praardymą ir perdarymą. Tai ir renkasi visiems priimtiniausią variantą.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Pagrindo blogumą dar reikia įrodyti. Patepliojimus tai rangovai skaityk geranoriškai padaro, o jei ieškot priežasčių, tai dar gali paaiškėt kaltininkai net ne toje fronto pusėje, ir jau teks apmokėti ir praardymą ir perdarymą. Tai ir renkasi visiems priimtiniausią variantą.
            O kokios gali būti priežastys, kai kuri nors (ar abi) tako pusės vizualiai smegtelėjusios ir suskilinėjusios išilgai? Kažkas tako kraštuose smenga. Tai nėra aiškus indikatorius, kad blogas pagrindas? O gal bortai?
            Paskutinis taisė John; 2021.02.26, 18:25.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Pagrindo blogumą dar reikia įrodyti. Patepliojimus tai rangovai skaityk geranoriškai padaro, o jei ieškot priežasčių, tai dar gali paaiškėt kaltininkai net ne toje fronto pusėje, ir jau teks apmokėti ir praardymą ir perdarymą. Tai ir renkasi visiems priimtiniausią variantą.
              Šiaip vietomis esu pastebėjęs sugręžiotą asfaltą dviračių takuose. Spėju kad būtent ir tikrina asfaltą/pagrindą, tai kai norisi matyt įmanoma.
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                Panašu, kad Gelvonų gatvės takas (2019) irgi statytas pagal ŠimašQuality™ standartą. Matosi šviežūs firminiai išilginiai skilinėjimai šonuose ir dangos nusėdimas.

                Comment


                  siuo atveju tonazas valymo masinu per didelis....
                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                  - George W. Bush President of the USA

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Panašu, kad Gelvonų gatvės takas (2019) irgi statytas pagal ŠimašQuality™ standartą.
                    Oslo g. pietinės pusės take link Gariūnų tilto irgi atsirado tokių įskilimų. Bet prie ko čia Šimašius? Ar turi kažkokių duomenų, kad jis trenkė kumščiu per stalą ir sakė „Ne, gerai nestatykim, statykim pigiai, iki rinkimų!“ Dar Nausėdą, Grybauskaitę ir konservatorius prie to paties pripaišom. Landsbergis sugriovė kolūkius ir sulaužė dvirtakius.

                    Upd kažkas pranešė į Tvarkau Miestą, yra foto dar su traktoriaus pėdsakais: https://tvarkaumiesta.lt/problem/176586
                    Paskutinis taisė alga; 2021.02.28, 21:23.

                    Comment


                      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                      siuo atveju tonazas valymo masinu per didelis....
                      Nesu tikras, kad dėl to. Ne visuose takuose taip, nors visur valė sunkios mašinos. Taip pat nusėdimo ir skilimų vieta ne ten, kur buvo didžiausi svoriai. Panašu į pagrindo pasislinkimą dėl blogų bortų ar dar kažko. Bet čia jau būtų įdomu išgirsti geriau išmanančių nuomonę.

                      Comment


                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                        Bet prie ko čia Šimašius?
                        Prie to, kad jis pozuoja nuotraukoms ir imasi nuopelnus už takų tiesimą. Kadangi lazda turi du galus, tai iš kito galo gauna ir velnių dėl blogos takų kokybės
                        Nors šiaip turbūt teisingiau būtų pervadinti standartą į NikitinQuality™, nes būtent jis realiai viską prižiūrėjo ir tebeprižiūri.

                        Upd kažkas pranešė į Tvarkau Miestą, yra foto dar su traktoriaus pėdsakais: https://tvarkaumiesta.lt/problem/176586
                        Kitoje pusėje berods irgi buvo panašūs skilimai, apie kuriuos pranešiau turbūt prieš porą metų. Taip ir nepatikrinau, ar sutvarkė, bet manau bus proga patikrinti.
                        Edit: Radau https://tvarkaumiesta.lt/problem/102994

                        Edit 2: Pasirodo ten ne kitoje pusėje, o būtent ten pat. Turbūt tie patys skilimai, kuriuos aš raportavau prieš porą metų, ir kuriuos turėjo būti sutvarkę "pagal garantinė", bet nesutvarkė, nes o kam tvarkyti?
                        Paskutinis taisė John; 2021.02.28, 23:18.

                        Comment


                          Tie skilimai dviračiais važiuoti netrukdo. Kai trukdys (pasidarys duobės ir pan.), ir netvarkys, tada bus blogai. Kol kas su dviračių takų tiesimu Vilniuje viskas labai neblogai.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Tie skilimai dviračiais važiuoti netrukdo. Kai trukdys (pasidarys duobės ir pan.), ir netvarkys, tada bus blogai. Kol kas su dviračių takų tiesimu Vilniuje viskas labai neblogai.
                            Tai kad trukdo. Net vizualiai matosi, kad tose vietose takas nusėdęs ir nelygus. važiuojant dviračiu tai labai jaučiasi.

                            Comment


                              Nu gal, ten nevažiavau, bet kiek važiavau palei tokius skilimus Karoliniškėse, tai netrukdė.

                              Comment


                                Problema gal ne tiek, ar trukdo, ar netrukdo konkrečiu atveju, bet bendra projektų kokybė ir požiūris į defektų taisymą. Jeigu problema yra raportuojama su nuotraukomis ir tikslia lokacija, VMS netgi patvirtina, kad ji bus sutvarkyta ir po to visvien nesutvarkoma, tai kyla klausimų apie VMS atsakingų žmonių kompetenciją ir galimybes spręsti problemas. Įskaitant tas, kurios trukdo. Patys matom, iki ko priėjo nelegalaus parkavimo toleravimas "kur niekam netrukdo". Arba kaip yra su rangos darbų priežiūra, kur atvirai niokojama aplinka ir laužoma kątik pastatyta nauja infrastruktūra, o VMS tik skėsčioja rankom ir lemena, kad nu va "surašėm protokolą" arba "informavom darbus atliekančią įmonę". Problema yra ne dviračių takų skilimai šonuose, o sisteminė problema, kai VMS net parodžius pirštu ir paaiškinus, ką tiksliai daryti, nesugeba spręsti labai elementarių problemų. Dviračių takai yra viena sričių, kur šitos ylos lenda iš maišo.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Nesu tikras, kad dėl to. Ne visuose takuose taip, nors visur valė sunkios mašinos. Taip pat nusėdimo ir skilimų vieta ne ten, kur buvo didžiausi svoriai. Panašu į pagrindo pasislinkimą dėl blogų bortų ar dar kažko. Bet čia jau būtų įdomu išgirsti geriau išmanančių nuomonę.
                                  priklauso nuo temperaturos, dregnumo, ar posukis ten... tiesiog sie takai pritaikyti dviraciams o ne sunkiasvorems masinoms... ir tas turi but irasyta i valymo sutarti... bet visiems pochui
                                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                  - George W. Bush President of the USA

                                  Comment


                                    Griežtai ir normaliai spręsti parkavimo problemas būtų politinė savižudybė. Net dabar tai bandant daryt subtilesniais metodais kyla daug nepasitenkinimo, bet vistiek daroma. Toks dalykas kaip sukirmijusio medžio nupjovimas sukelia audras. Šimašius neveikia vakume ir turi taikytis prie visokių mašinistų ir pseudo-dendrologų grupių.

                                    Klausimas kodėl rangovai valo takus su sunkiais traktoriais? Gal dėl to, kad lengvos, tam skirtos technikos, neturi. Vien dėl sutarties su VMS jiem neapsimoka jos pirkti. Aš bent jau taip spekuliuoju. Kitas klausimas kokius svertus šitai problemai spręsti turi Šimašius. Iš kur ir už kokius pinigus turi atsirasti tam skirta technika?

                                    Aš esu Šimašiaus apologetas nes jis bent jau normalią miesto viziją turi ir neturi autoritarinio mentaliteto. Turbūt daug kas galėtų būt geriau, bet Vilniaus finansai irgi nėra stebuklingi.

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Tie skilimai dviračiais važiuoti netrukdo. Kai trukdys (pasidarys duobės ir pan.), ir netvarkys, tada bus blogai. Kol kas su dviračių takų tiesimu Vilniuje viskas labai neblogai.
                                      Kuo tai skiriasi nuo požiūrio, kad ant šaligatvio priparkuota mašina niekam netrukdo kol yra vietos apeit?

                                      Comment


                                        Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
                                        Griežtai ir normaliai spręsti parkavimo problemas būtų politinė savižudybė. Net dabar tai bandant daryt subtilesniais metodais kyla daug nepasitenkinimo, bet vistiek daroma. Toks dalykas kaip sukirmijusio medžio nupjovimas sukelia audras. Šimašius neveikia vakume ir turi taikytis prie visokių mašinistų ir pseudo-dendrologų grupių.

                                        Klausimas kodėl rangovai valo takus su sunkiais traktoriais? Gal dėl to, kad lengvos, tam skirtos technikos, neturi. Vien dėl sutarties su VMS jiem neapsimoka jos pirkti. Aš bent jau taip spekuliuoju. Kitas klausimas kokius svertus šitai problemai spręsti turi Šimašius. Iš kur ir už kokius pinigus turi atsirasti tam skirta technika?

                                        Aš esu Šimašiaus apologetas nes jis bent jau normalią miesto viziją turi ir neturi autoritarinio mentaliteto. Turbūt daug kas galėtų būt geriau, bet Vilniaus finansai irgi nėra stebuklingi.
                                        Taip pat ta sunki technika nuolat važinėja žole. Kol nieko nesakai, kol niekas nekreipia dėmesio, o kai ir pasakai, tik kosmetiškai patvarko. Jei rangovai gali neprisiimti kaltės dėl suniokotos žolės, gal taip pat gali nekreipti dėmesio ir į sugadintą dviračių taką?

                                        Click image for larger version

Name:	11.jpg
Views:	255
Size:	187,6 kB
ID:	1865306

                                        Attached Files

                                        Comment


                                          Parašė Suolas Rodyti pranešimą

                                          Taip pat ta sunki technika nuolat važinėja žole. Kol nieko nesakai, kol niekas nekreipia dėmesio, o kai ir pasakai, tik kosmetiškai patvarko. Jei rangovai gali neprisiimti kaltės dėl suniokotos žolės, gal taip pat gali nekreipti dėmesio ir į sugadintą dviračių taką?
                                          Pvz. pats mačiau kai ant Baltojo tilto pievos, kad pasodintų kelis plonus medžius, išvažinėjo žolę su sunkiaja techniką, bet manau didžiąją dalim, čia ir pačios įmonės ir jų darbuotojų kultūra kalta. O kiekvieną traktoristą suvaldyt nėra lengva.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X