Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bent jau dabar tai gabijos gatvėje dviračių eismas vyksta tais takais, tiek naujai tiek senai nutiestais, ir eismas ten nėra ramus, nors ir priguldyta policininkų kas 50 metrų. Tranzitą ten nuims nebent kai bus pastatyta pavilnionių gatvė ir tranzitas persikels ten.

    Comment


      Tai kad ir vien patys žiedų viduje esantys generuoja nemažai srauto, visgi daug gyventojų ir transporto...

      Comment


        2020-02-17 vyko visuomenės informavimas apie Pilaitės prospekto nuo V. Pociūno g. iki Sietyno g./Spaudos g. Vilniaus m., kapitalinio remonto, viaduko kapitalinio remonto ir dviejų pėsčiųjų viadukų virš Vilniaus Vakarinio aplinkkelio, projektavimą (https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...ku-virs-vilni/)

        Viešinime nepavyko sudalyvauti, tačiau buvau pateikęs klausimus raštu. Vakar buvo pateikta viešinimo atsakaita ir atsakymai į klausimus. Atsakaitoje pateikė ir viešinimo procedūros įrašą (https://drive.google.com/file/d/1jSD...skSpNbVB_/view). Vienas iš jų buvo dėl dviračių takų vertikaliojo ženklinimo ir pirmumo sankryžoje. Tie klausimai buvo išdiskutuoti, sunkiai suvokiami projekto vadovams, bet galiausiai pareiškė, kad pirmumas yra dviratininkams (vaizdo įraše: 52:10). Tačiau ataskaitoje pateikė atvirkštį atsakymą, kuris net švelniai sakant šokiravo. Pasigrožėkite:

        Comment


          Kitaip tariant, nenorim nieko keisti, nes esam įpratę daryti blogai, tai ir toliau taip darysim. O jeigu kas nors nori keisti, tai čia ne mūsų atsakomybė. So VMS

          Comment


            Nu kaip čia nesikeikt? Jiems blin neaiškus pirmumo principas? Turbūt patys išvažiuodami iš kiemo net pėsčiųjų nepraleidžia, o prie perėjų burnoja, kad anie su ausinėmis...
            Paskutinis taisė Ginthus; 2021.02.25, 10:01.

            Comment


              Čia mano tas siūlymas. Dar screenshot'us projektuotojams įmetęs buvau iš facebook, kur vienas žmogus buvo pasipiktinęs, jog visame Pilaitės pr. pirmumas išskirtas dviračiams, o čia ne. Dėl „netipiškumo” pirmume pervažomis jie meluoja, išskirti pirmumai jau dabar yra: Laisvės pr./L. Asanavičiūtės g., Architektų g. nusukimai iš / į Laisvės pr., Šimulionio g./A. J. Povilaičio g., Ozo g./Kernavės g.

              Per 30 d. galima rašyti skundą Lietuvos administracinių ginčų komisijai (instrukcija (karantino metu nuotoliniu būdu galima)). Aš tingiu, jei kas norėsit – atsiųsčiau nuotraukas iš esamų sankryžų su trikampiukais mašinoms.

              Statybos inspekcijos prašiau atimti / neišduoti statybos leidimus Oslo g. ir T. Narbuto g. – dėl nuolydžių. Pasiūlė per administracinių ginčų komisiją tvarkyt šiuos reikalus per 30 d. nuo PP priėmimo. Tai dabar bandau užblokuot Europos parko g. projektą – dėl nuolydžių (buvau pateikęs net dvi legalias alternatyvas, nors keista, jog išvis ten planuoja, nes vėl prieš porą dienų girdėjau, gal tam Vilnius kalba podcast'e su Antonu, jog į pakraščius miestas nekiš pinigų).
              Paskutinis taisė dondc; 2021.02.25, 10:18.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Kitaip tariant, nenorim nieko keisti, nes esam įpratę daryti blogai, tai ir toliau taip darysim. O jeigu kas nors nori keisti, tai čia ne mūsų atsakomybė. So VMS
                Čia atsakymai yra ne VMS, o projektuotojų. Nereik maišyt. VMS po svarstymo ir atsakymų gyventojams pateikimo dar papildomai svarstys visą projektą, kartu su gyventojų pasiūlymais ir atsakymais jiems. Kad projektuotojai nepriima, nereiškia, kad ir VMS nepriims.

                Comment


                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                  Tie klausimai buvo išdiskutuoti, sunkiai suvokiami projekto vadovams, bet galiausiai pareiškė, kad pirmumas yra dviratininkams (vaizdo įraše: 52:10)
                  Aj, tai ten mano komentarą perskaitė tiesiog. Jiems kaip patvirtinimą vėliau paštu dar nusiunčiau KET su paryškintom vietom, nes žadėjo gilintis vėliau. Jų pozicija pora min. anksčiau įraše, kad jie patys nežino ten yra pirmumas ar nėra, KET dvirpasmiškos, bet kodėl jau esamos pervažos paženklintos raudonai – jie „nežino”.

                  Click image for larger version

Name:	KET_dviraciu_pirmumas.jpg
Views:	515
Size:	2,69 MB
ID:	1864285

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                    Aj, tai ten mano komentarą perskaitė tiesiog. Jiems kaip patvirtinimą vėliau paštu dar nusiunčiau KET su paryškintom vietom, nes žadėjo gilintis vėliau. Jų pozicija pora min. anksčiau įraše, kad jie patys nežino ten yra pirmumas ar nėra, KET dvirpasmiškos, bet kodėl jau esamos pervažos paženklintos raudonai – jie „nežino”.

                    Click image for larger version

Name:	KET_dviraciu_pirmumas.jpg
Views:	515
Size:	2,69 MB
ID:	1864285
                    Bet kokiu atveju, jų oficiali pozicija, išdėstyta atatkaitoje, kad jie nevertins šių pasiūlymų, nes tai kelia eismo įvykių skaičių ir nusistovėjusi tvarka yra visai kitokia nei prašome.

                    Comment


                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                      Bet kokiu atveju, jų oficiali pozicija, išdėstyta atatkaitoje, kad jie nevertins šių pasiūlymų, nes tai kelia eismo įvykių skaičių ir nusistovėjusi tvarka yra visai kitokia nei prašome.
                      Mano supratimu, čia sakoma, kad jie nevertins, nes čia turi būt padaryta taip pat, kaip visur kitur daroma. Belieka iki jų danešti, kad kas buvo siūloma kaip tik ir yra, kas visur pas mus daroma.

                      Comment


                        Visur (kur išvardinau) žymi trikampiukus ant asfalto. Ozo g./Kernavės g. John dėka pernešė kelio ženklą (trikampį) dar prieš pervažą. Tai dabar pirmumą dviračiams pažymi, bet netinkamai (nepakankamai). Atrodo, yra net trikampiukai prieš perėją, bet prašytos papildomos lentelės „856. dviračių eismas” neįrengė.

                        Pvz.: Architekgų g. nusukimai / įsukimai – trikampiukus ant asfalto žymi tik prieš pervažą, bet kita kryptyimi judančioms mašinoms trikampiukų nežymi, nes pervaža suglausta su perėja, tai prieš perėja nežymi (nors užsienyje žymima). Čia įrenginėta anksiau nei Kernavės g., tai dar kitokios panaitkės buvo. Buvau užsiėmęs skundais savivaldybei, tai eismo organizavimo vedėjas žadėjo, pavasarį Architektų g. ir Šimulionio g. pažymėti trikampiukus ir prieš perėjas. Pašys ženklai sten stovi gerai – prieš pervažas.

                        Tuos didžiuosius trikampius siūliau dėl saugumo ir komforto, tiek dviračių, tiek mašinistų, kad iš anksto įvertintų galimą lėtėjimą ir praleidimą. Va tų didžiųjų trikampių visi piktybiškai stengiasi neįrengti, nors juos siūliau tik Laisvės pr./L. Asanavičiūtės g. (kur eismas greitas ir nusukimai platūs) ir dabar Pilaitės pr. Laisvės pr., beje, trikampiukai yra, bet kelio ženklą irgi atsisakė įrengti. Lol.

                        Juokingas argumentas projektuotojų, jog negali įrengti papildomos lentelės „856. dviračių eismas”, nes mieste jų daugiau nėra. Tai jei iš Vilniaus nuvarai į Marijampolę, kur tokia kombinacija yra – jau viskas gerai? Ta lentelė visai neseniai atsirado KET'e, tai jei niekas neįrenginėtų, tai niekad ir neatsirastų.

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                          Juokingas argumentas projektuotojų, jog negali įrengti papildomos lentelės „856. dviračių eismas”, nes mieste jų daugiau nėra. Tai jei iš Vilniaus nuvarai į Marijampolę, kur tokia kombinacija yra – jau viskas gerai? Ta lentelė visai neseniai atsirado KET'e, tai jei niekas neįrenginėtų, tai niekad ir neatsirastų.
                          Na tokie "argumentai" rodo, kad tokie projektuotojai yra elementarūs durniai, kurių šiaip nereiktų prileisti prie projektavimo. Įdomu, kokios šitų lopų pavardės, kurie taip "argumentuoja"?

                          Comment



                            Click image for larger version  Name:	unnamed.png Views:	0 Size:	7,2 kB ID:	1864410
                            Susirinkimo pirmininkas: Adrijus Bikulčius,
                            susirinkimo sekretorė: Eglė Murauskienė,
                            projekto vadovas: Gintaras Čaikauskas.

                            Įdomiausia, jog tą nematomą zoną vistiek paliks, nes ne jų sklypas. Bent sferinio veidrodžio pakabinti ant stulpo irgi nesumąstė.

                            Vieno forumiečio vis ginama savivaldybė, jau bent pusę metų sprendžia šiuos rebusus: matomumą, kelio ženklus, kelio ženklinimą, plytą (be papildomos lentelės) draudžiančią dviračių eismą dviračių take.
                            Click image for larger version  Name:	PP_Pilaite_1.1.jpg Views:	0 Size:	979,5 kB ID:	1864411

                            Comment


                              Wait what? Kam ten plyta?

                              Comment


                                Prasideda šių metų dviračių takų inventorizacija. Po žiemos pradeda ryškėti pagal Šimaš Quality™ standartą pastatytų dviračių takų problemos.

                                Saltoniškių g.. Čia būtent ta tamsesnė atkarpa, kurią buvo pertiesę.
                                Paskutinis taisė John; 2021.02.25, 19:16.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Prasideda šių metų dviračių takų inventorizacija. Po žiemos pradeda ryškėti pagal Šimaš Quality™ standartą pastatytų dviračių takų problemos.

                                  Saltoniškių g.. Čia būtent ta tamsesnė atkarpa, kurią buvo pertiesę.
                                  Čia dar net vėžės matosi, nes aišku kad nutiesus ploną pigesnį asfaltą dviračiams nieko tokio žiemą sniegą sunkiu traktoriumi valyti.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Parašė index Rodyti pranešimą

                                    Čia dar net vėžės matosi, nes aišku kad nutiesus ploną pigesnį asfaltą dviračiams nieko tokio žiemą sniegą sunkiu traktoriumi valyti.
                                    Taip, traktoriaus vėžes matėsi. Bet nesu tikras, ar dėl jų ten taip sulūžo viskas.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Taip, traktoriaus vėžes matėsi. Bet nesu tikras, ar dėl jų ten taip sulūžo viskas.
                                      Spėju, kad būtent ten po tuo techniniu šaligatviu baigiasi sutvirtintas pagrindas (nes kam ten po ta 1,2 plytelės juosta reikia?), dar pravažiavo traktorius ir lūžo.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Parašė index Rodyti pranešimą

                                        Spėju, kad būtent ten po tuo techniniu šaligatviu baigiasi sutvirtintas pagrindas (nes kam ten po ta 1,2 plytelės juosta reikia?), dar pravažiavo traktorius ir lūžo.
                                        Sprendžiant pagal taip, kaip tolygiai suskilinėjo, tai pagrindas baigiasi dar gerokai prieš plyteles

                                        Comment


                                          Tokių vietų yra ir daugiau visam mieste

                                          Comment

                                          Working...
                                          X