Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    O gal yra koks numatomų takų planas Naujininkuose, išskyrus tą nuo buvusio taksi parko iki Žirnių g.?
    Berods su stoties pertvarka aplinkines gatves (Pelesos, Tyzenhauzų, liepkalnio) gal pritaikys dviračiams, bet čia matyt ne šiemet.

    Click image for larger version  Name:	Citify-Vilnius-Connect-01.jpg Views:	0 Size:	1,07 MB ID:	1852458
    Paskutinis taisė Riedis; 2021.01.07, 10:03.
    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

    Comment


      Parašė Riedis Rodyti pranešimą

      Berods su stoties pertvarka aplinkines gatves (Pelesos, Tyzenhauzų, liepkalnio) gal pritaikys dviračiams, bet čia matyt ne šiemet.

      Click image for larger version Name:	Citify-Vilnius-Connect-01.jpg Views:	0 Size:	1,07 MB ID:	1852458
      Čia kažkokia iš naujausių stoties vizaulizacijų?
      Pagal ją takų daug atsiras. Dzūkų, Pelesos, Zanavykų, Tyzenhausų, Liepkalnio, Sodų, Šopėno gatvėse.
      Paskutinis taisė Resutas; 2021.01.07, 13:13.

      Comment


        Parašė Riedis Rodyti pranešimą

        Berods su stoties pertvarka aplinkines gatves (Pelesos, Tyzenhauzų, liepkalnio) gal pritaikys dviračiams, bet čia matyt ne šiemet.
        Realiausias variantas - ne anksčiau nei 2023 metais, nes Connect be 2022 m. antros pusės tikrai neprasidės.
        Paskutinis taisė digital; 2021.01.07, 17:04. Priežastis: prašome palikti [/quote]

        Comment


          Jop. Čia panašu, kad daug kas priklausys nuo arch. konkurso laimėtojo. Nes susiję su stoties perdengimu.

          O šitas brėžinys kaip tik yra berods vienas pirmųjų, tai keistis daug kas gali.

          Comment


            Čia iš seniausių vizualizacijų, kažkokia galimybių studija, realistiškiau pavaizduota detaliuose planuose patvirtintuose. Principe Pelesos g., dalis bendram sraute, dalis su taku.
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Tiesa, prie šiemetinio biudžeto projekto pristatymo savivaldybės fb dar paminėtos Neries krantinės (papildau: panašu, kad apie kairiąją kalba bent tarp būsimo Goštauto ir Baltojo tiltų) ir Užvingio tiltas.
              Paskutinis taisė Riedis; 2021.01.08, 09:09.
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                Berods su stoties pertvarka aplinkines gatves (Pelesos, Tyzenhauzų, liepkalnio) gal pritaikys dviračiams, bet čia matyt ne šiemet.

                Click image for larger version Name:	Citify-Vilnius-Connect-01.jpg Views:	0 Size:	1,07 MB ID:	1852458
                is kur cia gavot? Jei cia nauja vizualizacija, tai peace-dets. 4 juostu kelias tarp stoties ir VT peronu, reikia buti totaliems glusams kad toki brieda nupaisyt. Ir dar laiptai prie kiekvieno autobuso perono kad paspringtumet su savo bagazu lochai neigalintys masinu nusipirkt.

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                  is kur cia gavot? Jei cia nauja vizualizacija, tai peace-dets. 4 juostu kelias tarp stoties ir VT peronu, reikia buti totaliems glusams kad toki brieda nupaisyt. Ir dar laiptai prie kiekvieno autobuso perono kad paspringtumet su savo bagazu lochai neigalintys masinu nusipirkt.
                  Čia berods išvis ta pirma kosminė priešrinkiminė vizualizacija su nauja požemine autobusų stotimi ir su verslo centrais ir skverais virš bėgių, kur iškart buvo aišku, kad nieko panašaus nebus.

                  Comment


                    Šiandien 16 val. bus viešas PP svarstymas tiesiant „Eurovelo 11”, už Žaliųjų ežerų iki miesto ribos šiaurės rytuose.

                    Takas pažeidžia, turbūt, visus teisės aktus, kokius tik galima pažeisti (Darnaus judumo mieste planą, Dviračių spec. planą, STR). Kviečiu prisijungti ir projektuotojams su savivaldybe atspardyt subines. Sausio 13 d. gi, reikia priešintis ir šiais laikais.

                    1) Projektiniai pasiūlymai buvo svarstyti ir jiems pritarė Pakalnis savo parašu, dar prieš metus. Dabar teigima, jog sugalvota pasodinti daugiau želdynų, tai viešina naujai, nors tai, tik pakartotinė reklama medijose, o pinigų, kaip nebuvo, taip nenumatyta ir šių metų biudžete;

                    Click image for larger version

Name:	Pakalnis.png
Views:	553
Size:	406,1 kB
ID:	1854245

                    2) Darnaus judumo mieste planas (įsigaliojęs 2018 m. gruodį) rajoninius takus įpareigoja įrengti tik, kaip dvikrypčius dviračių takus arba dvikrypčius dviračių takus šalia šaligatvių, bet dviračių ir pėščiųjų takų (bendrų) nenumato galimybės įrengti. Bendrajame plane priskirta E kat.:

                    Click image for larger version

Name:	Bendrasis_planas.png
Views:	553
Size:	207,6 kB
ID:	1854244

                    3) kaip dabar populiaru, bus stipriai viršytos išilginio nuolydžio ribos. Vietoj reglamentuotų 4 % (šaligatviams 5 %), neįrengiant laiptų ir dviračių pandusų siūloma tiesti 7,34 % taką:

                    Click image for larger version

Name:	Zaliuju_Ezeru_g._Nuolydis_7.34.png
Views:	589
Size:	505,5 kB
ID:	1854239

                    4) Dviračių takų spec. planas plėtoti šią jungtį numato tik 70-u numeriu, viso yra 80 keli, tuo tarpu, miesto branduolyje anksčiau įrengti takai nėra įrengiami, o numatomu projektu planuojama tiesti į miesto pakraštį. Plane atkarpa priskirta prie rajoninio dviračių tako klasifikacijos;

                    Click image for larger version

Name:	Dviraciu_spec_planas_mazintas.png
Views:	576
Size:	4,10 MB
ID:	1854240

                    5) Dviračių takų spec. plane minėtoji jungtis numatyta tik iki Žaliųjų Ežerų g. galo (iki VVT žiedo). Savivaldybė nenutiesusi sąraše aukščiau įrašytų prioreitetinių jungčių užsako projektą atkarpai esančiai ne tik vienai iš paskutinių sąraše, bet už miesto biudžeto pinigus (be ES ar kitų lėšų) – pratęsia jungtį nuo VVT žiedo iki miesto ribos, nors šių metų biudžete dviračių plėtrai skirtas visiškas nulis, kaip ir šaligatviams ar laiptams. Takas pagal planus turėjo jau lapkritį būti pradėtas statyti pagal anksčiau patvirtintus PP. Finansavimo šaltinis nurodytas miesto biudžetas:

                    Click image for larger version

Name:	Fokusai_2.png
Views:	546
Size:	45,0 kB
ID:	1854246

                    Nors ir panašu, jog nestatys, bet po kokio dešitmečio nesinorėtų, jeigu ištrauktų siūlomą projektą ir pastatytų visišką absurdą, todėl siūlau pasisakyti, jog netiestų tako. Jiems to nepadarant, kartu nusiunčiau pasiūlymus, tiesti per rytus, pro sodus, reikės tiltuko ir galimai estakados:

                    Click image for larger version

Name:	Zaliuju_Ezeru_g._Nuolydis_1.87.png
Views:	568
Size:	488,2 kB
ID:	1854241

                    Kelios alternatyvos priklausomai nuo situacijos su sklypais. Yra kažkokios ataugos surormuotos. Gal jos priklauso dar valstybei, gal jas galima pigiai išpirkti, nes sklypai nebūtų niekam tinkami bet kokiu atveju. Ten kur siauros sodų gatvelės, galima būtų daryti dviračių gatves su automobiliniu eismu, kaip suprojektuota (dar nepastatyta) antakalnyje prie upės. Geltonai pažymėtos probleminės sklypų ribos:

                    Click image for larger version

Name:	Eurovelo_11_maz.png
Views:	592
Size:	4,71 MB
ID:	1854243

                    Projektuotojui atrašius, jog privalo tiesti pagal Dviračių spec. plane numatytas gatves, parašiau, jog planas numato tiesimą tik iki VVT žiedo, o nuo jo siūlau pravesti pro šiaurės vakarus, pro Naujanerių dvarą (juk tarptautinė, turistinė trasa), kur gali reikėti vienos estakados. Trasa raudona linija tarp sklypų:

                    Click image for larger version

Name:	E11_pro_siaure.png
Views:	578
Size:	1,29 MB
ID:	1854242

                    Siūlau prisijungti ir blokuoti tokį projektą. Geriau išvis jokio netiestų, nei tokį.




                    Comment


                      Nesutinku, geriau toks, negu jokio. Nes tą kitą nuties po 20-30 metų, o šiaip turbūt niekada, nes bus problemos su estakadom ir nesigaus ten tarp sklypų ribų. Tai geriau dabar toks, negu gatve važinėt. Žinau tą vietą, vaikystėj daug važinėjęs esu.

                      Comment


                        Tas ruožas yra, turbūt, pats populiariausias Vilniaus dviratininkų-sportininkų. Jau įsivaizduoju mamas su vaikučiais ir paspirtukais ant to tako ir pralekiant dviratininkų komandą, kuri tikrai nestos ties kiekvienu pėsčiuoju. Ten sodai, tai pėsčiųjų netruks, ne taip, kaip Nemenčinės pl., etc. Policija jau yra variusi dviratininkų koloną Nemenčinės pl. ant to išdaužyto keliasdešimt metų neremontuoto dvirtakio (ar bendro tako).

                        Vairuotojai pamatę ženklus su dviračio simboliu, ypač šiame naujame take, eilinį kartą lies pyktį dviratininkams važiuojantiems gatve ir pirštu rodys į ženklus.

                        Svarstymo metu projektuotojui visaip kaip pateisinus neteisėtą projektavimą, o savivaldybės atstovei tiesiog pratylėjus, pasiūliau bent jau nekabinti kelio ženklo dviračių ir pėsčiųjų takas. Pasakė, jog po eismo saugumo ekspertizės, ekspertai tikrai rekomenduos juos dėti, tad jie bus uždėti.

                        Šiaip ar taip, jeigu trūksta vietos ir galimai pinigų, tai pagal Darnaus judumo mieste planą, privalėjo projektuoti tik dviračių taką, o pėstieji jame būti tik svečiai ir srpaustis dviračio kraštu, prieš kuriuos nebūtų prievolės pro juos prasilenkti pėsčiųjų greičiu ir negrėstų baudžiamoji atsakomybė juos sužalojus.

                        Didžiausias paradoksas, kad 2 didžiausi dviračių logistikos lobistai nesugebėjo prisijungti per savivaldybės puslapyje talpintą nuorodą, tad pateikė pretenziją, jog takas būtų viešinamas naujai. Įdomu, kas laukia. Asmeniškai irgi esu patyręs, kai per savivaldybės puslapį nesugebėjau prisijungti, bet per Citify pavyko (viešinant Viršilų g. dvirtakį su naujais dangoraižiais).

                        Comment


                          Gal tokiu atveju paprasčiau pakeisti taisykles, kad dviratininkams-sportininkams galima būtų važiuoti ir gatve (ypač komandai).

                          Comment


                            Dabar galima neminti dvirtakiu, jeigu tave lydi automobilis su geltonu švyturėliu pagal iš anksto patvirtintą maršrutą. Sportininkų-megėjų niekas niekada nelydės, o pagrindinis didžiosios visuomenės tikslas (įskaitant savivaldybę, projektuotojus ir policiją), kad dviračiai netrukdytų motoriniam transportui. Taip ir projektuoja, taip ir finansuoja. Beje, svarstymo metu viena moteris užklausė, kada bus surpojektuota ir pastatyta. Savivaldybė atsakė, nežino kada suprojektuota (turbūt šiemet), o statyboms pinigų nėra ir nenumatyta.

                            Jų pačių planuose buvo numatytos statybos nuo praeito lapkričio. Matyt, šis pakartotinas viešinimas yra tik darbo imitavimas ir pigi reklama medijose.

                            Comment


                              Tai ir sakau, reikėtų keisti taisykles.

                              Comment


                                Niekas nekeis, nes dviračiai trukdo motorizuotam transportui, t. y. tiems, kas priima sprendimus.

                                Comment


                                  Pakeis su laiku, jei bus poreikis. Sprendimus priimantieji irgi keisis, nieko nėra amžino. Kaip kitur Europoje yra?

                                  Comment


                                    Turbūt panašiai, nes daug valstybių ratifikuoja tuos pačius dokumentus. Čia tiesiog turėtų neįrengti kelio ženklų „dviračių ir pėsčiųjų takas”. Jų dar neprojektavo, bet po saugaus eismo ekspertizės, projektuotojas sakė, tikriausiai uždės.

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                      Siūlau prisijungti ir blokuoti tokį projektą. Geriau išvis jokio netiestų, nei tokį.
                                      Geriau tegu žmonės iki stotelės ir parduotuvės eina nepšviesta išdaužyta šalikele? Vakar kaip tik mačiau kaip sningant vos nenukirto pėsčiojo. Aišku kaltas pėstysis, atšvaitai buvo nuskalbti ir vos matėsi.

                                      Ženklo nuėmimą visada galima prastumt.

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Gal tokiu atveju paprasčiau pakeisti taisykles, kad dviratininkams-sportininkams galima būtų važiuoti ir gatve (ypač komandai).
                                        Lyg jau priimtas KET pakeitimas, kad galima ignoruoti dviračių taką jei jo būklė nepatinkinama. Šitoj vietoj nuo kalno dviračių tako būklė automatiškai nepatenkinama.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Geriau tegu žmonės iki stotelės ir parduotuvės eina nepšviesta išdaužyta šalikele? Vakar kaip tik mačiau kaip sningant vos nenukirto pėsčiojo. Aišku kaltas pėstysis, atšvaitai buvo nuskalbti ir vos matėsi.

                                          Ženklo nuėmimą visada galima prastumt.
                                          Nepavieniai piliečiai priima sprendimus miesto vystymo klausimais. Ten sodai, o BP teritoriją priskia, kaip konversijos iš sodų į gyvenamuosius. Jei nenori auginti burokų, o nusprendei apsigyventi, kur nėra šaligatvių – tavo valia. Žemėlapį pateikiau, kur nurodo, jog visame mieste yra suplanuotas takų įrengimo eiliškumas, t. y. visame miesto branduolyje turėjo būti takai, kol ateis eilė sodams miesto pakraštyje (15 km, nuo miesto centro).

                                          Paprastai yra bendrinė nuostata prekėms / paslaugoms, jog bent kol galioja garantija, jokių pakeitimų produktui negalima daryti. Keliams kiek, 5–7 m. tikrai yra?

                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Lyg jau priimtas KET pakeitimas, kad galima ignoruoti dviračių taką jei jo būklė nepatinkinama. Šitoj vietoj nuo kalno dviračių tako būklė automatiškai nepatenkinama.
                                          Tas pateiktas pavyzdys iš Nemenčinės pl., kai policija nuvarė dviratininkus į 1975 m. statytą ir neremontuotą dvirtakį, buvo tada, kai ta nuostata galiojo. Įdomu, kaip realybėje pokalbis atrodo, pareiškus policijai apie „automatiškai nepatenkinamą būklę”. Kiek susidūriau kitose situacijose, tai pradėjus šakotis iškarto baudą nustieikę rašyti, o po to gali eit nebent į teismą.

                                          ---
                                          Vieną iš opcijų DJMP numato įrengti atskirą dviračių taką be šaligatvio. Nors KET draudžia pėstiesiems eiti dvirtakiu, yra kita taisyklė, kuri leidžia glaustis tako pakraščiu pėstiesiems, nesant kitoms galimybėms. Šiuo atveju, parinkta teisiškai neįmanoma opcija.
                                          Paskutinis taisė dondc; 2021.01.14, 10:15. Priežastis: * Nemenčinės takas statytas 1975 m.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X