Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nu tai kad mažesnis tankis ten, kur nuosavi namai, o ne daugiabučiai, čia gi akivaizdu. Tai kaip ir logiška, kad pirmiau tiesia ten, kur tankis didesnis.

    Comment


      Svarbu ne tik tankis, bet potencialus naudotojų skaičius. Todėl takai atsiranda ir Žvėryne ar Šnipiškėse, nes jais naudosis ne tik žvėryniečiai ar šnipiškiečiai, bet ir Viršuliškių, Pilaitės, Karoliniškių, Žirmūnų, Šeškinės ir pan. rajonų gyventojai.

      Kita vertus dviračių takas palei S. Batoro g. bus. Tai...

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Nu tai kad mažesnis tankis ten, kur nuosavi namai, o ne daugiabučiai, čia gi akivaizdu. Tai kaip ir logiška, kad pirmiau tiesia ten, kur tankis didesnis.
        Tai pagal skaičius matosi, koks Naujininkų tankis ir jis didesnis ir už Žvėryną, ir už Antakalnį. Todėl Riesutui ir kilo klausimas, kodėl Naujininkuose nei vieno naujo dviračių tako. Ir kas sakė, kad jeigu jie būtų, tai jais naudosis tik Naujininkiečiai . Baigiam matuotis , o faktas tas, kad takų ten nėra, išskyrus Žirnių g. atkarpėlę ir šalia IKEA.

        Comment


          Kaip teisingai pastebėjo Creatium, nors Žvėryne tankis mažesnis, bet žymiai didesnė tikimybė, kad ten, o ne Naujininkuose, važiuos iš Viršuliškių, Pilaitės, Karoliniškių. Tai man logika kaip ir aiški.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Svarbu ne tik tankis, bet potencialus naudotojų skaičius. Todėl takai atsiranda ir Žvėryne ar Šnipiškėse, nes jais naudosis ne tik žvėryniečiai ar šnipiškiečiai, bet ir Viršuliškių, Pilaitės, Karoliniškių, Žirmūnų, Šeškinės ir pan. rajonų gyventojai.

            Kita vertus dviračių takas palei S. Batoro g. bus. Tai...
            Manau iš visų miesto dalių turėtų būti dviračių susisiekimas su centru ar kitais rajonais, plius Naujininkai ne koks Nemėžis, yra arti centro ir tranzitas link oro uoto. Pažiūrėkite kaip atrodo infrastruktūra pvz. Skandinavijoje, net iš nuošalių privačių namų kvartalų galima dviračiu pasiekti centrą.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Manau iš visų miesto dalių turėtų būti dviračių susisiekimas su centru ar kitais rajonais, plius Naujininkai ne koks Nemėžis, yra arti centro ir tranzitas link oro uoto. Pažiūrėkite kaip atrodo infrastruktūra pvz. Skandinavijoje, net iš nuošalių privačių namų kvartalų galima dviračiu pasiekti centrą.
              Nu taip. Ir? Kol nėra pagrindinio dviračių takų tinklo, svajoti apie atskirus takus į privačių namų kvartalus nėra ko. Palaukiam kol bus bent bazinės jungtys, tada svajojam toliau. Naujininkai tas jungtis turės, laukia eilėje.

              Comment


                Žiūrėkit koks grožis Senvagės take:



                Profesionalus planavimas, nieko nebepridursi... Kol dar kelias dienas bus gražūs orai, gal kas nors iš mėgstančių ginti tokius dalykus norit susilažinti, kad po pirmo lietaus (a.k.a. eilinės šimtmečio liūties) dvirtakis netaps purvo upe?

                Comment


                  Mane labiau erzina nuolatinis STR saugos zonų nesilaikymas, to laipto ir turėklo. Jeigu būtų įrengę lietaus surinkimo latakėlį, tai net tekantis tas purvas tako nepasiektų. Tektų tik pravalyti kovelį kažkada. Žodžiu, praktiškai visuose projektuose daro tą patį blogai, nesuprantu, kodėl nieks nesikeičia. PP stadijoje kreipiamasi, tiesiogiai už darnų judumą atsakingiems iš „Susisiekimo paslaugų” pranešama, per „Tvarkau miestą” raportuojama statybos inspektoriams, viešoje erdvėje pakalbinami: meras, administracijos direktorius, krūva kitų. Skirtumas tik vienas – bent „Unitectus” praeitą kartą jau advokatą atsivedė į PP viešą svarstymą.

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Skirtumas tik vienas – bent „Unitectus” praeitą kartą jau advokatą atsivedė į PP viešą svarstymą.
                    Atsivedė aišku ne tam, kad atsižvelgtų į siūlymus (kokia ir yra PP paskirtis), o tam kad apgintų save, mėgindami įbauginti interesantus.

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą
                      Kuo Nemėžis prastesnis už Zujūnus?
                      Zujūnose gyvena Tomaševskis, tai ir atsakymas.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Atsivedė aišku ne tam, kad atsižvelgtų į siūlymus (kokia ir yra PP paskirtis), o tam kad apgintų save, mėgindami įbauginti interesantus.
                        Taip advokatas buvo aršus ir viską „advokatiškai” gesino, bet buvo visiškai suvartytas, o jo mimika daug ką pasakė (atstovavo SRP projektuotojus, o lead'as buvo tas iš „Unitectus” (nebent pakeitė darbovietę). Vietoj valandos, aptarimas truko dvi (vien infrastruktūrinės dalies, be parduotuvės). Kaip niekada daug dalyvių pasisakė, tame tarpe net bent pora moterų važiuojančiu dviračiu. Šiaip, nenustebčiau, jei ties tuo planuojamu „Lidl” prie Erfurtų g. nepraeis tie infrastruktūros PP, žinoma, galbūt savivaldybė tikslins sąlygas ir apžais be papildomo viešinimo.

                        P. S. Neblogai pasitarnauja Creatium nutekinti dar nepaviešinti PP.

                        Comment


                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                          Žiūrėkit koks grožis Senvagės take:



                          ...
                          Gražios lempos horizonte, sutinku.

                          Comment


                            Taip, Pietinėje dalyje tikrai ne kiekvienoje gatvėje reikia dviračių tako, bet pagrindinės tikrai turėtų būti. Pvz. Dzūkų, Peleso g. viestos tikrai užtenka bent jau Naugarduko tipo papaišytiems dviračių takams. Liepkalnio g. ir Tukstantmečio yra rimtos arterijos kur būtinas rimtesnis dviračio takas. O kaip gi dėl susisiekimo į Oro uostą? Dabar paliekamas susijungimas per IKEA kaip pagrindinis, bet dviračiu čia gan nemažai papildomų km. reikalingas gražus takas per Dariaus ir Girėno g., F. Vaitkaus gatves.

                            Comment


                              Tai jie suprojektuoti juk, nuties. Ukmergės g. irgi dar nėra tako, Narbuto g. irgi nėra. Kareivių g. nėra. Antakalnio g. nėra. Pilna tų vietų, kur jų nėra.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Tai jie suprojektuoti juk, nuties. Ukmergės g. irgi dar nėra tako, Narbuto g. irgi nėra. Kareivių g. nėra. Antakalnio g. nėra. Pilna tų vietų, kur jų nėra.
                                Bet ar tikrai bent vienoje mano paminėtoje gatvėje kažkas planuojama? Nes neradau informacijos kažkaip nikeur. tame pastaba mano ir buvo, kad neplanuojama net, bet gal klystu.

                                Comment


                                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                                  Bet ar tikrai bent vienoje mano paminėtoje gatvėje kažkas planuojama? Nes neradau informacijos kažkaip nikeur. tame pastaba mano ir buvo, kad neplanuojama net, bet gal klystu.
                                  Na, Dariaus ir Girėno g. suprojektuotas dviračių takas: https://citify.eu/dariaus-ir-gireno-g-dviraciu-takas/ Tik taip, ne iki pat oro uosto.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Na, Dariaus ir Girėno g. suprojektuotas dviračių takas: https://citify.eu/dariaus-ir-gireno-g-dviraciu-takas/ Tik taip, ne iki pat oro uosto.
                                    Būtent tą atkarpą ir turėjau omenyje. Na nėra taip ten blogai per IKEA, na bet pripažinkime nieks nemins pora papildomų kilometro per IKEA, kai ten visai patogus platus asfaltas yra.

                                    Comment


                                      Taip. Bet aš tai kelčiau klausimą kiek apskritai būtų minančių į oro uostą dviračiu. Ir ar tai tikrai yra prioritetinė kryptis.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Taip. Bet aš tai kelčiau klausimą kiek apskritai būtų minančių į oro uostą dviračiu. Ir ar tai tikrai yra prioritetinė kryptis.
                                        Prioritetinė nėra, bet minančių tikrai atsirastų nemažai (pats su mielu noru rinkčiaus oranžinį dviratį, nei dvokiantį Citybee už stipriai perlenktą kainą, kad paskui dar belenkiek stovėt kamštyje) ir Vilnius galėtų pasidaryti sau nerealią reklamą, kad nuo oro uosto iki Senamiesčio tik 15 minučių su dviračių.

                                        Comment


                                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                          Prioritetinė nėra, bet minančių tikrai atsirastų nemažai (pats su mielu noru rinkčiaus oranžinį dviratį, nei dvokiantį Citybee už stipriai perlenktą kainą, kad paskui dar belenkiek stovėt kamštyje) ir Vilnius galėtų pasidaryti sau nerealią reklamą, kad nuo oro uosto iki Senamiesčio tik 15 minučių su dviračių.
                                          Tai kad nelabia kur su tuo oranžiniu nuvažiuosi. Jeigu tikslas ne miesto centre tuoj būsi už zonos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X