Dar toks pastebėjimas dėl dviračių takų ir dviratininkų saugumo. Išleisti pinigai matosi, bet kažkodėl nuotraukose nesimato dviratininkų.
Galiu pativrtinti AšNeRobotas komentarą, nes taip pat kurį laiką kasdien važinėjau Rinktinės g. į senamiestį. Ir iki šiol ją renkuosi, kai reikia greitai atsidurti kur nors šalia katedros.
Kažkaip daug naujų dviračių takų šiaurinėje Nerie pusėje, bet kaip gi petinėje dalyje, kažkaip beveik nieko... Iki oro uosto, stoties lyg ir kažkas planuojama lygtais?
Aha, galėtų nutiesti dviračių taką iki lėktuvų stebėjimo aikštelės . Yra atkarpos Vikingų g. (link Ikea), po to Žirnių g. Planuose yra Dariaus ir Girėno gatvė, po to Algirdo gatvė ir tada būtų galima pasiekti senamiestį. Ne tiek daug ir trūksta.
Rinktinės g. dviračių taką pabaigė asfaltuoti pilnai iki Šeimyniškių g. / Rinktinės g. sankryžos. Liko tik sužymėti taką bei sudėti plyteles prie Rinktinės g. stotelės. Na ir aišku sutvarkyti aplinką po darbų. Tikriausiai rugsėjo mėn. jau bus pilnai pabaigti darbai.
Platesnis kontaktinis paviršius tolygiai paskirsto svorį, todėl mažiau deformuoja slegiamą paviršių. Pamėgink pomidorą pjauti ne geležte, o peilio nugarine buka dalimi – seksis sunkiau ir ilgiau užtruks.
Tam, kad automobiliai nesukinėtų į Maximą 50 km/h greičiu ir nenutrenktų pėsčiųjų/dviratininkų/paspirtukininkų, žodžiu dėl saugumo.
Užvakar kaip tik tai ir nutiko su 20 metrų nuo manęs priekyje važiavusiu paspirtukininku naujame Apkasų take, vietoje kur jis kerta įvažiavimą į Žygio gatvę(prieš mėnesį toje pačioje vietoje mačiau kruviną dviratininką ir vairuotoją laukiančius policijos). Sunku paaiškinti kodėl tokioje intensyviai naudojamoje atkarpoje nebuvo suprojektuotas kažkoks pakilimas arba bortai, kaip pvz Linkmenų take, kas užtikrintų pėsčiųjų, dviratininkų ir paspirtukininkų saugumą.
Užvakar kaip tik tai ir nutiko su 20 metrų nuo manęs priekyje važiavusiu paspirtukininku naujame Apkasų take, vietoje kur jis kerta įvažiavimą į Žygio gatvę(prieš mėnesį toje pačioje vietoje mačiau kruviną dviratininką ir vairuotoją laukiančius policijos). Sunku paaiškinti kodėl tokioje intensyviai naudojamoje atkarpoje nebuvo suprojektuotas kažkoks pakilimas arba bortai, kaip pvz Linkmenų take, kas užtikrintų pėsčiųjų, dviratininkų ir paspirtukininkų saugumą.
Linkmenų take palyginus ramioje dalyje tarp Lvovo ir Žalgirio yra kelios vietos su gražiais iškeltais bortais, bet ne visur. Pvz kur takas kerta Kernavės g. nėra jokių bortų/pakilimų, o čia dar ir kalniukas padeda dviračiui neblogai įsibegėti.
Comment