Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Tas ruožas yra, turbūt, pats populiariausias Vilniaus dviratininkų-sportininkų. Jau įsivaizduoju mamas su vaikučiais ir paspirtukais ant to tako ir pralekiant dviratininkų komandą, kuri tikrai nestos ties kiekvienu pėsčiuoju. Ten sodai, tai pėsčiųjų netruks, ne taip, kaip Nemenčinės pl., etc. Policija jau yra variusi dviratininkų koloną Nemenčinės pl. ant to išdaužyto keliasdešimt metų neremontuoto dvirtakio (ar bendro tako).

    Vairuotojai pamatę ženklus su dviračio simboliu, ypač šiame naujame take, eilinį kartą lies pyktį dviratininkams važiuojantiems gatve ir pirštu rodys į ženklus.

    Svarstymo metu projektuotojui visaip kaip pateisinus neteisėtą projektavimą, o savivaldybės atstovei tiesiog pratylėjus, pasiūliau bent jau nekabinti kelio ženklo dviračių ir pėsčiųjų takas. Pasakė, jog po eismo saugumo ekspertizės, ekspertai tikrai rekomenduos juos dėti, tad jie bus uždėti.

    Šiaip ar taip, jeigu trūksta vietos ir galimai pinigų, tai pagal Darnaus judumo mieste planą, privalėjo projektuoti tik dviračių taką, o pėstieji jame būti tik svečiai ir srpaustis dviračio kraštu, prieš kuriuos nebūtų prievolės pro juos prasilenkti pėsčiųjų greičiu ir negrėstų baudžiamoji atsakomybė juos sužalojus.

    Didžiausias paradoksas, kad 2 didžiausi dviračių logistikos lobistai nesugebėjo prisijungti per savivaldybės puslapyje talpintą nuorodą, tad pateikė pretenziją, jog takas būtų viešinamas naujai. Įdomu, kas laukia. Asmeniškai irgi esu patyręs, kai per savivaldybės puslapį nesugebėjau prisijungti, bet per Citify pavyko (viešinant Viršilų g. dvirtakį su naujais dangoraižiais).

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Nesutinku, geriau toks, negu jokio. Nes tą kitą nuties po 20-30 metų, o šiaip turbūt niekada, nes bus problemos su estakadom ir nesigaus ten tarp sklypų ribų. Tai geriau dabar toks, negu gatve važinėt. Žinau tą vietą, vaikystėj daug važinėjęs esu.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Šiandien 16 val. bus viešas PP svarstymas tiesiant „Eurovelo 11”, už Žaliųjų ežerų iki miesto ribos šiaurės rytuose.

    Takas pažeidžia, turbūt, visus teisės aktus, kokius tik galima pažeisti (Darnaus judumo mieste planą, Dviračių spec. planą, STR). Kviečiu prisijungti ir projektuotojams su savivaldybe atspardyt subines. Sausio 13 d. gi, reikia priešintis ir šiais laikais.

    1) Projektiniai pasiūlymai buvo svarstyti ir jiems pritarė Pakalnis savo parašu, dar prieš metus. Dabar teigima, jog sugalvota pasodinti daugiau želdynų, tai viešina naujai, nors tai, tik pakartotinė reklama medijose, o pinigų, kaip nebuvo, taip nenumatyta ir šių metų biudžete;

    Click image for larger version

Name:	Pakalnis.png
Views:	549
Size:	406,1 kB
ID:	1854245

    2) Darnaus judumo mieste planas (įsigaliojęs 2018 m. gruodį) rajoninius takus įpareigoja įrengti tik, kaip dvikrypčius dviračių takus arba dvikrypčius dviračių takus šalia šaligatvių, bet dviračių ir pėščiųjų takų (bendrų) nenumato galimybės įrengti. Bendrajame plane priskirta E kat.:

    Click image for larger version

Name:	Bendrasis_planas.png
Views:	550
Size:	207,6 kB
ID:	1854244

    3) kaip dabar populiaru, bus stipriai viršytos išilginio nuolydžio ribos. Vietoj reglamentuotų 4 % (šaligatviams 5 %), neįrengiant laiptų ir dviračių pandusų siūloma tiesti 7,34 % taką:

    Click image for larger version

Name:	Zaliuju_Ezeru_g._Nuolydis_7.34.png
Views:	582
Size:	505,5 kB
ID:	1854239

    4) Dviračių takų spec. planas plėtoti šią jungtį numato tik 70-u numeriu, viso yra 80 keli, tuo tarpu, miesto branduolyje anksčiau įrengti takai nėra įrengiami, o numatomu projektu planuojama tiesti į miesto pakraštį. Plane atkarpa priskirta prie rajoninio dviračių tako klasifikacijos;

    Click image for larger version

Name:	Dviraciu_spec_planas_mazintas.png
Views:	573
Size:	4,10 MB
ID:	1854240

    5) Dviračių takų spec. plane minėtoji jungtis numatyta tik iki Žaliųjų Ežerų g. galo (iki VVT žiedo). Savivaldybė nenutiesusi sąraše aukščiau įrašytų prioreitetinių jungčių užsako projektą atkarpai esančiai ne tik vienai iš paskutinių sąraše, bet už miesto biudžeto pinigus (be ES ar kitų lėšų) – pratęsia jungtį nuo VVT žiedo iki miesto ribos, nors šių metų biudžete dviračių plėtrai skirtas visiškas nulis, kaip ir šaligatviams ar laiptams. Takas pagal planus turėjo jau lapkritį būti pradėtas statyti pagal anksčiau patvirtintus PP. Finansavimo šaltinis nurodytas miesto biudžetas:

    Click image for larger version

Name:	Fokusai_2.png
Views:	543
Size:	45,0 kB
ID:	1854246

    Nors ir panašu, jog nestatys, bet po kokio dešitmečio nesinorėtų, jeigu ištrauktų siūlomą projektą ir pastatytų visišką absurdą, todėl siūlau pasisakyti, jog netiestų tako. Jiems to nepadarant, kartu nusiunčiau pasiūlymus, tiesti per rytus, pro sodus, reikės tiltuko ir galimai estakados:

    Click image for larger version

Name:	Zaliuju_Ezeru_g._Nuolydis_1.87.png
Views:	565
Size:	488,2 kB
ID:	1854241

    Kelios alternatyvos priklausomai nuo situacijos su sklypais. Yra kažkokios ataugos surormuotos. Gal jos priklauso dar valstybei, gal jas galima pigiai išpirkti, nes sklypai nebūtų niekam tinkami bet kokiu atveju. Ten kur siauros sodų gatvelės, galima būtų daryti dviračių gatves su automobiliniu eismu, kaip suprojektuota (dar nepastatyta) antakalnyje prie upės. Geltonai pažymėtos probleminės sklypų ribos:

    Click image for larger version

Name:	Eurovelo_11_maz.png
Views:	589
Size:	4,71 MB
ID:	1854243

    Projektuotojui atrašius, jog privalo tiesti pagal Dviračių spec. plane numatytas gatves, parašiau, jog planas numato tiesimą tik iki VVT žiedo, o nuo jo siūlau pravesti pro šiaurės vakarus, pro Naujanerių dvarą (juk tarptautinė, turistinė trasa), kur gali reikėti vienos estakados. Trasa raudona linija tarp sklypų:

    Click image for larger version

Name:	E11_pro_siaure.png
Views:	575
Size:	1,29 MB
ID:	1854242

    Siūlau prisijungti ir blokuoti tokį projektą. Geriau išvis jokio netiestų, nei tokį.




    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    is kur cia gavot? Jei cia nauja vizualizacija, tai peace-dets. 4 juostu kelias tarp stoties ir VT peronu, reikia buti totaliems glusams kad toki brieda nupaisyt. Ir dar laiptai prie kiekvieno autobuso perono kad paspringtumet su savo bagazu lochai neigalintys masinu nusipirkt.
    Čia berods išvis ta pirma kosminė priešrinkiminė vizualizacija su nauja požemine autobusų stotimi ir su verslo centrais ir skverais virš bėgių, kur iškart buvo aišku, kad nieko panašaus nebus.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Berods su stoties pertvarka aplinkines gatves (Pelesos, Tyzenhauzų, liepkalnio) gal pritaikys dviračiams, bet čia matyt ne šiemet.

    Click image for larger version Name:	Citify-Vilnius-Connect-01.jpg Views:	0 Size:	1,07 MB ID:	1852458
    is kur cia gavot? Jei cia nauja vizualizacija, tai peace-dets. 4 juostu kelias tarp stoties ir VT peronu, reikia buti totaliems glusams kad toki brieda nupaisyt. Ir dar laiptai prie kiekvieno autobuso perono kad paspringtumet su savo bagazu lochai neigalintys masinu nusipirkt.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Tiesa, prie šiemetinio biudžeto projekto pristatymo savivaldybės fb dar paminėtos Neries krantinės (papildau: panašu, kad apie kairiąją kalba bent tarp būsimo Goštauto ir Baltojo tiltų) ir Užvingio tiltas.
    Paskutinis taisė Riedis; 2021.01.08, 09:09.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Čia iš seniausių vizualizacijų, kažkokia galimybių studija, realistiškiau pavaizduota detaliuose planuose patvirtintuose. Principe Pelesos g., dalis bendram sraute, dalis su taku.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Jop. Čia panašu, kad daug kas priklausys nuo arch. konkurso laimėtojo. Nes susiję su stoties perdengimu.

    O šitas brėžinys kaip tik yra berods vienas pirmųjų, tai keistis daug kas gali.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Berods su stoties pertvarka aplinkines gatves (Pelesos, Tyzenhauzų, liepkalnio) gal pritaikys dviračiams, bet čia matyt ne šiemet.
    Realiausias variantas - ne anksčiau nei 2023 metais, nes Connect be 2022 m. antros pusės tikrai neprasidės.
    Paskutinis taisė digital; 2021.01.07, 17:04. Priežastis: prašome palikti [/quote]

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Berods su stoties pertvarka aplinkines gatves (Pelesos, Tyzenhauzų, liepkalnio) gal pritaikys dviračiams, bet čia matyt ne šiemet.

    Click image for larger version Name:	Citify-Vilnius-Connect-01.jpg Views:	0 Size:	1,07 MB ID:	1852458
    Čia kažkokia iš naujausių stoties vizaulizacijų?
    Pagal ją takų daug atsiras. Dzūkų, Pelesos, Zanavykų, Tyzenhausų, Liepkalnio, Sodų, Šopėno gatvėse.
    Paskutinis taisė Resutas; 2021.01.07, 13:13.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    O gal yra koks numatomų takų planas Naujininkuose, išskyrus tą nuo buvusio taksi parko iki Žirnių g.?
    Berods su stoties pertvarka aplinkines gatves (Pelesos, Tyzenhauzų, liepkalnio) gal pritaikys dviračiams, bet čia matyt ne šiemet.

    Click image for larger version  Name:	Citify-Vilnius-Connect-01.jpg Views:	0 Size:	1,07 MB ID:	1852458
    Paskutinis taisė Riedis; 2021.01.07, 10:03.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O tai kokia visgi Narbuto tako stadija? Juk buvo pirkimas. Jis visiškai atšauktas ar kaip?
    Užklausiau. Pirkimas neįvyko. Tai nusprendė ta proga pataisyt projektą: daugiau želdynų, mažiau tvorelių ir pan.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Kitų nemačiau.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Šių metų biudžete yra skiriama daug milijonų dviračių takų Naujamiestyje ir Naujininkuose plėtrai.
    O gal yra koks numatomų takų planas Naujininkuose, išskyrus tą nuo buvusio taksi parko iki Žirnių g.?

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Šių metų biudžete yra skiriama daug milijonų dviračių takų Naujamiestyje ir Naujininkuose plėtrai.
    Bet čia kalbama tik apie atskarpą iki oro uosto, ar dar daugiau kažkokių šiose rajonuose planuojama?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Neįsivaizduoju. Oficialiai skelbimo apie nutraukimą nėra. Turiu mažą įtarimą, kad praėjo, gal reikėjo derėtis papildomai. Bet faktas, kad atsakingi sakė negalintys komentuot po jau oficialių terminų rodė, kad kažkas visgi dar vyko.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    O tai kokia visgi Narbuto tako stadija? Juk buvo pirkimas. Jis visiškai atšauktas ar kaip?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Šių metų biudžete yra skiriama daug milijonų dviračių takų Naujamiestyje ir Naujininkuose plėtrai.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Gal kas žinote, kada pradės Centras- Oro uostas dvirtakio statybas?

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Aš galvojau kokio velnio ten tie barjerai keliuke link ežero, bet juk be jų garantuotai kas nors bandytų ant naujojo tako parkuotis

    Komentuoti:

Working...
X