Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    siknarankiai... Ir vel nuleido bordiura vietoj sulygiavimo su pakeltos perejos danga. Sioje vietoje po kiekvieno lietaus tenka sokineti per bala.
    Nieko, perdarys.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Laisvės pr. takas tokiu tempo po poros metų jau prašysis kapitalinio remonto ar ištisinio perasfaltavimo. Tiesą sakant, mane tai labiausiai neramina, nes ar savivaldybė turės tam pinigų ir noro viską tvarkyti?
      Na, gerai tai, kad ištisinis tako perasfaltavimas kainuoja, ko gero, dešimtadalį ramios kvartalo gatvės perasfaltavimo kainos. Tai, manau, jei reiks, tai ir darys.

      Comment


        Toks klausimas: o dienos ir metų pravažiavusių dviračių taku skaičiuoklės skaičiuoja tik dviratininkus? Ta prasme ar tai yra normalu, kad skaičiuoklės visiškai ignoruoja pravažiuojančius su paspirtukais, longbordais ir t.t., ar tai yra gedimas? Nes pastebėjau, kad kai važiuoju su dviračiu suveikia kokius 8 ar 9 kartus iš 10, su paspirtuku 0. Vakar taip sutapo, kad ilgai kalbėjau telefonu sėdėdamas prie skačiuoklės, pravažiavo 15 paspirtukingkų, nepaskaičiavo nei vieno.

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
          Toks klausimas: o dienos ir metų pravažiavusių dviračių taku skaičiuoklės skaičiuoja tik dviratininkus? Ta prasme ar tai yra normalu, kad skaičiuoklės visiškai ignoruoja pravažiuojančius su paspirtukais, longbordais ir t.t., ar tai yra gedimas? Nes pastebėjau, kad kai važiuoju su dviračiu suveikia kokius 8 ar 9 kartus iš 10, su paspirtuku 0. Vakar taip sutapo, kad ilgai kalbėjau telefonu sėdėdamas prie skačiuoklės, pravažiavo 15 paspirtukingkų, nepaskaičiavo nei vieno.
          taip, dviratininkų skaičiuoklė skaičiuoja tik dviratininkus

          Comment


            Tada kiek apmaudu ir tikiuos tais skaičiais per daug nesiremiama kuriant kažkokius ateities planus, nes su paspirtukininkais bendras skačius mažiausiai padvigubėtų ar net patrigubėtų...

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą
              Tada kiek apmaudu ir tikiuos tais skaičiais per daug nesiremiama kuriant kažkokius ateities planus, nes su paspirtukininkais bendras skačius mažiausiai padvigubėtų ar net patrigubėtų...
              Man rodos latviai šitas skaičiuokles programavo pagal vaizdų atpažinimą, turbūt būtų įmanoma išmokyti atpažinti ir paspirtukus, nors ir dviratininkus tikrai netobulai skaičiuoja. Kiek žinau Danijoje skaičiuoja tik dviratininkus, nežinau kaip kitur, nenustebsiu, jog visur paspirtukininkai ignoruojami.

              Dėl statistikos, tai manau svarbus santykinis augimas remiantis tokiomis skaičiuoklėmis, iš trijų skaičiuoklių stovinčių ne sankryžose ir neaprepiančių visų krypčių vis tiek tiksliai neapskaičiuosi absoliutinių dydžių kiek kelionių padaugėjo dviračiais visame mieste. Dabar priskaičiavimas paspirtukų sukeltų infliaciją ir santykino augimo statistikoje.

              Kažkada prieš Jonines dariau labai trumpą realų paskaičiavimą prie Green Hall, jeigu dabar iš note'sų gerai interpretuoju skačius tai rezultatas buvo toks:

              Dviračių taku pravažiavo abejomis kryptimis 23 dviračiai (skaičiuoklė užfiksavo 18) ir 5 paspirtukai; krantine 13 dviračių ir 2 paspirtukai; palei gatvę 5 dviračiai ir 2 paspirtukai.

              Tai paspirtukų lyginant su dviračiais maždaug 1/4, bet sutinku, kad skaičiuojant Gedimino pr santykis nebūtų toks mažas, nes centre jų ženkliai daugiau

              Comment


                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                taip, dviratininkų skaičiuoklė skaičiuoja tik dviratininkus
                Pats bandžiau testuoti skaičuokles gyvai. Tai jie skaičiuoja net jeigu praeina žmogus pesčiomis imituojant dviratį. Mano manymu daug paspirtukininkų priima, kaip dviratininkus, nors greičiausiai ne visus.

                Comment


                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                  Pats bandžiau testuoti skaičuokles gyvai. Tai jie skaičiuoja net jeigu praeina žmogus pesčiomis imituojant dviratį. Mano manymu daug paspirtukininkų priima, kaip dviratininkus, nors greičiausiai ne visus.
                  Negaliu ginčytis, nes galbūt daromi programinės įrangos atnaujinimai kuomet skaičiavimas gali pasikeisti, bet aš kažkaip nepastebėjau, jog būtų paskaičiuotas pėstysis ar paspirtukininkas, o kai dariau realų skaičiavimą, tai tuomet tikrai nė vieno nepriskaičiavo, net ir dviratininkus ne visus priskaičiavo.

                  Comment


                    Eksperimentinis video aplink Vilnių per 9 minutes. Įspėjimas: vaizdas dreba, vietomis išsilieja.



                    Maršrutas"Fabijoniškės - Pašilaičiai - Viršuliškės - Karoliniškės - Lazdynai - Vilkpėdė - Naujamiestis - Senamiestis - Šnipiškės - Verkiai"

                    Click image for larger version

Name:	Dviraciu aplink Vilnių.jpg
Views:	575
Size:	209,9 kB
ID:	1817591
                    Paskutinis taisė Riedis; 2020.07.28, 20:32.

                    Comment


                      Kiek stebėjau skaičiuokles tai jos į mažają pusę rodo. Jeigu pravažiuoja grupė dviračių arti vieni kito dažnai priskaičiuoja kaip vieną.

                      Comment


                        PASITARIMO MIESTO PLĖTROS, TRANSPORTO IR ŪKIO KLAUSIMAIS PROTOKOLAS
                        2020 m. liepos 7 d. Nr. 28- /19(1.2.13-T1)

                        2.SVARSTYTA. Dėl dviračių parko Valakampiuose.

                        NUTARTA: Pavesti SĮ „Susisiekimo paslaugos“ išnagrinėti ir vicemero pasitarime pristatyti dviračių parko Valakampiuose plėtros galimybes.

                        5. SVARSTYTA. Dėl MTB trasos Burbiškių g.
                        NUTARTA: Pavesti SĮ „Susisiekimo paslaugos“ išnagrinėti ir vicemero pasitarime pristatyti MTB trasos Burbiškių g. įkūrimo galimybes.

                        P.S. Visi protokolai yra vieši ir gali būti randami čia: https://atviras.vilnius.lt/susitikimu-protokolai

                        Comment


                          Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                          PASITARIMO MIESTO PLĖTROS, TRANSPORTO IR ŪKIO KLAUSIMAIS PROTOKOLAS
                          2020 m. liepos 7 d. Nr. 28- /19(1.2.13-T1)

                          2.SVARSTYTA. Dėl dviračių parko Valakampiuose.

                          NUTARTA: Pavesti SĮ „Susisiekimo paslaugos“ išnagrinėti ir vicemero pasitarime pristatyti dviračių parko Valakampiuose plėtros galimybes.

                          5. SVARSTYTA. Dėl MTB trasos Burbiškių g.
                          NUTARTA: Pavesti SĮ „Susisiekimo paslaugos“ išnagrinėti ir vicemero pasitarime pristatyti MTB trasos Burbiškių g. įkūrimo galimybes.

                          P.S. Visi protokolai yra vieši ir gali būti randami čia: https://atviras.vilnius.lt/susitikimu-protokolai
                          Skamba neblogai. Laukiame daugiau info.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            Kiek stebėjau skaičiuokles tai jos į mažają pusę rodo. Jeigu pravažiuoja grupė dviračių arti vieni kito dažnai priskaičiuoja kaip vieną.
                            Dviračių skaičiuoklės kamera fiksuoja galvą ir 2 ratus, todėl nevisada ir tikslu, jei kažkas kažką užstoja.

                            Comment


                              Parašė abruo Rodyti pranešimą
                              Naujojoje Vilnioje, Grigaičiuose, Didžiasalyje tvarkys 106 kelią:
                              Click image for larger version Name:	116698940_3072784109435307_6304110662786356756_o.jpg?_nc_cat=101&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=dibdJ0YSfAYAX-Jow5a&_nc_ht=scontent.fvno2-1.fna&oh=4aabb91c04fc7666e48f9ddd47b61cec&oe=5F46B622.jpg Views:	0 Size:	397,5 kB ID:	1817854




























                              https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...qBHn1NMd76-oEk

                              Sujungimo su Linksmąja g. vėl nėra, dvirtakių nėra, pervaža lieka, už Didžiasalio nėra net šaligatvio. Neaišku, ar išlaikys esamus paasfaltuotus takus
                              Gal reikėtų surašyti jiems pastabas dėl trūkstamų pesčiųjų ir dviračių takų? Tai nepažeidžia jokių STR? Ten juk pesčiųjų ir dviratininkų eismas nemažas kaip Vilniaus rajonui.

                              Comment


                                Antrasis eksperimentinis video aplink Vilnių per 9 minutes.



                                Maršrutas "Fabijoniškės - Šeškinė - Viršuliškės - Karoliniškės - Žvėrynas - Naujamiestis - Senamiestis - Antakalnis - Žirmūnai - Verkiai"

                                Click image for larger version

Name:	Dviraciu aplink Vilnių 2.jpg
Views:	1297
Size:	180,7 kB
ID:	1817980
                                Paskutinis taisė Riedis; 2020.07.30, 16:48.

                                Comment


                                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                                  Gal reikėtų surašyti jiems pastabas dėl trūkstamų pesčiųjų ir dviračių takų? Tai nepažeidžia jokių STR? Ten juk pesčiųjų ir dviratininkų eismas nemažas kaip Vilniaus rajonui.
                                  Ar STR ar, labiau tikėtina, Dviračių takų specialiajame plane yra taisyklė, jog rekonstruojant ar statant naują gatvę turi būti sudaryta galimybė saugiai važiuoti dviračiu. Šio dokumento teisiškai vistiek privalu laikytis. Suprask, gaunasi arba turi būti visur dviračių takai / juostos arba pati gatvė turi būti nebent lėto eismo / dviračių gatvė, arba blogiausiu atveju – čia jau pats interpretuoju – privalo būti ypatingai platūs šaligatviai, kad pločio pagal srautus užtektų ir pėstiesiems, ir dviračiams atsikrai neįtraukiant visokių stulpų.

                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                  Žinau tą atkarpą bet ten miesto teritorija. Centrinėje gatvėje padėtis spėju jog ilgam įšaldyta, ypač toje pusantro kilometro atkarpoje, kur rajonui priklauso. Aš nesu labai jau už miesto plėtrą, kol yra pilna reikalų pačiam mieste, bet tokiose vietose galėtų bent jau perkelti miesto ribą į kitą pusę gatvės, kur jungiasi du miesto rajonai ir juos skiria tokia trumpa atkarpa.

                                  Man įdomiau ar yra kur nors pačiam rajone sutvarkyta infrastruktūra bent jau pagal minimalius reikalavimus. Tarkim Zujūnuose atrodo namai tankiai sustatyti, bet pradedant realiai matuoti tai kai kuriose gatvėse vietos pakaktų normaliems šaligatviams ir dviračių takams netgi iš abiejų pusių.Tikiuosi nėra tiesiog rezervuota vieta keturioms juostoms ir šaligatviams po metrą.
                                  Vilniaus rajone ar jo prieigose mieste, yra daug įvairiose kryptyse bendrų pėsčiųjų ir dviračių asfaltuotų takų. Neblogi beveik be bortų yra: palei Nemenčinės pl., palei Riešę (bet ne joje), pro Gariūnus į Panerius, į Grigiškes, palei Minsko pl. (tik remonto reikia vienoje vietoje). Pačiame Naujosios Vilnios mikrorajone be tos Centrinės g. trinkelių ir naujo asfalto link Nemenčinės pl. daugiau nieko nėra:

                                  Click image for larger version

Name:	Untitled-1.png
Views:	1387
Size:	737,5 kB
ID:	1817984
                                  https://www.google.com/maps/d/edit?m...387036221&z=13

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                    Ar STR ar, labiau tikėtina, Dviračių takų specialiajame plane yra taisyklė, jog rekonstruojant ar statant naują gatvę turi būti sudaryta galimybė saugiai važiuoti dviračiu. Šio dokumento teisiškai vistiek privalu laikytis. Suprask, gaunasi arba turi būti visur dviračių takai / juostos arba pati gatvė turi būti nebent lėto eismo / dviračių gatvė, arba blogiausiu atveju – čia jau pats interpretuoju – privalo būti ypatingai platūs šaligatviai, kad pločio pagal srautus užtektų ir pėstiesiems, ir dviračiams atsikrai neįtraukiant visokių stulpų.
                                    Specialusis planas yra galiojantis tik Vilnaius mieste? Čia Vilnaius rajono savivaldybė jau.

                                    Comment


                                      Tiksliai. Visgi, STR yra numatyta ištirti eismo dalyvių srautus ir pagal juos statyti / rekonstruoti kelius. Tik dažniausiai nieks netiria dviračių ir pėsčiųjų srautų. STR jau galiotų ir rajonui.
                                      Paskutinis taisė dondc; 2020.07.31, 11:48.

                                      Comment


                                        dondc gal čia su tuo susijęs šviežias skelbimas dviračių srautų matavimui?

                                        Click image for larger version

Name:	6312020212851.jpg
Views:	1066
Size:	267,4 kB
ID:	1818274

                                        Šaltinis


                                        Comment


                                          Vargu, nes absoliučiai visi šie postai numatyti jau esamuose arba jau suprojektuotuose takuose. Čia kažkokie PR tikslai. Galbūt, dar matys kuriose vietose teikti prioritetą remontuojant dangas, investuoti į infrastruktūrinį broką, matant tuos visus srautus.

                                          Kai rengia projektinius pasiūlymus, tai ateina projektuotojas ir stebi, pvz. valandą rytinio piko metu ir valandą ar dvi vakarop. Gali kelias dienas skirtingomis valandomis stebėti. Bėda tik, kad tą daro gal 1 kartą iš 10 rengiant projektinius pasiūlymus. Viešo svarstymo metu susilaukia priekaištų dėl STR pažeidimų, kad neišmatuoti srautai ir išvis neaiškų ką ir kokių parametrų projektuoti, bet tiek projektuotojams, tiek savivaldybės kontrolei nusispjaut ir gerai be matavimų, gerai su STR nesilaikymų nuo pat pradžių.

                                          Edit: ta prasme, jeigu važiuotų sportininkų kolona gatve ar močiutė kita kelio puse šaligatviu, tai jų matuoklis neužfiksuos, todėl tie duomenys nebus tokie tikslūs, kaip projektuotojų faktinis patirkinimas vietoje piko metu.
                                          Paskutinis taisė dondc; 2020.07.31, 22:07.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X