Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai dar kartą, STR turi būti laikomasi. Bet nu patys įsivaizduokit labai realią situaciją:



    Sienelė atitraukta per kokį 30 cm nuo tako. Reikalaujama 50 cm. Tai dabar dėl 20 cm reikia nukasti šlaitą dar bent metru (nes gi ir apšvietimo stulpai atsitraukt turi), didinti sienelės aukštį iki 2 metrų ar daugiau. Ir visa tai tik tam, kad aklai patenkinti STR. Ar naudotojams nuo to bus realiai geriau ir patogiau? Labai abejoju, bet už visus nešnekėsiu.

    Tai gal geriau kartais tuos reikalavimus taikyt su sveika nuovoka, negu aklai jų laikytis? Pykstame ant biurokratų, kad visada viską daro pagal biurokratines procedūras, bet tuo pačiu patys to reikalaujame. Tikrai yra situacijų, kai ne visada pavyks 100% pataikyt į reikalavimus, ypač kai paskutinių 20% siekimas jau nebeduos jokios apčiuopiamos grąžos (kai investicijos pradeda augti eksponentiškai, o grąža tik vienetiniais procentais).

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Tai dar kartą, STR turi būti laikomasi. Bet nu patys įsivaizduokit labai realią situaciją:

      Sienelė atitraukta per kokį 30 cm nuo tako. Reikalaujama 50 cm. Tai dabar dėl 20 cm reikia nukasti šlaitą dar bent metru (nes gi ir apšvietimo stulpai atsitraukt turi), didinti sienelės aukštį iki 2 metrų ar daugiau. Ir visa tai tik tam, kad aklai patenkinti STR. Ar naudotojams nuo to bus realiai geriau ir patogiau? Labai abejoju, bet už visus nešnekėsiu.

      Tai gal geriau kartais tuos reikalavimus taikyt su sveika nuovoka, negu aklai jų laikytis? Pykstame ant biurokratų, kad visada viską daro pagal biurokratines procedūras, bet tuo pačiu patys to reikalaujame. Tikrai yra situacijų, kai ne visada pavyks 100% pataikyt į reikalavimus, ypač kai paskutinių 20% siekimas jau nebeduos jokios apčiuopiamos grąžos (kai investicijos pradeda augti eksponentiškai, o grąža tik vienetiniais procentais).
      Yra žmonių kurie norėtų tuomet siaurinti taką per 20cm, jeigu neišeina patraukti sienelės. Aš ne vienas iš jų Dėl to Amsterdame pilna takų einančių palei tvoras, ne dėl to kad buvo negalima patraukti tvoros, ar kažkam patinka pažeidinėti jų reglamentus, o dėl to, kad stengiamasi turėti kuo platesnį taką.

      Man labiau kliūva ne ištisinės tvoros ar sienelės prie takų, kur galima gana gerai erdviškai nustatyti atstumą ir judėti palei jas, o pavieniai stulpai šalia tako nuo kurių sudėtinga įvertinti atstumą, nes jie vizualiai atrodo kaip 2D objektas ir kuriuos dažnai yra visos galimybės perkelti toliau.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Tai dar kartą, STR turi būti laikomasi. Bet nu patys įsivaizduokit labai realią situaciją:

        Sienelė atitraukta per kokį 30 cm nuo tako. Reikalaujama 50 cm. Tai dabar dėl 20 cm reikia nukasti šlaitą dar bent metru (nes gi ir apšvietimo stulpai atsitraukt turi), didinti sienelės aukštį iki 2 metrų ar daugiau. Ir visa tai tik tam, kad aklai patenkinti STR. Ar naudotojams nuo to bus realiai geriau ir patogiau? Labai abejoju, bet už visus nešnekėsiu.

        Tai gal geriau kartais tuos reikalavimus taikyt su sveika nuovoka, negu aklai jų laikytis? Pykstame ant biurokratų, kad visada viską daro pagal biurokratines procedūras, bet tuo pačiu patys to reikalaujame. Tikrai yra situacijų, kai ne visada pavyks 100% pataikyt į reikalavimus, ypač kai paskutinių 20% siekimas jau nebeduos jokios apčiuopiamos grąžos (kai investicijos pradeda augti eksponentiškai, o grąža tik vienetiniais procentais).
        Paėmei pavyzdį, kuris kelia mažiausiai problemų, bet ok. Klausimas - sienelė ten buvo prieš statant taką? Atsakymas - ne. Dabar jau aišku nereikia nukasinėti šlaito ir kažką keisti, su tokiu pažeidimu dar galima susitaikyt, bet jie privalėjo padaryti normaliai nuo pat pradžių, niekas netrukdė. Bet pakomentuok šitą vietą, kur iš vienos pusės prie pat tako yra metalinė tvorą, o iš kitos net į taką išsikišanti betoninė siena, kurios net nepažymėjo atšvaitu ar nenudažė brūkšniais kaip stulpelius iš tavo pateiktų Amsterdamo pavyzdžių, kad atkreipt dėmėsį į potencialų pavojų - čia tikrai viskas yra normalu ir tokios vietos kritika yra aklas reikalavimų laikymasis ir grynai biurokratinių procedūrų laikymasis?



        Don't get me wrong, esi visiškai teisus dėl sveikos nuovakos, kiekvieną situaciją reikia vertininti individualiai. Pvz prie Lukiškių aikštės ir prie Verslo trikampio irgi yra STR pažeidimai, bet ten prie pat dvirtakio yra krūmai, blogiausiai kas gali nutikt tau ar tavo vaikui užsižiopsojus ir šiek tiek kliudžius krūmus yra subraižymas, o kliudžius metalinę tvorą ar betoninę sieną pasekmės gali būti labai rimtos.

        Comment


          Aš rašiau, kad Upės g. blogai padaryta. Apie tai kalbos nėra.

          Bet ką tavo "galėjo padaryt normaliai nuo pat pradžių" Birutės take - tai tą ir reiškia: didesnį šlaito nukasimą, sienelės aukštinimą. Po to važiuotum gamtiniu krantinės taku su 2 metrų aukščio sienele šone.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Aš rašiau, kad Upės g. blogai padaryta. Apie tai kalbos nėra.

            Bet ką tavo "galėjo padaryt normaliai nuo pat pradžių" Birutės take - tai tą ir reiškia: didesnį šlaito nukasimą, sienelės aukštinimą. Po to važiuotum gamtiniu krantinės taku su 2 metrų aukščio sienele šone.
            Na taigi vienodai matome nuotrauką, matom koks reljefas, kam tas hiperbolizavimas apie 2 metrų aukščio sienelę?

            Comment


              Tai o kodėl tos sienelės tiesiog nesutvarko, nepanaikina, neatrodo, ka dčia daug darbo. Duokit įrankius ir pats sutvarkyčiau per dieną.

              Comment


                Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                kurios net nepažymėjo atšvaitu ar nenudažė brūkšniais kaip stulpelius iš tavo pateiktų Amsterdamo pavyzdžių, kad atkreipt dėmėsį į potencialų pavojų
                Taip padarytų, tai iškart užmėtytumėt akmenim, maždaug - "va žėkit kaip problemas sprendžia, papaišė kažką ir jau ale turi būt gerai"

                Comment


                  Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

                  Taip padarytų, tai iškart užmėtytumėt akmenim, maždaug - "va žėkit kaip problemas sprendžia, papaišė kažką ir jau ale turi būt gerai"
                  Taip, nes tai vistiek yra nepriimtina, bet iš dviejų blogių šis būtų mažesnis.

                  Comment


                    Ta sienelė nukasus šlaitą, galėjo būti įrengta iš kairės pusės perbetonuojant upės krantinės esamus betoninius, ažūrinius šlaitus pačiame viršuje. Šlaitą upės pusėje buvo galima patvarkyt ne tik čia, bet ypač po Liubarto tiltu, kur išvis nutrūksta dviračių takas, nes netilpo. CCCP sugebėjo išbetonuoti 4,2 km (per abi puses 8,4 km), o va mes nutraukėm taką, nes tik pačiam viršuj sukelt vertikalios sienelės nesugebėjom 0,5 km ilgio? Tas sienas galima vijokliais apsodint ir plaukentiems laivu dar daugiau atsivertų žalumos.

                    Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	0 Size:	248,0 kB ID:	1816815

                    Visgi, Upės g. be problemų praplatino taką į upės pusę su papildomu vertikaliu betonavimu:

                    Click image for larger version  Name:	2.jpg Views:	0 Size:	197,3 kB ID:	1816816

                    Kalbant apie: „pjaut savo 35-40 km/h greičiu skersai-išilgai per visą miestą”, tai net pagal STR projektinis greitis numatytas 30 km/h. Vienas dalykas, kai dar dviratininkų labai mažai, bet kai reiks palei tas tvoras prasilenkt tarp krūvos kitų ir abejomis kryptimis judančių, tai pasimatys visas smagumas.

                    Comment


                      Kontekstui. Naujas viadukas per kelią Danijoje:

                      Click image for larger version

Name:	Failas_001.png
Views:	313
Size:	302,8 kB
ID:	1816869

                      Comment


                        Kokiam kontekstui? Prie ko čia tas viadukas? Savaime aišku, kad ant jo, kaip ir ant bet kokio tilto, bet kurioj šaly bus turėklai ar tvoros... Kritikuojamas juk ne Narbuto viadukas, ant kurio tokia pati situacija kaip šitoj nuotraukoj iš Danijos, o vieta, kur niekas netrukdė padaryti normaliai.

                        Comment


                          Tai viaduką statant galima atitraukt 0,5 metro nuo tako ir tada daryt turėklus.

                          Comment


                            Būtent, ir eilė dalykų buvo suderinta PP stadijoje statant viaduką virš T. Narbuto g. Pagal daug aukštesnius standartus nei čia Danijoje, kur net pėsčiųjų takas siauresnis nei ant mūsų viaduko. Visgi, spėkit kas buvo? Tech. projekto rengimo metu absoliučiai viskas pakoreguota į blogąją pusę. Į tokią blogąją pusę, apie kurią net negalėjau pagalvot – net asfaltas su plytelėmis dingo ir atsirado vientisa betono plokštė. Tiek pločiai susiaurėjo, tiek saugių atstumų nebeliko, tiek aukščių skirtumas išnyko ant pačio viaduko, tiek net asfalto su plytelėmis nebeliko. Kaip bebūtų, atidarymo metu apspistas žurnalistų meras iškilmingai kirpo juostą su išsišiepusiu statytoju.

                            P. S. Viadukas Danijoje turi draugiškus turėklus rankoms. Kontaktuotum ranka, kurią dar galėtum prispaust prie kūno absorbuodamas prisilietimą. Mūsų tų standartinių tvorelių atveju vairas užsisuktų momentaliai be galimybės išlaviruot.
                            Paskutinis taisė dondc; 2020.07.24, 21:41.

                            Comment


                              Olimpiečių gatvės dviračių takas (Neries dešiniojo kranto projektas).

                              1.


                              2.


                              3.


                              4.


                              5.


                              6.


                              7.


                              8.Išsaugotas medis


                              9. Išsaugotas medis


                              10.


                              11. Kiti išsaugoti medžiai, tačiau su pažeistom šaknim. Bordiūrai montuojami labai arti kamieno


                              12.
                              Paskutinis taisė Kaid; 2020.07.25, 21:13.

                              Comment


                                Erfurto g. dviračių takas

                                1. Esamas Architektų g. dviračių takas nesujungtas su nauju Erfurto g. taku


                                2. Nuo Architektų g. iki VT stotelės įrengti paprasti vejos bordiūrai, ne taip kaip kitur - skelti.


                                3.


                                4. Iki rekonstravimo IKI parkavimo aikštelė ir takas buvo viename lygyje, dabar visa aikštelė aprėminta bordiūrais.


                                5. Labai įdomiai atitraukti įspėjamieji paviršiai, per visą darbų zoną per vieną plytelę.


                                6.


                                7. Sutvarkys perėją, kuri seniau vedė nuo vejos iki vejos.


                                8. Ties (nebestatomu) baseinu


                                9.

                                Comment


                                  Ar yra planas tvarkyti sankryžą ties Mindaugo tiltu? Ten iš Žvejų g. pusės susiaurėja ir yra visiškai neadekvatus.

                                  Comment


                                    Bent man tai nėra tekę matyti sprendinių. Greičiausiai, kad dabar ne, nors tikrai negarantuosiu.

                                    Takas nutrūks ir ties būsimo Kongresų centro teritorija. Ten kiek virš 100 metrų bus nutiesta tvarkant tą visą teritoriją (nes patenka į apsaugos zoną ar kažkas tokio).

                                    Comment


                                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                      Olimpiečių gatvės dviračių takas (Neries dešiniojo kranto projektas).

                                      5.

                                      siknarankiai... Ir vel nuleido bordiura vietoj sulygiavimo su pakeltos perejos danga. Sioje vietoje po kiekvieno lietaus tenka sokineti per bala.

                                      Comment


                                        Prie Cloud namu
                                        Click image for larger version

Name:	P00725-205155.jpg
Views:	1085
Size:	206,9 kB
ID:	1817282

                                        Comment


                                          Nematau problemos kodėl turėtu Upės gatvėje nebūti sutvarkytos tvoros prie dviračių tako. Kažkodėl pas mus labai isterikuojama jeigu kur tik yra koks šlaitas tai tada jau neliečiama šventa karvė kai normaliose šalyse nukasa kiek riekia ir niekas problemos dėl to nekelia. Na bet pas mus net miesto centre dvirtakio nutesti negali nes "draustinis".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X