Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    O Linkmenų tako nelygumas irgi dėl tos pačios priežasties?
    O argi tokie dalykai "kartojasi jau 5 metus"? Kiek pamenu, čia pirmas toks atvejis.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      O argi tokie dalykai "kartojasi jau 5 metus"? Kiek pamenu, čia pirmas toks atvejis.
      Specifiškai toks atvejis nesikartoja, bet elementari projektų valdymo logika sakytų, kad jeigu darai 20+ beveik identiškų projektų per kelis metus ir taisai klaidas, tai neilgai trukus turėtų klaidų nelikti ir naujuose projektuose naudojama tik tai, kas buvo gerai ankstesniuose projektuose. Gerų projektų buvo, kur nebuvo nei asfalto skilinėjimų, nei nelygumų, nei kitokių pastebimuų defektų. Dėl to nei iš šen nei iš ten atsiradę anksčiau nematyti defetkai iškart kelia klausimų. Ne tai, kad klausimų, bet truputį wtf?
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Gal pagrindas, gal klotuvas, bet tikėtiniausia, kad volas "pasistengė". Anksčiau klodavo vienu sluoksniu 6, 8 ar net 10cm. Tai tokiam sluoksniui suvoluot naudojamas rimtas volas. Dabar kloja kokius 4+2,5cm (atkreipiu dėmesį, kad ir asfaltas kitos sudėties). Tai viršutiniam sluoksniui reikia parinkti atitinkamo svorio volą, bei pravažiavimų skaičių. Jei važiuos per labai karštą - gali atsirasti išspaudimai, jei per vėsų - įtrūkimai.
        Įdomi teorija. Bet kaip paaiškinti tą faktą, kad viena tako pusė (dešinė, važiuojant link Konstitucijos pr.) yra pastebimai nelygesnė, nei kita? Naudojo skirtingus volus?

        Foto aiškiai matosi skirtingos asfalto juostos. Kairėje pusėje matosi šiek tiek tamsesnė dalis, kuri ir yra labiausiai banguota.
        Paskutinis taisė John; 2020.05.17, 10:22.
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Specifiškai toks atvejis nesikartoja, bet elementari projektų valdymo logika sakytų, kad jeigu darai 20+ beveik identiškų projektų per kelis metus ir taisai klaidas, tai neilgai trukus turėtų klaidų nelikti ir naujuose projektuose naudojama tik tai, kas buvo gerai ankstesniuose projektuose. Gerų projektų buvo, kur nebuvo nei asfalto skilinėjimų, nei nelygumų, nei kitokių pastebimuų defektų. Dėl to nei iš šen nei iš ten atsiradę anksčiau nematyti defetkai iškart kelia klausimų. Ne tai, kad klausimų, bet truputį wtf?
          Kas nedirba, tas nedaro klaidų. Gal pabandė pakeisti technologijas, o gal rangovas š sumalė.

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Kas nedirba, tas nedaro klaidų. Gal pabandė pakeisti technologijas, o gal rangovas š sumalė.
            Tai vat būtų labai įdomu išgirsti aiškią VMS komunikaciją su paaiškinimais, kas nutiko, o ne tylėjimą.
            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

            Comment


              O čia yra jų atstovų?

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                O čia yra jų atstovų?
                O jiems čia kas nors adresuojama?
                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                Comment


                  Kaip ir:
                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Tai vat būtų labai įdomu išgirsti aiškią VMS komunikaciją su paaiškinimais, kas nutiko, o ne tylėjimą.

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                    Pašilaičių g.: https://www.google.com/maps/@54.7309...7i13312!8i6656
                    Medeinos g.: https://www.google.com/maps/@54.7254...7i13312!8i6656
                    Gabijos g.: https://www.google.com/maps/@54.7352...7i13312!8i6656
                    Žemynos g.: https://www.google.com/maps/@54.7235...7i13312!8i6656
                    Mokslininkų g.: https://www.google.com/maps/@54.7499...7i13312!8i6656
                    Santariškių g.: https://www.google.com/maps/@54.7610...7i13312!8i6656
                    Molėtų pl.: https://www.google.com/maps/@54.7685...7i13312!8i6656
                    L. Giros g.: https://www.google.com/maps/@54.7393...7i13312!8i6656
                    Ateities g.: https://www.google.com/maps/@54.7306...7i13312!8i6656
                    Fabijoniškių g.: https://www.google.com/maps/@54.7269...7i13312!8i6656
                    Stanevičiaus g.: https://www.google.com/maps/@54.7298...7i13312!8i6656
                    Ozo g.: https://www.google.com/maps/@54.7128...7i13312!8i6656
                    Kalvarijų g.: https://www.google.com/maps/@54.7189...7i13312!8i6656
                    Jeruzalės g.: https://www.google.com/maps/@54.7425...7i13312!8i6656
                    Žaliųjų Ežerų g.: https://www.google.com/maps/@54.7523...7i13312!8i6656
                    Nemenčinės pl.: https://www.google.com/maps/@54.7415...7i13312!8i6656
                    S. Batoro g.: https://www.google.com/maps/@54.6896...7i13312!8i6656
                    Siesikų g./Miglos g.: https://www.google.com/maps/@54.7097...7i13312!8i6656
                    Ožkinių g.: https://www.google.com/maps/@54.7662...7i13312!8i6656
                    Kirtimų g., Gariūnų g.: https://www.google.com/maps/@54.6508...7i13312!8i6656
                    A1: https://www.google.com/maps/@54.6576...7i13312!8i6656
                    Eišiškių pl.: https://www.google.com/maps/@54.6520...7i13312!8i6656
                    Žirnių g.: https://www.google.com/maps/@54.6550...7i13312!8i6656
                    Vingio parkas (Šimašius tik perasfaltavo ant senų pagrindų): https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
                    Geležinio Vilko g.: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
                    Zuoko vienintelis raudonas Pilaitės pr.: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
                    Minsko pl.: https://www.google.com/maps/@54.6487...7i13312!8i6656
                    Manau būtų sąžininga sudaryt sąrašą iš vien tikrų dviračių takų (be bendrų ar nupaišytų ant šaligatvio/gatvės), nes pvz tie pirmi Pašilaičiuose, kiek pamanu, net nėra dviračių takai, o labiau bendri pėsčiųjų/dviračių.

                    Pridėčiau:

                    Olimpiečių g. https://www.google.com/maps/@54.6903...7i13312!8i6656

                    Žvejų g. (street view jo dar nėra) https://www.google.com/maps/@54.6919...7i13312!8i6656

                    Vrublevskio-Arsenalo g. https://www.google.com/maps/@54.6875...7i13312!8i6656

                    Maironio g. https://www.google.com/maps/@54.6776...7i13312!8i6656

                    Drujos g. https://www.google.com/maps/@54.6728...7i13312!8i6656

                    Gerulaičio g. https://www.google.com/maps/@54.7172...7i13312!8i6656

                    Ralio g. https://www.google.com/maps/@54.7155...7i13312!8i6656

                    Visi "Ozo parko" rajono takai https://www.google.com/maps/@54.7191...7i13312!8i6656

                    P.S. Žinoma gi dar pats akivaizdžiausias:

                    Gedimino pr. https://www.google.com/maps/@54.6868...7i13312!8i6656
                    Paskutinis taisė ttttt; 2020.05.17, 11:13.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Įdomi teorija. Bet kaip paaiškinti tą faktą, kad viena tako pusė (dešinė, važiuojant link Konstitucijos pr.) yra pastebimai nelygesnė, nei kita? Naudojo skirtingus volus?

                      Foto aiškiai matosi skirtingos asfalto juostos. Kairėje pusėje matosi šiek tiek tamsesnė dalis, kuri ir yra labiausiai banguota.
                      Gan dažnai naudojami du. Prie didesnių apimčių vienas nesuspėja.
                      Neatmetu ir blogo klotuvo galimybės. Šitoks variantas su banguotu ir patamsėjusiu vienu kraštu - jau ne pirmas.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Gan dažnai naudojami du. Prie didesnių apimčių vienas nesuspėja.
                        Neatmetu ir blogo klotuvo galimybės. Šitoks variantas su banguotu ir patamsėjusiu vienu kraštu - jau ne pirmas.
                        Kitų tokių takų nepastebėjau, nors pravažiavau visus Vilniuje esančius takus visomis kryptimis bent 5-15 kartų.

                        Kitas klausimas, kaip yra su apatiniu (juodu) asfalto sluoksniu? Ar jo lygumas daro kokį nors skirtumą? Čia lyginti nelabai geliu, nes nedaug teko važinėti ant pirmojo sluoksnio skirtinguose takuose, bet šituo važiuoti teko ne kartą ir jis buvo labai nelygus. Ar gali būti taip, kad netinkamai pakloto ir pernelyg banguoto apatinio asfalto sluoksnio viršutinis raudonas sluoksnis, net ir tinkamai viską darant, gaunasi nelygus?
                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                        Comment


                          Aš kažkiek esu važiavęs Linkmenų g. juodu asfaltu. Nelygumų lyg tai nebuvau pastebėjęs.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Kitų tokių takų nepastebėjau, nors pravažiavau visus Vilniuje esančius takus visomis kryptimis bent 5-15 kartų.

                            Kitas klausimas, kaip yra su apatiniu (juodu) asfalto sluoksniu? Ar jo lygumas daro kokį nors skirtumą? Čia lyginti nelabai geliu, nes nedaug teko važinėti ant pirmojo sluoksnio skirtinguose takuose, bet šituo važiuoti teko ne kartą ir jis buvo labai nelygus. Ar gali būti taip, kad netinkamai pakloto ir pernelyg banguoto apatinio asfalto sluoksnio viršutinis raudonas sluoksnis, net ir tinkamai viską darant, gaunasi nelygus?
                            Ar ne Šeškinėje taip pat buvo, ten berods net taisė vietom.
                            Atsiliepia žinoma. Nors kaip ir galima tuos nelygumus ištaisyti klojant viršutinį, imant bortelį, kaip atramą, bet ne visiems išeina, gal ir nuo klotuvo priklauso - čia jau konkrečiai dirbantys žino tokius niuansus.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Aš kažkiek esu važiavęs Linkmenų g. juodu asfaltu. Nelygumų lyg tai nebuvau pastebėjęs.
                              Juokauji? Ten buvo kaip Mėnulio paviršius su krateriais. Šiaip juodas asfaltas paprastai būna mažiau lygus, bet Linkmenų atveju buvo išskirtinai banguotas. Dėl to ir pagalvojau, kad gal ir viršutiniam sluoksniui tai atsiliepė.
                              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Juokauji? Ten buvo kaip Mėnulio paviršius su krateriais. Šiaip juodas asfaltas paprastai būna mažiau lygus, bet Linkmenų atveju buvo išskirtinai banguotas. Dėl to ir pagalvojau, kad gal ir viršutiniam sluoksniui tai atsiliepė.
                                Gal nevažiavau būtent ta atkarpa. Bet tikrai būčiau atkreipęs dėmesį.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Ar ne Šeškinėje taip pat buvo, ten berods net taisė vietom.
                                  Atsiliepia žinoma. Nors kaip ir galima tuos nelygumus ištaisyti klojant viršutinį, imant bortelį, kaip atramą, bet ne visiems išeina, gal ir nuo klotuvo priklauso - čia jau konkrečiai dirbantys žino tokius niuansus.
                                  Šeškinėj išvis pertiesė viršutinį sluoksnį lyg? Bet lygumo požiūriu ten viskas ok buvo. Tik skilineti labai smarkiai pradėjo iškart po nutiesimo.
                                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Bet turint omeny groteskiškai klaikų VMS sugebėjimą susimauti net tokiuose elementariuose dalykuose (o be to "senas projektas") kažkaip darosi neramu.



                                    Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                    Tai dėl dešinės tikriausiai <...> jau reiktų skambinti pavojaus varpais, jog taip nepaliktų ir sutvarkytų papildomai iškart.


                                    John, gerai suprantu, kad pirmoje nuotruakoje apačioje ten dviračių takas su skersiniu bortu?
                                    Pagal projektą tiek 2-je foto skersinio borto nėra, tiek pagal detalizuotą brėžinį 3-oje foto ties būsima iškilia perėja irgi nežymimas bortas.

                                    Skalambysit varpais dėl VGTU, tai paskalambykit tuo pačiu ir dėl šito reikalo, kad išpjautų bortą (būtų ne pirmas kartas darbų metu).

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą





                                      John, gerai suprantu, kad pirmoje nuotruakoje apačioje ten dviračių takas su skersiniu bortu?
                                      Pagal projektą tiek 2-je foto skersinio borto nėra, tiek pagal detalizuotą brėžinį 3-oje foto ties būsima iškilia perėja irgi nežymimas bortas.

                                      Skalambysit varpais dėl VGTU, tai paskalambykit tuo pačiu ir dėl šito reikalo, kad išpjautų bortą (būtų ne pirmas kartas darbų metu).
                                      Dėl skersinio borto nelabai supratau. Jo neturi išvis būti?
                                      Šiaip, mano supratimu, ten neturi būti nei perėjos, o visas tas pravažiavimas pakeltas iki bortų lygio kaip kažkas, kas kerta parką ir pėsčiųjų erdvę kaip šalutinė gatvės atšaka, o ne atvirkščiai. Kur matyta, kad kažkokiame trečiaeiliame įvažiavime į kažkieno kiemą būtų perėjos?
                                      Paskutinis taisė John; 2020.05.20, 09:35.
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Dėl skersinio borto nelabai supratau. Jo neturi išvis būti?
                                        Šiaip, mano supratimu, ten neturi būti nei perėjos, o visas tas pravažiavimas pakeltas iki bortų lygio kaip kažkas, kas kerta parką ir pėsčiųjų erdvę kaip šalutinė gatvės atšaka, o ne atvirkščiai. Kur matyta, kad kažkokiame trečiaeiliame įvažiavime į kažkieno kiemą būtų perėjos?
                                        Tai taip ir būtų jeigu takai kirstų įvažiavimą palei gatvę. Dabar aišku galima kieme dėti gyvenamosios zonos ženklą, bet KET gana dviprasmiška, jau nekalbant apie vairuotojų požiūrį ir net gyvenamojoje zonoje pėstieji pas mus negali jaustis saugūs.

                                        Ar norit keturšalės sankryžos su šalutinio kelio ženklais automobiliais? Gal ir įdomus variantas, bet vis tiek nežinau ar saugiau už perėją. Bet kokiu atveju tai tik ženklinimas ir svarbiausia šioje vietoje, jog sankirta bus iškili ir nepasiteisinus perėjai keičiant ženklinimą į kažkokį kitokį nebereiks sukti galvos dėl fizinio įspūdžio, jog automobiliai kerta dviračių ir pėsčiųjų takus.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Dėl skersinio borto nelabai supratau. Jo neturi išvis būti?
                                          Šiaip, mano supratimu, ten neturi būti nei perėjos, o visas tas pravažiavimas pakeltas iki bortų lygio kaip kažkas, kas kerta parką ir pėsčiųjų erdvę kaip šalutinė gatvės atšaka, o ne atvirkščiai. Kur matyta, kad kažkokiame trečiaeiliame įvažiavime į kažkieno kiemą būtų perėjos?
                                          Tikrai taip. Pėstiesiems skersai perėjos paliktas bortas, nes plytelių danga pereis į asfaltą, o dviračių takas suprojektuotas nenutrūkstamas ir brėžinyje (projekte) aiškiai matosi nėra jokių bortų. Jei bortus paliks, bus visiškai ne kas, kai jie išsikreivins – labai bukas kampas dviratininkui išsukt ratus, ateity klius, o žiemą bus realiai pavojinga užkliūti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X