Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Norėčiau patikslinimo - prie ankstesnių valdžių tiesė geresnius dviračių takus, ir tiesiog nereikėjo kokybės kontrolės, ar kokybės kontrolė buvo geresnė?
    Jeigu bandai ieškoti būdų kaip nors išprovokuoti šita valdžia vs ankstesnė valdžia diskusiją, tai not gonna happen. Aš apskritai turbūt daugiau galėčiau papasakoti apie tų laikų Londono valdžia, nei Vilniaus

    Nors teisybės dėlei tai, kas buvo Vilniuje nutiesta kokiais 2005-2015, dažnai buvo padaryta kur kas geriau, nei dauguma dabartinių takų, bent jau pagal dangos kokybę. Tai velnias žino, kaip ten jie darė, bet užpakalio taip nekrato, kaip naująjame Linkmenų take.
    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Jeigu bandai ieškoti būdų kaip nors išprovokuoti šita valdžia vs ankstesnė valdžia diskusiją, tai not gonna happen.
      Visiškai ne, iš tikrųjų įdomu, todėl ir uždaviau klausimą.
      Nors teisybės dėlei tai, kas buvo Vilniuje nutiesta kokiais 2005-2015, dažnai buvo padaryta kur kas geriau, nei dauguma dabartinių takų
      Gal galima pavyzdžių, kur? Nes dabar prisimenu tik trinkelinius takus, na gal vienintelis prie Spaudos rūmų asfaltuotas.
      Edit: prisiminiau dar Žirmūnuose palei upę. Kur dar?
      Paskutinis taisė digital; 2020.05.16, 01:39.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Visiškai ne, iš tikrųjų įdomu, todėl ir uždaviau klausimą.

        Gal galima pavyzdžių, kur? Nes dabar prisimenu tik trinkelinius takus, na gal vienintelis prie Spaudos rūmų asfaltuotas.
        Edit: prisiminiau dar Žirmūnuose palei upę. Kur dar?
        Minėtas Žirmūnuose, Ateities g., palei Geležinį vilką nuo Verslo Trikampio iki Čiurlionio g., Gariūnų g., Kirtimų g., Mokslininkų g., Molėtų pl., Nemenčinės pl.
        Paskutinis taisė John; 2020.05.16, 09:58.
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Minėtas Žirmūnuose, Ateities g., palei Geležinį vilką nuo Verslo Trikampio iki Čiurlionio g., Gariūnų g., Kirtimų g., Mokslininkų g., Molėtų pl., Nemenčinės pl.
          Berods Riedis (o gal klystu) buvo daręs dvirtakių žemėlapį su timeline'u kada jie buvo nutiesti, iš tikrųjų būtų įdomu palyginti kiek ir kokių km buvo nutiesta prieš šitą valdžią, kai "nieko nebuvo tiesiama, tik linijas braižė ant šaligatvių" ir kiek buvo nutiesta prie šios valdžios, kai, jeigu tikėt jais, per metus nutiesiama vos ne po 20-30 km.

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Gal galima pavyzdžių, kur? Nes dabar prisimenu tik trinkelinius takus, na gal vienintelis prie Spaudos rūmų asfaltuotas.
            Edit: prisiminiau dar Žirmūnuose palei upę. Kur dar?
            Pašilaičių g.: https://www.google.com/maps/@54.7309...7i13312!8i6656
            Medeinos g.: https://www.google.com/maps/@54.7254...7i13312!8i6656
            Gabijos g.: https://www.google.com/maps/@54.7352...7i13312!8i6656
            Žemynos g.: https://www.google.com/maps/@54.7235...7i13312!8i6656
            Mokslininkų g.: https://www.google.com/maps/@54.7499...7i13312!8i6656
            Santariškių g.: https://www.google.com/maps/@54.7610...7i13312!8i6656
            Molėtų pl.: https://www.google.com/maps/@54.7685...7i13312!8i6656
            L. Giros g.: https://www.google.com/maps/@54.7393...7i13312!8i6656
            Ateities g.: https://www.google.com/maps/@54.7306...7i13312!8i6656
            Fabijoniškių g.: https://www.google.com/maps/@54.7269...7i13312!8i6656
            Stanevičiaus g.: https://www.google.com/maps/@54.7298...7i13312!8i6656
            Ozo g.: https://www.google.com/maps/@54.7128...7i13312!8i6656
            Kalvarijų g.: https://www.google.com/maps/@54.7189...7i13312!8i6656
            Jeruzalės g.: https://www.google.com/maps/@54.7425...7i13312!8i6656
            Žaliųjų Ežerų g.: https://www.google.com/maps/@54.7523...7i13312!8i6656
            Nemenčinės pl.: https://www.google.com/maps/@54.7415...7i13312!8i6656
            S. Batoro g.: https://www.google.com/maps/@54.6896...7i13312!8i6656
            Siesikų g./Miglos g.: https://www.google.com/maps/@54.7097...7i13312!8i6656
            Ožkinių g.: https://www.google.com/maps/@54.7662...7i13312!8i6656
            Kirtimų g., Gariūnų g.: https://www.google.com/maps/@54.6508...7i13312!8i6656
            A1: https://www.google.com/maps/@54.6576...7i13312!8i6656
            Eišiškių pl.: https://www.google.com/maps/@54.6520...7i13312!8i6656
            Žirnių g.: https://www.google.com/maps/@54.6550...7i13312!8i6656
            Vingio parkas (Šimašius tik perasfaltavo ant senų pagrindų): https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
            Geležinio Vilko g.: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
            Zuoko vienintelis raudonas Pilaitės pr.: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
            Minsko pl.: https://www.google.com/maps/@54.6487...7i13312!8i6656
            Paskutinis taisė dondc; 2020.05.16, 10:59.

            Comment


              Nors teisybės dėlei tai, kas buvo Vilniuje nutiesta kokiais 2005-2015, dažnai buvo padaryta kur kas geriau, nei dauguma dabartinių takų
              Jei kalba eina apie 2005-2015 laikotarpi, tai pirmi keturi iskart atpuola

              Comment


                Be Milwaukee minėtų takų Pašilaičiuose, takai Vingio parke, Nemenčinės pl, Ateities, Fabijoniškių, Stanevičiaus gatvėse ir tarp Siesikių-Miglos irgi tikrai senesni nei 2005 metų, kai kurie man rodos dar sovietinių laikų.

                Comment


                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                  Be Milwaukee minėtų takų Pašilaičiuose, takai Vingio parke, Nemenčinės pl, Ateities, Fabijoniškių, Stanevičiaus gatvėse ir tarp Siesikių-Miglos irgi tikrai senesni nei 2005 metų, kai kurie man rodos dar sovietinių laikų.
                  Taip, Stanevičiaus gatvėje gal kokių 1988 metų šiaip.
                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Minėtas Žirmūnuose, Ateities g., palei Geležinį vilką nuo Verslo Trikampio iki Čiurlionio g., Gariūnų g., Kirtimų g., Mokslininkų g., Molėtų pl., Nemenčinės pl.
                    Kai pradėjo John vardinti ir sovietinius, tai įsivažiavau ir aš visus bevardindamas. Skirstyti net neverta, koks skirtumas ar takas 2005 m. ar 1990 m. nutiestas, jeigu ambicijos ankstesniais metais buvo didesnės nei šiendieną. Atkreipkit į tuos Pašilaičių / Fabijoniškių takus dėmesį: dvirtakis tarp šaligatvio atskirtas medžiais, šaligatvis nuo gatvės žydinčiais krūmais, dvirtakis nevingiuoja apeidamas stotelę, vieną stotelę net skiria tvora nuo dvirtakio, pločiai ne visuose takuose norminiai, bet yra ir pakankamai plačių takų, daug vietų, kur takai nenužemėja ties įvažiavimais, ko nepasakysi apie digital išgirtas ką tik atnaujintas Viršuliškes (takai vingiuoja už stotelių, tvorelių beveik niekur nėra arba blogai įrengta dėl atstumų ir tarpų (netoli „Kardiolitos” kaip įrengė tvorelę už stotelės stiklų, bet ne iš šono, tai ir pranešus iškart po statybų, per porą metų vis dar neištaisė), ties įvažiavimais takai nežymiai, bet nusileidžia net ten kur prieš remontą buvo vienas lygis, kitur pilnai nusileidžia). Tiesa, perasfaltavo Šimašius taką Pašilaičių g., tai kaip buvo ties vieninteliu įvažiavimu skersiniai įvažiavmo bortai, taip ir liko: https://www.google.com/maps/@54.7317...7i13312!8i6656

                    Pilna soveitnių, atrodo pakankamo pločio, atskirtų ir iš visų pusių apželdintų takų, jau nekalbant, kad bent jau Fabijoniškėse tako danga dar visiškai gera, nepaisant kiek jai metų. Va ką atsakė „Unitectus” su savivaldybe prieš porą dienų dėl Asanavičiūtės g. naujo magistralinio dvirtakio, dėl siūlymo atskirti takus:
                    Šis pasiūlymas buvo apsvarstytas ir įvertintas Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Infrasturktūros darbų priežiūros ir inžinerinių statinių projektų ir projektinių pasiūlymų vertinimo darbo grupėje. Pastaba nepriimama, nes tai yra perteklinis reikalavimas.
                    Arba paprašai, kad pažymėtų trikampiukus, kur pagal KET sanrkyžoje dviračių pirmumas, tai atrašo:
                    Pastaba nepriimama, nes tai būtų perteklinis ženklinimas.
                    Nors už pusantro metro trikampius prieš susidūrimą su automobiliais pažymi.

                    P. S. Kažkaip abejoju, kad sovietmečiu piliečiai kovojo dėl kiekvieno stulpo ar bordiūro projekte. Jaučiat skirtumą? Savivdalybė priima rekomendacijas dėl atskirų takų, o PP stadijoje atkerta, kad taip neturi būti.
                    Paskutinis taisė dondc; 2020.05.16, 12:32.

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Pilna soveitnių, atrodo pakankamo pločio, atskirtų ir iš visų pusių apželdintų takų, jau nekalbant, kad bent jau Fabijoniškėse tako danga dar visiškai gera, nepaisant kiek jai metų. Va ką atsakė „Unitectus” su savivaldybe prieš porą dienų dėl Asanavičiūtės g. naujo magistralinio dvirtakio, dėl siūlymo atskirti takus:
                      Nenoriu griauti iliuzijų, bet tokie sovietiniai takai apie kuriuos jūs kalbat yra tikrai ne visi: Pašilaičių, L.Giros, Stanevičiaus, Ateities ir galbūt Jeruzalės (nežinau metų) gatvėse. Viso apie 6.5 km. Ir vis tiek dauguma jų ties sankryžomis magiškai nutrūksta, o juos pakeičiantis šaligatvis buvo tiesimo laikais nenužemintas, tik įstatyti vis tiek statūs įstriži borteliai dar ir dabar daug kur gadinantys miesto dviračių ratus. Taip pat pėsčiųjų takas kažkodėl suprojektuotas arčiau gatvės nei dviračių. Beje jei nesumeluosiu, kai kurios atkarpos jau nepriklausomybės laikais buvo perasfaltuotos.

                      O Gabijos ir Medeinos gatvėse esantys takai yra tik asfaltuoti pėsčiųjų takai su kai kuriose vietose dar tik neseniai išimtais statmenais bortais (dėl kurių sunku buvo juos laikyti bendrais takais ir dviračiams). Išimtis Žemynos gatvė, kur pusė rato yra tokia pat situacija, o likusioje pusėje yra ir asfaltas ir šaligatvis - suprask atskiri takai pėstiesiems ir dviračiams.

                      Visur kitur takai yra taip pat bendri ir dar dažnai itin siauri. Taigi per 45 okupacijos metus šaunieji tarybiniai žmonės sugebėjo suprojektuoti ir nutiesti 6.5km priimtinų, bet vis tiek taisytinų (nutrūkimai ties sankryžomis kaip L.Giros ir Gedvydžių, L.Giros ir P.Žadeikos ir t.t.) dviračių takų. Tai arba jūs dviračiais nevažinėjant, arba jaučiat labai stiprią nostalgiją, nes kitaip tai labai sunku paaiškinti jūsų post'ą.
                      Paskutinis taisė themanual; 2020.05.16, 14:41.

                      Comment


                        Ateities g. yra Zuoko tikriausiai pirmas asfaltuotas takas. 2000-2002m. (nepamenu kada prie Spaudos rūmų gabalai nutiesti) Kartu su gatvės tiesimu/platinimu panašiais metais iki 2x2 padarytas. Šalia Jeruzalės g. prie Lidlo sąlyginai nauja atkarpa kartu su sankryžos rekonstrukcija. Visur kitur senųjų sankryžų nerekonstravo, tai takai ir nutrūksta. Takai, kurie nutiesti projektuojant "naujausius" to meto rajonus. Pradedant Pašilaičių žiedais, pereinant į Fabijoniškes ir baigiant Santariškėmis.
                        Paskutinis taisė Riedis; 2020.05.16, 15:16.

                        Comment


                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                          Ateities g. yra Zuoko tikriausiai pirmas asfaltuotas takas. 2000-2002m. Kartu su gatvės tiesimu/platinimu panašiais metais iki 2x2 padarytas. Šalia Jeruzalės g. prie Lidlo sąlyginai nauja atkarpa kartu su sankryžos rekonstrukcija. Visur kitur senųjų sankryžų nerekonstravo, tai takai ir nutrūksta. Takai, kurie nutiesti projektuojant "naujausius" to meto rajonus. Pradedant Pašilaičių žiedais, pereinant į Fabijoniškes ir baigiant Santariškėmis.
                          Turėjau tokį įtarimą, bet stilius labai priminė kitus Fabijoniškių takus. O kaip su taku einančiu Jeruzalės-Kalvarijų gatvėmis? Gal žinote, kelintų jis metų tiesimo?

                          Comment


                            Niekaip neradau šaltinio su metais, bet panašu, kad panašiu metu su Jeruzalės raudonų plytų daugiabučiais. 198x-199x? Yra ortofoto juodai baltas su to meto takais, tai ten jis jau buvo.

                            Tą žemėlapį dėl kurio prisiregistravau forume dar bandau tobulinti ir atnaujinti, bet nemokamas Arcgis labai ribotas ir po atnaujinimo netekau dalies darbų. Šią vasarą manau pilnai pabaigsiu istorinį reportažą, tai paskelbsiu čia.
                            Paskutinis taisė Riedis; 2020.05.16, 15:24.

                            Comment


                              Parašė themanual Rodyti pranešimą
                              Nenoriu griauti iliuzijų, bet tokie sovietiniai takai apie kuriuos jūs kalbat yra tikrai ne visi: Pašilaičių, L.Giros, Stanevičiaus, Ateities ir galbūt Jeruzalės (nežinau metų) gatvėse. Viso apie 6.5 km.
                              Nemenčinės pl. dar galim pridėt 15 km. Beje, be skersinių bortų, o bendras takas tik mažesnėje tako dalyje. Statyta 1975 m.

                              Parašė themanual Rodyti pranešimą
                              Ir vis tiek dauguma jų ties sankryžomis magiškai nutrūksta, o juos pakeičiantis šaligatvis buvo tiesimo laikais nenužemintas, tik įstatyti vis tiek statūs įstriži borteliai dar ir dabar daug kur gadinantys miesto dviračių ratus.
                              Tarsi Šimašius neturi nutrūkusių takų: Šiaurės miestelyje ties sankryžomis (su projektais rengta), Laisvės pr. ties pora stotelių (pagal schemas statyta), tam pačiam įvažiavime į „Kardiolitą” paliktos senos šaligatvio plytelės dviračių pervažoje, nors kitur keitė; atliekant pervažos ženklinimą prie priparkuoto automobilio pusę ženklinimo nebuvo atlikta Asanavičiūtės g. nusukus iškart už Sodros – taip ir liko net pranešus (beje trinkelių įvažiavimas ir ten paliktas). Po Ukmergės g. estakada buvo asfaltuoti įvažiavimai į degalinę, tai dabar dviračių trinkelės.

                              Parašė themanual Rodyti pranešimą
                              Taip pat pėsčiųjų takas kažkodėl suprojektuotas arčiau gatvės nei dviračių. Beje jei nesumeluosiu, kai kurios atkarpos jau nepriklausomybės laikais buvo perasfaltuotos.
                              Nejaugi? Tikrai buvo tokios progamėlės, kaip Tvarkau miestą ir per FB visi be sustojimo drožė savivaldybę su olandiškais pavyzdžiais. Kaip perasfaltuoja šiandien Šimašius matom Pašilaičių g. – jeigu buvo skersiniai įvažiavimo iškilūs bortai, juos ir paliko. Nors naujieji standartai aiškūs ir pačių priimti.

                              Parašė themanual Rodyti pranešimą
                              O Gabijos ir Medeinos gatvėse esantys takai yra tik asfaltuoti pėsčiųjų takai su kai kuriose vietose dar tik neseniai išimtais statmenais bortais (dėl kurių sunku buvo juos laikyti bendrais takais ir dviračiams). Išimtis Žemynos gatvė, kur pusė rato yra tokia pat situacija, o likusioje pusėje yra ir asfaltas ir šaligatvis - suprask atskiri takai pėstiesiems ir dviračiams.
                              Nutiestus sovietinius bendrus pėsčiųjų ir dviračių takus kritikuojam (nors būtent ten šalia daugiabučių šaligatviai, o asfaltuoti takai išoriniuose žieduose, kur nėra daugiabučių, matyt, buvo skirti būtent dviračiams). Nutiesus Šimašiui Plytinės g. surpojektuotą bendrą taką – liaupsinsim. Įdomiai. Nesakau, kad seni takai buvo tobuli, bet jeigu įrenginėjo aukštus bortus sankyžose, tai turėjo bent jau sistemą, tad jeigu buvo blogai, tai buvo visur blogai (kažkas forume juokavo, o galbūt rimtai akcentavo, kad įrengta specialiai, kad po karo nesimatytų invalidų. Galbūt taip mąstė mažinti dviračių greitį sankryžose). Tuo tarpu esami projektuotojai turėdami bendras rekomendacijas ir STR'us, prižiūrint tiems patiems savivaldybės auditoriams, ablsoliučiai visur viską skirtingai įrengia. Sovietmečiu jeigu buvo visi šaligatviai viename lygyje ties išvažiavimais iš kiemų, įrengiant įvažiavimo aukštus bortus ir trinkeles, tai didžiojoje dalyje miesto visur taip ir buvo, o dabar toje pačioje gatvėje galima po kelis skirtingus įvažiavimo variantus matyti.

                              Parašė themanual Rodyti pranešimą
                              Visur kitur takai yra taip pat bendri ir dar dažnai itin siauri. Taigi per 45 okupacijos metus šaunieji tarybiniai žmonės sugebėjo suprojektuoti ir nutiesti 6.5km priimtinų, bet vis tiek taisytinų (nutrūkimai ties sankryžomis kaip L.Giros ir Gedvydžių, L.Giros ir P.Žadeikos ir t.t.) dviračių takų. Tai arba jūs dviračiais nevažinėjant, arba jaučiat labai stiprią nostalgiją, nes kitaip tai labai sunku paaiškinti jūsų post'ą.
                              O pas mus tikrai nesiaura pusėje sankryžų, tarp stulpų įterpus tas raudonas tako sąsmaukas ir dar su stulpeliais pačiame take (tarkim Lidl toje pačioje Ateities g.). Man sunkiau paaiškinti, kaip tie sovietiniai žmonės statė sąlyginai su mažiau tiek suprojektuoto, tiek statybinio broko, nei dabartiniai specialistai, kuriems absoliučiai su kiekvienu projekto viešinimu po kelis žmones rodo į tas pačias klaidas, į tuos pačius STR reikalavimus ir oficialias rekomendacijas, kurių labai dažnai vis nesilaikoma, o pastatoma su skylančiu asfaltu, kurį arba lopo (Goštauto g.), arba pilnai perasfaltuoja (Šeškinės skeveras).

                              Comment


                                Na aš turbūt alternatyvioje visatoje gyvenu, nes aš vis tiek nieko gero sovietiniuose takuose nematau apart žalios juostos tarp pėsčiųjų ir dviračių tako (kas yra ir kai kuriuose naujuose takuose, pvz Upės g.), jau nekalbat apie tai jog šoniniai borteliai buvo taupomi ir įrengiami tik prie įvažiavimų, o kitur kur žemiau kraštai žole apželdavo, o kur aukščiau - kraštai nutrupėdavo.

                                Ta skiriamoji žalia zona ir lygtais tik Pašilaičių g. take labiau apželdinta, kitur pagrinde žolė. Prie L.Giros ir Ateities sankryžos yra pasodinti medžiai, bet ten retas pėstysis naudojasi šaligatviu, kuris susiaurėja, netenka žalio atskyrimo nuo gatvės, ir dar jame sukalti stulpai. Toks labiau techninis šaligatvis ir tuomet jau dviračių takas yra labiau bendras pėsčiųjų ir dviratininkų takas, tai sunkiai gaunasi kalbėti apie žalią skiriamąją zoną, kai takas faktiškai bendras. Piečiau sankryžos yra keli krūmai, bet jie labiau skatina pėsčiuosius pasilikti dviračių take ir savo buvimu nekompensuoja tokios žalos. Iš tiesų taip pat kaip ir Pašilaičių gatvėje, kur dauguma pėsčiųjų renkasi dviračių taką ir atvažiuojant dviračiui nelabai turi kur ir pasitraukti. Taip, pėstieji nesilaiko KET, bet matyt egzistuoja ir priežastis, kodėl dviračių takas jiems patrauklenis. Taigi mano matomas vienintelis privalumas visiškai netenka prasmės ir atlieka neigiamą funkciją dėl atvirkščiai suprojektuotų dviračių ir pėsčiųjų trasų.

                                O argumentas jog takai prie sankryžų nutrūksta yra privalumas, nes visur taip padaryta, tai ką aš žinau, nesupykit, bet tikrai skambat kaip pedantiškos infrastruktūros entuziastas, kuris ja praktikoje nesinaudoja. Olandijoje išprotėtumėte nuo takų įvairovės ir visokių želdinių bei stulpų prie pat takų.

                                Tas pats ir su sovietiniais įvažiavmais į kiemus, kurie nors ir iš trinkelių ir vieno lygio bet pedantiškai gražu pažiūrėti, nes juk visi vienodi. Juk esmė ne tame, kad dviračių takas neturėtų nuolydžio ir pakilimo (kas labai minimalus diskomfortas dviratininkui, jeigu įgyvendinta normaliai su mažu procentu), o kad automobiliams reiktų pervažiuoti kalniuką, kuris ir pristabdytų ir primintų, jog kertamas takas, o ne dviračiai kerta įvažiavimą.

                                Mačiau kad lygtais ateityje planuojami L. Giros, Fabijoniškių (tik kažkodėl ne Stanevičiaus) takų atnaujinimai, tai jei būtų mano valia ir būtų neriboti finansiniai ištekliai, tai tas visas sovietinis paveldas būtų išgriautas ir takai pertiesti platesni (3m vietoje dabartinių 2) ir dabartinių šaligatvių trasose, o pėsčiųjų takai sukloti ten, kur dabar yra dviračių takai (čia kalbu apie L. Giros taką, nes Fabijoniškių gatvės takams sovietiniai projektuotojai nesugebėjo užtikrinti pakankamai pločio netgi projektuodami visą rajoną nuo nulio ir dar kažkodėl jį padarė priešingoje gatvės pusėje nei naujieji daugiabučiai su didesniu gyventojų tankumu). Taip pat visi įvažiavimai pakelti, kad būtų kalniukas kitoms TP. Išsaugočiau (nors net netinkamas žodis, kai tai nėra sovietinis tos vietos unikumas ir visas projektas būtų naujas) skiriamąją žalią juostą, ir padaryčiau gal net platesnę, bei ją apželdinčiau. Tik turint omeny L. Giros tako stovį, tai gal ten tik sankryžas ir tvarkys, Stanevičiaus gatvės tako būklė daug prastesnė ir ten labiau reikėtų dangos atnaujinimo/pertiesimo.
                                Paskutinis taisė themanual; 2020.05.16, 20:28.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Minėtas Žirmūnuose, Ateities g., palei Geležinį vilką nuo Verslo Trikampio iki Čiurlionio g., Gariūnų g., Kirtimų g., Mokslininkų g., Molėtų pl., Nemenčinės pl.
                                  Žirmūnų taką nutiesti buvo lengva, nes jis nekerta gatvių, tad projektas paprastas. Ir vis tiek pietinėje dalyje naudotos trinkelės, o vienoje vietoje vaizdas toks:
                                  https://www.google.com/maps/@54.6991...7i13312!8i6656

                                  Ateities gatvėje takas nutrūksta po Geležinio Vilko viadukais. Ateities stotelėje turi išsitekti lipantys į autobusą, pėstieji ir dviratininkai, nes trukdo (nelegali?) tvora. https://www.google.com/maps/@54.7370...7i13312!8i6656

                                  Ir čia tik kelios problemos. Aš nesakau, kad dabar takai tobuli. Bet c'mon. Labai daug teigiamų pokyčių atėjo būtent su nauja miesto valdžia.

                                  Comment


                                    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                                    Žirmūnų taką nutiesti buvo lengva, nes jis nekerta gatvių, tad projektas paprastas. Ir vis tiek pietinėje dalyje naudotos trinkelės, o vienoje vietoje vaizdas toks:
                                    https://www.google.com/maps/@54.6991...7i13312!8i6656

                                    Ateities gatvėje takas nutrūksta po Geležinio Vilko viadukais. Ateities stotelėje turi išsitekti lipantys į autobusą, pėstieji ir dviratininkai, nes trukdo (nelegali?) tvora. https://www.google.com/maps/@54.7370...7i13312!8i6656

                                    Ir čia tik kelios problemos. Aš nesakau, kad dabar takai tobuli. Bet c'mon. Labai daug teigiamų pokyčių atėjo būtent su nauja miesto valdžia.
                                    Taip taip, viskas su tuo ok ir nieko neginčyju. Tiesiog buvo bandančių kabinėtis prie mano paminėjimo, kad "prie šios miesto valdžios" takai yra dažniausiai brokuoti su bandymu priešpastatyti ankstesnių administracijų darbus, nors to nei dariau, nei galvojau daryti. Bet kadangi buvo pareikštas pageidavimas paminėti ankstesnių VMS administracijų takus su nebrokuota asfalto danga, nu tai ir buvo padaryta. Nieko daugiau.

                                    Šiaip aišku kad dabar bendrai paėmus takų tiesimas atrodo geriau, nei anksčiau. Bet aš akcentuoju būtent dangos brokus (skilinėjimai, nelygumai), kurie nutinka vėl ir vėl ir vėl su kiekvienu projektu. Kažkas, ko su 2000-2015 tiestais takais nebuvo arba buvo žymiai mažiau. Ir nemaža dalis tų takų dangos (ne projekto logikos ar kitų subjektyvių elementų, bet specifiškai dangos ) iki šiol tebėra puikios būklės. Tiesiog įdomu, kas pasikeitė dangos klojimo technologijoje ir kodėl problemos kartojasi jau 5 metus su kiekvienu projektu, nepaisant kaskart išaiškėjančio broko. Gal pasikeitė reikalavimai, kuriuos nustato užsakovas? O gal nebevykdoma kokybės kontrolė? Gal skirama ženkliai mažiau pinigų su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis? Tiesiog smalsu, kas atsitiko? Nes kai klaidos kartojasi ne du, ne penkis, ne dešimt, o keliasdešimt kartų su praktiškai kiekvienu projektu, nepaisant ankstesnių problemų identifikavimo ir detalaus aptarinėjimo su VMS, neišvengiamai pasidaro smalsu, kur problema ir ką būtų galima daryti geriau.
                                    Paskutinis taisė John; 2020.05.17, 00:06.
                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Tiesiog įdomu, kas pasikeitė dangos klojimo technologijoje ir kodėl problemos kartojasi jau 5 metus su kiekvienu projektu, nepaisant kaskart išaiškėjančio broko.
                                      Raudono asfalto viršutinis sluoksnis, ne kartą jau aptarta. Šiaip jau ne visi takai su įskilimais, ir tie kur buvo Laisvės pr. take kiek žinau sutvarkyti.

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Raudono asfalto viršutinis sluoksnis, ne kartą jau aptarta. Šiaip jau ne visi takai su įskilimais, ir tie kur buvo Laisvės pr. take kiek žinau sutvarkyti.
                                        O Linkmenų tako nelygumas irgi dėl tos pačios priežasties?
                                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          O Linkmenų tako nelygumas irgi dėl tos pačios priežasties?
                                          Gal pagrindas, gal klotuvas, bet tikėtiniausia, kad volas "pasistengė". Anksčiau klodavo vienu sluoksniu 6, 8 ar net 10cm. Tai tokiam sluoksniui suvoluot naudojamas rimtas volas. Dabar kloja kokius 4+2,5cm (atkreipiu dėmesį, kad ir asfaltas kitos sudėties). Tai viršutiniam sluoksniui reikia parinkti atitinkamo svorio volą, bei pravažiavimų skaičių. Jei važiuos per labai karštą - gali atsirasti išspaudimai, jei per vėsų - įtrūkimai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X