Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Neįsivaizduoju prie ko čia ta politika ir rinkiminės kampanijos kaimuose kalbant apie konkretų dviračių taką Vilniaus mieste ir apie VMS pareiškimą konkrečiu atveju, o paskui visiškos priešingybės darymą, bet okey, būtinai kada nors nuvažiuosiu į kaimą ir pasiklausysiu ką žmonės kalba...
    Nes tai yra politika per savivaldybės transliuojamą žinutę sugebat įžvelgti tiesą ir pamatyti ateitį kas nutiks šiems medžiams ir kad iš tiesų meluojama ir kad veltui saugo tuos medžius, bet kompleksinė priežastis kodėl tai daroma praeina pro jus kiaurai. Kodėl užtenka pastangų suprasti pirmą, bet ne antrą?

    Jeigu būtų sakę, kad medžių nebandysim išsaugoti ir iškart iškirstų, tai atsirastų, kas visaip stabdytų projektą, nes prieštarautų kažkokiai ten Orhuso konvencijai. Dabar projektas nesustabdytas ir vyksta toliau.

    Ar tai yra 100% melas ir purvinas būdas išvengti projekto stabdymo ir dar papildomais darbais pavogti pinigų iš biudžeto? Manau kad ne ir yra x% nuoširdaus bandymo išsaugoti medžius, y% nenoro daryti sudėtingesnį projektą ir siaurinti gatvę, z% bandymas išvengti projekto stabdymo, s% bandymo įtikti gyventojams, p% bandymo įtikti medžių fanatikams, q% PR visiems kitiems, r% nesusiderinimo su rangovais kiek tuos medžius ir šaknis saugoti ir t.t.

    Yra problemos, gerai kad pastebite, eskaluokite jas savivaldybei, jei neklauso - policijai, prokuratūrai, netgi organizuokite medžių gynėjų grupę kokiai nors akcijai (jiems prastai sekasi su realiais veiksmais). Viskas tame yra gerai ir sveikintina.

    Nepaisant to neapleidžia nuojauta, jog jūsų žinučių vibe'as nėra tik nepasitenkinimo klaidomis projektavime ir įgyvendinime padarinys. Panašu, jog susikūrėt kažkokią sau religiją, kur viskas, kas mieste neidealu, yra blogai, o Šimašius turbūt pats velnias. Fair enough, bet aš jau žiovauju skaitydamas eilinį jūsų negatyvą ir nevaisingus bandymus konvertuoti forumo dalyvius į dabartinės administracijos nekentėjus.

    Vėlgi, medžių gelbėtojų grupė praktiškai minta tokiomis žinutėmis ir Šimašius jau praktiškai pas juos antikristas, tai galbūt su tos masės pagalba netgi gautųsi nulipdyti naują kandidatą į merus

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą

      Nes tai yra politika per savivaldybės transliuojamą žinutę sugebat įžvelgti tiesą ir pamatyti ateitį kas nutiks šiems medžiams ir kad iš tiesų meluojama ir kad veltui saugo tuos medžius, bet kompleksinė priežastis kodėl tai daroma praeina pro jus kiaurai. Kodėl užtenka pastangų suprasti pirmą, bet ne antrą?

      Jeigu būtų sakę, kad medžių nebandysim išsaugoti ir iškart iškirstų, tai atsirastų, kas visaip stabdytų projektą, nes prieštarautų kažkokiai ten Orhuso konvencijai. Dabar projektas nesustabdytas ir vyksta toliau.

      Ar tai yra 100% melas ir purvinas būdas išvengti projekto stabdymo ir dar papildomais darbais pavogti pinigų iš biudžeto? Manau kad ne ir yra x% nuoširdaus bandymo išsaugoti medžius, y% nenoro daryti sudėtingesnį projektą ir siaurinti gatvę, z% bandymas išvengti projekto stabdymo, s% bandymo įtikti gyventojams, p% bandymo įtikti medžių fanatikams, q% PR visiems kitiems, r% nesusiderinimo su rangovais kiek tuos medžius ir šaknis saugoti ir t.t.

      Yra problemos, gerai kad pastebite, eskaluokite jas savivaldybei, jei neklauso - policijai, prokuratūrai, netgi organizuokite medžių gynėjų grupę kokiai nors akcijai (jiems prastai sekasi su realiais veiksmais). Viskas tame yra gerai ir sveikintina.

      Nepaisant to neapleidžia nuojauta, jog jūsų žinučių vibe'as nėra tik nepasitenkinimo klaidomis projektavime ir įgyvendinime padarinys. Panašu, jog susikūrėt kažkokią sau religiją, kur viskas, kas mieste neidealu, yra blogai, o Šimašius turbūt pats velnias. Fair enough, bet aš jau žiovauju skaitydamas eilinį jūsų negatyvą ir nevaisingus bandymus konvertuoti forumo dalyvius į dabartinės administracijos nekentėjus.

      Vėlgi, medžių gelbėtojų grupė praktiškai minta tokiomis žinutėmis ir Šimašius jau praktiškai pas juos antikristas, tai galbūt su tos masės pagalba netgi gautųsi nulipdyti naują kandidatą į merus
      Neturiu jokios intencijos kažko į kažką konvertuoti ir visada džiaugiuos, kai VMS daro kažką gerai ir tvarkingai, problema tik tame, kad tai būna labai retai. Šiuo konkrečiu atveju čia nėra jokios politikos (apie ką jau rašiau anksčiau) - tai tiesiog bandymas savo absoliučią nekompetenciją pridengti kilniais motyvais, šiuo atveju gamtos saugojimu. Projekte nebuvo planuota visko naikinti, paskui vietoje dirbantys idiotai nusprendė nupjaut krūmus, kad būtų patogiau tiesti laidus apšvietimui, o kadangi niekas jų nekontroliuoja (kontrolė išvis neegzistuoja iki pridavimo momento arba kol kas nors nepasiskųs), o valdžia sužino apie problemą tik tada, kai arba jau reikia taisyti ir leisti papildomas lėšas, arba pasakyti "nu ką jau čia, nieko nebepadarysi...", tai šiuo atveju nusprendė tiesiog pameluoti, kad čia taip ir buvo sugalvota ir specialiai tam pakeitė projektą. Iš esmės nieko naujo, tik šiuo konkrečiu atveju jau labai panašu į marazmą, kai tam, kad išsaugoti vieną medį išnaikina likusią augmeniją.

      Comment


        Pusvalandžio trukmės commute dviračiu Amsterdame: ilgiausios tvoros palei pat dviračių takus; krūmai ir medžiai lendantys į taką; medžiai ir stulpai prie pat takų; ir taip siauri pėsčiųjų takai dar ir su kelio ženklų stulpais viduryje; automobilių parkavimo vietos tokios, kad įmanoma priparkuoti tik prie pat juostos, o dalis automobilių dėl to netgi išlenda ant dviračių juostų; kai kurių takų danga iš senų iškrypusių plytelių ir bala žino kada tvarkyta paskutinį kartą; šuliniai (kai kurie ir įdubę) viduryje tako; pervažų žymėjimas tako viduje ir t.t.

        Kompetencijos nulis, bet takai yra, yra ir dviratininkai. Aišku kai yra kompetencija, tai galima padaryti dar geriau, taip pat galima teisėtai išsireikalauti iš rangovo, kad būtų laikomasi projekto ir pan. Bet takai tiesiami ne tam, kad pademonstruoti šimtaprocentinę kompetenciją ir patenkinti perfekcionistų poreikius.

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
          Neturiu jokios intencijos kažko į kažką konvertuoti ir visada džiaugiuos, kai VMS daro kažką gerai ir tvarkingai, problema tik tame, kad tai būna labai retai.
          Gaila, kad jums taip nesiseka. Pvz., Viršuliškėse dviračių takai ir šaligatviai padaryti labai gerai.

          Comment


            Galim sakyt, kad šaligatviai ir takų danga kokybiška, bet ne dviračių takai. Ties troleibusų parku ir Laisvės pr./Rygos g. stotele dviračių takas kelių metrų atstume yra aukščiau už šaligatvį, pastarojoje vietoje net ties tako vingiu – pavojinga; Viršuliškių skg. įvažiavimai į kiemus kloti trinkelėmis, projekte nesuprojektuoti punktyrai – jų ir nėra, o pusė stulpų (jau po taisymų) visiškai per arti, kai kur tech. šaligatvis beveik tokio pat pločio, kaip vietomis per siauras šaligatvis; Šešuolių g./Justiniškių g. sankryžos saugumo salelėje – pačiame take – paliktas troleibusų stulpas; žmonės skundėsi FB, kad per silpnas tako apšvietimas Justiniškių g. nuo Šešuolių g. šiaurės kryptimi (Viršuliškės vos už metro, tik kitoje kelio pusėje) – „Vilnius juda” žadėjo įrengti papildomą apšvietimą, bet dar pažiūrėsim ar bus, šakas ten apgenėjo taip blogai, kad paprašius po to iš naujo pergenėjo (vistiek ne iki galo tvarkingai); Laisvės pr. ties kai kuriais įvažiavimais į kiemus paliktos senos plytelės (nors negerantuoju, kad ne už Viršuliškių ribos); visi takai viename lygyje su šaligatviu ir visi minimalaus pločio, nors Laisvės pr. magistralinis takas ir turėjo būti platesnis pagal STR ir prognozuojamus srautus; Justiniškių g. ties „Martonas” ar „Neste” išvažiavimų iš teritorijų takai nusileidžia iki automobilių kelio lygio.

            Comment


              Taip, bet palyginus su tuo kas buvo - kaip žemė ir dangus.

              Comment


                Niekada nebus tobula. Nereikia žiūrėti toli, Laisvės pr. takas (vienas pirmųjų tokių takų Vilniuje) ir baigiamas tiesti Pilaitės pr. takas yra visiškai skirtingi 'dariniai' savo kokybe. Ir čia per 4-5 pastaruosius metus. Olandai jau 40 metų tobulina savo takus ir galo nematyt. Jeigu tik sėdėsi ir tobulinsi projektą taip ir nepradėdamas jo statyt, tai niekada ir nepradėsi. Kas savaitę kas nors pasikeis: tai išaugs naujas krūmas, tai padidės dviratininkų srautai, tai pasikeis rekomendacijos... Geriau jau daryt mažas, bet greitas iteracijas, negu sėdėt su vienu tobulu projektu popieriuje.

                Tad all-in-all Vilnius daro milžinišką progresą infrastruktūros tvarkyme. Vis dar nėra viskas 100% tobula, dar pasitaiko visko, bet tendencija yra aiški. Svarbiausia, kad ji nesustotų. O tam reikia laiko ir tiesiog darymo.

                Comment


                  Linkmenų g. takas nuo Žalgirio g. iki Konstitucijos pr., kaip suprantu, irgi yra gerosios tendencijos dalis? Ar ten tokia truputį mažiau gera tendencija nutiko?
                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Linkmenų g. takas nuo Žalgirio g. iki Konstitucijos pr., kaip suprantu, irgi yra gerosios tendencijos dalis? Ar ten tokia truputį mažiau gera tendencija nutiko?
                    Projektas lygtais 3 metų senumo ir ta atkarpa, kur šaligatvio nėra/eina arčiau gatvės nei dviračių takas yra didelis projektavimo fail'as, BET tikiu, jog dabar tokio nesuprojektuotų, o jei suprojektuotų tai visuomenė pastebėtų anksčiau klaidą ir reikalautų taisymo dar rengiant projektą. Taip pat trūksta želdinių, bet galbūt kažką įmanoma sugalvoti ateityje.

                    Ir nepaisant to, šio tako ilgis, jeigu gerai paskaičiavau, yra 725 metrai, iš kurių esant pertekliniams resursams reiktų kapitaliai perdaryti 125 metrus sukeičiant šaligatvį su taku. Tai yra šiek tiek daugiau nei šeštadalis tako ir tikrai nemažai, bet toli gražu ne visas.

                    Nesupraskit manęs klaidingai, aš nieko gero negaliu palinkėti tiems asmenims, kurie projektuodami nesvarstė siaurinti gatvės iškart, nusprendė sutalpinti dviračių taką, kažkodėl jį nustumti nuo kelio (turiu įtarimą, jog prisidėjo šalia esanti perėja ir nenorėta, jog pėstieji žengtų tiesiai į dvirtakį) ir pagalvojo, jog sueis ir taip, taip pat tie asmenys kurie patvirtino tokį projektą, bet vėlgi kai jau pasimirš pats projektas ir jo ribos, tai teliks 600 m gero tako (jeigu sutvarkys dangą), ir 125 metrai problematiško tako. Svarbiausia dabar kad naujai projektuojamuose takuose tas probleminio tako procentas kuo labiau mažėtų, bet naivu tikėtis, jog jis bus nulinis.

                    Ir žinoma dangos kokybė turi būti adekvati, manau čia rimčiausia problema kalbant apie konkrečiai šį projektą ir jo įgyvendinimą.
                    Paskutinis taisė themanual; 2020.05.15, 12:39.

                    Comment


                      Projekto senumas niekaip neįtakoja dangos kokybės. Čia panašu į elementarų VMS aplaidumą ir nesugebėjimą kontroliuoti projektų kokybės projekto vykdymo metu, o apie defektus sužino iš FB vartotojų, kai anie pradeda dėti nuotraukas ir garsiai rėkauti, kad visas takas brokuotas jau PO užbaigimo. Ir deja šita tendencija tęsiasi jau eilę metų, kai praktiškai kiekvienas projektas kenčia dėl užsakovo kokybės kontrolės nebuvimo ir iš to einančių pasekmių.
                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                      Comment


                        Parašė themanual Rodyti pranešimą
                        Projektas lygtais 3 metų senumo ir ta atkarpa, kur šaligatvio nėra/eina arčiau gatvės nei dviračių takas yra didelis projektavimo fail'as, BET tikiu, jog dabar tokio nesuprojektuotų, o jei suprojektuotų tai visuomenė pastebėtų anksčiau klaidą ir reikalautų taisymo dar rengiant projektą. Taip pat trūksta želdinių, bet galbūt kažką įmanoma sugalvoti ateityje.
                        Projektas savo laiku gal ir nebuvo failas, bet daryti dabar pagal šiuo metu failinį projektą biški failas, ar ne? Nes nu pataisyti projektą toks milžiniškas ir brangus darbas, kad geriau daryt pagal šūdiną projektą nei įbetonuoti failą žinant, kad darai failą.

                        Man ir, turbūt, kitiems VMS kritikams būtent toks pxuistinis atlėpausiškumas ir trukdo. Kai daroma lyg ir teisinga kryptimi ir rodos tiek nedaug trūksta iki solidaus rezultato.

                        Comment


                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                          Projektas lygtais 3 metų senumo ir ta atkarpa, kur šaligatvio nėra/eina arčiau gatvės nei dviračių takas yra didelis projektavimo fail'as, BET tikiu, jog dabar tokio nesuprojektuotų, o jei suprojektuotų tai visuomenė pastebėtų anksčiau klaidą ir reikalautų taisymo dar rengiant projektą. Taip pat trūksta želdinių, bet galbūt kažką įmanoma sugalvoti ateityje.

                          Ir nepaisant to, šio tako ilgis, jeigu gerai paskaičiavau, yra 725 metrai, iš kurių esant pertekliniams resursams reiktų kapitaliai perdaryti 125 metrus sukeičiant šaligatvį su taku. Tai yra šiek tiek daugiau nei šeštadalis tako ir tikrai nemažai, bet toli gražu ne visas.

                          Nesupraskit manęs klaidingai, aš nieko gero negaliu palinkėti tiems asmenims, kurie projektuodami nesvarstė siaurinti gatvės iškart, nusprendė sutalpinti dviračių taką, kažkodėl jį nustumti nuo kelio (turiu įtarimą, jog prisidėjo šalia esanti perėja ir nenorėta, jog pėstieji žengtų tiesiai į dvirtakį) ir pagalvojo, jog sueis ir taip, taip pat tie asmenys kurie patvirtino tokį projektą, bet vėlgi kai jau pasimirš pats projektas ir jo ribos, tai teliks 600 m gero tako (jeigu sutvarkys dangą), ir 125 metrai problematiško tako. Svarbiausia dabar kad naujai projektuojamuose takuose tas probleminio tako procentas kuo labiau mažėtų, bet naivu tikėtis, jog jis bus nulinis.

                          Ir žinoma dangos kokybė turi būti adekvati, manau čia rimčiausia problema kalbant apie konkrečiai šį projektą ir jo įgyvendinimą.
                          Jūs gal iš pradžių nors pasižiūrėkite projektą, o paskui rašykite apie kažkokias klaidas... Koks yra skirtumas kada projektas buvo suprojektuotas ir kaip visuomenė gali kažką pastebėt ir reikalaut taisymo, jeigu projekte net nėra nieko panašaus į tai, ką jie ten padarė? Visuomenė turi nuspėt, kad VMS darbuotojai nuspręs spjaut į projektą ir daryt savaip, ar ji turi organizuot savanorių budėjimą, kad kas nors sėdėtų ten pastoviai 2 metus ir muštų juos per rankas, kai jie daro nesąmones ne pagal projektą?

                          P.S. Logiška, kad projektas yra 3 metų senumo, darbai pradėti dar 2018 rudenį (prieš tai dar viešinimas, taisymai, pirkimai ir t.t.) ir 2019 rudenį jis jau turėjo būti baigtas.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Projektas savo laiku gal ir nebuvo failas, bet daryti dabar pagal šiuo metu failinį projektą biški failas, ar ne? Nes nu pataisyti projektą toks milžiniškas ir brangus darbas, kad geriau daryt pagal šūdiną projektą nei įbetonuoti failą žinant, kad darai failą.

                            Man ir, turbūt, kitiems VMS kritikams būtent toks pxuistinis atlėpausiškumas ir trukdo. Kai daroma lyg ir teisinga kryptimi ir rodos tiek nedaug trūksta iki solidaus rezultato.
                            Visiškai teisingai. Labai gerai, kad daroma. Aš pats turbūt daugiau, nei bet kas kitas šitame forume naudojuosi tais dviračių takais ir negaliu atsidžiaugti, kaip gerai viskas yra dabar vs kaip buvo anksčiau. Bet tie takai kainuoja daug pinigų, kuriuos mes sumokam mokesčių pavidalu. Jie yra perkami rinkos sąlygomis iš rangovų ir tikrai ne už ačiū. Dėl to mažų mažiausiai norėtųsi, kad VMS atliktų griežtą ir bekompromisę kokybės kontrolę ir tikrintų, ką nusipirko. Bei kad veiktų šiek tiek proaktyviau, o ne vien lakstytų iš paskos žmonių raportuotiems brokams, kai anie pradeda lįsti jau seniai pasibaigus darbams, nors galėjo būti identifikuoti darbų metu su tinkama patikra. Ir šita problema tęsiasi nuo pat dabartinės miesto valdžios atėjimo, nepaisant daugkartinių "pasimokymų" ir pažadų taisytis. Tiesiog toliau lipama ant to paties grėblio. Ir būtent tai yra labai didelė problema ir niekaip nepasibaigianti tendencija.
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              Suklydau, projektas 5 metų senumo, prieš tris turbūt buvo koreguotas. Pirminiam variante VISOJE trasoje šaligatvis ėjo arčiau gatvės, kodėl nebuvo sukeista ir tuose 125 metruose, nežinau (gal dėl perėjos siauroje vietoje, gal nesusiprotėjo siaurinti gatvę, gal nenorėjo judinti būtent tų stulpų dėl kažkokių komunikacijų ir t.t.) ir to sprendimo neginu, bet nereikia apsimesti, jog bendra padėtis dviračių takų projektavime negerėja. Jei negerėtų, šiandien turėtume 700 metrų naujo tako, kuriuo pastoviai eitų pėstieji, norintys laikytis toliau nuo gatvės ir automobilių.

                              Projektavime JAU atsirado nemažai teigiamų pokyčių: nauji takai yra skirtingo lygio nuo pėsčiųjų takų, daugiau dėmesio skiriama želdiniams, praktiškai visi projektuojami arčiau gatvės nei šaligatvis, atsiranda pakelti įvažiavimai su nenutrūkstančiu asfaltu ir pan.

                              Nematau priežasties kodėl tas negalėtų vykti ir įgyvendinimo fazėje, nors tikriausiai tai jau ir vyksta, mes tiesiog turime per mažai informacijos apie tai kiek ir kokių reikalavimų taisymams gauna rangovai. O kad jų gauna ir pataiso žinom iš to, jog atsižvelgiama į gyventojų pranešimus apie taisytinas vietas ir kai kurios jų sutvarkomos. Galbūt ateis laikas, kai visos bus sutvarkomos arba dar geriau - jų neliks.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Visiškai teisingai. Labai gerai, kad daroma. Aš pats turbūt daugiau, nei bet kas kitas šitame forume naudojuosi tais dviračių takais ir negaliu atsidžiaugti, kaip gerai viskas yra dabar vs kaip buvo anksčiau ... Dėl to mažų mažiausiai norėtųsi, kad VMS atliktų griežtą ir bekompromisę kokybės kontrolę ir tikrintų, ką nusipirko ... Ir šita problema tęsiasi nuo pat dabartinės miesto valdžios atėjimo, nepaisant daugkartinių "pasimokymų" ir pažadų taisytis.
                                Norėčiau patikslinimo - prie ankstesnių valdžių tiesė geresnius dviračių takus, ir tiesiog nereikėjo kokybės kontrolės, ar kokybės kontrolė buvo geresnė?

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Norėčiau patikslinimo - prie ankstesnių valdžių tiesė geresnius dviračių takus, ir tiesiog nereikėjo kokybės kontrolės, ar kokybės kontrolė buvo geresnė?
                                  Jeigu bandai ieškoti būdų kaip nors išprovokuoti šita valdžia vs ankstesnė valdžia diskusiją, tai not gonna happen. Aš apskritai turbūt daugiau galėčiau papasakoti apie tų laikų Londono valdžia, nei Vilniaus

                                  Nors teisybės dėlei tai, kas buvo Vilniuje nutiesta kokiais 2005-2015, dažnai buvo padaryta kur kas geriau, nei dauguma dabartinių takų, bent jau pagal dangos kokybę. Tai velnias žino, kaip ten jie darė, bet užpakalio taip nekrato, kaip naująjame Linkmenų take.
                                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Jeigu bandai ieškoti būdų kaip nors išprovokuoti šita valdžia vs ankstesnė valdžia diskusiją, tai not gonna happen.
                                    Visiškai ne, iš tikrųjų įdomu, todėl ir uždaviau klausimą.
                                    Nors teisybės dėlei tai, kas buvo Vilniuje nutiesta kokiais 2005-2015, dažnai buvo padaryta kur kas geriau, nei dauguma dabartinių takų
                                    Gal galima pavyzdžių, kur? Nes dabar prisimenu tik trinkelinius takus, na gal vienintelis prie Spaudos rūmų asfaltuotas.
                                    Edit: prisiminiau dar Žirmūnuose palei upę. Kur dar?
                                    Paskutinis taisė digital; 2020.05.16, 01:39.

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Visiškai ne, iš tikrųjų įdomu, todėl ir uždaviau klausimą.

                                      Gal galima pavyzdžių, kur? Nes dabar prisimenu tik trinkelinius takus, na gal vienintelis prie Spaudos rūmų asfaltuotas.
                                      Edit: prisiminiau dar Žirmūnuose palei upę. Kur dar?
                                      Minėtas Žirmūnuose, Ateities g., palei Geležinį vilką nuo Verslo Trikampio iki Čiurlionio g., Gariūnų g., Kirtimų g., Mokslininkų g., Molėtų pl., Nemenčinės pl.
                                      Paskutinis taisė John; 2020.05.16, 09:58.
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Minėtas Žirmūnuose, Ateities g., palei Geležinį vilką nuo Verslo Trikampio iki Čiurlionio g., Gariūnų g., Kirtimų g., Mokslininkų g., Molėtų pl., Nemenčinės pl.
                                        Berods Riedis (o gal klystu) buvo daręs dvirtakių žemėlapį su timeline'u kada jie buvo nutiesti, iš tikrųjų būtų įdomu palyginti kiek ir kokių km buvo nutiesta prieš šitą valdžią, kai "nieko nebuvo tiesiama, tik linijas braižė ant šaligatvių" ir kiek buvo nutiesta prie šios valdžios, kai, jeigu tikėt jais, per metus nutiesiama vos ne po 20-30 km.

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Gal galima pavyzdžių, kur? Nes dabar prisimenu tik trinkelinius takus, na gal vienintelis prie Spaudos rūmų asfaltuotas.
                                          Edit: prisiminiau dar Žirmūnuose palei upę. Kur dar?
                                          Pašilaičių g.: https://www.google.com/maps/@54.7309...7i13312!8i6656
                                          Medeinos g.: https://www.google.com/maps/@54.7254...7i13312!8i6656
                                          Gabijos g.: https://www.google.com/maps/@54.7352...7i13312!8i6656
                                          Žemynos g.: https://www.google.com/maps/@54.7235...7i13312!8i6656
                                          Mokslininkų g.: https://www.google.com/maps/@54.7499...7i13312!8i6656
                                          Santariškių g.: https://www.google.com/maps/@54.7610...7i13312!8i6656
                                          Molėtų pl.: https://www.google.com/maps/@54.7685...7i13312!8i6656
                                          L. Giros g.: https://www.google.com/maps/@54.7393...7i13312!8i6656
                                          Ateities g.: https://www.google.com/maps/@54.7306...7i13312!8i6656
                                          Fabijoniškių g.: https://www.google.com/maps/@54.7269...7i13312!8i6656
                                          Stanevičiaus g.: https://www.google.com/maps/@54.7298...7i13312!8i6656
                                          Ozo g.: https://www.google.com/maps/@54.7128...7i13312!8i6656
                                          Kalvarijų g.: https://www.google.com/maps/@54.7189...7i13312!8i6656
                                          Jeruzalės g.: https://www.google.com/maps/@54.7425...7i13312!8i6656
                                          Žaliųjų Ežerų g.: https://www.google.com/maps/@54.7523...7i13312!8i6656
                                          Nemenčinės pl.: https://www.google.com/maps/@54.7415...7i13312!8i6656
                                          S. Batoro g.: https://www.google.com/maps/@54.6896...7i13312!8i6656
                                          Siesikų g./Miglos g.: https://www.google.com/maps/@54.7097...7i13312!8i6656
                                          Ožkinių g.: https://www.google.com/maps/@54.7662...7i13312!8i6656
                                          Kirtimų g., Gariūnų g.: https://www.google.com/maps/@54.6508...7i13312!8i6656
                                          A1: https://www.google.com/maps/@54.6576...7i13312!8i6656
                                          Eišiškių pl.: https://www.google.com/maps/@54.6520...7i13312!8i6656
                                          Žirnių g.: https://www.google.com/maps/@54.6550...7i13312!8i6656
                                          Vingio parkas (Šimašius tik perasfaltavo ant senų pagrindų): https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
                                          Geležinio Vilko g.: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
                                          Zuoko vienintelis raudonas Pilaitės pr.: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
                                          Minsko pl.: https://www.google.com/maps/@54.6487...7i13312!8i6656
                                          Paskutinis taisė dondc; 2020.05.16, 10:59.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X