Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kol meras savo rožinėje facebook realybėje saugoja medžius:


    Remigijus Šimašius

    Žirmūnai, Vilnius ·

    Seni medžiai ir naujas dviračių takas gali gražiai draugauti ir draugauja!

    Ir, jau nekalbant apie visų šaknų nukapojimą, dviračių takai yra priduodami su STR pažeidimais:



    Štai update'as iš Rinktinės dvirtakio klounados apie realią situaciją su augalijos saugojimu:

    Kaip ir sakiau anksčiau, kad išsaugoti vieną medį VMS augmenijos saugotojai sunaikino 150 metrų nuostabių krūmų, kurie skyrė šaligatvį nuo gatvės. Dabar gi, kad išsaugoti vieną medį, sprendžiant pagal kuoliukus ir siūlą, bus sunaikintas kitas medis.



    Taipogi, be šito vieno, dar 4 medžiams augmenijos saugotojai įvykdė labai sveiką ir naudingą medžiams procedūrą - šaknų nukapojimą iš abiejų pusių (apšvietimo stulpų laidai + dvirtakis).







    Po tokio šaunaus darbo augmenijos ̶b̶u̶d̶e̶l̶i̶s̶ saugotojas užmigo darbo metų ir darbo vietoje.




    Tuo metu namo gyventojai skubiai bandė persodint ir išgelbėti likusius krūmus nuo VMS augmenijos saugotojų.



    O štai ir tas medis, dėl kurio buvo pastumtas takas ir pradėtas visos gatvės augmenijos genocidas. Nežinau kur ten kas pagal VMS buvo pastumta, bet pagal kuoliukus galima spręsti, kad šitas medis irgi bus "išgelbėtas".






    Comment


      Yra feisbuke grupė "gelbėjam medžius", apsilankykite, jums ten patiks, rasite daug bendraminčių

      Comment


        Parašė themanual Rodyti pranešimą
        Yra feisbuke grupė "gelbėjam medžius", apsilankykite, jums ten patiks, rasite daug bendraminčių
        Dėkui, nesu didelis medžių fanas ir esu už jų pjovimą, kai to reikia, tiesiog stebina šitas siurrealistinis marazmas, kai VMS tvirtina, kad "Projektas pakoreguotas siekiant išsaugoti medžius", o realybėje išnaikinama bevek visa gatvės augmenija ir gyventojams tenka patiems bandyti išsaugoti nors likučius.

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

          Dėkui, nesu didelis medžių fanas ir esu už jų pjovimą, kai to reikia, tiesiog stebina šitas siurrealistinis marazmas, kai VMS tvirtina, kad "Projektas pakoreguotas siekiant išsaugoti medžius", o realybėje išnaikinama bevek visa gatvės augmenija ir gyventojams tenka patiems bandyti išsaugoti nors likučius.
          Na tai ši žinutė ne jums tuomet ir skirta, o tiems kurie yra prieš bet kokį medžių pjovimą. Visa politika tuomet yra siurrealistinis marazmas, kai save pradedi pozicionuoti ne toje auditorijoje, kurioje iš tiesų esi. Nuvažiuokit per rinkimines kampanijas į kaimą pasiklausyti, kas žmonėms kalbama. Skirtingi žmonės, skirtingos problemos.

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą

            Na tai ši žinutė ne jums tuomet ir skirta, o tiems kurie yra prieš bet kokį medžių pjovimą. Visa politika tuomet yra siurrealistinis marazmas, kai save pradedi pozicionuoti ne toje auditorijoje, kurioje iš tiesų esi. Nuvažiuokit per rinkimines kampanijas į kaimą pasiklausyti, kas žmonėms kalbama. Skirtingi žmonės, skirtingos problemos.
            Neįsivaizduoju prie ko čia ta politika ir rinkiminės kampanijos kaimuose kalbant apie konkretų dviračių taką Vilniaus mieste ir apie VMS pareiškimą konkrečiu atveju, o paskui visiškos priešingybės darymą, bet okey, būtinai kada nors nuvažiuosiu į kaimą ir pasiklausysiu ką žmonės kalba...

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

              Neįsivaizduoju prie ko čia ta politika ir rinkiminės kampanijos kaimuose kalbant apie konkretų dviračių taką Vilniaus mieste ir apie VMS pareiškimą konkrečiu atveju, o paskui visiškos priešingybės darymą, bet okey, būtinai kada nors nuvažiuosiu į kaimą ir pasiklausysiu ką žmonės kalba...
              Nes tai yra politika per savivaldybės transliuojamą žinutę sugebat įžvelgti tiesą ir pamatyti ateitį kas nutiks šiems medžiams ir kad iš tiesų meluojama ir kad veltui saugo tuos medžius, bet kompleksinė priežastis kodėl tai daroma praeina pro jus kiaurai. Kodėl užtenka pastangų suprasti pirmą, bet ne antrą?

              Jeigu būtų sakę, kad medžių nebandysim išsaugoti ir iškart iškirstų, tai atsirastų, kas visaip stabdytų projektą, nes prieštarautų kažkokiai ten Orhuso konvencijai. Dabar projektas nesustabdytas ir vyksta toliau.

              Ar tai yra 100% melas ir purvinas būdas išvengti projekto stabdymo ir dar papildomais darbais pavogti pinigų iš biudžeto? Manau kad ne ir yra x% nuoširdaus bandymo išsaugoti medžius, y% nenoro daryti sudėtingesnį projektą ir siaurinti gatvę, z% bandymas išvengti projekto stabdymo, s% bandymo įtikti gyventojams, p% bandymo įtikti medžių fanatikams, q% PR visiems kitiems, r% nesusiderinimo su rangovais kiek tuos medžius ir šaknis saugoti ir t.t.

              Yra problemos, gerai kad pastebite, eskaluokite jas savivaldybei, jei neklauso - policijai, prokuratūrai, netgi organizuokite medžių gynėjų grupę kokiai nors akcijai (jiems prastai sekasi su realiais veiksmais). Viskas tame yra gerai ir sveikintina.

              Nepaisant to neapleidžia nuojauta, jog jūsų žinučių vibe'as nėra tik nepasitenkinimo klaidomis projektavime ir įgyvendinime padarinys. Panašu, jog susikūrėt kažkokią sau religiją, kur viskas, kas mieste neidealu, yra blogai, o Šimašius turbūt pats velnias. Fair enough, bet aš jau žiovauju skaitydamas eilinį jūsų negatyvą ir nevaisingus bandymus konvertuoti forumo dalyvius į dabartinės administracijos nekentėjus.

              Vėlgi, medžių gelbėtojų grupė praktiškai minta tokiomis žinutėmis ir Šimašius jau praktiškai pas juos antikristas, tai galbūt su tos masės pagalba netgi gautųsi nulipdyti naują kandidatą į merus

              Comment


                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                Nes tai yra politika per savivaldybės transliuojamą žinutę sugebat įžvelgti tiesą ir pamatyti ateitį kas nutiks šiems medžiams ir kad iš tiesų meluojama ir kad veltui saugo tuos medžius, bet kompleksinė priežastis kodėl tai daroma praeina pro jus kiaurai. Kodėl užtenka pastangų suprasti pirmą, bet ne antrą?

                Jeigu būtų sakę, kad medžių nebandysim išsaugoti ir iškart iškirstų, tai atsirastų, kas visaip stabdytų projektą, nes prieštarautų kažkokiai ten Orhuso konvencijai. Dabar projektas nesustabdytas ir vyksta toliau.

                Ar tai yra 100% melas ir purvinas būdas išvengti projekto stabdymo ir dar papildomais darbais pavogti pinigų iš biudžeto? Manau kad ne ir yra x% nuoširdaus bandymo išsaugoti medžius, y% nenoro daryti sudėtingesnį projektą ir siaurinti gatvę, z% bandymas išvengti projekto stabdymo, s% bandymo įtikti gyventojams, p% bandymo įtikti medžių fanatikams, q% PR visiems kitiems, r% nesusiderinimo su rangovais kiek tuos medžius ir šaknis saugoti ir t.t.

                Yra problemos, gerai kad pastebite, eskaluokite jas savivaldybei, jei neklauso - policijai, prokuratūrai, netgi organizuokite medžių gynėjų grupę kokiai nors akcijai (jiems prastai sekasi su realiais veiksmais). Viskas tame yra gerai ir sveikintina.

                Nepaisant to neapleidžia nuojauta, jog jūsų žinučių vibe'as nėra tik nepasitenkinimo klaidomis projektavime ir įgyvendinime padarinys. Panašu, jog susikūrėt kažkokią sau religiją, kur viskas, kas mieste neidealu, yra blogai, o Šimašius turbūt pats velnias. Fair enough, bet aš jau žiovauju skaitydamas eilinį jūsų negatyvą ir nevaisingus bandymus konvertuoti forumo dalyvius į dabartinės administracijos nekentėjus.

                Vėlgi, medžių gelbėtojų grupė praktiškai minta tokiomis žinutėmis ir Šimašius jau praktiškai pas juos antikristas, tai galbūt su tos masės pagalba netgi gautųsi nulipdyti naują kandidatą į merus
                Neturiu jokios intencijos kažko į kažką konvertuoti ir visada džiaugiuos, kai VMS daro kažką gerai ir tvarkingai, problema tik tame, kad tai būna labai retai. Šiuo konkrečiu atveju čia nėra jokios politikos (apie ką jau rašiau anksčiau) - tai tiesiog bandymas savo absoliučią nekompetenciją pridengti kilniais motyvais, šiuo atveju gamtos saugojimu. Projekte nebuvo planuota visko naikinti, paskui vietoje dirbantys idiotai nusprendė nupjaut krūmus, kad būtų patogiau tiesti laidus apšvietimui, o kadangi niekas jų nekontroliuoja (kontrolė išvis neegzistuoja iki pridavimo momento arba kol kas nors nepasiskųs), o valdžia sužino apie problemą tik tada, kai arba jau reikia taisyti ir leisti papildomas lėšas, arba pasakyti "nu ką jau čia, nieko nebepadarysi...", tai šiuo atveju nusprendė tiesiog pameluoti, kad čia taip ir buvo sugalvota ir specialiai tam pakeitė projektą. Iš esmės nieko naujo, tik šiuo konkrečiu atveju jau labai panašu į marazmą, kai tam, kad išsaugoti vieną medį išnaikina likusią augmeniją.

                Comment


                  Pusvalandžio trukmės commute dviračiu Amsterdame: ilgiausios tvoros palei pat dviračių takus; krūmai ir medžiai lendantys į taką; medžiai ir stulpai prie pat takų; ir taip siauri pėsčiųjų takai dar ir su kelio ženklų stulpais viduryje; automobilių parkavimo vietos tokios, kad įmanoma priparkuoti tik prie pat juostos, o dalis automobilių dėl to netgi išlenda ant dviračių juostų; kai kurių takų danga iš senų iškrypusių plytelių ir bala žino kada tvarkyta paskutinį kartą; šuliniai (kai kurie ir įdubę) viduryje tako; pervažų žymėjimas tako viduje ir t.t.

                  Kompetencijos nulis, bet takai yra, yra ir dviratininkai. Aišku kai yra kompetencija, tai galima padaryti dar geriau, taip pat galima teisėtai išsireikalauti iš rangovo, kad būtų laikomasi projekto ir pan. Bet takai tiesiami ne tam, kad pademonstruoti šimtaprocentinę kompetenciją ir patenkinti perfekcionistų poreikius.

                  Comment


                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                    Neturiu jokios intencijos kažko į kažką konvertuoti ir visada džiaugiuos, kai VMS daro kažką gerai ir tvarkingai, problema tik tame, kad tai būna labai retai.
                    Gaila, kad jums taip nesiseka. Pvz., Viršuliškėse dviračių takai ir šaligatviai padaryti labai gerai.

                    Comment


                      Galim sakyt, kad šaligatviai ir takų danga kokybiška, bet ne dviračių takai. Ties troleibusų parku ir Laisvės pr./Rygos g. stotele dviračių takas kelių metrų atstume yra aukščiau už šaligatvį, pastarojoje vietoje net ties tako vingiu – pavojinga; Viršuliškių skg. įvažiavimai į kiemus kloti trinkelėmis, projekte nesuprojektuoti punktyrai – jų ir nėra, o pusė stulpų (jau po taisymų) visiškai per arti, kai kur tech. šaligatvis beveik tokio pat pločio, kaip vietomis per siauras šaligatvis; Šešuolių g./Justiniškių g. sankryžos saugumo salelėje – pačiame take – paliktas troleibusų stulpas; žmonės skundėsi FB, kad per silpnas tako apšvietimas Justiniškių g. nuo Šešuolių g. šiaurės kryptimi (Viršuliškės vos už metro, tik kitoje kelio pusėje) – „Vilnius juda” žadėjo įrengti papildomą apšvietimą, bet dar pažiūrėsim ar bus, šakas ten apgenėjo taip blogai, kad paprašius po to iš naujo pergenėjo (vistiek ne iki galo tvarkingai); Laisvės pr. ties kai kuriais įvažiavimais į kiemus paliktos senos plytelės (nors negerantuoju, kad ne už Viršuliškių ribos); visi takai viename lygyje su šaligatviu ir visi minimalaus pločio, nors Laisvės pr. magistralinis takas ir turėjo būti platesnis pagal STR ir prognozuojamus srautus; Justiniškių g. ties „Martonas” ar „Neste” išvažiavimų iš teritorijų takai nusileidžia iki automobilių kelio lygio.

                      Comment


                        Taip, bet palyginus su tuo kas buvo - kaip žemė ir dangus.

                        Comment


                          Niekada nebus tobula. Nereikia žiūrėti toli, Laisvės pr. takas (vienas pirmųjų tokių takų Vilniuje) ir baigiamas tiesti Pilaitės pr. takas yra visiškai skirtingi 'dariniai' savo kokybe. Ir čia per 4-5 pastaruosius metus. Olandai jau 40 metų tobulina savo takus ir galo nematyt. Jeigu tik sėdėsi ir tobulinsi projektą taip ir nepradėdamas jo statyt, tai niekada ir nepradėsi. Kas savaitę kas nors pasikeis: tai išaugs naujas krūmas, tai padidės dviratininkų srautai, tai pasikeis rekomendacijos... Geriau jau daryt mažas, bet greitas iteracijas, negu sėdėt su vienu tobulu projektu popieriuje.

                          Tad all-in-all Vilnius daro milžinišką progresą infrastruktūros tvarkyme. Vis dar nėra viskas 100% tobula, dar pasitaiko visko, bet tendencija yra aiški. Svarbiausia, kad ji nesustotų. O tam reikia laiko ir tiesiog darymo.

                          Comment


                            Linkmenų g. takas nuo Žalgirio g. iki Konstitucijos pr., kaip suprantu, irgi yra gerosios tendencijos dalis? Ar ten tokia truputį mažiau gera tendencija nutiko?
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Linkmenų g. takas nuo Žalgirio g. iki Konstitucijos pr., kaip suprantu, irgi yra gerosios tendencijos dalis? Ar ten tokia truputį mažiau gera tendencija nutiko?
                              Projektas lygtais 3 metų senumo ir ta atkarpa, kur šaligatvio nėra/eina arčiau gatvės nei dviračių takas yra didelis projektavimo fail'as, BET tikiu, jog dabar tokio nesuprojektuotų, o jei suprojektuotų tai visuomenė pastebėtų anksčiau klaidą ir reikalautų taisymo dar rengiant projektą. Taip pat trūksta želdinių, bet galbūt kažką įmanoma sugalvoti ateityje.

                              Ir nepaisant to, šio tako ilgis, jeigu gerai paskaičiavau, yra 725 metrai, iš kurių esant pertekliniams resursams reiktų kapitaliai perdaryti 125 metrus sukeičiant šaligatvį su taku. Tai yra šiek tiek daugiau nei šeštadalis tako ir tikrai nemažai, bet toli gražu ne visas.

                              Nesupraskit manęs klaidingai, aš nieko gero negaliu palinkėti tiems asmenims, kurie projektuodami nesvarstė siaurinti gatvės iškart, nusprendė sutalpinti dviračių taką, kažkodėl jį nustumti nuo kelio (turiu įtarimą, jog prisidėjo šalia esanti perėja ir nenorėta, jog pėstieji žengtų tiesiai į dvirtakį) ir pagalvojo, jog sueis ir taip, taip pat tie asmenys kurie patvirtino tokį projektą, bet vėlgi kai jau pasimirš pats projektas ir jo ribos, tai teliks 600 m gero tako (jeigu sutvarkys dangą), ir 125 metrai problematiško tako. Svarbiausia dabar kad naujai projektuojamuose takuose tas probleminio tako procentas kuo labiau mažėtų, bet naivu tikėtis, jog jis bus nulinis.

                              Ir žinoma dangos kokybė turi būti adekvati, manau čia rimčiausia problema kalbant apie konkrečiai šį projektą ir jo įgyvendinimą.
                              Paskutinis taisė themanual; 2020.05.15, 12:39.

                              Comment


                                Projekto senumas niekaip neįtakoja dangos kokybės. Čia panašu į elementarų VMS aplaidumą ir nesugebėjimą kontroliuoti projektų kokybės projekto vykdymo metu, o apie defektus sužino iš FB vartotojų, kai anie pradeda dėti nuotraukas ir garsiai rėkauti, kad visas takas brokuotas jau PO užbaigimo. Ir deja šita tendencija tęsiasi jau eilę metų, kai praktiškai kiekvienas projektas kenčia dėl užsakovo kokybės kontrolės nebuvimo ir iš to einančių pasekmių.
                                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                Comment


                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                  Projektas lygtais 3 metų senumo ir ta atkarpa, kur šaligatvio nėra/eina arčiau gatvės nei dviračių takas yra didelis projektavimo fail'as, BET tikiu, jog dabar tokio nesuprojektuotų, o jei suprojektuotų tai visuomenė pastebėtų anksčiau klaidą ir reikalautų taisymo dar rengiant projektą. Taip pat trūksta želdinių, bet galbūt kažką įmanoma sugalvoti ateityje.
                                  Projektas savo laiku gal ir nebuvo failas, bet daryti dabar pagal šiuo metu failinį projektą biški failas, ar ne? Nes nu pataisyti projektą toks milžiniškas ir brangus darbas, kad geriau daryt pagal šūdiną projektą nei įbetonuoti failą žinant, kad darai failą.

                                  Man ir, turbūt, kitiems VMS kritikams būtent toks pxuistinis atlėpausiškumas ir trukdo. Kai daroma lyg ir teisinga kryptimi ir rodos tiek nedaug trūksta iki solidaus rezultato.

                                  Comment


                                    Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                    Projektas lygtais 3 metų senumo ir ta atkarpa, kur šaligatvio nėra/eina arčiau gatvės nei dviračių takas yra didelis projektavimo fail'as, BET tikiu, jog dabar tokio nesuprojektuotų, o jei suprojektuotų tai visuomenė pastebėtų anksčiau klaidą ir reikalautų taisymo dar rengiant projektą. Taip pat trūksta želdinių, bet galbūt kažką įmanoma sugalvoti ateityje.

                                    Ir nepaisant to, šio tako ilgis, jeigu gerai paskaičiavau, yra 725 metrai, iš kurių esant pertekliniams resursams reiktų kapitaliai perdaryti 125 metrus sukeičiant šaligatvį su taku. Tai yra šiek tiek daugiau nei šeštadalis tako ir tikrai nemažai, bet toli gražu ne visas.

                                    Nesupraskit manęs klaidingai, aš nieko gero negaliu palinkėti tiems asmenims, kurie projektuodami nesvarstė siaurinti gatvės iškart, nusprendė sutalpinti dviračių taką, kažkodėl jį nustumti nuo kelio (turiu įtarimą, jog prisidėjo šalia esanti perėja ir nenorėta, jog pėstieji žengtų tiesiai į dvirtakį) ir pagalvojo, jog sueis ir taip, taip pat tie asmenys kurie patvirtino tokį projektą, bet vėlgi kai jau pasimirš pats projektas ir jo ribos, tai teliks 600 m gero tako (jeigu sutvarkys dangą), ir 125 metrai problematiško tako. Svarbiausia dabar kad naujai projektuojamuose takuose tas probleminio tako procentas kuo labiau mažėtų, bet naivu tikėtis, jog jis bus nulinis.

                                    Ir žinoma dangos kokybė turi būti adekvati, manau čia rimčiausia problema kalbant apie konkrečiai šį projektą ir jo įgyvendinimą.
                                    Jūs gal iš pradžių nors pasižiūrėkite projektą, o paskui rašykite apie kažkokias klaidas... Koks yra skirtumas kada projektas buvo suprojektuotas ir kaip visuomenė gali kažką pastebėt ir reikalaut taisymo, jeigu projekte net nėra nieko panašaus į tai, ką jie ten padarė? Visuomenė turi nuspėt, kad VMS darbuotojai nuspręs spjaut į projektą ir daryt savaip, ar ji turi organizuot savanorių budėjimą, kad kas nors sėdėtų ten pastoviai 2 metus ir muštų juos per rankas, kai jie daro nesąmones ne pagal projektą?

                                    P.S. Logiška, kad projektas yra 3 metų senumo, darbai pradėti dar 2018 rudenį (prieš tai dar viešinimas, taisymai, pirkimai ir t.t.) ir 2019 rudenį jis jau turėjo būti baigtas.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Projektas savo laiku gal ir nebuvo failas, bet daryti dabar pagal šiuo metu failinį projektą biški failas, ar ne? Nes nu pataisyti projektą toks milžiniškas ir brangus darbas, kad geriau daryt pagal šūdiną projektą nei įbetonuoti failą žinant, kad darai failą.

                                      Man ir, turbūt, kitiems VMS kritikams būtent toks pxuistinis atlėpausiškumas ir trukdo. Kai daroma lyg ir teisinga kryptimi ir rodos tiek nedaug trūksta iki solidaus rezultato.
                                      Visiškai teisingai. Labai gerai, kad daroma. Aš pats turbūt daugiau, nei bet kas kitas šitame forume naudojuosi tais dviračių takais ir negaliu atsidžiaugti, kaip gerai viskas yra dabar vs kaip buvo anksčiau. Bet tie takai kainuoja daug pinigų, kuriuos mes sumokam mokesčių pavidalu. Jie yra perkami rinkos sąlygomis iš rangovų ir tikrai ne už ačiū. Dėl to mažų mažiausiai norėtųsi, kad VMS atliktų griežtą ir bekompromisę kokybės kontrolę ir tikrintų, ką nusipirko. Bei kad veiktų šiek tiek proaktyviau, o ne vien lakstytų iš paskos žmonių raportuotiems brokams, kai anie pradeda lįsti jau seniai pasibaigus darbams, nors galėjo būti identifikuoti darbų metu su tinkama patikra. Ir šita problema tęsiasi nuo pat dabartinės miesto valdžios atėjimo, nepaisant daugkartinių "pasimokymų" ir pažadų taisytis. Tiesiog toliau lipama ant to paties grėblio. Ir būtent tai yra labai didelė problema ir niekaip nepasibaigianti tendencija.
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Suklydau, projektas 5 metų senumo, prieš tris turbūt buvo koreguotas. Pirminiam variante VISOJE trasoje šaligatvis ėjo arčiau gatvės, kodėl nebuvo sukeista ir tuose 125 metruose, nežinau (gal dėl perėjos siauroje vietoje, gal nesusiprotėjo siaurinti gatvę, gal nenorėjo judinti būtent tų stulpų dėl kažkokių komunikacijų ir t.t.) ir to sprendimo neginu, bet nereikia apsimesti, jog bendra padėtis dviračių takų projektavime negerėja. Jei negerėtų, šiandien turėtume 700 metrų naujo tako, kuriuo pastoviai eitų pėstieji, norintys laikytis toliau nuo gatvės ir automobilių.

                                        Projektavime JAU atsirado nemažai teigiamų pokyčių: nauji takai yra skirtingo lygio nuo pėsčiųjų takų, daugiau dėmesio skiriama želdiniams, praktiškai visi projektuojami arčiau gatvės nei šaligatvis, atsiranda pakelti įvažiavimai su nenutrūkstančiu asfaltu ir pan.

                                        Nematau priežasties kodėl tas negalėtų vykti ir įgyvendinimo fazėje, nors tikriausiai tai jau ir vyksta, mes tiesiog turime per mažai informacijos apie tai kiek ir kokių reikalavimų taisymams gauna rangovai. O kad jų gauna ir pataiso žinom iš to, jog atsižvelgiama į gyventojų pranešimus apie taisytinas vietas ir kai kurios jų sutvarkomos. Galbūt ateis laikas, kai visos bus sutvarkomos arba dar geriau - jų neliks.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Visiškai teisingai. Labai gerai, kad daroma. Aš pats turbūt daugiau, nei bet kas kitas šitame forume naudojuosi tais dviračių takais ir negaliu atsidžiaugti, kaip gerai viskas yra dabar vs kaip buvo anksčiau ... Dėl to mažų mažiausiai norėtųsi, kad VMS atliktų griežtą ir bekompromisę kokybės kontrolę ir tikrintų, ką nusipirko ... Ir šita problema tęsiasi nuo pat dabartinės miesto valdžios atėjimo, nepaisant daugkartinių "pasimokymų" ir pažadų taisytis.
                                          Norėčiau patikslinimo - prie ankstesnių valdžių tiesė geresnius dviračių takus, ir tiesiog nereikėjo kokybės kontrolės, ar kokybės kontrolė buvo geresnė?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X