Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Paupio take didžiausia problema yra per siauras pėsčiųjų takas, dėl kurio pėstieji eina dviračių taku. Tai jau dabar dviratininkai turi maltis tarp pėsčiųjų. Net nekalbant apie tai, kas bus vasarą ir įsikėlus gyventojams į naujus daugiabučius tame projekte.
    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Panaudojo turbūt seno standarto žymėjimą ir teko perdaryt. Gerai, kad perdaro. Siūlyčiau labiau susirūpinti banguotumu ir to išsprendimu.

      Rangovas savo klaidas taiso savo lėšomis.
      Gali būti ir taip, kad ne to dydžio žymėjimą parinko, nes matosi, jog lyginant su nauju žymėjimu prieš tai buvęs buvo ryškiai mažesnis.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Paupio take didžiausia problema yra per siauras pėsčiųjų takas, dėl kurio pėstieji eina dviračių taku. Tai jau dabar dviratininkai turi maltis tarp pėsčiųjų. Net nekalbant apie tai, kas bus vasarą ir įsikėlus gyventojams į naujus daugiabučius tame projekte.
        Manau šito dviračių tako išvis neturėjo būti, reakreaciniams dviratininkams būtų pakakę plataus bendro tako nuo pat Maironio gatvės, o visiems kitiems Aukštaičių gatvė būtų viena tų vietų, kur dviratininkai turėtų jaustis drąsiai ir dalvauti bendrame sraute su automobiliais.

        O dabar gavosi toks visiškai olandiškas variantas, kur tikimąsi, jog absoliuti dauguma pro ten judės su dviračiais, o pėstieji bus mažuma.

        Comment


          Visuomenės informavimas apie numatomą Srovės gatvės atkarpos (nuo pravažiavimo kelio tarp žemės sklypų, Srovės g. 21 ir 23, iki žemės sklypo Srovės g. 22a) ir S. Batoro / Rudens / Srovės gatvių sankryžos, Vilniuje, rekonstravimą

          https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...gatviu-sankry/

          Projektinių pasiūlymų užduotyje nurodyta suprojektuoti 2,5 m pločio dviračių taką. Vietoj to suprojektuotas bendras takas, kuris prasideda ir baigiasi važiuojamojoje dalyje, be jokiu saugumo priemonių.

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą
            O dabar gavosi toks visiškai olandiškas variantas, kur tikimąsi, jog absoliuti dauguma pro ten judės su dviračiais, o pėstieji bus mažuma.
            Kiek teko paskutinius kartus ten - pravažiuot sunkiai įmanoma tiek dėl pėsčiųjų, tiek dėl vaikų su žaisliniais dviratukais ir kitais pribumbasais. Na, įsikėlus Paupio + Paplaujos gyventojams, bus totali katastrofa..

            Comment


              Gal sukant iš Kęstučio į A.Mickevičiaus gatvę sankirtoje būtų pravartu įrengti bike-box (kaip paveikslėlyje)? Laukiant posūkio į kairę dviratininkai galėtų saugiai išvažiuoti į priekį.

              Comment


                Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                Visuomenės informavimas apie numatomą Srovės gatvės atkarpos (nuo pravažiavimo kelio tarp žemės sklypų, Srovės g. 21 ir 23, iki žemės sklypo Srovės g. 22a) ir S. Batoro / Rudens / Srovės gatvių sankryžos, Vilniuje, rekonstravimą

                https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...gatviu-sankry/

                Projektinių pasiūlymų užduotyje nurodyta suprojektuoti 2,5 m pločio dviračių taką. Vietoj to suprojektuotas bendras takas, kuris prasideda ir baigiasi važiuojamojoje dalyje, be jokiu saugumo priemonių.
                Kaip galima taip kvailai projektuoti? Kam tokioje D (lėto eismo) gatvėje apskritai planuoti atskirus dviračių ir pėsčiųjų takus, pėsčiųjų perėjas? Vietoje to, kad mažinti automobilių kiekį gatvelėje ir išgyvendinti įprotį vaikus atvežti kuo arčiau mokyklos durų, suprojektuoja ją taip, kad mašinos turi važinėti gatvele pirmyn - atgal, o vaikam praeiti paliekama tik siaurutė perėja, vaizdą blokuoja lygiagrečiai įrengtos parkavimosi vietos (realybėje visi vaikščios kaip jiems patogiausia, užprogramuojamos nesaugios situacijos).

                Comment


                  Būtų tikrai. Pats norėjau tą siūlyti savivaldybei. Galim pasiūlyti kartu, gal bus didesnis efektas

                  Beje, jie juos norėjo įrengti. Tik po pasitarimo su dviratininkais buvo atsisakyta. Bet, panašu, kad veltui. Man su paspirtuku nu niekaip nekyla noras rikiuotis į kairę juostą ir atlikti posūkį gatvėje. Visada sustoju prie perėjos ir tada važiuoju per ją.

                  Comment


                    Dar vienas Paupio projekto fakapas su nevietoje įrengtais dviračių stovais. Matosi ir pėsčiųjų tako plotis


                    https://tvarkaumiesta.lt/problem/135365
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Bet tam, kad pasinaudotum tokiu žymėjimu turi sulaukti raudono šviesoforo (gal todėl nepritarė?). Principe vietos toje sankryžoje yra už stop linijos, tai pagal idėją jau ir dabar taip įmanoma elgtis, gal tik neteisėta. Bet tuo pačiu beveik nematau, kad motociklininkai bijotų per skiriamąsias juostas tarp laukiančių automobilių užlįsti į priekį.

                      Bet sutinku, kad su paspirtuku sudėtingiau rodyti posūkius rankos mostu. Gan nestabilu laikant vairą viena ranka ir dar tuo pačiu žvalgytis ar vairuotojai reaguoja.

                      Comment


                        Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                        Gal sukant iš Kęstučio į A.Mickevičiaus gatvę sankirtoje būtų pravartu įrengti bike-box (kaip paveikslėlyje)? Laukiant posūkio į kairę dviratininkai galėtų saugiai išvažiuoti į priekį.
                        Turbūt nenustebinsiu, šioje gatvėje toks žymėjimas buvo viename projekte, bet neįgyvendino.

                        Comment


                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                          Manau šito dviračių tako išvis neturėjo būti, reakreaciniams dviratininkams būtų pakakę plataus bendro tako nuo pat Maironio gatvės, o visiems kitiems Aukštaičių gatvė būtų viena tų vietų, kur dviratininkai turėtų jaustis drąsiai ir dalvauti bendrame sraute su automobiliais.

                          O dabar gavosi toks visiškai olandiškas variantas, kur tikimąsi, jog absoliuti dauguma pro ten judės su dviračiais, o pėstieji bus mažuma.
                          Stato gana brangius namus, bet pataupė ant viešos infrastruktūros.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė themanual Rodyti pranešimą
                            Manau šito dviračių tako išvis neturėjo būti, reakreaciniams dviratininkams būtų pakakę plataus bendro tako nuo pat Maironio gatvės, o visiems kitiems Aukštaičių gatvė būtų viena tų vietų, kur dviratininkai turėtų jaustis drąsiai ir dalvauti bendrame sraute su automobiliais.
                            Parašė Zefyras
                            Kaip galima taip kvailai projektuoti? Kam tokioje D (lėto eismo) [Srovės] gatvėje apskritai planuoti atskirus dviračių ir pėsčiųjų takus, pėsčiųjų perėjas?
                            Čia atsitiktinumas ar nauja projektavimo tendencija?.

                            Comment


                              Srovės gatvėje bus statoma American International School (brangiausia privati mokykla Vilniuje). Dabar yra rami gatvelė, bet greit bus prabangių SUVų kamščių vieta kiekvieną rytą. Tam ir rekonstrukcija, o kokie sprendimai būtų geriausi sunku pasakyti, kaži ar ten bent vienas vaikas važiuos su dviračiu ar visuomeniniu transportu.

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą



                                Čia atsitiktinumas ar nauja projektavimo tendencija?.
                                Atsitiktinumas per matyt labai dideles ambicijas, nes dauguma naujų dviračių takų jei ir neidealiai tai tikrai neblogai suprojektuoti, Širvintų g. projektas irgi atrodo ok.

                                Dėl Srovės gatvės, tai aš aklai vien į kategoriją nežiūrėčiau ir mano nuomone pėsčiųjų takas ten yra reikalingas, juk Batoro g. ten neturi savo tako. Pati gatvė irgi ne tokioje aplinkoje (prie pat niekiap neatskirto miesto greitkelio), kur įsivaizduoji tipines bendro judėjimo gatves.
                                Dėl dviračių tako irgi labiau klausimas ne ar Srovės gatvei jo reikia, o kur bus magistralinis takas link Naujos Vilnios. Matyt planuoja kitoje pusėje, bet aš žiūrėčiau toliau į ateitį ir geras tinklas turėtų turėti takus abejose gatvės pusėse. Galbūt šioje bus bendras takas kaip link Gariūnų. Nors net jei neplanuojamas pėsčiųjų srautas, geriau būtų atskiras takas ir siauras šaligatvis.
                                O jei kalba apie šaligatvį palei mokyklą, tai jo irgi reikia, nes žmonės ne tik juda, bet ir kartais stovi. Tiesiog reikėjo neprojektuoti perėjos ir pastatyti gyvenamosios zonos ženklą.
                                Paskutinis taisė themanual; 2020.05.14, 08:37.

                                Comment


                                  Manau, kad gatvė tvarkoma ne dėl nežinia kada galimai ateityje statomos mokyklos o dėl dabar ten esančio Landsbergienės darželio, kuris kaip tik įsikūręs prie planuojamo parkingo.

                                  Dviračių takas į Naująją Vilnią palei Stepono Batoro g. Iš viso nesąmonė, daug naudingiau būtų, kad ji tiestų per Belmontą - reljefas daug patogesnis, o ir takas galėtų būti naudojamas ne tik susisiekimui, bet ir rekreacijai. Važiavimas palei miesto autostrada joks malonumas, žinant tuo labiau, kad yra alternatyva.

                                  ​​​​​
                                  ​​​

                                  Comment


                                    Iš projekto aprašymo:
                                    Vilniaus miesto savivaldybės bendrajame plane Srovės gatvėje yra numatytas E kategorijos dviračių takas
                                    (pagrindinė – tarprajoninė trasa), kuris veda pro Belmontą link Naujosios Vilnios. Dviračių tako įrengimas yra
                                    problematiškas dėl Srovės gatvės techninių parametrų ir labai mažų atstumų tarp privačių sklypų (užstatytoje
                                    gatvės dalyje siekia vos 6-10 m). Vadovaujantis galiojančiu statybos techniniu reglamentu įrengti visą reikiamą
                                    infrastruktūrą tokio pločio žemės juostoje nėra techninių galimybių.
                                    Srovės g. ir bus kažkada ateityje pagrindinė jungtis link Naujosios Vilnios dviračių taku. Tik panašu, kad apart šio projektuojamo gabaliuko, daugiau bus "takas" bendram Srovės g. eisme.



                                    Sutikčiau su mintimi daryti visą taką bendrame eisme, tačiau tas parkingas (kartu su kavinės) gan grėsmingai didelis, tai esamu siūlymu nėra blogai tas apvažiavimas. Nebent galvoti apie pasukimą kitu kampu, paliekant K+R stiliaus privažiavimus.

                                    Tuo pačiu eismas sankryžoje bus reguliuojamas šviesoforais, su viena dalinai reguliuojama įvaža [1.2] , tad įsivaizduoju, kad minant taku nereiks laukti ties [2.1] (Srovės g.) - nebent padarys pilnai apsaugotą perėją (negalima per perėją, kol Batoro g. pagrindinis žalias)

                                    Click image for larger version

Name:	Sroves g.jpg
Views:	1
Size:	152,5 kB
ID:	1801925

                                    Comment


                                      Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                      Atsitiktinumas per matyt labai dideles ambicijas, nes dauguma naujų dviračių takų jei ir neidealiai tai tikrai neblogai suprojektuoti, Širvintų g. projektas irgi atrodo ok.
                                      Jūs čia apie kažkokį kitą miestą kalbat, ar tie masiniai STR pažeidimai ir facepalm'iniai sprendimai pagal jūsų vertinimo skalę yra "jei neidealiai, tai tikrai neblogai"?

                                      Comment


                                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                        Jūs čia apie kažkokį kitą miestą kalbat, ar tie masiniai STR pažeidimai ir facepalm'iniai sprendimai pagal jūsų vertinimo skalę yra "jei neidealiai, tai tikrai neblogai"?
                                        Apie Vilnių. Žiūrėkit naujus projektus o ne 3-5 metų senumo. Ir ne už visus STR pažeidimus kaltas projektas, nemažai jų atsiranda dėl rangovo kaltės.

                                        Blogų projektų būna net ir gilias keliavimo dviračiu tradicijas turinčiose šalyse (Olandijoje irgi), o bendram Europiniame kontekste Vilniaus nauji dviračių takai tikrai gerai žiūrisi. Rygoje, kur dviračiais kasdien važinėja turbūt tris kart daugiau žmonių, vienas naujausiai suprojektuotų takų atrodo šitaip:


                                        Click image for larger version

Name:	74942855_2507307056149243_7857815003594752000_o.jpg
Views:	1
Size:	615,3 kB
ID:	1801935

                                        Comment


                                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                          Jūs čia apie kažkokį kitą miestą kalbat, ar tie masiniai STR pažeidimai ir facepalm'iniai sprendimai pagal jūsų vertinimo skalę yra "jei neidealiai, tai tikrai neblogai"?
                                          Didzioji dalis dviraciu taku yra fantastiski, kazkiek turi smulkiu problemu kazkiek turi gedingu nesusipratimu. Labai gerai kad yra kas juos fiksuoja ir rodo pirstu, o savivaldybe tikrai i tai atkreipia demesi ir metai is metu progresuoja. Zvelgian is salies viskas yra labai gerai, o tos ivardijamos klaidos pasitaiko absoliuciai visur ir Vilnius labiau gretinasi prie kokio Amsterdamo ar Kopenhagos siuo poziuriu nei Rygos ar Talino. Galbut verdant sitam katile ta sunkiau pastebeti.
                                          flickr >>>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X