Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Lietuviškas eismas" nėra įbetonuota duotybė ir gerokai pasikeitė nuo dutūkstantųjų kai dviratininkas ne ant šaligatvio iškart būdavo nupypinamas. Matydamas progresą kaip tik bijau, kad su dabartine takų tendencija bus atskiriami dviratininkai nuo automobilių ir pasiektas progresas bus prarastas.

    Vairuotojams reikia ne "matyti" dviračius, o įprasti prie jų dinamikos ir gabaritų važiuojant kartu. Statistinis žmogus dažniausiai yra ir vairuotojas. Kol pats nemins gatve, tol ir pats žiūrės į dviračius gatvėje kaip į priešus. Laikant teises reiktų pridėt papildomą egzaminą - su dviračiu prasukt miesto gatvėm kelis kilometrus.

    Beje, Kalvarijų viena iš tų gatvių, kuriose balsuočiau už atskirtus dvirtakius Šlykšti gatvė asmeniškai. Visada renkuose Apkasų/Rinktinės arba išvis palei upę. Palyginimui Linkmenų gatvėje niekad nesijaučiau nesaugiai mindamas gatve

    Comment


      Paskelbtas viešasis pirkimas Žalgirio g. dviračių takui nuo Linkmenų iki Tuskulėnų g.

      https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-618489

      Comment


        Parašė themanual Rodyti pranešimą
        Jeigu turit omeny automobilių vairuotojų požiūrį, tai jis toks jau yra ir labiau įbetonuoti nelabai ir gausis. O dviratininkų požiūris nelabai svarbus, nes jų daug ir nėra, o daug nėra, nes dauguma nenori važiuoti gatvėmis šalia lakstančių automobilių, o takų nėra.
        Dauguma olandų nedrįstų važiuoti Vilniaus gatvėmis šalia automobilių, net jeigu visur būtų dviračių juostos. Tie patys drąsūs danai mindami dviračių juosta 4-6 eismo juostų kelyje yra tokie tik dėl to, kad pasitiki automobilių vairuotojų gebėjimais. Čia gaunas toks užburtas ratas, jeigu nori iškart daug dviratininkų ir jų dalyvavimo bendram eisme su automobiliais, bet tai skatinanti infrastruktūra būtų vežimo statymas prieš arklį. Pirma turi daugėti masinių dviratininkų, kurie yra tiesiog paprasti žmonės keliaujantys į darbą ar pavakarieniauti. Statistinis žmogus tikrai nenorės važiuoti šalia automobilių lietuviškame eisme ir tu jo nepriversi to daryti.
        Normaliu vairuotoju gali but vadinamas tik tas, kuris pats daznai vazineja dviraciu

        Comment


          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
          Paskelbtas viešasis pirkimas Žalgirio g. dviračių takui nuo Linkmenų iki Tuskulėnų g.

          https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-618489
          O tai nebuvo jau viskas suderinta ir ready to go dar praeitą rugsėjį?

          https://www.lrvalstybe.lt/viesieji-p...kmenu-gatves-2

          Comment


            Ataskaitoje buvo: "Dalyvių pasiūlymų kainos yra per didelės ir perkančiajai organizacijai nepriimtinos"

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
              Ataskaitoje buvo: "Dalyvių pasiūlymų kainos yra per didelės ir perkančiajai organizacijai nepriimtinos"
              Čia gali slypėti paaiškinimas, kodėl po to takai būna banguoti ir suskilinėję
              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

              Comment


                Nagrinėjau brėžinius. Projektas 2018 m. ir jame buvo numatyti įvažiavimo bortai. Dabar, kaip suprantu, pakoreguota į tuos 8 cm pločio dviračių mažesnius bortus, kuriuos ką tik pradėjo gaminti. Pagal Vilniaus plano vienos darbuotojos per Šilo g. projekto metu išsakytą nuomonę – tie įvažiavimo bortai yra visiškas resursų bereikalingas švaistymas. Taigi, su dabartiniais pirkimais turėjų bent kažkiek atpigti jau vien dėl tų bortų.

                Comment


                  Parašė Edd Rodyti pranešimą

                  Vaikščiodamas pastebėjau kad dviračių taku atvažiuoja autobusiukas, iš jo išlipa darbininkai ir kažą dažo, pažiūrėjau kad raudona spalva uždažo ant tako nupieštus dviratukus:


                  O rimtai, WTF ten išvis vyksta? Vietomis uždažė ir nupiešė tiesiog virš uždažytų:



                  Last time I checked Vilniuje nebuvo pasiekta aukščiausia komunizmo stadija ir žmonių darbas, technikos naudojimas ir sunaudotos medžiagos nebuvo nemokamos, tad įdomu kam taip beprasmiškai švaistomi mokesčių mokėtojų pinigai...

                  Comment


                    Panaudojo turbūt seno standarto žymėjimą ir teko perdaryt. Gerai, kad perdaro. Siūlyčiau labiau susirūpinti banguotumu ir to išsprendimu.

                    Rangovas savo klaidas taiso savo lėšomis.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Panaudojo turbūt seno standarto žymėjimą ir teko perdaryt. Gerai, kad perdaro. Siūlyčiau labiau susirūpinti banguotumu ir to išsprendimu.

                      Rangovas savo klaidas taiso savo lėšomis.
                      Jeigu tikėti tuo, ką sako vietoje dirbančių darbininkų vadovas iš Grindos, klaidas taiso net ne tie kas jas padarė.

                      Comment


                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                        Jeigu tikėti tuo, ką sako vietoje dirbančių darbininkų vadovas iš Grindos, klaidas taiso net ne tie kas jas padarė.
                        Paprastai sutartyse būna numatytas variantas, kad Užsakovas pats pasirenka, kas klaidas ištaisys ir išrašo sąskaitą kaltininkui. Bet kažką sukontroliuoti, kieno kur pinigai, žinoma sunkiau.

                        Comment


                          Panaudojo turbūt seno standarto žymėjimą ir teko perdaryt. Gerai, kad perdaro.
                          Iš šiaip nemanau, kad taip yra, labiau panašu į eilinį pinigų plovimą. Jeigu jiems rūpėtų seno/naujo standarto žymėjimas, arba šiaip žymėjimas, kodėl neperdažo ką tik nutiestame Apkasų take?



                          Arba kodėl neperdažo šito iš ŪK'ų čikenfabriko grįžusių profesionalų jau prieš beveik metus Paupyje padaryto šedevro (ir atsako "nū tai žymėjimo kryptis nėra svarbi)?





                          Beje nuostabus combo kartu su STR'ine tvora...



                          Paskutinis taisė ttttt; 2020.05.13, 14:17.

                          Comment


                            Tvora Paupyje jau buvo eskaluota viešai FB. Atrodo, oficialiai Tvarkau mieste užregistruota, kad sutikrintų projektą, kol darbai nepriduoti. Dėl žymėjimo krypčių geras pastebėjimas. Dar neteko tokių matyt naujuose takuose. Tuo tarpu Linkmenų g., tai gyvai matant tą žymėjimą pasirodė tiesiog išsikraipę kontūrai, nutekėję dažai. Tiesiog perdarė tvarkingai.

                            Comment


                              Ar pranešėte per tvarkaumiesta.lt?

                              Comment


                                Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                Ar pranešėte per tvarkaumiesta.lt?
                                Rašiau dar berods rudens pabaigoje tiesiai atsakingiems už tai žmonėms (ne būtent už šį žymėjimą, bet už dviračių takų tiesimą), nes laukti pusantro mėnesio kol iš Tvarkau Miestą gausiu standartini atsakymą "labai ačiū už pranešimą, bla bla bla, įvertinsim problemą ir savo galimybes, atstok jau pagaliau nuo mūsų" kažkaip po daugelio kartų jau nebematau prasmės. Atsakymas buvo, kad nieko čia tokio tos kryptys, svarbu, kad yra žymėjimas, toliau juk visur iš abiejų pusių normaliai nudažyta...

                                Comment


                                  Paupio take didžiausia problema yra per siauras pėsčiųjų takas, dėl kurio pėstieji eina dviračių taku. Tai jau dabar dviratininkai turi maltis tarp pėsčiųjų. Net nekalbant apie tai, kas bus vasarą ir įsikėlus gyventojams į naujus daugiabučius tame projekte.
                                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Panaudojo turbūt seno standarto žymėjimą ir teko perdaryt. Gerai, kad perdaro. Siūlyčiau labiau susirūpinti banguotumu ir to išsprendimu.

                                    Rangovas savo klaidas taiso savo lėšomis.
                                    Gali būti ir taip, kad ne to dydžio žymėjimą parinko, nes matosi, jog lyginant su nauju žymėjimu prieš tai buvęs buvo ryškiai mažesnis.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Paupio take didžiausia problema yra per siauras pėsčiųjų takas, dėl kurio pėstieji eina dviračių taku. Tai jau dabar dviratininkai turi maltis tarp pėsčiųjų. Net nekalbant apie tai, kas bus vasarą ir įsikėlus gyventojams į naujus daugiabučius tame projekte.
                                      Manau šito dviračių tako išvis neturėjo būti, reakreaciniams dviratininkams būtų pakakę plataus bendro tako nuo pat Maironio gatvės, o visiems kitiems Aukštaičių gatvė būtų viena tų vietų, kur dviratininkai turėtų jaustis drąsiai ir dalvauti bendrame sraute su automobiliais.

                                      O dabar gavosi toks visiškai olandiškas variantas, kur tikimąsi, jog absoliuti dauguma pro ten judės su dviračiais, o pėstieji bus mažuma.

                                      Comment


                                        Visuomenės informavimas apie numatomą Srovės gatvės atkarpos (nuo pravažiavimo kelio tarp žemės sklypų, Srovės g. 21 ir 23, iki žemės sklypo Srovės g. 22a) ir S. Batoro / Rudens / Srovės gatvių sankryžos, Vilniuje, rekonstravimą

                                        https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...gatviu-sankry/

                                        Projektinių pasiūlymų užduotyje nurodyta suprojektuoti 2,5 m pločio dviračių taką. Vietoj to suprojektuotas bendras takas, kuris prasideda ir baigiasi važiuojamojoje dalyje, be jokiu saugumo priemonių.

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                          O dabar gavosi toks visiškai olandiškas variantas, kur tikimąsi, jog absoliuti dauguma pro ten judės su dviračiais, o pėstieji bus mažuma.
                                          Kiek teko paskutinius kartus ten - pravažiuot sunkiai įmanoma tiek dėl pėsčiųjų, tiek dėl vaikų su žaisliniais dviratukais ir kitais pribumbasais. Na, įsikėlus Paupio + Paplaujos gyventojams, bus totali katastrofa..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X