Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    as nesuprantu kodel taip nyku ir nra nei vieno medelio? ar zoles?
    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


    - George W. Bush President of the USA

    Comment


      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
      as nesuprantu kodel taip nyku ir nra nei vieno medelio? ar zoles?
      Penkių metų senumo projektas, Antonas minėjo, jog dabar darytų kitaip (su medžiais ir krūmais). Gal kai kuriose vietose pasodins ką nors per medelių sodinimo akcijas... Dabar svarbiausia, kad sutvarkytų tą banguotumą

      Comment


        Parašė themanual Rodyti pranešimą

        Penkių metų senumo projektas, Antonas minėjo, jog dabar darytų kitaip (su medžiais ir krūmais). Gal kai kuriose vietose pasodins ką nors per medelių sodinimo akcijas... Dabar svarbiausia, kad sutvarkytų tą banguotumą
        Nelabai ten yra, kur sodinti, išskyrus tuos kelis žalius plotus arčiau Žalgirio g., kurie ir matosi foto.
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          As vis dar bandau suprasti kodel dviraciu takai yra taip tiesiami - dvipiusis takas vienoje gatves puseje. Turbut niekur kitur tokiu sprendimu neesu mates. Kokia cia priezastis taip daryti? Kodel nedaro taip kaip kitose salyse - NL, DK, DE, SE, ar netgi kaip musu Gedimino prospekte kur dviraciu takai atskirti veda i viena puse kartu su automobiliu srautu?

          Comment


            Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
            As vis dar bandau suprasti kodel dviraciu takai yra taip tiesiami - dvipiusis takas vienoje gatves puseje. Turbut niekur kitur tokiu sprendimu neesu mates. Kokia cia priezastis taip daryti? Kodel nedaro taip kaip kitose salyse - NL, DK, DE, SE, ar netgi kaip musu Gedimino prospekte kur dviraciu takai atskirti veda i viena puse kartu su automobiliu srautu?
            Kitose šalyse daro dvipusius abiejose pusėse. Aišku, jeigu yra tam vietos ir nuo kitų sąlygų priklausant. Bet tai - geriausias variantas. Centrinėse dalyse dažniau daro vienpusius, nes takus tiesia palei gatves, o ne palei šaligatvius.

            Comment


              Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
              As vis dar bandau suprasti kodel dviraciu takai yra taip tiesiami - dvipiusis takas vienoje gatves puseje. Turbut niekur kitur tokiu sprendimu neesu mates. Kokia cia priezastis taip daryti? Kodel nedaro taip kaip kitose salyse - NL, DK, DE, SE, ar netgi kaip musu Gedimino prospekte kur dviraciu takai atskirti veda i viena puse kartu su automobiliu srautu?
              Tokių takų pilna Olandijoje prie greito eismo gatvių, nes jie saugesni ir daug patrauklesni dviratininkams, o olandų specialistai būtent tokius takus labiausiai ir vertina. Miesto lėto eismo gatvėse tokių nedaro dėl vietos trūkumo ir patogumo patiems dviratininkams pasiekti šalia tokių gatvių esančius traukos objektus (nes takas abejose pusėse, nėra problemos kirsti gatvę kur nori), o dėl lėtesnio eismo saugumas neaukojamas.

              Olandijoje dviejų juostų gatvė greičiausiai turėtų vienpusius takus (tiesa, pati gatvė ir eismas joje kitaip atrodytų), bet pas mus gerai, kad jie dvipusiai dėl daugybės priežasčių. Vienpusiai takai prie pat automobilių srauto su mūsų eismo kultūra ir labiau pavojingi ir nemalonūs dviratininkams dėl greičio limitų nesilaikymo ir atsirandančio didelio greičių skirtumo; patys dviratininkai vis dar būna sugalvoja važiuoti prieš eismą kokiam nors Gedimino pr.; po lietaus didesnė tikimybė būti aptaškytam dviračių juostoje; be aukšto bordiūro juostas, ar žemu bordiūru atskirtą taką lengviau užparkuoti.

              Galima bandyti argumentuoti, jog tai ne dviračių tako problema, o reikia lėtinti/kontroliuoti eismo greitį gatvėse, kontroliuoti parkavimąsi; vairuotojus pratinti prie dviračių eismo greičiausia būtent kai jie kuo labiau įtraukti į bendrą eismą, BET kaip pratinsi, kai dviratininkų dar palyginus nedaug, o būtent dvipusiai nuo gatvės eismo atskirti takai geriausiai pritraukia naujus dviratininkus? Kaip sukontroliuosi pažeidimus, kai jų dėl žemos kultūros yra daugybė visam mieste? Vėlgi tai ne tako problemos, bet jos geriausiai sprendžiamos tos pačios infrastruktūros pagalba ir tokiu principu labiausiai vadovaujasi tie patys olandai.

              Beje youtube yra ne vienas video, kur olandai kritikuoja nepakankamai atskirtus vienpusius dviračių takus Kopenhagoje. Pamatę kaip vyksta automobilių eismas Linkmenų gatvėje taip pat kritikuotų ir ten įrengtus vienpusius dviračių takus/juostas gatvėje.

              Nepamirškit, jog dviračių infrastruktūra Vilniuje kuriama ne tam, kad įtikti jau dešimt metų Vilniaus gatvėmis tarp automobilių drąsiai važinėjančiam dviratininkui, ar iš emigracijos/studijų Kopenhagoje grįžusiam naujai iškeptam dviračių entuziastui su dideliu noru pademonstruoti savo lygias teises eisme prieš Lietuvos automobilių vairuotojus.
              Paskutinis taisė themanual; 2020.05.12, 13:46.

              Comment


                Su tokiu požiūriu tik įbetonuojamas požiūris į dviratininkus kaip į žemesnę rasę, kurių vieta super saugiai ant šaligatvio. Nes gi tik maži vaikai važinėja dviratukais. Įtariu Linkmenų gatvėj bus tas pats rezultatas kaip Santaros gatvėje. Dviratininkai važiuoja kaip jiems patogu, pėstieji irgi eina kaip jiems patogu. Infrastruktūra gražiai atrodo fotkėje, bet realybėje liūdesiukas.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                  Su tokiu požiūriu tik įbetonuojamas požiūris į dviratininkus kaip į žemesnę rasę, kurių vieta super saugiai ant šaligatvio. Nes gi tik maži vaikai važinėja dviratukais. Įtariu Linkmenų gatvėj bus tas pats rezultatas kaip Santaros gatvėje. Dviratininkai važiuoja kaip jiems patogu, pėstieji irgi eina kaip jiems patogu. Infrastruktūra gražiai atrodo fotkėje, bet realybėje liūdesiukas.
                  Jeigu turit omeny automobilių vairuotojų požiūrį, tai jis toks jau yra ir labiau įbetonuoti nelabai ir gausis. O dviratininkų požiūris nelabai svarbus, nes jų daug ir nėra, o daug nėra, nes dauguma nenori važiuoti gatvėmis šalia lakstančių automobilių, o takų nėra.

                  Dauguma olandų nedrįstų važiuoti Vilniaus gatvėmis šalia automobilių, net jeigu visur būtų dviračių juostos. Tie patys drąsūs danai mindami dviračių juosta 4-6 eismo juostų kelyje yra tokie tik dėl to, kad pasitiki automobilių vairuotojų gebėjimais. Čia gaunas toks užburtas ratas, jeigu nori iškart daug dviratininkų ir jų dalyvavimo bendram eisme su automobiliais, bet tai skatinanti infrastruktūra būtų vežimo statymas prieš arklį. Pirma turi daugėti masinių dviratininkų, kurie yra tiesiog paprasti žmonės keliaujantys į darbą ar pavakarieniauti. Statistinis žmogus tikrai nenorės važiuoti šalia automobilių lietuviškame eisme ir tu jo nepriversi to daryti.

                  Aš asmeniškai norėčiau daugiau gatvių paversti į lėto eismo ir jose įrengti dviračių juostas ir nedaryti visur atskirtų dviratinių magistralių, kur tai nėra būtina. Bet manau pirma saugūs takai ir kiti sprendimai (tas pats senamiesčio/centro pavertimas saugia erdve dviratininkams realiai, o ne tik ant popieriaus) turi padėti užauginti didesnį kiekį keliaujančių dviračiais (bus dar didesnis poreikis takams, ypač kur mažiau vietos, o masiškumas psichologiškai plės judėjimo dviračiu ribas), tuo pačiu vairuotojai dar labiau pripras matyti dviračius (nes net ir su dabartiniais takais yra susikertančių vietų), o jau tuomet bus galima pagalvoti apie tokių gatvių kaip Kalvarijų, Pylimo ir kitų juosančių senamiestį humanizavimą ir minimaliai atskirtų dviračių juostų įrengimą šalia kito transporto.

                  Comment


                    "Lietuviškas eismas" nėra įbetonuota duotybė ir gerokai pasikeitė nuo dutūkstantųjų kai dviratininkas ne ant šaligatvio iškart būdavo nupypinamas. Matydamas progresą kaip tik bijau, kad su dabartine takų tendencija bus atskiriami dviratininkai nuo automobilių ir pasiektas progresas bus prarastas.

                    Vairuotojams reikia ne "matyti" dviračius, o įprasti prie jų dinamikos ir gabaritų važiuojant kartu. Statistinis žmogus dažniausiai yra ir vairuotojas. Kol pats nemins gatve, tol ir pats žiūrės į dviračius gatvėje kaip į priešus. Laikant teises reiktų pridėt papildomą egzaminą - su dviračiu prasukt miesto gatvėm kelis kilometrus.

                    Beje, Kalvarijų viena iš tų gatvių, kuriose balsuočiau už atskirtus dvirtakius Šlykšti gatvė asmeniškai. Visada renkuose Apkasų/Rinktinės arba išvis palei upę. Palyginimui Linkmenų gatvėje niekad nesijaučiau nesaugiai mindamas gatve

                    Comment


                      Paskelbtas viešasis pirkimas Žalgirio g. dviračių takui nuo Linkmenų iki Tuskulėnų g.

                      https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-618489

                      Comment


                        Parašė themanual Rodyti pranešimą
                        Jeigu turit omeny automobilių vairuotojų požiūrį, tai jis toks jau yra ir labiau įbetonuoti nelabai ir gausis. O dviratininkų požiūris nelabai svarbus, nes jų daug ir nėra, o daug nėra, nes dauguma nenori važiuoti gatvėmis šalia lakstančių automobilių, o takų nėra.
                        Dauguma olandų nedrįstų važiuoti Vilniaus gatvėmis šalia automobilių, net jeigu visur būtų dviračių juostos. Tie patys drąsūs danai mindami dviračių juosta 4-6 eismo juostų kelyje yra tokie tik dėl to, kad pasitiki automobilių vairuotojų gebėjimais. Čia gaunas toks užburtas ratas, jeigu nori iškart daug dviratininkų ir jų dalyvavimo bendram eisme su automobiliais, bet tai skatinanti infrastruktūra būtų vežimo statymas prieš arklį. Pirma turi daugėti masinių dviratininkų, kurie yra tiesiog paprasti žmonės keliaujantys į darbą ar pavakarieniauti. Statistinis žmogus tikrai nenorės važiuoti šalia automobilių lietuviškame eisme ir tu jo nepriversi to daryti.
                        Normaliu vairuotoju gali but vadinamas tik tas, kuris pats daznai vazineja dviraciu

                        Comment


                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                          Paskelbtas viešasis pirkimas Žalgirio g. dviračių takui nuo Linkmenų iki Tuskulėnų g.

                          https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-618489
                          O tai nebuvo jau viskas suderinta ir ready to go dar praeitą rugsėjį?

                          https://www.lrvalstybe.lt/viesieji-p...kmenu-gatves-2

                          Comment


                            Ataskaitoje buvo: "Dalyvių pasiūlymų kainos yra per didelės ir perkančiajai organizacijai nepriimtinos"

                            Comment


                              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                              Ataskaitoje buvo: "Dalyvių pasiūlymų kainos yra per didelės ir perkančiajai organizacijai nepriimtinos"
                              Čia gali slypėti paaiškinimas, kodėl po to takai būna banguoti ir suskilinėję
                              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                              Comment


                                Nagrinėjau brėžinius. Projektas 2018 m. ir jame buvo numatyti įvažiavimo bortai. Dabar, kaip suprantu, pakoreguota į tuos 8 cm pločio dviračių mažesnius bortus, kuriuos ką tik pradėjo gaminti. Pagal Vilniaus plano vienos darbuotojos per Šilo g. projekto metu išsakytą nuomonę – tie įvažiavimo bortai yra visiškas resursų bereikalingas švaistymas. Taigi, su dabartiniais pirkimais turėjų bent kažkiek atpigti jau vien dėl tų bortų.

                                Comment


                                  Parašė Edd Rodyti pranešimą

                                  Vaikščiodamas pastebėjau kad dviračių taku atvažiuoja autobusiukas, iš jo išlipa darbininkai ir kažą dažo, pažiūrėjau kad raudona spalva uždažo ant tako nupieštus dviratukus:


                                  O rimtai, WTF ten išvis vyksta? Vietomis uždažė ir nupiešė tiesiog virš uždažytų:



                                  Last time I checked Vilniuje nebuvo pasiekta aukščiausia komunizmo stadija ir žmonių darbas, technikos naudojimas ir sunaudotos medžiagos nebuvo nemokamos, tad įdomu kam taip beprasmiškai švaistomi mokesčių mokėtojų pinigai...

                                  Comment


                                    Panaudojo turbūt seno standarto žymėjimą ir teko perdaryt. Gerai, kad perdaro. Siūlyčiau labiau susirūpinti banguotumu ir to išsprendimu.

                                    Rangovas savo klaidas taiso savo lėšomis.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Panaudojo turbūt seno standarto žymėjimą ir teko perdaryt. Gerai, kad perdaro. Siūlyčiau labiau susirūpinti banguotumu ir to išsprendimu.

                                      Rangovas savo klaidas taiso savo lėšomis.
                                      Jeigu tikėti tuo, ką sako vietoje dirbančių darbininkų vadovas iš Grindos, klaidas taiso net ne tie kas jas padarė.

                                      Comment


                                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                        Jeigu tikėti tuo, ką sako vietoje dirbančių darbininkų vadovas iš Grindos, klaidas taiso net ne tie kas jas padarė.
                                        Paprastai sutartyse būna numatytas variantas, kad Užsakovas pats pasirenka, kas klaidas ištaisys ir išrašo sąskaitą kaltininkui. Bet kažką sukontroliuoti, kieno kur pinigai, žinoma sunkiau.

                                        Comment


                                          Panaudojo turbūt seno standarto žymėjimą ir teko perdaryt. Gerai, kad perdaro.
                                          Iš šiaip nemanau, kad taip yra, labiau panašu į eilinį pinigų plovimą. Jeigu jiems rūpėtų seno/naujo standarto žymėjimas, arba šiaip žymėjimas, kodėl neperdažo ką tik nutiestame Apkasų take?



                                          Arba kodėl neperdažo šito iš ŪK'ų čikenfabriko grįžusių profesionalų jau prieš beveik metus Paupyje padaryto šedevro (ir atsako "nū tai žymėjimo kryptis nėra svarbi)?





                                          Beje nuostabus combo kartu su STR'ine tvora...



                                          Paskutinis taisė ttttt; 2020.05.13, 13:17.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X