Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai Erfurto g. suprask daro "Gatvių statyba"? Trikampio logotipas.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      O kodėl manot, kad takas jau priimtas?
      Dėl to, kad nieks netaiso defektų. Dažniausiai kiek teko matyti, jeigu nepriima objekto, statytojai stengiasi kuo greičiau ištaisyti broką, o čia neatrodo,kad kas ir bandytų ką nors taisyti, nors gal ir klystu. Aišku, jeigu savivaldybė gaus skundų, gal peržiūrės šio tako kokybę.
      ​​​​

      ​​​

      Comment


        Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

        Dėl to, kad nieks netaiso defektų. Dažniausiai kiek teko matyti, jeigu nepriima objekto, statytojai stengiasi kuo greičiau ištaisyti broką, o čia neatrodo,kad kas ir bandytų ką nors taisyti, nors gal ir klystu. Aišku, jeigu savivaldybė gaus skundų, gal peržiūrės šio tako kokybę.
        ​​​​​
        Reikalas yra toks, kad ne svarbu ką žinai, bet ką gali įrodyti. Ne be reikalo John klausė ar įmanoma išsireikalauti remonto. Tarkim, bent yra reglamentuotas ne didesnis nei 2 cm skirtumas tarp tako dangos ir bortų (taikytina tiems skersiniams ir įleistiems pačiame take). Galbūt būtų galima kabintis už to, jog ir jeigu takas nužemėja labiau nei 2 cm, o bortas dešinėje skiriantis dviračių taką nuo šaligatvio yra su didesniu aukščsio skirtumu nei 2 cm. Vargu ar yra reglamentuotas asfalto banguotumas, nebent tarp tų bangelių išskaičiuoti didesnį nuolydį nei leidžiamas. Kažkur apie 5 % yra limitas.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          O kodėl manot, kad takas jau priimtas?
          Na, man vietoje buvęs darbų vadovas iš Grindos pasakė, kad jie taisys tik tą vietą su patyčia vietoje šaligatvio. Rimtai manai, kad dabar ims perdarynėt viską iš naujo? Nes kad viskas atitiktų projektą, STR ir būtų be broko, ten reiktų vos ne viską griaut ir daryt nuo nulio.

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą

            Reikalas yra toks, kad ne svarbu ką žinai, bet ką gali įrodyti. Ne be reikalo John klausė ar įmanoma išsireikalauti remonto. Tarkim, bent yra reglamentuotas ne didesnis nei 2 cm skirtumas tarp tako dangos ir bortų (taikytina tiems skersiniams ir įleistiems pačiame take). Galbūt būtų galima kabintis už to, jog ir jeigu takas nužemėja labiau nei 2 cm, o bortas dešinėje skiriantis dviračių taką nuo šaligatvio yra su didesniu aukščsio skirtumu nei 2 cm. Vargu ar yra reglamentuotas asfalto banguotumas, nebent tarp tų bangelių išskaičiuoti didesnį nuolydį nei leidžiamas. Kažkur apie 5 % yra limitas.
            Banguotumui yra ribojimai, kaip ir automobilių keliams. Ten kažkiek cm po 3 ar 5 metrų liniuote - dabar nepamenu tiksliai.

            Comment


              Nuo Sietyno g. pusės šaligatviu įvažiuoti į Pilaitės pr. dvirtakį dabar nepatogu, perklojo bortus, panaikino nuovažą. Reikia lįsti į kelią. Kažin čia pagal projektą?

              Comment


                Linkmenų dviračių takas:



                Vaikščiodamas pastebėjau kad dviračių taku atvažiuoja autobusiukas, iš jo išlipa darbininkai ir kažą dažo, pažiūrėjau kad raudona spalva uždažo ant tako nupieštus dviratukus:



                Sekančią dieną jau atsirado kitokio stiliaus ir didesni dviratukai, šiek tiek kitose vietose:



                Šita istorija su dviratukais turbūt daug ką pasako...








                Kirtus Žalgirio gatvę Linkmenų gatvėj dviračių tako nėra, daugelis toliau važiuos gatve ar šaligatviu kuris ten siauras, tik vienas kitas gal pasivažinės kažkokiom apylankom, laisvalaikiu.

                Comment


                  Parašė milashius Rodyti pranešimą
                  Nuo Sietyno g. pusės šaligatviu įvažiuoti į Pilaitės pr. dvirtakį dabar nepatogu, perklojo bortus, panaikino nuovažą. Reikia lįsti į kelią. Kažin čia pagal projektą?
                  Prabanga dirbti pagal projektus ir STR. Pamirškit. Šiaip mėgink registruoti per Tvarkau miestą, per skiltį statinių priežiūra. Buvo padėję kelis kartus, kol darbai nepriimti.

                  Dar įdomus sprendimas tai „salelei” tarp dviračių tako ir sankryžos kampo. Dabar įgyvdeninamame projekte yra pakeltas status bortas tarp dviračių tako ir to sanryžos kampo iškloto plytelėmis (matosi pastarojo nuotraukoje). Nežinau gerai ar blogai, nors aišku, kampo saugiai nebenukirsi darant posūkį bei neaišku ar pavyks sklandžiai vandeniui nubėgti. Užtat kitoje kelio pusėje ir įstrižai kitoje sankryžos pusėje ten neiškyla bortai. Mažų mažiausiai turėtų būti visur vienodai. Seniau nutiestas takas:

                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                  Click image for larger version

Name:	20190904_183537.jpg
Views:	23
Size:	213,0 kB
ID:	1746039

                  Comment


                    Parašė Edd Rodyti pranešimą
                    Linkmenų dviračių takas:

                    Įdomu, kaip projekte, bet tas pėsčiųjų perėjos ženklas turėtų būti ant to dešiniojo šviesoforo stulpo. Ten pat įrengti ir kryptynį apšvietimą derėtų. Nebereikėtų to viduriniojo stulpo apskritai ir būtų lengviau pravažiuot dviračiu. Ten ir taip susiaurėja ta sąsmauka.

                    Edd, ar neužklaustum per Tvarkau miestą?

                    Comment


                      Parašė milashius Rodyti pranešimą
                      Nuo Sietyno g. pusės šaligatviu įvažiuoti į Pilaitės pr. dvirtakį dabar nepatogu, perklojo bortus, panaikino nuovažą. Reikia lįsti į kelią. Kažin čia pagal projektą?
                      Patikrinau dar. Bent jau pagal projektinius pasiūlymus. Iškelti bortai, taip pat. Nors atrodė tas pats žmogus projektavo:

                      Click image for larger version  Name:	bortikai.png Views:	1 Size:	183,1 kB ID:	1801217

                      Comment


                        Ačiū, užregistravau Tvarkau Vilnių, kai gausiu atsakymą - parašysiu.

                        Comment


                          Parašė Edd Rodyti pranešimą
                          Linkmenų dviračių takas:



                          Vaikščiodamas pastebėjau kad dviračių taku atvažiuoja autobusiukas, iš jo išlipa darbininkai ir kažą dažo, pažiūrėjau kad raudona spalva uždažo ant tako nupieštus dviratukus:



                          Sekančią dieną jau atsirado kitokio stiliaus ir didesni dviratukai, šiek tiek kitose vietose:
                          Aha, kai pamačiau šituos, galvoju wtf?

                          Kitas pastebėjimas, kad tako nelygumai ypač pastebimi dešinėje pusėje, važiuojant nuo Žalgirio link Konstitucijos. Dar įdomiau, kad jie sutampa su toje pačioje pusėje aiškiai matomu asfaltavimo segmentu (ar kaip tai pavadinti), einančių išilgai visame take. Gal suprantantys apie asfaltavimą gali daugiau pakomentuoti, kaip taip atsitinka? Netinkamas kiekis asfalto ar nepakankamas spaudimas nuo volo?





                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                          Comment


                            as nesuprantu kodel taip nyku ir nra nei vieno medelio? ar zoles?
                            "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                            - George W. Bush President of the USA

                            Comment


                              Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                              as nesuprantu kodel taip nyku ir nra nei vieno medelio? ar zoles?
                              Penkių metų senumo projektas, Antonas minėjo, jog dabar darytų kitaip (su medžiais ir krūmais). Gal kai kuriose vietose pasodins ką nors per medelių sodinimo akcijas... Dabar svarbiausia, kad sutvarkytų tą banguotumą

                              Comment


                                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                Penkių metų senumo projektas, Antonas minėjo, jog dabar darytų kitaip (su medžiais ir krūmais). Gal kai kuriose vietose pasodins ką nors per medelių sodinimo akcijas... Dabar svarbiausia, kad sutvarkytų tą banguotumą
                                Nelabai ten yra, kur sodinti, išskyrus tuos kelis žalius plotus arčiau Žalgirio g., kurie ir matosi foto.
                                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                Comment


                                  As vis dar bandau suprasti kodel dviraciu takai yra taip tiesiami - dvipiusis takas vienoje gatves puseje. Turbut niekur kitur tokiu sprendimu neesu mates. Kokia cia priezastis taip daryti? Kodel nedaro taip kaip kitose salyse - NL, DK, DE, SE, ar netgi kaip musu Gedimino prospekte kur dviraciu takai atskirti veda i viena puse kartu su automobiliu srautu?

                                  Comment


                                    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                    As vis dar bandau suprasti kodel dviraciu takai yra taip tiesiami - dvipiusis takas vienoje gatves puseje. Turbut niekur kitur tokiu sprendimu neesu mates. Kokia cia priezastis taip daryti? Kodel nedaro taip kaip kitose salyse - NL, DK, DE, SE, ar netgi kaip musu Gedimino prospekte kur dviraciu takai atskirti veda i viena puse kartu su automobiliu srautu?
                                    Kitose šalyse daro dvipusius abiejose pusėse. Aišku, jeigu yra tam vietos ir nuo kitų sąlygų priklausant. Bet tai - geriausias variantas. Centrinėse dalyse dažniau daro vienpusius, nes takus tiesia palei gatves, o ne palei šaligatvius.

                                    Comment


                                      Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                      As vis dar bandau suprasti kodel dviraciu takai yra taip tiesiami - dvipiusis takas vienoje gatves puseje. Turbut niekur kitur tokiu sprendimu neesu mates. Kokia cia priezastis taip daryti? Kodel nedaro taip kaip kitose salyse - NL, DK, DE, SE, ar netgi kaip musu Gedimino prospekte kur dviraciu takai atskirti veda i viena puse kartu su automobiliu srautu?
                                      Tokių takų pilna Olandijoje prie greito eismo gatvių, nes jie saugesni ir daug patrauklesni dviratininkams, o olandų specialistai būtent tokius takus labiausiai ir vertina. Miesto lėto eismo gatvėse tokių nedaro dėl vietos trūkumo ir patogumo patiems dviratininkams pasiekti šalia tokių gatvių esančius traukos objektus (nes takas abejose pusėse, nėra problemos kirsti gatvę kur nori), o dėl lėtesnio eismo saugumas neaukojamas.

                                      Olandijoje dviejų juostų gatvė greičiausiai turėtų vienpusius takus (tiesa, pati gatvė ir eismas joje kitaip atrodytų), bet pas mus gerai, kad jie dvipusiai dėl daugybės priežasčių. Vienpusiai takai prie pat automobilių srauto su mūsų eismo kultūra ir labiau pavojingi ir nemalonūs dviratininkams dėl greičio limitų nesilaikymo ir atsirandančio didelio greičių skirtumo; patys dviratininkai vis dar būna sugalvoja važiuoti prieš eismą kokiam nors Gedimino pr.; po lietaus didesnė tikimybė būti aptaškytam dviračių juostoje; be aukšto bordiūro juostas, ar žemu bordiūru atskirtą taką lengviau užparkuoti.

                                      Galima bandyti argumentuoti, jog tai ne dviračių tako problema, o reikia lėtinti/kontroliuoti eismo greitį gatvėse, kontroliuoti parkavimąsi; vairuotojus pratinti prie dviračių eismo greičiausia būtent kai jie kuo labiau įtraukti į bendrą eismą, BET kaip pratinsi, kai dviratininkų dar palyginus nedaug, o būtent dvipusiai nuo gatvės eismo atskirti takai geriausiai pritraukia naujus dviratininkus? Kaip sukontroliuosi pažeidimus, kai jų dėl žemos kultūros yra daugybė visam mieste? Vėlgi tai ne tako problemos, bet jos geriausiai sprendžiamos tos pačios infrastruktūros pagalba ir tokiu principu labiausiai vadovaujasi tie patys olandai.

                                      Beje youtube yra ne vienas video, kur olandai kritikuoja nepakankamai atskirtus vienpusius dviračių takus Kopenhagoje. Pamatę kaip vyksta automobilių eismas Linkmenų gatvėje taip pat kritikuotų ir ten įrengtus vienpusius dviračių takus/juostas gatvėje.

                                      Nepamirškit, jog dviračių infrastruktūra Vilniuje kuriama ne tam, kad įtikti jau dešimt metų Vilniaus gatvėmis tarp automobilių drąsiai važinėjančiam dviratininkui, ar iš emigracijos/studijų Kopenhagoje grįžusiam naujai iškeptam dviračių entuziastui su dideliu noru pademonstruoti savo lygias teises eisme prieš Lietuvos automobilių vairuotojus.
                                      Paskutinis taisė themanual; 2020.05.12, 13:46.

                                      Comment


                                        Su tokiu požiūriu tik įbetonuojamas požiūris į dviratininkus kaip į žemesnę rasę, kurių vieta super saugiai ant šaligatvio. Nes gi tik maži vaikai važinėja dviratukais. Įtariu Linkmenų gatvėj bus tas pats rezultatas kaip Santaros gatvėje. Dviratininkai važiuoja kaip jiems patogu, pėstieji irgi eina kaip jiems patogu. Infrastruktūra gražiai atrodo fotkėje, bet realybėje liūdesiukas.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                          Su tokiu požiūriu tik įbetonuojamas požiūris į dviratininkus kaip į žemesnę rasę, kurių vieta super saugiai ant šaligatvio. Nes gi tik maži vaikai važinėja dviratukais. Įtariu Linkmenų gatvėj bus tas pats rezultatas kaip Santaros gatvėje. Dviratininkai važiuoja kaip jiems patogu, pėstieji irgi eina kaip jiems patogu. Infrastruktūra gražiai atrodo fotkėje, bet realybėje liūdesiukas.
                                          Jeigu turit omeny automobilių vairuotojų požiūrį, tai jis toks jau yra ir labiau įbetonuoti nelabai ir gausis. O dviratininkų požiūris nelabai svarbus, nes jų daug ir nėra, o daug nėra, nes dauguma nenori važiuoti gatvėmis šalia lakstančių automobilių, o takų nėra.

                                          Dauguma olandų nedrįstų važiuoti Vilniaus gatvėmis šalia automobilių, net jeigu visur būtų dviračių juostos. Tie patys drąsūs danai mindami dviračių juosta 4-6 eismo juostų kelyje yra tokie tik dėl to, kad pasitiki automobilių vairuotojų gebėjimais. Čia gaunas toks užburtas ratas, jeigu nori iškart daug dviratininkų ir jų dalyvavimo bendram eisme su automobiliais, bet tai skatinanti infrastruktūra būtų vežimo statymas prieš arklį. Pirma turi daugėti masinių dviratininkų, kurie yra tiesiog paprasti žmonės keliaujantys į darbą ar pavakarieniauti. Statistinis žmogus tikrai nenorės važiuoti šalia automobilių lietuviškame eisme ir tu jo nepriversi to daryti.

                                          Aš asmeniškai norėčiau daugiau gatvių paversti į lėto eismo ir jose įrengti dviračių juostas ir nedaryti visur atskirtų dviratinių magistralių, kur tai nėra būtina. Bet manau pirma saugūs takai ir kiti sprendimai (tas pats senamiesčio/centro pavertimas saugia erdve dviratininkams realiai, o ne tik ant popieriaus) turi padėti užauginti didesnį kiekį keliaujančių dviračiais (bus dar didesnis poreikis takams, ypač kur mažiau vietos, o masiškumas psichologiškai plės judėjimo dviračiu ribas), tuo pačiu vairuotojai dar labiau pripras matyti dviračius (nes net ir su dabartiniais takais yra susikertančių vietų), o jau tuomet bus galima pagalvoti apie tokių gatvių kaip Kalvarijų, Pylimo ir kitų juosančių senamiestį humanizavimą ir minimaliai atskirtų dviračių juostų įrengimą šalia kito transporto.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X