Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ir dar viena problema sukūriama tokių sprendimų - kai dvirtakis sukeistas su šaligatviu vietomis, neteisingo dvirtakio atkarpos galuose, kur dvirtakis jungsis/iasi su teisinga tvarka įrengtu dvirtakiu, bus persikryžavimas dvirtakio su šaligatviu...

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	9
Size:	411,9 kB
ID:	1800603

    Comment


      Svajonių mikrorajonas Karoliniškės — Pilaitės pr.

      Click image for larger version  Name:	20200508_162605.jpg Views:	1 Size:	238,2 kB ID:	1800693

      Click image for larger version  Name:	20200508_162722.jpg Views:	1 Size:	307,6 kB ID:	1800694

      Bonus track'as (truputi prisitildom garsą): https://drive.google.com/open?id=1E5...eIlc-xzUajovN4

      Click image for larger version  Name:	20200508_163033.jpg Views:	1 Size:	248,8 kB ID:	1800695

      Click image for larger version  Name:	20200508_163216.jpg Views:	1 Size:	223,4 kB ID:	1800696

      Click image for larger version  Name:	20200508_163337.jpg Views:	1 Size:	209,9 kB ID:	1800697

      Click image for larger version  Name:	20200508_163341.jpg Views:	1 Size:	213,9 kB ID:	1800698

      Click image for larger version  Name:	20200508_163434.jpg Views:	1 Size:	215,6 kB ID:	1800699

      Click image for larger version  Name:	20200508_163510.jpg Views:	1 Size:	220,6 kB ID:	1800700

      Click image for larger version  Name:	20200508_163515.jpg Views:	1 Size:	222,7 kB ID:	1800701

      Click image for larger version  Name:	20200508_163556.jpg Views:	1 Size:	231,4 kB ID:	1800702

      Click image for larger version  Name:	20200508_163638.jpg Views:	1 Size:	226,8 kB ID:	1800703

      Viršuliškės. Po reikalų su statybos inspekcija, perpozicionavo el. apšvietimo stulpą už pervažos:

      Click image for larger version  Name:	20200508_164019.jpg Views:	1 Size:	241,6 kB ID:	1800704

      Click image for larger version  Name:	20200508_164030.jpg Views:	1 Size:	249,2 kB ID:	1800705

      Click image for larger version  Name:	20200508_164038.jpg Views:	1 Size:	247,1 kB ID:	1800706

      Comment


        Na va, Pilaitė jau praktiškai oficialiai prijungta ir visai neblogas dviračių takų tinklas vakarinėje miesto dalyje jau yra. O jeigu jau turėtume ir Narbuto g. taką prie viso šito... Dabar aišku lūkesčiai didžiuliai bet prieš penkis metus nebūčiau išdrįsęs svajoti.

        Pamenu gal prieš dešimt ar daugiau metų teko sudalyvauti Vilniaus kritinėje masėje ir atrodė, kad va kiek dviratininkų, tieskit tik takus greičiau, bet metai iš metų niekas nevyko, o dviratininkų gal netgi mažėjo (bent jau man toks įspūdis buvo). Ir visgi normaliai infrastruktūrai svarbiausia buvo kritinė masė ne gatvėse, bet politikų galvose.

        Comment


          Įdomu, kokie kriterijai dėl takų lygmuo? Ar įmanoma iš rangovo išreikalauti perdarymo, jei visas takas nelygus? Taip nutiko naujam takuo Linkmenų g. tarp Žalgirio g. ir Konstitucijos pr. Tokie truputį linksmieji kalneliai. Kas nebandė, siūlau pravažiuoti dešine puse nuo Žalgirio g. link Konstitucijos pr.
          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Įdomu, kokie kriterijai dėl takų lygmuo? Ar įmanoma iš rangovo išreikalauti perdarymo, jei visas takas nelygus? Taip nutiko naujam takuo Linkmenų g. tarp Žalgirio g. ir Konstitucijos pr. Tokie truputį linksmieji kalneliai. Kas nebandė, siūlau pravažiuoti dešine puse nuo Žalgirio g. link Konstitucijos pr.
            Aš testavau su plentiniu, tai imant naujausius takus šis tikrai taiko į blogiausiojo apdovanojimą. Kituose takuose buvęs brokas su įtrūkimais palyginus niekas (kurį beje sutvarkė ir apart estetikos sunku ir prikibti). Labai įdomu kaip bus taisoma/netaisoma situacija čia, skundų girdėjau ne vieną ir kaip suprantu situacija tikrai bus eskaluojama.

            Gal kas žinot ar taką toliau link Ozo g. tiesia ta pati ar kita įmonė?

            Comment


              Parašė themanual Rodyti pranešimą

              Aš testavau su plentiniu, tai imant naujausius takus šis tikrai taiko į blogiausiojo apdovanojimą. Kituose takuose buvęs brokas su įtrūkimais palyginus niekas (kurį beje sutvarkė ir apart estetikos sunku ir prikibti). Labai įdomu kaip bus taisoma/netaisoma situacija čia, skundų girdėjau ne vieną ir kaip suprantu situacija tikrai bus eskaluojama.

              Gal kas žinot ar taką toliau link Ozo g. tiesia ta pati ar kita įmonė?
              Teoriškai turėtų būti taikomas garantinis laikotarpis statybų darbams, kadangi dviračių takas statytas neseniai, tai garantija tikrai turėtų dar galioti...

              Klausimas tik, kaip kažkas priėmė tokį dviračių taką, nes čia ir aklam aišku, kad kažkas ne taip, neminint kad "specialistai" gi tikrina darbų kokybę...

              Comment


                O kodėl manot, kad takas jau priimtas?

                Comment


                  Erfurto g.






                  Comment


                    Tai Erfurto g. suprask daro "Gatvių statyba"? Trikampio logotipas.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      O kodėl manot, kad takas jau priimtas?
                      Dėl to, kad nieks netaiso defektų. Dažniausiai kiek teko matyti, jeigu nepriima objekto, statytojai stengiasi kuo greičiau ištaisyti broką, o čia neatrodo,kad kas ir bandytų ką nors taisyti, nors gal ir klystu. Aišku, jeigu savivaldybė gaus skundų, gal peržiūrės šio tako kokybę.
                      ​​​​

                      ​​​

                      Comment


                        Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                        Dėl to, kad nieks netaiso defektų. Dažniausiai kiek teko matyti, jeigu nepriima objekto, statytojai stengiasi kuo greičiau ištaisyti broką, o čia neatrodo,kad kas ir bandytų ką nors taisyti, nors gal ir klystu. Aišku, jeigu savivaldybė gaus skundų, gal peržiūrės šio tako kokybę.
                        ​​​​​
                        Reikalas yra toks, kad ne svarbu ką žinai, bet ką gali įrodyti. Ne be reikalo John klausė ar įmanoma išsireikalauti remonto. Tarkim, bent yra reglamentuotas ne didesnis nei 2 cm skirtumas tarp tako dangos ir bortų (taikytina tiems skersiniams ir įleistiems pačiame take). Galbūt būtų galima kabintis už to, jog ir jeigu takas nužemėja labiau nei 2 cm, o bortas dešinėje skiriantis dviračių taką nuo šaligatvio yra su didesniu aukščsio skirtumu nei 2 cm. Vargu ar yra reglamentuotas asfalto banguotumas, nebent tarp tų bangelių išskaičiuoti didesnį nuolydį nei leidžiamas. Kažkur apie 5 % yra limitas.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          O kodėl manot, kad takas jau priimtas?
                          Na, man vietoje buvęs darbų vadovas iš Grindos pasakė, kad jie taisys tik tą vietą su patyčia vietoje šaligatvio. Rimtai manai, kad dabar ims perdarynėt viską iš naujo? Nes kad viskas atitiktų projektą, STR ir būtų be broko, ten reiktų vos ne viską griaut ir daryt nuo nulio.

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą

                            Reikalas yra toks, kad ne svarbu ką žinai, bet ką gali įrodyti. Ne be reikalo John klausė ar įmanoma išsireikalauti remonto. Tarkim, bent yra reglamentuotas ne didesnis nei 2 cm skirtumas tarp tako dangos ir bortų (taikytina tiems skersiniams ir įleistiems pačiame take). Galbūt būtų galima kabintis už to, jog ir jeigu takas nužemėja labiau nei 2 cm, o bortas dešinėje skiriantis dviračių taką nuo šaligatvio yra su didesniu aukščsio skirtumu nei 2 cm. Vargu ar yra reglamentuotas asfalto banguotumas, nebent tarp tų bangelių išskaičiuoti didesnį nuolydį nei leidžiamas. Kažkur apie 5 % yra limitas.
                            Banguotumui yra ribojimai, kaip ir automobilių keliams. Ten kažkiek cm po 3 ar 5 metrų liniuote - dabar nepamenu tiksliai.

                            Comment


                              Nuo Sietyno g. pusės šaligatviu įvažiuoti į Pilaitės pr. dvirtakį dabar nepatogu, perklojo bortus, panaikino nuovažą. Reikia lįsti į kelią. Kažin čia pagal projektą?

                              Comment


                                Linkmenų dviračių takas:



                                Vaikščiodamas pastebėjau kad dviračių taku atvažiuoja autobusiukas, iš jo išlipa darbininkai ir kažą dažo, pažiūrėjau kad raudona spalva uždažo ant tako nupieštus dviratukus:



                                Sekančią dieną jau atsirado kitokio stiliaus ir didesni dviratukai, šiek tiek kitose vietose:



                                Šita istorija su dviratukais turbūt daug ką pasako...








                                Kirtus Žalgirio gatvę Linkmenų gatvėj dviračių tako nėra, daugelis toliau važiuos gatve ar šaligatviu kuris ten siauras, tik vienas kitas gal pasivažinės kažkokiom apylankom, laisvalaikiu.

                                Comment


                                  Parašė milashius Rodyti pranešimą
                                  Nuo Sietyno g. pusės šaligatviu įvažiuoti į Pilaitės pr. dvirtakį dabar nepatogu, perklojo bortus, panaikino nuovažą. Reikia lįsti į kelią. Kažin čia pagal projektą?
                                  Prabanga dirbti pagal projektus ir STR. Pamirškit. Šiaip mėgink registruoti per Tvarkau miestą, per skiltį statinių priežiūra. Buvo padėję kelis kartus, kol darbai nepriimti.

                                  Dar įdomus sprendimas tai „salelei” tarp dviračių tako ir sankryžos kampo. Dabar įgyvdeninamame projekte yra pakeltas status bortas tarp dviračių tako ir to sanryžos kampo iškloto plytelėmis (matosi pastarojo nuotraukoje). Nežinau gerai ar blogai, nors aišku, kampo saugiai nebenukirsi darant posūkį bei neaišku ar pavyks sklandžiai vandeniui nubėgti. Užtat kitoje kelio pusėje ir įstrižai kitoje sankryžos pusėje ten neiškyla bortai. Mažų mažiausiai turėtų būti visur vienodai. Seniau nutiestas takas:

                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                  Click image for larger version

Name:	20190904_183537.jpg
Views:	11
Size:	213,0 kB
ID:	1746039

                                  Comment


                                    Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                    Linkmenų dviračių takas:

                                    Įdomu, kaip projekte, bet tas pėsčiųjų perėjos ženklas turėtų būti ant to dešiniojo šviesoforo stulpo. Ten pat įrengti ir kryptynį apšvietimą derėtų. Nebereikėtų to viduriniojo stulpo apskritai ir būtų lengviau pravažiuot dviračiu. Ten ir taip susiaurėja ta sąsmauka.

                                    Edd, ar neužklaustum per Tvarkau miestą?

                                    Comment


                                      Parašė milashius Rodyti pranešimą
                                      Nuo Sietyno g. pusės šaligatviu įvažiuoti į Pilaitės pr. dvirtakį dabar nepatogu, perklojo bortus, panaikino nuovažą. Reikia lįsti į kelią. Kažin čia pagal projektą?
                                      Patikrinau dar. Bent jau pagal projektinius pasiūlymus. Iškelti bortai, taip pat. Nors atrodė tas pats žmogus projektavo:

                                      Click image for larger version  Name:	bortikai.png Views:	1 Size:	183,1 kB ID:	1801217

                                      Comment


                                        Ačiū, užregistravau Tvarkau Vilnių, kai gausiu atsakymą - parašysiu.

                                        Comment


                                          Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                          Linkmenų dviračių takas:



                                          Vaikščiodamas pastebėjau kad dviračių taku atvažiuoja autobusiukas, iš jo išlipa darbininkai ir kažą dažo, pažiūrėjau kad raudona spalva uždažo ant tako nupieštus dviratukus:



                                          Sekančią dieną jau atsirado kitokio stiliaus ir didesni dviratukai, šiek tiek kitose vietose:
                                          Aha, kai pamačiau šituos, galvoju wtf?

                                          Kitas pastebėjimas, kad tako nelygumai ypač pastebimi dešinėje pusėje, važiuojant nuo Žalgirio link Konstitucijos. Dar įdomiau, kad jie sutampa su toje pačioje pusėje aiškiai matomu asfaltavimo segmentu (ar kaip tai pavadinti), einančių išilgai visame take. Gal suprantantys apie asfaltavimą gali daugiau pakomentuoti, kaip taip atsitinka? Netinkamas kiekis asfalto ar nepakankamas spaudimas nuo volo?





                                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                          Comment

                                          Working...
                                          X