Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar man vienam atrodo, kad Kalvarijų gatvėje reiktų ir netgi būtų įmanoma įrengti normalų dviračių taką tarp Kareivių ir Žalgirio gatvių? Nuo Žalgirio/Kalvarijų sankryžos tiek Rinktinės g., tiek Giedraičių g. takas daug arčiau ir patogiau būtų pasiekiamas, nei nuo Kareivių/Kalvarijų sankryžos Apkasų g. ir atitinkamai Širvintų g. dviračių trasos. Bet kažkaip toks takas Kalvarijų g. jokiuose planuose, kuriuos mačiau nefigūruoja.
    Paskutinis taisė themanual; 2020.05.01, 17:29.

    Comment


      Pakaktų, jeigu nuo Kareivių g./Kalvarijų g. sankryžos būtų nutiesta iki įvažiavimo į kiemą tarp Treinio g./Apkasų g. Tada kam reikia į NMC galėtų pro kiemus prasukt (gatvelės, kaip Žvėryne tarp individualių namų) ir įsiliet į Širvingų g., o kam reikia link Katedros galėtų pro dabar įrengiamus takus Apkasų g. ir Rinktinės g. (reiktų tik dar trumpos atrarpos tarp Kalvarijų g. ir VMI)

      Taip tiesiant susitaupytų kilometražas naujų takų ir būtų pigiau. Visgi, geras ir pasiūlytas variantas, jeigu tik bus jungtis tarp Giedraičių g. ir Apkasų g. palei Žalgirio g. Greičio prasme būtų greitesnis važiavimas.

      Comment


        Na taip, juk bus naujas takas Žalgirio gatvėje, kuris viską apjungs. Aš suprantu, jog numatytos kitos trasos ir Kalvarijų g. takas nebūtų prioritetas, tačiau manau jog jis irgi reikalingas, jeigu kuriame normalų dviračių takų tinklą. Važiuojant iš šiaurinės miesto dalies link NMC takas būtų greitesnis nei bandant pasiekti Širvintų g. per kiemų labirintus, o ir reljefas šiek tiek malonesnis grįžtant atgal (5% vs 7% įkalnė nuo Žalgirio g. į šiaurę). Galų gale nepamirškim, jog nemažai žmonių gyvena ir dirba Kalvarijų g.

        Comment


          Šiandien nusprendžiau pabėgiot kiek toliau ir nubėgau iki Šnipiškių, ta proga štai šiek tiek STR laikymosi estetikos VMS gynėjams, fanams ir kitaip prijaučiantiems:

          Giedraičių gatvė.





          Linkmenų.





          Visi gatvės stulpai tradiciškai neatitinka STR, nors šiuo atveju iki STR jiems trūksta apie 20-25cm ir iš labai didelio noro ir meilės VMS kai kurie gali pasakyti "nū ir taip sueis, ką jau čia...", bet tik priminsiu, kad tai yra naujas dviračių takas ir niekas netrukdė padaryti normaliai.



          O čia ne nuotrauka kreiva, o jie taip pastatė stulpą. Ir šiaip, apie bendrą kokybę... Nedariau nuotraukų, nes nenorėjau gadint bėgimo tempo, o kad nufotkint visą broką reiktų kokio pusvalandžio, bet visiems kas nesupranta apie kokią "šimašišką kokybę" nuolat kalbama ir pas juos kiemuose viskas daroma be priekaištų, labai patariu pasidaryt sau ekskursiją per Linkmenų gatvę. Sutrupėję naujo dvirtakio kraštai, belenkaip kreivai, su tarpais ir aukščio skirtumais suklotos trinkelės, kurios vietomis dar ir susikilusios, kreivi ir vietomis skilę bortai, viskas padaryta ant tiek, kaip sako Varlamovas, "na ot##bys", kad stebina net jau pripratusius prie šimašiškų kokybės standartų...



          Prieš metus, 2019 balandžio pradžioje, kreipiaus į savivaldybę dėl duobės dviračių take ties Kalvarijų Lidl, po 2 mėnesių man parašė, kad viskas ok, problema išspręsta. Patikėjau. Pasirodo štai koks buvo problemos sprendimas



          Ir šiaip visas ties Lidl esantis dviračių takas yra tiesiog pavyzdynis.





          Kai kuriems tai gali būti panašu į įprastą kelių ženklą, bet iš tikrųjų tai yra naujausios kartos aukštesnių nei 185cm paspirtukininkų nokautavimo aparatas.





          Na ir dar viena iš naujo Neries senavagės dvirtakio.



          Comment


            Parašė ttttt Rodyti pranešimą
            Šiandien nusprendžiau pabėgiot kiek toliau ir nubėgau iki Šnipiškių, ta proga štai šiek tiek STR laikymosi estetikos VMS gynėjams, fanams ir kitaip prijaučiantiems:


            Tai keičiasi laikai - kaltas jau nebe Landsbergis!

            p.s. priekaištai teisingi, bet priežastys IMHO neprasidėjo ir nepasibaigs su konkrečiu meru.
            Paskutinis taisė vėkas; 2020.05.02, 20:14.

            Comment


              Ta "dvirtakio" atkarpa šalia Pramogų arenos stotelės yra visiškas liaupsusas- prie stotelės ant dviračių tako visada gausu žmonių, prasilenkti sudėtinga, todėl patogumas nulinis tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams. Kadanors būtų nuostabu pamatyti normalų dviračių taką šalia visos Kalvarijų gatvės, važiuojančių spėčiau būtų daugiau nei pakankamai.

              Comment


                bet tai vadafak - kas trukdė išnaudoti dirvonus?

                Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	18
Size:	65,3 kB
ID:	1799666

                Comment


                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                  bet tai vadafak - kas trukdė išnaudoti dirvonus?

                  Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	18
Size:	65,3 kB
ID:	1799666
                  Reljefas.

                  Comment


                    Comment


                      Yra "Dovana Vilniui" toks pasirinkimas dovana dviratininkams. Toks keltuvas rašo 1500-2100 Eur už 1 m.

                      Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2020.05.03, 17:48.

                      Comment


                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                        Tai keičiasi laikai - kaltas jau nebe Landsbergis!

                        p.s. priekaištai teisingi, bet priežastys IMHO neprasidėjo ir nepasibaigs su konkrečiu meru.
                        Na jo, tai kad masiškas projektų vėlavimas, siaubingas kokybės suprastėjimas, kvailos klaidos beveik kiekviename projekte, visiškas nusispjovimas į STR ir t.t. prasidėjo prieš 5 metus atėjus šio mero valdžiai yra tiesiog sutapimas, o atėjus kažkam kitam problemos nesibaigs, nes nu suprojektuot pagal STR ir priduot projektą be broko yra mission impossible absoliučiai bet kam, aha, jo...

                        Comment


                          Šiandien pravažiavau Linkmenų g. nauju dvirtakiu, tai tikrai labai liūdna situacija, pats dviračio takas nuo Konsistucijos pr iki Žalgirio g. sankryžos yra daubotas, važiuoji paspirtuku ir nesinori tikėti, kad čia tas puikus "raudonasis asfaltas" , palyginimui dviratakis palei Nerį nuo vcup iki vingio parko, tai neina sulygini koks ten lygus takas, o jam jau 3 metai! Toliau užkliuvo visgi Linkmenų g. esanti kavinė, kurioje dabar karantino metu yra ledžiami lauko staliukai, visgi yra taip pritraukti prie dvirtakio krašto, kad atrodo bet koks nesužiūrėjimas būtu nenaudingas tiek dviratininkui , tiek kavinės lankytojui. Taip pat jie yra pastate skėti, kur man realiai reikėjo palenkti galva, kad neišsidurti akies. Tai va, realiai situacija labai prasta, daryta , bet nedadaryta.

                          PS. pravažiavau Giedračiu g. naujo dviratokio atkarpa, kokybė labai gera, laukiu sužymėjimo.
                          Paskutinis taisė Pauze0; 2020.05.03, 23:04.

                          Comment


                            Parašė Pauze0 Rodyti pranešimą
                            Šiandien pravažiavau Linkmenų g. nauju dvirtakiu, tai tikrai labai liūdna situacija, pats dviračio takas nuo Konsistucijos pr iki Žalgirio g. sankryžos yra daubotas, važiuoji paspirtuku ir nesinori tikėti, kad čia tas puikus "raudonasis asfaltas" , palyginimui dviratakis palei Nerį nuo vcup iki vingio parko, tai neina sulygini koks ten lygus takas, o jam jau 3 metai! .
                            Nes elementariai kiti rangovai darė. Tiesa deja, anam tas takas buvo jau paskutinis - kokybė neatlaiko konkurencijos prieš "efektyvumą".

                            Comment


                              Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                              Yra "Dovana Vilniui" toks pasirinkimas dovana dviratininkams. Toks keltuvas rašo 1500-2100 Eur už 1 m.

                              su fix'ais chebrai būtų patogu

                              Comment


                                Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                Reljefas.
                                nesutinku. Pasižiūrėkite keturias priešpaskutines ttttt nuotraukas ir ten matosi, kad yra bent 50-60 cm kur galima buvo įrengti/pasukti dvirtakį net neįsitraukiant į infrastruktūrinius papildomus darbus. Tik ties LIDL aikštelės kampu yra kiek stačiau. Be to LIDL išeina iš sklypo ribų...

                                Comment


                                  Parašė spekas Rodyti pranešimą

                                  nesutinku. Pasižiūrėkite keturias priešpaskutines ttttt nuotraukas ir ten matosi, kad yra bent 50-60 cm kur galima buvo įrengti/pasukti dvirtakį net neįsitraukiant į infrastruktūrinius papildomus darbus. Tik ties LIDL aikštelės kampu yra kiek stačiau. Be to LIDL išeina iš sklypo ribų...
                                  Sunkvežimis grunto sulygintų visus tuos nelygumus. Trūko noro matyti.

                                  Comment


                                    Parašė Pauze0 Rodyti pranešimą
                                    Šiandien pravažiavau Linkmenų g. nauju dvirtakiu, tai tikrai labai liūdna situacija, pats dviračio takas nuo Konsistucijos pr iki Žalgirio g. sankryžos yra daubotas, važiuoji paspirtuku ir nesinori tikėti, kad čia tas puikus "raudonasis asfaltas" , palyginimui dviratakis palei Nerį nuo vcup iki vingio parko, tai neina sulygini koks ten lygus takas, o jam jau 3 metai! Toliau užkliuvo visgi Linkmenų g. esanti kavinė, kurioje dabar karantino metu yra ledžiami lauko staliukai, visgi yra taip pritraukti prie dvirtakio krašto, kad atrodo bet koks nesužiūrėjimas būtu nenaudingas tiek dviratininkui , tiek kavinės lankytojui. Taip pat jie yra pastate skėti, kur man realiai reikėjo palenkti galva, kad neišsidurti akies. Tai va, realiai situacija labai prasta, daryta , bet nedadaryta.

                                    PS. pravažiavau Giedračiu g. naujo dviratokio atkarpa, kokybė labai gera, laukiu sužymėjimo.
                                    Pabandžiau ir aš Linkmenų g. dvirtakį. Kokybė tragiška. Iš naujų dviračių takų, pasirodė prasčiausios kokybės.

                                    Comment


                                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                      Na jo, tai kad masiškas projektų vėlavimas, siaubingas kokybės suprastėjimas, kvailos klaidos beveik kiekviename projekte, visiškas nusispjovimas į STR ir t.t. prasidėjo prieš 5 metus atėjus šio mero valdžiai yra tiesiog sutapimas, o atėjus kažkam kitam problemos nesibaigs, nes nu suprojektuot pagal STR ir priduot projektą be broko yra mission impossible absoliučiai bet kam, aha, jo...
                                      Spėju, anksčiau tiesiog nekreipei dėmesio. Yra tokia 14 metų amžiaus tema šitame forume: [VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai. Visada infrastruktūros projektuose pilna kliurkų, visada pažadai nevirsta realybe. Eurovelo 11 taką nuo Lentvario ir iki Balsių žadėjo "po 3 metų" pastatyt, turbūt, dar mero Pakso laikais, dvidešimtam amžiuj. Iki šiol ta vizija nebaigta.

                                      Comment


                                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                                        Spėju, anksčiau tiesiog nekreipei dėmesio. Yra tokia 14 metų amžiaus tema šitame forume: [VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai. Visada infrastruktūros projektuose pilna kliurkų, visada pažadai nevirsta realybe. Eurovelo 11 taką nuo Lentvario ir iki Balsių žadėjo "po 3 metų" pastatyt, turbūt, dar mero Pakso laikais, dvidešimtam amžiuj. Iki šiol ta vizija nebaigta.
                                        Puikiai žinau apie šitą temą, kaip ir apie situaciją su praeitom valdžiom. Kad kažkiek vėlavimų ir klaidų nepavyks išvengt niekam - faktas. Bet su šita valdžia reikia kurti atskirą temą "Vykę ir nevelavę infrastruktūros sprendimai", nes jeigu ir buvo tokių dvirtakių (ir šiaip projektų), kurie būtų suprojektuoti be grubių klaidų, padaryti be broko ir dar laiku, tai jų yra vienas ar du (nors pats dabar taip iškart negaliu prisimint nei vieno).

                                        Comment


                                          Pilaitės pr. juda į pabaigą (tiesa, nepažiūrėjau kokia situacija ties Spaudos g. sankryža)

                                          Click image for larger version

Name:	45202014319.jpg
Views:	14
Size:	271,0 kB
ID:	1800030

                                          Click image for larger version

Name:	452020143052.jpg
Views:	13
Size:	266,4 kB
ID:	1800031

                                          Comment

                                          Working...
                                          X