Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    nesutinku. Pasižiūrėkite keturias priešpaskutines ttttt nuotraukas ir ten matosi, kad yra bent 50-60 cm kur galima buvo įrengti/pasukti dvirtakį net neįsitraukiant į infrastruktūrinius papildomus darbus. Tik ties LIDL aikštelės kampu yra kiek stačiau. Be to LIDL išeina iš sklypo ribų...
    Sunkvežimis grunto sulygintų visus tuos nelygumus. Trūko noro matyti.

    Comment


      Parašė Pauze0 Rodyti pranešimą
      Šiandien pravažiavau Linkmenų g. nauju dvirtakiu, tai tikrai labai liūdna situacija, pats dviračio takas nuo Konsistucijos pr iki Žalgirio g. sankryžos yra daubotas, važiuoji paspirtuku ir nesinori tikėti, kad čia tas puikus "raudonasis asfaltas" , palyginimui dviratakis palei Nerį nuo vcup iki vingio parko, tai neina sulygini koks ten lygus takas, o jam jau 3 metai! Toliau užkliuvo visgi Linkmenų g. esanti kavinė, kurioje dabar karantino metu yra ledžiami lauko staliukai, visgi yra taip pritraukti prie dvirtakio krašto, kad atrodo bet koks nesužiūrėjimas būtu nenaudingas tiek dviratininkui , tiek kavinės lankytojui. Taip pat jie yra pastate skėti, kur man realiai reikėjo palenkti galva, kad neišsidurti akies. Tai va, realiai situacija labai prasta, daryta , bet nedadaryta.

      PS. pravažiavau Giedračiu g. naujo dviratokio atkarpa, kokybė labai gera, laukiu sužymėjimo.
      Pabandžiau ir aš Linkmenų g. dvirtakį. Kokybė tragiška. Iš naujų dviračių takų, pasirodė prasčiausios kokybės.

      Comment


        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

        Na jo, tai kad masiškas projektų vėlavimas, siaubingas kokybės suprastėjimas, kvailos klaidos beveik kiekviename projekte, visiškas nusispjovimas į STR ir t.t. prasidėjo prieš 5 metus atėjus šio mero valdžiai yra tiesiog sutapimas, o atėjus kažkam kitam problemos nesibaigs, nes nu suprojektuot pagal STR ir priduot projektą be broko yra mission impossible absoliučiai bet kam, aha, jo...
        Spėju, anksčiau tiesiog nekreipei dėmesio. Yra tokia 14 metų amžiaus tema šitame forume: [VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai. Visada infrastruktūros projektuose pilna kliurkų, visada pažadai nevirsta realybe. Eurovelo 11 taką nuo Lentvario ir iki Balsių žadėjo "po 3 metų" pastatyt, turbūt, dar mero Pakso laikais, dvidešimtam amžiuj. Iki šiol ta vizija nebaigta.

        Comment


          Parašė alga Rodyti pranešimą

          Spėju, anksčiau tiesiog nekreipei dėmesio. Yra tokia 14 metų amžiaus tema šitame forume: [VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai. Visada infrastruktūros projektuose pilna kliurkų, visada pažadai nevirsta realybe. Eurovelo 11 taką nuo Lentvario ir iki Balsių žadėjo "po 3 metų" pastatyt, turbūt, dar mero Pakso laikais, dvidešimtam amžiuj. Iki šiol ta vizija nebaigta.
          Puikiai žinau apie šitą temą, kaip ir apie situaciją su praeitom valdžiom. Kad kažkiek vėlavimų ir klaidų nepavyks išvengt niekam - faktas. Bet su šita valdžia reikia kurti atskirą temą "Vykę ir nevelavę infrastruktūros sprendimai", nes jeigu ir buvo tokių dvirtakių (ir šiaip projektų), kurie būtų suprojektuoti be grubių klaidų, padaryti be broko ir dar laiku, tai jų yra vienas ar du (nors pats dabar taip iškart negaliu prisimint nei vieno).

          Comment


            Pilaitės pr. juda į pabaigą (tiesa, nepažiūrėjau kokia situacija ties Spaudos g. sankryža)

            Click image for larger version

Name:	45202014319.jpg
Views:	1
Size:	271,0 kB
ID:	1800030

            Click image for larger version

Name:	452020143052.jpg
Views:	1
Size:	266,4 kB
ID:	1800031

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą
              Turiu gerų ir blogų žinių.

              Geros:

              Linkmenų gatvėje, po belenkiek laiko vėlavimo, pagaliau atsirado raudonas asfaltas ir ta Neries senavagės dvirtakio atkarpa yra baigta.

              Blogos:

              Nuotraukas dariau prieš raudono asfalto tiesimą, nes galvojau, kad ištaisys (nes darbininkai sakė, kad ištaisys), bet ne, niekas nieko netaisė, nes jiems ir taip ok (už atkarpos tiesimą atsakingi žmonės pasakė, kad viskas jau taip ir bus):





              STR? Pačių sukurtas projektas, kuriame šitų nesamonių nėra? Elementari logika ir sveikas protas?

              Tvarko. Vilnius juda foto:

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Tvarko. Vilnius juda foto:

                Ir smagu ir liūdna. Iškart būtų padarę dvirtakį palei gatvę, o šaligatvį palei namą - ir kavinei vietos daugiau būtų. Dabar gaunasi pėstieji prie gatvės, o dviračiai - toliau prie kavinės... Reiktų perdaryti visą atkarpą nuo Lvovo iki Daugėliškio g. Bet ES projektas, dvirtakio nejudins dar 5 metus.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Tvarko. Vilnius juda foto:
                  Jo, o štai mano foto:



                  Smagi terasėlė, kavinės lankytojams malonus vėjelis nuo už 10cm nuo jų 30km/h pralekiančių dviratininkų, dviratininkams puiki galimybė pasiimti alaus išsinešimui net nesustojus - win win situacija.

                  Pakalbėjau su darbų vadovų (Grinda):

                  - Sveiki, o jūs visas klaidas taisysit, ar tik čia?
                  - O kokios dar klaidos?
                  - Takas nelygus, ištrupėjęs, visi stulpai ne pagal STR, štai pavojinga tvora su spygliais praktiškai take, prie kavinės labai pavojinga atkarpa. Šito netaisysit? Kaip taip išvis galima buvo padaryti, jeigu to net projekte nėra?
                  - Tai čia ne mes darėm, aš nieko nežinau, darė "Gatvių statyba", o mes čia va taisom, siaurinam kelią, nes beveik visai be šaligatvio padarė...
                  - Okey, supratau, o nieko kito netaisysit? Juk čia viskas padaryta tiesiog pasibaisėtina...
                  - Na taip, labai blogai padaryta, nežinau kaip čia taip, neturi taip būti, bet ne, netaisysim, tik čia šaligatvį normalų padarysim.
                  - Tai kaip tai išvis įmanoma, kad padaryta ne pagal projektą, pažeisti visi įmanomi STR ir niekas nesiruošia taisyt klaidas?
                  - Nežinau, skambinkite į savivaldybę.

                  Plot twist: kai kalbėjau su darbininkais dariusiais prieš tai, sakė "Mes iš Grindos" ir buvo oranžiniai su užrašu "Grinda".

                  Comment


                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                    Pakalbėjau su darbų vadovų (Grinda):
                    Ir kokias išvadas galima padaryti iš šio tyrimo?

                    Comment


                      O tai negalėjo dabar tvarkomoje vietoje irgi užasfaltuoti ir po to kai projektas būtų baigtas, tiesiog nupaišyti linijų, kur pėsčiųjų, o kur dviračių takas? Po penkių ar kiek ten metų (nors man rodos nėra draudžiama tobulinti pagal ES paramą sutvarkytą infrastruktūrą) nuardyti asfaltą ir sudėti plyteles ant pėsčiųjų tako ir būtų viskas.

                      Comment


                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                        Ir kokias išvadas galima padaryti iš šio tyrimo?
                        Na, kiekvienas daro savas išvadas. Mano yra tokios:

                        1. Pas juos vyksta visiškas chaosas ir net jie patys nesupranta kas vyksta.
                        2. Nėra absoliučiai jokios tvarkos ir nėra kontrolės darbų metu, kuri galėtų sutaupyti įspūdingas sumas, nes paskui nereiktų taisyti klaidų ir daryt daug ką iš naujo (bet hey, dzin, gi pinigai mokesčių mokėtojų, o už jų švaistymą jokios atsakomybės nebus...).
                        3. Kaltų nėra. Visada būna "tai padarė kažkas kitas, o mes čia ne prie ko".
                        4. Susi'fuckup'inę jie to net nesupranta, nes yra masiškai nesilaikoma nei projektų, nei STR'ų.
                        5. Kai parodai jiem jų klaidas (kurių, vėlgi, ne tai kad profesionalai, bet žmonės su nors menkiausiom proto užuomazgom negali nepastebėti) visiems yra dzin, nebent klaida yra tokia grubi, kad tiesiog neįmanoma atsimazinti su "ir taip sueis, gi neapsimoka dabar viską perdarynėt...".

                        Comment


                          Kad taiso tai gerai, bet tai tragikomedija... Kodėl iš pradžių buvo daromos tokios beprotystės (na, kažkas minėjo, kad tai senas projektas (jei toks išvis buvo) tad buvo daroma pagal jį)? O tai negalima buvo nedaryti darbų, kurie buvo daromi pagal seną neadekvatų projektą?

                          Tai dabar, jei kažkas nesenai ir darė *pagal seną projektą / sprendimą*, tai STR vis tiek buvo pažeisti šiuo, o ne anuo, metu. Kaip taip buvo galima praleist? Šakės... Legendinis remonto statusas? Kas atsakingas už tokius darbus? Ne legendinis eksploatacijos skyrius https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/st...ktai/?stid=105 ?

                          Kodėl dvirtakis sukeistas su šaligatviu? Kaip išvis gimė toks sprendimas, kai turėtų eiti tvarka: gatvė, dvirtakis, šaligatvis?

                          Žodžiu...
                          Paskutinis taisė spekas; 2020.05.08, 15:22.

                          Comment


                            Parašė spekas Rodyti pranešimą
                            Kad taiso tai gerai, bet tai tragikomedija... Kodėl iš pradžių buvo daromos tokios beprotystės (na, kažkas minėjo, kad tai senas projektas (jei toks išvis buvo) tad buvo daroma pagal jį)? O tai negalima buvo nedaryti darbų, kurie buvo daromi pagal seną neadekvatų projektą?

                            Tai dabar, jei kažkas nesenai darė *pagal seną projektą / sprendimą*, tai STR vis tiek buvo pažeisti šiuo, o ne anuo, metu. Kaip taip buvo galima praleist? Šakės... Legendinis remonto statusas? Kas atsakingas už tokius darbus? Ne legendinis eksploatacijos skyrius https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/st...ktai/?stid=105 ?

                            Kodėl dvirtakis sukeistas su šaligatviu? Kaip išvis gimė toks sprendimas, kai turėtų eiti tvarka: gatvė, dvirtakis, šaligatvis?

                            Žodžiu...
                            Projektas turėjo būti koreguojamas pagal galiojančius reglamentus. Tai ir dabar pažeidžia, keičia gatvės parametrus, t.y. plotį be jokio projekto. Eilę kartų kai buvo keičiama asfalto danga ir paliekami sovietiniai neaiškūs 9 m ar pan. 1x1 juostų gatvių pločiai, buvo prisidengiama tuo, kad vykdomas paprastasis remontas, o dabar kaip matom drąsiai bortus perkelia, kur logika?

                            Šitas dviračių takas tai konkreti tragedija, geriau jau nebūtų išvis jo čia darę, nes viskas atbulom rankom padaryta, dabar gali įvykti ir skaudžių įvykių, kas prisiims atsakomybę?
                            Aš ne teisininkas bet būtų įdomu sužinot, kas būtų kaltas, jei pasimautum ant tos tvoros su spygliais arba su dviračio rankena užkabint tuos staliukus?
                            Tie staliukai negali būti ten pastatyti apskritai, kas išdavė leidimą juos ten statyti irgi pažeidžia reglamentą, 0,5 m. gabaritas be kliūčių yra ne šiaip sau nustatytas, bet kaip matom čia taisyklės negalioja. Buvo nuspręsta, ai kam čia tuos stulpus apšvietimo perkelt, kam ženklus, geriau va išraizgom taką kaip išeina, ir bus gerai
                            Kaip išvis tokius darbus sugebėjo/sugebės priduoti, čia juokas pro ašaras.

                            Praktiškai reikia viską perdaryt, na o pagerintų situaciją vietoj dviračių tako padaryt bendrą pėsčiųjų ir dviratininkų, taip bent kažkiek šita chaltūra būtų "pataisyta". Nes dviračių tako tai čia nė kvapo nebus, čia užprogramuota, kad pėstieji eis "raudonu kilimu" ir begalės konfliktinių taškų einant į pastatus pvz. ar kitaip kertant dviračių taką.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Taigi sako - mamytėms vaikučius reik vežioti. Negi nori, kad senamiestyje vaikai dviračiais į mokyklą važinėtų, kaip kokioj skandinavijoj? Taigi nesaugu, nes aplinkui viskas skirta automobiliams - todėl negalima projektuoti, kad būtų saugu, nes reikia vežioti vaikus nesaugiomis gatvėmis. Svarbiausia viską sakyti žinovo tonu ir nieks nesupras disonanso.
                              Įkelk stovėjimo vietų mokinių dviračiams prie senamiestyje esančių mokyklų nuotraukų, nes regis mudu kitame laike ar paraleliniame Vilniuje gyvename ...

                              Comment


                                Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                Įkelk stovėjimo vietų mokinių dviračiams prie senamiestyje esančių mokyklų nuotraukų, nes regis mudu kitame laike ar paraleliniame Vilniuje gyvename ...
                                Čia bandai pasakyti, kad negalime projektuoti europietiškai, nes trūksta dviračių stovų? Kažkas naujo, prie klimato, reljefo bei mentaliteto...

                                Comment


                                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                  Jo, o štai mano foto:



                                  Smagi terasėlė, kavinės lankytojams malonus vėjelis nuo už 10cm nuo jų 30km/h pralekiančių dviratininkų, dviratininkams puiki galimybė pasiimti alaus išsinešimui net nesustojus - win win situacija.

                                  Pakalbėjau su darbų vadovų (Grinda):

                                  - Sveiki, o jūs visas klaidas taisysit, ar tik čia?
                                  - O kokios dar klaidos?
                                  - Takas nelygus, ištrupėjęs, visi stulpai ne pagal STR, štai pavojinga tvora su spygliais praktiškai take, prie kavinės labai pavojinga atkarpa. Šito netaisysit? Kaip taip išvis galima buvo padaryti, jeigu to net projekte nėra?
                                  - Tai čia ne mes darėm, aš nieko nežinau, darė "Gatvių statyba", o mes čia va taisom, siaurinam kelią, nes beveik visai be šaligatvio padarė...
                                  - Okey, supratau, o nieko kito netaisysit? Juk čia viskas padaryta tiesiog pasibaisėtina...
                                  - Na taip, labai blogai padaryta, nežinau kaip čia taip, neturi taip būti, bet ne, netaisysim, tik čia šaligatvį normalų padarysim.
                                  - Tai kaip tai išvis įmanoma, kad padaryta ne pagal projektą, pažeisti visi įmanomi STR ir niekas nesiruošia taisyt klaidas?
                                  - Nežinau, skambinkite į savivaldybę.

                                  Plot twist: kai kalbėjau su darbininkais dariusiais prieš tai, sakė "Mes iš Grindos" ir buvo oranžiniai su užrašu "Grinda".
                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  3-as pranešimas iš 3-jų.

                                  31.
                                  Click image for larger version

Name:	20200302_143118.jpg
Views:	1
Size:	210,1 kB
ID:	1786789

                                  Pagal šią nuotrauką matosi ne "Grindos" darbininkai, o "Gatvių statybos".

                                  Comment


                                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą




                                    Pagal šią nuotrauką matosi ne "Grindos" darbininkai, o "Gatvių statybos".
                                    Pagal šitą jo, bet balandžio pabaigoje darbavosi Grindos darbuotojai, su kuriais aš ir kalbėjau.

                                    Comment


                                      Ir dar viena problema sukūriama tokių sprendimų - kai dvirtakis sukeistas su šaligatviu vietomis, neteisingo dvirtakio atkarpos galuose, kur dvirtakis jungsis/iasi su teisinga tvarka įrengtu dvirtakiu, bus persikryžavimas dvirtakio su šaligatviu...

                                      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	411,9 kB
ID:	1800603

                                      Comment


                                        Svajonių mikrorajonas Karoliniškės — Pilaitės pr.

                                        Click image for larger version  Name:	20200508_162605.jpg Views:	1 Size:	238,2 kB ID:	1800693

                                        Click image for larger version  Name:	20200508_162722.jpg Views:	1 Size:	307,6 kB ID:	1800694

                                        Bonus track'as (truputi prisitildom garsą): https://drive.google.com/open?id=1E5...eIlc-xzUajovN4

                                        Click image for larger version  Name:	20200508_163033.jpg Views:	1 Size:	248,8 kB ID:	1800695

                                        Click image for larger version  Name:	20200508_163216.jpg Views:	1 Size:	223,4 kB ID:	1800696

                                        Click image for larger version  Name:	20200508_163337.jpg Views:	1 Size:	209,9 kB ID:	1800697

                                        Click image for larger version  Name:	20200508_163341.jpg Views:	1 Size:	213,9 kB ID:	1800698

                                        Click image for larger version  Name:	20200508_163434.jpg Views:	1 Size:	215,6 kB ID:	1800699

                                        Click image for larger version  Name:	20200508_163510.jpg Views:	1 Size:	220,6 kB ID:	1800700

                                        Click image for larger version  Name:	20200508_163515.jpg Views:	1 Size:	222,7 kB ID:	1800701

                                        Click image for larger version  Name:	20200508_163556.jpg Views:	1 Size:	231,4 kB ID:	1800702

                                        Click image for larger version  Name:	20200508_163638.jpg Views:	1 Size:	226,8 kB ID:	1800703

                                        Viršuliškės. Po reikalų su statybos inspekcija, perpozicionavo el. apšvietimo stulpą už pervažos:

                                        Click image for larger version  Name:	20200508_164019.jpg Views:	1 Size:	241,6 kB ID:	1800704

                                        Click image for larger version  Name:	20200508_164030.jpg Views:	1 Size:	249,2 kB ID:	1800705

                                        Click image for larger version  Name:	20200508_164038.jpg Views:	1 Size:	247,1 kB ID:	1800706

                                        Comment


                                          Na va, Pilaitė jau praktiškai oficialiai prijungta ir visai neblogas dviračių takų tinklas vakarinėje miesto dalyje jau yra. O jeigu jau turėtume ir Narbuto g. taką prie viso šito... Dabar aišku lūkesčiai didžiuliai bet prieš penkis metus nebūčiau išdrįsęs svajoti.

                                          Pamenu gal prieš dešimt ar daugiau metų teko sudalyvauti Vilniaus kritinėje masėje ir atrodė, kad va kiek dviratininkų, tieskit tik takus greičiau, bet metai iš metų niekas nevyko, o dviratininkų gal netgi mažėjo (bent jau man toks įspūdis buvo). Ir visgi normaliai infrastruktūrai svarbiausia buvo kritinė masė ne gatvėse, bet politikų galvose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X