Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    Ne tiek ir daug tokiu gatviu Vilniuje kur turetu skiriamaja krumu linija. Sioje vietoje tie krumai buvo visiskas geris.
    Visiškai pritariu. Buvo savitas spredimas čia, tokių vietų Vilniuje mažai. O praeinant visada jausdavaisi daug maloniau atskirtas nuo viso automobilių srauto, nei įprastai, kai šaligatvis eina iškart palei gatvę.
    Gaila.
    Dabar belieka laukti tų naujų želdynų ir tada įvertinti ar naujai padaryta bus geriau ar blogiau.
    Pastaruoju metu atsiranda daug naujų dviračių ir pėsčiųjų takų, visa tai yra gerai, bet nesuprantu vieno - kodėl visur daroma ta pati nesamonė - eina techninis šaligatvis, tada koks 60-70 cm žolės, tada dvirtakis ir pėsčiųjų takas. Kodėl ta žalia juosta neišplečiama normaliai ir joje nesodinami medžiai ar krūmai? O ten kur ji pakankamai plati, tai irgi nieko nesodinama. Vietoj to kur nors šalia medžiai sodinami kažkur atviram lauke? Tokių nesamonių yra nemažai, paskutinis pavyzdys Apkasų g.

    Comment


      Turiu gerų ir blogų žinių.

      Geros:

      Linkmenų gatvėje, po belenkiek laiko vėlavimo, pagaliau atsirado raudonas asfaltas ir ta Neries senavagės dvirtakio atkarpa yra baigta.

      Blogos:

      Nuotraukas dariau prieš raudono asfalto tiesimą, nes galvojau, kad ištaisys (nes darbininkai sakė, kad ištaisys), bet ne, niekas nieko netaisė, nes jiems ir taip ok (už atkarpos tiesimą atsakingi žmonės pasakė, kad viskas jau taip ir bus):





      STR? Pačių sukurtas projektas, kuriame šitų nesamonių nėra? Elementari logika ir sveikas protas?


      Paskutinis taisė ttttt; 2020.04.23, 17:52.

      Comment


        O, wow. Neįtikėtina

        Comment


          Kitos kadensijos ambicija - virš šulinių dangčių uždėti groteles

          Comment


            Principe padarė bendrą pėsčiųjų-dviračių ruožą (Linkmenų g.) su išpuikusiu techniniu šaligatviu-spąstais.

            --

            Visuomenės informavimas apie numatomą dviračių tako atkarpos L. Asanavičiūtės g. (nuo L. Asanavičiūtės g. 36 iki A. P. Kavoliuko g.), Vilniuje, projektavimą

            Ties Gerbutavičiaus gatve įrengs iškilią perėją-pervažą (nepamenu, kad būčiau tokią matęs). Jei teisingai suprantu - su dviratininkų pirmumu (kertant D kategorijos gatvę). Projekte neįžiūrėjau kelio ženklų, bet jei klystu, tai vertėtų žymėti trikampius dvirčių take.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Kitos kadensijos ambicija - virš šulinių dangčių uždėti groteles
              Šitas geras.

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                Principe padarė bendrą pėsčiųjų-dviračių ruožą (Linkmenų g.) su išpuikusiu techniniu šaligatviu-spąstais.

                --

                Visuomenės informavimas apie numatomą dviračių tako atkarpos L. Asanavičiūtės g. (nuo L. Asanavičiūtės g. 36 iki A. P. Kavoliuko g.), Vilniuje, projektavimą

                Ties Gerbutavičiaus gatve įrengs iškilią perėją-pervažą (nepamenu, kad būčiau tokią matęs). Jei teisingai suprantu - su dviratininkų pirmumu (kertant D kategorijos gatvę). Projekte neįžiūrėjau kelio ženklų, bet jei klystu, tai vertėtų žymėti trikampius dvirčių take.
                Asanavičiūtės yra aukštesnės kategorijos gatvė, tai pirmumas eismui ja by default yra. Aišku, kažkokie ženklai automobiliams turbūt yra ir liks.

                Comment


                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                  Turiu gerų ir blogų žinių.


                  Pala, o kur šaligatvis?

                  Comment


                    Gal siaurins automobilių važiuojamąją dalį? Juk ji akivaizdžiai per plati.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      Kitos kadensijos ambicija - virš šulinių dangčių uždėti groteles
                      Grotelės - kaip laikina tai nebloga ir pigiausia išeitis, kad taip durnai bei gėdingai neatrodytų. Projekto sudėtingo nereiktų turbūt? Tai pagal VMS tempus kitoj kadencijoj gal ir realu

                      Comment


                        Parašė evvt Rodyti pranešimą

                        Grotelės - kaip laikina tai nebloga ir pigiausia išeitis, kad taip durnai bei gėdingai neatrodytų. Projekto sudėtingo nereiktų turbūt? Tai pagal VMS tempus kitoj kadencijoj gal ir realu
                        Gal pavyktų apiforminti kaip paprastąjį remontą

                        Comment


                          Parašė evvt Rodyti pranešimą

                          Grotelės - kaip laikina tai nebloga ir pigiausia išeitis, kad taip durnai bei gėdingai neatrodytų. Projekto sudėtingo nereiktų turbūt? Tai pagal VMS tempus kitoj kadencijoj gal ir realu
                          Esu matęs gatvėje (ne Vilniuje) tokiose vietose ant šulinių. tarp bordiūrų uždėtus gelžbetoninius stačiakampius, kurie išsaugojo šaligatvio plotį. Minusas tik tas, kad po ~5 metų, betonas ištrupėjo, ir dabar yra likususios įdubusios plokštės su išlindusiais armatūros gabalais. Grotelės tikriausiai tarnautų ilgiau.

                          Comment


                            Geriau susiaurinti važiuojamąją dalį metru-pusmetriu, pakeliant šulinių dangčius į šaligatvio lygį.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                              Esu matęs gatvėje (ne Vilniuje) tokiose vietose ant šulinių. tarp bordiūrų uždėtus gelžbetoninius stačiakampius, kurie išsaugojo šaligatvio plotį. Minusas tik tas, kad po ~5 metų, betonas ištrupėjo, ir dabar yra likususios įdubusios plokštės su išlindusiais armatūros gabalais. Grotelės tikriausiai tarnautų ilgiau.
                              Kad ir betonas, jei taip lengviau padaryt, ar gal estetiškiau už metalą - 5 metai ne toks jau trumpas tarnavimo laikas. Ar tokios mintys VMS'ui savaime pykštels jųjų galvosna ar kas nors nepatingės jiems papyškint į makaules iš šitų išganingų, gelbstinčių nuo susifuckapinimo( jiems gal ir vienodai bet miestui labai negražu), minčių kaip pataisyti tą prisišikimą ant šaligatvio ir asfalto.;

                              Comment


                                Nu va, nudžiuvusių medžių kamienų saugotojai pasiekė savo, dabar rausime krūmus, kad išsaugoti vieną medį.

                                Comment


                                  Cia biski absurdiskai viskas padaryta - WOW....Tokioje gatveje, dviraciu eismas turetu judeti bendrame sraute su automobiliais ir tiek. Kokio velnio susikti visa pesciuju taka su tokiomis nesamonemis.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Pala, o kur šaligatvis?
                                    Tai... nuotraukoje. Dar labai smagi detalė, kad iš kitos dvirtakio pusės yra vos ne vienintelė gyva NMC kavinė/restoranas/baras, kur iki covid visada buvo pilna žmonių, kurie dažnai išeidavo į lauką parūkyti ar sėdėjo lauko kavinėje. Vienintelis įėjimas į šią vietą yra laiptai, kurie dabar yra maždaug 20cm nuo dvirtakio ir blokuoja visą likusį šaligatvį. Maža to, kad dabar žmonės iš kavinės eis tiesiai po skriejančių TourDeFrance'ininkų ratais (o ten dar yra šioks toks posūkis), nebeliko vietos lauko kavinei, tai dar ir nebeliko net teoriškos galimybės praeiti tą atkarpą su vežimėliu nekertant dvirtakio. Žodžiu, darnus judumas at its best...
                                    Paskutinis taisė ttttt; 2020.04.24, 11:23.

                                    Comment


                                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                      Tai... nuotraukoje.
                                      Matau techninį šaligatvį, dviračių taką ir nuogrindą. Nu tikrai nėra šaligatvio.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        Matau techninį šaligatvį, dviračių taką ir nuogrindą. Nu tikrai nėra šaligatvio.
                                        VMS jums paaiškins, kad turite regos sutrikimų, nes jie čia mato šaligatvį.

                                        Comment


                                          Aš iš pradžių vengiau komentuoti, nes galvoju ar aš ,,ant tiek'' nesuprantu kas čia vyksta ar kas čia padaryta.

                                          Toje gatvės atkarpoje dvi eismo juostos, taip?

                                          Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	49,1 kB ID:	1798359

                                          Jei taip, nu tai tada viskas aišku - negalima avtodievo dimensijos liesti, nes būsi prakeiktas tūkstančiui metų.

                                          Kokį dievą Poderskis (ar kiti VMS veikėjai) garbina, aš tuomet nežinau...

                                          https://vilnius.lt/lt/2020/01/13/gat...uonios-imones/

                                          „Visoms gatvėms norisi turėti normalius rekonstrukcijų projektus. Juk tai – pagrindinė miesto viešoji erdvė, kuri apima viską, kas vyksta mieste. Eidami gatve bendraujame, susitinkame, ja keliaujame į darbą, mokyklą, sportuojame, žodžiu – gyvename. Norime, kad gyvenimas būtų jaukus, patogus ir aktyvus. Ir nors projektų užsakymas iš išorės partnerių reiškia, kad remontai dažniausiai kainuos brangiau, bet jie bus kokybiškesni, pinigai bus išleisti tikslingai, o sutvarkytomis gatvėmis džiaugtis galėsime ilgiau. Tiesiog tai protingesnis būdas remontuoti“, – įsitikinęs P. Poderskis.

                                          Įmonės gaus savivaldybės suformuluotas projektavimo užduotis, kurių techniniam įvertinimui ir sąmatos parengimui turės savaitę laiko, o iš tos, kuri pasiūlys geriausią idėją bei kainą, ir bus perkama techninio projekto rengimo paslauga. Savivaldybės administracijos direktorius pabrėžia, kad projektai bus rengiami vadovaujantis ne tik Statybos techniniu reglamentu, bet ir savivaldybės pasitvirtintais standartais dėl pėsčiųjų, susisiekimo ir darnaus judumo principų.
                                          ''

                                          https://vilnius.lt/lt/2020/03/04/skl...eiklos-planas/

                                          ,, Numatoma gerinti miesto saugumą taikant inovatyvias technologijas, tobulinti susisiekimo jungtis, užtikrinti gerą judėjimo kokybę. ''



                                          Comment

                                          Working...
                                          X