Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    TECHNINĖ SPECIFIKACIJA. Gurių g. – Juodojo kelio ir Tolimosios g. – Juodojo kelio sankryžų rekonstravimas



    Įrengs 2 šviesoforines sankryžas, įsibėgėjimo ir posūkių juostas (Ginthus nepatiks manau ) ir keista, kad dviračių takas numatytas tik Tolimojoje gatvėje, nors bendrajame plane pažymėta, kad ir Juodajame kelyje ir Gurių g. turėtų būti.
    Nuo Gurių g. Iki Tolimosios g. Turėjo būti mišrus pėsčiųjų/dviračių takas, pagal anksčiau skelbtame projekte pavaizduotus kelio ženklus projekte. Po korekcijos atsirado šaligatvio plytelės neregiams, bet nebėra ženklo apie mišrios paskirties šaligatvį.

    Realiai vietos atskiram dviračių takui ten dabar nėra, reiktų išpirkti dalį Juodojo kelio 33 adresu pažymėto sklypo, na o tokios papildomos procedūros aišku užtrunka ir brangina projektą.
    Paskutinis taisė adomazzz; 2020.04.20, 00:52.

    Comment


      Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

      Realiai vietos atskiram dviračių takui ten dabar nėra, reiktų išpirkti dalį Juodojo kelio 33 adresu pažymėto sklypo, na o tokios papildomos procedūros aišku užtrunka ir brangina projektą.
      Keistas pareiškimas. Pagal darnaus judumo prioritetų piraminę, vienos neužtekti galėjo tik automobiliams, esantiems prioritetų gale, bet jiems kažkodėl vietos atsirado net 4 eismo juostoms. Taip kad ne vietos nėra, o prioritetai kiti.
      P.S. tiesa dar ir tvorelėmis iš abiejų pusių aptvėrė. Kiekviena iš jų atima po 0,5m erdvės, tad dar 1m pločio ne tiems prioritetams. Taip kad vietos čia sočiai, nėra tik noro pagaliau išsivaduoti nuo sovietinio ugdymosi.
      Paskutinis taisė Ginthus; 2020.04.20, 07:26.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Keistas pareiškimas. Pagal darnaus judumo prioritetų piraminę, vienos neužtekti galėjo tik automobiliams, esantiems prioritetų gale, bet jiems kažkodėl vietos atsirado net 4 eismo juostoms. Taip kad ne vietos nėra, o prioritetai kiti.
        P.S. tiesa dar ir tvorelėmis iš abiejų pusių aptvėrė. Kiekviena iš jų atima po 0,5m erdvės, tad dar 1m pločio ne tiems prioritetams. Taip kad vietos čia sočiai, nėra tik noro pagaliau išsivaduoti nuo sovietinio ugdymosi.
        Aš irgi esu už dviračių takus, bet šioje vietoje nesutinku, kadangi manau kad į kiekvieną atvejį reikia žiūrėti atskirai o ne aklai pagal darnaus judrumo piramidę ir skirtingose vietose dėl skirtingų priežasčių tie prioritetai susikeičia vietomis.

        100 metrų dviračių tako atkarpa nuo Gurių g. Iki Tolimosios g. Labai stipriai dviratininkų gyvenimo kokybės nepagerintų, na o automobiliams reikia tų visų 4 juostų - jeigu sumažėtų bent viena juosta susidarytų avarinės situacijos ir kamščiai tarp sankryžų ( jau dabar piko valandomis būna spūstys nuo Gurių g. Sankryžos iki Tolimosios g.)

        ​​​​​​

        Comment


          Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

          Aš irgi esu už dviračių takus, bet šioje vietoje nesutinku, kadangi manau kad į kiekvieną atvejį reikia žiūrėti atskirai o ne aklai pagal darnaus judrumo piramidę ir skirtingose vietose dėl skirtingų priežasčių tie prioritetai susikeičia vietomis.

          100 metrų dviračių tako atkarpa nuo Gurių g. Iki Tolimosios g. Labai stipriai dviratininkų gyvenimo kokybės nepagerintų, na o automobiliams reikia tų visų 4 juostų - jeigu sumažėtų bent viena juosta susidarytų avarinės situacijos ir kamščiai tarp sankryžų ( jau dabar piko valandomis būna spūstys nuo Gurių g. Sankryžos iki Tolimosios g.)

          ​​​​​​
          Kiekvienoje taisyklėje turi būti išimtys? Tuomet tos išimtys pavirsta į taisyklę.
          Kamščiai yra pats kvailiausias argumentas. Juostų skaičiaus didinimas jų niekaip nesprendžia. Tamsta apskritai suvokiat darnaus judumo principą?
          O saugumo prasme - viskas atvirkščiai, nes čia tiesiog skatinami kryžminiai rikiavimaisi, tad saugumu net nekvepia.

          Comment


            Pažymėjo (užpylė termoplastiko ar pan.) Laisvės pr. dviračių tako pervažoje per Rygos g.

            Click image for larger version

Name:	3212020143652.jpg
Views:	10
Size:	219,5 kB
ID:	1797618

            Pro: Teoriškai galima pervažiuoti nenulipus
            Con: Iškilūs kvadratai kaip tarka (jei tenka prasilenkti ar apvažiuoti dangtį)

            P.S. Pilaitės pr. nuo Spaudos iki Laisvės pr. didžioji dalis dvirtakio su tamsiuoju sluoksniu asfalto. Šaligatvis beveik visas.

            Comment


              Taip atrodė Rinktinės gatvė, kurioje dabar tiesiamas naujas dviračių takas. Tai buvo vos ne vienintelė vieta Žirmūnuose, kur augalija buvo prižiūrima (aišku ne VMS) ir žmonės reguliariai apkirpdavo šiuos ilgus metus augančius ir gatvei jaukumo suteikiančius krūmus:



              Taip buvo iki tol, kol neatėjo specialiai apmokyti auksčiausios klasės VMS debilai (sorry, bet joks kitoks terminas netinka) su pjūklais, dabar viskas atrodo štai taip:





              Toli gražu nesu medžių ir krūmų gynėjas, bet what the actual f#ck čia yra? Kam to reikėjo? Nuotraukose puikiai matosi, kad vietos ir šaligatviui, ir dvirtakiui, ir apšvietimui yra tiesiog belenkiek, pačių projekte numatyta žalumos juosta, kurioje kaip tik ir buvo šitie krūmai:



              Dabar netgi jeigu jie pasodins savo skystus sodinukus, kažkas panašaus užaugs tik po kokių 15-20 metų. Well done, VMS, well done...

              Comment


                Panašu, kad paaukojo krūmus, kad išsaugoti 1 medį (kur žmogus eina 2 foto) ir sutaupyt darbo pertiest pėščiųjų taką (kuris teoriškai galėjo pavingiuoti). Gal tik kiek toliau (į šiaurę) būtų neadekvatu pėsčiuosius vesti palei pat namo balkonus ir sprendimas tinkamas.

                Comment


                  Vilnius juda paaiškina

                  https://www.facebook.com/vilniusjuda...64302487308661

                  Comment


                    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                    "Projektas pakoreguotas siekiant išsaugoti medžius" - verčiant iš VMS činovnikų melo "išsaugoti vieną pusiau išdžiuvusį medį". Ta prasme, be keismažodžių trūksta žodžių aprašyti šiuos žmones... Tiesiog įdomu suprasti, jiems tas vienas medis rimtai įneša daugiau į bendrą gatvės vaizdą, nei puikios būklės krūmų linija? Rimtai? Net šitoje jų pačių įkeltoje nuotraukoje?

                    Comment


                      Tokiais krūmais reiktų pėsčiųjų takus atitverti nuo gatvės visokiuse Laisvės pr, o čia kažkokios tragedijos nėra, geriau negu kad bandytų sutalpinti abu takus matomame vaizde ir dėl to reiktų nukirsti ne tik tą medį bet dar ir apkapoti augančių palei namą medžių šaknis.

                      Comment


                        Sprendžiant iš stulpų padėties, tai gatvė dar netgi platinama. O taip pat labsi neaišku, kodėl negslima buvo kabelius tiesti techniniame šalygatvyje, bet reikėjo būtinai rausti po krūmais?

                        Comment


                          Ne tiek ir daug tokiu gatviu Vilniuje kur turetu skiriamaja krumu linija. Sioje vietoje tie krumai buvo visiskas geris.
                          flickr >>>

                          Comment


                            Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                            Ne tiek ir daug tokiu gatviu Vilniuje kur turetu skiriamaja krumu linija. Sioje vietoje tie krumai buvo visiskas geris.
                            Visiškai pritariu. Buvo savitas spredimas čia, tokių vietų Vilniuje mažai. O praeinant visada jausdavaisi daug maloniau atskirtas nuo viso automobilių srauto, nei įprastai, kai šaligatvis eina iškart palei gatvę.
                            Gaila.
                            Dabar belieka laukti tų naujų želdynų ir tada įvertinti ar naujai padaryta bus geriau ar blogiau.
                            Pastaruoju metu atsiranda daug naujų dviračių ir pėsčiųjų takų, visa tai yra gerai, bet nesuprantu vieno - kodėl visur daroma ta pati nesamonė - eina techninis šaligatvis, tada koks 60-70 cm žolės, tada dvirtakis ir pėsčiųjų takas. Kodėl ta žalia juosta neišplečiama normaliai ir joje nesodinami medžiai ar krūmai? O ten kur ji pakankamai plati, tai irgi nieko nesodinama. Vietoj to kur nors šalia medžiai sodinami kažkur atviram lauke? Tokių nesamonių yra nemažai, paskutinis pavyzdys Apkasų g.

                            Comment


                              Turiu gerų ir blogų žinių.

                              Geros:

                              Linkmenų gatvėje, po belenkiek laiko vėlavimo, pagaliau atsirado raudonas asfaltas ir ta Neries senavagės dvirtakio atkarpa yra baigta.

                              Blogos:

                              Nuotraukas dariau prieš raudono asfalto tiesimą, nes galvojau, kad ištaisys (nes darbininkai sakė, kad ištaisys), bet ne, niekas nieko netaisė, nes jiems ir taip ok (už atkarpos tiesimą atsakingi žmonės pasakė, kad viskas jau taip ir bus):





                              STR? Pačių sukurtas projektas, kuriame šitų nesamonių nėra? Elementari logika ir sveikas protas?


                              Paskutinis taisė ttttt; 2020.04.23, 18:52.

                              Comment


                                O, wow. Neįtikėtina

                                Comment


                                  Kitos kadensijos ambicija - virš šulinių dangčių uždėti groteles

                                  Comment


                                    Principe padarė bendrą pėsčiųjų-dviračių ruožą (Linkmenų g.) su išpuikusiu techniniu šaligatviu-spąstais.

                                    --

                                    Visuomenės informavimas apie numatomą dviračių tako atkarpos L. Asanavičiūtės g. (nuo L. Asanavičiūtės g. 36 iki A. P. Kavoliuko g.), Vilniuje, projektavimą

                                    Ties Gerbutavičiaus gatve įrengs iškilią perėją-pervažą (nepamenu, kad būčiau tokią matęs). Jei teisingai suprantu - su dviratininkų pirmumu (kertant D kategorijos gatvę). Projekte neįžiūrėjau kelio ženklų, bet jei klystu, tai vertėtų žymėti trikampius dvirčių take.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                      Kitos kadensijos ambicija - virš šulinių dangčių uždėti groteles
                                      Šitas geras.

                                      Comment


                                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                        Principe padarė bendrą pėsčiųjų-dviračių ruožą (Linkmenų g.) su išpuikusiu techniniu šaligatviu-spąstais.

                                        --

                                        Visuomenės informavimas apie numatomą dviračių tako atkarpos L. Asanavičiūtės g. (nuo L. Asanavičiūtės g. 36 iki A. P. Kavoliuko g.), Vilniuje, projektavimą

                                        Ties Gerbutavičiaus gatve įrengs iškilią perėją-pervažą (nepamenu, kad būčiau tokią matęs). Jei teisingai suprantu - su dviratininkų pirmumu (kertant D kategorijos gatvę). Projekte neįžiūrėjau kelio ženklų, bet jei klystu, tai vertėtų žymėti trikampius dvirčių take.
                                        Asanavičiūtės yra aukštesnės kategorijos gatvė, tai pirmumas eismui ja by default yra. Aišku, kažkokie ženklai automobiliams turbūt yra ir liks.

                                        Comment


                                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                          Turiu gerų ir blogų žinių.


                                          Pala, o kur šaligatvis?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X