Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kitos kadensijos ambicija - virš šulinių dangčių uždėti groteles

    Comment


      Principe padarė bendrą pėsčiųjų-dviračių ruožą (Linkmenų g.) su išpuikusiu techniniu šaligatviu-spąstais.

      --

      Visuomenės informavimas apie numatomą dviračių tako atkarpos L. Asanavičiūtės g. (nuo L. Asanavičiūtės g. 36 iki A. P. Kavoliuko g.), Vilniuje, projektavimą

      Ties Gerbutavičiaus gatve įrengs iškilią perėją-pervažą (nepamenu, kad būčiau tokią matęs). Jei teisingai suprantu - su dviratininkų pirmumu (kertant D kategorijos gatvę). Projekte neįžiūrėjau kelio ženklų, bet jei klystu, tai vertėtų žymėti trikampius dvirčių take.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
        Kitos kadensijos ambicija - virš šulinių dangčių uždėti groteles
        Šitas geras.

        Comment


          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
          Principe padarė bendrą pėsčiųjų-dviračių ruožą (Linkmenų g.) su išpuikusiu techniniu šaligatviu-spąstais.

          --

          Visuomenės informavimas apie numatomą dviračių tako atkarpos L. Asanavičiūtės g. (nuo L. Asanavičiūtės g. 36 iki A. P. Kavoliuko g.), Vilniuje, projektavimą

          Ties Gerbutavičiaus gatve įrengs iškilią perėją-pervažą (nepamenu, kad būčiau tokią matęs). Jei teisingai suprantu - su dviratininkų pirmumu (kertant D kategorijos gatvę). Projekte neįžiūrėjau kelio ženklų, bet jei klystu, tai vertėtų žymėti trikampius dvirčių take.
          Asanavičiūtės yra aukštesnės kategorijos gatvė, tai pirmumas eismui ja by default yra. Aišku, kažkokie ženklai automobiliams turbūt yra ir liks.

          Comment


            Parašė ttttt Rodyti pranešimą
            Turiu gerų ir blogų žinių.


            Pala, o kur šaligatvis?

            Comment


              Gal siaurins automobilių važiuojamąją dalį? Juk ji akivaizdžiai per plati.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                Kitos kadensijos ambicija - virš šulinių dangčių uždėti groteles
                Grotelės - kaip laikina tai nebloga ir pigiausia išeitis, kad taip durnai bei gėdingai neatrodytų. Projekto sudėtingo nereiktų turbūt? Tai pagal VMS tempus kitoj kadencijoj gal ir realu

                Comment


                  Parašė evvt Rodyti pranešimą

                  Grotelės - kaip laikina tai nebloga ir pigiausia išeitis, kad taip durnai bei gėdingai neatrodytų. Projekto sudėtingo nereiktų turbūt? Tai pagal VMS tempus kitoj kadencijoj gal ir realu
                  Gal pavyktų apiforminti kaip paprastąjį remontą

                  Comment


                    Parašė evvt Rodyti pranešimą

                    Grotelės - kaip laikina tai nebloga ir pigiausia išeitis, kad taip durnai bei gėdingai neatrodytų. Projekto sudėtingo nereiktų turbūt? Tai pagal VMS tempus kitoj kadencijoj gal ir realu
                    Esu matęs gatvėje (ne Vilniuje) tokiose vietose ant šulinių. tarp bordiūrų uždėtus gelžbetoninius stačiakampius, kurie išsaugojo šaligatvio plotį. Minusas tik tas, kad po ~5 metų, betonas ištrupėjo, ir dabar yra likususios įdubusios plokštės su išlindusiais armatūros gabalais. Grotelės tikriausiai tarnautų ilgiau.

                    Comment


                      Geriau susiaurinti važiuojamąją dalį metru-pusmetriu, pakeliant šulinių dangčius į šaligatvio lygį.

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                        Esu matęs gatvėje (ne Vilniuje) tokiose vietose ant šulinių. tarp bordiūrų uždėtus gelžbetoninius stačiakampius, kurie išsaugojo šaligatvio plotį. Minusas tik tas, kad po ~5 metų, betonas ištrupėjo, ir dabar yra likususios įdubusios plokštės su išlindusiais armatūros gabalais. Grotelės tikriausiai tarnautų ilgiau.
                        Kad ir betonas, jei taip lengviau padaryt, ar gal estetiškiau už metalą - 5 metai ne toks jau trumpas tarnavimo laikas. Ar tokios mintys VMS'ui savaime pykštels jųjų galvosna ar kas nors nepatingės jiems papyškint į makaules iš šitų išganingų, gelbstinčių nuo susifuckapinimo( jiems gal ir vienodai bet miestui labai negražu), minčių kaip pataisyti tą prisišikimą ant šaligatvio ir asfalto.;

                        Comment


                          Nu va, nudžiuvusių medžių kamienų saugotojai pasiekė savo, dabar rausime krūmus, kad išsaugoti vieną medį.

                          Comment


                            Cia biski absurdiskai viskas padaryta - WOW....Tokioje gatveje, dviraciu eismas turetu judeti bendrame sraute su automobiliais ir tiek. Kokio velnio susikti visa pesciuju taka su tokiomis nesamonemis.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Pala, o kur šaligatvis?
                              Tai... nuotraukoje. Dar labai smagi detalė, kad iš kitos dvirtakio pusės yra vos ne vienintelė gyva NMC kavinė/restoranas/baras, kur iki covid visada buvo pilna žmonių, kurie dažnai išeidavo į lauką parūkyti ar sėdėjo lauko kavinėje. Vienintelis įėjimas į šią vietą yra laiptai, kurie dabar yra maždaug 20cm nuo dvirtakio ir blokuoja visą likusį šaligatvį. Maža to, kad dabar žmonės iš kavinės eis tiesiai po skriejančių TourDeFrance'ininkų ratais (o ten dar yra šioks toks posūkis), nebeliko vietos lauko kavinei, tai dar ir nebeliko net teoriškos galimybės praeiti tą atkarpą su vežimėliu nekertant dvirtakio. Žodžiu, darnus judumas at its best...
                              Paskutinis taisė ttttt; 2020.04.24, 11:23.

                              Comment


                                Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                Tai... nuotraukoje.
                                Matau techninį šaligatvį, dviračių taką ir nuogrindą. Nu tikrai nėra šaligatvio.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                  Matau techninį šaligatvį, dviračių taką ir nuogrindą. Nu tikrai nėra šaligatvio.
                                  VMS jums paaiškins, kad turite regos sutrikimų, nes jie čia mato šaligatvį.

                                  Comment


                                    Aš iš pradžių vengiau komentuoti, nes galvoju ar aš ,,ant tiek'' nesuprantu kas čia vyksta ar kas čia padaryta.

                                    Toje gatvės atkarpoje dvi eismo juostos, taip?

                                    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	49,1 kB ID:	1798359

                                    Jei taip, nu tai tada viskas aišku - negalima avtodievo dimensijos liesti, nes būsi prakeiktas tūkstančiui metų.

                                    Kokį dievą Poderskis (ar kiti VMS veikėjai) garbina, aš tuomet nežinau...

                                    https://vilnius.lt/lt/2020/01/13/gat...uonios-imones/

                                    „Visoms gatvėms norisi turėti normalius rekonstrukcijų projektus. Juk tai – pagrindinė miesto viešoji erdvė, kuri apima viską, kas vyksta mieste. Eidami gatve bendraujame, susitinkame, ja keliaujame į darbą, mokyklą, sportuojame, žodžiu – gyvename. Norime, kad gyvenimas būtų jaukus, patogus ir aktyvus. Ir nors projektų užsakymas iš išorės partnerių reiškia, kad remontai dažniausiai kainuos brangiau, bet jie bus kokybiškesni, pinigai bus išleisti tikslingai, o sutvarkytomis gatvėmis džiaugtis galėsime ilgiau. Tiesiog tai protingesnis būdas remontuoti“, – įsitikinęs P. Poderskis.

                                    Įmonės gaus savivaldybės suformuluotas projektavimo užduotis, kurių techniniam įvertinimui ir sąmatos parengimui turės savaitę laiko, o iš tos, kuri pasiūlys geriausią idėją bei kainą, ir bus perkama techninio projekto rengimo paslauga. Savivaldybės administracijos direktorius pabrėžia, kad projektai bus rengiami vadovaujantis ne tik Statybos techniniu reglamentu, bet ir savivaldybės pasitvirtintais standartais dėl pėsčiųjų, susisiekimo ir darnaus judumo principų.
                                    ''

                                    https://vilnius.lt/lt/2020/03/04/skl...eiklos-planas/

                                    ,, Numatoma gerinti miesto saugumą taikant inovatyvias technologijas, tobulinti susisiekimo jungtis, užtikrinti gerą judėjimo kokybę. ''



                                    Comment


                                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                      Aš iš pradžių vengiau komentuoti, nes galvoju ar aš ,,ant tiek'' nesuprantu kas čia vyksta ar kas čia padaryta.

                                      Toje gatvės atkarpoje dvi eismo juostos, taip?

                                      Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	49,1 kB ID:	1798359

                                      Jei taip, nu tai tada viskas aišku - negalima avtodievo dimensijos liesti, nes būsi prakeiktas tūkstančiui metų.

                                      Kokį dievą Poderskis (ar kiti VMS veikėjai) garbina, aš tuomet nežinau...

                                      https://vilnius.lt/lt/2020/01/13/gat...uonios-imones/

                                      „Visoms gatvėms norisi turėti normalius rekonstrukcijų projektus. Juk tai – pagrindinė miesto viešoji erdvė, kuri apima viską, kas vyksta mieste. Eidami gatve bendraujame, susitinkame, ja keliaujame į darbą, mokyklą, sportuojame, žodžiu – gyvename. Norime, kad gyvenimas būtų jaukus, patogus ir aktyvus. Ir nors projektų užsakymas iš išorės partnerių reiškia, kad remontai dažniausiai kainuos brangiau, bet jie bus kokybiškesni, pinigai bus išleisti tikslingai, o sutvarkytomis gatvėmis džiaugtis galėsime ilgiau. Tiesiog tai protingesnis būdas remontuoti“, – įsitikinęs P. Poderskis.

                                      Įmonės gaus savivaldybės suformuluotas projektavimo užduotis, kurių techniniam įvertinimui ir sąmatos parengimui turės savaitę laiko, o iš tos, kuri pasiūlys geriausią idėją bei kainą, ir bus perkama techninio projekto rengimo paslauga. Savivaldybės administracijos direktorius pabrėžia, kad projektai bus rengiami vadovaujantis ne tik Statybos techniniu reglamentu, bet ir savivaldybės pasitvirtintais standartais dėl pėsčiųjų, susisiekimo ir darnaus judumo principų.
                                      ''

                                      https://vilnius.lt/lt/2020/03/04/skl...eiklos-planas/

                                      ,, Numatoma gerinti miesto saugumą taikant inovatyvias technologijas, tobulinti susisiekimo jungtis, užtikrinti gerą judėjimo kokybę. ''


                                      Na Poderskio gynybai tik pasakysiu, kad šis projektas tikrai tikrai daug senesnis, nei pacituoti jo žodžiai. Buvo atvejų, kai pirko darbus ir pagal 10 metų senumo projektus.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        Na Poderskio gynybai tik pasakysiu, kad šis projektas tikrai tikrai daug senesnis, nei pacituoti jo žodžiai. Buvo atvejų, kai pirko darbus ir pagal 10 metų senumo projektus.
                                        Kam pirkti darbus pagal blogą projektą ir įbetonuoti blogus sprendimus daugybei metų į priekį? Ypač kai nauji sprendimai ryškiai pablogina situaciją. Apart varnelės padėjimo, kad nutiesta kažkiek metrų dvirtakio.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Kam pirkti darbus pagal blogą projektą ir įbetonuoti blogus sprendimus daugybei metų į priekį? Ypač kai nauji sprendimai ryškiai pablogina situaciją. Apart varnelės padėjimo, kad nutiesta kažkiek metrų dvirtakio.
                                          Ketina nelaukti daugybės metų ir sutvarkyti, greičiausiai tikrai dabar nesigavo, nes nebūtų smulkus pakeitimas, reiktų gatvę siaurinti. Gal neapgaus?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X