Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Projektuojamas jungiamasis takas nuo Šilo tilto link Vileišio tako (tuo pačiu rekonstruojant esamas trinkeles į dvirtakį)

    https://vilnius.lt/wp-content/upload..._VP-19-155.pdf

    Ne itin aišku, kas pavaizduota Pietinėje dalyje, eismas bendram sraute ar tik dviračiams skirta gatvės juosta? Klausimas, nes dvirtakis atsišakoja į dvi kryptis ir vėl į gatvę sueina.
    Paskutinis taisė Riedis; 2020.04.08, 16:03.

    Comment


      P. Vileišio g. bus bendro eismo su dviračių pirmenybe. Tai iš principo vienpusiai dviračių takai su trinkelių skiriamąja juosta, per kuriuos galės važiuot vietiniai gyventojai. Pločiai tokie, kad negalės lenkti. Tai čia tas ir pavaizduota. Ta gatvė turi turėti jungtį su kitomis gatvėmis, o dviračių takai turi atsiskirti į atskirą taką. Tai matyt tai ir sugalvojo sujungti, kaip pavaizduota.
      Paskutinis taisė Creatium; 2020.04.08, 17:38.

      Comment


        Kažkas naujo neseniai sutvarkytoje Naugarduko gatvėje.

        Šimašius:

        Šiandien daug naujienų, ir labai džiugu, kad ne visos jos susijusios su virusu. Darbai mieste tęsiasi. Vieną iš jų - Naugarduko gatvės humanizavimo projektą, ir kitus Naujamiestyje vykstančius pokyčius - pristatysime šiandien 17 val., ir visus kviečiu dalyvauti, susipažinti, klausti, komentuoti
        Jei trumpai - siekiame, kad Naujamiestis taptų jaukesnis, žalesnis, su atkurtomis alėjomis, atsirastų kokybiškų viešųjų erdvių, su platesniais šaligatviais, su dviračių takais, ir daug kur siauresnėmis transporto juostomis, kad kelių gaideliai nelakstytų.
        Kelias vizualizacijas prisegu, ir laukiu visų šiandien 17:00 stebėti transliaciją čia: http://zoom.us/j/581122101.


        Comment


          Labai neblogas progresas Erfurto gatvėje per 3 savaites:





          Prie Minties gimnazijos pradėjo dėti plyteles. Panašu kad dviračių takas bus šiek tiek žemiau negu šaligatvis:

          Comment


            Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
            Labai neblogas progresas Erfurto gatvėje per 3 savaites:


            Standartinė klaida prie prekybos statinių nedaryti jokio išplatėjimo. Vienas sustos kažko nusipirkti, kitas mesis į šoną ant dvirtakio ir vėl bus straipsnis apie sužvėrėjusius žudikus-dviratininkus...

            Comment


              Plotis ten abiejų takų bus 2,5 metro. Tai kaip ir normaliai, kad nebūtų mėtymosi. Neturėtų kilt problemų. Šitas takas bus vienas tiesiausių.

              Picusiaubas pasidalink foto Citify: https://citify.eu/erfurto-g-dviraciu-takas/
              Paskutinis taisė Creatium; 2020.04.18, 08:44.

              Comment


                Teoriškai takų plotis parenkamas pagal eismo srautą, tad arba visoje atkarpoje per platus 2,5 m šaligatvis, o ties kiosku noramaliai, arba visur normaliai, o mėtysis ties kiosku.

                Comment


                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                  TECHNINĖ SPECIFIKACIJA. Gurių g. – Juodojo kelio ir Tolimosios g. – Juodojo kelio sankryžų rekonstravimas

                  https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=509195

                  Įrengs 2 šviesoforines sankryžas, įsibėgėjimo ir posūkių juostas (Ginthus nepatiks manau ) ir keista, kad dviračių takas numatytas tik Tolimojoje gatvėje, nors bendrajame plane pažymėta, kad ir Juodajame kelyje ir Gurių g. turėtų būti.
                  Tikrai keista. Dviračių takas tarp Gurių ir Tolimosios g. nenumatytas, tuo tarpu Juodajame kelyje nuo Tolimosios g. dviračių takas eina LIDL pusėje ir baigsis ties įsukimu į LIDL rampą Šios dviračių tako atkarpos PP nebuvo... O verčiau būtų projektavę nuo Gurių iki Tolimosios g. - tie patys 170 metrų...
                  Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2020.04.19, 15:27.

                  Comment


                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                    TECHNINĖ SPECIFIKACIJA. Gurių g. – Juodojo kelio ir Tolimosios g. – Juodojo kelio sankryžų rekonstravimas



                    Įrengs 2 šviesoforines sankryžas, įsibėgėjimo ir posūkių juostas (Ginthus nepatiks manau ) ir keista, kad dviračių takas numatytas tik Tolimojoje gatvėje, nors bendrajame plane pažymėta, kad ir Juodajame kelyje ir Gurių g. turėtų būti.
                    Nuo Gurių g. Iki Tolimosios g. Turėjo būti mišrus pėsčiųjų/dviračių takas, pagal anksčiau skelbtame projekte pavaizduotus kelio ženklus projekte. Po korekcijos atsirado šaligatvio plytelės neregiams, bet nebėra ženklo apie mišrios paskirties šaligatvį.

                    Realiai vietos atskiram dviračių takui ten dabar nėra, reiktų išpirkti dalį Juodojo kelio 33 adresu pažymėto sklypo, na o tokios papildomos procedūros aišku užtrunka ir brangina projektą.
                    Paskutinis taisė adomazzz; 2020.04.19, 23:52.

                    Comment


                      Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                      Realiai vietos atskiram dviračių takui ten dabar nėra, reiktų išpirkti dalį Juodojo kelio 33 adresu pažymėto sklypo, na o tokios papildomos procedūros aišku užtrunka ir brangina projektą.
                      Keistas pareiškimas. Pagal darnaus judumo prioritetų piraminę, vienos neužtekti galėjo tik automobiliams, esantiems prioritetų gale, bet jiems kažkodėl vietos atsirado net 4 eismo juostoms. Taip kad ne vietos nėra, o prioritetai kiti.
                      P.S. tiesa dar ir tvorelėmis iš abiejų pusių aptvėrė. Kiekviena iš jų atima po 0,5m erdvės, tad dar 1m pločio ne tiems prioritetams. Taip kad vietos čia sočiai, nėra tik noro pagaliau išsivaduoti nuo sovietinio ugdymosi.
                      Paskutinis taisė Ginthus; 2020.04.20, 06:26.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Keistas pareiškimas. Pagal darnaus judumo prioritetų piraminę, vienos neužtekti galėjo tik automobiliams, esantiems prioritetų gale, bet jiems kažkodėl vietos atsirado net 4 eismo juostoms. Taip kad ne vietos nėra, o prioritetai kiti.
                        P.S. tiesa dar ir tvorelėmis iš abiejų pusių aptvėrė. Kiekviena iš jų atima po 0,5m erdvės, tad dar 1m pločio ne tiems prioritetams. Taip kad vietos čia sočiai, nėra tik noro pagaliau išsivaduoti nuo sovietinio ugdymosi.
                        Aš irgi esu už dviračių takus, bet šioje vietoje nesutinku, kadangi manau kad į kiekvieną atvejį reikia žiūrėti atskirai o ne aklai pagal darnaus judrumo piramidę ir skirtingose vietose dėl skirtingų priežasčių tie prioritetai susikeičia vietomis.

                        100 metrų dviračių tako atkarpa nuo Gurių g. Iki Tolimosios g. Labai stipriai dviratininkų gyvenimo kokybės nepagerintų, na o automobiliams reikia tų visų 4 juostų - jeigu sumažėtų bent viena juosta susidarytų avarinės situacijos ir kamščiai tarp sankryžų ( jau dabar piko valandomis būna spūstys nuo Gurių g. Sankryžos iki Tolimosios g.)

                        ​​​​​​

                        Comment


                          Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                          Aš irgi esu už dviračių takus, bet šioje vietoje nesutinku, kadangi manau kad į kiekvieną atvejį reikia žiūrėti atskirai o ne aklai pagal darnaus judrumo piramidę ir skirtingose vietose dėl skirtingų priežasčių tie prioritetai susikeičia vietomis.

                          100 metrų dviračių tako atkarpa nuo Gurių g. Iki Tolimosios g. Labai stipriai dviratininkų gyvenimo kokybės nepagerintų, na o automobiliams reikia tų visų 4 juostų - jeigu sumažėtų bent viena juosta susidarytų avarinės situacijos ir kamščiai tarp sankryžų ( jau dabar piko valandomis būna spūstys nuo Gurių g. Sankryžos iki Tolimosios g.)

                          ​​​​​​
                          Kiekvienoje taisyklėje turi būti išimtys? Tuomet tos išimtys pavirsta į taisyklę.
                          Kamščiai yra pats kvailiausias argumentas. Juostų skaičiaus didinimas jų niekaip nesprendžia. Tamsta apskritai suvokiat darnaus judumo principą?
                          O saugumo prasme - viskas atvirkščiai, nes čia tiesiog skatinami kryžminiai rikiavimaisi, tad saugumu net nekvepia.

                          Comment


                            Pažymėjo (užpylė termoplastiko ar pan.) Laisvės pr. dviračių tako pervažoje per Rygos g.

                            Click image for larger version

Name:	3212020143652.jpg
Views:	1
Size:	219,5 kB
ID:	1797618

                            Pro: Teoriškai galima pervažiuoti nenulipus
                            Con: Iškilūs kvadratai kaip tarka (jei tenka prasilenkti ar apvažiuoti dangtį)

                            P.S. Pilaitės pr. nuo Spaudos iki Laisvės pr. didžioji dalis dvirtakio su tamsiuoju sluoksniu asfalto. Šaligatvis beveik visas.

                            Comment


                              Taip atrodė Rinktinės gatvė, kurioje dabar tiesiamas naujas dviračių takas. Tai buvo vos ne vienintelė vieta Žirmūnuose, kur augalija buvo prižiūrima (aišku ne VMS) ir žmonės reguliariai apkirpdavo šiuos ilgus metus augančius ir gatvei jaukumo suteikiančius krūmus:



                              Taip buvo iki tol, kol neatėjo specialiai apmokyti auksčiausios klasės VMS debilai (sorry, bet joks kitoks terminas netinka) su pjūklais, dabar viskas atrodo štai taip:





                              Toli gražu nesu medžių ir krūmų gynėjas, bet what the actual f#ck čia yra? Kam to reikėjo? Nuotraukose puikiai matosi, kad vietos ir šaligatviui, ir dvirtakiui, ir apšvietimui yra tiesiog belenkiek, pačių projekte numatyta žalumos juosta, kurioje kaip tik ir buvo šitie krūmai:



                              Dabar netgi jeigu jie pasodins savo skystus sodinukus, kažkas panašaus užaugs tik po kokių 15-20 metų. Well done, VMS, well done...

                              Comment


                                Panašu, kad paaukojo krūmus, kad išsaugoti 1 medį (kur žmogus eina 2 foto) ir sutaupyt darbo pertiest pėščiųjų taką (kuris teoriškai galėjo pavingiuoti). Gal tik kiek toliau (į šiaurę) būtų neadekvatu pėsčiuosius vesti palei pat namo balkonus ir sprendimas tinkamas.

                                Comment


                                  Vilnius juda paaiškina

                                  https://www.facebook.com/vilniusjuda...64302487308661

                                  Comment


                                    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                                    "Projektas pakoreguotas siekiant išsaugoti medžius" - verčiant iš VMS činovnikų melo "išsaugoti vieną pusiau išdžiuvusį medį". Ta prasme, be keismažodžių trūksta žodžių aprašyti šiuos žmones... Tiesiog įdomu suprasti, jiems tas vienas medis rimtai įneša daugiau į bendrą gatvės vaizdą, nei puikios būklės krūmų linija? Rimtai? Net šitoje jų pačių įkeltoje nuotraukoje?

                                    Comment


                                      Tokiais krūmais reiktų pėsčiųjų takus atitverti nuo gatvės visokiuse Laisvės pr, o čia kažkokios tragedijos nėra, geriau negu kad bandytų sutalpinti abu takus matomame vaizde ir dėl to reiktų nukirsti ne tik tą medį bet dar ir apkapoti augančių palei namą medžių šaknis.

                                      Comment


                                        Sprendžiant iš stulpų padėties, tai gatvė dar netgi platinama. O taip pat labsi neaišku, kodėl negslima buvo kabelius tiesti techniniame šalygatvyje, bet reikėjo būtinai rausti po krūmais?

                                        Comment


                                          Ne tiek ir daug tokiu gatviu Vilniuje kur turetu skiriamaja krumu linija. Sioje vietoje tie krumai buvo visiskas geris.
                                          flickr >>>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X