Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O tai kokios problemos tuos konteinerius patraukti? Negi tvarkaumiesta nereaguoja?

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Architektų g. Trikampiukai ties viena juosta yra, ties kita nebėra
      Gal todel kad reiketu prisimint KET, kad dviračiu pervaža nesuteikia dviratininkams pirmuma. Bet išsukantis iš gatves vairuotojai privalo praleisti visus, taip pat ir dviratininkus, ka ir primena trikampiukai ties kita juosta.

      Comment


        Bet įsukantys irgi turi praleist pagrindine gatve važiuojančius.

        Comment


          Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

          Gal todel kad reiketu prisimint KET, kad dviračiu pervaža nesuteikia dviratininkams pirmuma. Bet išsukantis iš gatves vairuotojai privalo praleisti visus, taip pat ir dviratininkus, ka ir primena trikampiukai ties kita juosta.
          Tai kodėl tada nėra kitoje viaduko pusėje išsukančiam transportui ties pervaža? Čia yra visiškas error'as su tais žymėjimais. Pareport'inau šiuos takus. Galit sekti oficialius atsakymus ir galbūt veiksmus. Nors net iš teigiamų atsakymų per daug nesitikėkit – buvau gavęs atsakymą 2018 m. (https://tvarkaumiesta.lt/problem/70727), kad dar tais pačiais metais Ateities g./Baltupio g. užsakys takų jungties projektą tarp esamų ilgų takų, tai jokiuose planuose ar net ateities planų žemėlapiuose tai neatsispindi. Tiesa, bent demontavo tą savavališką tvorą, tai dabar galima per atsiradūsį purvyną pravažiuot saugiai.

          https://tvarkaumiesta.lt/problem/141399
          https://tvarkaumiesta.lt/problem/141401
          https://tvarkaumiesta.lt/problem/141403
          https://tvarkaumiesta.lt/problem/141405
          https://tvarkaumiesta.lt/problem/141406

          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Architektų g. Šiaurės vakarinis viadukas.

          Viena pervaža raudona, kita ne. Trikampiukų nėra, nors kelio ženklas „duoti kelią” yra:

          Click image for larger version

Name:	20200310_154747.jpg
Views:	18
Size:	217,3 kB
ID:	1788505

          Comment


            Jeigu šiemet pavyks įgyvendinti takus arčiau centrinės miesto dalies, visai tikėtina, kad kitamet pajudės šiaurės-vakarų dalies jungtys, tuo pačiu ir Baltupio-Ateities g. 2021m. pažymėta. Spėju blogiausiu atveju 2022m. sutvarkys. Tiems techninių projektų rengimams nemažai lėšų skiriama.

            Comment



              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
              Atkarpoje su esamu asfaltu, kur vyksta tranzitinis eismas, parkavimo vietų gatvėje nėra, išskyrus vienoje pusėje ties berods Japonijos ambasada (rezervuotos). Lakstūnų tikrai pasitaiko, bet kaži ar verta dviračių juosta tik asfalto dalyje. To akmeninio grindinio tikrai nejudins, o ten labiausiai pokyčių su parkavimu ir juosta manau reikia. Antono žemėlapyje Čiurlionio g. atkarpa pažymėta 2022m. Vėlgi pabrėžiu, kad čia preliminarios idėjos iš 2019m. lapkričio mėnesio.

              Click image for larger version Name:	iki 2023 patobulinta.jpg Views:	1 Size:	240,4 kB ID:	1788394
              Tiesa, dėl grubaus syžymėjimo neįsižiūrėjau, jog bus ne tik ta Ateities g./Baltupio g. sutvarkyta, bet takas net prasitęs iki Didlaukio g. naujai pastatyto tako.

              Visgi prioreitetus asmeniškai keisčiau keliose atkarpose. Erfurto g. taką statyčiau ne 2020 m., o taikyčiau datas statant kartu ir tiltą per Nerį į Vingio parką, t. y. vėliau, o aplink Lazdynus ir taip jau yra takas. Plytinės g. takas miškuose į Vilniaus rajoną yra kažkodėl labiau prioritetinis nei šiaurės vakariniai itin tankiai apgyvendinti mikrorajonai. Balsių soduose tas žiedas (trikampis) reikalingas aplink mokyklą, bet vietoj tako į Europos parką labiau prioritetizuoti reiktų vėlgi tuos pačius senus mikrorajonus šiaurės vakaruose, nes soduose takai surinks moksleivius važiuojančius į mokyklą, o senuose mikrorajonuose takai jungtų ne tik mokyklas, bet būdų aktualūs nukeliaut dirbantiesiems link darbų centro kryptimi.

              Beje, jei dar ta žemėlapio nuoroda aktyvi ir žemėlapis antaujinamas – norėtųsi gauti nuorodą.

              Comment


                Nemenčinės pl. netoli Antavilių. Anksčiau buvo atitvarai nuo automobilių. Dabar buvo papildyta „šrapnelio siena” nuo pėsčiųjų, nors ten net ne bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, o būtent dviračių takas. Patekimas į gyvenamuosius namus jau seniai buvo užblokuotas kitoje kelio pusėje, tad pėsčiųjų ten net negali būti, nes nėra ką jiem veikti kitoj pusėj:

                Click image for larger version

Name:	20200318_160906.jpg
Views:	11
Size:	264,3 kB
ID:	1790432

                Click image for larger version

Name:	20200318_161010.jpg
Views:	13
Size:	235,1 kB
ID:	1790433

                Ties Nemenčinės pl./Antavilių g., sumontuoti nauji atitvarai virš upelio. Geriau už tuos pinigus šalia būtų kelis pavienius kanjonus sutvarkę. Po pažadų pratęsimo, šią atkaprą numato tik 2023 m. rekonstruoti, dar 3 m. laukimas yra daug:

                Click image for larger version

Name:	20200318_161450.jpg
Views:	12
Size:	296,4 kB
ID:	1790434

                Click image for larger version

Name:	20200318_161442.jpg
Views:	11
Size:	294,7 kB
ID:	1790435


                Comment


                  Šitus atitvarus turėtų pervadinti į vairų gaudytuvus. Gaila "ragiukų" mada praėjus.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                    Šitus atitvarus turėtų pervadinti į vairų gaudytuvus. Gaila "ragiukų" mada praėjus.
                    Būtų įdomu pamatyti, kas tai yra.

                    Dėl Nemenčinės pl. tų tvorelių, tai, galbūt, norėta apsaugoti dviratininkus, kad neįvažiuotų kaktomuša į gatvę, nes ten visiškai nebelikę bortų. Praeitais metais buldozeriais atliekant žemių nugremžimą nuo užleisto dvriačių asfalto, matyt, dar pačio dvirtakio nugremžė su tais bortų likučiais pakraščiuose. Šiaip jau yra precedentas Žaliųjų Ežerų g., kur buvo pėsčiųjų atitravai, o po to perdaryta į mašinų atmušėjus, nors ir žamiausios saugumo klasės. Senas vaizdas (visa atkarpa dabar tokia, kaip nuorodos kairė pusė, bet be „antro aukšto” į atkarpos tolį): https://www.google.com/maps/@54.7522...7i13312!8i6656

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                      Būtų įdomu pamatyti, kas tai yra.
                      Šita dutūkstantųjų klasika. Idealiai gaudo visas vertikalias kliūtis šonuose. Medelius, krūmus, stulpus...

                      Click image for larger version  Name:	why-and-how-to-install-bar-ends-on-a-mountain-bike-4.jpg Views:	1 Size:	57,5 kB ID:	1790576

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Šita dutūkstantųjų klasika. Idealiai gaudo visas vertikalias kliūtis šonuose. Medelius, krūmus, stulpus...

                        Click image for larger version Name:	why-and-how-to-install-bar-ends-on-a-mountain-bike-4.jpg Views:	1 Size:	57,5 kB ID:	1790576
                        Geras daiktas, špyga taukuota..., ne vieną rankinuką esu nunešęs jų pagalba moterims, kurios trypčiojo ant dviračių takų

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Prie „LitGrid” duomenų centro, Viršuliškių skersgatvis ir nuorodos į statybų klaidas:

                          https://tvarkaumiesta.lt/problem/130209, https://tvarkaumiesta.lt/problem/130210, https://tvarkaumiesta.lt/problem/130211, https://tvarkaumiesta.lt/problem/130212, https://tvarkaumiesta.lt/problem/130213.

                          Click image for larger version

Name:	20191226_134043.jpg
Views:	36
Size:	200,6 kB
ID:	1772208

                          Click image for larger version

Name:	20191226_134245.jpg
Views:	17
Size:	200,2 kB
ID:	1772209

                          Click image for larger version

Name:	20191226_134352.jpg
Views:	15
Size:	200,4 kB
ID:	1772210

                          Yra apšvietimas iš viršaus, bet esant priedangai nuo pastato – mažiau saugu, nors grotos permatomos žiūrint statmenai:

                          Click image for larger version

Name:	20191226_134545.jpg
Views:	15
Size:	194,3 kB
ID:	1772211

                          Click image for larger version

Name:	20191226_134617.jpg
Views:	16
Size:	197,9 kB
ID:	1772212

                          Click image for larger version

Name:	20191226_134647.jpg
Views:	16
Size:	203,5 kB
ID:	1772213

                          Click image for larger version

Name:	20191226_134658.jpg
Views:	15
Size:	204,1 kB
ID:	1772214

                          Click image for larger version

Name:	20191226_134740.jpg
Views:	17
Size:	205,9 kB
ID:	1772215

                          Click image for larger version

Name:	20191226_134821.jpg
Views:	16
Size:	194,8 kB
ID:	1772216

                          Click image for larger version

Name:	20191226_134932.jpg
Views:	15
Size:	193,3 kB
ID:	1772217

                          Click image for larger version

Name:	20191226_134946.jpg
Views:	15
Size:	197,2 kB
ID:	1772218

                          Click image for larger version

Name:	20191226_135013.jpg
Views:	17
Size:	206,0 kB
ID:	1772219
                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Šiandien perdarinėja:
                          Click image for larger version Name:	IMG_20200120_120845.jpg Views:	1 Size:	295,5 kB ID:	1776818
                          Nuėmė geltonus apvadus.
                          Saldūs tie karo veiksmų vaisiai, kaip bebūtų. Jau pakankamai džiaugiausi perdarymais, o pasirodo asilai dar ir rekonstruot turės, jei nenusimuilins. 3 skirtingi atsakymai į tas 5-ias probelmas nuorodose:

                          1) dėkojame už informaciją. Prie pastato esama infrastruktūra pagal garantinius įsipareigojimus pavasarį bus perdaroma.

                          2) Dėkojame už informaciją. Prie pastato esama infrastruktūra pagal garantinius įsipareigojimus pavasarį bus perdaroma. Pagal turimą informaciją kelio ženklai šiuo metu pakoreguoti.

                          3) Dėkojame už informaciją. Prie pastato esama infrastruktūra pagal garantinius įsipareigojimus pavasarį bus perdaroma. Pagal turimą informaciją kelio ženklas šiuo metu atitrauktas nuo dviračių tako.
                          Įtariu, gal atitrauks arba platins pėsčiųjų perėją ties Šešuolių g., o dviračių pervažą paslinks, kad el. apšvietimo stulpas atsidurtų tarp pervažos ir perėjos. Galbūt bandys platint šaligatvį, kuris, panašu, kad per siauras prie tvoros.

                          Statybų skyrius, tame „Tvarkau miestą”, kol kas vienareikšmiškai labiausiai nusipelnė pagarbos.

                          Comment


                            Apkasų g. dviračių takas ir Žalgirio, Rinktinės ir Trimitų g. atkarpos. Projektas keistas, kad išsaugoti medžius, t.y. susiaurėja šaligatviai vietomis, pasikeitusi jų kryptis.

                            Šiandien intensyviai dirbo ir Linkmenų g. atkarpoje.











                            https://citify.eu/apkasu-g-dviraciu-...tu-g-atkarpos/

                            Comment


                              Pradėtas tiesti Rinktinės g. dviračių takas. Kol kas keičiami bortai, atnaujinamas apšvietimas, ardomos kitos kietosios dangos.















                              https://citify.eu/rinktines-g-dviraciu-takas/

                              Comment


                                Sunkiai įsivaizduoju kaip talpins ties Baltic petroleum (paskutinė nuotrauka). Ten susijęs su dvirtakiu/šaligatviu dangos ardymas? Gal nukas tą šlaitą?
                                Paskutinis taisė Riedis; 2020.03.26, 21:10.

                                Comment


                                  Nežinau ar nukas, bet takai eis ten, kur nuskustas asfaltas:

                                  Click image for larger version

Name:	Annotation 2020-03-26 212058.jpg
Views:	6
Size:	298,5 kB
ID:	1792258

                                  Comment


                                    https://citify.eu/pozemine-pereja-po-a1/ projektas juda (foto šiandien):

                                    Comment


                                      Pradėjo krapštyti Erfurto taką prie Minties gimnazijos (bent jau panašu į tai). Tikiuosi nepaliks šitaip kokiam pusmečiui.


                                      Comment


                                        Pilaitės pr. takas dasikasė iki Laisvės pr.:

                                        Click image for larger version

Name:	K761-1.jpg
Views:	6
Size:	49,5 kB
ID:	1793238

                                        Comment


                                          Savivaldybė pateikė šių metų darbų planus: bus išasfaltuota 25 km gatvių, 15 km žvyrkelių ir suremontuota 34 km šaligatvių
                                          https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...km-saligatviu/ .

                                          Iš viso <...> šiemet bus skirta <...> dviračių takų tiesimui dar 1 mln. eurų.
                                          <...>
                                          Geros žinios laukia ir dviratininkų: šįmet planuojama nuteisti apie 20 km naujų dviračių ir pėsčiųjų takų ar jų jungčių. Skaičiuojama, kad bendros investicijos į dviračių ir dalies pėsčiųjų infrastruktūros gerinimą šiemet sieks apie 6,5 mln. eurų biudžeto lėšų. Artimiausiu metu planuojama pradėti tiesti jungtis „Žirmūnų trikampyje“ – Žirmūnų, Minties ir Tuskulėnų gatvėse, Rinktinės,, Širvintų, Kernavės gatvėse, tęsti darbus Pilaitės prospekte, Šiaurinėje miesto teritorijoje – Neries Senvagės teritorijoje bei palei Linkmenų g., Giedraičių, Apkasų gatvėse. Darbus vasarą planuojama pradėti Žalgirio, T.Narbuto gatvėse, kairiajame Neries krante, taip pat P.Vileišio gatvėje. Dviračių takai taip pat projektuojami Šiaurinėje, Erfurto, Algirdo, Geležinkelio, Dariaus ir Girėno gatvėse Balsių, Ragučio gatvėse ir kitur.

                                          Savivaldybė siekia vis daugiau darbų atlikti ne tik atnaujindama susidėvėjusią infrastruktūrą, bet ir iš esmės pertvarkydama gatves bei sankryžas, taip užtikrinant patogesnį pėsčiųjų ir dviratininkų judėjimą, saugesnę aplinką visiems eismo dalyviams bei kokybiškesnius eismo organizavimo sprendimus. Šiais metais planuojama pradėti tokius darbus Šilo ir Viršupio gatvių sankryžoje, Varnės gatvėje, Gurių g. ir Juodojo kelio bei Juodojo kelio ir Tolimosios g. sankryžose ir kitose vietose.
                                          Čia detaliau apie tiesiamus takus: https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...viraciu-takai/

                                          Apgailėtinai atrodo 5-asis (žemiau esantis) punktas. Pasakų parke visi takai asfaltuoti, šone didžiulė pieva, o nesugeba padaryti atskiro dviračių tako commute'inimui. Ten gi ne rekreacijai takelis turi būti, o normalus greitam susisiekimui, kai ryte skubi į darbą. Net rekreacinius takus kitose miesto vietose tiesia atskirus, Birutės vingis (Birutės g., Žvėryne), etc. Juk tai bus Lazdynų su Karoliniškėmis vienintelė galima normali jungtis (viadukas nuo troleibusų žiedo per Laisvės pr. tiesiog per siauras). Apgailėtina. Dar prieš porą metų buvo siūlyti ir sprendiniai iš visuomenės, bet visgi liekama prie senų užmanymų papaišytų „schemutėse ant servetėlių”.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X