Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nežinau ar nukas, bet takai eis ten, kur nuskustas asfaltas:

    Click image for larger version

Name:	Annotation 2020-03-26 212058.jpg
Views:	1
Size:	298,5 kB
ID:	1792258

    Comment


      https://citify.eu/pozemine-pereja-po-a1/ projektas juda (foto šiandien):

      Comment


        Pradėjo krapštyti Erfurto taką prie Minties gimnazijos (bent jau panašu į tai). Tikiuosi nepaliks šitaip kokiam pusmečiui.


        Comment


          Pilaitės pr. takas dasikasė iki Laisvės pr.:

          Click image for larger version

Name:	K761-1.jpg
Views:	1
Size:	49,5 kB
ID:	1793238

          Comment


            Savivaldybė pateikė šių metų darbų planus: bus išasfaltuota 25 km gatvių, 15 km žvyrkelių ir suremontuota 34 km šaligatvių
            https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...km-saligatviu/ .

            Iš viso <...> šiemet bus skirta <...> dviračių takų tiesimui dar 1 mln. eurų.
            <...>
            Geros žinios laukia ir dviratininkų: šįmet planuojama nuteisti apie 20 km naujų dviračių ir pėsčiųjų takų ar jų jungčių. Skaičiuojama, kad bendros investicijos į dviračių ir dalies pėsčiųjų infrastruktūros gerinimą šiemet sieks apie 6,5 mln. eurų biudžeto lėšų. Artimiausiu metu planuojama pradėti tiesti jungtis „Žirmūnų trikampyje“ – Žirmūnų, Minties ir Tuskulėnų gatvėse, Rinktinės,, Širvintų, Kernavės gatvėse, tęsti darbus Pilaitės prospekte, Šiaurinėje miesto teritorijoje – Neries Senvagės teritorijoje bei palei Linkmenų g., Giedraičių, Apkasų gatvėse. Darbus vasarą planuojama pradėti Žalgirio, T.Narbuto gatvėse, kairiajame Neries krante, taip pat P.Vileišio gatvėje. Dviračių takai taip pat projektuojami Šiaurinėje, Erfurto, Algirdo, Geležinkelio, Dariaus ir Girėno gatvėse Balsių, Ragučio gatvėse ir kitur.

            Savivaldybė siekia vis daugiau darbų atlikti ne tik atnaujindama susidėvėjusią infrastruktūrą, bet ir iš esmės pertvarkydama gatves bei sankryžas, taip užtikrinant patogesnį pėsčiųjų ir dviratininkų judėjimą, saugesnę aplinką visiems eismo dalyviams bei kokybiškesnius eismo organizavimo sprendimus. Šiais metais planuojama pradėti tokius darbus Šilo ir Viršupio gatvių sankryžoje, Varnės gatvėje, Gurių g. ir Juodojo kelio bei Juodojo kelio ir Tolimosios g. sankryžose ir kitose vietose.
            Čia detaliau apie tiesiamus takus: https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...viraciu-takai/

            Apgailėtinai atrodo 5-asis (žemiau esantis) punktas. Pasakų parke visi takai asfaltuoti, šone didžiulė pieva, o nesugeba padaryti atskiro dviračių tako commute'inimui. Ten gi ne rekreacijai takelis turi būti, o normalus greitam susisiekimui, kai ryte skubi į darbą. Net rekreacinius takus kitose miesto vietose tiesia atskirus, Birutės vingis (Birutės g., Žvėryne), etc. Juk tai bus Lazdynų su Karoliniškėmis vienintelė galima normali jungtis (viadukas nuo troleibusų žiedo per Laisvės pr. tiesiog per siauras). Apgailėtina. Dar prieš porą metų buvo siūlyti ir sprendiniai iš visuomenės, bet visgi liekama prie senų užmanymų papaišytų „schemutėse ant servetėlių”.

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Apgailėtinai atrodo 5-asis (žemiau esantis) punktas. Pasakų parke visi takai asfaltuoti, šone didžiulė pieva, o nesugeba padaryti atskiro dviračių tako commute'inimui. Ten gi ne rekreacijai takelis turi būti, o normalus greitam susisiekimui, kai ryte skubi į darbą. Net rekreacinius takus kitose miesto vietose tiesia atskirus, Birutės vingis (Birutės g., Žvėryne), etc. Juk tai bus Lazdynų su Karoliniškėmis vienintelė galima normali jungtis (viadukas nuo troleibusų žiedo per Laisvės pr. tiesiog per siauras). Apgailėtina. Dar prieš porą metų buvo siūlyti ir sprendiniai iš visuomenės, bet visgi liekama prie senų užmanymų papaišytų „schemutėse ant servetėlių”.
              O gal aiški trasa Pasakų parke? Nes esu matęs kelis variantus, man geriausiai atrodė palei Laisvės pr., nes tiesiai per parką gaunasi didesnis gradientas.

              Comment


                Man matytas tik tas variantas, kaip pažymėta schemoje viršuje kairėje ir, kaip rodo Google žemėlpalio pažymėtas takelis, t. y. tarp medžių, kur dabar apšviestas pėsčiųjų takas. Įdomu pamatyt būtų variantą palei Laisvės pr. Tokį siūlymą mačiau tik viešinant bendrąjį planą ar kažkokį susijusį gal darnaus judumo planą, kur buvo teigiama, jog dviračių takai turi būti šalia magistralinių gatvių.

                Click image for larger version

Name:	LSD_parkas.png
Views:	1
Size:	263,6 kB
ID:	1793574

                https://www.google.com/maps/@54.6834...7i13312!8i6656

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Man matytas tik tas variantas, kaip pažymėta schemoje viršuje kairėje ir, kaip rodo Google žemėlpalio pažymėtas takelis, t. y. tarp medžių, kur dabar apšviestas pėsčiųjų takas. Įdomu pamatyt būtų variantą palei Laisvės pr. Tokį siūlymą mačiau tik viešinant bendrąjį planą ar kažkokį susijusį gal darnaus judumo planą, kur buvo teigiama, jog dviračių takai turi būti šalia magistralinių gatvių.
                  Ne, aš šitą ir laikau tuo variantu palei Laisvės pr. Kažkur lygtais teko matyti pabraižymus dar giliau į parką, bet neberandu kur ir gal šiaip buvo linija nušokus nuo koordinačių, o gal apskritai painioju vietas. Ačiū už brėžinį

                  Comment


                    Netikėtai išdygusi atkarpa ties Žirmūnų/Tuskulėnų žiedu susijungianti su EuroVelo:

                    Click image for larger version

Name:	20200403_171922.jpg
Views:	1
Size:	118,0 kB
ID:	1793818

                    Click image for larger version

Name:	332020171046.jpg
Views:	1
Size:	228,1 kB
ID:	1793819

                    Click image for larger version

Name:	332020171153.jpg
Views:	1
Size:	256,8 kB
ID:	1793820

                    Click image for larger version

Name:	33202017122.jpg
Views:	1
Size:	248,4 kB
ID:	1793821

                    Comment


                      Pilaitės pr. likusi atkarpa:
                      Click image for larger version  Name:	332020172840.jpg Views:	1 Size:	256,2 kB ID:	1793843

                      Click image for larger version  Name:	332020172929.jpg Views:	1 Size:	216,9 kB ID:	1793842

                      Click image for larger version  Name:	332020172954.jpg Views:	1 Size:	293,8 kB ID:	1793841

                      Click image for larger version  Name:	332020173027.jpg Views:	1 Size:	297,5 kB ID:	1793840

                      Click image for larger version  Name:	332020173115.jpg Views:	2 Size:	227,1 kB ID:	1793839



                      Click image for larger version  Name:	332020173231.jpg Views:	1 Size:	239,7 kB ID:	1793838

                      Click image for larger version  Name:	332020173257.jpg Views:	1 Size:	244,1 kB ID:	1793837

                      Comment


                        Nežinojau, kad jau prasidėjo darbai ties Gariūnais ir Grigiškėmis.
                        Ties Gariūnais raus pėsčiųjų perėją? (berods). Vaizdas atvažiuoajnt nuo Grigiškių
                        Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	25,4 kB ID:	1794250

                        Už Grigiškių, ties Tvirtove taip pat stovi poliakalė viadukui
                        Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	71,4 kB ID:	1794252 Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	52,4 kB ID:	1794251

                        Comment


                        • Sula
                          Sula commented
                          Editing a comment
                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          O kam ties Gariūnais perėja, jei praeiti galima po viaduku? Ten gal nuvažiavimą nuo A1 centro link tvarkys.
                          Ten jau seniau suplanuota požeminė perėja. Niekas iki viaduko nuo Maxima Bazės neina - ten net tako doro nėra.
                          Kamikadzės eina per magistralę, jau ne viena auka ten buvusi.
                          O ties Tvirtove, įtariu, bus gyvūnų, o ne žmonių perėja.

                        • alga
                          alga commented
                          Editing a comment
                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          O kam ties Gariūnais perėja, jei praeiti galima po viaduku? Ten gal nuvažiavimą nuo A1 centro link tvarkys.
                          https://citify.eu/pozemine-pereja-po-a1/

                          Dabar jei važiuoji dviračiu iš Lazdynų link Kirtimų, turi kirsti tas užlipimo/nulipimo į A1 rampas. Į Maxima bazę pėsčiomis pakliūti išvis nesmagu, Pirklių g. nėr šaligatvio kokiam puskilometry. Be to, šita perėja susies Grigiškių dvirtakį su Gariūnais/Lazdynais, dabar tenka pavingiuoti važiuiojamąja dalimi per Pirklių/Mamoničių g.

                        • mantasm
                          mantasm commented
                          Editing a comment
                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Ten jau seniau suplanuota požeminė perėja. Niekas iki viaduko nuo Maxima Bazės neina - ten net tako doro nėra.
                          Kamikadzės eina per magistralę, jau ne viena auka ten buvusi.
                          O ties Tvirtove, įtariu, bus gyvūnų, o ne žmonių perėja.
                          Ties Tvirtove rodos turėtų būti normali perėja. Turbūt planas sujungti dvirtakį nuo Grigiškių Tvirtovės pusėje su sodais už degalinės.

                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        O kam ties Gariūnais perėja, jei praeiti galima po viaduku? Ten gal nuvažiavimą nuo A1 centro link tvarkys.
                        Šiaip tai darbai vyks visoje A1 nuo Gariūnų iki Kauno, tik atskiruose ruožuose. Todėl bus daug greičio ribojimų ir eismo nukreipimo į priešingą juostą. Dar prieš mėnesį buvo statomi ženklai ir ruošiamasi rekonstrukcijai, tai jau darbai daugelyje ruožų turėtų vykti.
                        Ties Gariūnais bus tunelis dviračių takui.

                        Comment


                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                          https://citify.eu/pozemine-pereja-po-a1/

                          Dabar jei važiuoji dviračiu iš Lazdynų link Kirtimų, turi kirsti tas užlipimo/nulipimo į A1 rampas. Į Maxima bazę pėsčiomis pakliūti išvis nesmagu, Pirklių g. nėr šaligatvio kokiam puskilometry. Be to, šita perėja susies Grigiškių dvirtakį su Gariūnais/Lazdynais, dabar tenka pavingiuoti važiuiojamąja dalimi per Pirklių/Mamoničių g.
                          Link Kirtimų turbūt 99% srauto ir toliau važiuos esamu dvirtakiu. Pro Maximą nemažas lankas gaunasi. Bet Grigiškių kryptimi bus labai gerai.

                          Comment


                            Va iš kitos pusės vaizdas į požeminę perėją po A1. Nukreipė eismą per pietinę pusę autostrados, panašu, kad rimtai tunelį jau darys.


                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                              Link Kirtimų turbūt 99% srauto ir toliau važiuos esamu dvirtakiu. Pro Maximą nemažas lankas gaunasi. Bet Grigiškių kryptimi bus labai gerai.
                              Visad gerai turėt pasirinkimą. Spėju, jei su vaikais ir žmona mintum į Trakus, irgi pasirinktum ramesnį, saugesnį, vingiuotą maršrutą, kuriame netenka kirsti A1 rampų.

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą

                                Visad gerai turėt pasirinkimą. Spėju, jei su vaikais ir žmona mintum į Trakus, irgi pasirinktum ramesnį, saugesnį, vingiuotą maršrutą, kuriame netenka kirsti A1 rampų.
                                Tada nusivežčiau dviračius iki Vokės. Man asmeniškai daug nejaukiau yra Depo nusukimas ir Gariūnų įvažiavimai.

                                Comment


                                  Numyniau patikrint, kas ten A1 perėjoj darosi. Jau nuardė greitkelio dangą viejoj pusėj!










                                  Comment


                                    Projektuojamas jungiamasis takas nuo Šilo tilto link Vileišio tako (tuo pačiu rekonstruojant esamas trinkeles į dvirtakį)

                                    https://vilnius.lt/wp-content/upload..._VP-19-155.pdf

                                    Ne itin aišku, kas pavaizduota Pietinėje dalyje, eismas bendram sraute ar tik dviračiams skirta gatvės juosta? Klausimas, nes dvirtakis atsišakoja į dvi kryptis ir vėl į gatvę sueina.
                                    Paskutinis taisė Riedis; 2020.04.08, 16:03.

                                    Comment


                                      P. Vileišio g. bus bendro eismo su dviračių pirmenybe. Tai iš principo vienpusiai dviračių takai su trinkelių skiriamąja juosta, per kuriuos galės važiuot vietiniai gyventojai. Pločiai tokie, kad negalės lenkti. Tai čia tas ir pavaizduota. Ta gatvė turi turėti jungtį su kitomis gatvėmis, o dviračių takai turi atsiskirti į atskirą taką. Tai matyt tai ir sugalvojo sujungti, kaip pavaizduota.
                                      Paskutinis taisė Creatium; 2020.04.08, 17:38.

                                      Comment


                                        Kažkas naujo neseniai sutvarkytoje Naugarduko gatvėje.

                                        Šimašius:

                                        Šiandien daug naujienų, ir labai džiugu, kad ne visos jos susijusios su virusu. Darbai mieste tęsiasi. Vieną iš jų - Naugarduko gatvės humanizavimo projektą, ir kitus Naujamiestyje vykstančius pokyčius - pristatysime šiandien 17 val., ir visus kviečiu dalyvauti, susipažinti, klausti, komentuoti
                                        Jei trumpai - siekiame, kad Naujamiestis taptų jaukesnis, žalesnis, su atkurtomis alėjomis, atsirastų kokybiškų viešųjų erdvių, su platesniais šaligatviais, su dviračių takais, ir daug kur siauresnėmis transporto juostomis, kad kelių gaideliai nelakstytų.
                                        Kelias vizualizacijas prisegu, ir laukiu visų šiandien 17:00 stebėti transliaciją čia: http://zoom.us/j/581122101.


                                        Comment

                                        Working...
                                        X