Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Apkasų g. dviračių takas ir Žalgirio, Rinktinės ir Trimitų g. atkarpos. Projektas keistas, kad išsaugoti medžius, t.y. susiaurėja šaligatviai vietomis, pasikeitusi jų kryptis.

    Šiandien intensyviai dirbo ir Linkmenų g. atkarpoje.











    https://citify.eu/apkasu-g-dviraciu-...tu-g-atkarpos/

    Comment


      Pradėtas tiesti Rinktinės g. dviračių takas. Kol kas keičiami bortai, atnaujinamas apšvietimas, ardomos kitos kietosios dangos.















      https://citify.eu/rinktines-g-dviraciu-takas/

      Comment


        Sunkiai įsivaizduoju kaip talpins ties Baltic petroleum (paskutinė nuotrauka). Ten susijęs su dvirtakiu/šaligatviu dangos ardymas? Gal nukas tą šlaitą?
        Paskutinis taisė Riedis; 2020.03.26, 20:10.

        Comment


          Nežinau ar nukas, bet takai eis ten, kur nuskustas asfaltas:

          Click image for larger version

Name:	Annotation 2020-03-26 212058.jpg
Views:	0
Size:	298,5 kB
ID:	1792258

          Comment


            https://citify.eu/pozemine-pereja-po-a1/ projektas juda (foto šiandien):

            Comment


              Pradėjo krapštyti Erfurto taką prie Minties gimnazijos (bent jau panašu į tai). Tikiuosi nepaliks šitaip kokiam pusmečiui.


              Comment


                Pilaitės pr. takas dasikasė iki Laisvės pr.:

                Click image for larger version

Name:	K761-1.jpg
Views:	0
Size:	49,5 kB
ID:	1793238

                Comment


                  Savivaldybė pateikė šių metų darbų planus: bus išasfaltuota 25 km gatvių, 15 km žvyrkelių ir suremontuota 34 km šaligatvių
                  https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...km-saligatviu/ .

                  Iš viso <...> šiemet bus skirta <...> dviračių takų tiesimui dar 1 mln. eurų.
                  <...>
                  Geros žinios laukia ir dviratininkų: šįmet planuojama nuteisti apie 20 km naujų dviračių ir pėsčiųjų takų ar jų jungčių. Skaičiuojama, kad bendros investicijos į dviračių ir dalies pėsčiųjų infrastruktūros gerinimą šiemet sieks apie 6,5 mln. eurų biudžeto lėšų. Artimiausiu metu planuojama pradėti tiesti jungtis „Žirmūnų trikampyje“ – Žirmūnų, Minties ir Tuskulėnų gatvėse, Rinktinės,, Širvintų, Kernavės gatvėse, tęsti darbus Pilaitės prospekte, Šiaurinėje miesto teritorijoje – Neries Senvagės teritorijoje bei palei Linkmenų g., Giedraičių, Apkasų gatvėse. Darbus vasarą planuojama pradėti Žalgirio, T.Narbuto gatvėse, kairiajame Neries krante, taip pat P.Vileišio gatvėje. Dviračių takai taip pat projektuojami Šiaurinėje, Erfurto, Algirdo, Geležinkelio, Dariaus ir Girėno gatvėse Balsių, Ragučio gatvėse ir kitur.

                  Savivaldybė siekia vis daugiau darbų atlikti ne tik atnaujindama susidėvėjusią infrastruktūrą, bet ir iš esmės pertvarkydama gatves bei sankryžas, taip užtikrinant patogesnį pėsčiųjų ir dviratininkų judėjimą, saugesnę aplinką visiems eismo dalyviams bei kokybiškesnius eismo organizavimo sprendimus. Šiais metais planuojama pradėti tokius darbus Šilo ir Viršupio gatvių sankryžoje, Varnės gatvėje, Gurių g. ir Juodojo kelio bei Juodojo kelio ir Tolimosios g. sankryžose ir kitose vietose.
                  Čia detaliau apie tiesiamus takus: https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...viraciu-takai/

                  Apgailėtinai atrodo 5-asis (žemiau esantis) punktas. Pasakų parke visi takai asfaltuoti, šone didžiulė pieva, o nesugeba padaryti atskiro dviračių tako commute'inimui. Ten gi ne rekreacijai takelis turi būti, o normalus greitam susisiekimui, kai ryte skubi į darbą. Net rekreacinius takus kitose miesto vietose tiesia atskirus, Birutės vingis (Birutės g., Žvėryne), etc. Juk tai bus Lazdynų su Karoliniškėmis vienintelė galima normali jungtis (viadukas nuo troleibusų žiedo per Laisvės pr. tiesiog per siauras). Apgailėtina. Dar prieš porą metų buvo siūlyti ir sprendiniai iš visuomenės, bet visgi liekama prie senų užmanymų papaišytų „schemutėse ant servetėlių”.

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Apgailėtinai atrodo 5-asis (žemiau esantis) punktas. Pasakų parke visi takai asfaltuoti, šone didžiulė pieva, o nesugeba padaryti atskiro dviračių tako commute'inimui. Ten gi ne rekreacijai takelis turi būti, o normalus greitam susisiekimui, kai ryte skubi į darbą. Net rekreacinius takus kitose miesto vietose tiesia atskirus, Birutės vingis (Birutės g., Žvėryne), etc. Juk tai bus Lazdynų su Karoliniškėmis vienintelė galima normali jungtis (viadukas nuo troleibusų žiedo per Laisvės pr. tiesiog per siauras). Apgailėtina. Dar prieš porą metų buvo siūlyti ir sprendiniai iš visuomenės, bet visgi liekama prie senų užmanymų papaišytų „schemutėse ant servetėlių”.
                    O gal aiški trasa Pasakų parke? Nes esu matęs kelis variantus, man geriausiai atrodė palei Laisvės pr., nes tiesiai per parką gaunasi didesnis gradientas.

                    Comment


                      Man matytas tik tas variantas, kaip pažymėta schemoje viršuje kairėje ir, kaip rodo Google žemėlpalio pažymėtas takelis, t. y. tarp medžių, kur dabar apšviestas pėsčiųjų takas. Įdomu pamatyt būtų variantą palei Laisvės pr. Tokį siūlymą mačiau tik viešinant bendrąjį planą ar kažkokį susijusį gal darnaus judumo planą, kur buvo teigiama, jog dviračių takai turi būti šalia magistralinių gatvių.

                      Click image for larger version

Name:	LSD_parkas.png
Views:	0
Size:	263,6 kB
ID:	1793574

                      https://www.google.com/maps/@54.6834...7i13312!8i6656

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Man matytas tik tas variantas, kaip pažymėta schemoje viršuje kairėje ir, kaip rodo Google žemėlpalio pažymėtas takelis, t. y. tarp medžių, kur dabar apšviestas pėsčiųjų takas. Įdomu pamatyt būtų variantą palei Laisvės pr. Tokį siūlymą mačiau tik viešinant bendrąjį planą ar kažkokį susijusį gal darnaus judumo planą, kur buvo teigiama, jog dviračių takai turi būti šalia magistralinių gatvių.
                        Ne, aš šitą ir laikau tuo variantu palei Laisvės pr. Kažkur lygtais teko matyti pabraižymus dar giliau į parką, bet neberandu kur ir gal šiaip buvo linija nušokus nuo koordinačių, o gal apskritai painioju vietas. Ačiū už brėžinį

                        Comment


                          Netikėtai išdygusi atkarpa ties Žirmūnų/Tuskulėnų žiedu susijungianti su EuroVelo:

                          Click image for larger version

Name:	20200403_171922.jpg
Views:	0
Size:	118,0 kB
ID:	1793818

                          Click image for larger version

Name:	332020171046.jpg
Views:	0
Size:	228,1 kB
ID:	1793819

                          Click image for larger version

Name:	332020171153.jpg
Views:	0
Size:	256,8 kB
ID:	1793820

                          Click image for larger version

Name:	33202017122.jpg
Views:	0
Size:	248,4 kB
ID:	1793821

                          Comment


                            Pilaitės pr. likusi atkarpa:
                            Click image for larger version  Name:	332020172840.jpg Views:	1 Size:	256,2 kB ID:	1793843

                            Click image for larger version  Name:	332020172929.jpg Views:	1 Size:	216,9 kB ID:	1793842

                            Click image for larger version  Name:	332020172954.jpg Views:	1 Size:	293,8 kB ID:	1793841

                            Click image for larger version  Name:	332020173027.jpg Views:	1 Size:	297,5 kB ID:	1793840

                            Click image for larger version  Name:	332020173115.jpg Views:	2 Size:	227,1 kB ID:	1793839



                            Click image for larger version  Name:	332020173231.jpg Views:	1 Size:	239,7 kB ID:	1793838

                            Click image for larger version  Name:	332020173257.jpg Views:	1 Size:	244,1 kB ID:	1793837

                            Comment


                              Nežinojau, kad jau prasidėjo darbai ties Gariūnais ir Grigiškėmis.
                              Ties Gariūnais raus pėsčiųjų perėją? (berods). Vaizdas atvažiuoajnt nuo Grigiškių
                              Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	25,4 kB ID:	1794250

                              Už Grigiškių, ties Tvirtove taip pat stovi poliakalė viadukui
                              Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	71,4 kB ID:	1794252 Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	52,4 kB ID:	1794251

                              Comment


                              • Sula
                                Sula commented
                                Editing a comment
                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                O kam ties Gariūnais perėja, jei praeiti galima po viaduku? Ten gal nuvažiavimą nuo A1 centro link tvarkys.
                                Ten jau seniau suplanuota požeminė perėja. Niekas iki viaduko nuo Maxima Bazės neina - ten net tako doro nėra.
                                Kamikadzės eina per magistralę, jau ne viena auka ten buvusi.
                                O ties Tvirtove, įtariu, bus gyvūnų, o ne žmonių perėja.

                              • alga
                                alga commented
                                Editing a comment
                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                O kam ties Gariūnais perėja, jei praeiti galima po viaduku? Ten gal nuvažiavimą nuo A1 centro link tvarkys.
                                https://citify.eu/pozemine-pereja-po-a1/

                                Dabar jei važiuoji dviračiu iš Lazdynų link Kirtimų, turi kirsti tas užlipimo/nulipimo į A1 rampas. Į Maxima bazę pėsčiomis pakliūti išvis nesmagu, Pirklių g. nėr šaligatvio kokiam puskilometry. Be to, šita perėja susies Grigiškių dvirtakį su Gariūnais/Lazdynais, dabar tenka pavingiuoti važiuiojamąja dalimi per Pirklių/Mamoničių g.

                              • mantasm
                                mantasm commented
                                Editing a comment
                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Ten jau seniau suplanuota požeminė perėja. Niekas iki viaduko nuo Maxima Bazės neina - ten net tako doro nėra.
                                Kamikadzės eina per magistralę, jau ne viena auka ten buvusi.
                                O ties Tvirtove, įtariu, bus gyvūnų, o ne žmonių perėja.
                                Ties Tvirtove rodos turėtų būti normali perėja. Turbūt planas sujungti dvirtakį nuo Grigiškių Tvirtovės pusėje su sodais už degalinės.

                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              O kam ties Gariūnais perėja, jei praeiti galima po viaduku? Ten gal nuvažiavimą nuo A1 centro link tvarkys.
                              Šiaip tai darbai vyks visoje A1 nuo Gariūnų iki Kauno, tik atskiruose ruožuose. Todėl bus daug greičio ribojimų ir eismo nukreipimo į priešingą juostą. Dar prieš mėnesį buvo statomi ženklai ir ruošiamasi rekonstrukcijai, tai jau darbai daugelyje ruožų turėtų vykti.
                              Ties Gariūnais bus tunelis dviračių takui.

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą

                                https://citify.eu/pozemine-pereja-po-a1/

                                Dabar jei važiuoji dviračiu iš Lazdynų link Kirtimų, turi kirsti tas užlipimo/nulipimo į A1 rampas. Į Maxima bazę pėsčiomis pakliūti išvis nesmagu, Pirklių g. nėr šaligatvio kokiam puskilometry. Be to, šita perėja susies Grigiškių dvirtakį su Gariūnais/Lazdynais, dabar tenka pavingiuoti važiuiojamąja dalimi per Pirklių/Mamoničių g.
                                Link Kirtimų turbūt 99% srauto ir toliau važiuos esamu dvirtakiu. Pro Maximą nemažas lankas gaunasi. Bet Grigiškių kryptimi bus labai gerai.

                                Comment


                                  Va iš kitos pusės vaizdas į požeminę perėją po A1. Nukreipė eismą per pietinę pusę autostrados, panašu, kad rimtai tunelį jau darys.


                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                    Link Kirtimų turbūt 99% srauto ir toliau važiuos esamu dvirtakiu. Pro Maximą nemažas lankas gaunasi. Bet Grigiškių kryptimi bus labai gerai.
                                    Visad gerai turėt pasirinkimą. Spėju, jei su vaikais ir žmona mintum į Trakus, irgi pasirinktum ramesnį, saugesnį, vingiuotą maršrutą, kuriame netenka kirsti A1 rampų.

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                                      Visad gerai turėt pasirinkimą. Spėju, jei su vaikais ir žmona mintum į Trakus, irgi pasirinktum ramesnį, saugesnį, vingiuotą maršrutą, kuriame netenka kirsti A1 rampų.
                                      Tada nusivežčiau dviračius iki Vokės. Man asmeniškai daug nejaukiau yra Depo nusukimas ir Gariūnų įvažiavimai.

                                      Comment


                                        Numyniau patikrint, kas ten A1 perėjoj darosi. Jau nuardė greitkelio dangą viejoj pusėj!










                                        Comment

                                        Working...
                                        X