Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Bet dviračių takas šios problemos neišspręs. Esmė, kad gatvė fiziškai turi neleisti viršyti leistino greičio. Tai aš labiau norėčiau, kad būtų padaryti tokie dalykai, o ne dviračių takas nutiestas. Beje, kaip minėjau, Čiurliono g. dažnai šiltuoju metų laiku tenka važiuot ir dar jokių bėdų nebuvo. Vileišio g. aš suprantu, kad situacija kita, nes ten ja visi naudojasi apvažiuot Antakalnio g. kamščius. Tai čia kita priežastis biški. Čiurliono g visgi yra vietinio eismo gatvė, joje tranzitas nelabai vyksta mano žiniomis. Ypač ne toje asfaltuotoje gatvės dalyje.
    Kurios problemos neišspęs dviračių takas? Būčiau nieko prieš, jeigu perasfaltuotų gatvę ir tiesiog zuokiškais metodais (kaip dabar vėl tapo populiaru) nupaišytų dviračių taką kaip padarė Karoliniškėse. Aišku tam reiktų panaikint apie 30 stovėjimo vietų, o tai yra nepopuliarus sprendimas, todėl VMS labiau apsimoka padaryt kaip tu sakai, įkalt po ženklą "bendro judėjimo gatvė" iš abiejų gatvės pusių ir tikėtis, kad nieko nepartrenks. Aš pravažiuoju Čiurlionio gatve kelis kartus per savaitę ir tikrai ten laksto ne ką mažiau nei Vileišio gatvėje. Taip, nuo Vingio parko iki Donelaičio gatvės eismo nėra tiek daug, bet toje gatvėje sudarytos visos sąlygos viršyt greitį, kuo ereliai ir naudojasi.

    Comment


      Atkarpoje su esamu asfaltu, kur vyksta tranzitinis eismas, parkavimo vietų gatvėje nėra, išskyrus vienoje pusėje ties berods Japonijos ambasada (rezervuotos). Lakstūnų tikrai pasitaiko, bet kaži ar verta dviračių juosta tik asfalto dalyje. To akmeninio grindinio tikrai nejudins, o ten labiausiai pokyčių su parkavimu ir juosta manau reikia. Antono žemėlapyje Čiurlionio g. atkarpa pažymėta 2022m. Vėlgi pabrėžiu, kad čia preliminarios idėjos iš 2019m. lapkričio mėnesio.

      Click image for larger version  Name:	iki 2023 patobulinta.jpg Views:	1 Size:	240,4 kB ID:	1788394
      Paskutinis taisė Riedis; 2020.03.11, 12:45.

      Comment


        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

        Kurios problemos neišspęs dviračių takas? Būčiau nieko prieš, jeigu perasfaltuotų gatvę ir tiesiog zuokiškais metodais (kaip dabar vėl tapo populiaru) nupaišytų dviračių taką kaip padarė Karoliniškėse. Aišku tam reiktų panaikint apie 30 stovėjimo vietų, o tai yra nepopuliarus sprendimas, todėl VMS labiau apsimoka padaryt kaip tu sakai, įkalt po ženklą "bendro judėjimo gatvė" iš abiejų gatvės pusių ir tikėtis, kad nieko nepartrenks. Aš pravažiuoju Čiurlionio gatve kelis kartus per savaitę ir tikrai ten laksto ne ką mažiau nei Vileišio gatvėje. Taip, nuo Vingio parko iki Donelaičio gatvės eismo nėra tiek daug, bet toje gatvėje sudarytos visos sąlygos viršyt greitį, kuo ereliai ir naudojasi.
        Neišspręs taisyklių viršijimo. Iš gatvės visai pašalinus dviratininkus viršijimo problema tik paaštrės. Tuo tarpu įrengus parkavimą ir, pavyzdžiui, tą padarius zigzago principu (dešinėje - kairėje - dešinėje - kairėje), galima pasiekti eismo greičio sumažėjimo. Plius eisme atsiradus daugiau dviratininkų vairuotojai išmoks elgtis kitaip. Eismų atskyrimas D kategorijos gatvėje anuliuoja jos kategorijos reikšmę. Jeigu eismas gatvėje neatitinka jos kategorijos, tai arba reikia keist kategoriją arba taikyt fizines priemones eismo pritaikymui.

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
          Šitą Naugarduko gatvėje išbandykit, labai smagu riedėti, asfaltas kaip stiklas, tikrai nėra jokių duobių, iškrypimų, kurie gali sugadint padangą, jokių subyrėjimų, kliučių, viskas tobulai apgalvota, labai patariu, su Zuoko teplionėm tikrai nepalygint, kartais net pagalvoji ar tik ne kokiam Eindhovene riedi...
          Važiavau Naugarduko gatve ir taip, kokybė ženkliai prastesnė už tako ant naujo asfalto Šimulionio g. bet grynai riedėjimo prasme komfortas vis tiek daug geresnis už bet kokį šaligatvį. Man atrodo jūs jau pamiršot kaip Zuoko nupaišyti dvirtakiai atrodė, kuriais buvo ir tebėra neįmanoma važiuoti plentinuku ar miesto dviračiu su siaurom padangom.

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą

            Važiavau Naugarduko gatve ir taip, kokybė ženkliai prastesnė už tako ant naujo asfalto Šimulionio g. bet grynai riedėjimo prasme komfortas vis tiek daug geresnis už bet kokį šaligatvį. Man atrodo jūs jau pamiršot kaip Zuoko nupaišyti dvirtakiai atrodė, kuriais buvo ir tebėra neįmanoma važiuoti plentinuku ar miesto dviračiu su siaurom padangom.
            Kaip galima pamiršti tai, kas iki šiol egzistuoja? Tų Zuoko dvirtakių dar pilna mieste, ypač Senamiestyje, vietomis jie kaip ir uždažyti, bet taip, kad vis tiek matytusi, o vietomis žymėjimas net atnaujintas Šimašiaus VMS laikais, kad ir Vilniaus, Vokiečių, Rudninkų, Arklių, Bazilijonų, Visų Šventųjų, Tūmo-Vaižgando ir kitose gatvėse. O dėl komforto Naugarduko gatvėje, tai neįsivaizduoju apie ką jūs kalbate, nebent važiavot su kokiu super kalnų dviračių, nes važiuojant su paspirtuku šitas takas yra ne tai kad apgailėtinas, o tiesiog pavojingas dėl duobių, įskilusio asfalto, išsikišusių kanalizacijų ir šiaip idiotiško suplanavimo, kadangi iš vienos pusės yra pakingas, iš kitos tvora, o prisiparkavę žmonės, savaime aišku, kad patekt į šaligatvį eina keliasdešimt metrų per dvirtakį, o ne per važiuojamąją dalį. O cherry on top yra šiukšlių konteineriai viduryje tako, kurių problemą VMS sprendžia jau daugiau nei 3 mėnesius (nes nu jiems objektyviai per sudetinga problema...).

            Comment


              Architektų g. Šiaurės vakarinis viadukas. Trikampiukai ties viena juosta yra, ties kita nebėra:

              Click image for larger version

Name:	20200310_153802.jpg
Views:	0
Size:	203,1 kB
ID:	1788499

              Click image for larger version

Name:	20200310_153939.jpg
Views:	0
Size:	206,5 kB
ID:	1788500

              Išvažiavimas iš degalinės:

              Click image for larger version

Name:	20200310_154009.jpg
Views:	0
Size:	206,3 kB
ID:	1788501

              Click image for larger version

Name:	20200310_154045.jpg
Views:	0
Size:	210,9 kB
ID:	1788502

              Punktyrų jau nebėra viaduko pusiaukelėj:

              Click image for larger version

Name:	20200310_154600.jpg
Views:	0
Size:	211,3 kB
ID:	1788503

              Viena pervaža raudona, kita ne. Trikampiukų nėra, nors kelio ženklas „duoti kelią” yra:

              Click image for larger version

Name:	20200310_154439.jpg
Views:	0
Size:	212,5 kB
ID:	1788504

              Click image for larger version

Name:	20200310_154747.jpg
Views:	0
Size:	217,3 kB
ID:	1788505

              Šimulionio g.

              Click image for larger version

Name:	20200310_155804.jpg
Views:	0
Size:	213,3 kB
ID:	1788506

              Click image for larger version

Name:	20200310_155847.jpg
Views:	0
Size:	201,3 kB
ID:	1788507

              Click image for larger version

Name:	20200310_155955.jpg
Views:	0
Size:	232,8 kB
ID:	1788508

              Click image for larger version

Name:	20200310_160009.jpg
Views:	0
Size:	203,9 kB
ID:	1788509

              Kadaise buvus vienkryptė juosta:

              Click image for larger version

Name:	20200310_160057.jpg
Views:	0
Size:	233,6 kB
ID:	1788510

              Krūmus žadėjo iškasti per pusmetrį nuo dvirtakio:

              Click image for larger version

Name:	20200310_160227.jpg
Views:	0
Size:	236,7 kB
ID:	1788511

              Trikampiai tik išsukant iš Šimulionio g., bet neįsukant, nors kelio ženklas „duoti kelią” išsukant yra. Beje, man atrodo, kad pirmasis automobilis bandė įsukt į dvirtakį :

              Click image for larger version

Name:	20200310_160343.jpg
Views:	0
Size:	206,0 kB
ID:	1788512

              Click image for larger version

Name:	20200310_160458.jpg
Views:	0
Size:	193,4 kB
ID:	1788513

              Click image for larger version

Name:	20200310_160656.jpg
Views:	0
Size:	246,8 kB
ID:	1788514

              Nutrūksta punktyrai:

              Click image for larger version

Name:	20200310_160938.jpg
Views:	0
Size:	212,3 kB
ID:	1788515

              Manau, ten nėra pagal KET reikalaujamų 5 m tarp priparkuotos mašinos ir pervažos. Riboja matomumą, galėjo daryti viena parkavimo vieta mažiau. Kartu, tai tako pabaiga, nors ant šaligatvio kitapus gatvės užsisuka į kairę nupaišytas takas ant seno šaligatvio:

              Click image for larger version

Name:	20200310_160804.jpg
Views:	0
Size:	207,4 kB
ID:	1788516

              Comment


                ttttt, jau supratom senai, Šimašius su Poderskiu yra vagys, melagiai ir piarščikai, kurie tik bando būt perrinkti. Dvirtakių neatsiranda, o jei atsiranda, tai apdėlioti konteineriais. Gal gali jau baigt kartotis? Nes gadini nuotaiką kaskart.

                Comment


                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                  Kaip galima pamiršti tai, kas iki šiol egzistuoja? Tų Zuoko dvirtakių dar pilna mieste, ypač Senamiestyje, vietomis jie kaip ir uždažyti, bet taip, kad vis tiek matytusi, o vietomis žymėjimas net atnaujintas Šimašiaus VMS laikais, kad ir Vilniaus, Vokiečių, Rudninkų, Arklių, Bazilijonų, Visų Šventųjų, Tūmo-Vaižgando ir kitose gatvėse. O dėl komforto Naugarduko gatvėje, tai neįsivaizduoju apie ką jūs kalbate, nebent važiavot su kokiu super kalnų dviračių, nes važiuojant su paspirtuku šitas takas yra ne tai kad apgailėtinas, o tiesiog pavojingas dėl duobių, įskilusio asfalto, išsikišusių kanalizacijų ir šiaip idiotiško suplanavimo, kadangi iš vienos pusės yra pakingas, iš kitos tvora, o prisiparkavę žmonės, savaime aišku, kad patekt į šaligatvį eina keliasdešimt metrų per dvirtakį, o ne per važiuojamąją dalį. O cherry on top yra šiukšlių konteineriai viduryje tako, kurių problemą VMS sprendžia jau daugiau nei 3 mėnesius (nes nu jiems objektyviai per sudetinga problema...).
                  Galima, jeigu važinėji tik naujais takais arba jeigu jų nėra - gatvėmis Važiavau Naugarduko gatve plentiniu dviračiu, taip - reikia saugotis kai kur duobių bet taip pat kaip ir važiuojant bet kokiu kitu keliu.
                  Dėl šiukšlių konteinerių pripažinsiu problemą, mačiau ir aš juos dalinai ant tako, bet tai su pačios dangos kokybe niekaip nesusiję.

                  Comment


                    O tai kokios problemos tuos konteinerius patraukti? Negi tvarkaumiesta nereaguoja?

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Architektų g. Trikampiukai ties viena juosta yra, ties kita nebėra
                      Gal todel kad reiketu prisimint KET, kad dviračiu pervaža nesuteikia dviratininkams pirmuma. Bet išsukantis iš gatves vairuotojai privalo praleisti visus, taip pat ir dviratininkus, ka ir primena trikampiukai ties kita juosta.

                      Comment


                        Bet įsukantys irgi turi praleist pagrindine gatve važiuojančius.

                        Comment


                          Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                          Gal todel kad reiketu prisimint KET, kad dviračiu pervaža nesuteikia dviratininkams pirmuma. Bet išsukantis iš gatves vairuotojai privalo praleisti visus, taip pat ir dviratininkus, ka ir primena trikampiukai ties kita juosta.
                          Tai kodėl tada nėra kitoje viaduko pusėje išsukančiam transportui ties pervaža? Čia yra visiškas error'as su tais žymėjimais. Pareport'inau šiuos takus. Galit sekti oficialius atsakymus ir galbūt veiksmus. Nors net iš teigiamų atsakymų per daug nesitikėkit – buvau gavęs atsakymą 2018 m. (https://tvarkaumiesta.lt/problem/70727), kad dar tais pačiais metais Ateities g./Baltupio g. užsakys takų jungties projektą tarp esamų ilgų takų, tai jokiuose planuose ar net ateities planų žemėlapiuose tai neatsispindi. Tiesa, bent demontavo tą savavališką tvorą, tai dabar galima per atsiradūsį purvyną pravažiuot saugiai.

                          https://tvarkaumiesta.lt/problem/141399
                          https://tvarkaumiesta.lt/problem/141401
                          https://tvarkaumiesta.lt/problem/141403
                          https://tvarkaumiesta.lt/problem/141405
                          https://tvarkaumiesta.lt/problem/141406

                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Architektų g. Šiaurės vakarinis viadukas.

                          Viena pervaža raudona, kita ne. Trikampiukų nėra, nors kelio ženklas „duoti kelią” yra:

                          Click image for larger version

Name:	20200310_154747.jpg
Views:	0
Size:	217,3 kB
ID:	1788505

                          Comment


                            Jeigu šiemet pavyks įgyvendinti takus arčiau centrinės miesto dalies, visai tikėtina, kad kitamet pajudės šiaurės-vakarų dalies jungtys, tuo pačiu ir Baltupio-Ateities g. 2021m. pažymėta. Spėju blogiausiu atveju 2022m. sutvarkys. Tiems techninių projektų rengimams nemažai lėšų skiriama.

                            Comment



                              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                              Atkarpoje su esamu asfaltu, kur vyksta tranzitinis eismas, parkavimo vietų gatvėje nėra, išskyrus vienoje pusėje ties berods Japonijos ambasada (rezervuotos). Lakstūnų tikrai pasitaiko, bet kaži ar verta dviračių juosta tik asfalto dalyje. To akmeninio grindinio tikrai nejudins, o ten labiausiai pokyčių su parkavimu ir juosta manau reikia. Antono žemėlapyje Čiurlionio g. atkarpa pažymėta 2022m. Vėlgi pabrėžiu, kad čia preliminarios idėjos iš 2019m. lapkričio mėnesio.

                              Click image for larger version Name:	iki 2023 patobulinta.jpg Views:	1 Size:	240,4 kB ID:	1788394
                              Tiesa, dėl grubaus syžymėjimo neįsižiūrėjau, jog bus ne tik ta Ateities g./Baltupio g. sutvarkyta, bet takas net prasitęs iki Didlaukio g. naujai pastatyto tako.

                              Visgi prioreitetus asmeniškai keisčiau keliose atkarpose. Erfurto g. taką statyčiau ne 2020 m., o taikyčiau datas statant kartu ir tiltą per Nerį į Vingio parką, t. y. vėliau, o aplink Lazdynus ir taip jau yra takas. Plytinės g. takas miškuose į Vilniaus rajoną yra kažkodėl labiau prioritetinis nei šiaurės vakariniai itin tankiai apgyvendinti mikrorajonai. Balsių soduose tas žiedas (trikampis) reikalingas aplink mokyklą, bet vietoj tako į Europos parką labiau prioritetizuoti reiktų vėlgi tuos pačius senus mikrorajonus šiaurės vakaruose, nes soduose takai surinks moksleivius važiuojančius į mokyklą, o senuose mikrorajonuose takai jungtų ne tik mokyklas, bet būdų aktualūs nukeliaut dirbantiesiems link darbų centro kryptimi.

                              Beje, jei dar ta žemėlapio nuoroda aktyvi ir žemėlapis antaujinamas – norėtųsi gauti nuorodą.

                              Comment


                                Nemenčinės pl. netoli Antavilių. Anksčiau buvo atitvarai nuo automobilių. Dabar buvo papildyta „šrapnelio siena” nuo pėsčiųjų, nors ten net ne bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, o būtent dviračių takas. Patekimas į gyvenamuosius namus jau seniai buvo užblokuotas kitoje kelio pusėje, tad pėsčiųjų ten net negali būti, nes nėra ką jiem veikti kitoj pusėj:

                                Click image for larger version

Name:	20200318_160906.jpg
Views:	0
Size:	264,3 kB
ID:	1790432

                                Click image for larger version

Name:	20200318_161010.jpg
Views:	0
Size:	235,1 kB
ID:	1790433

                                Ties Nemenčinės pl./Antavilių g., sumontuoti nauji atitvarai virš upelio. Geriau už tuos pinigus šalia būtų kelis pavienius kanjonus sutvarkę. Po pažadų pratęsimo, šią atkaprą numato tik 2023 m. rekonstruoti, dar 3 m. laukimas yra daug:

                                Click image for larger version

Name:	20200318_161450.jpg
Views:	0
Size:	296,4 kB
ID:	1790434

                                Click image for larger version

Name:	20200318_161442.jpg
Views:	0
Size:	294,7 kB
ID:	1790435


                                Comment


                                  Šitus atitvarus turėtų pervadinti į vairų gaudytuvus. Gaila "ragiukų" mada praėjus.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                    Šitus atitvarus turėtų pervadinti į vairų gaudytuvus. Gaila "ragiukų" mada praėjus.
                                    Būtų įdomu pamatyti, kas tai yra.

                                    Dėl Nemenčinės pl. tų tvorelių, tai, galbūt, norėta apsaugoti dviratininkus, kad neįvažiuotų kaktomuša į gatvę, nes ten visiškai nebelikę bortų. Praeitais metais buldozeriais atliekant žemių nugremžimą nuo užleisto dvriačių asfalto, matyt, dar pačio dvirtakio nugremžė su tais bortų likučiais pakraščiuose. Šiaip jau yra precedentas Žaliųjų Ežerų g., kur buvo pėsčiųjų atitravai, o po to perdaryta į mašinų atmušėjus, nors ir žamiausios saugumo klasės. Senas vaizdas (visa atkarpa dabar tokia, kaip nuorodos kairė pusė, bet be „antro aukšto” į atkarpos tolį): https://www.google.com/maps/@54.7522...7i13312!8i6656

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                      Būtų įdomu pamatyti, kas tai yra.
                                      Šita dutūkstantųjų klasika. Idealiai gaudo visas vertikalias kliūtis šonuose. Medelius, krūmus, stulpus...

                                      Click image for larger version  Name:	why-and-how-to-install-bar-ends-on-a-mountain-bike-4.jpg Views:	1 Size:	57,5 kB ID:	1790576

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Šita dutūkstantųjų klasika. Idealiai gaudo visas vertikalias kliūtis šonuose. Medelius, krūmus, stulpus...

                                        Click image for larger version Name:	why-and-how-to-install-bar-ends-on-a-mountain-bike-4.jpg Views:	1 Size:	57,5 kB ID:	1790576
                                        Geras daiktas, špyga taukuota..., ne vieną rankinuką esu nunešęs jų pagalba moterims, kurios trypčiojo ant dviračių takų

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          Prie „LitGrid” duomenų centro, Viršuliškių skersgatvis ir nuorodos į statybų klaidas:

                                          https://tvarkaumiesta.lt/problem/130209, https://tvarkaumiesta.lt/problem/130210, https://tvarkaumiesta.lt/problem/130211, https://tvarkaumiesta.lt/problem/130212, https://tvarkaumiesta.lt/problem/130213.

                                          Click image for larger version

Name:	20191226_134043.jpg
Views:	2
Size:	200,6 kB
ID:	1772208

                                          Click image for larger version

Name:	20191226_134245.jpg
Views:	1
Size:	200,2 kB
ID:	1772209

                                          Click image for larger version

Name:	20191226_134352.jpg
Views:	1
Size:	200,4 kB
ID:	1772210

                                          Yra apšvietimas iš viršaus, bet esant priedangai nuo pastato – mažiau saugu, nors grotos permatomos žiūrint statmenai:

                                          Click image for larger version

Name:	20191226_134545.jpg
Views:	1
Size:	194,3 kB
ID:	1772211

                                          Click image for larger version

Name:	20191226_134617.jpg
Views:	1
Size:	197,9 kB
ID:	1772212

                                          Click image for larger version

Name:	20191226_134647.jpg
Views:	1
Size:	203,5 kB
ID:	1772213

                                          Click image for larger version

Name:	20191226_134658.jpg
Views:	1
Size:	204,1 kB
ID:	1772214

                                          Click image for larger version

Name:	20191226_134740.jpg
Views:	1
Size:	205,9 kB
ID:	1772215

                                          Click image for larger version

Name:	20191226_134821.jpg
Views:	1
Size:	194,8 kB
ID:	1772216

                                          Click image for larger version

Name:	20191226_134932.jpg
Views:	1
Size:	193,3 kB
ID:	1772217

                                          Click image for larger version

Name:	20191226_134946.jpg
Views:	1
Size:	197,2 kB
ID:	1772218

                                          Click image for larger version

Name:	20191226_135013.jpg
Views:	1
Size:	206,0 kB
ID:	1772219
                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Šiandien perdarinėja:
                                          Click image for larger version Name:	IMG_20200120_120845.jpg Views:	1 Size:	295,5 kB ID:	1776818
                                          Nuėmė geltonus apvadus.
                                          Saldūs tie karo veiksmų vaisiai, kaip bebūtų. Jau pakankamai džiaugiausi perdarymais, o pasirodo asilai dar ir rekonstruot turės, jei nenusimuilins. 3 skirtingi atsakymai į tas 5-ias probelmas nuorodose:

                                          1) dėkojame už informaciją. Prie pastato esama infrastruktūra pagal garantinius įsipareigojimus pavasarį bus perdaroma.

                                          2) Dėkojame už informaciją. Prie pastato esama infrastruktūra pagal garantinius įsipareigojimus pavasarį bus perdaroma. Pagal turimą informaciją kelio ženklai šiuo metu pakoreguoti.

                                          3) Dėkojame už informaciją. Prie pastato esama infrastruktūra pagal garantinius įsipareigojimus pavasarį bus perdaroma. Pagal turimą informaciją kelio ženklas šiuo metu atitrauktas nuo dviračių tako.
                                          Įtariu, gal atitrauks arba platins pėsčiųjų perėją ties Šešuolių g., o dviračių pervažą paslinks, kad el. apšvietimo stulpas atsidurtų tarp pervažos ir perėjos. Galbūt bandys platint šaligatvį, kuris, panašu, kad per siauras prie tvoros.

                                          Statybų skyrius, tame „Tvarkau miestą”, kol kas vienareikšmiškai labiausiai nusipelnė pagarbos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X