Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kas tiksliai blogai su ta perėja? Matomumas iš visų galų ten puikus. Greitis sukant didelis nebūna, nes posūkio kampas gana status.
    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Kas tiksliai blogai su ta perėja? Matomumas iš visų galų ten puikus. Greitis sukant didelis nebūna, nes posūkio kampas gana status.
      Visų pirma tai Ozo gatvė yra aukščiausios A kategorijos greitkelis, su kuriuo susikirtimai turėtų vykti skirtinguose lygiuose. Mažų mažiausia reiktų bent lėtėjimo juostos. O čia turime staigų režimų pasikeitimą išsukant, kaip pats sakai "stačiu kampu" į mažo intensyvumo gatvę. Vien jau psichologiškai nesigauna sustoti, kad pusę mašinos palikus greitkelyje, dairytis dviratininkų. Vakaruose tam senai išrado sprendimą, palikti pakankamą atstumą automobiliui sustoti. Taip, būtent sustoti, nes dviračių takas turi pirmenybę (žiūrėti nuo 2:44 min.):
      https://youtu.be/XpQMgbDJPok?t=164
      Paskutinis taisė Ginthus; 2020.03.10, 07:00.

      Comment


        Tame video vairuotojai sustoja ant pėsčiųjų perėjos, kad praleist dviratininkus pervažoje, bet žinoma - infrastruktūra labiau pritaikyta.

        Suprantu, kad niekur nėra idealūs vairuotojai (ir dviračių, ir auto), tik norėjau Martynui pabrėžti, kad abu viens kito besisaugant problemų beveik nelieka net be tinkamos infrastruktūros. Nepraleidžia kiti, tai vis vien geriau pačiam rodyti gerą pavyzdį, svarbu nepasiduoti pykčiui ir nenuplaukt su blogio banga.

        Man asmeniškai beveik visos situacijos iškildavo dėl žalios lentelės. Pagrinde liko tik vakarinio piko metu pervargę skubantys, kurie nesilaiko saugaus atstumo lenkiant gatvelėse. Aplenkia ir stabdo prieš gulintį policininką ar daro posūkį be indikatorių - galvoja tik esant situacijai. Daugiau tai net per pėsčiųjų perėjas ar pervažas kas 3 praleidžia (nors nebūtina) bet žinoma pilnai sustoju ir negrūmoju tam, kuris to nepadarė.

        Aišku, dabar takai apytuščiai, spūstys mažesnės. Neužilgo sugrįš daugiau tokių, kurie provokuos vairuotojus ir pėsčiuosius bei vėl suintensyvės automobilių eismas. Tačiau tuo pačiu vairuotojai pratinsis, kad dviratininkų daugėja. Bei įtariu policija dabar jau apmokiusi daugiau žmonių naudotis trikojais pristabdys bendrą greitį ir visų dalyvių pažeidimus.

        Comment


          https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...viraciu-takai/
          Dviračių takai, kaip dalis ES projekto
          Dešinysis Neries krantas
          Kairysis Neries krantas ir P. Vileišio g.
          Neries Senvagė II etapas (tarp VGTU ir Ozo g.)
          T. Narbuto-Pilaitės pr. nuo Sietyno/Spaudos g. iki Laisvės pr.
          T. Narbuto-Pilaitės pr. nuo Laisvės pr. iki Konstitucijos pr.
          Takai Žalgirio g.
          Takai Rinktinės g.
          Bendro judėjimo gatvė Širvintų ir takai Kernavės g.
          Žirmūnų trikampis (Minties, Tuskulėnų, Žirmūnų g.)
          Giedraičių-Fino g.
          Centrinis bulvaras (takai Manufaktūrų g.)
          Dviračių takai (vykdomi ir planuojami 2020), su projektais
          Apkasų g. tarp Minties ir S. Žukausko g.
          Siauros vietos Eurovelo take ties Asmens duomenų centru tvarkymas
          Žirmūnų g. tarp Kareivių g. ir LIDL
          Dviračių takai remonto būdu (pagal schemas)
          Jungtis tarp Ozo g. ties G.Vilko viaduku
          L.Asanavičiūtės – Architektų g. jungtis per Pasakų parką (bendras takas)
          Oslo g. dviračių tako jungtis (birių dangų) su Gudelių g., darbai iš 2018 m.

          Comment


            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
            https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...viraciu-takai/
            Dviračių takai, kaip dalis ES projekto
            Dešinysis Neries krantas
            Kairysis Neries krantas ir P. Vileišio g.
            Neries Senvagė II etapas (tarp VGTU ir Ozo g.)
            T. Narbuto-Pilaitės pr. nuo Sietyno/Spaudos g. iki Laisvės pr.
            T. Narbuto-Pilaitės pr. nuo Laisvės pr. iki Konstitucijos pr.
            Takai Žalgirio g.
            Takai Rinktinės g.
            Bendro judėjimo gatvė Širvintų ir takai Kernavės g.
            Žirmūnų trikampis (Minties, Tuskulėnų, Žirmūnų g.)
            Giedraičių-Fino g.
            Centrinis bulvaras (takai Manufaktūrų g.)
            Dviračių takai (vykdomi ir planuojami 2020), su projektais
            Apkasų g. tarp Minties ir S. Žukausko g.
            Siauros vietos Eurovelo take ties Asmens duomenų centru tvarkymas
            Žirmūnų g. tarp Kareivių g. ir LIDL
            Dviračių takai remonto būdu (pagal schemas)
            Jungtis tarp Ozo g. ties G.Vilko viaduku
            L.Asanavičiūtės – Architektų g. jungtis per Pasakų parką (bendras takas)
            Oslo g. dviračių tako jungtis (birių dangų) su Gudelių g., darbai iš 2018 m.
            Kažkaip mažoka sakyčiau... Kur žadėtas Dariaus ir Girėno gatvėje?

            Comment


              Ir Algirdo g., Geležinkelio g. Pastarojo viename protokole mačiau, kad nusprendė atidėti iki berods gegužės mėn.

              Comment


                Pataisykit, jeigu klystu, bet jeigu teisingai suprantu, visi šitie takai (išskyrus Kernavės gatvę ir galbūt Manufaktūrų) jau turėjo būti nutiesti, arba bent jau turėjo būti labai arti pabaigos, ane? Ypač apgailėtina yra "Neries Senvagės II etapas"... Koks dar II etapas? Iš kur jis atsirado?

                - Kaip visada belenkiek veluojam, ką daryt?
                - O davai sugalvojam, kad čia antrą etapą darom!
                - Tai niekas nepatikės, nes niekad prieš tai apie jį nesakėm, o dar iškasėm visą projektą gabalais ir tik 2 atkarpas pabaigėm.
                - Ai, dzin, facebooke sueis, o realybėje kas ten tikrins...

                Žodžiu, kai visus metus sakiau, kad taip bus, visi didieji VMS gynėjai čia sakė, kad esu pesimistas ir bla bla bla. Sakė, kad va kitais metais ir Geležinkelio gatvėj bus naujas dvirtakis, ir Dariaus ir Girėno, ir Algirdo, ir Lazdynuose, ir Karoliniškėse, ir kur tik jų nebus... Net atsirado tokių, kurie sakė, kad pats ponas Zuokula man euriukų numeta, kad kritikuočiau Šimašiaus profesionalus. Na tai kviečiu užeit į šį oficialų savivaldybės žemėlapį, pasirinkti 2019 ir 2020 metų dvirtatkių planus ir įsitikinti, kad jie spjovė jums į veidą, kaip ir visiems kitiems vilniečiams, ir toliau smagiai kabina makaronus visiems ant ausų. Beje, jeigu kažkas sakys, kad "nu tai če nirekia tikėci, če sena informacija", tai visų pirmą, noriu priminti, kad šis žemėlapis sukurtas 2019 vasaros pabaigoje, o antrą, maždaug 2019 gruodį Vilnius juda (kiek mačiau komentaruose patys visada išsisukdavo nuo žmonių klausimų "kas jūs tokie", bet kaip suprantu, tai yra Nikitino ir chebros puslapis, nes sakė kad yra iš VMS ir dažnai kalba už VMS), sakė, kad informacija atnaujinta ir yra aktuali.

                Comment


                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                  Ypač apgailėtina, ... visus metus sakiau, kad ... spjovė jums į veidą ... ir toliau smagiai kabina makaronus.
                  Nei čia apgailėtina, nei čia spjovė į veidą.
                  Na pavėlavo kelis mėnesius. Ir ką?
                  Aš asmeniškai tai krykštauju iš džiaugsmo stebėdamas kokiais tempais vykdoma dviračių takų plėtra. Duok dieve Šimašiui, Nikitinui ir visiems kitiems sveikatos įvykdyti visus suplanuotus užmojus. Po 25 metų štiliaus pastarųjų 5 metų plėtros tempai man atrodo stulbinantys.

                  Comment


                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                    Pataisykit, jeigu klystu, bet jeigu teisingai suprantu, visi šitie takai (išskyrus Kernavės gatvę ir galbūt Manufaktūrų) jau turėjo būti nutiesti, arba bent jau turėjo būti labai arti pabaigos, ane? Ypač apgailėtina yra "Neries Senvagės II etapas"... Koks dar II etapas? Iš kur jis atsirado?
                    Klystat, atsidariau žemėlapį iš jūsų nuorodos tai visi šitie suplanuoti 2020 metams:
                    Dešinysis Neries krantas
                    Kairysis Neries krantas ir P. Vileišio g.
                    T. Narbuto-Pilaitės pr. nuo Laisvės pr. iki Konstitucijos pr.
                    Takai Rinktinės g.
                    Bendro judėjimo gatvė Širvintų ir takai Kernavės g.
                    Žirmūnų trikampis (Minties, Tuskulėnų, Žirmūnų g.)
                    Centrinis bulvaras (takai Manufaktūrų g.)
                    Jungtis tarp Ozo g. ties G.Vilko viaduku

                    Ilgesni takai vėluojantys iš 2019 metų:
                    Neries Senvagė II etapas (tarp VGTU ir Ozo g.)
                    T. Narbuto-Pilaitės pr. nuo Sietyno/Spaudos g. iki Laisvės pr.
                    Takai Žalgirio g.
                    Giedraičių-Fino g.

                    Trumpos atkarpos iš 2019 metų:
                    Siauros vietos Eurovelo take ties Asmens duomenų centru tvarkymas
                    Žirmūnų g. tarp Kareivių g. ir LIDL
                    L.Asanavičiūtės – Architektų g. jungtis per Pasakų parką (bendras takas)
                    Oslo g. dviračių tako jungtis (birių dangų) su Gudelių g., darbai iš 2018 m


                    Jau lygtais nutiesta iš 2019:
                    Apkasų g. tarp Minties ir S. Žukausko g.


                    Jeigu imti ne skaičių, o pagal ilgį, tai santykis bus dar mažiau reikšmingas tarp suplanuotų 2019 ir 2020. Faktas, jog 2019 buvo prasti lyginant su 2018, bet džiugina bent tai kad tiesimas nesustojo, o tiesiog lėtai vyksta.

                    Comment


                      Be to ArcGis sistemoje Antonas dar lapkritį pakoreagavo tą žemėlapį (tik kažkodėl neatnaujino maps.vilnius) - žinoma jis negali visko 100% nuspėti, bet kaip jau kadaise minėjau čia orientyras/ambicija. Va ką visokiuose soc tinkluose ir kokiais kilometražais giriasi tai nepaginčysiu - yra pjaro požymių. Be to, daug atkarpėlių pridarė remonto pagrindu, viešindami tik pradėję darbus.

                      Comment


                        Čia kur 2020 asfaltuojamų gatvių sąrašas:Ištisinis asfaltavimas, tai spėjų vėl be jokių projektų? Jai taip, nu tai ble dėl Čiurlionio g. Taip ten verkiant reik rekonstrukcijos, tik normalios, susiaurinant gatvę ir padarant normalius magistralinius dviračių takus. Čiurlionio gatvė turėtų būti tranzitinė dviračiams, kur dviračių takas surinktų visą Senamiestį ir viršutinį Naujamiestį, kurie juda link Vingio parko. Jeigu vėl įsovietins tokią gatvę tai....

                        Comment


                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                          Klystat, atsidariau žemėlapį iš jūsų nuorodos tai visi šitie suplanuoti 2020 metams:
                          Tiesiog nuostabus argumentas... Spoiler alert: vėliau dalis jų bus ir 2021 ar 2022 žemėlapyje.

                          Dešinysis Neries krantas - prieš rinkimus buvo meluota, kad sutvarkys visą krantinę + dvirtakį iki 2019 pabaigos. Ar spės 2020? Gal.

                          Kairysis Neries krantas ir P. Vileišio g. - 2018 metais ruošiesi pradėti darbus ir 2020 vasarį vilniečiai jau "turėjo džiaugtis atnaujinta krantine ir dviračių takais", kadangi darbai dar net neprasidėjo, labai abejoju, kad pabaigs anksčiau 2021 vasaros.

                          T. Narbuto-Pilaitės pr. nuo Laisvės pr. iki Konstitucijos pr. - darbai turėjo prasidėti dar 2018 pavasarį ir jeigu ne jau dabar, tai 2020 vasarą jis tikrai turėjo būti nutiestas. Realybėje jis bus nutiestas tik 2021 rudenį jeigu tikėti VMS planais (o visi mes puikiai matome, kaip būna su jų planais...).

                          Žirmūnų trikampis - dar praeitais metais turėjo būti baigtas visas Žirmūnų trikampio projektas kartu su dvirtakiais. Darbai net neprasidėjo. Labai abejoju, kad su jų apgailėtinu darbų greičiu jie spės per 2020.

                          Takai Rinktinės, Širvintų​​ ir Žalgirio​​​​​ gatvėse - darbai turėjo prasidėti 2019 kovo mėnesį kaip vienas bendras projektas. Prieš savaitę Rinktinės gatvėje pradėjo kažką daryt, kitur jokio veiksmo.

                          Neries Senvagė II etapas - nėra ir nebuvo jokio II etapo. II etapas yra eiliniai makaronai vilniečiams ant ausų. Projektas yra vieno etapo ir sudarytas iš 8 atkarpų (nei viena iš jų nėra pilnai baigta) ir visas projektas jau turėjo būti baigtas 2019 rudenį. Paskui 2019 rudenį ant stendo su projekto aprašymu ant "2019" užklijavo "2020".

                          Jungtis tarp Ozo g. ties G.Vilko viaduku - tai Neries senvagės projekto dalis, apie kurią jie atskirai parašė, kad atrodytų, kad tiesia daugiau dviračių takų (tipinis VMS pigus melas/PR'as).

                          Apkasų g. tarp Minties ir S. Žukausko g. - nutiesė 2/3, prieš 2 savaites iki Kalėdų nustojo tiesti, nes 3 mėnesius buvo -20 ir pusė metro sniego, o kai atėjo kalendorinis pavasaris, tai yra prieš savaitę, vėl pradėjo po truputį krapštytis.

                          Priminsiu dar šiek tiek labai smagių VMS makaronų:



                          Grįžus iš Šimašiaus ir VMS facebook pasakų realybės, 2019 (kartu su nupaišytais ant seno asfalto, dėl kurių Šimašius kritikavo praeitas valdžias) buvo nutiesta apie 9km, o 2018 (čia galiu šiek tiek klysti) apie 11-13km.





                          Comment


                            Aš tai priekaištų dėl Čiurlionio g. neturiu. Gatvė nėra super plati, vietoje pusėje parkingai gali būti. Reikia tik padaryt normalų žymėjimą. O dviračių eismas - bendru srautu. Aš ten visada važiuoju gatve, nėra didelis ten automobilių greitis. D kategorijos gatvėje dviračių takų neturėtų būti.

                            Reikėtų tik rasti sprendimą dėl kitos - neasfaltuotos - gatvės dalies, nes ten paspirtuku yra labai sudėtinga važiuoti. Bent šaligatvius perdėti, kad nebūtų bortų ties kiekvienu įėjimu į namą.

                            Comment


                              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                              Tiesiog nuostabus argumentas... Spoiler alert: vėliau dalis jų bus ir 2021 ar 2022 žemėlapyje.
                              Koks dar argumentas? Tiesiog patikrinau jūsų nurodytą šaltinį ir parašiau, jog klystate. Nieko neargumentuoju, šaltinis yra jūsų paties pateiktas. Smagu, kad nepatingėjote pats paneigti jo, bet paneigiant reikėjo pateikti naujus šaltinius.

                              Aš nesiginčiju, kad pažadai netęsiami ir tikėjausi daug daugiau iš praėjusių metų, bet man ir manau daug kam bus naujiena, jog visas tas sąrašas turėjo būti užbaigtas 2019 metais. Na taip, ir stadionas turėjo stovėti jau 1995 metais, bet vertinant vėlavimus ir reikia žiūrėti, kas iš tiesų vėluoja pagal realius planus, o ne kas tiesiog yra neįgyvendintas pažadas iš kokio nors kelių metų senumo interviu.

                              O apie kuriuos čia takus nupaišytus ant seno asfalto kalbate? Nes aš jiems (kuriais teko važiuoti) didelės kritikos neturiu, net neįmanoma lyginti su Zuoko teplionėm ant senų iškrypusių ir subyrėjusių šaligatvių. Daugumoj atvejų senu gatvės asfaltu daug smagiau riedėti nei pusnaujais takais iš trinkelių.

                              Comment


                                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                Koks dar argumentas? Tiesiog patikrinau jūsų nurodytą šaltinį ir parašiau, jog klystate. Nieko neargumentuoju, šaltinis yra jūsų paties pateiktas. Smagu, kad nepatingėjote pats paneigti jo, bet paneigiant reikėjo pateikti naujus šaltinius.
                                "Klystat, atsidariau žemėlapį iš jūsų nuorodos tai visi šitie suplanuoti 2020 metams" - šitas argumentas. Pateikiau žemėlapį, kad palygintumėt su šiuo sąrašu, ir suprastumėt, kad iš pažadų staiga dingo Dariaus ir Girėno, Algirdo, Geležinkelio, Erfurto, Maironio/Subačiaus, Kęstučio, Goštauto, Žygimantų, Kareivių, Saltoniškių/Sėlių, Asanavičiutės/Šimulionio, Stanevičiaus, Antakalnio/Nemenčinės pl, Lazdynėlių ir Laisvės pr dviračių takai. Tai yra, kad suprastumėt, kad iš praeitais metais daugybės 2020 metams pažadėtų projektų liko tik keli, bet ir tie jau turėjo būti įgyvendinti, išskyrus Manufaktūrų ir Kernavės. O visi kiti šiais metais planuojami projektai jau buvo žadėti prieš tai ir jau turėjo būti baigti. Taip ir gaunasi, kad ant popieriaus VMS žada kasmet po 20-30km, o realybėje padaro keliais kartais mažiau. Dėl šaltinių, yra vienas labai geras - google. Tiesiog parašykit projekto pavadinimą ir per minutę rasite visus pažadus ir oficialias VMS citatas.

                                O apie kuriuos čia takus nupaišytus ant seno asfalto kalbate? Nes aš jiems (kuriais teko važiuoti) didelės kritikos neturiu, net neįmanoma lyginti su Zuoko teplionėm ant senų iškrypusių ir subyrėjusių šaligatvių. Daugumoj atvejų senu gatvės asfaltu daug smagiau riedėti nei pusnaujais takais iš trinkelių.
                                Šitą Naugarduko gatvėje išbandykit, labai smagu riedėti, asfaltas kaip stiklas, tikrai nėra jokių duobių, iškrypimų, kurie gali sugadint padangą, jokių subyrėjimų, kliučių, viskas tobulai apgalvota, labai patariu, su Zuoko teplionėm tikrai nepalygint, kartais net pagalvoji ar tik ne kokiam Eindhovene riedi...


                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Aš tai priekaištų dėl Čiurlionio g. neturiu. Gatvė nėra super plati, vietoje pusėje parkingai gali būti. Reikia tik padaryt normalų žymėjimą. O dviračių eismas - bendru srautu. Aš ten visada važiuoju gatve, nėra didelis ten automobilių greitis. D kategorijos gatvėje dviračių takų neturėtų būti.

                                  Reikėtų tik rasti sprendimą dėl kitos - neasfaltuotos - gatvės dalies, nes ten paspirtuku yra labai sudėtinga važiuoti. Bent šaligatvius perdėti, kad nebūtų bortų ties kiekvienu įėjimu į namą.
                                  Jo, su paspirtuku ten be šansų, tenka daryt ratą per Raseinių ir Konarskio gatves... Šiaip sutinku, kad D kategorijos gatvėse gal ir nereikia dvirtakių, bet šitoje manau reikia, nes visų pirmą šita gatvė yra labiau išskirtinė tuo, kad ji yra vienintelis normalus kelias į Vingio parką, o antra, su lietuvių maroziška vairavimo kultūra, bendra automobilių ir dviračių gatvė dar kokius 10 metų bus labai pavojingas dalykas, patariu kada nors pravažiuot Vileišio gatve, kuri jau, berods, porą metų yra bendro judėjimo, bet vairuotojai dėję ant visų ženklų ir taisyklių laksto kaip GV ir dar pypsi dviratininkams ir paspirtukininkams.

                                  Comment


                                    Bet dviračių takas šios problemos neišspręs. Esmė, kad gatvė fiziškai turi neleisti viršyti leistino greičio. Tai aš labiau norėčiau, kad būtų padaryti tokie dalykai, o ne dviračių takas nutiestas. Beje, kaip minėjau, Čiurliono g. dažnai šiltuoju metų laiku tenka važiuot ir dar jokių bėdų nebuvo. Vileišio g. aš suprantu, kad situacija kita, nes ten ja visi naudojasi apvažiuot Antakalnio g. kamščius. Tai čia kita priežastis biški. Čiurliono g visgi yra vietinio eismo gatvė, joje tranzitas nelabai vyksta mano žiniomis. Ypač ne toje asfaltuotoje gatvės dalyje.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Bet dviračių takas šios problemos neišspręs. Esmė, kad gatvė fiziškai turi neleisti viršyti leistino greičio. Tai aš labiau norėčiau, kad būtų padaryti tokie dalykai, o ne dviračių takas nutiestas. Beje, kaip minėjau, Čiurliono g. dažnai šiltuoju metų laiku tenka važiuot ir dar jokių bėdų nebuvo. Vileišio g. aš suprantu, kad situacija kita, nes ten ja visi naudojasi apvažiuot Antakalnio g. kamščius. Tai čia kita priežastis biški. Čiurliono g visgi yra vietinio eismo gatvė, joje tranzitas nelabai vyksta mano žiniomis. Ypač ne toje asfaltuotoje gatvės dalyje.
                                      Kurios problemos neišspęs dviračių takas? Būčiau nieko prieš, jeigu perasfaltuotų gatvę ir tiesiog zuokiškais metodais (kaip dabar vėl tapo populiaru) nupaišytų dviračių taką kaip padarė Karoliniškėse. Aišku tam reiktų panaikint apie 30 stovėjimo vietų, o tai yra nepopuliarus sprendimas, todėl VMS labiau apsimoka padaryt kaip tu sakai, įkalt po ženklą "bendro judėjimo gatvė" iš abiejų gatvės pusių ir tikėtis, kad nieko nepartrenks. Aš pravažiuoju Čiurlionio gatve kelis kartus per savaitę ir tikrai ten laksto ne ką mažiau nei Vileišio gatvėje. Taip, nuo Vingio parko iki Donelaičio gatvės eismo nėra tiek daug, bet toje gatvėje sudarytos visos sąlygos viršyt greitį, kuo ereliai ir naudojasi.

                                      Comment


                                        Atkarpoje su esamu asfaltu, kur vyksta tranzitinis eismas, parkavimo vietų gatvėje nėra, išskyrus vienoje pusėje ties berods Japonijos ambasada (rezervuotos). Lakstūnų tikrai pasitaiko, bet kaži ar verta dviračių juosta tik asfalto dalyje. To akmeninio grindinio tikrai nejudins, o ten labiausiai pokyčių su parkavimu ir juosta manau reikia. Antono žemėlapyje Čiurlionio g. atkarpa pažymėta 2022m. Vėlgi pabrėžiu, kad čia preliminarios idėjos iš 2019m. lapkričio mėnesio.

                                        Click image for larger version  Name:	iki 2023 patobulinta.jpg Views:	1 Size:	240,4 kB ID:	1788394
                                        Paskutinis taisė Riedis; 2020.03.11, 13:45.

                                        Comment


                                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                          Kurios problemos neišspęs dviračių takas? Būčiau nieko prieš, jeigu perasfaltuotų gatvę ir tiesiog zuokiškais metodais (kaip dabar vėl tapo populiaru) nupaišytų dviračių taką kaip padarė Karoliniškėse. Aišku tam reiktų panaikint apie 30 stovėjimo vietų, o tai yra nepopuliarus sprendimas, todėl VMS labiau apsimoka padaryt kaip tu sakai, įkalt po ženklą "bendro judėjimo gatvė" iš abiejų gatvės pusių ir tikėtis, kad nieko nepartrenks. Aš pravažiuoju Čiurlionio gatve kelis kartus per savaitę ir tikrai ten laksto ne ką mažiau nei Vileišio gatvėje. Taip, nuo Vingio parko iki Donelaičio gatvės eismo nėra tiek daug, bet toje gatvėje sudarytos visos sąlygos viršyt greitį, kuo ereliai ir naudojasi.
                                          Neišspręs taisyklių viršijimo. Iš gatvės visai pašalinus dviratininkus viršijimo problema tik paaštrės. Tuo tarpu įrengus parkavimą ir, pavyzdžiui, tą padarius zigzago principu (dešinėje - kairėje - dešinėje - kairėje), galima pasiekti eismo greičio sumažėjimo. Plius eisme atsiradus daugiau dviratininkų vairuotojai išmoks elgtis kitaip. Eismų atskyrimas D kategorijos gatvėje anuliuoja jos kategorijos reikšmę. Jeigu eismas gatvėje neatitinka jos kategorijos, tai arba reikia keist kategoriją arba taikyt fizines priemones eismo pritaikymui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X