Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    1-as pranešimas iš 3-jų.

    Justiniškių g., dėl kiaulių vairuotojų, atsirado kuoliukai pagal STR per arti dviračių tako:

    Click image for larger version

Name:	20200227_134443.jpg
Views:	1
Size:	232,8 kB
ID:	1786740

    Click image for larger version

Name:	20200227_134519.jpg
Views:	1
Size:	229,1 kB
ID:	1786741

    Viršuliškių skg. takas pilnai baigtas, antrame įvažiavime įrengtos trinkelės. Pietų kryptimi:

    Click image for larger version

Name:	20200302_151135.jpg
Views:	1
Size:	199,6 kB
ID:	1786742

    Šiaurės kryptimi:

    Click image for larger version

Name:	20200302_151145.jpg
Views:	1
Size:	197,2 kB
ID:	1786743

    Po pranešimo dėl per arti sumontuoto stulpo – išimta ta pati plytelė, apsukta ir perbetonuotas stulpas. Nors, turbūt, vistiek nebus reikalaujamo pusės metro (plytelės ten didesnės):

    Click image for larger version

Name:	20200302_151308.jpg
Views:	1
Size:	226,8 kB
ID:	1786744

    Pilaitės pr. Skydas darbo pabaigos neskelbia, bet rašo „Rangos darbai 2019 II ketv.”:

    Click image for larger version

Name:	20200302_150128.jpg
Views:	1
Size:	186,9 kB
ID:	1786745

    Click image for larger version

Name:	20200302_150231.jpg
Views:	1
Size:	203,1 kB
ID:	1786746

    Didžioji dalis stulpų visiškai prie pat dviračių tako. Visiškai joks STR negalioja. Darbai bus priimti, vietoj to, kad lieptų perstumt visus brangiai sudėtus stulpus į tech. šaligatvio vidurį. Jau nekalbant, kad buvo susimauta ir, per klaidą nesužiūrėjus, į viešuosius pirkimus išleistas supraprastintas brėžinys su parašais, su brėžinyje esančiais nebenuskembtais, bet vejos bortais, nors PP nagrinėjimo metu patvirtinti nusklembti bortai:

    Click image for larger version

Name:	20200302_150328.jpg
Views:	1
Size:	276,6 kB
ID:	1786747

    Vaizdas atgal link Laisvės pr.:

    Click image for larger version

Name:	20200302_150335.jpg
Views:	1
Size:	241,9 kB
ID:	1786748

    Click image for larger version

Name:	20200302_150436.jpg
Views:	1
Size:	263,9 kB
ID:	1786749

    Link Spaudos g.:

    Click image for larger version

Name:	20200302_150528.jpg
Views:	1
Size:	209,2 kB
ID:	1786750



    Comment


      2-as pranešimas iš 3-jų.

      Neries senvagės takas

      1. Nuo Kuro aparatūros sankryžos, Ozo g. kryptimi pro „Lidl”:

      Click image for larger version

Name:	20200302_140724.jpg
Views:	1
Size:	203,7 kB
ID:	1786755

      2.
      Click image for larger version

Name:	20200302_140753.jpg
Views:	1
Size:	260,9 kB
ID:	1786756

      3. Takas dešinėje pakilęs – nesuvestas su asfaltu. Bortas šioje pusėje yra, o už įvažiavimo – vienintelėje vietoje visame projekte – borto nėra:

      Click image for larger version

Name:	20200302_140836.jpg
Views:	1
Size:	240,3 kB
ID:	1786757

      4. Stulpas ne pagal STR visiškai per arti. Geriau jį nupjautų visai, nes daug kur mieste neįrengia ženklų ties kiekvienu nusukimu į kiemus:

      Click image for larger version

Name:	20200302_140911.jpg
Views:	1
Size:	228,4 kB
ID:	1786758

      5.
      Click image for larger version

Name:	20200302_141003.jpg
Views:	1
Size:	236,0 kB
ID:	1786759

      6. Čia dar vykstant darbams, pačioje projekto pradžioje, buvo informuota savivaldybė, kad paprašytų neįrenginėti bortų. Visgi bus jie nuo Ozo g. iki pat Konstitucijos pr. Bortas dešinėje nesuvestas, manau, viršytas leistinas aukštis 2 cm. Kelio ženklas žinoma ant atskiro stulpo, bet ne ant apšvietimo atramos:

      Click image for larger version

Name:	20200302_141052.jpg
Views:	1
Size:	222,7 kB
ID:	1786760

      7. Naujas ženklinimas kieme: „Pėsčiųjų pervaža” gal būtų galima pavadinti:

      Click image for larger version

Name:	20200302_141058.jpg
Views:	1
Size:	205,5 kB
ID:	1786761

      8.
      Click image for larger version

Name:	20200302_141150.jpg
Views:	1
Size:	263,9 kB
ID:	1786762

      9. Vaizdas atgal:

      Click image for larger version

Name:	20200302_141207.jpg
Views:	1
Size:	279,1 kB
ID:	1786763

      10.
      Click image for larger version

Name:	20200302_141250.jpg
Views:	1
Size:	238,2 kB
ID:	1786764

      11.
      Click image for larger version

Name:	20200302_141332.jpg
Views:	1
Size:	204,4 kB
ID:	1786765

      12. Vaizdas atgal:

      Click image for larger version

Name:	20200302_141349.jpg
Views:	1
Size:	216,0 kB
ID:	1786766

      13.
      Click image for larger version

Name:	20200302_141422.jpg
Views:	1
Size:	258,6 kB
ID:	1786767

      14. Vaizdas atgal:

      Click image for larger version

Name:	20200302_141531.jpg
Views:	1
Size:	196,7 kB
ID:	1786768

      15.
      Click image for larger version

Name:	20200302_141637.jpg
Views:	1
Size:	286,0 kB
ID:	1786769

      16.
      Click image for larger version

Name:	20200302_141715.jpg
Views:	1
Size:	237,2 kB
ID:	1786770

      17. Į priekį link Geležinio Vilko g.:

      Click image for larger version

Name:	20200302_141814.jpg
Views:	1
Size:	318,0 kB
ID:	1786771

      18.
      Click image for larger version

Name:	20200302_142001.jpg
Views:	1
Size:	323,7 kB
ID:	1786772

      19.
      Click image for larger version

Name:	20200302_142046.jpg
Views:	1
Size:	334,4 kB
ID:	1786773

      20.
      Click image for larger version

Name:	20200302_142223.jpg
Views:	1
Size:	284,6 kB
ID:	1786774

      21.
      Click image for larger version

Name:	20200302_142226.jpg
Views:	1
Size:	270,7 kB
ID:	1786775

      22.
      Click image for larger version

Name:	20200302_142323.jpg
Views:	1
Size:	349,8 kB
ID:	1786776

      23. Tolumoje irgi tiesiami takai. Iškart virš vandens nuotraukoje:

      Click image for larger version

Name:	20200302_142427.jpg
Views:	1
Size:	356,8 kB
ID:	1786777




      Comment


        3-as pranešimas iš 3-jų.

        24.
        Click image for larger version

Name:	20200302_142441.jpg
Views:	1
Size:	312,6 kB
ID:	1786782

        25. Sienutė iš akmenų prie vandens. Laiptai link tvenkinio:

        Click image for larger version

Name:	20200302_142603.jpg
Views:	1
Size:	239,2 kB
ID:	1786783

        26.
        Click image for larger version

Name:	20200302_142747.jpg
Views:	1
Size:	207,3 kB
ID:	1786784

        27. Vaizdas atgal:

        Click image for larger version

Name:	20200302_142821.jpg
Views:	1
Size:	243,4 kB
ID:	1786785

        28.
        Click image for larger version

Name:	20200302_142826.jpg
Views:	1
Size:	213,0 kB
ID:	1786786

        29.
        Click image for larger version

Name:	20200302_142944.jpg
Views:	1
Size:	205,3 kB
ID:	1786787

        30.
        Click image for larger version

Name:	20200302_143023.jpg
Views:	1
Size:	254,2 kB
ID:	1786788

        31.
        Click image for larger version

Name:	20200302_143118.jpg
Views:	1
Size:	210,1 kB
ID:	1786789

        32.
        Click image for larger version

Name:	20200302_143155.jpg
Views:	1
Size:	294,1 kB
ID:	1786790

        33.
        Click image for larger version

Name:	20200302_143232.jpg
Views:	1
Size:	211,7 kB
ID:	1786791

        34. Vaizdas atgal:

        Click image for larger version

Name:	20200302_143305.jpg
Views:	1
Size:	242,9 kB
ID:	1786792

        35.
        Click image for larger version

Name:	20200302_143355.jpg
Views:	1
Size:	234,4 kB
ID:	1786793

        36.
        Click image for larger version

Name:	20200302_143426.jpg
Views:	1
Size:	227,6 kB
ID:	1786794

        37.
        Click image for larger version

Name:	20200302_143505.jpg
Views:	1
Size:	219,9 kB
ID:	1786795

        38.
        Click image for larger version

Name:	20200302_143513.jpg
Views:	1
Size:	239,5 kB
ID:	1786796

        39.
        Click image for larger version

Name:	20200302_143547.jpg
Views:	1
Size:	235,5 kB
ID:	1786797

        40. Pilonas irgi per arti tako, ne pagal STR. Savivaldybe, gal jį patrauksit?

        Click image for larger version

Name:	20200302_143608.jpg
Views:	1
Size:	239,4 kB
ID:	1786798

        41.
        Click image for larger version

Name:	20200302_143636.jpg
Views:	1
Size:	258,6 kB
ID:	1786799

        42.
        Click image for larger version

Name:	20200302_143714.jpg
Views:	1
Size:	227,0 kB
ID:	1786800

        43.
        Click image for larger version

Name:	20200302_143801.jpg
Views:	1
Size:	231,5 kB
ID:	1786801

        44.
        Click image for larger version

Name:	20200302_143824.jpg
Views:	1
Size:	226,9 kB
ID:	1786802

        45. Štai ir dviratininkai tolumoje, kad nieks nesakytų, kad nebuvo. :)

        Click image for larger version

Name:	20200302_143904.jpg
Views:	1
Size:	265,0 kB
ID:	1786803

        46.
        Click image for larger version

Name:	20200302_143942.jpg
Views:	1
Size:	203,0 kB
ID:	1786804

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą

          27. Vaizdas atgal:

          Click image for larger version

Name:	20200302_142821.jpg
Views:	1
Size:	243,4 kB
ID:	1786785

          28.
          Click image for larger version

Name:	20200302_142826.jpg
Views:	1
Size:	213,0 kB
ID:	1786786

          29.
          Click image for larger version

Name:	20200302_142944.jpg
Views:	1
Size:	205,3 kB
ID:	1786787

          Puikios nuotraukos, labai išsamiai parodo VMS klounų neveiksnumą ir melą. Praėjo jau 36 dienos nuo Rusijos propagandonų lygio PR'o, kai į šią vietą atvežė statybininkus porai valandų tiesiog pasifotkinti, kad galėtų parašyt post'ą facebook'ė apie tai, kad darbai verda... :)


          Šnipiškių seniūnija
          27 January ·

          Baigiama rekonstruoti Linkmenų gatvės atkarpa įrengiant dviračių taką,šaligatvį ir apšvietimą.






          Comment


            Parašė Ginthus
            Plytelė 50cm, tai gal ten kokio centimetro gali ir trūkti - manau nebūsim ant tiek smulkmeniški.
            O kaip ten su borteliais galėjo nutikti? Kas kada ir kokioje stadijoje galėjo pasirašyti ne tuos brėžinius? Kažkaip sunkiai įtikina.
            Rašė oficialus savivaldybės asmuo, bet nežinau ar oficialiai, ar privačiai, tai neminėsiu vardų. Gruodžio 23 d. užklausiau ar negalima takų atitraukti toliau nuo stulpų ir pakeisti bortų, atsakyta tik dėl bortų: „Trumpai atsakau dėl šitos atkarpos. Ji suprojektuota atskiru projektu, nei pirmoji atkarpa [čia nuo Senojo Pilaitės pr. iki Spaudos g.] ir ten deja numatyti tokie bortai, kurie sudėti - vejos. Kadangi projektavimas itin vėlavo ir projektuotojai darė atskiras dalis subrangos būdu ir galiausiai nesužiūrėjo šito reikalo, tai liko vejos bortai, o ne nusklembti. Po pirkimų tik šį dalyką atradome ir nelabai galime pakeisti, o kadangi atkarpa trumpa (tik iki Laisvės prospekto), tai nebelaužiau iečių, tuo tarpu likusioje - Iki kostitucijos - jau keisime kiekiuose ir visur į nusklembtus bortus.”

            Žiūriu į nuotraukas ir mąstau ar ne gali būti taip, kad el. stulpai sudėti anksčiau ir jie dabar tiesdami naujus takus tiesiog nori sutauptyti ar tingi patraukti el. stulpus, kaip priklauso projekte? Ten kur prie pat Laisvės pr. dar nepradėti darbai, ten stulpai nauji, bet, kaip suprantu, juk įdėti seniau, prieš pradedant visą šitą dviračių takų tiesimo projektą.

            Jei taip, tai labai noriu, kad savivaldybė su keliu prispaustų jų kaklus prie tiesiamų šaligatvių...

            Comment


              Ačiū už fotoreportažą, 15-25 nustebino. Lyg ir spalį/lapkritį dar nemačiau, kad būtų perkastas Senvagės slėnis. Suteikia vilčių, kad šią vasarą jau bus įmanoma pravažiuoti gamtiškesne trasos dalimi link Neries.
              Paskutinis taisė Riedis; 2020.03.02, 20:28.

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                Neries senvagės takas

                19.
                Click image for larger version  Name:	20200302_142046.jpg Views:	1 Size:	334,4 kB ID:	1786773
                Oho, numatomas toks didelis būsimas srautas, kad prireikė eismo organizavimo ratu
                O jei rimčiau, tai kai nežinai kam pritaikyti viešąją erdvę, piešk ratą - niekad neprašausi.

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                  Rašė oficialus savivaldybės asmuo, bet nežinau ar oficialiai, ar privačiai, tai neminėsiu vardų. Gruodžio 23 d. užklausiau ar negalima takų atitraukti toliau nuo stulpų ir pakeisti bortų, atsakyta tik dėl bortų: „Trumpai atsakau dėl šitos atkarpos. Ji suprojektuota atskiru projektu, nei pirmoji atkarpa [čia nuo Senojo Pilaitės pr. iki Spaudos g.] ir ten deja numatyti tokie bortai, kurie sudėti - vejos. Kadangi projektavimas itin vėlavo ir projektuotojai darė atskiras dalis subrangos būdu ir galiausiai nesužiūrėjo šito reikalo, tai liko vejos bortai, o ne nusklembti. Po pirkimų tik šį dalyką atradome ir nelabai galime pakeisti, o kadangi atkarpa trumpa (tik iki Laisvės prospekto), tai nebelaužiau iečių, tuo tarpu likusioje - Iki kostitucijos - jau keisime kiekiuose ir visur į nusklembtus bortus.”

                  Žiūriu į nuotraukas ir mąstau ar ne gali būti taip, kad el. stulpai sudėti anksčiau ir jie dabar tiesdami naujus takus tiesiog nori sutauptyti ar tingi patraukti el. stulpus, kaip priklauso projekte? Ten kur prie pat Laisvės pr. dar nepradėti darbai, ten stulpai nauji, bet, kaip suprantu, juk įdėti seniau, prieš pradedant visą šitą dviračių takų tiesimo projektą.
                  Nesąmonė. Darai projekto A laidą ir keiti tuos bortus, juk ne į kitą gatvės pusę perkelia dviračių taką.
                  ​Šiauliuose buvo keista dviračių tako trasa statybos metu, dėl inžinerinių tinklų. Čia yra nenoras dirbti savo darbo... Labai gaila...

                  Comment


                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                    Nesąmonė. Darai projekto A laidą ir keiti tuos bortus, juk ne į kitą gatvės pusę perkelia dviračių taką.
                    ​Šiauliuose buvo keista dviračių tako trasa statybos metu, dėl inžinerinių tinklų. Čia yra nenoras dirbti savo darbo... Labai gaila...
                    Aha, o kaip prieš biudžetą po to aiškintis, kodėl prireikė mokėti du kartus už tą patį? Ai čia pražiopsojom?

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Aha, o kaip prieš biudžetą po to aiškintis, kodėl prireikė mokėti du kartus už tą patį? Ai čia pražiopsojom?
                      O tie darbai perkami pagal TDP? Jeigu ne, tai nedidelis skirtumas koks sprendinys nukeliavo į pirkimus. Vis vien prieš pradedant darbus ruošiamas DP, tai jo metu nurodai, kad turi būti pakeisti bortai ir netvirtinti DP su vejos bortais. Viską galima ištaisyti, bet jei viena grandis paradė klaidą, o kita "tai čia ne mūsų reikalas" - toks ir rezultatas.

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        2-as pranešimas iš 3-jų.


                        11.
                        Click image for larger version  Name:	20200302_141332.jpg Views:	1 Size:	204,4 kB ID:	1786765



                        Pradėjo reikėti gan dažnai įsukti į Kernavės g., nuo Ozo. Čia labai pavojingas posūkis pėstiesiems, o ypač dviratininkams. Jeigu bus tiesiamas dvirtakis į viršų, šitą vietą reikia būtinai apsaugoti, nes kad ir su kokiais gerais norais ten bandytum apsižiūrėt, sukant į dešinę išlendi tiesiai ant perėjos, o iš Ozo g. nuo Akropolio, dažniausiai srautas būna didelis, kas ir matosi nuotraukoj.

                        Comment


                          Parašė MartynasT Rodyti pranešimą


                          Pradėjo reikėti gan dažnai įsukti į Kernavės g., nuo Ozo. Čia labai pavojingas posūkis pėstiesiems, o ypač dviratininkams. Jeigu bus tiesiamas dvirtakis į viršų, šitą vietą reikia būtinai apsaugoti, nes kad ir su kokiais gerais norais ten bandytum apsižiūrėt, sukant į dešinę išlendi tiesiai ant perėjos, o iš Ozo g. nuo Akropolio, dažniausiai srautas būna didelis, kas ir matosi nuotraukoj.
                          Bet apžvalgos kampai čia turėtų būti geri. Atvažiuojant nuo Akropolio matosi ar kas leidžiasi dviračiu ta pačia kryptimi, o kitu atveju matai ar kas neatvaro į kalną. Bet pagal projektą, tai perėja pasistums tolyn nuo Ozo g.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            Bet apžvalgos kampai čia turėtų būti geri. Atvažiuojant nuo Akropolio matosi ar kas leidžiasi dviračiu ta pačia kryptimi, o kitu atveju matai ar kas neatvaro į kalną. Bet pagal projektą, tai perėja pasistums tolyn nuo Ozo g.
                            Daugumai vairuotojų dzin ir jie stoja tik tokiu atveju, jei yra kliūtis tiesiai prieš nosi.

                            Comment


                              Būtent. Geri ar prasti kampai, čia ne tame esmė. Pavojinga perėja čia ir tiek. Jeigu nevairuoji 2019-2020 metų mašinos su 360° kamerom, kurios už tave stabdo, jeigu yra kliūtis, tai net ir su geriausiais norais, kartais pėstieji/dviratininkai patenka į aklą zoną ir nieko negali padaryt.

                              Gal kas galit projektu pasidalint, kaip atrodys perstumta perėja?

                              Comment


                                Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                                Gal kas galit projektu pasidalint, kaip atrodys perstumta perėja?
                                https://citify.eu/neries-senvages-slenis/

                                Comment


                                  Ai... Dėkui :)

                                  Comment


                                    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                                    jeigu yra kliūtis, tai net ir su geriausiais norais, kartais pėstieji/dviratininkai patenka į aklą zoną ir nieko negali padaryt.
                                    Vairuotojo pareiga pristabdyti prieš posūkį bei pervažą, perėją apsižvalgyti jei tai nebuvo padaryta iki manevro ir tik tada judėti. Kai bandoma 30-40km/h išsukti, tai žinoma, kad pavojinga.

                                    Dviratininko pareiga pristabdyti prieš kertant pervažą ir važiuoti tik įsitikinus, kad šį mato (pvz. stabdo ar sustoja). Pirmumą galima bus nusinešti į kapus (kai bus pervaža)

                                    Comment


                                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                                      Vairuotojo pareiga pristabdyti prieš posūkį bei pervažą, perėją apsižvalgyti jei tai nebuvo padaryta iki manevro ir tik tada judėti. Kai bandoma 30-40km/h išsukti, tai žinoma, kad pavojinga.

                                      Dviratininko pareiga pristabdyti prieš kertant pervažą ir važiuoti tik įsitikinus, kad šį mato (pvz. stabdo ar sustoja). Pirmumą galima bus nusinešti į kapus (kai bus pervaža)
                                      Vairuotojai turėtų pristabdyti dar iš toliau, kad dviratininkas ar pėstysis suprastų, kad juos ketina praleisti. O dabar dažniausiai stabdo jau prieš pat perėją. O baisiausia, kad tik įpusėjus perėja jau gazuoja ir pradeda judėti, jei netyčia sustotume perėjoj - 90% nutrenktų.

                                      Comment


                                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                                        Vairuotojo pareiga pristabdyti prieš posūkį bei pervažą, perėją apsižvalgyti jei tai nebuvo padaryta iki manevro ir tik tada judėti. Kai bandoma 30-40km/h išsukti, tai žinoma, kad pavojinga.

                                        Dviratininko pareiga pristabdyti prieš kertant pervažą ir važiuoti tik įsitikinus, kad šį mato (pvz. stabdo ar sustoja). Pirmumą galima bus nusinešti į kapus (kai bus pervaža)
                                        Žinau, kaip šitas forumas nekenčia automobilistų ir visi vilniuj turėtų važinėt čekoslovakiškom škodom :) Bet jeigu sunku pripažint, kad perėja nėra saugi ir šūdarankių sukonstruota, tai taip ir sakyk.

                                        Comment


                                          Niekas čia nenekenčia automobilių, nereikėtų nesąmonių rašyti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X