Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Dengto turbūt norėtųsi. Mažiau drėgmės dviračiui, neužpustys.

    Bet, aišku, net ir dengtą (čia kalbu apie aklinas sienas) galima padaryt gražesnį.
    O kam tas "dengtas"? Net Švedijoj, Norvegijoj ir Suomijoj. kur sninga daugiau nei Lietuvoje, o žmonės ir žiemą naudojasi dviračiais, kiek teko matyt, didžioji dauguma yra atviri. Atviri yra ir pigesni ir žymiai saugesni. Tuo labiau nemanau, kad tokį stipriai užpustytų:



    O šiaip, jeigu Vilnius būtų ne Vilnius, o normalus miestas, o VMS būtų ne nekompetentingų imbicilų būrelis, o savo darbą išmanantys profesionalai, kuriems rūpi vilniečiai ir miesto įvaizdis, galima būtų galvoti apie kažką tokio:





    Bet oh well, yra kaip yra, matomai kažkas paprašė kur nors prastumt šitus taromatų konteinerius, tai po 2-3 metų turėsime jų pusę miesto...

    Comment


      Parašė ttttt Rodyti pranešimą
      Aš nesuprantu kodėl viskas prie ko prisiliečia VMS turi atrodyti kaip koks taromatas ar pigi kebabinė...
      Todel kad konkursas rasomas konkreciai prekei. Krisciunas facebuke jau panagrinejo salygas, aiskiai matosi kad surasyta butent vienam stogines modeliui. Reiskia kazkam reikia praplauti pinigus, paimant kuo pigesnes ir parduodant miestui, atsidedant sau i kisene.
      Jei daryti normaliai, tai prie ziedu naher nereikalingos tos dviraciu saugyklos, o normalaus dizaino perkant, namu uz Pilaites sau nepasistatysi.

      Comment


        Aš tik nelabai supratau tos saugyklos koncepcijos tokiose vietose. Prie daugiabučių būtų ok, kad gyventojai turėtų raktą, pasistatę dviratį tą būdą užrakintų ir taip saugotų dviračius kiaurus metus. O ten prie žiedo kam reikalinga tokia ilgalaikio tipo saugykla? Geriau tegu pastato kokios elegantiškos konstrukcijos stoginę su dviračių stovais po ja.
        Ir dar nesupratau ar bus toje būdoje apšvietimas ar reiks ten bandyti apgraibom tą dviratį "įparkuoti"? Nes dėl konstrukcijos saulės šviesos į ją nelabai pateks ir ten visada bus tamsu, o kažkoks led šviestuvas parodytas tik iš išorės apšviečiantis duris

        Dar kas geriausia, tai kaip vizualizacija pateikta kažkokios transformatorinės būdelės foto prie K29, tik su pripieštu dviračių saugyklos stendu. Tai jei miestą palei gatves ir reprezentacinėse vietose apstatys tokiomis transformatorinėmis pastotėmis, tai ką aš žinau.
        Paskutinis taisė sleader; 2020.02.10, 21:21.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Dar kas geriausia, tai kaip vizualizacija pateikta kažkokios transformatorinės būdelės foto prie K29, tik su pripieštu dviračių saugyklos stendu. Tai jei miestą palei gatves ir reprezentacinėse vietose apstatys tokiomis transformatorinėmis pastotėmis, tai ką aš žinau.
          Haha, kai reik greitai vizulke padaryti ir prisimini, kad pakeliui namo transformatorinė nebloga stovi

          Comment


            Parašė booraz Rodyti pranešimą

            Mano nuomone tokios saugyklos gali būti statomos orouoste, traukinių ar autobusų stotyje, kur tau reikia palikti dviratį ilgam laikui, bet kam tokioj vietoj pačiam mieste nelabai suprantu. Net ir paprastos dviračių stoginės tokioj vietoj nereikalingos. Dažniausiai su dviračiu važiuoji iki galutinio taško kuo arčiau, t.y. parduotuvė, ofisas ir ten parkuoji.
            Tai gal galėtum ne vilniečiams paaiškinti, kuo šis taškas neatitinka tavo išvardintų, beje logiškų, kritetijų.

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

              Deja viskas yra kaip tik atvirkščiai, jau su kuo, bet su dviračių takais situacija yra vos ne labiausiai tragiška... Beveik visi šiuo metu daromi ir suplanuoti projektai arba stipriai vėluoja arba net nėra pradėti. Bet čia jau diskusija tikrai ne Reformatų temai.
              Klausimas buvo apie statomus projektus. Primink: kurie iš statomų takų vėluoja?
              Paskutinis taisė digital; 2020.02.16, 20:00. Priežastis: pataisytas citavimas

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Klausimas buvo apie statomus projektus. Primink: kurie iš statomų takų vėluoja?
                Iš grynai šiuo metu statomų? Neries senvagės (turėjo būti pilnai baigtas su visom rekreacinėm erdvėm 2019 rudenį, bet vargu ar padarys iki šios vasaros), Giedraičių/Fino (turėjo būti baigtas iki 2020, nutiesta tik pusė Giedraičių gatvės, Fino net nepradėta), Pilaitės (iš pradžių turėjo būti nutiestas 2019 kartu su Narbuto takų, paskui jį atskyrė nuo Narbuto tako ir padarė atskiru projektu, tada pažadėjo nutiesti 2019 vasara, bet pradėjo dirbti tik 2019 vasaros vidury), o daugiau, kiek prisimenu, šiuo metu kaip ir nieko nestato, visi kiti dvirtakiai yra tik VMS pažadų stalčiuje ir dauguma jų jau vėluoja. Tad atsakant į tavo klausimą "kurie vėluoja", atsakymas būtų "visi".

                Beje, prisiminiau su kuriuo projektu 2019 metais nebuvo vėlavimo, šiandien kaip tik teko pravažiuot, čia foto iš rudenį naujai nutiesto dviračių tako Naugarduko gatvėje:



                Iš tikrųjų labai džiugu, kad į VMS atėjo šiolaikiški profesionalai ir išgelbėjo mus nuo Zuoko "dvirtakių", kuriuos jis paišė ant šaligatvių ir seno asfalto. Nors pala...

                Comment


                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                  Iš grynai šiuo metu statomų? Neries senvagės [I](turėjo būti pilnai baigtas su visom rekreacinėm erdvėm 2019 rudenį,
                  Tai čia pagal naujausius pažadus. Pagal 2017 informaciją projektas turėjo būti užbaigtas iki 2018 pabaigos. Tai panašu, kad vėlavimas bus 2 metai. Praktiškai visi dviračių takų projektai vėluoja mažiausiai metus. Savivaldybės spreadsheetas su projektais, kaip suprantu, nebeatnaujinamas, nes nebėra prasmės. Tiesiog smalsu, kas ten pas juos su projektais vyksta. Koks tikslas skelbti projektų datas, kurios neturi nieko bendro su realybe?
                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                  Comment


                    Kalbant apie vėlavimus, kaip suprantu vadovautis žemėlapiu su planuojamais takais irgi nebeverta, nes apie 2019 planuotas tris takų atkarpas Karolinškėse ir Lazdynuos visiškai nieko negirdėti.
                    O gal kas žino kaip reikalai su Žalgirio g., Žirmūnų g. nuo Lidl iki Kareivių g. ir Eurovelo trasos sujungimo reikalai juda? Visos trys atkarpos svarbios dviračių tinklui ir būtų labai nesmagu jeigu ir jos užstrigtų...

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Tai čia pagal naujausius pažadus. Pagal 2017 informaciją projektas turėjo būti užbaigtas iki 2018 pabaigos. Tai panašu, kad vėlavimas bus 2 metai. Praktiškai visi dviračių takų projektai vėluoja mažiausiai metus. Savivaldybės spreadsheetas su projektais, kaip suprantu, nebeatnaujinamas, nes nebėra prasmės. Tiesiog smalsu, kas ten pas juos su projektais vyksta. Koks tikslas skelbti projektų datas, kurios neturi nieko bendro su realybe?
                      Elementaru - prieš rinkimus prikabini makaronų rinkėjams (pvz 30+ km dvirtakių), facebooke sukuri iliuziją, kad bendrauji su žmonėmis ir kad tau rūpi jų ir miesto problemos (čia apie Poderskį ir chebrą, beje jau nuo gruodžio pradžios jie "greitai sprendžia" konteinerių problemą mano įkeltoje nuotraukoje), o paskui tave išrenka ir tada jau vapšė dzin... Kas ten ką tikrins? Ne 30+ km, o 8-10? Pff... nu ir kas? Kažkas tai pastebėjo? Kilo skandalas? Ne.

                      Mane labiausiai stebina, kad tokie dalykai veikia 2020 metais, kai gali literally per 15 sekundžių rast google jų pažadus ir įsitikint, kad tave kokį 85tą kartą apgavo. Dar stebina, kad net forumiečiai, kurie domisi tuo kas vyksta mieste, labai dažnai (nežinau specialiai ar ne) nepastebi šio VMS melo ir gyna šiuos nekompetentingus klounus.

                      Comment


                        Parašė themanual Rodyti pranešimą
                        Kalbant apie vėlavimus, kaip suprantu vadovautis žemėlapiu su planuojamais takais irgi nebeverta, nes apie 2019 planuotas tris takų atkarpas Karolinškėse ir Lazdynuos visiškai nieko negirdėti.
                        O gal kas žino kaip reikalai su Žalgirio g., Žirmūnų g. nuo Lidl iki Kareivių g. ir Eurovelo trasos sujungimo reikalai juda? Visos trys atkarpos svarbios dviračių tinklui ir būtų labai nesmagu jeigu ir jos užstrigtų...
                        „Širvintų, Žalgirio g., Rinktinės g. (jungtis tarp Linkmenų ir Minties g. link Šeimyniškių g.). Atkarpos ilgis, 3,3 km. Širvintų, Rinktinės - pasirašytos rangos sutartys; Žalgirio - ruošiamas pirkimas.”
                        Nors rašo, kad darbai nuo sausio 1 d.

                        „Žirmūnų trikampis (Minties ir Tuskulėnų g., Žirmūnų g. Atkarpos ilgis, 3 km. Vyksta darbai.”

                        „Takas Žirmūnų g. (tarp Kareivių g. ir LIDL Žirmūnų 67). Atkarpos ilgis, 0,5 km. Projektuojama.”
                        Darbai nuo rugsėjo.

                        ---

                        Realiai ką šiemet žada naujo pradėt ir pabaigt, tai tik: „ Siauros vietos Eurovelo take ties Asmens duomenų centru tvarkymas. Atkarpos ilgis, 0,2 km. Suprojektuota.”
                        Darbai nuo balandžio vidurio iki birželio pabaigos.

                        Jokių kitų pabaigtuvių šiemet nebenusimato išskyrus Pilaitės pr. likusi atkarpa nuo Spaudos g. iki Laisvės pr.

                        https://docs.google.com/spreadsheets...5-M/edit#gid=0

                        Comment


                          Ačiū už nuorodą, tiktais kažkaip neradau Erfurto g. tako tame dokumente, jis nėra pilnas, ar tas takas nebus tiesiamas?

                          Comment


                            Pala, čia rimtai? Neries senvagės dvirtakį net neplanuoja pabaigt 2020? 3,5km taką darys daugiau nei 2 metus? (puikiai prisimenu, kad darbai prasidėjo 2018 lapkritį ir nebuvo jokių teismų, bankrotų ar dar kažko, kas galėjo juos sustabdyt) Tas pats su Giedraičių/Fino? Na, čia jau, kaip pasakytų Varlamovas, yra p**diec... Iškart atsakysiu tiems, kas sakys, kad čia nereikia kreipt dėmesio į šitą grafiką - tai kam jį tada sukūrė? Čia yra oficiali VMS informacija/ataskaita iš VMS svetainės, o ne teta Aldona virtuvėj pasakė, ką ji galvoja kada pabaigs.

                            Na, arba tai tiesiog nauja pigaus PR'o taktika - "pažiūrėkit kaip mes lenkiam grafikus", dzin kad tie takai jau turėjo būt baigti, kažkas juk patikės...

                            Comment


                              Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                              Pala, čia rimtai? Neries senvagės dvirtakį net neplanuoja pabaigt 2020? 3,5km taką darys daugiau nei 2 metus? (puikiai prisimenu, kad darbai prasidėjo 2018 lapkritį ir nebuvo jokių teismų, bankrotų ar dar kažko, kas galėjo juos sustabdyt) Tas pats su Giedraičių/Fino? Na, čia jau, kaip pasakytų Varlamovas, yra p**diec... Iškart atsakysiu tiems, kas sakys, kad čia nereikia kreipt dėmesio į šitą grafiką - tai kam jį tada sukūrė? Čia yra oficiali VMS informacija/ataskaita iš VMS svetainės, o ne teta Aldona virtuvėj pasakė, ką ji galvoja kada pabaigs.

                              Na, arba tai tiesiog nauja pigaus PR'o taktika - "pažiūrėkit kaip mes lenkiam grafikus", dzin kad tie takai jau turėjo būt baigti, kažkas juk patikės...
                              2018 Spalį prieš projekto "pradžią" (t.y. tvoros užtvėrimą ir medžių apgenėjimą) pats Šimašius asmeniškai Linkmenų Fabrike rengtoje prezentacijoje pasakė, kad projektas bus visiškai užbaigtas iki 2020 pavasario (ar tai metų prdžios, nebepamenu). Jokios kalbos apie 2020 metų pabaigą ar 2021 nebuvo.
                              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                2018 Spalį prieš projekto "pradžią" (t.y. tvoros užtvėrimą ir medžių apgenėjimą) pats Šimašius asmeniškai Linkmenų Fabrike rengtoje prezentacijoje pasakė, kad projektas bus visiškai užbaigtas iki 2020 pavasario (ar tai metų prdžios, nebepamenu). Jokios kalbos apie 2020 metų pabaigą ar 2021 nebuvo.
                                Šimašius mėgėjas šiaip neteisingus terminus nurodyti, ne pirmą ir ne paskutinį kartą...

                                Comment


                                  Tik nelieskite bene geriausios miesto valdžios Europoje - rezultatai labiau nei akivaizdūs. Jau nusibodo ta šmeižto ir paplavų kampanija.

                                  Comment


                                    Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                    Ačiū už nuorodą, tiktais kažkaip neradau Erfurto g. tako tame dokumente, jis nėra pilnas, ar tas takas nebus tiesiamas?
                                    Rašoma, jog dokumentas atnaujinamas, bet dar prieš pusmetį taip rašė, tai naujina, bet niekaip neišbaigia. Tiesa, visi terminai tiesiog pastumti į priekį. Tarkim, Ukmergės g. nuo aplinkkelio iki Konstitucijos pr. projektiniams pasiūlymams buvo duota labai daug laiko ir, beveik esu įsitikinęs, kad dar praeitų metų gale turėjo viešint, bet dabar išvis visi to projekto terminai panaikinti, rašoma, kad dar rengiami PP. Aišku, kito vizija Ukmergės g., tai gal naujai perdaro tą patį...

                                    Erfurto g., manau, jau turėjo būt padarytas projektas, bet lygiai taip pat yra suprojektuota Pirklių g. jungtis, o terminų eilutės tuščios, tai gal atideda ateičiai.

                                    Prie senų pažadų dar buvo sujungti Asanavičiūtės g. ir Architektų g., kai buvo tiesta pagal savadarbes schemas (be projektų). Visgi dideli kilometražai ten, o ta trūkstama jungtis jau toje lentelėje nebenurodoma. Nors patalpintoje nuotraukoje, viršuje kairėje, būtent iškirptas schemos fragmentas. Kita grafika – mano buvę teikti siūlymai, kad nutiesti taką naujai per pievas ir neatiminėti jau ten esamų asfaltuotų ir apšviestų takų iš pėsčiųjų. Tik klausimas žinovams: ten kur nėra sniego, ten šiluminė trasa ir kitos inžinerinės jungtys – ar galima ten techniškai tiesti dvirtakį? Jei trūksta gylio, tai gal galima supilti daugiau grunto ant viršaus? Esmė, kad būtų pašildomas takas iš apačios ir žiemą nebūtų slidu. Dar ir Saulė ten užeina ir pašildo iš viršaus. Jei prireiktų remontuot šiluminę trasą, turbūt tik fragmentiškai prie jos tektų prisikast, tad dviračių tako tik fragmentą tektų nuardyt ir užtaisyt, o ne visą? Atrodo net Vingio parke ten ant šiluminės trasos didžioji dalis dviračių tako.

                                    Click image for larger version  Name:	LSD_parkas.png Views:	1 Size:	263,6 kB ID:	1783769

                                    Comment


                                      Dėl Ukmergės g. tako. Man atrodo, kad neskubama, nes pagal brėžinius žiūrint didelę dalį to tako "suvalgys" Šiaurinės g. projektas ir Ozo-Ukmergės-Gelvonų g. projektas. Čia gaunasi bene trečdalis visos atkarpos. Tai gali būti, kad nėra skubama kol nėra galutinai patvirtinti abiejų projektų sprendiniai (ok, Šiaurinė g. tech. projektas baigiamas rengti - tai čia jau kaip ir patvirtinta, bet tas kitas...).

                                      Comment


                                        Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                                        Šimašius mėgėjas šiaip neteisingus terminus nurodyti, ne pirmą ir ne paskutinį kartą...
                                        Šiuo konkrečiu atveju kažkas susiję ir su terminais dėl ES finansavimo. Kad tik nekiltų problemų dėl to ir netektų grąžinti pinigų už neįgyvendintą projektą.
                                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          Tik klausimas žinovams: ten kur nėra sniego, ten šiluminė trasa ir kitos inžinerinės jungtys – ar galima ten techniškai tiesti dvirtakį? Jei trūksta gylio, tai gal galima supilti daugiau grunto ant viršaus? Esmė, kad būtų pašildomas takas iš apačios ir žiemą nebūtų slidu. Dar ir Saulė ten užeina ir pašildo iš viršaus. Jei prireiktų remontuot šiluminę trasą, turbūt tik fragmentiškai prie jos tektų prisikast, tad dviračių tako tik fragmentą tektų nuardyt ir užtaisyt, o ne visą?
                                          Jeigu ten žiemą tirpsta sniegas vadinasi šilumos trasa yra netvarkinga ir praleidžia šilumą. Pirmiausia reikia šilumos trasą tvarkyti, nes bus kaip prie spaudos rūmų, kur nutisi dvirtakį ir po kelių mėnesių jį išardė nes reikėjo šilumos trasą tvarkyti. Ir taip, nukasa tik tą dalį kur šilumos trasa eina ir poto užpila atgal, tik neaišku ar kokybiškai nes vizualiai sujungimas matosi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X