Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    bet rimtai. toks vaizdas, kad tiesiog nurodoma, per kur tiksliai vaziuot.

    Comment


      Per vidurį kažkokia metalo plokštelė yra sukalta į žemę. Nežinau, kas ten. Norisi tikėti, kad čia kažko dar nebaigė daryt. Bet vargu.
      Įtariu, kad keliuką paliko traktoriukams pravažiuot, ale mašinoms per siaura bus ir nevažiuos. Na žiūrėsim, kas toliau bus. Turėtų padaugėt chamų, važiuojančių dviračių taku.

      Comment


        Parašė MantasMa Rodyti pranešimą
        Per vidurį kažkokia metalo plokštelė yra sukalta į žemę. Nežinau, kas ten. Norisi tikėti, kad čia kažko dar nebaigė daryt. Bet vargu.
        Įtariu, kad keliuką paliko traktoriukams pravažiuot, ale mašinoms per siaura bus ir nevažiuos. Na žiūrėsim, kas toliau bus. Turėtų padaugėt chamų, važiuojančių dviračių taku.
        Spėčiau, kad ten bus rankiniu būdu įstatomas, "nestacionarus" stulpelis. Kokie yra Gedimino pr. vakarais ir savaitgaliais.

        Comment


          Taip, įsuko. Kareivių purvynėlio galas atėjo. Liko tik žiūrėt, kad džigitai dviračių taku nepradėtų važinėt.

          Comment


            Pusės metų ambicingas projektas baigtas, valio!

            Comment


              Būtų gerai, kad nuotraukos būtų bent kažkiek panašios į nuotraukas. Negi tos vietos neįmanoma nugotografuoti dieną.

              Comment


                Galima, argi kas trukdo?

                Comment


                  Trukdo tai, kad ten ne pazintinis takas

                  Comment


                    Narbuto g. dviračių takui skyrė ES finansavimą, tai gal sparčiau pajudės visi reikalai. Daugiau kaip ir nėra jokių kliūčių skelbti pirkimams.

                    Pasirašyta finansavimo sutartis dėl projekto „Dviračių tako T. Narbuto gatvėje nuo Pilaitės pr. iki Konstitucijos pr. statyba“ įgyvendinimo

                    Vilniaus miesto savivaldybė 2019 m. gruodžio 6 d. pasirašė sutartį su Centrine projektų valdymo agentūra dėl projekto „Dviračių tako T. Narbuto gatvėje nuo Pilaitės pr. iki Konstitucijos pr. statyba“ finansavimo Europos Sąjungos lėšomis. Pagal 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos projektui skirtas 885.273,90 Eur finansavimas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų (Europos regioninės plėtros fondo).
                    https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-igyvendinimo/

                    Tuo pačiu dalinuosi pačio dvirtakio projektu. Pataisytos kelios vietos (lyginant su PP), kai kur siaurinama gatvė. Narbuto g. nuo Laisvės pr. išvis beveik per dvi juostas stumiama į šoną.















                    Comment


                      O! Štai kodėl toks finansavimas. Be dviračių tako kartu ir A juostų plėtra ne esamos juostos sąskaita.

                      Ties Panorama atsiras dviračių pervaža virš žemės, bet ne pėsčiųjų? Įdomus sprendimas, gal fazėms mažiau įtakos turės.

                      Tuo pačiu pervažos Pedagoginiam žiede reikš dviratininkų pirmumą nenulipus?

                      Džiaugiuos jei bene viena svabiausių jungčių pajudės. Tik per 2 metus, vadinas 2 vasaras bus perkasta ir galimai nepravažiuojama dviračiu.

                      Comment


                        Pagaliau. Aišku yra kur kabinėtis, taip ir lieka neaišku, kaip prisijungs Saltoniškių g. takas ir kodėl neįrenginėjami takai ant žiedo viadukų, nes vietos šaligatvio+tako platinimui yra sočiai, bet čia smulkmenos. Laukiu nesulaukiu statybų pradžios, kelionė dviračiu į darbą taps žymiai malonesnė (aišku pasibaigus darbams)

                        Comment


                          Pagaliau! Man įdomūs/smalsūs du momentai:

                          1. Dviračių pervaža per Saltoniškių gatvę viename lygyje. Kaip bus su pėsčiaisiais? Jiems ten bus draudžiama eiti? Kaip veiks enforcinimas? Visgi matyt pirmas atsargus žingsnis link pripažinimo, kad Narbuto/Saltoniškių sankryžos požeminė "perėja" buvo viena didesnių pastarojo dešimtmečio urbanistinių klaidų Vilniuje.

                          2. Kaip veiks dvira2i7 pervažos žiede? Mašinų greitis ten turi tendenciją būti gana didelis. Net pėsčiam eiti ten gana nejauku. Važiuoti dviračiu per gatvę, net turint pirmenybę, yra iš principo pavojingiau, nei pėsčiam, dėl didesnio greičio. Kokie bus sprendimai, padedantys išvengti užprogramuotų konfliktinių situacijų? Greičio kalniukai galėtų visiškai išspręsti probelmą, bet jų negali būti dėl VT. Mašinų eismo pirmenybė, kaip yra ties Žvėryno tiltu? Bet kiek dviratininkai to laikysis? Nes pavojus ten tikrai yra ir nedarant papildomų saugumo priemonių ten tikrai bus problemų.
                          Paskutinis taisė John; 2020.01.14, 21:03.
                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                          Comment


                            Pala jie ruosiasi platinti gatve kad A juosta ikisti?

                            Comment


                              Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                              Pala jie ruosiasi platinti gatve kad A juosta ikisti?
                              Nelabai suprantu, pagal ką Riedis daro tokius pastebėjimus?
                              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Nelabai suprantu, pagal ką Riedis daro tokius pastebėjimus?
                                Iš brėžinio matosi. Bus pratęsta A juosta iki Narbuto stotelės. Gatvė bus platinama skiriamosios juostos sąskaita. Jeigu tiksliai įžiūriu tai vienoj vietoj netgi plačiau nei visa juosta, greičiausiai ten bus šaligatvis + dviračių takas plečiamas esamos pirmos juostos sąskaita.

                                edit: gal ir klystu dėl platinimo daugiau nei juostos pločiu, bet lygtais šaligatvis vis tiek lenda į pirmą juostą, tai gal esamas juostas siaurins
                                Paskutinis taisė themanual; 2020.01.14, 22:35.

                                Comment


                                  Taip, Narbuto g. bus platinama. Na, vadinkit kaip norit. Įrengiama A juosta. Pati važiuojamoji dalis stumiama priepriešinio eismo link per kiek daugiau nei vieną juostą, o vietoje buvusios pirmos juostos įrengiami nauji takai. Aš anksčiau maniau, kad bus statoma betoninė sienutė šlaitams sulaikyt, bet panašu, kad nusprendė gatvę pastumti. Bet pats platinimas tik iki stotelės.

                                  Čia matosi geriau kiek pasistums gatvė. Centrinės žalios juostos beveik neliks ties Narbuto stotelėmis. Geltona spalva žymi platinimą. A juostoje stotelė bus be įvažos.

                                  Click image for larger version  Name:	Annotation 2020-01-14 231822.jpg Views:	1 Size:	282,2 kB ID:	1775491
                                  Paskutinis taisė Creatium; 2020.01.14, 23:29.

                                  Comment


                                    Narbuto gatvės platinimas skiriamosios juostos sąskaita turbūt reiškia, kad tramvajus ar kitos rūšies atskirą liniją turintis transportas matomas nebent toli ateityje. Arba, kad atsiradus naujos rūšies transportui, bus galima sumažinti bendrojo transporto juostų skaičių, jų neslenkant kartu su dviračių taku.

                                    Comment


                                      Parašė kutas Rodyti pranešimą
                                      Narbuto gatvės platinimas skiriamosios juostos sąskaita turbūt reiškia, kad tramvajus ar kitos rūšies atskirą liniją turintis transportas matomas nebent toli ateityje. Arba, kad atsiradus naujos rūšies transportui, bus galima sumažinti bendrojo transporto juostų skaičių, jų neslenkant kartu su dviračių taku.
                                      tai reiskia kad jis isvis niekada nenumatomas. Bet kitavertus gerai, kai ateis kita valdzia, biski labiau galvojanti ir statys tramvaju, tai jau darys tai eismo juostu saskaita, kas negali nedziugint. Bus po A juosta ir viena eismo juosta kiekviena puse Bet kokiu atveju kitaip teiktu daryti sviesoforus ties platformomis, o palikus po viena juosta uzteks ir pereju go-on..

                                      Comment


                                        Po Narbuto g platinimo automobilių srautas nenukentės. Todėl ir toliau automobilis bus pati greičiausia ir patogiausia transporto priemonė, o dviračių takas stovės tuščias, kaip ir visi kiti takai Vilniuje stovi tušti iki šiol. Tik bus padidėję asfalto plotai.

                                        Sėlių gatvę dviračių takas kerta labai durnai. Dviratininkas turės nusukti iš Narbuto g į Sėlių g. Prie perėjos spausti šviesoforo mygtuką ir laukti kol ateis žalio signalo ciklas, tik tada galės kirsti Sėlių g. ir grįžti į Narbuto g. ir tęsti važiavimą. Iššvaistys veltui 2-3 minutes. Kai tuo tarpu važiuojantys Narbuto gatve nė nestabtelėdami važiuos tiesiai.

                                        Kodėl takas negali eiti tiesiai Narbuto g šioje vietoje?

                                        Comment


                                          Na va pagaliau pajudėjo reikalai ir ten. Ką pastebiu tai:

                                          Nelabai suprantu, kur ten dvi juostas stums laisvės-narbuto sankirtoje? Atrodo kad tiesiog išsukimas paverstas A juost ir pratęstas. Jei klystu tai ten turbūt bus liūdna remonto metu nes pralaidimuas ten reikalingas didelis.

                                          A juosta pratesta iki stotelės, o poto dingsta, nors vietos ten tikrai yra bent jau iki Sėlių gatvės (dabar žalias plotas). Ten net nėra įkalnės, kaip toje dalyje kur A juosta daroma.

                                          Panašu kad Lokių/Erelių gatvės kampe ten šaligatvio pagal Narbutą nėra ne dėl apsileidimo o tiesiog labai norisi visus siūsti ratu aplink pastatą? Kodėl tas nesąmoningas vingis nebuvo ištaisytas?

                                          Prie saltoniškių gatvės - perėja? Ar čia tiap pažymėta požeminė? Beje kodėl ten nutrūksta pėsčiųjų takas? Gal tiesiog užmiršo pažymėti, nes šaligatvis ten dabar yra?

                                          Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
                                          Sėlių gatvę dviračių takas kerta labai durnai. Dviratininkas turės nusukti iš Narbuto g į Sėlių g. Prie perėjos spausti šviesoforo mygtuką ir laukti kol ateis žalio signalo ciklas, tik tada galės kirsti Sėlių g. ir grįžti į Narbuto g. ir tęsti važiavimą. Iššvaistys veltui 2-3 minutes. Kai tuo tarpu važiuojantys Narbuto gatve nė nestabtelėdami važiuos tiesiai.

                                          Kodėl takas negali eiti tiesiai Narbuto g šioje vietoje?
                                          Ten dabar jau yra šviesaforas toje vietoje ir visi taip tą gatvę kerta (kas yra nedaug nes nelabai kas ten eina pėsčiomis, beveik visi suka į sėlių gatvę - žvėrynan). Nėjau kuris laikas ten jau bet jei nepasikeitė tai ten pėstiesiems ilgai ciklo laukti reikia.


                                          Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2020.01.15, 10:19.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X