Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip, Narbuto g. bus platinama. Na, vadinkit kaip norit. Įrengiama A juosta. Pati važiuojamoji dalis stumiama priepriešinio eismo link per kiek daugiau nei vieną juostą, o vietoje buvusios pirmos juostos įrengiami nauji takai. Aš anksčiau maniau, kad bus statoma betoninė sienutė šlaitams sulaikyt, bet panašu, kad nusprendė gatvę pastumti. Bet pats platinimas tik iki stotelės.

    Čia matosi geriau kiek pasistums gatvė. Centrinės žalios juostos beveik neliks ties Narbuto stotelėmis. Geltona spalva žymi platinimą. A juostoje stotelė bus be įvažos.

    Click image for larger version  Name:	Annotation 2020-01-14 231822.jpg Views:	1 Size:	282,2 kB ID:	1775491
    Paskutinis taisė Creatium; 2020.01.14, 23:29.

    Comment


      Narbuto gatvės platinimas skiriamosios juostos sąskaita turbūt reiškia, kad tramvajus ar kitos rūšies atskirą liniją turintis transportas matomas nebent toli ateityje. Arba, kad atsiradus naujos rūšies transportui, bus galima sumažinti bendrojo transporto juostų skaičių, jų neslenkant kartu su dviračių taku.

      Comment


        Parašė kutas Rodyti pranešimą
        Narbuto gatvės platinimas skiriamosios juostos sąskaita turbūt reiškia, kad tramvajus ar kitos rūšies atskirą liniją turintis transportas matomas nebent toli ateityje. Arba, kad atsiradus naujos rūšies transportui, bus galima sumažinti bendrojo transporto juostų skaičių, jų neslenkant kartu su dviračių taku.
        tai reiskia kad jis isvis niekada nenumatomas. Bet kitavertus gerai, kai ateis kita valdzia, biski labiau galvojanti ir statys tramvaju, tai jau darys tai eismo juostu saskaita, kas negali nedziugint. Bus po A juosta ir viena eismo juosta kiekviena puse Bet kokiu atveju kitaip teiktu daryti sviesoforus ties platformomis, o palikus po viena juosta uzteks ir pereju go-on..

        Comment


          Po Narbuto g platinimo automobilių srautas nenukentės. Todėl ir toliau automobilis bus pati greičiausia ir patogiausia transporto priemonė, o dviračių takas stovės tuščias, kaip ir visi kiti takai Vilniuje stovi tušti iki šiol. Tik bus padidėję asfalto plotai.

          Sėlių gatvę dviračių takas kerta labai durnai. Dviratininkas turės nusukti iš Narbuto g į Sėlių g. Prie perėjos spausti šviesoforo mygtuką ir laukti kol ateis žalio signalo ciklas, tik tada galės kirsti Sėlių g. ir grįžti į Narbuto g. ir tęsti važiavimą. Iššvaistys veltui 2-3 minutes. Kai tuo tarpu važiuojantys Narbuto gatve nė nestabtelėdami važiuos tiesiai.

          Kodėl takas negali eiti tiesiai Narbuto g šioje vietoje?

          Comment


            Na va pagaliau pajudėjo reikalai ir ten. Ką pastebiu tai:

            Nelabai suprantu, kur ten dvi juostas stums laisvės-narbuto sankirtoje? Atrodo kad tiesiog išsukimas paverstas A juost ir pratęstas. Jei klystu tai ten turbūt bus liūdna remonto metu nes pralaidimuas ten reikalingas didelis.

            A juosta pratesta iki stotelės, o poto dingsta, nors vietos ten tikrai yra bent jau iki Sėlių gatvės (dabar žalias plotas). Ten net nėra įkalnės, kaip toje dalyje kur A juosta daroma.

            Panašu kad Lokių/Erelių gatvės kampe ten šaligatvio pagal Narbutą nėra ne dėl apsileidimo o tiesiog labai norisi visus siūsti ratu aplink pastatą? Kodėl tas nesąmoningas vingis nebuvo ištaisytas?

            Prie saltoniškių gatvės - perėja? Ar čia tiap pažymėta požeminė? Beje kodėl ten nutrūksta pėsčiųjų takas? Gal tiesiog užmiršo pažymėti, nes šaligatvis ten dabar yra?

            Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
            Sėlių gatvę dviračių takas kerta labai durnai. Dviratininkas turės nusukti iš Narbuto g į Sėlių g. Prie perėjos spausti šviesoforo mygtuką ir laukti kol ateis žalio signalo ciklas, tik tada galės kirsti Sėlių g. ir grįžti į Narbuto g. ir tęsti važiavimą. Iššvaistys veltui 2-3 minutes. Kai tuo tarpu važiuojantys Narbuto gatve nė nestabtelėdami važiuos tiesiai.

            Kodėl takas negali eiti tiesiai Narbuto g šioje vietoje?
            Ten dabar jau yra šviesaforas toje vietoje ir visi taip tą gatvę kerta (kas yra nedaug nes nelabai kas ten eina pėsčiomis, beveik visi suka į sėlių gatvę - žvėrynan). Nėjau kuris laikas ten jau bet jei nepasikeitė tai ten pėstiesiems ilgai ciklo laukti reikia.


            Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2020.01.15, 10:19.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              2. Kaip veiks dvira2i7 pervažos žiede? Mašinų greitis ten turi tendenciją būti gana didelis. Net pėsčiam eiti ten gana nejauku. Važiuoti dviračiu per gatvę, net turint pirmenybę, yra iš principo pavojingiau, nei pėsčiam, dėl didesnio greičio.
              Tokioje prie perėjos prijungtoje pervažoje dviratininkas pirmenybės neturi. Tiesiog tai suteikia galimybę gatvę pervažiuoti nenulipus nuo dviračio (per perėją jį reikėtų persivesti).

              Man tik nesuprantama, kodėl A juosta pratęsiama iki stotelės, o už jos baigiasi. Tai jeigu jau dalyje gatvės platinama važiuojamoji dalis, galbūt galima vienu kartu ją praplatinti visą ir suteikti realų ir funkcionalų viešojo transporto eismo pirmumą. Juk nėra taip, kad iki stotelės, ties kuria nėra nei sankryžos nei perėjos kamštis yra, o už jos - nebėra.

              Comment


                Dabar tik pastebėjau, jog iš šešių penkios pervažos žiede bus už perėjos. Čia taip saugiau? Nors teisybės dėlei pasąmonėje ir man atrodo, jog taip geriau yra (nors paprastose sankryžose daroma dažniausiai atvirkščiai), bet nesu 100% tikras kodėl Daugiau laiko vairuotojams pamatyti dviratininkus? Dviratininkams galimybė pasislėpti už pėsčiųjų? Gal kas žinote tikruosius argumentus?

                Comment


                  Man atrodo nėra reguliuojama, o daroma pagal konkrečią situaciją. Kaip sueina takai už ir prieš perėjos, t.y. ar takas arčiau gatvės ar toliau. Jeigu žiede darytum dviračių taką pirmą (žiūrint nuo Narbuto g.), tai pėstiesiems prieš einant per perėją reikėtų kirsti dviračių taką. Taip pat būtų ir kitoje pusėje. Nebūtų logiška, atsiranda nereikalingas konflikto taškas.

                  Taip pat ir ties Studentų st. NMC pusėje. Daroma prielaida, kad didžioji pėsčiųjų masė eis nuo stotelės per žiedą link universiteto. Tai todėl dviračių takas yra "už" perėjos, kad pėstiesiems nereikėtų jo kirsti.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Panašu kad Lokių/Erelių gatvės kampe ten šaligatvio pagal Narbutą nėra ne dėl apsileidimo o tiesiog labai norisi visus siūsti ratu aplink pastatą? Kodėl tas nesąmoningas vingis nebuvo ištaisytas?
                    Panašu, kad ten yra pora sklypų, prieinančių iki pat gatvės. Reikia arba juos išpirkti visuomenės poreikiams, arba apsukti dviračių taką aplink pastatą. Gatvei būtų išpirkę sklypą, bet dviračių takui - kur jau ten.

                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Ten dabar jau yra šviesaforas toje vietoje ir visi taip tą gatvę kerta (kas yra nedaug nes nelabai kas ten eina pėsčiomis, beveik visi suka į sėlių gatvę - žvėrynan). Nėjau kuris laikas ten jau bet jei nepasikeitė tai ten pėstiesiems ilgai ciklo laukti reikia.
                    Kas tie visi? Pėstieji? Nes dviratininkai, atriedėję žemyn Narbuto g važiuojamaja dalimi prie Sėlių g nestoja ir tiesiog nuvažiuoja tiesiai su srautu. Dabar jie bus priversti sukti į Sėlių g ir laukti žalio signalo, o ciklas ten tikrai labai ilgas. Aš jau vien dėl tų veltui prarastų 2-3 minučių jausčiau pagundą važiuoti važiuojamąja dalimi, o ne taku. Aš suprantu, kodėl daromas tako vingis apie aukščiau minėtą pastatą. Tas vingis didesnių problemų nekelia ir laiko daug nesugaišins, apvažiuosiu tuos metrus be problemų. Bet kodėl daromas toks sėlių g. kirtimas - absurdas lygioje vietoje - man tai nesuprantama. Užuot per 3 sekundes pervažiavęs sankryžą dabar turėsiu 3 minutes laukti.

                    Comment


                      Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

                      Panašu, kad ten yra pora sklypų, prieinančių iki pat gatvės. Reikia arba juos išpirkti visuomenės poreikiams, arba apsukti dviračių taką aplink pastatą. Gatvei būtų išpirkę sklypą, bet dviračių takui - kur jau ten.



                      Kas tie visi? Pėstieji? Nes dviratininkai, atriedėję žemyn Narbuto g važiuojamaja dalimi prie Sėlių g nestoja ir tiesiog nuvažiuoja tiesiai su srautu. Dabar jie bus priversti sukti į Sėlių g ir laukti žalio signalo, o ciklas ten tikrai labai ilgas. Aš jau vien dėl tų veltui prarastų 2-3 minučių jausčiau pagundą važiuoti važiuojamąja dalimi, o ne taku. Aš suprantu, kodėl daromas tako vingis apie aukščiau minėtą pastatą. Tas vingis didesnių problemų nekelia ir laiko daug nesugaišins, apvažiuosiu tuos metrus be problemų. Bet kodėl daromas toks sėlių g. kirtimas - absurdas lygioje vietoje - man tai nesuprantama. Užuot per 3 sekundes pervažiavęs sankryžą dabar turėsiu 3 minutes laukti.
                      Na čia yra klausimas, kodėl ten leista suformuoti privačius sklypus ten, kur turi būti gatvės teritorija. Ar nereikia juos kaip tas užgrobtas tvoras tiesiog buldozeriu?

                      Visi įskaitant dviratininkus važiuojančius dabartiniu dviračiu taku/šaligatviu. Važiuojantys gatve tai ir važiuoja gatve, o ne per perėją. Bet ten dauguma važiuoja dviračiu taku kiek teko matyti.

                      Manau sėlių gatvės kirtimas toks daromas todėl, kad ten jau yra šviesaforas, vadinasi nereikės nieko perstatynėti, kadangi toje dalyje gatvės neplatins, tik dviračių taką ties. Beto dviračių takai užriesti ties šviesaforais - dažnas reiškinys. Man aiškino, kad taip daroma kad dviratininkai sumažintų greitį prieš perėjas ir pervažiuotų saugiau.

                      Comment


                        Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
                        Kas tie visi? Pėstieji? Nes dviratininkai, atriedėję žemyn Narbuto g važiuojamaja dalimi prie Sėlių g nestoja ir tiesiog nuvažiuoja tiesiai su srautu. Dabar jie bus priversti sukti į Sėlių g ir laukti žalio signalo, o ciklas ten tikrai labai ilgas. Aš jau vien dėl tų veltui prarastų 2-3 minučių jausčiau pagundą važiuoti važiuojamąja dalimi, o ne taku. Aš suprantu, kodėl daromas tako vingis apie aukščiau minėtą pastatą. Tas vingis didesnių problemų nekelia ir laiko daug nesugaišins, apvažiuosiu tuos metrus be problemų. Bet kodėl daromas toks sėlių g. kirtimas - absurdas lygioje vietoje - man tai nesuprantama. Užuot per 3 sekundes pervažiavęs sankryžą dabar turėsiu 3 minutes laukti.
                        Man tai logiška, kad daroma dėl saugumo, ta sankryža nėra tipinė, mažas kampas lemia didelį vairuotojų greitį ir užprogramuotas nelaimes. Man irgi nepatinka, Olandijoje turbūt skaičiuotų srautus ir jei būtų pakankamai mažas sukantis į Sėlių g. , tuomet rekonstruotų sankryžą, padarytų statų kampą posūkiui, įrengtų dar kokį kalnelį. Kitą vertus intesyvesnėse sankryžose kur takai atskirti nuo važiuojamosios dalies, tiek Olandijoje tiek Danijoje pastato dviratininkams šviesoforą. O su mūsų srautais manau jog toks sprendimas yra priimtinas. Galėsit pyktį išlieti įjungdamas pėsčiųjų šviesoforą per Narbuto g. (juokauju žinoma, nedarykite taip)



                        Comment


                          Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
                          Po Narbuto g platinimo automobilių srautas nenukentės. Todėl ir toliau automobilis bus pati greičiausia ir patogiausia transporto priemonė, o dviračių takas stovės tuščias, kaip ir visi kiti takai Vilniuje stovi tušti iki šiol. Tik bus padidėję asfalto plotai.

                          Sėlių gatvę dviračių takas kerta labai durnai. Dviratininkas turės nusukti iš Narbuto g į Sėlių g. Prie perėjos spausti šviesoforo mygtuką ir laukti kol ateis žalio signalo ciklas, tik tada galės kirsti Sėlių g. ir grįžti į Narbuto g. ir tęsti važiavimą. Iššvaistys veltui 2-3 minutes. Kai tuo tarpu važiuojantys Narbuto gatve nė nestabtelėdami važiuos tiesiai.

                          Kodėl takas negali eiti tiesiai Narbuto g šioje vietoje?
                          Tikrai sutinku. Platinti gatve kad sukurti papildoma A juosta tai cia tik autobusu pasalinimas is automobilistu "erdves." Tuo labiau kad cia tik pora metru ilgio A juosta ir po stoteles vel autikai gali lysti atgal i bendra srauta. Nesuprantu ka jie bando pasiekti su tokiu A juostu "tiesimu"... Jeigu VMS noretu kad A juostos turetu tikra poveiki ir kad zmones pradetu naudotis autobusais dazniau, pradetu piesti A raides jau egzistuojanciose eismo juostose.

                          Comment


                            Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                            Tikrai sutinku. Platinti gatve kad sukurti papildoma A juosta tai cia tik autobusu pasalinimas is automobilistu "erdves." Tuo labiau kad cia tik pora metru ilgio A juosta ir po stoteles vel autikai gali lysti atgal i bendra srauta. Nesuprantu ka jie bando pasiekti su tokiu A juostu "tiesimu"... Jeigu VMS noretu kad A juostos turetu tikra poveiki ir kad zmones pradetu naudotis autobusais dazniau, pradetu piesti A raides jau egzistuojanciose eismo juostose.
                            Nepiešia, nes žino, kad nesuvaldys situacijos (ypač jei paliktų automobiliams tik vieną juostą. Kalvarijų g. visai kitokia situacija, ji turi magistralinę alternatyvą - G.V. gatvę, o Narbuto g. neturi).
                            Ir aš manau, kad geriau jokios juostos, negu tokia kur važinėjas bet kas.

                            Comment


                              Reikia prisiminti ir kad pas mus A juostoje leidžiama važiuoti elektromobiliams, todėl čia yra elektromobilių automobilizmo skatinimas

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Narbuto g. dviračių takui skyrė ES finansavimą, tai gal sparčiau pajudės visi reikalai. Daugiau kaip ir nėra jokių kliūčių skelbti pirkimams.

                                Pasirašyta finansavimo sutartis dėl projekto „Dviračių tako T. Narbuto gatvėje nuo Pilaitės pr. iki Konstitucijos pr. statyba“ įgyvendinimo



                                https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-igyvendinimo/

                                Tuo pačiu dalinuosi pačio dvirtakio projektu. Pataisytos kelios vietos (lyginant su PP), kai kur siaurinama gatvė. Narbuto g. nuo Laisvės pr. išvis beveik per dvi juostas stumiama į šoną.


                                Kodėl iš karto nedaroma A juosta bent iki Sėlių g.? Arba, jei daro dviračių taką, kodėl nepalieka vietos A juostai ateityje? Dabar nei šis nei tas su ta A juosta, dingsta viduryje Narbuto g., kur labiausiai užsikišęs eismas, po to vėl atsiranda ties Erelių g.
                                Jei nėra techninių galimybių platinimui, tai visada yra galimybių A juostą paimti nuo automobilių juostų, bent Zuokas tai sugebėjo nuimti Kalvarijų, Švitrigailos ir kitose pagrindinėse gatvėse, Šimašius panašu pataikauja automobilistams.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2020.01.15, 13:40.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Kodėl iš karto nedaroma A juosta bent iki Sėlių g.? Arba, jei daro dviračių taką, kodėl nepalieka vietos A juostai ateityje? Dabar nei šis nei tas su ta A juosta, dingsta viduryje Narbuto g., kur labiausiai užsikišęs eismas, po to vėl atsiranda ties Erelių g.
                                  Jei nėra techninių galimybių platinimui, tai visada yra galimybių A juostą paimti nuo automobilių juostų, bent Zuokas tai sugebėjo nuimti Kalvarijų, Švitrigailos ir kitose pagrindinėse gatvėse, Šimašius panašu pataikauja automobilistams.
                                  Tai matėm, kaip po lentelių nukabinimo jau trečią dieną nulėkė pas ministrą atšaukinėti ir dar gavo nuo Skvernelio pamokslą apie "nesąmones su pralaidumais mieste" ir dargi siūlymus leisti visiems važinėtis A juostomis. Tai įsivaizduokim triukšmą, jei visur imtų juostas atiminėti iš vadeliotojų.

                                  Comment


                                    Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                    Galėsit pyktį išlieti įjungdamas pėsčiųjų šviesoforą per Narbuto g. (juokauju žinoma, nedarykite taip)
                                    Tą pėsčiųjų šviesoforą prie stotelės "Žvėrynas" reikia naikinti, taip pat pėsčiųjų šviesoforą prie Erelių/Stumbrų. Vietoje jų įrengti pėsčiųjų ir dviratininkų viaduką, sujungiantį abi Lokių g. dalis. Tas viadukas galėtų tapti dviračių takų magistralės Šeškinė-Centras dalis.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Tai matėm, kaip po lentelių nukabinimo jau trečią dieną nulėkė pas ministrą atšaukinėti ir dar gavo nuo Skvernelio pamokslą apie "nesąmones su pralaidumais mieste" ir dargi siūlymus leisti visiems važinėtis A juostomis. Tai įsivaizduokim triukšmą, jei visur imtų juostas atiminėti iš vadeliotojų.
                                      Zuokas atėmė ir nieko neatsitiko, politinės valios reikalas.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Kodėl iš karto nedaroma A juosta bent iki Sėlių g.? Arba, jei daro dviračių taką, kodėl nepalieka vietos A juostai ateityje? Dabar nei šis nei tas su ta A juosta, dingsta viduryje Narbuto g., kur labiausiai užsikišęs eismas, po to vėl atsiranda ties Erelių g.
                                        Berods taip yra dėl Karoliniškių kraštovaizdžio draustinio teritorijos, kuri užgriebia nemažą plotą aplink gatvę. Dėl to ir dviračių takas taip arti važiuojamosios dalies. Manau, kad VT juostos ten nebus niekad.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

                                          Kas tie visi? Pėstieji? Nes dviratininkai, atriedėję žemyn Narbuto g važiuojamaja dalimi prie Sėlių g nestoja ir tiesiog nuvažiuoja tiesiai su srautu. Dabar jie bus priversti sukti į Sėlių g ir laukti žalio signalo, o ciklas ten tikrai labai ilgas. Aš jau vien dėl tų veltui prarastų 2-3 minučių jausčiau pagundą važiuoti važiuojamąja dalimi, o ne taku. Aš suprantu, kodėl daromas tako vingis apie aukščiau minėtą pastatą. Tas vingis didesnių problemų nekelia ir laiko daug nesugaišins, apvažiuosiu tuos metrus be problemų. Bet kodėl daromas toks sėlių g. kirtimas - absurdas lygioje vietoje - man tai nesuprantama. Užuot per 3 sekundes pervažiavęs sankryžą dabar turėsiu 3 minutes laukti.
                                          Net ne 2-3 minutės. Įsibėgėjus nuo Narbuto kalno galima laisvai palaikyti gerą greitį iki duobės ir prilėtinti tik lipant iš jos link Panoramos. Dabar teks sustot prie šviesoforo ir lėtai pradėt nuo jo važiuot. Sumoj ir 5 ir daugiau minučių gausis. Gal efektyviau bus su vėjeliu nuskrist Sėlių gatve žemyn ir tada tiesiai link upės arba per kiemus grįžt link Narbuto.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X