Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

    Esmė tam nusklembime ir yra. Negaliu pasakyt, kodėl buvo sugalvoti tokie sprendimai, jei nėra gamybos tokių produktų. Gaunasi betvarkė ir tiek, nes projektuose prašo būtent tų, kurių išmatavimai ir papaišyti.
    Na tuomet pagal įstatymus motyvuodami, kad rinkoje nėra, pakeičia artimais, ne prastesniais. Jei kažkas nesukontroliuoja, į ką būtent pakeičiama, tai jau VMSA kliurka.
    p.s. beje ne tik Lietuvoje naudojami gatviniai įvažiavimo bordiūrai, tsip kad nėra reikalo projektuoti su neegzistuojančia produkcija
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.12.24, 22:52.

    Comment


      Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

      Esmė tam nusklembime ir yra. Negaliu pasakyt, kodėl buvo sugalvoti tokie sprendimai, jei nėra gamybos tokių produktų. Gaunasi betvarkė ir tiek, nes projektuose prašo būtent tų, kurių išmatavimai ir papaišyti.
      Į projektus deda tam, kad gamintojai matytų, jog poreikis yra. Jeigu nedėtų, tai tada sakytų "o tai jūs neprojektuojat tokių bortų". Jau geriau yra įdėti, bet nepanaudoti, negu neįdėti ir po to turėti kitų bėdų.

      Comment


        Prie „LitGrid” duomenų centro, Viršuliškių skersgatvis ir nuorodos į statybų klaidas:

        https://tvarkaumiesta.lt/problem/130209, https://tvarkaumiesta.lt/problem/130210, https://tvarkaumiesta.lt/problem/130211, https://tvarkaumiesta.lt/problem/130212, https://tvarkaumiesta.lt/problem/130213.

        Click image for larger version

Name:	20191226_134043.jpg
Views:	43
Size:	200,6 kB
ID:	1772208

        Click image for larger version

Name:	20191226_134245.jpg
Views:	21
Size:	200,2 kB
ID:	1772209

        Click image for larger version

Name:	20191226_134352.jpg
Views:	20
Size:	200,4 kB
ID:	1772210

        Yra apšvietimas iš viršaus, bet esant priedangai nuo pastato – mažiau saugu, nors grotos permatomos žiūrint statmenai:

        Click image for larger version

Name:	20191226_134545.jpg
Views:	20
Size:	194,3 kB
ID:	1772211

        Click image for larger version

Name:	20191226_134617.jpg
Views:	20
Size:	197,9 kB
ID:	1772212

        Click image for larger version

Name:	20191226_134647.jpg
Views:	20
Size:	203,5 kB
ID:	1772213

        Click image for larger version

Name:	20191226_134658.jpg
Views:	19
Size:	204,1 kB
ID:	1772214

        Click image for larger version

Name:	20191226_134740.jpg
Views:	21
Size:	205,9 kB
ID:	1772215

        Click image for larger version

Name:	20191226_134821.jpg
Views:	20
Size:	194,8 kB
ID:	1772216

        Click image for larger version

Name:	20191226_134932.jpg
Views:	19
Size:	193,3 kB
ID:	1772217

        Click image for larger version

Name:	20191226_134946.jpg
Views:	19
Size:	197,2 kB
ID:	1772218

        Click image for larger version

Name:	20191226_135013.jpg
Views:	21
Size:	206,0 kB
ID:	1772219

        Comment


          O kam dviraciu takas taip toli nuo gatves? Kodel jis per viduri saligatvio?
          Kodel naujoje infrastrukturoje vel visas saligatvis su dviraciu taku nusileidzia prie ivaziavimu, kodel ivaza pagaliau negali pakilt i saligatvio lygi?

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
            O kam dviraciu takas taip toli nuo gatves? Kodel jis per viduri saligatvio?
            Kodel naujoje infrastrukturoje vel visas saligatvis su dviraciu taku nusileidzia prie ivaziavimu, kodel ivaza pagaliau negali pakilt i saligatvio lygi?
            Nes kartais statoma ir pagal dešimtmečio senumo projektus. Nepamenu tiksliai kokio senumo šis projektas, bet tikrai ne šviežiena.

            Comment


              Čia turbūt iš tų laikų, kur ramia širdim projektuodavo tokias kaip Lazdynų-Oslo-Vakarinio aplinkkelio sankryža su trumpomis juostomis įsiliejimui/išvažiavimui.

              Comment


                Parašė milashius Rodyti pranešimą
                Naujienos iš Pilaitės prospekto.
                Panašu, kad pasaka tęsiasi, dvirtakio kelkraštis vėl ne tokias bordiūrais atskirtas nuo pėsčiųjų tako. Kerista du kartus klojo, panašu kad Eurovia taip pat du kartus klos.
                Užklausus, maloniai atrašė Antonas: „Trumpai atsakau dėl šitos atkarpos. Ji suprojektuota atskiru projektu, nei pirmoji atkarpa ir ten deja numatyti tokie bortai, kurie sudėti - vejos. Kadangi projektavimas itin vėlavo ir projektuotojai darė atskiras dalis subrangos būdu ir galiausiai nesužiūrėjo šito reikalo, tai liko vejos bortai, o ne nusklembti. Po pirkimų tik šį dalyką atradome ir nelabai galime pakeisti, o kadangi atkarpa trumpa (tik iki Laisvės prospekto), tai nebelaužiau iečių, tuo tarpu likusioje - Iki kostitucijos - jau keisime kiekiuose ir visur į nusklembtus bortus.”

                Na gerai, buvo dar teikti siūlymai perprojektuoti stotelių laukimo paviljonus ir pakoreguoti tvorelių įrengimą bei panaikinti skersinius bortus – žiūrėsim ar lūkesčiai pasiteisins. Balandžio 11 d. buvo gautas toks atsakymas: „Susirašėm su projekto vadovu. Darbo projekte bortai bus išimti. Stotelių patraukimą irgi ketinama numatyti.”

                Dar PP pradinėje stadijoje buvo numatyti skirtingi aukščiai – gelsva spalva buvę PP, balta spalva siūlytos korekcijos:

                Click image for larger version

Name:	42_lapas_Stotele_ir_bortai.jpg
Views:	6
Size:	199,3 kB
ID:	1772327

                Click image for larger version

Name:	43_lapas_Stotele.jpg
Views:	8
Size:	145,0 kB
ID:	1772328

                Kai pagalvoji, tiek daug laiko ir jėgų skiriama teikt tas pastabas, o paskui lengva ranka viskas nubraukiama. Liūdna.

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Kai pagalvoji, tiek daug laiko ir jėgų skiriama teikt tas pastabas, o paskui lengva ranka viskas nubraukiama. Liūdna.
                  Jeigu imti pavienius atvejus, tai jo, liūdna, bet bendrai žiūrint kiekvienas toks atvejis yra tik pralaimėtas mūšis kovoje, o karas tęsiasi toliau ir jis bus pralaimėtas tik nuleidus ginklus (rankas) Tai, kad pranešinėjama ir teikiamos pastabos (net jei atsižvelgiama tik kartais) tikrai prisideda prie teigiamų pokyčių. Norėtųsi, kad viskas judėtų greičiau, bet visi ženklai rodo, kad situacija jau pajudėjo iš mirties taško.

                  Nors dviratininkų santykinai nedaug, bet ir jų užtektų, jei visi pastoviai užvertinėtų skundais savivaldybę, kad pagreičiai didėtų dar labiau.

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Kai pagalvoji, tiek daug laiko ir jėgų skiriama teikt tas pastabas, o paskui lengva ranka viskas nubraukiama. Liūdna.
                    Keista, kad užsakovas, prieš patvirtindamas TP, nė nepažiūri esminių sprendinių ir pasitiki projektuotojo subtiekėjais... Ne tragedija, bet liūdna ir apmaudu.

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                      O kam dviraciu takas taip toli nuo gatves? Kodel jis per viduri saligatvio?
                      Kodel naujoje infrastrukturoje vel visas saligatvis su dviraciu taku nusileidzia prie ivaziavimu, kodel ivaza pagaliau negali pakilt i saligatvio lygi?
                      Nekalbant, kad nesuprantama kodėl dvirčiu takas yra viduryje šaligatvio, man labiau kyla klausimas, kodėl jis yra šioje kelio pusėje, nes šioje kelio atkarpoje iš abiejų pusių dviračių takas prasideda kelio kirtimu ir baigiasi kelio kirtimu atgal per perėjas. Tai kodėl tuos 200metrų atkarpos ir nenutiesti toje pusėje, kad išvengti 2 kartus kertamo kelio?

                      Comment


                        Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą

                        Nekalbant, kad nesuprantama kodėl dvirčiu takas yra viduryje šaligatvio, man labiau kyla klausimas, kodėl jis yra šioje kelio pusėje, nes šioje kelio atkarpoje iš abiejų pusių dviračių takas prasideda kelio kirtimu ir baigiasi kelio kirtimu atgal per perėjas. Tai kodėl tuos 200metrų atkarpos ir nenutiesti toje pusėje, kad išvengti 2 kartus kertamo kelio?
                        Kaip tai kodėl? Nu taigi "senas projektas" dar "ankstesnės administracijos" rengtas. Tiek žinių.

                        Comment


                          Ir kur sitas dviraciu takas turi mus vesti? I stulpus - kuriu bereikalo prikiso? Tokio siaurumo gatveje net neturetu buti atskiro dviracio tako. Dviraciu eismas gali judeti saugiai gatveje.

                          Click image for larger version  Name:	image_95017.jpg Views:	1 Size:	197,5 kB ID:	1772485

                          Comment


                            Parašė Riedis
                            Prie stadiono projekto yra rekomendacinė dviračių tako trasa. Daugmaž pažymėjau ortofoto - potencialiai vaizdingas lankstas šalia planuojamo tvarkyti Šeškinės šlaitų geomorfologino draustinio ( Žemėlapyje "Šeškinės miško parkas")
                            Įdomu, yra tako atšaka žemyn, galbūt planuojamas naujas takas į Konstitucijos pr, būtų šiek tiek greitesnė trasa už dabartinę.

                            Comment


                              Neesu tikras ar čia tai, bet lyg ir keltuvo vizija buvo nurodyta link stadiono. Ta "atauga" atrodo lyg tam skirta.

                              Ukmergės g. vizijoje vakarinėje pusėje nurodyta rodyklė žemyn nuo Šeśkinės kalno viršaus (be pratęsimo žemyn), tačiau tekstu įvardintas tik viadukas.
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                Neesu tikras ar čia tai, bet lyg ir keltuvo vizija buvo nurodyta link stadiono. Ta "atauga" atrodo lyg tam skirta.

                                Ukmergės g. vizijoje vakarinėje pusėje nurodyta rodyklė žemyn nuo Šeśkinės kalno viršaus (be pratęsimo žemyn), tačiau tekstu įvardintas tik viadukas.
                                Manau, kad jei keltuvas bus, tai tikrai ne toje vietoje, o prie stačiausio šlaito (apytiksliai 54.704934, 25.262227) .

                                Čia keltuvas atrodytų kiek juokingai, nes šlaitas nėra status (toks pat kaip Ukmergės g.), ten ta atšaka nusileidžia į žemiausią terasą ir toliau eina žemyn palei Ukmergės g., tik šiek tiek aukščiau. Anksčiau ten būdavo (gal tebėra) keliukas (esu juo važiavęs su mtb dviračiu), kuriuo galima nusileisti prie Ukmergės g. estakados ir po ja palindus toliau važiuoti iki Ukmergės ir G.V. gatvių sankryžos.
                                Paskutinis taisė themanual; 2020.01.07, 22:19.

                                Comment


                                  Parašė Riedis
                                  Pasirodo pažymėti abu variantai daugmaž ten. Žinoma čia tik vizija ir orientyras schemoje.
                                  Aha, atsidariau BP ir irgi norėjau rašyti, kad visgi buvot teisus. na įdomus sprendimas jei keltuvas būtų toks ilgas, jeigu greitas gal, bet panašiau į pramogą. Man atrodo racionaliausia būtų daryti kuo trumpesnį, na bet specialistai gal žino geriau

                                  EDIT: ir kiti keltuvai man nelabai logiški: į Tauro kalną galima užvažiuoti nestačiu serpantinu, tik reiktų takelius išasfaltuoti. O Lazdynų irgi panašesnis į atrakciją, kelia tik ant žemiausios terasos. Galėtų tuomet bent jau kelti šalia atodangos, tai dar bent 20 metrų aukščiau būtų.
                                  Paskutinis taisė themanual; 2020.01.07, 22:41.

                                  Comment


                                    Parašė Riedis
                                    Prie stadiono projekto yra rekomendacinė dviračių tako trasa. Daugmaž pažymėjau ortofoto - potencialiai vaizdingas lankstas šalia planuojamo tvarkyti Šeškinės šlaitų geomorfologino draustinio ( Žemėlapyje "Šeškinės miško parkas")
                                    Pataisymas tik, kad požeminės perėjos jau atsisakyta. Vilniaus planui liepta ieškoti kito sprendimo.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Pataisymas tik, kad požeminės perėjos jau atsisakyta. Vilniaus planui liepta ieškoti kito sprendimo.
                                      Šį kartą aš nesikišau, tai kažkas kitas pasidarbavo. Manau galima kažką sugalvoti su tuo dešiniu posūkiu nuo Ukmergės gatvės ir numatyti pėsčiųjų srautą link viaduko. Visvien jau jei varžybos, tai ten bus spūstys bet kuriuo atveju.

                                      Comment


                                        Kareivių tranzitinio purvynėlio naujienos.

                                        „Užtvėrė“ nusukimą į miškelį. Kažkodėl šiandien ryte pro mane dvi mašinos vis tiek pravažiavo. Kažkodėl tai. Kažkaip tai.

                                        Comment


                                          Per platūs tarpai - reikia dar vieno kuoliuko per kelio vidurį

                                          Comment

                                          Working...
                                          X