Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedis
    Pasirodo pažymėti abu variantai daugmaž ten. Žinoma čia tik vizija ir orientyras schemoje.
    Aha, atsidariau BP ir irgi norėjau rašyti, kad visgi buvot teisus. na įdomus sprendimas jei keltuvas būtų toks ilgas, jeigu greitas gal, bet panašiau į pramogą. Man atrodo racionaliausia būtų daryti kuo trumpesnį, na bet specialistai gal žino geriau

    EDIT: ir kiti keltuvai man nelabai logiški: į Tauro kalną galima užvažiuoti nestačiu serpantinu, tik reiktų takelius išasfaltuoti. O Lazdynų irgi panašesnis į atrakciją, kelia tik ant žemiausios terasos. Galėtų tuomet bent jau kelti šalia atodangos, tai dar bent 20 metrų aukščiau būtų.
    Paskutinis taisė themanual; 2020.01.07, 22:41.

    Comment


      Parašė Riedis
      Prie stadiono projekto yra rekomendacinė dviračių tako trasa. Daugmaž pažymėjau ortofoto - potencialiai vaizdingas lankstas šalia planuojamo tvarkyti Šeškinės šlaitų geomorfologino draustinio ( Žemėlapyje "Šeškinės miško parkas")

      {"alt":"Click image for larger version Name:\tDvira\u010di\u0173 takas.jpg Views:\t1 Size:\t209,8 kB ID:\t1774142","data-align":"none","data-attachmentid":"1774142","data-size":"full"}
      Pataisymas tik, kad požeminės perėjos jau atsisakyta. Vilniaus planui liepta ieškoti kito sprendimo.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Pataisymas tik, kad požeminės perėjos jau atsisakyta. Vilniaus planui liepta ieškoti kito sprendimo.
        Šį kartą aš nesikišau, tai kažkas kitas pasidarbavo. Manau galima kažką sugalvoti su tuo dešiniu posūkiu nuo Ukmergės gatvės ir numatyti pėsčiųjų srautą link viaduko. Visvien jau jei varžybos, tai ten bus spūstys bet kuriuo atveju.

        Comment


          Kareivių tranzitinio purvynėlio naujienos.

          „Užtvėrė“ nusukimą į miškelį. Kažkodėl šiandien ryte pro mane dvi mašinos vis tiek pravažiavo. Kažkodėl tai. Kažkaip tai.

          Comment


            Per platūs tarpai - reikia dar vieno kuoliuko per kelio vidurį

            Comment


              bet rimtai. toks vaizdas, kad tiesiog nurodoma, per kur tiksliai vaziuot.

              Comment


                Per vidurį kažkokia metalo plokštelė yra sukalta į žemę. Nežinau, kas ten. Norisi tikėti, kad čia kažko dar nebaigė daryt. Bet vargu.
                Įtariu, kad keliuką paliko traktoriukams pravažiuot, ale mašinoms per siaura bus ir nevažiuos. Na žiūrėsim, kas toliau bus. Turėtų padaugėt chamų, važiuojančių dviračių taku.

                Comment


                  Parašė MantasMa Rodyti pranešimą
                  Per vidurį kažkokia metalo plokštelė yra sukalta į žemę. Nežinau, kas ten. Norisi tikėti, kad čia kažko dar nebaigė daryt. Bet vargu.
                  Įtariu, kad keliuką paliko traktoriukams pravažiuot, ale mašinoms per siaura bus ir nevažiuos. Na žiūrėsim, kas toliau bus. Turėtų padaugėt chamų, važiuojančių dviračių taku.
                  Spėčiau, kad ten bus rankiniu būdu įstatomas, "nestacionarus" stulpelis. Kokie yra Gedimino pr. vakarais ir savaitgaliais.

                  Comment


                    Taip, įsuko. Kareivių purvynėlio galas atėjo. Liko tik žiūrėt, kad džigitai dviračių taku nepradėtų važinėt.

                    Comment


                      Pusės metų ambicingas projektas baigtas, valio!

                      Comment


                        Būtų gerai, kad nuotraukos būtų bent kažkiek panašios į nuotraukas. Negi tos vietos neįmanoma nugotografuoti dieną.

                        Comment


                          Galima, argi kas trukdo?

                          Comment


                            Trukdo tai, kad ten ne pazintinis takas

                            Comment


                              Narbuto g. dviračių takui skyrė ES finansavimą, tai gal sparčiau pajudės visi reikalai. Daugiau kaip ir nėra jokių kliūčių skelbti pirkimams.

                              Pasirašyta finansavimo sutartis dėl projekto „Dviračių tako T. Narbuto gatvėje nuo Pilaitės pr. iki Konstitucijos pr. statyba“ įgyvendinimo

                              Vilniaus miesto savivaldybė 2019 m. gruodžio 6 d. pasirašė sutartį su Centrine projektų valdymo agentūra dėl projekto „Dviračių tako T. Narbuto gatvėje nuo Pilaitės pr. iki Konstitucijos pr. statyba“ finansavimo Europos Sąjungos lėšomis. Pagal 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos projektui skirtas 885.273,90 Eur finansavimas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų (Europos regioninės plėtros fondo).
                              https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-igyvendinimo/

                              Tuo pačiu dalinuosi pačio dvirtakio projektu. Pataisytos kelios vietos (lyginant su PP), kai kur siaurinama gatvė. Narbuto g. nuo Laisvės pr. išvis beveik per dvi juostas stumiama į šoną.















                              Comment


                                O! Štai kodėl toks finansavimas. Be dviračių tako kartu ir A juostų plėtra ne esamos juostos sąskaita.

                                Ties Panorama atsiras dviračių pervaža virš žemės, bet ne pėsčiųjų? Įdomus sprendimas, gal fazėms mažiau įtakos turės.

                                Tuo pačiu pervažos Pedagoginiam žiede reikš dviratininkų pirmumą nenulipus?

                                Džiaugiuos jei bene viena svabiausių jungčių pajudės. Tik per 2 metus, vadinas 2 vasaras bus perkasta ir galimai nepravažiuojama dviračiu.

                                Comment


                                  Pagaliau. Aišku yra kur kabinėtis, taip ir lieka neaišku, kaip prisijungs Saltoniškių g. takas ir kodėl neįrenginėjami takai ant žiedo viadukų, nes vietos šaligatvio+tako platinimui yra sočiai, bet čia smulkmenos. Laukiu nesulaukiu statybų pradžios, kelionė dviračiu į darbą taps žymiai malonesnė (aišku pasibaigus darbams)

                                  Comment


                                    Pagaliau! Man įdomūs/smalsūs du momentai:

                                    1. Dviračių pervaža per Saltoniškių gatvę viename lygyje. Kaip bus su pėsčiaisiais? Jiems ten bus draudžiama eiti? Kaip veiks enforcinimas? Visgi matyt pirmas atsargus žingsnis link pripažinimo, kad Narbuto/Saltoniškių sankryžos požeminė "perėja" buvo viena didesnių pastarojo dešimtmečio urbanistinių klaidų Vilniuje.

                                    2. Kaip veiks dvira2i7 pervažos žiede? Mašinų greitis ten turi tendenciją būti gana didelis. Net pėsčiam eiti ten gana nejauku. Važiuoti dviračiu per gatvę, net turint pirmenybę, yra iš principo pavojingiau, nei pėsčiam, dėl didesnio greičio. Kokie bus sprendimai, padedantys išvengti užprogramuotų konfliktinių situacijų? Greičio kalniukai galėtų visiškai išspręsti probelmą, bet jų negali būti dėl VT. Mašinų eismo pirmenybė, kaip yra ties Žvėryno tiltu? Bet kiek dviratininkai to laikysis? Nes pavojus ten tikrai yra ir nedarant papildomų saugumo priemonių ten tikrai bus problemų.
                                    Paskutinis taisė John; 2020.01.14, 21:03.
                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Pala jie ruosiasi platinti gatve kad A juosta ikisti?

                                      Comment


                                        Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                        Pala jie ruosiasi platinti gatve kad A juosta ikisti?
                                        Nelabai suprantu, pagal ką Riedis daro tokius pastebėjimus?
                                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Nelabai suprantu, pagal ką Riedis daro tokius pastebėjimus?
                                          Iš brėžinio matosi. Bus pratęsta A juosta iki Narbuto stotelės. Gatvė bus platinama skiriamosios juostos sąskaita. Jeigu tiksliai įžiūriu tai vienoj vietoj netgi plačiau nei visa juosta, greičiausiai ten bus šaligatvis + dviračių takas plečiamas esamos pirmos juostos sąskaita.

                                          edit: gal ir klystu dėl platinimo daugiau nei juostos pločiu, bet lygtais šaligatvis vis tiek lenda į pirmą juostą, tai gal esamas juostas siaurins
                                          Paskutinis taisė themanual; 2020.01.14, 22:35.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X