Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą


    Nelogiška, kai nuovažų bortus gatvinius deda šaligatvio/dviračio tako atskyrimui, pinigų išmetimas. http://www.betonomozaika.lt/lt/gatve...iuras-gbi-22-5


    Reziumė - nėra konkretaus produkto, naudoja belenką.
    Na negaliu ramiai skaityti nusišnekėimų. Tame pačiame straipsnyje duodami kažkieno sufantazuoti brėžiniai su 8cm borteliais, o nuotraukos pateikiamos su 15cm gatvės bortais. Tai dar kažkas cituoja straipsnį ir nušneka apie pinigų švaistymus.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.12.24, 21:53.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Na negaliu ramiai skaityti nusišnekėimų. Tame pačiame straipsnyje duodami kažkieno sufantazuoti brėžiniai su 8cm borteliais, o nuotraukos pateikiamos su 15cm gatvės bortais. Tai dar kažkas cituoja straipsnį ir nušneka apie pinigų švaistymus.
      Prašau? Įdėjau nuorodą kokius dabar deda gatvinius, o kokie turi būti tai patys turbūt suprantat. Sufantazuoti projektai tada su šitais bortais

      Tai gal visur gatvinius kišam, o ką, juk geriau.
      Paskutinis taisė Smalsuolis; 2019.12.24, 22:10.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Nžn, gali bandyt. Blogo gi nieko nenutiks
        Tai galima išvis viską raportuoti, nes galimai "blogiau nebus". Dėl to ir klausiu, ar ten toks projektas (senas?), ar daro kažką ne pagal projektą.
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

          Prašau? Įdėjau nuorodą kokius dabar deda gatvinius, o kokie turi būti tai patys turbūt suprantat. Sufantazuoti projektai tada su šitais bortais

          Tai gal visur gatvinius kišam, o ką, juk geriau.
          Nu ne, nesuprantu, kokie "turi būti", nes kaip pavyzdys pateikiami tie patys gatvės bortai, tik šiek tiek kitokiu nusklembimu, o tuo tarpu pateikiami brėžinukai su jai visiškai kitokiais išmatavimais. Apie tai, kokia gautusi kaina naujai įvedamo į rinką produkto, ir kiek laiko ir kilometrų prireiktų tam atsipirkti išvis patyliu.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Nu ne, nesuprantu, kokie "turi būti", nes kaip pavyzdys pateikiami tie patys gatvės bortai, tik šiek tiek kitokiu nusklembimu, o tuo tarpu pateikiami brėžinukai su jai visiškai kitokiais išmatavimais. Apie tai, kokia gautusi kaina naujai įvedamo į rinką produkto, ir kiek laiko ir kilometrų prireiktų tam atsipirkti išvis patyliu.
            Esmė tam nusklembime ir yra. Negaliu pasakyt, kodėl buvo sugalvoti tokie sprendimai, jei nėra gamybos tokių produktų. Gaunasi betvarkė ir tiek, nes projektuose prašo būtent tų, kurių išmatavimai ir papaišyti.

            Comment


              Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

              Esmė tam nusklembime ir yra. Negaliu pasakyt, kodėl buvo sugalvoti tokie sprendimai, jei nėra gamybos tokių produktų. Gaunasi betvarkė ir tiek, nes projektuose prašo būtent tų, kurių išmatavimai ir papaišyti.
              Na tuomet pagal įstatymus motyvuodami, kad rinkoje nėra, pakeičia artimais, ne prastesniais. Jei kažkas nesukontroliuoja, į ką būtent pakeičiama, tai jau VMSA kliurka.
              p.s. beje ne tik Lietuvoje naudojami gatviniai įvažiavimo bordiūrai, tsip kad nėra reikalo projektuoti su neegzistuojančia produkcija
              Paskutinis taisė Ginthus; 2019.12.24, 22:52.

              Comment


                Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

                Esmė tam nusklembime ir yra. Negaliu pasakyt, kodėl buvo sugalvoti tokie sprendimai, jei nėra gamybos tokių produktų. Gaunasi betvarkė ir tiek, nes projektuose prašo būtent tų, kurių išmatavimai ir papaišyti.
                Į projektus deda tam, kad gamintojai matytų, jog poreikis yra. Jeigu nedėtų, tai tada sakytų "o tai jūs neprojektuojat tokių bortų". Jau geriau yra įdėti, bet nepanaudoti, negu neįdėti ir po to turėti kitų bėdų.

                Comment


                  Prie „LitGrid” duomenų centro, Viršuliškių skersgatvis ir nuorodos į statybų klaidas:

                  https://tvarkaumiesta.lt/problem/130209, https://tvarkaumiesta.lt/problem/130210, https://tvarkaumiesta.lt/problem/130211, https://tvarkaumiesta.lt/problem/130212, https://tvarkaumiesta.lt/problem/130213.

                  Click image for larger version

Name:	20191226_134043.jpg
Views:	1
Size:	200,6 kB
ID:	1772208

                  Click image for larger version

Name:	20191226_134245.jpg
Views:	1
Size:	200,2 kB
ID:	1772209

                  Click image for larger version

Name:	20191226_134352.jpg
Views:	1
Size:	200,4 kB
ID:	1772210

                  Yra apšvietimas iš viršaus, bet esant priedangai nuo pastato – mažiau saugu, nors grotos permatomos žiūrint statmenai:

                  Click image for larger version

Name:	20191226_134545.jpg
Views:	1
Size:	194,3 kB
ID:	1772211

                  Click image for larger version

Name:	20191226_134617.jpg
Views:	1
Size:	197,9 kB
ID:	1772212

                  Click image for larger version

Name:	20191226_134647.jpg
Views:	1
Size:	203,5 kB
ID:	1772213

                  Click image for larger version

Name:	20191226_134658.jpg
Views:	1
Size:	204,1 kB
ID:	1772214

                  Click image for larger version

Name:	20191226_134740.jpg
Views:	1
Size:	205,9 kB
ID:	1772215

                  Click image for larger version

Name:	20191226_134821.jpg
Views:	1
Size:	194,8 kB
ID:	1772216

                  Click image for larger version

Name:	20191226_134932.jpg
Views:	1
Size:	193,3 kB
ID:	1772217

                  Click image for larger version

Name:	20191226_134946.jpg
Views:	1
Size:	197,2 kB
ID:	1772218

                  Click image for larger version

Name:	20191226_135013.jpg
Views:	1
Size:	206,0 kB
ID:	1772219

                  Comment


                    O kam dviraciu takas taip toli nuo gatves? Kodel jis per viduri saligatvio?
                    Kodel naujoje infrastrukturoje vel visas saligatvis su dviraciu taku nusileidzia prie ivaziavimu, kodel ivaza pagaliau negali pakilt i saligatvio lygi?

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                      O kam dviraciu takas taip toli nuo gatves? Kodel jis per viduri saligatvio?
                      Kodel naujoje infrastrukturoje vel visas saligatvis su dviraciu taku nusileidzia prie ivaziavimu, kodel ivaza pagaliau negali pakilt i saligatvio lygi?
                      Nes kartais statoma ir pagal dešimtmečio senumo projektus. Nepamenu tiksliai kokio senumo šis projektas, bet tikrai ne šviežiena.

                      Comment


                        Čia turbūt iš tų laikų, kur ramia širdim projektuodavo tokias kaip Lazdynų-Oslo-Vakarinio aplinkkelio sankryža su trumpomis juostomis įsiliejimui/išvažiavimui.

                        Comment


                          Parašė milashius Rodyti pranešimą
                          Naujienos iš Pilaitės prospekto.
                          Panašu, kad pasaka tęsiasi, dvirtakio kelkraštis vėl ne tokias bordiūrais atskirtas nuo pėsčiųjų tako. Kerista du kartus klojo, panašu kad Eurovia taip pat du kartus klos.
                          Užklausus, maloniai atrašė Antonas: „Trumpai atsakau dėl šitos atkarpos. Ji suprojektuota atskiru projektu, nei pirmoji atkarpa ir ten deja numatyti tokie bortai, kurie sudėti - vejos. Kadangi projektavimas itin vėlavo ir projektuotojai darė atskiras dalis subrangos būdu ir galiausiai nesužiūrėjo šito reikalo, tai liko vejos bortai, o ne nusklembti. Po pirkimų tik šį dalyką atradome ir nelabai galime pakeisti, o kadangi atkarpa trumpa (tik iki Laisvės prospekto), tai nebelaužiau iečių, tuo tarpu likusioje - Iki kostitucijos - jau keisime kiekiuose ir visur į nusklembtus bortus.”

                          Na gerai, buvo dar teikti siūlymai perprojektuoti stotelių laukimo paviljonus ir pakoreguoti tvorelių įrengimą bei panaikinti skersinius bortus – žiūrėsim ar lūkesčiai pasiteisins. Balandžio 11 d. buvo gautas toks atsakymas: „Susirašėm su projekto vadovu. Darbo projekte bortai bus išimti. Stotelių patraukimą irgi ketinama numatyti.”

                          Dar PP pradinėje stadijoje buvo numatyti skirtingi aukščiai – gelsva spalva buvę PP, balta spalva siūlytos korekcijos:

                          Click image for larger version

Name:	42_lapas_Stotele_ir_bortai.jpg
Views:	2
Size:	199,3 kB
ID:	1772327

                          Click image for larger version

Name:	43_lapas_Stotele.jpg
Views:	2
Size:	145,0 kB
ID:	1772328

                          Kai pagalvoji, tiek daug laiko ir jėgų skiriama teikt tas pastabas, o paskui lengva ranka viskas nubraukiama. Liūdna.

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Kai pagalvoji, tiek daug laiko ir jėgų skiriama teikt tas pastabas, o paskui lengva ranka viskas nubraukiama. Liūdna.
                            Jeigu imti pavienius atvejus, tai jo, liūdna, bet bendrai žiūrint kiekvienas toks atvejis yra tik pralaimėtas mūšis kovoje, o karas tęsiasi toliau ir jis bus pralaimėtas tik nuleidus ginklus (rankas) Tai, kad pranešinėjama ir teikiamos pastabos (net jei atsižvelgiama tik kartais) tikrai prisideda prie teigiamų pokyčių. Norėtųsi, kad viskas judėtų greičiau, bet visi ženklai rodo, kad situacija jau pajudėjo iš mirties taško.

                            Nors dviratininkų santykinai nedaug, bet ir jų užtektų, jei visi pastoviai užvertinėtų skundais savivaldybę, kad pagreičiai didėtų dar labiau.

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Kai pagalvoji, tiek daug laiko ir jėgų skiriama teikt tas pastabas, o paskui lengva ranka viskas nubraukiama. Liūdna.
                              Keista, kad užsakovas, prieš patvirtindamas TP, nė nepažiūri esminių sprendinių ir pasitiki projektuotojo subtiekėjais... Ne tragedija, bet liūdna ir apmaudu.

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                O kam dviraciu takas taip toli nuo gatves? Kodel jis per viduri saligatvio?
                                Kodel naujoje infrastrukturoje vel visas saligatvis su dviraciu taku nusileidzia prie ivaziavimu, kodel ivaza pagaliau negali pakilt i saligatvio lygi?
                                Nekalbant, kad nesuprantama kodėl dvirčiu takas yra viduryje šaligatvio, man labiau kyla klausimas, kodėl jis yra šioje kelio pusėje, nes šioje kelio atkarpoje iš abiejų pusių dviračių takas prasideda kelio kirtimu ir baigiasi kelio kirtimu atgal per perėjas. Tai kodėl tuos 200metrų atkarpos ir nenutiesti toje pusėje, kad išvengti 2 kartus kertamo kelio?

                                Comment


                                  Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą

                                  Nekalbant, kad nesuprantama kodėl dvirčiu takas yra viduryje šaligatvio, man labiau kyla klausimas, kodėl jis yra šioje kelio pusėje, nes šioje kelio atkarpoje iš abiejų pusių dviračių takas prasideda kelio kirtimu ir baigiasi kelio kirtimu atgal per perėjas. Tai kodėl tuos 200metrų atkarpos ir nenutiesti toje pusėje, kad išvengti 2 kartus kertamo kelio?
                                  Kaip tai kodėl? Nu taigi "senas projektas" dar "ankstesnės administracijos" rengtas. Tiek žinių.
                                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                  Comment


                                    Ir kur sitas dviraciu takas turi mus vesti? I stulpus - kuriu bereikalo prikiso? Tokio siaurumo gatveje net neturetu buti atskiro dviracio tako. Dviraciu eismas gali judeti saugiai gatveje.

                                    Click image for larger version  Name:	image_95017.jpg Views:	1 Size:	197,5 kB ID:	1772485

                                    Comment


                                      Parašė Riedis
                                      Prie stadiono projekto yra rekomendacinė dviračių tako trasa. Daugmaž pažymėjau ortofoto - potencialiai vaizdingas lankstas šalia planuojamo tvarkyti Šeškinės šlaitų geomorfologino draustinio ( Žemėlapyje "Šeškinės miško parkas")
                                      Įdomu, yra tako atšaka žemyn, galbūt planuojamas naujas takas į Konstitucijos pr, būtų šiek tiek greitesnė trasa už dabartinę.

                                      Comment


                                        Neesu tikras ar čia tai, bet lyg ir keltuvo vizija buvo nurodyta link stadiono. Ta "atauga" atrodo lyg tam skirta.

                                        Ukmergės g. vizijoje vakarinėje pusėje nurodyta rodyklė žemyn nuo Šeśkinės kalno viršaus (be pratęsimo žemyn), tačiau tekstu įvardintas tik viadukas.

                                        Comment


                                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                          Neesu tikras ar čia tai, bet lyg ir keltuvo vizija buvo nurodyta link stadiono. Ta "atauga" atrodo lyg tam skirta.

                                          Ukmergės g. vizijoje vakarinėje pusėje nurodyta rodyklė žemyn nuo Šeśkinės kalno viršaus (be pratęsimo žemyn), tačiau tekstu įvardintas tik viadukas.
                                          Manau, kad jei keltuvas bus, tai tikrai ne toje vietoje, o prie stačiausio šlaito (apytiksliai 54.704934, 25.262227) .

                                          Čia keltuvas atrodytų kiek juokingai, nes šlaitas nėra status (toks pat kaip Ukmergės g.), ten ta atšaka nusileidžia į žemiausią terasą ir toliau eina žemyn palei Ukmergės g., tik šiek tiek aukščiau. Anksčiau ten būdavo (gal tebėra) keliukas (esu juo važiavęs su mtb dviračiu), kuriuo galima nusileisti prie Ukmergės g. estakados ir po ja palindus toliau važiuoti iki Ukmergės ir G.V. gatvių sankryžos.
                                          Paskutinis taisė themanual; 2020.01.07, 22:19.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X