Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Dalies ledo nebūtų, bet lijundra būna kelis kartus per metus. Pavieniai plikledžiai šešėliuose taip pat pasitaiko. Esu gerai išsitiesęs kai visur sausa ir gražu, bet po vienu medžiu prilašėję tirpstančio sniego ir sušalę Atžagariom rankom padarytas vandens nuleidimas atskira tema. Be to tenka važiuoti ne tik prižiūrimais magistraliniais dvirtakiais, bet ir nusigauti nuo/iki jų. Kalbu ne apie trūkstamas jungtis, o išvažiavimus iš kiemų ir t.t.
    Na taip, sutinku, tikrai žiemą yra padidintas sudėtingumas net prižiurint dvirtakį. Kiemai šiaip teoriškai irgi turėtu būti tvarkomi, nes ten valoma pėstiesiems. Realiai, žinoma, būna dienų kai nežinai mautis batus ar pačiūžas.


    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Dviračių takai tikrai nėra kosmetika ir detalės.
      World class dvirtakiu sistena ko gero labiausiai Vilniu pakeites projektas.
      flickr >>>

      Comment


        Vasarą dviratis man pačiam yra pagrindinė transporto priemonė, sorry, bet Vilniuje kol kas revoliucijų šioje srityje neįvyko ir miestas tebėra nepatrauklus/pavojingas dviratininkams. Kol kas normalaus dviračių tako nėra net kairiojoje Neries krantinėje, aš jau nekalbu apie rajonų viduje esančias, toliau nuo centro nutolusias teritorijas.

        Comment


          Parašė deep'as Rodyti pranešimą

          World class dvirtakiu sistena ko gero labiausiai Vilniu pakeites projektas.
          Ji dar nėra World class ir nėra sistema. Galbūt bus galima taip sakyti po kokių 4-5 metų, kai bus užbaigti visi projektai.
          ​​​
          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

          Comment


            Vasarą dviratis man pačiam yra pagrindinė transporto priemonė, sorry, bet Vilniuje kol kas revoliucijų šioje srityje neįvyko ir miestas tebėra nepatrauklus/pavojingas dviratininkams. Kol kas normalaus dviračių tako nėra net kairiojoje Neries krantinėje, aš jau nekalbu apie rajonų viduje esančias, toliau nuo centro nutolusias teritorijas.
            Ji dar nėra World class ir nėra sistema. Galbūt bus galima taip sakyti po kokių 4-5 metų, kai bus užbaigti visi projektai.
            Reikia lyginti ne su tuo, kas kažkada bus, o su tuo, kas buvo prieš 5-10-20 metų.

            Comment


              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą

              Reikia lyginti ne su tuo, kas kažkada bus, o su tuo, kas buvo prieš 5-10-20 metų.
              Realiai važiuojant iš kokių santariškių, fabijoniškių, naujosios vilnios į centrą, nealabai kas ir pasikeitė per 5 ar net 20 metų, t.y. kaip nebuvo dviračių tako šalia Kalvarijų, Ukmergės, Batoro ir kitų magistralinių gatvių, taip ir nėra. Nutiestas fragmentines atkarpas centre ar miegamųjų kvartalų viduriuose sunku vadinti sistema, jau nekalbant apie lyginimą su gerą dviračių infrastruktūrą turinčiais pasaulio miestais, kur dviračių takai eina ne tik šalia visų tiek pagrindinių, tiek nepagrindinių gatvių, bet ir į visus miesto užkampius ir priemiesčius.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Realiai važiuojant iš kokių santariškių, fabijoniškių, naujosios vilnios į centrą, nealabai kas ir pasikeitė per 5 ar net 20 metų, t.y. kaip nebuvo dviračių tako šalia Kalvarijų, Ukmergės, Batoro ir kitų magistralinių gatvių, taip ir nėra. Nutiestas fragmentines atkarpas centre ar miegamųjų kvartalų viduriuose sunku vadinti sistema, jau nekalbant apie lyginimą su gerą dviračių infrastruktūrą turinčiais pasaulio miestais.
                Dviraciu takai neturetu buti statomi salia magistraliniu gatviu. Priritetas turi buti alterrnatyvus marsrutai.
                Net ir ten kur dviraciu taku sistema gerai isvestyta, yra vietu kur nera jungciu,. Tai kas Vilniuje yra, jau galima vadinti sistema, ko visai nebuvo pries desimtmeti ir tai kas pastatyta yra world class. Cia ko gero vienas aspektas kuriuo Vilnius lenkia visus regiono miestus.
                flickr >>>

                Comment


                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą

                  Reikia lyginti ne su tuo, kas kažkada bus, o su tuo, kas buvo prieš 5-10-20 metų.
                  Žinoma reikia. Pats kasdien važinėju dviračiu ir situacija yra nepalyginamai geresnė, nei prieš 20 metų. Ar net 3 metus.
                  Tiesiog replikavau į teiginius apie "World class sistemą". Ji tokia nėra, nes kol kas sistemos ir tinklo nėra, o tik jo užuomazgos. Duokim dar 5 metus.
                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                  Comment


                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą

                    Reikia lyginti ne su tuo, kas kažkada bus, o su tuo, kas buvo prieš 5-10-20 metų.
                    Maniau kalba eina apie "Vilnių pakeitusius" infrastruktūros projektus, t.y. ar pakeitė per 5m padarytos reformos Vilniaus veidą.
                    Kaip dviratininkas sakau - ne, kasryt šiltu metų laiku į darbą važiuoju dviračiu - Vilniuje dviratininkų, važiuojančių į darbą vienas kitas, nes tiesiog nėra patogios sistemos. Apie ką galima kalbėti, jei net iš studentų Saulėtekio/Antakalnio į centrą ir atgal nėra dviračių tako palei Vilešio/Antakalnio gatves. Visame civilizuotame pasaulyje aplink studentų miestelius/bendrabučius stovi kalnai dviračių, Vilniuje gi kalnai senų studentiškų automobilių, reguliariai gendančių ir užkemšančių gatves. Iš arti centro esančių rajonų (Savanorių pr, Vilkpėdė, Naujanai) nėra dviračių takų į senamiestį/centrą, tam pačiam senamiestyje dauguma takų - nuo Zuoko laikų likę papeckiojimai ant pėsčiųjų šaligatvio. Taip kad apie miestą pakeičiančias reformas dviračių srityje kol kas kalbėti anksti.

                    Comment


                      Realiai važiuojant iš kokių santariškių, fabijoniškių, naujosios vilnios į centrą, nealabai kas ir pasikeitė per 5 ar net 20 metų, t.y. kaip nebuvo dviračių tako šalia Kalvarijų, Ukmergės, Batoro ir kitų magistralinių gatvių, taip ir nėra.
                      Vientisos sistemos nėra, bet, pvz., Ukmergės gatve susisiekimas su centru pakankamas, kad ir šiomis dienomis būtų galima pamatyti paspirtukininkų. Kam netinka senas takas, vedantis į Miglos gatvę, gali nusileisti nuo kalno nauju ir tuščiu šaligatviu. O į priešingą pusę, rodos, galima nuvažiuoti iki pat Depo. Kad daug kur trūksta kokybės ir nuoseklumo, tai kita kalba. Galima, pvz., dejuoti, kad nėra normalaus dviračių tako į Trakus, bet kas nori, nuvažiuoja ir pokyčius mato. Pavojingiausią vietą ties Gariūnais jau senokai galima įveikti saugiai.

                      Comment


                        Kad būtų aiškiau galite pasižiūrėti esamus dviračių takus šiame žemėlapyje:
                        http://mapslt.maps.arcgis.com/apps/V...92548fe4a98adb

                        Ten aiškiai matoma, kad miesto dalyje kairiajame Neries krante dviračių takų nebeik išvis nėra, o dešiniajame Neries krante/Šiaurinėje miesto dalyje - fragmentai, nesujungti į visumą

                        Comment


                          Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą
                          Kad būtų aiškiau galite pasižiūrėti esamus dviračių takus šiame žemėlapyje:
                          http://mapslt.maps.arcgis.com/apps/V...92548fe4a98adb

                          Ten aiškiai matoma, kad miesto dalyje kairiajame Neries krante dviračių takų nebeik išvis nėra, o dešiniajame Neries krante/Šiaurinėje miesto dalyje - fragmentai, nesujungti į visumą
                          Tai kad čia įskaičiuoti ir papeckiojimai, kurie su dviračių takų neturi daug bendro.
                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                          Comment


                            Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                            Dviraciu takai neturetu buti statomi salia magistraliniu gatviu. Priritetas turi buti alterrnatyvus marsrutai.
                            Net ir ten kur dviraciu taku sistema gerai isvestyta, yra vietu kur nera jungciu,. Tai kas Vilniuje yra, jau galima vadinti sistema, ko visai nebuvo pries desimtmeti ir tai kas pastatyta yra world class. Cia ko gero vienas aspektas kuriuo Vilnius lenkia visus regiono miestus.
                            Jeigu norim, kad dviračiai/paspirtukai būtų ne tik pramoga, bet ir susisiekimo priemonė, tada takų reikia ir prie pagrindinių gatvių. Kas iš to, kad eina koks gražus takas palei Vilnelę, jei pvz. iš Žalgirio gatvės nėra kaip nuvažiuoti nei iki centro, nei Akropolio, nei klinikų. Sistema bus, kai iš daugumos kvartalų galėsi nuvažiuoti į bet kurią miesto dalį ar centrą, dabar dar labai toli iki to. Kiek per sezoną prasukate km su dviračiu Vilniuje? Spėju kur nors Gedimino pr. ar palei upę pavažinėjate iki Vingio parko arba vieną kartą į metus iki želiųjų ežerų, tada gal tikrai atrodo tinklas labai geras.
                            Paskutinis taisė Lettered; 2019.11.25, 15:32.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Jeigu norim, kad dviračiai/paspirtukai būtų ne tik pramoga, bet ir susisiekimo priemonė, tada takų reikia ir prie pagrindinių gatvių. Kas iš to, kad eina koks gražus takas palei Vilnelę, jei pvz. iš Žalgirio gatvės nėra kaip nuvažiuoti nei iki centro, nei Akropolio, nei klinikų. Sistema bus, kai iš daugumos kvartalų galėsi nuvažiuoti į bet kurią miesto dalį ar centrą, dabar dar labai toli iki to. Kiek per sezoną prasukate km su dviračiu Vilniuje? Spėju kur nors Gedimino pr. ar palei upę pavažinėjate iki Vingio parko arba vieną kartą į metus iki želiųjų ežerų, tada gal tikrai atrodo tinklas labai geras.
                              Niekur nesakiau kad tinklas labai geras, toli grazu. Truksta dar daugybes jungciu. Klausimas buvo ar tai kas yra jau galima vadinti sistema, ir dar tik epizodiniais nesujungtais takais.
                              flickr >>>

                              Comment


                                Jau nuo seno vis padalyvauju Lietuvos miškų saugojimo veikloje, bet feisbuko grupės "Gelbėkime Vilniaus medžius" tikslai ir diskusijos dažnai visiškai prasilenkia su racionaliu protu (nors jos nariais ir yra labai gerbtinų asmenų, bet nepastebėjau, kad jie reikštųsi).

                                Noriu pasidalinti šia aktyvistės Jekaterina Lavrinec nuomone: "Iš tikrųjų Vilnius niekada nebus dviračių miestu: tai ne plokščias Amsterdamas. O ir dviratininkų grupė yra ir bus gan siaura, pagrinde tai jauni vyrai, ne senjorai. Užtat ko pasiekia dabartiniais projektais, tai naikina išvystytus pėsčiųjų maršrutus. Dar labiau pablogina lėčiau vaikščiojančių senjorų judumo sąlygas."

                                Nežinau kaip dabar jaustis važinėdamas dviračiu, ar tikrai tai kelia tiek daug skausmo senjorams? Galbūt tikrai reikia stabdyti nežabotą dviračių takų tiesimą? Padiskutuokime

                                Comment


                                  Vau, kiekvieną dieną važiuodamas paspirtuku į darbą Laisvės pr. prasilenkiu su garbaus amžiaus senjoru ant dviračio.

                                  Comment


                                    Bandoma tiesiog supriešint vieną grupę su kita siekiant savo asmeninių (neaiškių) tikslų. Nesigirdi siūlymų siaurint gatvių ir vietoje jų sodint medžius.

                                    Comment


                                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                      Jau nuo seno vis padalyvauju Lietuvos miškų saugojimo veikloje, bet feisbuko grupės "Gelbėkime Vilniaus medžius" tikslai ir diskusijos dažnai visiškai prasilenkia su racionaliu protu (nors jos nariais ir yra labai gerbtinų asmenų, bet nepastebėjau, kad jie reikštųsi).

                                      Noriu pasidalinti šia aktyvistės Jekaterina Lavrinec nuomone: "Iš tikrųjų Vilnius niekada nebus dviračių miestu: tai ne plokščias Amsterdamas. O ir dviratininkų grupė yra ir bus gan siaura, pagrinde tai jauni vyrai, ne senjorai. Užtat ko pasiekia dabartiniais projektais, tai naikina išvystytus pėsčiųjų maršrutus. Dar labiau pablogina lėčiau vaikščiojančių senjorų judumo sąlygas."

                                      Nežinau kaip dabar jaustis važinėdamas dviračiu, ar tikrai tai kelia tiek daug skausmo senjorams? Galbūt tikrai reikia stabdyti nežabotą dviračių takų tiesimą? Padiskutuokime
                                      "Užtat ko pasiekia dabartiniais projektais, tai naikina išvystytus pėsčiųjų maršrutus. Dar labiau pablogina lėčiau vaikščiojančių senjorų judumo sąlygas."

                                      Tu tikrai nori diskutuoti apie teiginį, neturintį pagrindo?
                                      Vienintelė galimybė diskusijai - įtrauktį nurodytą asmenį ir išgirsti argumentus, kurie paremtų tokį teiginį. Kol kas tai skamba, kaip BS.

                                      Comment


                                        O ko gi dviračių takai paglogina pesčiujų eismui? Dabartiniai tiesiami takai tik pagerina, nes daug vietų ir pesčiujų takai buvo blogos kokybės. Dviračiai turi savo juosta ir nesimaišo tarp pesčiųjų. iš kur tokia keista nuomonė?

                                        Comment


                                          Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                          O ko gi dviračių takai paglogina pesčiujų eismui? Dabartiniai tiesiami takai tik pagerina, nes daug vietų ir pesčiujų takai buvo blogos kokybės. Dviračiai turi savo juosta ir nesimaišo tarp pesčiųjų. iš kur tokia keista nuomonė?
                                          Teko girdėt kelis argumentus:
                                          1. tiesiami vietoje plataus pėsčiųjų šaligatvio (pvz., vietoje 6 metrų pločio lieka 3 metrai).
                                          2. tiesiami vietoje želdynų (aka vejų).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X