Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Ar tikraj Vilniuje daugiau važinėjama dviračiais nei Klaipėdoje? Vakar vienas po kito važiavo magistraliniu taku (nuo Gurulių gel. stoties stebėjau, pats su dviračiu nuvažiavau ir dabar lekiu už penkių minučių).
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #22
      Dviratis yra gerai... Tik turi ir nemažai trūkumų, kurių Lietuvoje dar daugiau... Todėl labiau tinka laisvalaikio praleidimui ar sportui, nei važinėt į darbą, dar viena nepaminėta problema - lietus. Ryte išvažiuoji, saulutė šviečia, o vakare kaip tyčia apsiniaukia ir prapliumpa lietus, ką tada? Austrijoj daug kas tokiu atveju išsitraukia politileninius lietpalčius, bet su juo labai nepatogu... Na ir kita problema jo palikimas, kad ir yra kur prirakinti, vis tiek baisu palikt...
      WWW.FOTOR.LT

      Comment


        #23
        Parašė Hunte-r Rodyti pranešimą
        Dviratis yra gerai... Tik turi ir nemažai trūkumų, kurių Lietuvoje dar daugiau... Todėl labiau tinka laisvalaikio praleidimui ar sportui, nei važinėt į darbą, dar viena nepaminėta problema - lietus. Ryte išvažiuoji, saulutė šviečia, o vakare kaip tyčia apsiniaukia ir prapliumpa lietus, ką tada? Austrijoj daug kas tokiu atveju išsitraukia politileninius lietpalčius, bet su juo labai nepatogu... Na ir kita problema jo palikimas, kad ir yra kur prirakinti, vis tiek baisu palikt...
        Būtent tas palikimas ir viruotojų nedrausmingumas yra didžiausios problemos.
        Jei nori, kad nepavogtų, pirk aborigenų įmonės gamybos "super extra best danger power" dviratį už 200 lt kokioje nors maximoje ir rakink jį su 70 saugumo lygio grandine, kuri naudojama motociklams rakinti. Yra ir kitoks sprendimo būdas-temptis tą dviratį į patalpą, tačiau vis tiek ir tada kyla problemų: ankštame biurų pastato koridoriuje prigrūsta apie 50 dviračių.
        Antra, ne tik automobilių vairuotojai, bet ir patys dviratininkai piktybiškai nepaiso KET. Vieną kartą šviečiant raudonai šviesai prieš pat autobusą prasmukęs dviratininkas man, važiavusiam autobusu, tekainavo nedidelį smegenų sutrenkimą, dantys ir nosis, ačiū dievui, liko sveikos. Automobilių vairuotojai elgiasi, deja irgi panašiai.
        Taigi, galima teigti, kad didžiausia kliūtis dviračiams, pėstiesiems, automobilistams, ir dar dievas žino kam yra VISIŠKAS bet kokios kultūros nebuvimas Lietuvoje.
        Paskutinis taisė molotov_47; 2007.06.07, 23:37.

        Comment


          #24
          O kaip vertint balvona, kuris vaziuoja dviraciu (syki maciau viena tipa net rolikais besiridinejanti) intensyvioje gatveje (pvz.: Kareiviu) vaziuojamaja dalimi, bet ne tusciu tustelaiciu saligatviu? Arba mergiote su dviratininko kombinezonu skuodziancia nemencines plentu ne dviraciu taku, laukia kol koks BiMbaliukas neapsikentes leta kelione link ezeriuko sukels avarine situacija?
          Daugumai dviratininku reik gerai uzpakalin inkrest.
          Paskutinis taisė praetor; 2007.06.08, 05:42.
          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

          Comment


            #25
            Parašė praetor Rodyti pranešimą
            O kaip vertint balvona, kuris vaziuoja dviraciu (syki maciau viena tipa net rolikais besiridinejanti) intensyvioje gatveje (pvz.: Kareiviu) vaziuojamaja dalimi, bet ne tusciu tustelaiciu saligatviu? Arba mergiote su dviratininko kombinezonu skuodziancia nemencines plentu ne dviraciu taku, laukia kol koks BiMbaliukas neapsikentes leta kelione link ezeriuko sukels avarine situacija?
            Daugumai dviratininku reik gerai uzpakalin inkrest.
            Dviratininkas turi pilną teisią važiuot gatve ir jis yra lygiateisis eismo dalyvis. Ta pati galima būtų pasakyt jeigu važiuoja koks diedukas su senu moskvicium ir trukdo skriet kažkokiam bimbeliui prie ezeriuko. Tai ka reikia ir šita nuo kelio nustumt?
            Aišku dviratininkai irgi galėtų pasirinkt saugesnę vietą važiuoti, juolab jeigu tam yra galimybės.
            Mano galerijos:
            Flickr'e

            Comment


              #26
              Parašė praetor Rodyti pranešimą
              vaziuoja dviraciu (syki maciau viena tipa net rolikais besiridinejanti) intensyvioje gatveje (pvz.: Kareiviu) vaziuojamaja dalimi, bet ne tusciu tustelaiciu saligatviu?
              Na, ponui reiktų susipažinti su KET - dviračiu važiuoti šaligatviu yra draudžiama.

              Comment


                #27
                Gal kas turite kokios informacijos apie dviraciu nuoma Vilniuje? pareklamuokite kanors jei naudojotes tokiomis paslaugomis.

                Comment


                  #28
                  Parašė tadux Rodyti pranešimą
                  Gal kas turite kokios informacijos apie dviraciu nuoma Vilniuje? pareklamuokite kanors jei naudojotes tokiomis paslaugomis.
                  Mačiau vieną nuomos punktą prie dviračių parduotuvių prie VCUP, netoli požeminės perėjos po konstitucijos pr.
                  flickr >>>

                  Comment


                    #29
                    Dviratis yra geras dalykas Pripažinkit, kad gera susisiekimo priemonė, su savais pliusais ir minusais. Dažniausiai tenka į senamiestį iš jeruzalės važiuoti, tai galiu pasakyti, kad sąlygų normalių tikrai nėra: važiuojant nuo kokio kalno iš šoninės gatvelės staigiai mėgsta išlįsti automobilis - jau gavau gyvenime moralinę traumą. šiaip gerai, kai bus takas bent iki ozo g., nes dabar pasivažinėti tenka gatvėje, tai taip ir galvoji, kad koks autobusas ar džipas neužvažiuotų, nors praktiškai jie turėtų vilktis iš paskos arba lenkti, nes esu normalus eismo dalyvis. Kalvarijų gatvėje sunkiau, reikia manevruoti šaligatviais arba važiuoti gatve, kur gyvybe irgi rizikuoju.
                    Turėtų tikrai ir vairuotojai būti atidesni ir dar kartą atsiversti KET, kadangi dviratininkai jų nevarto, tai jie ir pažeidinėja tik vis tiek, jei tą darai, tai tik atsargiai, o ne įkyriai kaip bobutė troleibuse. Galų gale man patinka galutinis rezultatas: iki centro per 20-25 min, tuo tarpu autobusas per piką važiuotų 40 min, šioks toks privalumas
                    Tiesa, kiek žinau yra visokių planų dviračių tinklo plėtros, bet kam nors teko girdėti konkrečių darbų konkrečių datų?

                    Comment


                      #30
                      Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                      Na, ponui reiktų susipažinti su KET - dviračiu važiuoti šaligatviu yra draudžiama.
                      Vadinamasis ponas su jomis yra susipazines Ten draudziama ir nurodoma labai daug kas.
                      Matai man rupi mano sveikata ir tikiu, jog zalos pesciajam tiek nepadarysiu, kiek padarytu man automobilis.
                      Paskutinis taisė praetor; 2007.06.08, 20:57.
                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                      Comment


                        #31
                        Juk dviratis nedaug vietos užima ir jei jis važiuoja gatvės pakraščiu, su mašina aplenkti neturėtų būti labai sunku.

                        Comment


                          #32
                          Parašė praetor Rodyti pranešimą
                          Ten draudziama ir nurodoma labai daug kas.
                          Jei žiurėtumėme tik į šią citatą, tai toks požiuris pas daugelį eismo dalyvių.
                          "Nesvarbu kas rašoma taisyklėse, bet aš važiuoju kaip man gerai."

                          P.s. tik nepriimk šito asmeniškai, aš kalbėjau apie bendrą tendenciją.
                          Mano galerijos:
                          Flickr'e

                          Comment


                            #33
                            Yra mano manymu toks dalykas kaip protingumo principas. Dviratininkas vaziuojas intensyvia gatve kai esti alternatyvu jo tikrai nesilaiko.

                            Pvz. as posukiu, kai nereikia arba, kitaip sakant, nera kam juos rodyt, tai ir nerodau. Ir ramu.
                            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                            Comment


                              #34
                              Va sicia (IX skyrius) yra pati matyt linksmiausia KET dalis:
                              http://www.automokyklos.lt/keliu_eis...kles.php?ket=8

                              Vaikas, varąs žąsiną, bet nesąs sulaukęs 12metų - pažeidėjukas mažas, bet jei jau pasuko jam sprandą ir nešas po pažastim tai OK.
                              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                              Comment


                                #35
                                As tai pagalvojau, jog galetu savivaldybes isduodamos projektavimo salygas ar siaip per projektu svarstymus paprasyti, kad verslininkai irengtu atskiras saugias patalpas darbuotoju dviraciu laikymui bei vieta, kur galetu nusiprausti ir persirengti bei pagalvoti apie tai kur ir kaip dviracius galetu laikyti klientai. Viskas imanoma, tereikia tik truputi pasistengti.
                                As tai isivaizduoju, kad si problema ir atstumia prie patogumo ipratusius zmones nesesti ant dviraciu.

                                O lietus tikrai nebaisus, jei turi tinkama apranga ... na gal truputi nemalonu, kai "kerta" i veida, bet gerai apsirengus tai kone vienintele vieta, kuri labiau suslampa

                                Klaipedoj daugiausia zmones naudoja dviracius ne kaip transporto priemone, kuria vyksta i darba, bet po darbo ar siaip nuvaziuoti prie juros. Aisku tai irgi labai gerai, nes vasara tikrai sunku pasistatyti automobili prie juros, o ir siaip kol numini su dviraciu tai gerai apsyli ir tada maloniai krenti i vandeni.


                                Vilniuje valstybines istaigos galetu paskatinti dviraciais i darba atvykstancius tarnautojus, gal taip pavyktu sumazinti kamscius ir sveikata zmoniu prasedinciu kedese po 8 val rupintusi
                                Propoganda ir penas mintims >>>

                                Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                                www.ted.com

                                Comment


                                  #36
                                  Čia rimtai svarstai? Kas gi taip darys? Nebent pati firma pasirūpintų kur dviračius laikyt. Bet į darbą dviračiu važinėt, tai be ryšio. Be to, kiek važinėt galima? Gegužę - rugsėjį? Tikrai nieks nesivargins.
                                  Ir šiaip briedas kažkoks, jei važiuoji dviračiu, tavo problemos

                                  Comment


                                    #37
                                    Sveiki. Manau šiai temai nepakenks šis žemėlapis

                                    Paskutinis taisė GNU; 2007.06.10, 18:50.

                                    Comment


                                      #38
                                      Dėkui GNU, kaip tik pastaruoju metu buvau pradėjęs dairytis kažko panašaus. Bandau apsispręsti, ar verta netolimoje ateityje investuoti į šią kilnią transporto priemonę

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė rat Rodyti pranešimą
                                        ... darbą dviračiu važinėt, tai be ryšio. Be to, kiek važinėt galima? Gegužę - rugsėjį? Tikrai nieks nesivargins.
                                        Ir šiaip briedas kažkoks, jei važiuoji dviračiu, tavo problemos
                                        Patikslinimas:
                                        Kovą-Gruodį

                                        Paradoksas, bet posovietiniai žmonės pasidarę labiau išpindėję, nei turitingesni Vakariečiai. Jie važiuoja ir per lietų ir kalvos jiem kažkodėl mažiau baisios...

                                        Comment


                                          #40
                                          Man tai įdomus vienas dalykas. Ar ir toliau dviračių takai bus įrenginėjami iš trinkelių ar pagaliau susiprotės ir dviračių takus įrenginės iš labiau jais važinėti pritaikytų medžiagų? Pavyzdžiui, kad ir iš šaligatvio plytelių vis geriau nei trinkelių.

                                          Kvailiausiai padarytas takas nuo Mindaugo tilto link Žalgirio stadiono. Šaligatvis žmonėms vaikščioti išklotas plytelėmis, o dviračių takas trinkelėmis. Noro važiuoti dviračių taku ir kratytis nelabai yra.
                                          flickr >>>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X