Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šimulionio g. chaoso interpretacija per 60s

    #1 Išvažiuoja į perdažytą gatvę, sustoja prie prisiparkavusio tinkamai ir kraiposi "kodėl šis nevažiuoja?"

    #2 Įvažiuoja ties nauju žymėjimu, kuriame netinkamai stovi eilė auomobilių "kodėl likusioje vienintelėje juostoje mano kryptimi priparkuotos mašinos?"

    #3 Tuo tarpu tenka minti per zebrą, nes dviračių take visa eilė automobilių prie darželio/mokyklos Tad gal neskubėkim su tais vazonais?


    Parašė Creatium
    Click image for larger version

Name:	fetch?id=1755997&d=1571667406.jpg
Views:	1
Size:	211,0 kB
ID:	1756897
    Atsargos ir budrumo reikalaujanti vieta nuotraukoje, galvą nusisuksi bandydamas viską apžvelgti mindamas. Tolumoje patogesnė vieta kirsti kelią, bet priparkuoti automobiliai (matosi ir nuotraukoje) užgožia matomumą.
    Paskutinis taisė Riedis; 2019.10.24, 14:46.

    Comment


      Važiuoju čia dviračiu bene kasdien. Džiaugiuosi, kad pritarė mano siūlymams daryti ne dviračių juostas, o atskirtą dviračių taką. Tiesa - apkeitė dviračių tako puses (ir tai puikus sprendimas).

      Visą šią savaitę stebiu kaip žymi šią gatvę. Šiaip stebina žymėjimo lėtumas. Bet džiugina pakeitimai - tai 100 kart geriau nei buvo prieš tai. Šios savaitės pradžioje dviračių takas ryte apie 9 val. užparkuotas 16 automobilių (ankščiau, kai buvo dviračių juostos - daugiau kaip 20), o šiandien - vos keliais. Kritikuojantys tikriausiai nevažiuodavo dviračiu piko metu šia gatve. Tikriausiai nevažiuoja ir po šių pakeitimų. Kiek problema ties statmenu parkingu - tačiau jį praplaptinus pusmetriu (šaligatvis toje vietoje 3,0 m pločio) - problemos neliktų. O ties įvaža, spėju bus pakeista parkavimo kryptis ir problemos vėlgi nebus.

      Comment


        Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
        Važiuoju čia dviračiu bene kasdien. Džiaugiuosi, kad pritarė mano siūlymams daryti ne dviračių juostas, o atskirtą dviračių taką. Tiesa - apkeitė dviračių tako puses (ir tai puikus sprendimas).

        Visą šią savaitę stebiu kaip žymi šią gatvę. Šiaip stebina žymėjimo lėtumas. Bet džiugina pakeitimai - tai 100 kart geriau nei buvo prieš tai. Šios savaitės pradžioje dviračių takas ryte apie 9 val. užparkuotas 16 automobilių (ankščiau, kai buvo dviračių juostos - daugiau kaip 20), o šiandien - vos keliais. Kritikuojantys tikriausiai nevažiuodavo dviračiu piko metu šia gatve. Tikriausiai nevažiuoja ir po šių pakeitimų. Kiek problema ties statmenu parkingu - tačiau jį praplaptinus pusmetriu (šaligatvis toje vietoje 3,0 m pločio) - problemos neliktų. O ties įvaža, spėju bus pakeista parkavimo kryptis ir problemos vėlgi nebus.
        Jei pasakom "A", pasakykim ir "B". Tai kuo geriau šioje pusėje?

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą

          Jei pasakom "A", pasakykim ir "B". Tai kuo geriau šioje pusėje?
          Oficialūs argumentai: arčiau daugiau gyventojų, pagrindiniai traukos taškai (darželiai, mokyklos). Kitoje pusėje yra takas palei pat miškelį, vingiuojantis. Manyčiau, kad logiška.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Oficialūs argumentai: arčiau daugiau gyventojų, pagrindiniai traukos taškai (darželiai, mokyklos). Kitoje pusėje yra takas palei pat miškelį, vingiuojantis. Manyčiau, kad logiška.
            Dėl vietinių gyventojų gal ir taip. Bet kas važiuoja pro ten iš Lazdynų/kito Karoliniškių galo link Konstitucijos prospekto tikrai nėra patogiau negu buvo. Pastaruoju metu vengiu tos gatvės ir prasuku ratą pro Laisvės prospektą.

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą

              Jei pasakom "A", pasakykim ir "B". Tai kuo geriau šioje pusėje?
              Pagrinde dėl Šimulionio g. 3 namo stovėjimo aikštelės - dviratininkams tikrai saugiau. Nepatogumai - užvažiuoti ant Narbuto g. viaduko reikia kirsti gatvę nepatogiu kampu bei priparkuoti automobiliai turi pereiti per dviračių taką.

              Comment


                Atsiprašau už kiek išplaukusią nuotrauką - dalinuosi Apkasų g. dviračių ir pėsčiųjų tako tiesimo atnaujinimu. Gana greit juda jie.
                Click image for larger version

Name:	
Views:	1
Size:	208,2 kB
ID:	1757102

                Comment


                  Darbų apimtis iki pirmos matomos sankryžos? Galvoju kaip nuo čia iki Ozo g. gabaliuką saugiau reikės apvažiuot.

                  Comment


                    Jo, iki Žukausko g. čia tiesiama.

                    Comment


                      Ar galite paaiškinti kodėl nėra planuojama tiesti dviračių tako tamsiai mėlynai pažymėtoje atkarpoje. Mano manymu jo ten labai reiktų, nes maršrutas turėtų būti labai smagus gamtovaizdžio prasme, tiek susisiekimo patogumo prasme geras. Tuo labiau, kad takas jau ten yra (žiūrint ortofoto 2019) tik toks, atrodo, savadarbis...

                      Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	159,7 kB ID:	1757630

                      Comment


                        Mane taip pat labai nustebino, kad nėra planuojamas dviračių takas štai čia, tamsiai mėlynai pažymėtoje atkarpoje. Ten jo labai reikia, nes dviračių ir pėsčiųjų rautas yra ir jis turėtų padidėti kai būtų nutiestas takas, nes dabar, manau, daug kas nenori ten keliauti tiesiog dėl pavojingų ir apgailėtinų sąlygų. Manau, vertėtų tiesti dvirtakį ir pėsčiųjų taką liejant asfaltą abiem srautams - taip paprasčiau dėl skirtingų medžiagų poreikio sumažinimo, galimybės pagreitinti darbus dėl jų mechanizavimo bei dviejų problemų išsprendimo vienu metu.

                        Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	1
Size:	432,2 kB
ID:	1757632

                        Comment


                          spekas Kiek pamenu iš pavasario, tai didelė dalis to tako veda siauroka atbraila su daug kalniukų. Realiai, padoresnis takas veda nuo Žvėryno iki daugmaž užrašo "Karoliniškių parkas". Ir tai ten viskas buvo išrausta, nes vamzdžius keitė.

                          Tad abejoju ar ten kada artimiausią dešimtmetį galvos apie dviračių taką.

                          Comment


                            Tas takas ten būtų labai nuostabi tąsa Birutės g. dviračių tako + sujungimas su nauju Litexpo tiltu. Įdomu ar ten galima būtų įrengti asfaltuotą taką dėl tų visų apsaugos zonų + klausimas kiek vietų reikėtų betonuoti šlaitus, kad būtų užtikrintas plotis.

                            Comment


                              Parašė spekas Rodyti pranešimą
                              Ar galite paaiškinti kodėl nėra planuojama tiesti dviračių tako tamsiai mėlynai pažymėtoje atkarpoje. Mano manymu jo ten labai reiktų, nes maršrutas turėtų būti labai smagus gamtovaizdžio prasme, tiek susisiekimo patogumo prasme geras. Tuo labiau, kad takas jau ten yra (žiūrint ortofoto 2019) tik toks, atrodo, savadarbis...
                              Ten kiekvieną pavasarį gerai užlieja. Takas ne savadarbis - savivaldybė tvarkė prieš kelis metus. Bet po sekančio pavasario potvynio grįžo į pradinę stadiją Vienintelis sprendimas būtų normali aukšta betoninė krantinė. Bet tai sugadintų visą tos vietos įdomumą, tai gal geriau nereikia...

                              Comment


                                Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                Mane taip pat labai nustebino, kad nėra planuojamas dviračių takas štai čia, tamsiai mėlynai pažymėtoje atkarpoje. Ten jo labai reikia, nes dviračių ir pėsčiųjų rautas yra ir jis turėtų padidėti kai būtų nutiestas takas, nes dabar, manau, daug kas nenori ten keliauti tiesiog dėl pavojingų ir apgailėtinų sąlygų. Manau, vertėtų tiesti dvirtakį ir pėsčiųjų taką liejant asfaltą abiem srautams - taip paprasčiau dėl skirtingų medžiagų poreikio sumažinimo, galimybės pagreitinti darbus dėl jų mechanizavimo bei dviejų problemų išsprendimo vienu metu.

                                Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	1
Size:	432,2 kB
ID:	1757632
                                Tiek prie Belmonto, tiek prie Karoliniškių nėra man atrodo pakankamai vietos tiesti naujus takus - be to, jeigu neklystu, teritorijos yra saugomos - Belmontas - Pavilniaus regioninio parko teritorija, Karoliniškės - kraštovaizdžio draustinis? Bet koks invazinis tako tiesimas būtų ne vietoje, nes reiktų lyginti gruntą ir tiesti asfalto magistralę dviratininkams.

                                Prie Belmonto iš tikro gaila, kad neplanuomas takas, būtų galima ji sujungti ir su Pūčkorių atodanga, Naująją Vilnia ir vis dar planuojamu Manufaktūros gatvės projektu. Bet kaip ir minėjau, ten kelias ir šiaip siauras, turėtų atskirai nuo kelio tiesti tokį dvirtakį, kas nėra pigu.

                                Comment


                                  Del Belmonto man irgi gaila, nes dabar dviratininkai ir visokie begikai, tevai su vaikais eina gatves vaziuojamaja dalimi, kas nesaugu. O vakare trigubai nesaugu, nes nera apsvietimo. Labai didelis traukos taskas rekreacijai, kuris realiai pasiekiamas vien automobiliais. Galetu buti idealiai pasiekiamas dviraciu nuo Paupio, bet deja smagiau issikviesti Uberi.

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Del Belmonto man irgi gaila, nes dabar dviratininkai ir visokie begikai, tevai su vaikais eina gatves vaziuojamaja dalimi, kas nesaugu. O vakare trigubai nesaugu, nes nera apsvietimo. Labai didelis traukos taskas rekreacijai, kuris realiai pasiekiamas vien automobiliais. Galetu buti idealiai pasiekiamas dviraciu nuo Paupio, bet deja smagiau issikviesti Uberi.
                                    Užtektų apšvietimo, padaryt gulinčių policininkų ir paskelbt "dviratininkų gatve" su 30km/h bei atitinkamais sprendimais užtikrinti tokį greitį. Viena iš tų vietų kur pritariu, kad nereikia didinti asfalto laukų.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Užtektų apšvietimo, padaryt gulinčių policininkų ir paskelbt "dviratininkų gatve" su 30km/h bei atitinkamais sprendimais užtikrinti tokį greitį. Viena iš tų vietų kur pritariu, kad nereikia didinti asfalto laukų.
                                      Kita vertus, tai rekreacinis takas, kuris vietomis priartėtų prie upės su suoliukais ir poilsio zonomis būtų gal visai nieko. Vienas dalykas visgi yra dviratininkams gatvė pritaikyt, kitas yra pėstiesiems.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Užtektų apšvietimo, padaryt gulinčių policininkų ir paskelbt "dviratininkų gatve" su 30km/h bei atitinkamais sprendimais užtikrinti tokį greitį. Viena iš tų vietų kur pritariu, kad nereikia didinti asfalto laukų.
                                        Kad ten yra gulintys policininkai. Greitis savaime nera didelis, nes gatve vingiuojanti ir tokia siaura kad prasilenkiant pristabdai. Ir kas is to? Vistiek eiti ja visiskai nesaugu ir nejauku.

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                          Kad ten yra gulintys policininkai. Greitis savaime nera didelis, nes gatve vingiuojanti ir tokia siaura kad prasilenkiant pristabdai. Ir kas is to? Vistiek eiti ja visiskai nesaugu ir nejauku.
                                          Per mažai jų ten, oj per mažai. Atsiranda pakankamai veikėjų norinčių palakstyt atkarpose tarp jų. Man daugiau nejaukumo pridėtų jei prakirstų medžios, nulygintų šlaitus ir t.t., kad įrengtų standartinį dvirtakį su standartiniais metaliniais atitvarais ir t.t.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X