Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Sutiktum bent 20 porelių, jei tas takas staiga nepasibaigtų sulig Trakų istorinio parko riba . Jis apskritai keistai eina ir veda net ne į Trakus, o į Senuosius Trakus.
    Kaip čia tau visi takai baigiasi niekur? Nuo žiedo/degalinės galima asfaltu prieš eismą arba šaligatviu užkilti iki Vilniaus gatvės/A16, o ten jau yra malonus naujas raudonas takas iki pat stoties ir kur nori toliau Trakuose. Alternatyviai, 500 m teisingos A16 pusės šalikele, ir nuo Trakų riboženklio raudonas takas kitoj gatvės pusėj.

    Ir išvis, daug maloniau Trakus pasiekti per Žemaitės gatvę/4751 ir per medinį tiltą tarp Galvės ir Lukos.
    Paskutinis taisė alga; 2019.08.28, 23:50.

    Comment


      Kaip čia tau visi takai baigiasi niekur?
      Aš tik bandau rasti paaiškinimą, kodėl pakeliui į tokią turistinę vietą tiek mažai dviratininkų. Dviračių takai tiesiami gabalais, kurie kažkada gal ir susijungs į kažką vientiso. Geriausia iliustracija yra dviračių tako pradžia/pabaiga ties Trakų istorinio parko riba. Maždaug mes padarėme, toliau ne mūsų teritorija. Takai turėtų jungti kažkokius objektus, o ne tiesiog netikėtai baigtis. Šiuo atveju tas trūkstamas gabalas iki Lentvario seniai galėjo būti nutiestas.

      Comment


        Trūkstama atkarpa iki Lentvario seniai galėjo būti nutiesta. Jei ne kažkokio plauko žalieji užprotestavę medžių kirtimą Kiek teko girdėt lyg ir finansavimas buvo. Ir pasak gandų net ne vieną kartą.

        Comment


          Gyvenu paneriuose ir dažnai važinėju dviračiu aptariamose vietovėse. Mano nuomone labiausiai trūksta dviračių tako nuo Kirtimų g. iki Lentvario gel. pervažos per Lentvario g. Arba nuo Grigiškių iki ten pat. Jei būtų jungtis iki Lentvario - dviratininkams būtų kur kas patogiau. O nuo Lentvario jau esant reikalui gali rasti ramių mažo eismo kelių iki pat Trakų.

          Comment


            Pasiruošta Didlaukio g. dviračio tako "Rugiasėjai" per visą ilgį.



            Išlupo augalus, išlupo šlagbaumus. Tokiais tempais gal net nuties per rugsėjį?

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
              Pasiruošta Didlaukio g. dviračio tako "Rugiasėjai" per visą ilgį.



              Išlupo augalus, išlupo šlagbaumus. Tokiais tempais gal net nuties per rugsėjį?
              Na pagal patirtį tai nulupa ir išrausia jie visada labai greit, o paskui taip gali stovėt kelis mėnesius, bet pažiūrėsim kaip veikia nauji VMS reikalavimai...

              Comment


                Didlaukio g. daro kiek kitaip nei pvz. Ozo g, todėl vilties turiu.

                Tako apačioje jau kokie 200m buvo išasfaltuoti (prieš porą savaičių), dar prie progos patikrinsiu kiek pasistūmėjo per viduriuką.


                Vakar link nakties buvo įdomu per miesto šventę praminti. Upės g. gan tvarkingai dauguma pėsčiųjų vengė eiti taku (nors vietomis buvo masės). Tik kad apšvietimo deja dar nėra, tai nebloga adrenalino dozė gavosi.

                Comment


                  Magistralinių (pagal bendrą planą) dviračio takų dabartinė būsena (bandomasis):



                  Raudona - Raudono asfalto dvirtakis,
                  Mėlyna - Pilko asfalto dvirtakis,
                  Žydra - Plytelių/Trinkelių dvirtakis,
                  Geltona - Trūkstamos jungtys
                  Oranžinė - Vykstantys darbai

                  Prašau pasiūlymų geresnei spalvų schemai tokiam pagrindo žemėlapiui, bei pastabų apie šiurkščius netikslumus.

                  Comment


                    Neries senvagės projektas neįtrauktas, vykstantys darbai: https://citify.eu/neries-senvages-slenis/
                    Didlaukio g. takas irgi nepažymėtas prie vykstančių: https://citify.eu/didlaukio-g-dviraciu-takas/
                    Taip pat Giedraičių - Fino g. nėra: https://citify.eu/giedraiciu-ir-s-fino-g/
                    Jungiamojoje g. tarp Konstitucijos pr. ir Upės g. bus dviračių takas: https://citify.eu/jungiamoji-gatve-t...-pr-ir-upes-g/

                    Architektų g. pažymėtas ne visas (takas eina per visą žiedą).

                    Palei Žirmūnų g. nėra pažymėtas naujas raudono asfalto takas.

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                      Prašau pasiūlymų geresnei spalvų schemai tokiam pagrindo žemėlapiui, bei pastabų apie šiurkščius netikslumus.
                      Trūksta:

                      - Eurovelo iki pat Trinapolio + rodos nuo Trinapolio ir atgal iki Žirmūnų, link autobusų parko, užkyla, tik nepamenu ar stovi dvirtakio ženklas

                      - dvirtakis nuo Žirmūnų tilto per medžių laipynių parką iki degalinės

                      - Šimašiaus Tujų magistralė aplink Žvėryną

                      - Gariūnų dvirtakiai

                      - vykstantys darbai Paupyje ir Paplaujoje

                      Comment


                        Ačiū, bet magistralinius dvirtakius, ne visus!!!

                        Tarprajoninius ir rajoninius į kitus sluoksnius keliu.

                        Šio idėja stebėti kiek magistralinių trasų renovuoja/tiesa.

                        Šimašiaus Tujų magistralė aplink Žvėryną
                        Paskutinis taisė Riedis; 2019.09.01, 14:21.

                        Comment


                          Eurovelo, Tujos ir Gariūnai ganėtinai magistraliniai Rodos net ir ženklai sudėti vien tik dvirtakio, ne maišytos paskirties.

                          Comment


                            Kam tada kurti naują žemėlapį jeri tiesiog kopijuoji savivaldybės? Suprasčiau kuriant faktinį žemėlapį su faktiškai kaip magistraliniai naudojamais dvirtakiais. Bet dabar tiesiog paprasčiausia būtų perkopijuoti iš savivaldybės

                            Comment


                              Kuriu atskirus sluoksnius, kuriuos pagal nuožiūrą perdengiu ir dėlioju potencialius maršrutus ar darbus/dangą ir t.t. atspindinčius žemėlapius.

                              Dalį sužiūriu savivaldybės medžiagoje, dalį iš forumo kapstau. Kur atrodo įdomu - minu, tikrinu pats. Eksperimentuoju su trasų įrašymu .gpx, kad daugiau faktiška būtų, kur to manau reikia.

                              Mažai žinau apie takų naudojamumą piko metu, daugiau malonumui jais minu vengiant tų laikų, tad negaliu kokybiškai įvertinti kas naudojama kaip magistralė.

                              Heatmap'ų privalumai ir trūkumai buvo minėti šia tema. Visokių žemėlapių tikslumas taip pat, bent jau kol kas retokai atnaujinama ar kriterijai skiriasi.

                              Comment


                                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                Kuriu atskirus sluoksnius, kuriuos pagal nuožiūrą perdengiu ir dėlioju potencialius maršrutus ar darbus/dangą ir t.t. atspindinčius žemėlapius.

                                Dalį sužiūriu savivaldybės medžiagoje, dalį iš forumo kapstau. Kur atrodo įdomu - minu, tikrinu pats. Eksperimentuoju su trasų įrašymu .gpx, kad daugiau faktiška būtų, kur to manau reikia.

                                Mažai žinau apie takų naudojamumą piko metu, daugiau malonumui jais minu vengiant tų laikų, tad negaliu kokybiškai įvertinti kas naudojama kaip magistralė.

                                Heatmap'ų privalumai ir trūkumai buvo minėti šia tema. Visokių žemėlapių tikslumas taip pat, bent jau kol kas retokai atnaujinama ar kriterijai skiriasi.
                                Kada planuoji paleisti į viešumą?

                                Ar tik man taip atrodo, ar galutinis variantas visgi bus dvipusis dviračių takas + parkavimas mokyklos/darželių pusėje? Pagal Apsaugok mane ženklinimą, atrodo bus 3,0m dviračių takas + 0,95m apsaugos zona + 2,0m parkavimas + 2,75m juosta + 2,75m juosta.

                                Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.09.02, 15:17.

                                Comment


                                  Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                                  Kada planuoji paleisti į viešumą?

                                  Ar tik man taip atrodo, ar galutinis variantas visgi bus dvipusis dviračių takas + parkavimas mokyklos/darželių pusėje? Pagal Apsaugok mane ženklinimą, atrodo bus 3,0m dviračių takas + 0,95m apsaugos zona + 2,0m parkavimas + 2,75m juosta + 2,75m juosta.
                                  Jau kažkaip neviltis pradeda imti. Visokie apsaugok mane, geltoni skydai, perėja 12m ilgio, ir dar bandys iš viso šito Š išspausti vašką su dažais bei plastmasėm. Ir tai skaitosi liberalų valdžia. Tfu...

                                  Comment


                                    Matau, kad ant šio kilimo-tūpimo tako pažymėjo slenkstį (threshold), bet pamiršo pažymėti tako numerį.

                                    Comment


                                      Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                                      Kada planuoji paleisti į viešumą?

                                      Ar tik man taip atrodo, ar galutinis variantas visgi bus dvipusis dviračių takas + parkavimas mokyklos/darželių pusėje? Pagal Apsaugok mane ženklinimą, atrodo bus 3,0m dviračių takas + 0,95m apsaugos zona + 2,0m parkavimas + 2,75m juosta + 2,75m juosta.
                                      Jei taip, tai nelabai gerai. Viena vertus, dvirtakis arčiau daugumos daugiabučių yra patogiau jį pasiekti, bet daugiau bus tokių tranzitu kertančių tą atkarpą. Tarkim, atvykstant nuo Narbuto viaduko reiks kirsti pervažą norint važiuoti šia gatve, teks kirsti daugiau įvažiavimų į kiemus ir sankryžų. Šių nepatogumų būtų galima išvengti dvipusiam dvirtakiui esant miško pusėje, o ne dauigabučių. Būtų išlaikomas ir didesnis greitis bei papildomas saugumas, sutaupomas laikas commute'inant, žiemą net būtų mažiau pliurzos po ratais ties sankryžomis, smagiau net važiuot medžių pusėje.

                                      Edit: na absoliučiai žiūrint, jei pervaža liks toje pačioje vietoje prie nauojojo daugiabučio šalia "Maximos", tai susikirtimų skaičus gal būtų vienodas, bet miško pusėje ramesni jie bei apvažiuojama "T" formos sankryža. Taip pat būtų galima prijungti tą nusileidimą šalia Narbuto viaduko, kur dabar žvirkėlis centro kryptimi. Žmonės vistiek ten nusileidžia, o į viršų užsiveda dviratčius.
                                      Paskutinis taisė dondc; 2019.09.02, 20:39.

                                      Comment


                                        O Pašilaičiuose nieko nežada daryt už policijos nuovados, kur šalia pagaliau stato tą gaubtą daugiabutį, kur daug metų stovėjo nejudinamas?

                                        Ten galėtų sutvarkyt gražiai tą "parkingą", kuris neaišku kodėl ten egzistuoja ir pratęst dvirtakį.,

                                        Comment


                                          Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                                          O Pašilaičiuose nieko nežada daryt už policijos nuovados, kur šalia pagaliau stato tą gaubtą daugiabutį, kur daug metų stovėjo nejudinamas?

                                          Ten galėtų sutvarkyt gražiai tą "parkingą", kuris neaišku kodėl ten egzistuoja ir pratęst dvirtakį.,
                                          Jeigu gerai įsivaizduoju iš aprašymo, tai tas "parkingas" (aikštelė palei Laisvės pr.?) patenka į Šiaurinės g. ribas, tai jo neliks tiesiant gatvę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X