Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kam tada kurti naują žemėlapį jeri tiesiog kopijuoji savivaldybės? Suprasčiau kuriant faktinį žemėlapį su faktiškai kaip magistraliniai naudojamais dvirtakiais. Bet dabar tiesiog paprasčiausia būtų perkopijuoti iš savivaldybės

    Comment


      Kuriu atskirus sluoksnius, kuriuos pagal nuožiūrą perdengiu ir dėlioju potencialius maršrutus ar darbus/dangą ir t.t. atspindinčius žemėlapius.

      Dalį sužiūriu savivaldybės medžiagoje, dalį iš forumo kapstau. Kur atrodo įdomu - minu, tikrinu pats. Eksperimentuoju su trasų įrašymu .gpx, kad daugiau faktiška būtų, kur to manau reikia.

      Mažai žinau apie takų naudojamumą piko metu, daugiau malonumui jais minu vengiant tų laikų, tad negaliu kokybiškai įvertinti kas naudojama kaip magistralė.

      Heatmap'ų privalumai ir trūkumai buvo minėti šia tema. Visokių žemėlapių tikslumas taip pat, bent jau kol kas retokai atnaujinama ar kriterijai skiriasi.

      Comment


        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
        Kuriu atskirus sluoksnius, kuriuos pagal nuožiūrą perdengiu ir dėlioju potencialius maršrutus ar darbus/dangą ir t.t. atspindinčius žemėlapius.

        Dalį sužiūriu savivaldybės medžiagoje, dalį iš forumo kapstau. Kur atrodo įdomu - minu, tikrinu pats. Eksperimentuoju su trasų įrašymu .gpx, kad daugiau faktiška būtų, kur to manau reikia.

        Mažai žinau apie takų naudojamumą piko metu, daugiau malonumui jais minu vengiant tų laikų, tad negaliu kokybiškai įvertinti kas naudojama kaip magistralė.

        Heatmap'ų privalumai ir trūkumai buvo minėti šia tema. Visokių žemėlapių tikslumas taip pat, bent jau kol kas retokai atnaujinama ar kriterijai skiriasi.
        Kada planuoji paleisti į viešumą?

        Ar tik man taip atrodo, ar galutinis variantas visgi bus dvipusis dviračių takas + parkavimas mokyklos/darželių pusėje? Pagal Apsaugok mane ženklinimą, atrodo bus 3,0m dviračių takas + 0,95m apsaugos zona + 2,0m parkavimas + 2,75m juosta + 2,75m juosta.

        Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.09.02, 15:17.

        Comment


          Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

          Kada planuoji paleisti į viešumą?

          Ar tik man taip atrodo, ar galutinis variantas visgi bus dvipusis dviračių takas + parkavimas mokyklos/darželių pusėje? Pagal Apsaugok mane ženklinimą, atrodo bus 3,0m dviračių takas + 0,95m apsaugos zona + 2,0m parkavimas + 2,75m juosta + 2,75m juosta.
          Jau kažkaip neviltis pradeda imti. Visokie apsaugok mane, geltoni skydai, perėja 12m ilgio, ir dar bandys iš viso šito Š išspausti vašką su dažais bei plastmasėm. Ir tai skaitosi liberalų valdžia. Tfu...

          Comment


            Matau, kad ant šio kilimo-tūpimo tako pažymėjo slenkstį (threshold), bet pamiršo pažymėti tako numerį.

            Comment


              Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

              Kada planuoji paleisti į viešumą?

              Ar tik man taip atrodo, ar galutinis variantas visgi bus dvipusis dviračių takas + parkavimas mokyklos/darželių pusėje? Pagal Apsaugok mane ženklinimą, atrodo bus 3,0m dviračių takas + 0,95m apsaugos zona + 2,0m parkavimas + 2,75m juosta + 2,75m juosta.
              Jei taip, tai nelabai gerai. Viena vertus, dvirtakis arčiau daugumos daugiabučių yra patogiau jį pasiekti, bet daugiau bus tokių tranzitu kertančių tą atkarpą. Tarkim, atvykstant nuo Narbuto viaduko reiks kirsti pervažą norint važiuoti šia gatve, teks kirsti daugiau įvažiavimų į kiemus ir sankryžų. Šių nepatogumų būtų galima išvengti dvipusiam dvirtakiui esant miško pusėje, o ne dauigabučių. Būtų išlaikomas ir didesnis greitis bei papildomas saugumas, sutaupomas laikas commute'inant, žiemą net būtų mažiau pliurzos po ratais ties sankryžomis, smagiau net važiuot medžių pusėje.

              Edit: na absoliučiai žiūrint, jei pervaža liks toje pačioje vietoje prie nauojojo daugiabučio šalia "Maximos", tai susikirtimų skaičus gal būtų vienodas, bet miško pusėje ramesni jie bei apvažiuojama "T" formos sankryža. Taip pat būtų galima prijungti tą nusileidimą šalia Narbuto viaduko, kur dabar žvirkėlis centro kryptimi. Žmonės vistiek ten nusileidžia, o į viršų užsiveda dviratčius.
              Paskutinis taisė dondc; 2019.09.02, 20:39.

              Comment


                O Pašilaičiuose nieko nežada daryt už policijos nuovados, kur šalia pagaliau stato tą gaubtą daugiabutį, kur daug metų stovėjo nejudinamas?

                Ten galėtų sutvarkyt gražiai tą "parkingą", kuris neaišku kodėl ten egzistuoja ir pratęst dvirtakį.,

                Comment


                  Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                  O Pašilaičiuose nieko nežada daryt už policijos nuovados, kur šalia pagaliau stato tą gaubtą daugiabutį, kur daug metų stovėjo nejudinamas?

                  Ten galėtų sutvarkyt gražiai tą "parkingą", kuris neaišku kodėl ten egzistuoja ir pratęst dvirtakį.,
                  Jeigu gerai įsivaizduoju iš aprašymo, tai tas "parkingas" (aikštelė palei Laisvės pr.?) patenka į Šiaurinės g. ribas, tai jo neliks tiesiant gatvę.

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                    Jei taip, tai nelabai gerai. Viena vertus, dvirtakis arčiau daugumos daugiabučių yra patogiau jį pasiekti, bet daugiau bus tokių tranzitu kertančių tą atkarpą. Tarkim, atvykstant nuo Narbuto viaduko reiks kirsti pervažą norint važiuoti šia gatve, teks kirsti daugiau įvažiavimų į kiemus ir sankryžų. Šių nepatogumų būtų galima išvengti dvipusiam dvirtakiui esant miško pusėje, o ne dauigabučių. Būtų išlaikomas ir didesnis greitis bei papildomas saugumas, sutaupomas laikas commute'inant, žiemą net būtų mažiau pliurzos po ratais ties sankryžomis, smagiau net važiuot medžių pusėje.

                    Edit: na absoliučiai žiūrint, jei pervaža liks toje pačioje vietoje prie nauojojo daugiabučio šalia "Maximos", tai susikirtimų skaičus gal būtų vienodas, bet miško pusėje ramesni jie bei apvažiuojama "T" formos sankryža. Taip pat būtų galima prijungti tą nusileidimą šalia Narbuto viaduko, kur dabar žvirkėlis centro kryptimi. Žmonės vistiek ten nusileidžia, o į viršų užsiveda dviratčius.
                    Nieko gero. Važiuoju kasdien šia gatve nuo Sausio 13-osios iki Narbuto nusileidimo ir takas toje pusėje atrodo visiškai ne į temą. Man bent jau atrodytų daug logiškiau šioje situacijoje takas, kad ir dvipusis, priešingoje pusėje. Ne tik būtų patogiau visiems iš Lazdynų ir pusei Karoliniškių, bet ir netrukdytų besiparkuojantys šalia/ant tako.

                    Be to, nežinau kokį kalnų dviratį reikia turėti norint pasinaudoti nusileidimu į Narbuto gatvę. Kartą bandžiau ten nusileisti, tai viskas baigėsi siūlais Lazynų ligoninėje. Neseniai dar pribarstė kažkokių neaiškių akmenų - danga leidžiantis nuo to nei kiek nepagerėjo. Bet užtat pakrato kaip reikiant.

                    Comment


                      Parašė MartynasT Rodyti pranešimą

                      Ten galėtų sutvarkyt gražiai tą "parkingą", kuris neaišku kodėl ten egzistuoja ir pratęst dvirtakį.,
                      Šiuo metu ten panašiau į statybinių medžiagų aikštelę (gretimiems asfaltavimams) su parkingu sunkvežimiams. Girgžda lyg per žvyrkelį, būtų dar karščiai tai minant išsiasfaltuotume iki Šiaurinės g. statybų.


                      Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                      Be to, nežinau kokį kalnų dviratį reikia turėti norint pasinaudoti nusileidimu į Narbuto gatvę.
                      Visai patogu tuo "serpantinu" (skirtu neįgaliesiems) pakilti/nusileisti, nebent ten daug žmonių vietoje laiptų zigzagais vaikšto. O jei jau nuožulniai leistis žvyrkeliu, tai bene kitoje tilto pusėje yra nestatus asfalto/žvyrkelio nusileidimas į Paribio g. pro garažus ir mišką, tik kad tada yra viena kita kliūtis (pvz. dešimtmečiais "neišimamas" tvoros pamatas ties garažų pabaiga) ir vėliau tikėtinai per Narbuto gatvę pereiti teks.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Jeigu gerai įsivaizduoju iš aprašymo, tai tas "parkingas" (aikštelė palei Laisvės pr.?) patenka į Šiaurinės g. ribas, tai jo neliks tiesiant gatvę.
                        Oho. Nesuprantu aš to šiaurinės gatvės projekto per kur jis ten tiksliai eis. Tai kaip suprantu ten sankryža atsiras? O tai kaip tada tie namai nauji, kur ką tik pastatyti visai šalia? Eis per juos aplinkelis?

                        Comment


                          Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                          Nieko gero. Važiuoju kasdien šia gatve nuo Sausio 13-osios iki Narbuto nusileidimo ir takas toje pusėje atrodo visiškai ne į temą. Man bent jau atrodytų daug logiškiau šioje situacijoje takas, kad ir dvipusis, priešingoje pusėje. Ne tik būtų patogiau visiems iš Lazdynų ir pusei Karoliniškių, bet ir netrukdytų besiparkuojantys šalia/ant tako.
                          Taip ir aš mąsčiau, kad miškelio pusėje būtų patogiau, bet čia forume kritikavo tą idėją, kadangi būtų nesaugu dėl statmenai besiparkuojančių automobilių ties apynaujais daugiabučiais Tad matyt ir pasirinko kitą variantą dėl to. Dabar bus kažkiek nepatogumų dėl prisiparkavusių automobilių palei dviračių taką, bet ką jau čia...

                          Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                          Be to, nežinau kokį kalnų dviratį reikia turėti norint pasinaudoti nusileidimu į Narbuto gatvę. Kartą bandžiau ten nusileisti, tai viskas baigėsi siūlais Lazynų ligoninėje. Neseniai dar pribarstė kažkokių neaiškių akmenų - danga leidžiantis nuo to nei kiek nepagerėjo. Bet užtat pakrato kaip reikiant.
                          Aš važiuodamas link Sėlių g. ten nebesileidžiu nuo tada kai pastatė viaduką - visuomet nusileidžiu serpantinu ties Narbuto g. stotele. Pakylu dažniausiai per ten pat - tiesiog užsivarau dviratį.
                          Kadangi pats dirbu prie Panoramos, man patogesnis nusileidimas pervažiavus per viaduką, nusileidus link garažų ir žvyru iki Paribio g. Viadukas dabar man sutaupo ~2 min laiko, lyginant su kelione, kai viaduko nebuvo.

                          Comment


                            Parašė MartynasT Rodyti pranešimą

                            Oho. Nesuprantu aš to šiaurinės gatvės projekto per kur jis ten tiksliai eis. Tai kaip suprantu ten sankryža atsiras? O tai kaip tada tie namai nauji, kur ką tik pastatyti visai šalia? Eis per juos aplinkelis?
                            Šiaurinė g. nebus aplinkkelis. Eis greta tų namų. Sankryža su Laisvės pr. bus su berods viaduku Laisvės pr. eismui: https://citify.eu/siaurine-g-i-etapas/

                            Comment


                              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                              Raudona - Raudono asfalto dvirtakis,
                              Mėlyna - Pilko asfalto dvirtakis,
                              Žydra - Plytelių/Trinkelių dvirtakis,
                              Geltona - Trūkstamos jungtys
                              Oranžinė - Vykstantys darbai

                              Prašau pasiūlymų geresnei spalvų schemai tokiam pagrindo žemėlapiui, bei pastabų apie šiurkščius netikslumus.
                              Dėl spalvų siūlyčiau esamus dviračių takus (raudonas asfaltas/ pilkas asfaltas arba dviračių juostos) daryti panašesnių spalvų - pvz. raudona + oranžinė. Tam, kad atrodytų didesnis takų tęstinumas. Plytelių/trinkelių dviračių takus galima daryti geltonus.
                              Šiuo metu remontuojamus/ tiesiamus - žydra spalva, o trūkstamus - mėlyna

                              Comment


                                Gal kas gali paaiškinti, kodėl dviračių take Žvėrynei palei Nerį (tam, kur Šimašius tvoras pjaustė) nėra lietaus nutekėjimo padaryta ir kadangi dviračių takas aukščiau, viskas teka ant pėsčiųjų tako?

                                Comment


                                  Va ir atsakymas:


                                  Tik keista, kad prieš tai kai braižė buvo plotis 11,45m, o dabar liko 11,00m

                                  Update: visas likutis "nusės" dviračių take.
                                  Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.09.03, 15:53.

                                  Comment


                                    Pilaitės pr. Nuo Senojo Pilaitės kelio iki Spaudos g.

                                    Nuo Valstybės saugumo departamento link Pilaitės daugiabučių. Zuokulos takas:

                                    Click image for larger version

Name:	20190904_182631.jpg
Views:	1
Size:	204,1 kB
ID:	1746025

                                    Į kitą pusę, link centro:

                                    Click image for larger version

Name:	20190904_182656.jpg
Views:	1
Size:	226,3 kB
ID:	1746026

                                    Click image for larger version

Name:	20190904_182725.jpg
Views:	1
Size:	252,9 kB
ID:	1746027

                                    Click image for larger version

Name:	20190904_182824.jpg
Views:	1
Size:	203,3 kB
ID:	1746028

                                    Click image for larger version

Name:	20190904_182848.jpg
Views:	1
Size:	209,3 kB
ID:	1746029

                                    Click image for larger version

Name:	20190904_182915.jpg
Views:	1
Size:	207,1 kB
ID:	1746030

                                    Click image for larger version

Name:	20190904_182938.jpg
Views:	1
Size:	205,9 kB
ID:	1746031

                                    Click image for larger version

Name:	20190904_183006.jpg
Views:	1
Size:	239,2 kB
ID:	1746032

                                    Click image for larger version

Name:	20190904_183051.jpg
Views:	1
Size:	221,1 kB
ID:	1746033

                                    Click image for larger version

Name:	20190904_183132.jpg
Views:	1
Size:	211,4 kB
ID:	1746034

                                    Click image for larger version

Name:	20190904_183214.jpg
Views:	1
Size:	244,1 kB
ID:	1746035

                                    Click image for larger version

Name:	20190904_183223.jpg
Views:	1
Size:	208,0 kB
ID:	1746036

                                    Kita prospekto pusė – vaizdas vėl link aplinkkelio VSD kryptimi:

                                    Click image for larger version

Name:	20190904_183415.jpg
Views:	1
Size:	231,9 kB
ID:	1746037

                                    Vėl link centro pusės:

                                    Click image for larger version

Name:	20190904_183516.jpg
Views:	1
Size:	212,2 kB
ID:	1746038

                                    Click image for larger version

Name:	20190904_183537.jpg
Views:	1
Size:	213,0 kB
ID:	1746039

                                    Comment


                                      Paskutinėje foto labai blogai padaryta. Perėja turėjo būti takui iš kairės.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium
                                        Kita prospekto pusė – vaizdas vėl link aplinkkelio VSD kryptimi:

                                        Click image for larger version

Name:	20190904_183415.jpg
Views:	1
Size:	231,9 kB
ID:	1746037
                                        Kad tik daugiau tokių pervažų!

                                        Comment


                                          Dviračių takas nuo šaligatvio atskirtas nuožulniu bordiūru, fainiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X