Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai gali parinkti taka projektuoti kitoje puseje? Nematau problemos.

    Comment


      Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
      Tai gali parinkti taka projektuoti kitoje puseje? Nematau problemos.
      Jei kalba eina apie kitą gatvės pusę tai ten stotelių irgi yra.Toks dviračių tako kaip čia, su pėsčiųjų taku apsikeitimas, yra optimaliausias sprendimas.
      Viskas čia gerai, nesuprantu, kur jūs čia randat problemų.

      Comment


        Turiu omeni kad reiketu apkeisti pesciuju ir dviraciu taku vietas - gatve | pesciuju takas | dviraciu takas - atkarpose kur yra autobusu stoteliu. Tuo atveju dviraciu trasa gali buti tiesi ir nereiketu kas 100m kirsti pesciuju taka.

        Comment


          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
          Aš tik paaiškinau priežastį, nes iš nuotraukos nelabai matosi, kad ten stotelė .
          Na o aš atsakiau, kad tai visai ne priežastis, o veikiau nenoras dirbti

          Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

          Jei kalba eina apie kitą gatvės pusę tai ten stotelių irgi yra.Toks dviračių tako kaip čia, su pėsčiųjų taku apsikeitimas, yra optimaliausias sprendimas.
          Viskas čia gerai, nesuprantu, kur jūs čia randat problemų.
          Problemos tik mūsų pačių galvose: ai sueis ir taip, taigi negi sunku apeiti, gi nėra kur parkuotis... o kodėl pas mus vis dar ne kaip vakaruose?
          Paskutinis taisė Ginthus; 2019.08.21, 08:19.

          Comment


            Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
            Turiu omeni kad reiketu apkeisti pesciuju ir dviraciu taku vietas - gatve | pesciuju takas | dviraciu takas - atkarpose kur yra autobusu stoteliu. Tuo atveju dviraciu trasa gali buti tiesi ir nereiketu kas 100m kirsti pesciuju taka.
            Tai dviračių takai tiesiami ties visomis pagrindinėmis gatvėmis, o jose ir VT eismas vyksta. Tai visos gatvės.

            Dviračių takas arčiau gatvės tiesiamas ne šiaip sau. Praktika rodo, kad pėstieji renkasi eiti kuo įmanoma toliau nuo gatvės. Jeigu pėsčiųjų šaligatvis būtų arčiau gatvės, o dviračių takas toliau - pėstieji rinktųsi eit dviračių taku.

            Comment


              Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
              optimaliausias sprendimas.
              Atsiprašau už kabinėjimąsi, bet negaliu susiturėt. "Optimalus" reiškia "pats geriausias duotom sąlygom". Tai kas yra "optimaliausias"?

              Comment


                Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                Turiu omeni kad reiketu apkeisti pesciuju ir dviraciu taku vietas - gatve | pesciuju takas | dviraciu takas - atkarpose kur yra autobusu stoteliu. Tuo atveju dviraciu trasa gali buti tiesi ir nereiketu kas 100m kirsti pesciuju taka.
                Vingis gerai tuo, kad atkreipia dėmesį. O ties stotelėm šiaip ar taip daugiau pėsčiųjų eismo. Visgi dviratis yra padidinto pavojingumo transporto priemonė ir jo valdytojas turėtų elgtis atsargiau su žemesne kasta.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Vingis gerai tuo, kad atkreipia dėmesį. O ties stotelėm šiaip ar taip daugiau pėsčiųjų eismo. Visgi dviratis yra padidinto pavojingumo transporto priemonė ir jo valdytojas turėtų elgtis atsargiau su žemesne kasta.
                  Nieko jis neatkreipia, o tik sukuria papildomus krypčių susikirtimus, kur dar ir neina iš tolo suprognozuoti dalyvių veiksmų. Jeigu pėsčiojo tikslas ne stotelė, tai jam pakeliui visiškai bereikalingai atsiranda 2 susikirtimai su dviračių taku ir dar reikia pereiti pačią stotelę, su galimai kaip tik tuo metu lipančiais keleiviais, o galbūt neprognozuojamai apeiti ją dviračių taku. Toks planavimas nei didina saugumą, nei judumo darnumą.

                  Comment


                    Į KĄ ATKREIPIA DĖMESĮ?

                    Normaliuose miestuose, kaip Kopenhaga yra daroma normaliai ir pas mus buvo galima daryt normaliai, bet jau per vėlu, nes nieks neperdarinės šitų dviračių takų, taip kaip turėtų būt.





                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Nieko jis neatkreipia, o tik sukuria papildomus krypčių susikirtimus, kur dar ir neina iš tolo suprognozuoti dalyvių veiksmų. Jeigu pėsčiojo tikslas ne stotelė, tai jam pakeliui visiškai bereikalingai atsiranda 2 susikirtimai su dviračių taku ir dar reikia pereiti pačią stotelę, su galimai kaip tik tuo metu lipančiais keleiviais, o galbūt neprognozuojamai apeiti ją dviračių taku. Toks planavimas nei didina saugumą, nei judumo darnumą.
                      Kad nėra kaip apeit pėsčiajam nekertat dviračių tako čia kita problema. Idealiu atveju turėtų būti kaip vidurinėj fotkėj aukščiau. Dvirtakis ir šaligatvis daro posūkį ir prie gatvės stotelė.

                      Fotkėj iš Kopenhagos nepasakyčiau, kad normaliai. Kai pas mus padarė dvirtakį tiesiai už stotelės - iškart buvo skundai, kad nesimato kada pėstysis išlenda iš už stotelės. Ir šiaip Kopenhagoj dviratis yra dievas, o pėstysis eina po jo. Net ir kaip dviratininkas, nelabai palaikau tokio požiūrio.

                      Comment


                        Šiaip bėda, kad pas mus beveik visos VT stotelės yra su įvažomis. Net ir gatvėse, kur yra atskira A juosta. Tokių atkarpų vis daugėja, o stotelės su įvažomis, kaip senais laikais. Užsienyje, jeigu palei gatvę yra žalioji juosta, dažnas toks variantas:



                        Jokių arba minimalūs vingiai, konfliktiniai taškai aiškiai pažymėti, VT taip pat gali greičiau įvažiuoti/išvažiuoti iš stotelės.

                        Comment


                          Daugelyje naujai paruoštų objektų daroma taip, kaip kutas įmestame vaizde. Problema yra su tokiais beprojektiniais darbais, kai stotelių nepajudinsi lengvai. Bet šiaip jo, faktas, kad stotelės turi įvažas A juostose yra stebinantis. Pavyzdžiui Konstitucijos pr. laisvai galima naikint įvažas, atsiras žymiai daugiau vietos pėstiesiems laukti, net želdynams.

                          Comment


                            Įvažos reikalingos greitiesiems autobusams, kad jie stotelėse pralenktų kitus

                            Comment


                              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                              Įvažos reikalingos greitiesiems autobusams, kad jie stotelėse pralenktų kitus
                              Jo, bet yra stotelių, kuriose stoja visi. Tai tarkim prie Europos berods visi stoja.

                              Comment


                                Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                                Į KĄ ATKREIPIA DĖMESĮ?

                                Normaliuose miestuose, kaip Kopenhaga yra daroma normaliai ir pas mus buvo galima daryt normaliai, bet jau per vėlu, nes nieks neperdarinės šitų dviračių takų, taip kaip turėtų būt.
                                Tokie pavyzdžiai netinka mums, nes Kopenhagoje, kaip ir daug kur kitur, dviračių takai yra daromi normaliai, vienkrypčiai kiekvienoje gatvės pusėje. Tokiu atveju nėra jokios problemos kaitalioti dviračių tako ir dviračių eismo juostos pagal poreikį, bei esant poreikiui eismą iš dviračių tako nukreipti į važiojamąją dalį ir atvirkščiai. Pas mus daromas kažkoks hibridas, kai net dviračių eismo juosta yra "įteisinta" dvipusio eismo, kai su dviračiu gali važiuoti tiesiog pavojingai prieš eismą. Taigi tokie variantai tik sukurtų daugiau konfliktinių situacijų.

                                Comment


                                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                  Įvažos reikalingos greitiesiems autobusams, kad jie stotelėse pralenktų kitus
                                  Yra gatvių, kuriose greitieji autobusai nevažinėja, o jei važiuoja - stoja dalyje sustojimų kartu su kitais maršrutais. Taip pat ne visur eismas toks intensyvus, kad greitieji autobusai negalėtų saugiai apvažiuoti sustojusio transporto antra juosta. Stotelių, kuriose būtinai reikia įvažos, nėra tiek daug.

                                  Comment


                                    Kareivių g. dviračių takas nuo Žirmūnų g. iki Valakupių tilto











                                    https://citify.eu/kareiviu-g-dviraci...lakupiu-tilto/

                                    Comment


                                      Įdomu kaip projektuotojų nuomone pėstieji turėtų nusiteleportuoti nuo gatvės iki pėsčiųjų tako palei upę.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                        Įdomu kaip projektuotojų nuomone pėstieji turėtų nusiteleportuoti nuo gatvės iki pėsčiųjų tako palei upę.
                                        Intencija aiški. Visgi, palei upę pėsčiųjų takas prasideda ir baigiasi po pačiu tiltu, tad teoriškai reiktų nuo stotelės pereiti į kitą gatvės pusę per reguliuojamą perėją šalia, o ten jau išraizgyti asfaltuoti šaligatviai vedantys ir po tiltu (kur yra vairavimo mokymosi aikštelė), ir prie Žirmūnų upės pležo bei link centro. Nuo šio dviračių tako į Jeruzalės pusę ten ne pėsčiųjų oficialus takas, o tik pramintas natūralus takelis su suokais (na gal jie statyti dviratininkams).

                                        https://www.google.com/maps/@54.7258...7i13312!8i6656

                                        Comment


                                          Dar galėtų pastatyt kamerą su veidų atpažinimu ir automatiškai bauduot pėsčiuosius. Honkonge kaip tik dabar griauna tokią įrangą. Šimašius galėtų suderinti su protestuotojais ir parsisiųsti papigiaja porą trejetą vienetų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X