Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
    optimaliausias sprendimas.
    Atsiprašau už kabinėjimąsi, bet negaliu susiturėt. "Optimalus" reiškia "pats geriausias duotom sąlygom". Tai kas yra "optimaliausias"?

    Comment


      Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
      Turiu omeni kad reiketu apkeisti pesciuju ir dviraciu taku vietas - gatve | pesciuju takas | dviraciu takas - atkarpose kur yra autobusu stoteliu. Tuo atveju dviraciu trasa gali buti tiesi ir nereiketu kas 100m kirsti pesciuju taka.
      Vingis gerai tuo, kad atkreipia dėmesį. O ties stotelėm šiaip ar taip daugiau pėsčiųjų eismo. Visgi dviratis yra padidinto pavojingumo transporto priemonė ir jo valdytojas turėtų elgtis atsargiau su žemesne kasta.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Vingis gerai tuo, kad atkreipia dėmesį. O ties stotelėm šiaip ar taip daugiau pėsčiųjų eismo. Visgi dviratis yra padidinto pavojingumo transporto priemonė ir jo valdytojas turėtų elgtis atsargiau su žemesne kasta.
        Nieko jis neatkreipia, o tik sukuria papildomus krypčių susikirtimus, kur dar ir neina iš tolo suprognozuoti dalyvių veiksmų. Jeigu pėsčiojo tikslas ne stotelė, tai jam pakeliui visiškai bereikalingai atsiranda 2 susikirtimai su dviračių taku ir dar reikia pereiti pačią stotelę, su galimai kaip tik tuo metu lipančiais keleiviais, o galbūt neprognozuojamai apeiti ją dviračių taku. Toks planavimas nei didina saugumą, nei judumo darnumą.

        Comment


          Į KĄ ATKREIPIA DĖMESĮ?

          Normaliuose miestuose, kaip Kopenhaga yra daroma normaliai ir pas mus buvo galima daryt normaliai, bet jau per vėlu, nes nieks neperdarinės šitų dviračių takų, taip kaip turėtų būt.





          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Nieko jis neatkreipia, o tik sukuria papildomus krypčių susikirtimus, kur dar ir neina iš tolo suprognozuoti dalyvių veiksmų. Jeigu pėsčiojo tikslas ne stotelė, tai jam pakeliui visiškai bereikalingai atsiranda 2 susikirtimai su dviračių taku ir dar reikia pereiti pačią stotelę, su galimai kaip tik tuo metu lipančiais keleiviais, o galbūt neprognozuojamai apeiti ją dviračių taku. Toks planavimas nei didina saugumą, nei judumo darnumą.
            Kad nėra kaip apeit pėsčiajam nekertat dviračių tako čia kita problema. Idealiu atveju turėtų būti kaip vidurinėj fotkėj aukščiau. Dvirtakis ir šaligatvis daro posūkį ir prie gatvės stotelė.

            Fotkėj iš Kopenhagos nepasakyčiau, kad normaliai. Kai pas mus padarė dvirtakį tiesiai už stotelės - iškart buvo skundai, kad nesimato kada pėstysis išlenda iš už stotelės. Ir šiaip Kopenhagoj dviratis yra dievas, o pėstysis eina po jo. Net ir kaip dviratininkas, nelabai palaikau tokio požiūrio.

            Comment


              Šiaip bėda, kad pas mus beveik visos VT stotelės yra su įvažomis. Net ir gatvėse, kur yra atskira A juosta. Tokių atkarpų vis daugėja, o stotelės su įvažomis, kaip senais laikais. Užsienyje, jeigu palei gatvę yra žalioji juosta, dažnas toks variantas:



              Jokių arba minimalūs vingiai, konfliktiniai taškai aiškiai pažymėti, VT taip pat gali greičiau įvažiuoti/išvažiuoti iš stotelės.

              Comment


                Daugelyje naujai paruoštų objektų daroma taip, kaip kutas įmestame vaizde. Problema yra su tokiais beprojektiniais darbais, kai stotelių nepajudinsi lengvai. Bet šiaip jo, faktas, kad stotelės turi įvažas A juostose yra stebinantis. Pavyzdžiui Konstitucijos pr. laisvai galima naikint įvažas, atsiras žymiai daugiau vietos pėstiesiems laukti, net želdynams.

                Comment


                  Įvažos reikalingos greitiesiems autobusams, kad jie stotelėse pralenktų kitus

                  Comment


                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                    Įvažos reikalingos greitiesiems autobusams, kad jie stotelėse pralenktų kitus
                    Jo, bet yra stotelių, kuriose stoja visi. Tai tarkim prie Europos berods visi stoja.

                    Comment


                      Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                      Į KĄ ATKREIPIA DĖMESĮ?

                      Normaliuose miestuose, kaip Kopenhaga yra daroma normaliai ir pas mus buvo galima daryt normaliai, bet jau per vėlu, nes nieks neperdarinės šitų dviračių takų, taip kaip turėtų būt.
                      Tokie pavyzdžiai netinka mums, nes Kopenhagoje, kaip ir daug kur kitur, dviračių takai yra daromi normaliai, vienkrypčiai kiekvienoje gatvės pusėje. Tokiu atveju nėra jokios problemos kaitalioti dviračių tako ir dviračių eismo juostos pagal poreikį, bei esant poreikiui eismą iš dviračių tako nukreipti į važiojamąją dalį ir atvirkščiai. Pas mus daromas kažkoks hibridas, kai net dviračių eismo juosta yra "įteisinta" dvipusio eismo, kai su dviračiu gali važiuoti tiesiog pavojingai prieš eismą. Taigi tokie variantai tik sukurtų daugiau konfliktinių situacijų.

                      Comment


                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                        Įvažos reikalingos greitiesiems autobusams, kad jie stotelėse pralenktų kitus
                        Yra gatvių, kuriose greitieji autobusai nevažinėja, o jei važiuoja - stoja dalyje sustojimų kartu su kitais maršrutais. Taip pat ne visur eismas toks intensyvus, kad greitieji autobusai negalėtų saugiai apvažiuoti sustojusio transporto antra juosta. Stotelių, kuriose būtinai reikia įvažos, nėra tiek daug.

                        Comment


                          Kareivių g. dviračių takas nuo Žirmūnų g. iki Valakupių tilto











                          https://citify.eu/kareiviu-g-dviraci...lakupiu-tilto/

                          Comment


                            Įdomu kaip projektuotojų nuomone pėstieji turėtų nusiteleportuoti nuo gatvės iki pėsčiųjų tako palei upę.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                              Įdomu kaip projektuotojų nuomone pėstieji turėtų nusiteleportuoti nuo gatvės iki pėsčiųjų tako palei upę.
                              Intencija aiški. Visgi, palei upę pėsčiųjų takas prasideda ir baigiasi po pačiu tiltu, tad teoriškai reiktų nuo stotelės pereiti į kitą gatvės pusę per reguliuojamą perėją šalia, o ten jau išraizgyti asfaltuoti šaligatviai vedantys ir po tiltu (kur yra vairavimo mokymosi aikštelė), ir prie Žirmūnų upės pležo bei link centro. Nuo šio dviračių tako į Jeruzalės pusę ten ne pėsčiųjų oficialus takas, o tik pramintas natūralus takelis su suokais (na gal jie statyti dviratininkams).

                              https://www.google.com/maps/@54.7258...7i13312!8i6656

                              Comment


                                Dar galėtų pastatyt kamerą su veidų atpažinimu ir automatiškai bauduot pėsčiuosius. Honkonge kaip tik dabar griauna tokią įrangą. Šimašius galėtų suderinti su protestuotojais ir parsisiųsti papigiaja porą trejetą vienetų.

                                Comment


                                  Įvertinimo nusipelno ir ta "pėsčiųjų" šaligatvio kreivė, einant žemyn nuo Kareivių/Žirmūnų sankryžos elegantiškai aplenkianti apšvietimo stulpą, o už poros metrų po kojomis malasi automobiliai, kai tuo tarpu dviratininkams nutiestas tiesiausias ir plačiausias kelias toliau nuo gatvės.
                                  Šitą taką, kaip ir paupio taką, naudos ir pėstieji, ir mamytės su vėžimėliais, ir šunis vedžiojantys aplinkiniai gyventojai, ir dviratininkai, kurie burnosis kad jiems maišosi po kojomis, tai čia net nežiūrint į oro sąlygas jeigu pvz. lyja. O dar šlykštesniais metų laikais, kuomet dviračių drastiškai apmažėja (nuo lapkričio iki ankstyvo balandžio, išimant tą laiką kuomet būna sniegas), tai tas ženklinimas dviratininkams ypatingai netenka prasmės.
                                  Beje, ar tikrai pagal tą taką buvo reikalinga tiesti dubliuojančią apšvietimo liniją? Atrodo kaip pinigų švaistymas.

                                  Comment


                                    Šiandien važiuodamas pastebėjau, kaip trūksta gero sujungimo su Valakampių tiltu. Jau po truputį išvažinėjama veja.

                                    Comment


                                      Molėtų plente dvirtakis atsirado rodos iškart platinant, ~ 2009? metus. Gariūnų/Kirtimų dvirtakis irgi atsirado panašiu metu tiesiant aplinkelį. Iki Grigiškių palei A1 atsirado keliais metais anksčiau.

                                      Anais laikais dar buvo įdomus sprendimas, kad Eurovelo atkarpa nuo Trinapolio iki malūno vasarą tapdavo vienpusio eismo automobiliams.

                                      Comment


                                        Dviračių takui, kuris veda paupiu iki Trinapolio vienuolyno, labai trūksta sujungimo su Žaliųjų ež. gatvės dviračių taku. Verkių gatvė toje vietoje siaura, dviračiams nesaugi ir nėra kaip ją platinti. Seniau kelias vasaras būdavo padarytas vienkryptis automobilių eismas, pusę gatvės paliekant dviračiams, bet vairuotojai nelabai į tuos ženklus žiūrėdavo.
                                        Gariūnų dviračių takai abiejose gatvės pusėse palieka tuštumos įspūdį. Poilsiniam pasivažinėjimui nejaukūs dėl judrios gatvės, o susisiekimui turbūt nelabai reikalingi, nes nelabai kur veda (bent kol kas). Kurioje vietose baigiasi Kirtimų g. dviračių takas?
                                        Paskutinis taisė senasnamas; 2019.08.26, 22:07.

                                        Comment


                                          Berods iki industrinio komplekso šalia Galvės g., jei gerai pamenu tai dar atkarpėlė link Pagirių yra (o gal tik provėžos) ties tuo dideliu viaduku virš geležinkelio bėgių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X