Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kareivių g. tenka įveikti šiokį tokį slalomą norint važiuoti ne žemyn, ne per perėją, o aukštyn per Valakampių tiltą:

    Click image for larger version  Name:	IMG_1417.JPG Views:	1 Size:	274,0 kB ID:	1740502
    Paskutinis taisė gediminasz; 2019.08.05, 22:07.

    Comment


      Parašė gediminasz Rodyti pranešimą
      Kareivių g. tenka įveikti šiokį tokį slalomą norint važiuoti ne žemyn, ne per perėją, o aukštyn per Valakampių tiltą:
      Aš teisingai supratau, kad pėstiesiems vienintelis būdas pereiti gatvę yra dviračių taku? Na aš matau, kad šaligatvis yra abiejose pusėse, bet kodėl nuleidimas tik dvirtakiui padarytas? Ir nepaisant to, kad yra šviesoforas - visvien važiuoti nenulipus draudžiama?

      Comment


        Žalgirio-Geležinio Vilko mazge raudonuoja dviračių takas. Nespėjau pamatyti ar jau visas.

        edit: Kamerose matosi žemiau minimas įvažiavimas ir darbų apimtis
        Paskutinis taisė Riedis; 2019.08.06, 09:01.

        Comment


          ne visas. nuo sankryzos su Zalgirio iki Circle K. Pravaziavau pora kartu. jauciu gali but bedu del ivaziavimo i degaline, nes ten masinos ivaziuoja gan greitai

          Comment


            Man labai patinka GV/Žalgiro darbų organizavimas, VMS gyrėsi, kad anksčiau darbų metu visiems buvo nusispjaut į miestiečius, bet vat dabar tai jau viskas pasikeitė! Aha, pabandykit ten praeit ar pravažiuot su dviračiu, dar niekad nemačiau, kad darbų metu būtų taip px ant žmonių patogumo...

            Comment


              Kad savivaldybė pagyros nieko bendro su realybe neturėjo. Pradėjus darbus buvo pranešimas spaudai, kad darbus vykdys nuo 9 val. Pirmą darbų dieną ~8:20 važiavau - jau buvo eismo juosta užtverta ir tikrai ne ką tik. Ir aišku kamštis ilgiausias.

              Parašė ttttt Rodyti pranešimą
              Man labai patinka GV/Žalgiro darbų organizavimas, VMS gyrėsi, kad anksčiau darbų metu visiems buvo nusispjaut į miestiečius, bet vat dabar tai jau viskas pasikeitė! Aha, pabandykit ten praeit ar pravažiuot su dviračiu, dar niekad nemačiau, kad darbų metu būtų taip px ant žmonių patogumo...

              Comment


                Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                Kad savivaldybė pagyros nieko bendro su realybe neturėjo. Pradėjus darbus buvo pranešimas spaudai, kad darbus vykdys nuo 9 val. Pirmą darbų dieną ~8:20 važiavau - jau buvo eismo juosta užtverta ir tikrai ne ką tik. Ir aišku kamštis ilgiausias.


                Tai kamštis ten ilgiausias visada būna. Ir visada bus matyt.
                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Tai kamštis ten ilgiausias visada būna. Ir visada bus matyt.
                  Ryte pro ten važiuoju - tikrai kamštis ten buna ne visada. O iki rekonstrukcijos išvis ten retokai kamštis susiformuodavo.

                  Kas ten vyksta vakare - man neaktualu.

                  Comment


                    Prie neseniai atidarytos areštinės Ševčenkos/Smolensko g. baigiami įrengti šaligatviai ir pėsčiųjų perėja. Dar prieš metus toje vietoje buvo tik gerai išmintas takelis ir pėsčiųjų perbėgimo punktas.

                    the good:
                    - Siaurinama gatvė ties perėja,
                    - Ties kalneliu paviršinis vanduo nuvedamas dengtu drenažiniu lataku, o ne grioviu.

                    the bad:
                    - Vėl "pražiopsota", kad toliau palei gatvę eina šaligatvis + dviračių takas ir tiesiamas tik šaligatvis. Pareportinau, gal dar pakeis. Šiai atkarpai kažkaip nesiseka, nes priešingame jos gale, rekonstruojant sankryžą su Statybininkų g., dviračių tako vietoje iš pradžių taip pat buvo paklotos trinkelės. Bet pareportinus, trinkeles susirinko ir paklojo raudoną asfaltą. Savivaldybėje rimtai reikia kažkokio proceso, kaip sekti gretimus projektus, kad nebūtų tokių nesamonių.

                    Ir dar greičio mažinimo kalnelis šioje vietoje nelabai buvo reikalingas, nes ten dėl sankryžos geometrijos tik girtas gali važiuoti nepristabdęs.


                    Comment


                      Isviso ta dviraciu taka prie saligatvio Smolenkso gatveje reikia naikinti. Jo niekas nesinaudos, ir tuo labiau kad gatve nera tokia judri su greitu eismu, dviraciai lasivai gali vaziuoti gatve.

                      Comment


                        Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                        Isviso ta dviraciu taka prie saligatvio Smolenkso gatveje reikia naikinti. Jo niekas nesinaudos, ir tuo labiau kad gatve nera tokia judri su greitu eismu, dviraciai lasivai gali vaziuoti gatve.
                        Šiaip net tą dalimi, kuri dabar padaryta naudojasi nemažai dviratininkų/paspirtukininkų. Reikia tiesiog pabaigti jį, kad būtų įmanoma pravažiuoti per visą ilgį. Naikinti tikrai būtų kvaila.

                        Comment


                          Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                          ne visas.
                          Panašu, kad jau įmanoma visą atkarpą pravažiuoti Žalgirio-Geležinio Vilko mazge

                          Comment


                            Yes. Penktadieni/sestadieni nutiese visa dviraciam. Pora dienu pries buvo galima su dviraciu vaziuot per suspausta grunta/skalda gan patogiai

                            Comment


                              Papildymas dėl Didlaukio g. dviračių tako atnaujinimo. (po 2 sav.)

                              Darbų apimtis jau siekia prekybos centrą. Apsidžiaugiau, kad nesustos kaip Gelvonų g.


                              Vietomis nusimato smagi medžių alėja.


                              Saugom jaunėlius.


                              Didlaukio g. sankryža su Kalvarijų g. įrengta danga akliesiems.
                              Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.24, 15:34.

                              Comment


                                Pagaliau pratestuoti naujieji masiškai įrengti stovai. Verdiktas – panašu, kad atlaiko. Prie Mažvydo bibliotekos:

                                Click image for larger version

Name:	20190814_134048.jpg
Views:	0
Size:	253,9 kB
ID:	1741930

                                Comment


                                  Atkarpa nuo Zveryno iki Zaliojo tilto

                                  Comment


                                    Atrodo kosmosas su vienaračiu tokiu greičiu lėkt... kiek teko bandyt, tai džiaugiaus bent 20 metrų pariedėt.

                                    O kas dėl stovo, tai pagal linkius nesuprantu... čia lupo dviratį su visu stovu? Ten kur dviratis prikabintas irgi įdubęs vamzdis, tai įsivaizduoju ne automobiliu stuktelta nuo šaligatvio pusės.

                                    Comment


                                      Parašė MantasMa Rodyti pranešimą
                                      KET 61. Dviračio vairuotojui dviračio juosta arba kelkraščiu leidžiama važiuoti tik ta pačia kryptimi, kuria vyksta kitų transporto priemonių eismas gretima eismo juosta.
                                      Šitas punktas panaikintas 2018-11-01

                                      Mano supratimu, tai reiškia, kad dviračių juosta prilyginta dviračių takui ir ja galima važiuoti abejomis kryptimis, nes nebeliko draudimo ja važiuoti prieš eismą, jei nėra nurodytų judėjimo krypčių, o tik dviratis nupieštas. Pvz., Gedimino pr. dabar visi malasi į abi puses, kas labai nervina.
                                      Manau, tai potencialiai kels problemų sukantiems į kairę ir važiuojantiems vienpusio judėjimo gatvėse. Jau ir taip mažiau patyrę dviratininkai mano, kad ženklai yra skirti tik automobiliams. Nemačiau paaiškinimo, kodėl šis punktas naikinamas.

                                      Comment


                                        Tiesiog reikia nurodyti važiavimo kryptis. Pakeista taisyklė leido tarkim Architektų g. viaduką susiaurint jame vietoje eismo juostos įrengiant dviračių dvipusią juostą.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Tiesiog reikia nurodyti važiavimo kryptis. Pakeista taisyklė leido tarkim Architektų g. viaduką susiaurint jame vietoje eismo juostos įrengiant dviračių dvipusią juostą.
                                          Manau, Architektų g. viaduku buvo galima leisti dviračių dvipusį eismą ir nekeičiant taisyklių. Juk ten, kad ir kaip nepatraukliai, bet eismas vistik atskirtas. Pusė metro plotyje ar panašiai yra uždažyta nukreipimo salelė. KET niekur neparašyta, kaip turi būti atskirtas dviračių eismas kelyje. Teoriškai, net pagal senąsias taisykles būtų galima suprasti, jog užbrėžus ištisinę tarp dviračių juostos ir automobilių važiuojamosios dalies – tas eismas yra atskirtas. Atskirtas – išsisine linija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X