Parašė Riedis
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
o kodėl keitė?
- 2 patinka
Comment
-
Savivaldybė pranešė apie Į. Šimulionio g. remontą. Nurodė, kad bus 2 dviračių eismo juostos po 2 metrus (dabar berods yra po 1,2 m), o tai reiškia, kad eismo juostoms lieka po 3,5 metro.
Gatvė ~11 m pločio, kategorija D.
Šia atkarpa kasdien važiuoju dviračiu į darbą. Automobilių greitis ribojamas 40 km/h, bet žinoma niekas to nepaiso (yra įspėjamasis greičio matuoklis) - juk gatvės ribos plačios. Prie mokyklos/ darželio/ stotelių įvažose nuolat priparkuota automobilių. Ir mąstau, ar nebūtų tinkamesnis variantas siūlyti įrengti 3,0 m dvipusį dviračių taką miškelio pusėje, o namų pusėje - 2,0 m parkavimo vietas? Eismo juostoms lieka po 3,0 m. Viešojo transporto eismas nevyksta, sunkiasvorio, tranzitinio eismo nėra. O galiausiai gali būti nesunkiai pratęsta iki Asanavičiūtės g.
Savivaldybės post'as:
Comment
-
Toks jausmas, kad jie pasižiūrėjo į Šimulionio g. galą arčiau Vaitkaus gatvės ir nusprendė, kad vo, čia tai problemų nėra, išplėsim dviračių juostas ir bus visiems gerai.
1) Jei dviračių juostos nebus atskirtos kokiu nors vertikaliu ženklinimų, tai šitas pakeitimas visiškai beprasmis.
2) Lieka problema likusioje Šimulionio g. dalyje (tarp Povilaičio ir Kavoliuko). Dviračių juostos ten ir toliau bus visiškai beprasmės, nes ten visi parkuoja kur norsi ir kaip nori. Stotelių įvažos tai išvis nesąmonė, net vertikalaus ženklinimo ten neišeis sudėti. Žodžiu, užkonservuojama sovietmečio klaida.
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąPrie mokyklos/ darželio/ stotelių įvažose nuolat priparkuota automobilių. Ir mąstau, ar nebūtų tinkamesnis variantas siūlyti įrengti 3,0 m dvipusį dviračių taką miškelio pusėje, o namų pusėje - 2,0 m parkavimo vietas? Eismo juostoms lieka po 3,0 m. Viešojo transporto eismas nevyksta, sunkiasvorio, tranzitinio eismo nėra. O galiausiai gali būti nesunkiai pratęsta iki Asanavičiūtės g.Paskutinis taisė abruo; 2019.07.30, 09:40.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąGalbūt ir visai nieko pasiūlymas, tačiau trukdo stotelės įvaža šalia Maximos, nes ji vis tiek bus užparkuota įstrižai statomų automobilių. Ir tų naujų daugiabučių gyventojus bus laaabai sunku pripratinti neparkuoti mašinų savo pusėje. Aš kaip vienintelį sprendimą matau įvažų panaikinimą.
Nes kaip dabar planuojama daryti - kaip ir geriau nei buvo, tik prie darželio/ mokyklos vakarinio piko metu visvien bus parkuojama/ išleidžiami vaikai/ pasiimami vaikai nepaisant horizontalaus ženklinimo. 90% kelionių atveju bent keletas automobilių užstato tą juostą.
Savivaldybės siūlymas:
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąNereikia drausti jiems statyti automobilių savo namų pusėje - ten yra stovėjimo vietos - tai galės padaryti praleisdami dviratininkus ir kirsdami dviračių taką (na nebent nesaugu). Dėl įvažų - 100 proc. sutinku.
Nes kaip dabar planuojama daryti - kaip ir geriau nei buvo, tik prie darželio/ mokyklos vakarinio piko metu visvien bus parkuojama/ išleidžiami vaikai/ pasiimami vaikai nepaisant horizontalaus ženklinimo. 90% kelionių atveju bent keletas automobilių užstato tą juostą.
Savivaldybės siūlymas:
Šalia "Vilties darželio" - taip ten problemiška vieta. Vienoje vietoje neaišku kam padaryta lėtėjimo juosta ties nauju įvažiavimu - ją reiktų naikinti. Ties sankryža su Sausio 13-osios g. buvo įvaža, o dabar - gatvės praplatėjimas, kuriame statomi automobiliai. Kaip tai išspręsti, aš nežinau.
Lietuva visiems.
Comment
-
Na ta Šimulionio gatvės vieta tai problematiška. kiek tenka matyti einant, ar važuojant auto ir dviračiu. Man klausimas kyla, ar yra kur nors normalus projektas to ką jie žada daryti? ar čia paprastasis remontas su kosmetiniais pakeitimais?
Kiek matau (šalia gyvenu) dabar asfaltas nufrezuotas nuo sausio 13 g. sankryžos link Vaitkaus g., ir tvarkomas pėsčiųjų takas nuo Sausio 13 iki Asanavičiūtės g. tvarkomas spaudos rūmų pusėje.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Na, tų automobilių galas šiek tiek išsikiša į gatvę, tai bent iki šiol tai buvo problema. Gal padidinus juostos plotį jos neliks. Tačiau labai nesaugu yra tai, kad išvažiuodamas iš tos stovėjimo vietos vairuotojas negali pamatyti dviratininko ir todėl lengvai gali iškišti galą kaip tik dviratininkui prieš nosį. Jau geriau tai būtų lygiagretės stovėjimo juostos.
Šalia "Vilties darželio" - taip ten problemiška vieta. Vienoje vietoje neaišku kam padaryta lėtėjimo juosta ties nauju įvažiavimu - ją reiktų naikinti. Ties sankryža su Sausio 13-osios g. buvo įvaža, o dabar - gatvės praplatėjimas, kuriame statomi automobiliai. Kaip tai išspręsti, aš nežinau.
Aišku, kad šią gatvę padarytų 2,75 pločio, svajoti matyt neverta. Arba vietoje 2,75 darytų 2,90 (vietoj 30 cm zonos).
Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.07.30, 10:47.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
Bet jei padarys 2,0 m pločio dviračių juostą - visvien mašinos bus iškištos, o išvažiuojant bus nesaugu. Ir pats važiuoju toje vietoje net ne dviračių juosta, dėl saugumo.
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
Bet jei padarys 2,0 m pločio dviračių juostą - visvien mašinos bus iškištos, o išvažiuojant bus nesaugu. Ir pats važiuoju toje vietoje net ne dviračių juosta, dėl saugumo.
Aišku, kad šią gatvę padarytų 2,75 pločio, svajoti matyt neverta. Arba vietoje 2,75 darytų 2,90 (vietoj 30 cm zonos).
Taip, kaip planuojama gatvė su dviračių juostomis abiejose pusėse yra gerai, tačiau stovėjimo vietos tokiu atveju turi būti įrengtos tik lygiagrečiai.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Taip nesigaus, nes prie stovėjimo vietų, turi būti dar berods 30 cm saugos zona. 2,75 m atstumas eismo juostai iškart nuo kliūties (stovinčio automobilio, atraminės sienutės, tvoros ar kt.) yra pernelyg mažai. Tokia juosta galėtų funkcionuoti nuo borto, jeigu už borto būtų įrengtas tarkim 30 cm pločio techninis šaligatvis (atstojantis saugos juostą).
Taip, kaip planuojama gatvė su dviračių juostomis abiejose pusėse yra gerai, tačiau stovėjimo vietos tokiu atveju turi būti įrengtos tik lygiagrečiai.
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąNaugarduko g. gavosi ir be apsaugos zonos:
Atkreipsiu dėmesį, kad numatytoje D kat. gatvėje, su 2,75m eismo juostos pločiu, projektinis greitis yra 30 km/h. Kas realiai atitiktų tik privažiavimus prie atskirų pastatų, įvažiavimus į kvartalus, bet tikrai ne per visą (ar dalį) mikrorajono nusidriekusias gatves.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ir Š gavosi. Arba automobilius stato ant tos užbrūkšniuotos zonos, kad palikti daugiau vietos, arba važiuoja vienu ratu per ašinę liniją. Eismo juosta čia berods palikta 3m pločio (kas ir sudaro ~2,7 judėjimui ir 30 saugos zonai).
Atkreipsiu dėmesį, kad numatytoje D kat. gatvėje, su 2,75m eismo juostos pločiu, projektinis greitis yra 30 km/h. Kas realiai atitiktų tik privažiavimus prie atskirų pastatų, įvažiavimus į kvartalus, bet tikrai ne per visą (ar dalį) mikrorajono nusidriekusias gatves.
Realiai I. Šimulionio g. ir yra gatvė, kurioje projektinis turėtų būti 30 km/h - tai turėtų būti privažiavimas prie pastatų ir link kiemų (tokios pat gatvės turėtų būti ir A. J. Povilaičio ir V. Vaitkaus g.
Galima ne 2,75 m daryti, o 2,90 m. Liktų apsaugos zonai. Pagal STR 5,75 m dviem kryptim - viskas ok.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Taip nesigaus, nes prie stovėjimo vietų, turi būti dar berods 30 cm saugos zona. 2,75 m atstumas eismo juostai iškart nuo kliūties (stovinčio automobilio, atraminės sienutės, tvoros ar kt.) yra pernelyg mažai. Tokia juosta galėtų funkcionuoti nuo borto, jeigu už borto būtų įrengtas tarkim 30 cm pločio techninis šaligatvis (atstojantis saugos juostą).
Taip, kaip planuojama gatvė su dviračių juostomis abiejose pusėse yra gerai, tačiau stovėjimo vietos tokiu atveju turi būti įrengtos tik lygiagrečiai.Ar tikrai toks variantas blogesnis nei numatytas variantas?
Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.07.31, 15:00.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąJūsų siūlomas variantas tikrai geriau atitinka darnų judėjimą daugeliu aspektų, tačiau jei gerai supratau, tai siūlote naikinti stovėjimo vietas gatvėje perpus.
Žinau gatvę, bet nežinau parkavimosi ypatumų joje mokslo metų metu (kai maža dalis atostogauja).Lietuva visiems.
Comment
-
Dabar neatsimenu, bet ar išvis įmanomas toks dvipusio tako įrengimas toje pačioje važiuojamojoje dalyje, kai viena kryptis eina priešprieša automobilių eismui? Jeigu formaliai tai ir įmanoma, bet neturėtų būti daroma, nes yra labai nesaugu. Šiaip dvikrypčiai dviračių takai tiesiami atskirai nuo kito transporto eismo. Gatvėje turėtų būti tik dviračių eismo juostą, kurioje eismas vyksta ta pačia kryptimi ir ji yra tiesiog sudetinė važiuojamosios dalies dalis.
Dar blogiau tokiame variante, kad dvipusis dviračių eismas būtų palei "kišenėse" sustatytų automobilių galą/priekį, kai išvažiuojant ribojamas matomumas ir dviratininko važiuojančio pakraščiu praktiškai neįmanoma pamatyti, o dar reikia kažkaip vienu metu žiūrėti abiejomis kryptimis (kas praktiškai tiesiog neįgyvendinama). Kai išvažiuoji tiesiog į gatvę, tai bent tuos 3 m (eismo juostos plotis), turi žiūrėti tik į vieną pusę.
Asmeniškai aš tokiu dvipusiu taku, prieš eismą palei priešprieša judančius automobilius tikrai nevažiuočiau, o tiesiog važiuočiau savo judėjimo krypties eismo juostoje. Todėl ne veltui ir yra reglamentuose numatytos dviračių eismo juostos.
O jei grįžtant prie šito:
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąRealiai I. Šimulionio g. ir yra gatvė, kurioje projektinis turėtų būti 30 km/h - tai turėtų būti privažiavimas prie pastatų ir link kiemų (tokios pat gatvės turėtų būti ir A. J. Povilaičio ir V. Vaitkaus g.
Čia tas pats variantas, kaip buvo nuotrauka (neberandu to pranešimo) su nauja tako atkarpa ties Kareivių/Žalgirio g. Lidl, kur žmonės eina dviračių taku, o šalia dviračių tako yra privažiuojamoji gatvelė. Tai tokioje vietoje dviračių takas yra perteklinis ir nereikalingas, nes elementariai dviratininkas matydamas, kad ant tako gali išeiti žmonės, pasuks važiuoti ta gatvele, kurioje jam pėstieji nesimaišys.Paskutinis taisė sleader; 2019.07.31, 13:47.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąRealiai I. Šimulionio g. ir yra gatvė, kurioje projektinis turėtų būti 30 km/h - tai turėtų būti privažiavimas prie pastatų ir link kiemų (tokios pat gatvės turėtų būti ir A. J. Povilaičio ir V. Vaitkaus g.
Galima ne 2,75 m daryti, o 2,90 m. Liktų apsaugos zonai. Pagal STR 5,75 m dviem kryptim - viskas ok.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąDabar neatsimenu, bet ar išvis įmanomas toks dvipusio tako įrengimas toje pačioje važiuojamojoje dalyje, kai viena kryptis eina priešprieša automobilių eismui? Jeigu formaliai tai ir įmanoma, bet neturėtų būti daroma, nes yra labai nesaugu. Šiaip dvikrypčiai dviračių takai tiesiami atskirai nuo kito transporto eismo. Gatvėje turėtų būti tik dviračių eismo juostą, kurioje eismas vyksta ta pačia kryptimi ir ji yra tiesiog sudetinė važiuojamosios dalies dalis.
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Nepritarčiau ribojimui iki 30 km/h, gatvė nėra tokia jautri pėstiesiems, kad reiktų taip lėtinti. Yra apšviestos perėjos ir to užtenka, na, gal dar vieną perėją reiktų įrengti. Jei vairuotojai laikytųsi 40km/h apribojimo, būtų daugiau nei užtektinai, nes matomumas geras, niekas neužstoja, šaligatvis atskirtas plačia žaliąja zona, kai kur ir krūmais.
Na bus labai įdomu pažiūrėti, kaip pasikeis ši gatvė ir vairuotojų įpročiai, kai bus sužymėti nauji pločiai/ saugumo zonos. Įdomu ir tai, kaip pasielgs su įvažomis į kurias patekti reikės kirsti dviračių juostas. Praplatinus juostas nuo 1,40 iki 2,00 faktas, kad dviratininkams bus kiek patogiau, klausimas - ar nebus viena pusė nuolat užstatoma.
Laukiam pokyčių VMSA atsisakant paprastųjų remontų ir normalių projektų siaurinant gatvesPaskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.07.31, 14:56.
Comment
Comment