Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Na, tų automobilių galas šiek tiek išsikiša į gatvę, tai bent iki šiol tai buvo problema. Gal padidinus juostos plotį jos neliks. Tačiau labai nesaugu yra tai, kad išvažiuodamas iš tos stovėjimo vietos vairuotojas negali pamatyti dviratininko ir todėl lengvai gali iškišti galą kaip tik dviratininkui prieš nosį. Jau geriau tai būtų lygiagretės stovėjimo juostos.
    Šalia "Vilties darželio" - taip ten problemiška vieta. Vienoje vietoje neaišku kam padaryta lėtėjimo juosta ties nauju įvažiavimu - ją reiktų naikinti. Ties sankryža su Sausio 13-osios g. buvo įvaža, o dabar - gatvės praplatėjimas, kuriame statomi automobiliai. Kaip tai išspręsti, aš nežinau.
    Bet jei padarys 2,0 m pločio dviračių juostą - visvien mašinos bus iškištos, o išvažiuojant bus nesaugu. Ir pats važiuoju toje vietoje net ne dviračių juosta, dėl saugumo.

    Aišku, kad šią gatvę padarytų 2,75 pločio, svajoti matyt neverta. Arba vietoje 2,75 darytų 2,90 (vietoj 30 cm zonos).
    Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.07.30, 09:47.

    Comment


      Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

      Bet jei padarys 2,0 m pločio dviračių juostą - visvien mašinos bus iškištos, o išvažiuojant bus nesaugu. Ir pats važiuoju toje vietoje net ne dviračių juosta, dėl saugumo.
      Važiuoji arba šaligatviu arba viduryje eismo juostos. Nes sutinku kad nėra saugu taip važiuoti, pagal mašinų galus.

      Comment


        Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

        Bet jei padarys 2,0 m pločio dviračių juostą - visvien mašinos bus iškištos, o išvažiuojant bus nesaugu. Ir pats važiuoju toje vietoje net ne dviračių juosta, dėl saugumo.

        Aišku, kad šią gatvę padarytų 2,75 pločio, svajoti matyt neverta. Arba vietoje 2,75 darytų 2,90 (vietoj 30 cm zonos).
        Taip nesigaus, nes prie stovėjimo vietų, turi būti dar berods 30 cm saugos zona. 2,75 m atstumas eismo juostai iškart nuo kliūties (stovinčio automobilio, atraminės sienutės, tvoros ar kt.) yra pernelyg mažai. Tokia juosta galėtų funkcionuoti nuo borto, jeigu už borto būtų įrengtas tarkim 30 cm pločio techninis šaligatvis (atstojantis saugos juostą).
        Taip, kaip planuojama gatvė su dviračių juostomis abiejose pusėse yra gerai, tačiau stovėjimo vietos tokiu atveju turi būti įrengtos tik lygiagrečiai.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą

          Taip nesigaus, nes prie stovėjimo vietų, turi būti dar berods 30 cm saugos zona. 2,75 m atstumas eismo juostai iškart nuo kliūties (stovinčio automobilio, atraminės sienutės, tvoros ar kt.) yra pernelyg mažai. Tokia juosta galėtų funkcionuoti nuo borto, jeigu už borto būtų įrengtas tarkim 30 cm pločio techninis šaligatvis (atstojantis saugos juostą).
          Taip, kaip planuojama gatvė su dviračių juostomis abiejose pusėse yra gerai, tačiau stovėjimo vietos tokiu atveju turi būti įrengtos tik lygiagrečiai.
          Naugarduko g. gavosi ir be apsaugos zonos:

          Comment


            Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
            Naugarduko g. gavosi ir be apsaugos zonos:
            Ir Š gavosi. Arba automobilius stato ant tos užbrūkšniuotos zonos, kad palikti daugiau vietos, arba važiuoja vienu ratu per ašinę liniją. Eismo juosta čia berods palikta 3m pločio (kas ir sudaro ~2,7 judėjimui ir 30 saugos zonai).
            Atkreipsiu dėmesį, kad numatytoje D kat. gatvėje, su 2,75m eismo juostos pločiu, projektinis greitis yra 30 km/h. Kas realiai atitiktų tik privažiavimus prie atskirų pastatų, įvažiavimus į kvartalus, bet tikrai ne per visą (ar dalį) mikrorajono nusidriekusias gatves.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              Ir Š gavosi. Arba automobilius stato ant tos užbrūkšniuotos zonos, kad palikti daugiau vietos, arba važiuoja vienu ratu per ašinę liniją. Eismo juosta čia berods palikta 3m pločio (kas ir sudaro ~2,7 judėjimui ir 30 saugos zonai).
              Atkreipsiu dėmesį, kad numatytoje D kat. gatvėje, su 2,75m eismo juostos pločiu, projektinis greitis yra 30 km/h. Kas realiai atitiktų tik privažiavimus prie atskirų pastatų, įvažiavimus į kvartalus, bet tikrai ne per visą (ar dalį) mikrorajono nusidriekusias gatves.
              Tikrai nesąmonė gavosi. Bet gavosi dar ir dėl to - kad normaliai įvažiuoti į juostas sunku per automobilius + beveik neišeina apsilenk greičiau važiuojančio. Dėl to siūlau ir daryti dvipusį. Naugarduko g. 14 m pločio, galėjo padaryti 2 vnt. po 3 m eismo juostas, 2 vnt. po 2 m parkavimą, dar 1 m apsaugos zoną ir 3,0 m dviračių taką vienoje pusėje.

              Realiai I. Šimulionio g. ir yra gatvė, kurioje projektinis turėtų būti 30 km/h - tai turėtų būti privažiavimas prie pastatų ir link kiemų (tokios pat gatvės turėtų būti ir A. J. Povilaičio ir V. Vaitkaus g.
              Galima ne 2,75 m daryti, o 2,90 m. Liktų apsaugos zonai. Pagal STR 5,75 m dviem kryptim - viskas ok.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                Taip nesigaus, nes prie stovėjimo vietų, turi būti dar berods 30 cm saugos zona. 2,75 m atstumas eismo juostai iškart nuo kliūties (stovinčio automobilio, atraminės sienutės, tvoros ar kt.) yra pernelyg mažai. Tokia juosta galėtų funkcionuoti nuo borto, jeigu už borto būtų įrengtas tarkim 30 cm pločio techninis šaligatvis (atstojantis saugos juostą).
                Taip, kaip planuojama gatvė su dviračių juostomis abiejose pusėse yra gerai, tačiau stovėjimo vietos tokiu atveju turi būti įrengtos tik lygiagrečiai.
                Pasiėmiau matuoklį, išmatavau gatvę ~15 vietų per visą atkarpą. Jei žiūrėtume gatvės plotį be praplatėjimų, jis siekia 11,20-11:35m (dažniausiai ~11,25 m). Puikiai telpa 2 juostos po 3 metrus, dviračių takas 3 metrai, parkavimas 2 metrai ir dar lieka apsaugos zonai ~0,25 m Ar tikrai toks variantas blogesnis nei numatytas variantas?


                Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.07.31, 14:00.

                Comment


                  Jūsų siūlomas variantas tikrai geriau atitinka darnų judėjimą daugeliu aspektų, tačiau jei gerai supratau, tai siūlote naikinti stovėjimo vietas gatvėje perpus.

                  Žinau gatvę, bet nežinau parkavimosi ypatumų joje mokslo metų metu (kai maža dalis atostogauja).

                  Comment


                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                    Jūsų siūlomas variantas tikrai geriau atitinka darnų judėjimą daugeliu aspektų, tačiau jei gerai supratau, tai siūlote naikinti stovėjimo vietas gatvėje perpus.

                    Žinau gatvę, bet nežinau parkavimosi ypatumų joje mokslo metų metu (kai maža dalis atostogauja).
                    Kad ten lygiagrečiai parkuojamasi būtent toje pusėje, kurioje siūlo Mindzius-LT. Kitoje pusėje visi parkuojasi atskirai įrengtose įstrižose parkavimo vietose arba įvažoje.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Dabar neatsimenu, bet ar išvis įmanomas toks dvipusio tako įrengimas toje pačioje važiuojamojoje dalyje, kai viena kryptis eina priešprieša automobilių eismui? Jeigu formaliai tai ir įmanoma, bet neturėtų būti daroma, nes yra labai nesaugu. Šiaip dvikrypčiai dviračių takai tiesiami atskirai nuo kito transporto eismo. Gatvėje turėtų būti tik dviračių eismo juostą, kurioje eismas vyksta ta pačia kryptimi ir ji yra tiesiog sudetinė važiuojamosios dalies dalis.

                      Dar blogiau tokiame variante, kad dvipusis dviračių eismas būtų palei "kišenėse" sustatytų automobilių galą/priekį, kai išvažiuojant ribojamas matomumas ir dviratininko važiuojančio pakraščiu praktiškai neįmanoma pamatyti, o dar reikia kažkaip vienu metu žiūrėti abiejomis kryptimis (kas praktiškai tiesiog neįgyvendinama). Kai išvažiuoji tiesiog į gatvę, tai bent tuos 3 m (eismo juostos plotis), turi žiūrėti tik į vieną pusę.

                      Asmeniškai aš tokiu dvipusiu taku, prieš eismą palei priešprieša judančius automobilius tikrai nevažiuočiau, o tiesiog važiuočiau savo judėjimo krypties eismo juostoje. Todėl ne veltui ir yra reglamentuose numatytos dviračių eismo juostos.

                      O jei grįžtant prie šito:
                      Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                      Realiai I. Šimulionio g. ir yra gatvė, kurioje projektinis turėtų būti 30 km/h - tai turėtų būti privažiavimas prie pastatų ir link kiemų (tokios pat gatvės turėtų būti ir A. J. Povilaičio ir V. Vaitkaus g.
                      Tuomet išvis kam atskiri dviračių takai, dviračių eismo juostos ir kt. Gatvėse su tokiu greičiu (kai tas greitis užtikrinamas fizinėmis priemonėmis, o ne tik "formaliai" pakabinant ženklus) yra visiškai komfortiška važiuoti važiuojamąją dalimi su kitu transportu ir bet koks atskiros dviračių infrastruktūros įrengimas yra pinigų švaistymas. Kadangi dviratininkai ja nesinaudos.

                      Čia tas pats variantas, kaip buvo nuotrauka (neberandu to pranešimo) su nauja tako atkarpa ties Kareivių/Žalgirio g. Lidl, kur žmonės eina dviračių taku, o šalia dviračių tako yra privažiuojamoji gatvelė. Tai tokioje vietoje dviračių takas yra perteklinis ir nereikalingas, nes elementariai dviratininkas matydamas, kad ant tako gali išeiti žmonės, pasuks važiuoti ta gatvele, kurioje jam pėstieji nesimaišys.
                      Paskutinis taisė sleader; 2019.07.31, 12:47.

                      Comment


                        Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                        Realiai I. Šimulionio g. ir yra gatvė, kurioje projektinis turėtų būti 30 km/h - tai turėtų būti privažiavimas prie pastatų ir link kiemų (tokios pat gatvės turėtų būti ir A. J. Povilaičio ir V. Vaitkaus g.
                        Galima ne 2,75 m daryti, o 2,90 m. Liktų apsaugos zonai. Pagal STR 5,75 m dviem kryptim - viskas ok.
                        Nepritarčiau ribojimui iki 30 km/h, gatvė nėra tokia jautri pėstiesiems, kad reiktų taip lėtinti. Yra apšviestos perėjos ir to užtenka, na, gal dar vieną perėją reiktų įrengti. Jei vairuotojai laikytųsi 40km/h apribojimo, būtų daugiau nei užtektinai, nes matomumas geras, niekas neužstoja, šaligatvis atskirtas plačia žaliąja zona, kai kur ir krūmais.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Dabar neatsimenu, bet ar išvis įmanomas toks dvipusio tako įrengimas toje pačioje važiuojamojoje dalyje, kai viena kryptis eina priešprieša automobilių eismui? Jeigu formaliai tai ir įmanoma, bet neturėtų būti daroma, nes yra labai nesaugu. Šiaip dvikrypčiai dviračių takai tiesiami atskirai nuo kito transporto eismo. Gatvėje turėtų būti tik dviračių eismo juostą, kurioje eismas vyksta ta pačia kryptimi ir ji yra tiesiog sudetinė važiuojamosios dalies dalis.
                          Įmanoma, jeigu atskirta fizinėmis priemonėmis - borteliais, kuoliukais ar pan. Taip, dvipusio dvirtakio problema čia būtų tik ties Šimulionio g. 3 ir 5 esančiais parkingais.

                          Parašė abruo Rodyti pranešimą

                          Nepritarčiau ribojimui iki 30 km/h, gatvė nėra tokia jautri pėstiesiems, kad reiktų taip lėtinti. Yra apšviestos perėjos ir to užtenka, na, gal dar vieną perėją reiktų įrengti. Jei vairuotojai laikytųsi 40km/h apribojimo, būtų daugiau nei užtektinai, nes matomumas geras, niekas neužstoja, šaligatvis atskirtas plačia žaliąja zona, kai kur ir krūmais.
                          Na taip, pritarčiau, kad pakaktų 40km/h ribojimo laikymosi. Na dar ir gatvės susiaurinimo, kad einant pėsčiųjų perėja nereiktų kirsti 11-18 metrų važiuojamosios dalies

                          Na bus labai įdomu pažiūrėti, kaip pasikeis ši gatvė ir vairuotojų įpročiai, kai bus sužymėti nauji pločiai/ saugumo zonos. Įdomu ir tai, kaip pasielgs su įvažomis į kurias patekti reikės kirsti dviračių juostas. Praplatinus juostas nuo 1,40 iki 2,00 faktas, kad dviratininkams bus kiek patogiau, klausimas - ar nebus viena pusė nuolat užstatoma.

                          Laukiam pokyčių VMSA atsisakant paprastųjų remontų ir normalių projektų siaurinant gatves
                          Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.07.31, 13:56.

                          Comment


                            "Kraujuoja" Laisvės prospekto žaizdos.

                            Comment


                              Na va, digital , gi sakėt Laisvės pr. viskas ok...

                              Comment


                                Ta pati problema, kaip kitur. Turės arba viską kaip Šeškinėj perklot arba normalius asfalto lopus sudėt, kaip Goštauto take.
                                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                Comment


                                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                  Na va, digital , gi sakėt Laisvės pr. viskas ok...
                                  Tai ir yra viskas ok, ten tik keliose vietose tie įtrūkimai (jau beje aptarti forume), o ne visur.

                                  Comment


                                    „Susisiekimo paslaugos“ pristatė Vilniaus dviračių takų žemėlapį

                                    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...taku-zemelapi/ .

                                    Comment


                                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                      „Susisiekimo paslaugos“ pristatė Vilniaus dviračių takų žemėlapį

                                      Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...taku-zemelapi/ .
                                      tegu jau patys vaziuoja S. Batoro gatve ar tuo labiau Plytines su bendru srautu ir pabando nemirt. Aciu, nereikia mum meluoti del tokiu "dviraciu taku".

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                        tegu jau patys vaziuoja S. Batoro gatve ar tuo labiau Plytines su bendru srautu ir pabando nemirt. Aciu, nereikia mum meluoti del tokiu "dviraciu taku".
                                        tai ir rašo "trasa". Bet užtat jau žemėlapis neatrodo tuščias

                                        Comment


                                          Gaila, kad esant naujamiestyje arba senamiestyje sunku greitai patekti į tą Gariūnų dviračių taką, siekiant nuvykti į Trakus. Naujamiestyje patogu patekti į Savanorių pr., tačiau dviračiui ten per visą tą žiedą ir Tūkstantmečio g. yra mirtis. Galbūt tas tiltas Vingio parke į Litexpo situaciją pagerins.
                                          Nes per Savanorių pr. visą gamyklinę zona važiuoti nesinori, nes ten ir šaligatvių danga prasta ir vėliau privažiavus Ž. Panerius praktiškai lengvai sunku pralėkti.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X