Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
    Naugarduko g. gavosi ir be apsaugos zonos:
    Ir Š gavosi. Arba automobilius stato ant tos užbrūkšniuotos zonos, kad palikti daugiau vietos, arba važiuoja vienu ratu per ašinę liniją. Eismo juosta čia berods palikta 3m pločio (kas ir sudaro ~2,7 judėjimui ir 30 saugos zonai).
    Atkreipsiu dėmesį, kad numatytoje D kat. gatvėje, su 2,75m eismo juostos pločiu, projektinis greitis yra 30 km/h. Kas realiai atitiktų tik privažiavimus prie atskirų pastatų, įvažiavimus į kvartalus, bet tikrai ne per visą (ar dalį) mikrorajono nusidriekusias gatves.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą

      Ir Š gavosi. Arba automobilius stato ant tos užbrūkšniuotos zonos, kad palikti daugiau vietos, arba važiuoja vienu ratu per ašinę liniją. Eismo juosta čia berods palikta 3m pločio (kas ir sudaro ~2,7 judėjimui ir 30 saugos zonai).
      Atkreipsiu dėmesį, kad numatytoje D kat. gatvėje, su 2,75m eismo juostos pločiu, projektinis greitis yra 30 km/h. Kas realiai atitiktų tik privažiavimus prie atskirų pastatų, įvažiavimus į kvartalus, bet tikrai ne per visą (ar dalį) mikrorajono nusidriekusias gatves.
      Tikrai nesąmonė gavosi. Bet gavosi dar ir dėl to - kad normaliai įvažiuoti į juostas sunku per automobilius + beveik neišeina apsilenk greičiau važiuojančio. Dėl to siūlau ir daryti dvipusį. Naugarduko g. 14 m pločio, galėjo padaryti 2 vnt. po 3 m eismo juostas, 2 vnt. po 2 m parkavimą, dar 1 m apsaugos zoną ir 3,0 m dviračių taką vienoje pusėje.

      Realiai I. Šimulionio g. ir yra gatvė, kurioje projektinis turėtų būti 30 km/h - tai turėtų būti privažiavimas prie pastatų ir link kiemų (tokios pat gatvės turėtų būti ir A. J. Povilaičio ir V. Vaitkaus g.
      Galima ne 2,75 m daryti, o 2,90 m. Liktų apsaugos zonai. Pagal STR 5,75 m dviem kryptim - viskas ok.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą

        Taip nesigaus, nes prie stovėjimo vietų, turi būti dar berods 30 cm saugos zona. 2,75 m atstumas eismo juostai iškart nuo kliūties (stovinčio automobilio, atraminės sienutės, tvoros ar kt.) yra pernelyg mažai. Tokia juosta galėtų funkcionuoti nuo borto, jeigu už borto būtų įrengtas tarkim 30 cm pločio techninis šaligatvis (atstojantis saugos juostą).
        Taip, kaip planuojama gatvė su dviračių juostomis abiejose pusėse yra gerai, tačiau stovėjimo vietos tokiu atveju turi būti įrengtos tik lygiagrečiai.
        Pasiėmiau matuoklį, išmatavau gatvę ~15 vietų per visą atkarpą. Jei žiūrėtume gatvės plotį be praplatėjimų, jis siekia 11,20-11:35m (dažniausiai ~11,25 m). Puikiai telpa 2 juostos po 3 metrus, dviračių takas 3 metrai, parkavimas 2 metrai ir dar lieka apsaugos zonai ~0,25 m Ar tikrai toks variantas blogesnis nei numatytas variantas?


        Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.07.31, 14:00.

        Comment


          Jūsų siūlomas variantas tikrai geriau atitinka darnų judėjimą daugeliu aspektų, tačiau jei gerai supratau, tai siūlote naikinti stovėjimo vietas gatvėje perpus.

          Žinau gatvę, bet nežinau parkavimosi ypatumų joje mokslo metų metu (kai maža dalis atostogauja).

          Comment


            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
            Jūsų siūlomas variantas tikrai geriau atitinka darnų judėjimą daugeliu aspektų, tačiau jei gerai supratau, tai siūlote naikinti stovėjimo vietas gatvėje perpus.

            Žinau gatvę, bet nežinau parkavimosi ypatumų joje mokslo metų metu (kai maža dalis atostogauja).
            Kad ten lygiagrečiai parkuojamasi būtent toje pusėje, kurioje siūlo Mindzius-LT. Kitoje pusėje visi parkuojasi atskirai įrengtose įstrižose parkavimo vietose arba įvažoje.
            Lietuva visiems.

            Comment


              Dabar neatsimenu, bet ar išvis įmanomas toks dvipusio tako įrengimas toje pačioje važiuojamojoje dalyje, kai viena kryptis eina priešprieša automobilių eismui? Jeigu formaliai tai ir įmanoma, bet neturėtų būti daroma, nes yra labai nesaugu. Šiaip dvikrypčiai dviračių takai tiesiami atskirai nuo kito transporto eismo. Gatvėje turėtų būti tik dviračių eismo juostą, kurioje eismas vyksta ta pačia kryptimi ir ji yra tiesiog sudetinė važiuojamosios dalies dalis.

              Dar blogiau tokiame variante, kad dvipusis dviračių eismas būtų palei "kišenėse" sustatytų automobilių galą/priekį, kai išvažiuojant ribojamas matomumas ir dviratininko važiuojančio pakraščiu praktiškai neįmanoma pamatyti, o dar reikia kažkaip vienu metu žiūrėti abiejomis kryptimis (kas praktiškai tiesiog neįgyvendinama). Kai išvažiuoji tiesiog į gatvę, tai bent tuos 3 m (eismo juostos plotis), turi žiūrėti tik į vieną pusę.

              Asmeniškai aš tokiu dvipusiu taku, prieš eismą palei priešprieša judančius automobilius tikrai nevažiuočiau, o tiesiog važiuočiau savo judėjimo krypties eismo juostoje. Todėl ne veltui ir yra reglamentuose numatytos dviračių eismo juostos.

              O jei grįžtant prie šito:
              Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
              Realiai I. Šimulionio g. ir yra gatvė, kurioje projektinis turėtų būti 30 km/h - tai turėtų būti privažiavimas prie pastatų ir link kiemų (tokios pat gatvės turėtų būti ir A. J. Povilaičio ir V. Vaitkaus g.
              Tuomet išvis kam atskiri dviračių takai, dviračių eismo juostos ir kt. Gatvėse su tokiu greičiu (kai tas greitis užtikrinamas fizinėmis priemonėmis, o ne tik "formaliai" pakabinant ženklus) yra visiškai komfortiška važiuoti važiuojamąją dalimi su kitu transportu ir bet koks atskiros dviračių infrastruktūros įrengimas yra pinigų švaistymas. Kadangi dviratininkai ja nesinaudos.

              Čia tas pats variantas, kaip buvo nuotrauka (neberandu to pranešimo) su nauja tako atkarpa ties Kareivių/Žalgirio g. Lidl, kur žmonės eina dviračių taku, o šalia dviračių tako yra privažiuojamoji gatvelė. Tai tokioje vietoje dviračių takas yra perteklinis ir nereikalingas, nes elementariai dviratininkas matydamas, kad ant tako gali išeiti žmonės, pasuks važiuoti ta gatvele, kurioje jam pėstieji nesimaišys.
              Paskutinis taisė sleader; 2019.07.31, 12:47.

              Comment


                Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                Realiai I. Šimulionio g. ir yra gatvė, kurioje projektinis turėtų būti 30 km/h - tai turėtų būti privažiavimas prie pastatų ir link kiemų (tokios pat gatvės turėtų būti ir A. J. Povilaičio ir V. Vaitkaus g.
                Galima ne 2,75 m daryti, o 2,90 m. Liktų apsaugos zonai. Pagal STR 5,75 m dviem kryptim - viskas ok.
                Nepritarčiau ribojimui iki 30 km/h, gatvė nėra tokia jautri pėstiesiems, kad reiktų taip lėtinti. Yra apšviestos perėjos ir to užtenka, na, gal dar vieną perėją reiktų įrengti. Jei vairuotojai laikytųsi 40km/h apribojimo, būtų daugiau nei užtektinai, nes matomumas geras, niekas neužstoja, šaligatvis atskirtas plačia žaliąja zona, kai kur ir krūmais.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Dabar neatsimenu, bet ar išvis įmanomas toks dvipusio tako įrengimas toje pačioje važiuojamojoje dalyje, kai viena kryptis eina priešprieša automobilių eismui? Jeigu formaliai tai ir įmanoma, bet neturėtų būti daroma, nes yra labai nesaugu. Šiaip dvikrypčiai dviračių takai tiesiami atskirai nuo kito transporto eismo. Gatvėje turėtų būti tik dviračių eismo juostą, kurioje eismas vyksta ta pačia kryptimi ir ji yra tiesiog sudetinė važiuojamosios dalies dalis.
                  Įmanoma, jeigu atskirta fizinėmis priemonėmis - borteliais, kuoliukais ar pan. Taip, dvipusio dvirtakio problema čia būtų tik ties Šimulionio g. 3 ir 5 esančiais parkingais.

                  Parašė abruo Rodyti pranešimą

                  Nepritarčiau ribojimui iki 30 km/h, gatvė nėra tokia jautri pėstiesiems, kad reiktų taip lėtinti. Yra apšviestos perėjos ir to užtenka, na, gal dar vieną perėją reiktų įrengti. Jei vairuotojai laikytųsi 40km/h apribojimo, būtų daugiau nei užtektinai, nes matomumas geras, niekas neužstoja, šaligatvis atskirtas plačia žaliąja zona, kai kur ir krūmais.
                  Na taip, pritarčiau, kad pakaktų 40km/h ribojimo laikymosi. Na dar ir gatvės susiaurinimo, kad einant pėsčiųjų perėja nereiktų kirsti 11-18 metrų važiuojamosios dalies

                  Na bus labai įdomu pažiūrėti, kaip pasikeis ši gatvė ir vairuotojų įpročiai, kai bus sužymėti nauji pločiai/ saugumo zonos. Įdomu ir tai, kaip pasielgs su įvažomis į kurias patekti reikės kirsti dviračių juostas. Praplatinus juostas nuo 1,40 iki 2,00 faktas, kad dviratininkams bus kiek patogiau, klausimas - ar nebus viena pusė nuolat užstatoma.

                  Laukiam pokyčių VMSA atsisakant paprastųjų remontų ir normalių projektų siaurinant gatves
                  Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.07.31, 13:56.

                  Comment


                    "Kraujuoja" Laisvės prospekto žaizdos.

                    Comment


                      Na va, digital , gi sakėt Laisvės pr. viskas ok...

                      Comment


                        Ta pati problema, kaip kitur. Turės arba viską kaip Šeškinėj perklot arba normalius asfalto lopus sudėt, kaip Goštauto take.
                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                        Comment


                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                          Na va, digital , gi sakėt Laisvės pr. viskas ok...
                          Tai ir yra viskas ok, ten tik keliose vietose tie įtrūkimai (jau beje aptarti forume), o ne visur.

                          Comment


                            „Susisiekimo paslaugos“ pristatė Vilniaus dviračių takų žemėlapį

                            Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...taku-zemelapi/ .

                            Comment


                              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                              „Susisiekimo paslaugos“ pristatė Vilniaus dviračių takų žemėlapį

                              Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...taku-zemelapi/ .
                              tegu jau patys vaziuoja S. Batoro gatve ar tuo labiau Plytines su bendru srautu ir pabando nemirt. Aciu, nereikia mum meluoti del tokiu "dviraciu taku".

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                tegu jau patys vaziuoja S. Batoro gatve ar tuo labiau Plytines su bendru srautu ir pabando nemirt. Aciu, nereikia mum meluoti del tokiu "dviraciu taku".
                                tai ir rašo "trasa". Bet užtat jau žemėlapis neatrodo tuščias

                                Comment


                                  Gaila, kad esant naujamiestyje arba senamiestyje sunku greitai patekti į tą Gariūnų dviračių taką, siekiant nuvykti į Trakus. Naujamiestyje patogu patekti į Savanorių pr., tačiau dviračiui ten per visą tą žiedą ir Tūkstantmečio g. yra mirtis. Galbūt tas tiltas Vingio parke į Litexpo situaciją pagerins.
                                  Nes per Savanorių pr. visą gamyklinę zona važiuoti nesinori, nes ten ir šaligatvių danga prasta ir vėliau privažiavus Ž. Panerius praktiškai lengvai sunku pralėkti.

                                  Comment


                                    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                    Gaila, kad esant naujamiestyje arba senamiestyje sunku greitai patekti į tą Gariūnų dviračių taką, siekiant nuvykti į Trakus. Naujamiestyje patogu patekti į Savanorių pr., tačiau dviračiui ten per visą tą žiedą ir Tūkstantmečio g. yra mirtis. Galbūt tas tiltas Vingio parke į Litexpo situaciją pagerins.
                                    Nes per Savanorių pr. visą gamyklinę zona važiuoti nesinori, nes ten ir šaligatvių danga prasta ir vėliau privažiavus Ž. Panerius praktiškai lengvai sunku pralėkti.
                                    Aha, tik kad tas tiltas bus pradėtas statyti tikriausiai tik prieš sekančius rinkimus...

                                    Comment


                                      KET 61. Dviračio vairuotojui dviračio juosta arba kelkraščiu leidžiama važiuoti tik ta pačia kryptimi, kuria vyksta kitų transporto priemonių eismas gretima eismo juosta.
                                      Šitas punktas panaikintas 2018-11-01

                                      Mano supratimu, tai reiškia, kad dviračių juosta prilyginta dviračių takui ir ja galima važiuoti abejomis kryptimis, nes nebeliko draudimo ja važiuoti prieš eismą, jei nėra nurodytų judėjimo krypčių, o tik dviratis nupieštas. Pvz., Gedimino pr. dabar visi malasi į abi puses, kas labai nervina.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        Bet užtat jau žemėlapis neatrodo tuščias
                                        Išfiltravau pagal "Danga = Asfaltas", tai liūdnokai atrodė, o dar ir kokybės standartus atitinkantys...

                                        Matyt "ilgalaikiai kompleksiniai" sprendimai užtruks. Kaip vicemeras Mitalas vienam poste atsakė, kad 20km kokybišką ratą mieste apminti pavyks artimiausiu metu tik bene 2020-2022m.

                                        Comment


                                          Pabaigė Neries Senvagės dvirtakio G atkarpą (apšvietimo įrengimą, kažkodėl, kaip ir Upės gatvėje, paliko geresnėms laikams).

                                          Geltonai pažymėtą atkarpą darė maždaug 5 mėnesius. Žalią atkarpą padarė per 2-3 savaites, nes matomai jau spaudė deadline'as ir teko dirbti normaliu greičiu. Na o raudonos, nors ji ir yra projekte, tiesiog nedarė, nes ten yra senas dvirtakis, kuris dar paprasto asfalto, jau prastos būklės ir siaubingai suprojektuotas prie stotelės, bet dzin, jiems ir taip sueis...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X