Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą

    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...viraciu-takus/

    Kas čia per nesąmonė? Lietuvoj dviračių takai priklauso random įmonėm/savivaldybėm o ne vienam organui?
    O kaip čia tokia info yra naujiena? Tai keliai irgi gi priklauso savivaldybėms. Dėl to Vilnius nerekonstruoja Kauno gatvių, o Kaunas netiesia dviračių takų Palangoje. Lygiai kaip ir juos prižiūri tų miestų savivaldybės ir jų įmonės.

    Comment


      Nes aš nesidomiu tokiais dalykais ir nesuprantu puse techninių dalykų aptariamų šitoj temoj. ¯\_(ツ)_/¯ Tiesiog džiugu ir įdomu pasiskaityt ką žmonės rašo ir kaip liepia taisyt nesąmones rangovams tiesiamuose dviračių takuose.

      Anyways, neturėjau omeny, kad Kaunas rekonstruotų Vilniaus gatves ar panašiai. Man tiesiog keista, kad Vilniaus mieste dviračių takai priklauso kažkam ne vienam, todėl dabar tenka inventorizuot/ieškot/žiūrėt ir pnš. Netikiu, kad kokioj Kopenhagoj ar Amsterdame taip yra. Todėl ir turim tokius dviračių takus.

      Comment


        Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
        Anyways, neturėjau omeny, kad Kaunas rekonstruotų Vilniaus gatves ar panašiai. Man tiesiog keista, kad Vilniaus mieste dviračių takai priklauso kažkam ne vienam, todėl dabar tenka inventorizuot/ieškot/žiūrėt ir pnš. Netikiu, kad kokioj Kopenhagoj ar Amsterdame taip yra. Todėl ir turim tokius dviračių takus.
        Nežinau kur paminėtame straipsnyje sugebėjote perskaityti, kad kažkuriam mieste dviračių takai priklauso ne savivaldybei? Miestuose viskas aišku, gatvės ir visi šaligatviai, bei takai priklauso atitinkamoms savivaldybėms. Čia kalba eina apie takus prie valstybinės reikšmės kelių, nes tokie keliai, net ir einantys per gyvenvietes, yra LAKD žinioje, tačiau yra situacijų, kai šalia to kelio esantį kokį taką yra nutiesusi savivaldybė ar jis "paveldėtas" iš anksčiau. Apie tokius takus ir kalbama, kad būtų aiškiai inventorizuota jų priklausomybė.

        Comment


          Savivaldybėse visa infrastruktūra priklauso savivaldybėms, išskyrus tam tikrus kelius, kurie turi aiškų numerį, jie priklauso LAKD, pvz. A19, bet ne Vilniaus vakarinis aplinkkelis, kuris neturi aiškaus numerio (į vieną pusę pažymėta A2/A14, į kitą jau A1/A3/A4... daug numerių)

          Viskas, kas pažymėta rudai ir šviesiai rudai (žvyrkeliai) šiame žemėlapyje priklauso LAKD, viskas kas baltai - savivaldybėms, kurios ribose yra. Dar galima patikrinti ribas ties rudais keliais su regia.lt, tai tie sklypai taip pat priklauso LAKD aplink kelią: kelkraščiai, ties jais esantys dvirtakiai, grioviai ir t.t.

          http://eismoinfo.lt/#!/

          Išjungt eismo ir orų informaciją galima paspaudus pačiame dešiniajame viršutiniame kampe esančią ikoną

          Comment


            Aaaa. Atsiprašau tada. Ačiū už paaiškinimus.

            Comment


              Gautas atsakymas kodel Pilaites pr takas daromas ne pagal projekta:
              https://tvarkaumiesta.lt/problem/109404

              Dviračių tako įrengimą žemiau techniniame projekte numatyto lygio sąlygojo šioje vietoje esantys dujotiekio tinklai. Pagal ESO reikalavimą jų negalima užpilti papildomu grunto kiekiu (dėl per didelių apkrovų), todėl pasikeitė dviračių tako, šaligatvio vieta. Visi numatyti želdinimo darbai (kiekiai) bus atlikti.
              Kaip galejo buti patvirtintas projektas be ESO sutikimo, jei ten eina ju trasa bei kas dabar atsakingas uz vandens nuvedima, sugalvokite patys.

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                Gautas atsakymas kodel Pilaites pr takas daromas ne pagal projekta:
                https://tvarkaumiesta.lt/problem/109404



                Kaip galejo buti patvirtintas projektas be ESO sutikimo, jei ten eina ju trasa bei kas dabar atsakingas uz vandens nuvedima, sugalvokite patys.
                Ant TP (prieinamas CVP IS https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=420215) yra visi ESO suderinimai/sutikslinimai ir parašai.
                Šiaip labai keista priežastis, nes tas didelio slėgio skirstomasis dujų vamzdynas kerta aplinkkelį, taigi jis yra dideliame gylyje ir vargu ar atkartoja paviršiaus reljefą, taigi ties aplinkkeliu, jo pakraščiuose yra gerokai didesni grunto pylimai, todėl čia papildomi keli šimtai m3 grunto ne kažką pakeistų.
                Kažkoks formalumas rastas, kad nereikėtų daryti papildomų, rangovo pasiūlyme neįvertintų, sankasos supylimo darbų.

                Vis vien topas yra vandens nuvedimo sprendimas Žemiausioje vietoje asfaltas pakeltas iki šaligatvio lygio, kad viskas persipiltų per šaligatvį. Lietaus kanalizacija? - Ne negirdėjome.
                Kadangi už šaligatvio prasideda privatus sklypas, tai geriausia bus, jeigu jame sukels grunto lygį (kas ir turėtų būti padaryta atsižvelgiant į ten esančių griaučių pirmo aukšto perdangos lygį) ir tuomet padarys puikų "baseiną" pasiplaukiojimui su dviračiu po gero lietaus.

                Comment


                  Šeškinėje Gelvonų gatvėje nutiestas naujas dviračių ir pėsčiųjų takas

                  Šeškinės rajone nutiestas naujas daugiau nei pusės kilometro ilgio raudono asfalto dangos dviračių takas ir šaligatvis – nuo Gelvonų-Ozo gatvių sankryžos iki Paberžės gatvės, nuo kurios bus įrengta jungtis su šiuo metu jau projektuojama Šiaurine gatve, bei rengiamais takų projektais palei Ozo gatvę ties būsimu Daugiafunkciu kompleksu. Atnaujinant dviračių taką sutvarkyti įvažiavimai į kiemus, atnaujinta „Gelvonėlio“ stotelės danga, vėliau bus sutvarkyta ir kita „Gelvonų“ viešojo transporto stotelė. Greta naujojo dviračių tako atnaujintas ir šaligatvis. Tako ir šaligatvio įrengimui savivaldybė skyrė apie 250 tūkst. eurų.

                  Daugiau: https://vilnius.lt/lt/2019/07/26/ses...tsTjjifyPCrYzU

                  250 tūkst. Eur - 500 metrų atkarpa? 1 km - 500 tūkst. Eur? Rimtai...?

                  Comment


                    Straipsnyje vėl rašo, kad sujungs su Šiaurinės g. projektu. Tai gali būti, kad čia tos pačios lėšos bus.

                    Comment


                      Tikiuosi būsi teisus ir užtekus skirtų lėšų, darbai nestos iki Šiaurinės g. tiesimo pabaigos.

                      Straipsnyje užsiminta apie taką Ozo g. šalia daugiafunkcinio komplekso. Įdomu ar projekto esmė - jungtis per tiltą virš Ukmergės pl.

                      Comment


                        Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                        Daugiau: https://vilnius.lt/lt/2019/07/26/ses...tsTjjifyPCrYzU

                        250 tūkst. Eur - 500 metrų atkarpa? 1 km - 500 tūkst. Eur? Rimtai...?
                        Prie Pilaitės pr. tiesia berods apie kilometrą už 740 tūkst. eur

                        Comment


                          Tai jeigu ties iki pat Šiaurinės g. (reikia patikrint, kai buvau berods darbai buvo beprasidedantys ir toje atkarpoje), tai tada visas 1 km kainuos 250 tūkst.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Tai jeigu ties iki pat Šiaurinės g. (reikia patikrint, kai buvau berods darbai buvo beprasidedantys ir toje atkarpoje), tai tada visas 1 km kainuos 250 tūkst.
                            Jeigu taip, tai kaip ir maždaug tvarkoje.

                            Parašė sleader Rodyti pranešimą

                            Prie Pilaitės pr. tiesia berods apie kilometrą už 740 tūkst. eur
                            Pilaitės prospektas turės pasislinkti į šalį, nemažai darbų ten bus tiek dabartinėje gatvėje, tiek šaligatvio, tiek parkingo vietoje. Beje, dviračių takas ten berods 3,0-3,5 m pločio bus.

                            Comment


                              Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                              Pilaitės prospektas turės pasislinkti į šalį, nemažai darbų ten bus tiek dabartinėje gatvėje, tiek šaligatvio, tiek parkingo vietoje. Beje, dviračių takas ten berods 3,0-3,5 m pločio bus.
                              Aš čia apie jau į pabaigą judantį projektą nuo Senojo Pilaitės kelio iki Sietyno g. Ten grubiai apie 1,1 km tako, bet su želdynais. Į gatvę lįsta nebuvo. Ir šios sutarties vertė 740 tūkst. eur. Taigi panašiai ir gaunasi, kad 1 km šaligatvio + dviračių takas kainuoja apie 500 tūkst. eur.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                Aš čia apie jau į pabaigą judantį projektą nuo Senojo Pilaitės kelio iki Sietyno g. Ten grubiai apie 1,1 km tako, bet su želdynais. Į gatvę lįsta nebuvo. Ir šios sutarties vertė 740 tūkst. eur. Taigi panašiai ir gaunasi, kad 1 km šaligatvio + dviračių takas kainuoja apie 500 tūkst. eur.
                                Žiauru. Tai tiek.

                                Comment


                                  Teisingumo dėlei, tai minimas Pilaitės pr. dviračių takas yra ~1,2-1,3 km ilgio.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Teisingumo dėlei, tai minimas Pilaitės pr. dviračių takas yra ~1,2-1,3 km ilgio.
                                    Na pagal piketus paskaičiavus su užmetimais dalims, kurios nepažymėtos piketais gavau truputi mažiau nei 1,1 km. Nežinau tuomet pas ką kieme likę pora šimtų metrų tako tiesiami
                                    P.S. Jeigu visą ruožą matuoti ant žemėlapio, tai gal ir bus tie 1,3 km, tačiau išsimeta važiuojamosios dalies plotis susikirtimuose, viadukas virš aplinkkelio ir lieka 1,1 km
                                    Paskutinis taisė sleader; 2019.07.26, 19:05.

                                    Comment


                                      Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                      Daugiau: https://vilnius.lt/lt/2019/07/26/ses...tsTjjifyPCrYzU

                                      250 tūkst. Eur - 500 metrų atkarpa? 1 km - 500 tūkst. Eur? Rimtai...?
                                      Įdomu, kad vietinė fauna ten jau parkuoja mašinas ir naikina dar neužaugusią naujai pasėtą vėją bei patį taką. Nes nu nėr kur parkoci mašyna. Policija, važiuodama pro šalį, turto niokotojus ignoruoja.
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Įdomu, kad vietinė fauna ten jau parkuoja mašinas ir naikina dar neužaugusią naujai pasėtą vėją bei patį taką. Nes nu nėr kur parkoci mašyna. Policija, važiuodama pro šalį, turto niokotojus ignoruoja.
                                        Fotografuokit ir dekit i Tvarkau Vilniu. Manau pabauduos keliolikos butu gyventojus, ir ant dviraciu taku, saligatviu nebestatys

                                        Comment


                                          Parašė liudasbar Rodyti pranešimą

                                          Fotografuokit ir dekit i Tvarkau Vilniu. Manau pabauduos keliolikos butu gyventojus, ir ant dviraciu taku, saligatviu nebestatys
                                          Tai kad žmonės ne stukačiai, nefotografus.

                                          Kaip tik kai fotkinau, viena kiaunė priėjo ir pradėjo mane terorizuoti, kad fotografuoju "svetimą turtą". Dar sakė pakviesianti vyrą (dažnai naudojamas argumentas tokiose diskusijose) . Paaiškinus, kad mielai pabendraučiau ir su vyru, nepasimetė ir sakė iskviesianti mašinos savininką. Dar liepė "jiems (policijai) pasakyti, kad pastatytų geriau parkingo daugiau". Pasakiau, kad užsiminsiu apie tai policijai, tai jie galbūt pastatys, nors policija tuo ir neužsiima šiaip.
                                          Tai vat tokie pokalbiai su Gelvonų gatvės rezidentais.
                                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                          Comment

                                          Working...
                                          X