Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Upės g. dviračių takas. Baigtas. Apšvietimas bus tvarkomas krantinių projekte, jau yra sutartys.









    https://citify.eu/upes-g-dviraciu-takas/

    Comment


      Labai gražiai ir jaukiau atrodo takas. Kad visam mieste būtų daroma panašiai.
      Nenoriu nusibosti, bet paskutinė foto.... 14 skydų (iš abiejų pusių).

      Comment


        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
        Labai gražiai ir jaukiau atrodo takas. Kad visam mieste būtų daroma panašiai.
        Nenoriu nusibosti, bet paskutinė foto.... 14 skydų (iš abiejų pusių).
        Kaip čia nusibos... Dar 6 sydų nesimato

        Comment


          As biski nesuprantu kodel dviraciu takas apsikeite pusem su pesciuju taku? Argi sunku projektuoti taka kad nereiketu pastoviai kirsti pesciuju / dviraciu eismo srauto? Tas pats vyksta su dviraciu taku ties zirmunu gatve ir jeigu neklystu, laisves prospekte.

          Also, kas cia per nesamone? Zenklai zenklus uzstoja...Lietuvos zenklininkistu 200IQ sprendimai -

          Click image for larger version

Name:	hmmm.png
Views:	11
Size:	344,4 kB
ID:	1735509
          Paskutinis taisė MindesAcc; 2019.07.15, 16:47.

          Comment


            O kokia situacija su kitais takais? Laisvės pr. ir Justiniškių g takai yra OK.

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              O kokia situacija su kitais takais? Laisvės pr. ir Justiniškių g takai yra OK.
              Na pvz Goštauto, Žalgirio labai greitai suskilinėjo.

              Comment


                Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                As biski nesuprantu kodel dviraciu takas apsikeite pusem su pesciuju taku? Argi sunku projektuoti taka kad nereiketu pastoviai kirsti pesciuju / dviraciu eismo srauto? Tas pats vyksta su dviraciu taku ties zirmunu gatve ir jeigu neklystu, laisves prospekte.
                Upės g. atveju taip yra, nes dviračių takas kyla nuo upės, o pėsčiųjų eina nuo Žvėryno. Tai jie turi apsikeist vietomis, jeigu norim dviračių taką turėti palei gatvę.

                Jeigu tarkim ateityje ties taką į Žvėryną, tai greičiausiai perdarys tą vietą taip, kad takas palei gatvę eis toliau palei gatvę, o takas nuo upės jungsis T formos sankryža. Susikirtimų su pėsčiaisiais vistiek neišvengsi.

                Comment


                  Geležinio Vilko - Ozo "dobilo" sankryžos kuriozai:

                  2016 metai: "Bus įtraukta į projektą"
                  2017 metai: "Įtraukta į projektą, išspręs problemą"
                  2018 metai: "Ši vieta ne prioritetas"
                  2019 metai: "Čia gi autombiliai važiuoja - nesaugu greitai kirsti sankryžą"

                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Upės g. atveju taip yra, nes dviračių takas kyla nuo upės, o pėsčiųjų eina nuo Žvėryno. Tai jie turi apsikeist vietomis, jeigu norim dviračių taką turėti palei gatvę.

                    Jeigu tarkim ateityje ties taką į Žvėryną, tai greičiausiai perdarys tą vietą taip, kad takas palei gatvę eis toliau palei gatvę, o takas nuo upės jungsis T formos sankryža. Susikirtimų su pėsčiaisiais vistiek neišvengsi.
                    Manau butu geriau nutiesti dvirtaki toliau nuo gatves, ir daryti pesciuju taka prie gatves, kad nereiketu veliau takam vingiuoti ir keistis vietomis. Dabar cia gavosi kazkos nesusipratimas. Ir ka turejau omeni apie Zirmunu gatve ir Laisves prospekta tai kad dvirtakiai vingiuoja prie autobusu stoteliu ir keiciasi vietomis su pesciuju / keleiviu zonomis.

                    Comment


                      Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                      Manau butu geriau nutiesti dvirtaki toliau nuo gatves, ir daryti pesciuju taka prie gatves, kad nereiketu veliau takam vingiuoti ir keistis vietomis. Dabar cia gavosi kazkos nesusipratimas. Ir ka turejau omeni apie Zirmunu gatve ir Laisves prospekta tai kad dvirtakiai vingiuoja prie autobusu stoteliu ir keiciasi vietomis su pesciuju / keleiviu zonomis.
                      Dviračių takas palei gatvę daromas tam, kad aiškiau atskirti srautus pagal judėjimo greitį: motorizuotas > dviračiai > pėstieji. Plius kadangi pėstieji eina lėtai, jie labiau linkę eiti toliau nuo motorizuoto transporto.

                      Comment


                        Pvz., Ateities gatvėje dviračių takas (gana senas) eina atokiau nuo gatvės, o šaligatvis palei gatvę. Kadangi palei judrią gatvę vaikščioti nesmagu, tai daug pėsčiųjų tiesiog eina dviračių taku. Dviračių takas dar patrauklesnis ties Romerio un., nes toje vietoje yra miškelis.

                        Kada asfaltuos tas atkarpas take link Žaliųjų ežerų? Koks tikslas užpilti skaldą ir po to atidėlioti asfaltavimą n savaičių?

                        Comment


                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Pvz., Ateities gatvėje dviračių takas (gana senas) eina atokiau nuo gatvės, o šaligatvis palei gatvę. Kadangi palei judrią gatvę vaikščioti nesmagu, tai daug pėsčiųjų tiesiog eina dviračių taku. Dviračių takas dar patrauklesnis ties Romerio un., nes toje vietoje yra miškelis.
                          Dar geras pavyzdys dvirtakis palei Jeruzalės gatvę nuo Ateities/Kalvarijų sankryžos iki Santariškių žiedo. Praktiškai niekas nevaikšto šaligatviu ir visi eina dvirtakiu. Tiek prie žiedo, tiek prie bažnyčios.

                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Kada asfaltuos tas atkarpas take link Žaliųjų ežerų? Koks tikslas užpilti skaldą ir po to atidėlioti asfaltavimą n savaičių?
                          Jau išasfaltavo pusę nusileidimo prie ežero Gulbino gatve. Bet po to technika vėl išvažiavo Įdomiau ką darys dėl mašinų eismo nauju asfaltu. Seniau ten praktiškai nevažinėdavo mašinos. Atmetus miškininkų techniką, pamatydavau gal kartą per metus. Dabar dažnai sutinku. Prasidėjus mokslo metams turbūt išvis kamščiai bus.

                          Comment


                            Tai šlagbaumų reikia.

                            Comment


                              Ten realiai mašinoms didelio poreikio ir nebuvo važiuoti - į Žaliųjų ežerų gatvę veda kitas platesnis kelias, o privažiavimas prie Balsio ežero automobiliams pasidarė visai nepatogus. Nelabai yra kur pasistatyti. Bet Gulbinuose gyvenamųjų namų daugėja, tai asfaltas turbūt privilios ne tik dviratininkus.
                              Paskutinis taisė senasnamas; 2019.07.16, 11:58.

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Tai šlagbaumų reikia.
                                Techniškai lyg ir miesto gatvė, o ne dvirtakis. Nebent pakeis ženklinimą.

                                Comment


                                  Išmontavo tas nesąmones – bortus (granitinius, beje). Pilaitės pr.:
                                  Click image for larger version

Name:	20190717_184030.jpg
Views:	7
Size:	247,6 kB
ID:	1736142

                                  Click image for larger version

Name:	20190717_184045.jpg
Views:	6
Size:	276,6 kB
ID:	1736143

                                  Click image for larger version

Name:	20190717_184209.jpg
Views:	6
Size:	289,2 kB
ID:	1736144

                                  Click image for larger version

Name:	20190717_184233.jpg
Views:	5
Size:	272,3 kB
ID:	1736145

                                  Click image for larger version

Name:	20190717_184252.jpg
Views:	5
Size:	305,1 kB
ID:	1736146

                                  Click image for larger version

Name:	20190717_184332.jpg
Views:	6
Size:	234,6 kB
ID:	1736147

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Išmontavo tas nesąmones – bortus (granitinius, beje). Pilaitės pr.:

                                    Click image for larger version  Name:	20190717_184233.jpg Views:	1 Size:	272,3 kB ID:	1736145

                                    Click image for larger version  Name:	20190717_184332.jpg Views:	1 Size:	234,6 kB ID:	1736147
                                    Tokiems nuleidimams perėjimui per dvirtakį prie sankryžų (kaip viršutinėje foto) labai pritariu, nes verčia pėsčiuosius elgtis atsargiai. O štai antroje foto grynai perėjimas prie laukimo paviljono, jau turėtų būti atvirkščiai - pirmumas pėstiesiems. Tai skatintų pėsčiuosius pereidinėti būtent tam skirtoje vietoje, o ne šlaistytis bilekaip. Bent jau tokia vakarų praktika.
                                    P.S. beje, pasidarė įdomu, kas per borteliai panaudoti nuleidimo kraštuose, tie tamsesni truputį. Gal kas gali nufotkint iš arčiau?
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.07.18, 06:15.

                                    Comment


                                      Kaip ten atkarpa nuo senojo Pilaitės kelio iki Pilaitės? Problemos sprendimo būdas - tiesiog įspėjamieji kelio ženklai?

                                      Comment


                                        čia tikrai ne pokštas ir ženklas skirtas įspėti apie tuos nelygumus ar čia skirta kažkam kitam, nes tiesiog... kaip

                                        Comment


                                          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                          čia tikrai ne pokštas ir ženklas skirtas įspėti apie tuos nelygumus ar čia skirta kažkam kitam, nes tiesiog... kaip
                                          Reali situacija. Tiesa, iš pradžių buvau pamiršęs apie šią vietą, radau tarp nuotraukų. Nufotografavau prieš 1,5 mėn - birželio 3 d. Gal kas patvirtintų, ar dar šitai likę - reiktų užsiklaust, ką planuoja daryti su šią neišsprendžiama problema.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X