Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai šlagbaumų reikia.

    Comment


      Ten realiai mašinoms didelio poreikio ir nebuvo važiuoti - į Žaliųjų ežerų gatvę veda kitas platesnis kelias, o privažiavimas prie Balsio ežero automobiliams pasidarė visai nepatogus. Nelabai yra kur pasistatyti. Bet Gulbinuose gyvenamųjų namų daugėja, tai asfaltas turbūt privilios ne tik dviratininkus.
      Paskutinis taisė senasnamas; 2019.07.16, 11:58.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Tai šlagbaumų reikia.
        Techniškai lyg ir miesto gatvė, o ne dvirtakis. Nebent pakeis ženklinimą.

        Comment


          Išmontavo tas nesąmones – bortus (granitinius, beje). Pilaitės pr.:
          Click image for larger version

Name:	20190717_184030.jpg
Views:	0
Size:	247,6 kB
ID:	1736142

          Click image for larger version

Name:	20190717_184045.jpg
Views:	0
Size:	276,6 kB
ID:	1736143

          Click image for larger version

Name:	20190717_184209.jpg
Views:	0
Size:	289,2 kB
ID:	1736144

          Click image for larger version

Name:	20190717_184233.jpg
Views:	0
Size:	272,3 kB
ID:	1736145

          Click image for larger version

Name:	20190717_184252.jpg
Views:	0
Size:	305,1 kB
ID:	1736146

          Click image for larger version

Name:	20190717_184332.jpg
Views:	0
Size:	234,6 kB
ID:	1736147

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            Išmontavo tas nesąmones – bortus (granitinius, beje). Pilaitės pr.:

            Click image for larger version  Name:	20190717_184233.jpg Views:	1 Size:	272,3 kB ID:	1736145

            Click image for larger version  Name:	20190717_184332.jpg Views:	1 Size:	234,6 kB ID:	1736147
            Tokiems nuleidimams perėjimui per dvirtakį prie sankryžų (kaip viršutinėje foto) labai pritariu, nes verčia pėsčiuosius elgtis atsargiai. O štai antroje foto grynai perėjimas prie laukimo paviljono, jau turėtų būti atvirkščiai - pirmumas pėstiesiems. Tai skatintų pėsčiuosius pereidinėti būtent tam skirtoje vietoje, o ne šlaistytis bilekaip. Bent jau tokia vakarų praktika.
            P.S. beje, pasidarė įdomu, kas per borteliai panaudoti nuleidimo kraštuose, tie tamsesni truputį. Gal kas gali nufotkint iš arčiau?
            Paskutinis taisė Ginthus; 2019.07.18, 06:15.

            Comment


              Kaip ten atkarpa nuo senojo Pilaitės kelio iki Pilaitės? Problemos sprendimo būdas - tiesiog įspėjamieji kelio ženklai?

              Comment


                čia tikrai ne pokštas ir ženklas skirtas įspėti apie tuos nelygumus ar čia skirta kažkam kitam, nes tiesiog... kaip

                Comment


                  Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                  čia tikrai ne pokštas ir ženklas skirtas įspėti apie tuos nelygumus ar čia skirta kažkam kitam, nes tiesiog... kaip
                  Reali situacija. Tiesa, iš pradžių buvau pamiršęs apie šią vietą, radau tarp nuotraukų. Nufotografavau prieš 1,5 mėn - birželio 3 d. Gal kas patvirtintų, ar dar šitai likę - reiktų užsiklaust, ką planuoja daryti su šią neišsprendžiama problema.

                  Comment


                    Galima butu koki ART ikalt. Pvz snieguotas virsunes nutapyt, ale Everestas ar panasiai. Arba veido mimika besiverziancia is asfalto dangos. Nosis yra, akys yra. Burna taip pat.

                    Comment


                      Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                      Gal kas patvirtintų, ar dar šitai likę - reiktų užsiklaust, ką planuoja daryti su šią neišsprendžiama problema.
                      Yra, tik nuotraukoje gerai matosi, o realiai minant vakare arba atitinkamu apšvietimu nelabai matosi. Tas ženklas tikrai padėjo pirmąkart dantų nepamest (ten žemiausia tos atkarpos dalis, tai tikrai yra pagunda įsibėgėti virš 30km/h)

                      Comment


                        Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                        Galima butu koki ART ikalt. Pvz snieguotas virsunes nutapyt, ale Everestas ar panasiai. Arba veido mimika besiverziancia is asfalto dangos. Nosis yra, akys yra. Burna taip pat.
                        Geriau konvertuoti į lytinius organus britišku pavyzdžiu. Kitaip dar nuspręs, kad saugotinas modernaus meno pavyzdys.

                        Comment


                          Kaune tokį greitai pataisė ant Petrašiūnų kalno. Pranešė ir gal per savaitę pataisė. Kaunas 1, Vilnius 0

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Kuo toliau tuo keisčiau. O tai nuolydis į tą pusę? Kur tuomet vanduo nubėgs? Į baseiną viduryje tako?
                            dabar jau zinom kaip! Kokie musu dalba.. darbininkai isradingi, net stebiuosi. Ziurekit ka padare:

                            Paklojo pirma sluoksni asfalto ir zemiausioje tako vietoje (na tos duobes kurios visai neturejo buti pagal projekta) asfalto lygis pakyyyyla iki saligatvio, viso tako nuolydis irgi i ta puse ir vanduo teoriskai turetu pats nuteketi per saligatvi ant vejos. Ne, ne i lietaus kanalizacija, o ant vejos kazkur i krumus.
                            Kada nors ten tures stovet pastatas. Apskritai neisivaizduoju kaip tures atrodyti sita vieta pastacius ten kazka salia.

                            Click image for larger version

Name:	20190718_195821.jpg
Views:	0
Size:	204,2 kB
ID:	1736533
                            Genialu juk, ne?

                            P.S. Tas sulinys nera zemiausioje vietoje ir apskritai ten turbut ne lietaus nuotekos, skyliu nera:
                            Click image for larger version

Name:	20190718_195541.jpg
Views:	0
Size:	242,1 kB
ID:	1736534

                            Vanduo begs kazkur metra iki jo . Apskritai koki WTF jie cia daro as nesuprantu....

                            Click image for larger version

Name:	20190718_194920.jpg
Views:	0
Size:	242,0 kB
ID:	1736536

                            Nueme dali seno saligatvio prie gatves. Ir kas, liks 4 plyteliu techninis saligatvis?
                            Click image for larger version

Name:	20190718_195130.jpg
Views:	0
Size:	245,9 kB
ID:	1736537
                            Click image for larger version

Name:	20190718_195920.jpg
Views:	0
Size:	259,4 kB
ID:	1736538

                            Pagal pranesima https://tvarkaumiesta.lt/problem/101095 daubos atkarpoje buvo pakeisti bortai i nuozulnius tarp dviracio tako ir saligatvio. Neatspesit, bet tik cia! Toliau vel daro senais bortais, o ko jus tikejotes?

                            Click image for larger version

Name:	20190718_195158.jpg
Views:	0
Size:	219,7 kB
ID:	1736539
                            Click image for larger version

Name:	20190718_195330.jpg
Views:	0
Size:	243,6 kB
ID:	1736540
                            Attached Files

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                              dabar jau zinom kaip! Kokie musu dalba.. darbininkai isradingi, net stebiuosi. Ziurekit ka padare:

                              Paklojo pirma sluoksni asfalto ir zemiausioje tako vietoje (na tos duobes kurios visai neturejo buti pagal projekta) asfalto lygis pakyyyyla iki saligatvio, viso tako nuolydis irgi i ta puse ir vanduo teoriskai turetu pats nuteketi per saligatvi ant vejos. Ne, ne i lietaus kanalizacija, o ant vejos kazkur i krumus.
                              Kada nors ten tures stovet pastatas. Apskritai neisivaizduoju kaip tures atrodyti sita vieta pastacius ten kazka salia.

                              Genialu juk, ne?

                              P.S. Tas sulinys nera zemiausioje vietoje ir apskritai ten turbut ne lietaus nuotekos, skyliu nera:

                              Vanduo begs kazkur metra iki jo . Apskritai koki WTF jie cia daro as nesuprantu....

                              Nueme dali seno saligatvio prie gatves. Ir kas, liks 4 plyteliu techninis saligatvis?

                              Pagal pranesima https://tvarkaumiesta.lt/problem/101095 daubos atkarpoje buvo pakeisti bortai i nuozulnius tarp dviracio tako ir saligatvio. Neatspesit, bet tik cia! Toliau vel daro senais bortais, o ko jus tikejotes?
                              Negaliu patikėti savo akimis. Nors kaip ir numačiau iš anksto, tai neturėčiau nustebti. Bet nu visvien stebina. Kuo mes skiriamės nuo rusijos? Niekuo. Ten irgi daro bilekaip iš akies. Manau reikia pjauti iki galo, tegul nors ir subankrutuoja, bet pagaliau padaro normaliai. Rašyk, papostink čia, kam ir ką rašei, tada pakeverzosiu ir aš ką nors. Kviečiu visus prisidėti, nes nu kiek galima stumti chaltūras!
                              Dėl pastato tai girdėjau, kad ten uždraudė lygtai išvis statybas, tai matyt pagalvojo, kad "ai bus gerai ir taip, tegul būna amžinai duobė". O šulinys tikrai ne lietaus. Rakinami liukai statomi ant ryšių šulinių. Toliau jau varo nebe gatvės bortais, o vejo borteliais. Matomai dėl tos pačios priežasties, kad nesigautų peraukštėjimo ir vanduo nubėgtų per šaligatvį. Tokiu atveju reikėjo daryti atskyrimą želdinių juosta.
                              Paskutinis taisė Ginthus; 2019.07.19, 06:40.

                              Comment


                                SoulMulticast nuotraukose neatkreipiau dėmesio į dvirtakio plotį!
                                Pravažiavau pats ir supratau, kad ši nauja atkarpa galimai plačiausia Vilniuje! Neabejoju, kad prasilenkti gali 4 dviratininkai. Nuo degalinės iki senojo Pilaitės kelio pėsčiųjų takas siauresnis, tai dvirtakis atrodo dar platesnis.

                                Nejaugi ateities perspektyva - dviratininkų kamštis ties Pociūno ir Sietyno sankryžomis.
                                Paskutinis taisė Riedis; 2019.07.19, 14:36.

                                Comment


                                  Nematau visiškai problemos, kad 3 metrų atkarpoje saugumo salelėje dviračių takas bus viename lygyje su pėsčiųjų.

                                  Dviračių tako plotis turėtų būti 3,5 metro. Tiek pat, kiek tarkim Vileišio g. take. Tai turėtų būti magistralinių takų standartas.

                                  Comment



                                    V. Andrejevas sakė, kad neaiškumai, kas kokį turtą valdo, kilo 2017 metų balandį Kelių direkcijai perėmus valstybinės reikšmės kelių valdymą. „Pagal Vyriausybės nutarimą, savivaldybės turėjo registruotis ir prižiūrėti šaligatvius, pėsčiųjų ir dviračių takus šalia valstybinės reikšmės kelių gyvenvietėse. Kas atsitiko faktiškai – dalis (dviračių takų – BNS) yra pas mus registruota, dalis savivaldybėse, o dalis dėl tam tikrų registracijos klaidų netgi yra registruota privačiuose sklypuose“ – BNS sakė V. Andrejevas.
                                    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...viraciu-takus/

                                    Kas čia per nesąmonė? Lietuvoj dviračių takai priklauso random įmonėm/savivaldybėm o ne vienam organui?

                                    Comment


                                      Parašė MartynasT Rodyti pranešimą

                                      Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...viraciu-takus/

                                      Kas čia per nesąmonė? Lietuvoj dviračių takai priklauso random įmonėm/savivaldybėm o ne vienam organui?
                                      O kaip čia tokia info yra naujiena? Tai keliai irgi gi priklauso savivaldybėms. Dėl to Vilnius nerekonstruoja Kauno gatvių, o Kaunas netiesia dviračių takų Palangoje. Lygiai kaip ir juos prižiūri tų miestų savivaldybės ir jų įmonės.

                                      Comment


                                        Nes aš nesidomiu tokiais dalykais ir nesuprantu puse techninių dalykų aptariamų šitoj temoj. ¯\_(ツ)_/¯ Tiesiog džiugu ir įdomu pasiskaityt ką žmonės rašo ir kaip liepia taisyt nesąmones rangovams tiesiamuose dviračių takuose.

                                        Anyways, neturėjau omeny, kad Kaunas rekonstruotų Vilniaus gatves ar panašiai. Man tiesiog keista, kad Vilniaus mieste dviračių takai priklauso kažkam ne vienam, todėl dabar tenka inventorizuot/ieškot/žiūrėt ir pnš. Netikiu, kad kokioj Kopenhagoj ar Amsterdame taip yra. Todėl ir turim tokius dviračių takus.

                                        Comment


                                          Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                                          Anyways, neturėjau omeny, kad Kaunas rekonstruotų Vilniaus gatves ar panašiai. Man tiesiog keista, kad Vilniaus mieste dviračių takai priklauso kažkam ne vienam, todėl dabar tenka inventorizuot/ieškot/žiūrėt ir pnš. Netikiu, kad kokioj Kopenhagoj ar Amsterdame taip yra. Todėl ir turim tokius dviračių takus.
                                          Nežinau kur paminėtame straipsnyje sugebėjote perskaityti, kad kažkuriam mieste dviračių takai priklauso ne savivaldybei? Miestuose viskas aišku, gatvės ir visi šaligatviai, bei takai priklauso atitinkamoms savivaldybėms. Čia kalba eina apie takus prie valstybinės reikšmės kelių, nes tokie keliai, net ir einantys per gyvenvietes, yra LAKD žinioje, tačiau yra situacijų, kai šalia to kelio esantį kokį taką yra nutiesusi savivaldybė ar jis "paveldėtas" iš anksčiau. Apie tokius takus ir kalbama, kad būtų aiškiai inventorizuota jų priklausomybė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X