Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Sako, kad čia bus bendras takas.

    Bet nereikėjo apskritai ten asfalto gatvelės daryt, ten tėra privažiavimas prie namų, o ne gatvė. Reikėjo daryt bendro judėjimo erdvę, galbūt su atskirtais šaligatviais. Kažką pan. kaip Vileišio g. bus.
    Šaligatvis yra kairėje pusėje 1,875 m pločio (ties stulpais - 1,50 m pločio).

    Aš irgi manau, kad tokiame akligatvyje tikrai nereikėjo bendro tako - atskiras šaligatvis kairėje, o gatvele - dviračių eismas su automobiliais. Bet ne mes juk ekspertai....

    Parašė Cer Rodyti pranešimą
    Šiandien anksti ryte prie neries krantinių dalyje atkarpos ant juodo asfalto sluoksnio deda bitumą surišimui. Gal ryt ryte jau raudonu asfaltu duos pralėkt?
    Tikrai taip
    Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.06.19, 13:37.

    Comment


      Gal jau yra kur nors paskelbtas T. Narbuto g. dviračių tako projektas?
      Kažkaip labai jau lėtai ten viskas vyksta, nors tas takas yra pagrindinė arterija daugeliui vakarinių rajonų gyventojų patekti į centrą.

      Comment


        Prasidejo Didlaukio g. Saligatvio rekonstrukcija ir dvirtakio tiesimas

        Comment


          Parašė fireboy Rodyti pranešimą
          Gal jau yra kur nors paskelbtas T. Narbuto g. dviračių tako projektas?
          Kažkaip labai jau lėtai ten viskas vyksta, nors tas takas yra pagrindinė arterija daugeliui vakarinių rajonų gyventojų patekti į centrą.
          Projektas seniusiai paskelbtas: https://citify.eu/t-narbuto-g-dviraciu-takas/
          Spėju kad pradės pabaigę atkarpą nuo Pilaitės iki Spaudos rūmų, ty. anksčiausiai rudenį.

          Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
          Tikrai taip
          Iš nuotraukos nepanašu kad kažkam rūpi tas draudimas nesinaudoti taku iki 06-21
          Paskutinis taisė Picusiaubas; 2019.06.19, 19:04.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Kaip jau minėjau, nuotraukos priekyje matomoje vietoje vairuotojai turi praleisti dviratininkus, tačiau dviratininkai važiuodami toliau už 5 metrų jau nebeturi pirmumo ir turi praleisti automobilius. Čia visiška nesąmonė.
            O kodėl taip sugalvojai? Pirmumas visur dviračių, keli lapai diskusijų, jeigu norisi įsigilint:

            Parašė dondc Rodyti pranešimą

            Šiaip bandžiau pramušti dviratininkams pirmumą Laisvės pr. nusukant į L. Asanavičiūtės g. Pavyko, bet paskui pastebėjau, jog išsukant iš L. Asanavičiūtės g. į Laisvės pr. ten taip pat yra posūkio ženklas 402., todėl parašiau privačiai projektų vadovui su užklausa ar nereiktų taisyti patvirtintos ženklinimo schemos, kurios dar nespėjo atlikti.

            Berašant šį pranešimą gavau laišką su patvirtinta schema, kurioje jie patys, net man neprašant, numatė dviratininkų pirmumą ir iš L. Asanavičiūtės g.:
            Click image for larger version

Name:	image001.jpg
Views:	45
Size:	34,6 kB
ID:	1712546

            Deja kelio ženklų "duoti kelią" nenumatė, o trikampiai nusitrins arba bus užsnigti. Pirminiai siūlymai: https://tvarkaumiesta.lt/problem/79714

            P. S. Patiko projektų vadovo prierašas: "Atkreipiu dėmesį, kad Jūsų minima problema dėl greičio viršijimo ties nusukimu į L. Asanavičiūtės g. yra ne ženklinimo o vairuotojų nesilaikymo KET problema." Na nieko, turiu minčių, kaip patobulint, susirašysiu dar. Beje, diskusiją reiktų perkelt į KET temą, kita vertus, čia didesnis pastebimumas.

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              O kodėl taip sugalvojai? Pirmumas visur dviračių, keli lapai diskusijų, jeigu norisi įsigilint:
              Man tai įdomiau, kodėl pats sugalvojai paryškintą teiginį Nėra į ką gilintis tose citatose, nes (dėstau papunkčiui):
              1) Įspėjamieji ženklai nesukuria pareigos kažką praleisti;
              2) Savaime dviratininkai, važiuojantys dviračių taku, neturi jokio pirmumo prieš kertamu keliu važiuojančias kitas transporto priemones;
              3) Ženklas "Duoti kelią" įrengtas už dviračių tako, o pagal kelių horizontaliojo ženklinimo taisykles 1.12 linija naudojama su ženklu Nr.203.

              Dar dėl linijos 1.12 galima ir diskutuoti, jeigu ji pažymėta prieš dviračių taką ir yra matoma, bet kai nesimatys, tai kaip tada? Kol nesninga yra pirmumas, kai pasninga nebėra? Taip neturi būti. Griežtai.

              Ten tereikia 203 įrengti prieš dviračių taką, kaip rekomenduoja ir kelio ženklų įrengimo taisyklės. Tada nebus nei jokių diskusijų, nei abejonių ar dvejonių
              Paskutinis taisė sleader; 2019.06.19, 23:06.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Man tai įdomiau, kodėl pats sugalvojai paryškintą teiginį Nėra į ką gilintis tose citatose, nes (dėstau papunkčiui):
                1) Įspėjamieji ženklai nesukuria pareigos kažką praleisti;
                2) Savaime dviratininkai, važiuojantys dviračių taku, neturi jokio pirmumo prieš kertamu keliu važiuojančias kitas transporto priemones;
                3) Ženklas "Duoti kelią" įrengtas už dviračių tako, o pagal kelių horizontaliojo ženklinimo taisykles 1.12 linija naudojama su ženklu Nr.203.

                Dar dėl linijos 1.12 galima ir diskutuoti, jeigu ji pažymėta prieš dviračių taką ir yra matoma, bet kai nesimatys, tai kaip tada? Kol nesninga yra pirmumas, kai pasninga nebėra? Taip neturi būti. Griežtai.

                Ten tereikia 203 įrengti prieš dviračių taką, kaip rekomenduoja ir kelio ženklų įrengimo taisyklės. Tada nebus nei jokių diskusijų, nei abejonių ar dvejonių
                Pradžiai rašai, jog dviračiai neturi pirmumo, o po to jau parašai, kad turi, kol nėra sniego...

                Dėl punkto 1) – trikampiai ant kelio nėra įspėjimas, o prievolė duoti kelią. Ten už 5 metrų yra tie trikampiai prieš perėją prigretintą prie dviračių pervažos, t. y. jie skirti nurodyti praleisti dviračius pervažoje.

                Dėl 2) – visko nekopijuosiu iš KET temos, bet bent truputį:

                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                „Vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems bet kurią važiuojamosios dalies, į kurią jis suka , eismo juostą.” galima tą posūkį traktuoti, kaip važiuojamąją dalį į kurią suka automobilis. Natūralu, kad pradžiai važiuoji tiesia L. Asanavičiūtės gatve, tada suki į posūkį, kol įsuki galiausiai į kitą gatvę – Laisvės pr. Įsižiūrėkit į posūkio ženklą, kuris, taip pat neturi papildomos lentelės, tad posūkis yra teisiškai (ir faktiškai) nuo to ženklo, o dviračių pervaža jau už to ženklo, tad dviračių pirmumas bet kuriuo atveju. Tik pamatęs tą posūkio ženklą ir kreipiausi papildomai dėl schemos tobulinimo (nors jie tą jau ir be manęs numatė).

                Išsukimas iš L. Asanavičiūtės: https://www.google.lt/maps/@54.69386...7i13312!8i6656
                402 Važiuoti į dešinę Leidžiama važiuoti tik rodyklės kryptimi. Kelio ženklas galioja toje važiuojamųjų dalių sankirtoje, prieš kurią jis pastatytas. Kelio ženklo reikalavimai netaikomi maršrutiniam transportui
                Žodžiu, dviratininkų ir pėsčiųjų pirmumas net be jokių perėjų. Pramušim čia, galima bus mėgint su Vakariniais aplinkkeliais visokiais – ten irgi visur „dobilo” nusukimai plataus laipsnio. Pavojinga būtų važiuot dviračiu drąsiai, bet pakankamai kokybiškas, įvairiapusiškas bei pilnas žymėjimas turėtų prilėtinti automobilių srautą ir ilgainiui, tai taps norma.

                Dėl rašytų laiškų ilgio net negaliu čia kopijuoti susirašinėjimo, galit kokybiškai paskaityti čia, su nuotraukomis ir pavyzdžiais iš užsienio: https://drive.google.com/open?id=1uz...U6mK2_KP3fGv_F

                Mano pateikta galutinė schema, bei atsakymas: „Ačiū už pateiktus pasiūlymus. Informuoju, kad Jūsų siūlymai bus pakartotinai pateikti, pristatyti ir apsvarstyti Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento schemų derinimo darbo grupėje kitą savaitę. Dėl priimtų sprendinių informuosiu Jus asmeniškai.”
                Click image for larger version  Name:	Schema_Laisves_pr..jpg Views:	1 Size:	171,3 kB ID:	1712835
                ​​​​
                Dėl 3) – tas ženklas įrengtas automobiliams prieš pat įsiliejant į Laisvės pr., kad praleistų ten mašinas. KET teigia, jei nėra kelio ženklų, tai reikia vadovautis kelio ženklinimu (dažais, tais trikampiukais). Kai bus sniegas ir trikampių nesimatys, dėl mano antrame punkte išdėstytų aplinkybių vistiek išlieka dviračių pirmumas, nes jie važiuoja pagrindiniu keliu, kurio dalį, t. y. dviračių taką kerta jau atvažiuojantys automobiliai iš L. Asanavičiųtės g., o ne dviračiai kertą L. Asanavičiūtės g. Kelias, pagal apibrėžimą KET, yra ne gatvė, o visas plotis nuo kraštinių vejos bortų ties kraštinėmis šaligatvio plytelėmis, kur šiuo atveju, įeina ir dviračių takas.

                ---

                Realybė ta, kad nieks nemoka taisyklių, tamsta taip pat, o ir aš kelis kartus užvedžiau diskusiją kol pats išsiaiškinau, kieno pirmumas toje vietoje. Savivaldybė nežymėtų jokių trikampių "duoti kelią", jei dviratininkams jis nepriklausytų, čia gi vis dar Lietuva su savo tradicijom. Atsižvelgta į mažąją dalį siūlymų ir padaryta ne taip, kaip buvo reikalauta, su tuo negalima nesutikti.

                Papildant, mūsų mentai yra visiški aps*šikę melagiai ir nepajudins piršto vardan "visi eismo dalyviai lygūs", susirašynėjau labai daug mail'ais, FB ir per "Tvarkau miestą", tad nenuostabu, kad visokie Antonai ir Co nesugeba elementarių dalykų įgyvendint, nes jiems neleidžia tiesiog.

                Comment


                  Aleliuja, aš taisyklių nemoku, o tamsta mokate. Medalis jums Šiaip jeigu prisiminsite, tai pacitavote mano pranešimą su nuotrauka, kurioje nesimato 1.12 ženklinimo, todėl tą pranešimą rašiau pagal tai kas matėsi toje nuotraukoje ir dariau prielaidą, kad ten nėra pirmumo, o joje ženklas 203 įrengtas ne kaip rekomenduoja taisyklės (prieš dviračių taką).
                  Toliau galime nediskutuoti, nes ką čia nevykėliai gali pasakyti profesoriui Tik patarimas pasigilinti ką reiškia "važiuojamoji dalis, į kurią jis suka", nes tai niekaip negali būti važiuojamoji dalis dar net pradėjus posūkio manevro.
                  Paskutinis taisė sleader; 2019.06.20, 00:12.

                  Comment


                    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

                    Projektas seniusiai paskelbtas: https://citify.eu/t-narbuto-g-dviraciu-takas/
                    Spėju kad pradės pabaigę atkarpą nuo Pilaitės iki Spaudos rūmų, ty. anksčiausiai rudenį.
                    Tai kad ten projektas įdėtas yra ne Narbuto g. tako, o Pilaitės pr. tako nuo Sietyno g. iki Laisvės pr. O kur toliau įdėtos Narbuto gatvės tako schemos tai ten kažkieno papaišymai su Paintu, o ne projektas su matmenimis ir aukščiais. Aš norėčiau pamatyti tą, kuris viešuose pirkimuose dedamas.

                    Comment


                      Parašė fireboy Rodyti pranešimą

                      Tai kad ten projektas įdėtas yra ne Narbuto g. tako, o Pilaitės pr. tako nuo Sietyno g. iki Laisvės pr. O kur toliau įdėtos Narbuto gatvės tako schemos tai ten kažkieno papaišymai su Paintu, o ne projektas su matmenimis ir aukščiais. Aš norėčiau pamatyti tą, kuris viešuose pirkimuose dedamas.
                      Dalis projekto yra, nes buvo viešieji pirkimai. Kitos dalies yra tai, kam išduoti leidimai. Tikslių brėžinių viešumoje dar nebuvo, nes nebuvo pirkimų.

                      Comment


                        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                        Prasidejo Didlaukio g. Saligatvio rekonstrukcija ir dvirtakio tiesimas
                        Kurioje vietoje dviračių takas?
                        Į Didlaukio kalną ? (kažkada buvo įkalnės ženklas - 7% ar 12%)

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą

                          Kurioje vietoje dviračių takas?
                          Į Didlaukio kalną ? (kažkada buvo įkalnės ženklas - 7% ar 12%)
                          Taip. Veikme sumoka uz ji

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą

                            Kurioje vietoje dviračių takas?
                            Į Didlaukio kalną ? (kažkada buvo įkalnės ženklas - 7% ar 12%)
                            https://citify.eu/didlaukio-g-dviraciu-takas/

                            Citify-Didlaukio-g.-dviraciu-takas.jpg (2048×918)



                            Comment


                              Tuo pačiu: "Informuoju kad pritarėme jūsų siūlymui pertvarkyti tako sujungimą ties kalvariju g."

                              Click image for larger version

Name:	DP.DEO 1.jpg
Views:	10
Size:	270,1 kB
ID:	1730269

                              Comment


                                Žymiai geriau. Tik toje siauroje pievos juostoje reikės želdynų, krūmų pageidautina.

                                Comment


                                  Smolensko g. Dviraciu tako kuriozas. Kaip jie tikisi pratesti dviracio taka? Cia kazkos smirdancio autoserviso parkavimo zona. Ar jie negalejo tiesiog palikti paprasta saligatvi ir leisti dviratininkam vaziuoti gatve? Pati gatve nera intensyvi, ir dviratininkai gali saugiai ja naudotis, kaip ir daznai dabar taip daro.

                                  Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	6
Size:	473,4 kB
ID:	1730546Click image for larger version

Name:	Untitled1.png
Views:	6
Size:	342,9 kB
ID:	1730547

                                  Cia gal koks pakilimo takas, kad dviraciai galetu saugiai pakilti i ora, ir skristi virs prigrustu automobiliu?




                                  Comment


                                    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                    Smolensko g. Dviraciu tako kuriozas. Kaip jie tikisi pratesti dviracio taka? Cia kazkos smirdancio autoserviso parkavimo zona. Ar jie negalejo tiesiog palikti paprasta saligatvi ir leisti dviratininkam vaziuoti gatve? Pati gatve nera intensyvi, ir dviratininkai gali saugiai ja naudotis, kaip ir daznai dabar taip daro.
                                    Arba galėjo įrengti nuvažą ant važiuojamosios dalies ir pažymėti dviračių eismo juostą. Gatvės plotis daugiau nei pakankamas. Išvis dviračių takų tiesimas neintensyvaus eismo gatvėse, kai tas takas kerta n visokių įvažų ir kitokių kliūčių, yra pati didžiausia durnystė. Tada žymiai patogiau važiuoti tiesiog važiuojamąja dalimi, ką dauguma ir daro. Be to tai netgi ir saugiau, nes iš kiemų/teritorijų išvažiuojantis vairuotojas bus atidesnis prieš įvažiuodamas į gatvę ir jos pakraščiu judantį dviratininką pastebės žymiai paprasčiau, nei važiuojantį kažkur atitrauktu ir per šaligatvį nutiestu taku, kurį dar užstoją visokios kliūtys (kaip šiame pvz. automobiliai).

                                    Comment


                                      Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                      Smolensko g. Dviraciu tako kuriozas. Kaip jie tikisi pratesti dviracio taka? Cia kazkos smirdancio autoserviso parkavimo zona. Ar jie negalejo tiesiog palikti paprasta saligatvi ir leisti dviratininkam vaziuoti gatve? Pati gatve nera intensyvi, ir dviratininkai gali saugiai ja naudotis, kaip ir daznai dabar taip daro.

                                      Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	6
Size:	473,4 kB
ID:	1730546Click image for larger version

Name:	Untitled1.png
Views:	6
Size:	342,9 kB
ID:	1730547

                                      Cia gal koks pakilimo takas, kad dviraciai galetu saugiai pakilti i ora, ir skristi virs prigrustu automobiliu?



                                      O is kur sitos foto? Jos tavo paties darytos?

                                      Comment


                                        Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                                        O is kur sitos foto? Jos tavo paties darytos?
                                        Taip, mano darytos.

                                        Comment


                                          Žirmūnų urbanizmas – Žirmūnų g.

                                          Click image for larger version

Name:	20190623_171402.jpg
Views:	10
Size:	251,2 kB
ID:	1730697

                                          Simpatiški bortai dviračių take:

                                          Click image for larger version

Name:	20190623_171802.jpg
Views:	11
Size:	260,9 kB
ID:	1730698

                                          Truputi juokas, bet tipo sukti į kairę / dešinę negalima – tik tiesiai ir už pievutės į upę pasimaudyt :

                                          Click image for larger version

Name:	20190623_171852.jpg
Views:	12
Size:	232,6 kB
ID:	1730699

                                          Dar link upės:

                                          Click image for larger version

Name:	20190623_172106.jpg
Views:	11
Size:	287,6 kB
ID:	1730700

                                          Apsisukam, tilto prieigos. Laiptai veda į pievą, įdomu ar numatytas šaligatvis:

                                          Click image for larger version

Name:	20190623_172142.jpg
Views:	9
Size:	264,9 kB
ID:	1730701

                                          Click image for larger version

Name:	20190623_172224.jpg
Views:	32
Size:	233,1 kB
ID:	1730702

                                          Click image for larger version

Name:	20190623_172259.jpg
Views:	34
Size:	261,0 kB
ID:	1730703

                                          Šaligatvio plotis minimumą, panašu, atitinka. Tiesiog didesnės plytelės:

                                          Click image for larger version

Name:	20190623_172442.jpg
Views:	30
Size:	234,2 kB
ID:	1730704

                                          Click image for larger version

Name:	20190623_172551.jpg
Views:	33
Size:	285,9 kB
ID:	1730705

                                          Dar vaizdelis link upės:

                                          Click image for larger version

Name:	20190623_172745.jpg
Views:	33
Size:	205,6 kB
ID:	1730706

                                          Click image for larger version

Name:	20190623_172849.jpg
Views:	33
Size:	261,0 kB
ID:	1730707

                                          Click image for larger version

Name:	20190623_172933.jpg
Views:	9
Size:	287,2 kB
ID:	1730708

                                          Comment

                                          Working...
                                          X