Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kalvariju/Ozo/Upes












    Comment


      Viskas liuks, bet tiesti dviračių tako pro pat šunų vedžiojimo gardą nereikėjo.

      Comment


        Išties ties šunų aikštele dar ir smailas kampas kažkoks gaunasi. Va ką reiškia mažesnis visuomenės įsitraukimas – senesnis projektas ir visur numatyti skersiniai bortai. Parašiau Antonui, pažadėjo užklausti rangovų, kad pakoreguotų darbo projektą. Trasa itin ilga. Vejos bortai irgi senesnio (standartinio) tipo nei Upės g., bet manau naudot modernesnius pradėjo, nes lengviau vingius atlikt statybų metu. Šiaip jokio skirtumo.

        Comment


          Pradėjo keisti dangą Gedimino pr.
          https://www.facebook.com/vilnius.lt/...57305840964396

          Comment


            Click image for larger version  Name:	IMG_20190409_183836.jpg Views:	1 Size:	534,9 kB ID:	1713679 Paupio pėsčiųjų/dviračių takas. Ties Drujos gatve. Kiek atsimenu iš projekto, pakrantė irgi turėjo būti tvarkoma, bet atrodo, kad medžių visai negenėjo, tik supylė žemių ir pasėjo žolę. Done, nors iš po žemių matosi dar senos šiukšlės.
            Paskutinis taisė adomazzz; 2019.04.09, 19:14.

            Comment


              O tai ar leist zalieji dendrologai juos valyt? Juk pristatys momentaliai, pvz tokia Jekaterina Lavrinec kuri kiauksi per visa feisbuka del kiekvieno stagaro.

              Comment


                Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                O tai ar leist zalieji dendrologai juos valyt? Juk pristatys momentaliai, pvz tokia Jekaterina Lavrinec kuri kiauksi per visa feisbuka del kiekvieno stagaro.
                Na, pagal projektą tai turėtų nemažai valyti.

                Comment


                  Kas atsitiko su oranžiniais dviračiais? Kodėl nesimato jokios plėtros, jokių naujovių? Ir bendrai žiūrint į naujus paspirtukus, dviračių nuomos sistema stipriai atsilieka - būtinybė palikti tam skirtose taškuose, nelanksti mokėjimo sistema, žiemą iš viso neveikia. Gal kitos įmonės susidomėjusios šios paslaugos teikimu?

                  Comment


                    Kiek domėjausi, tai plėtra nevyksta, nes dabartinę sistemą praplėsti būtų labai brangu. Miestas ieško kitų tiekėjų, kurie irgi norėtų ateiti į Vilnių. Bet turbūt dar nėra tokios masės pas mus, kad be subsidijų ateitų.

                    Comment


                      CityBee lyg ir siulo dviračius irgi. Bet gal bijo konkurencijos. Bet būtų patogiau turėtų toje pačioje sistemoje ir dviračius, ir paspirtukus, ir automobilius.

                      Comment


                        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                        Kas atsitiko su oranžiniais dviračiais? Kodėl nesimato jokios plėtros, jokių naujovių? Ir bendrai žiūrint į naujus paspirtukus, dviračių nuomos sistema stipriai atsilieka - būtinybė palikti tam skirtose taškuose, nelanksti mokėjimo sistema, žiemą iš viso neveikia. Gal kitos įmonės susidomėjusios šios paslaugos teikimu?
                        Vilnius turi didziuli potenciala judeti dviraciais, bet nera infrastrukturos. Aciu Dievui ES projektai kazkiek sliauzia ir nors kazkas daroma. Tai manau viena is priezasciu kodel neateina joks normalus investuojas dviraciu nuomai. Nes su dviraciais visada is pradziu eina infrastruktura, o paskui ateina naudotojai, skirtingai nuo kitu transporto priemoniu. Antra priezastis ta kad toliau vyksta automobilizacija ir visokeriopa valdzios parama automobiliams - koriai, papildomos juostos, jokiu mokesciu, nepletojamas mokamas parkingas, jokiu parkavimo vietu ribojimu naujiems projektams.

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                          Vilnius turi didziuli potenciala judeti dviraciais, bet nera infrastrukturos.
                          Gal galima faktų/argumentų, tada gal suprasiu daugiau, nes dabar manau, kad iš/į centrą važiuoti dviračiu yra sunku, nes jis yra Neries slėnyje. Taip pat gamtinės sąlygos rudenį, žiemą pavasarį. Gal dar mano amžius/darbo pobūdis . Tad mano pasirinkimas yra VT.

                          Comment


                            Parašė Kitas Rodyti pranešimą

                            Gal galima faktų/argumentų, tada gal suprasiu daugiau, nes dabar manau, kad iš/į centrą važiuoti dviračiu yra sunku, nes jis yra Neries slėnyje. Taip pat gamtinės sąlygos rudenį, žiemą pavasarį. Gal dar mano amžius/darbo pobūdis . Tad mano pasirinkimas yra VT.
                            Man atrodo Vilniaus kalveles yra įveikiamos dviračiais visos. Sukelia kiek nepatogumų, tas tiesa, bet žmonėms kuriems fiziškai yra sunku įveikti kalvą yra el. dviračiai (galėtų atsirasti ir nuoma tokių). Dėl oro, tai nėra blogo oro dviračiams yra bloga apranga. Žiemą jei sniegą gerai valys nuo takų irgi problemų nėra.

                            Iš esmės sutinkų, kad VIlnius galėtų tapti labai patogiu miestu dviratininkams. Infrastruktūrą reikalinga, o ji lyg ir matomai gerėja.
                            Paskutinis taisė Resutas; 2019.04.10, 14:28.

                            Comment


                              Parašė Kitas Rodyti pranešimą

                              Gal galima faktų/argumentų, tada gal suprasiu daugiau, nes dabar manau, kad iš/į centrą važiuoti dviračiu yra sunku, nes jis yra Neries slėnyje. Taip pat gamtinės sąlygos rudenį, žiemą pavasarį. Gal dar mano amžius/darbo pobūdis . Tad mano pasirinkimas yra VT.
                              Del oro salygu tai cia pas Suomius paklauskit. Pvz kaip jie Oulu mieste vazineja istisus metus ir ziema.



                              1000 out of 1200 kids in this school in #Oulu, #Finland, arrive by #bicycle, even in winter. 100-150 walk, rest by ski, kicksleds and car. This day it was -17°C.
                              Lietuviams tokia temperatura mirtina, jie net su auto jau nebevaziuoja kai -17.

                              Kalnuotu miestu pavydziu (kur kas labiau kalnuotu nei Vilnius), kurie stipriai naudoja dviracius irgi pilna, tik neturiu laiko dabar ieskoti saltiniu.

                              Comment


                                Tai čia pirma darant išvadą, kad visi gyvena pakraščiuose ir visi dirba centre. Juk taip nėra. Tai jau vien ant to galima pastatyti nemažą dalį potencialių etatinių dviratininkų.

                                Comment


                                  Parašė Kitas Rodyti pranešimą

                                  Gal galima faktų/argumentų, tada gal suprasiu daugiau, nes dabar manau, kad iš/į centrą važiuoti dviračiu yra sunku, nes jis yra Neries slėnyje. Taip pat gamtinės sąlygos rudenį, žiemą pavasarį. Gal dar mano amžius/darbo pobūdis . Tad mano pasirinkimas yra VT.
                                  Prieš kelis metus pradėjęs važinėti į darbą galvojau tą patį - Narbuto kalnas bus iššūkis. Tačiau daugiau pradėjus važinėti tas kalnas pasidarė visai nebaisus. O ir sezoną kiekvienais metais vis anksčiau (realiai nevažinėju gruodį-vasarį). Tad manau čia tik įpratimo reikalas.
                                  Aišku, mano atstumas nedidelis (apie 3,9 km nuo Lazdynų iki Panoramos), tai užtrunku 11 minučių į priekį ir 15 minučių atgal. Pvz. įrengus Narbuto g. viaduką kelionė sutrumpėjo apie 1 min

                                  Comment


                                    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                                    Prieš kelis metus pradėjęs važinėti į darbą galvojau tą patį - Narbuto kalnas bus iššūkis. Tačiau daugiau pradėjus važinėti tas kalnas pasidarė visai nebaisus. O ir sezoną kiekvienais metais vis anksčiau (realiai nevažinėju gruodį-vasarį). Tad manau čia tik įpratimo reikalas.
                                    Aišku, mano atstumas nedidelis (apie 3,9 km nuo Lazdynų iki Panoramos), tai užtrunku 11 minučių į priekį ir 15 minučių atgal. Pvz. įrengus Narbuto g. viaduką kelionė sutrumpėjo apie 1 min
                                    Tau turėtų būti naudingas Litexpo tiltas, tada galėsi didžiąją kelio dalį varyt per parką.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Tau turėtų būti naudingas Litexpo tiltas, tada galėsi didžiąją kelio dalį varyt per parką.
                                      Na galbūt paįvairinimui taip. Dabar per Vingio parką (pro estradą), Lazdynų tiltą - 8,9 km ir 40 min. Dažniau paįvairinimui važiuoju per buv. vyriausybės svečių namus. Ten 6,9 km (suku ratą pro "Tujų taką", kad pasimėgauti nauju asfaltu) ir užtrunku apie 30 min. Šį maršrutą mėgstu, kai važiuoju į Gedimino pr.

                                      Comment




                                        Pagrindinė Vilniaus dviratistų rinka yra, grubiai jamant, Neries slėnis ir kai kurios aplinkinės vietos, kur nereikia kopti į didelį kalną. Tai visos Šnipiškės, iš dalies Naujamiestis, Žirmūnai ir kitos vietos. Plius aišku trafficas tarp Fabų/Šeškinės ir Pašilaičių/Koralų/Viršulų etc. Žodžiu yra vietos dviračiams.

                                        Vilniaus modal share dviračių dalis galėtų siekti matyt kokius 5-10% viso commuter traffico. Problema, be infrastruktūros (kuri greit gerėja) yra žmonių požiūris ir mentalitetas. Įpročius keisti sunku ir "neįmanoma". Daugelis žmonių negali pateikti racionalių argumentų, kodėl jie važiuoja mašina, o ne dviračiu. Tie argumentai dažniausiai būna "ai nu kaip čia dabar" lygio.
                                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                        Comment


                                          Biški jums pozityvo. Skelbiamas pirkimo projektas dviračių takui nuo Sietyno iki Laisvės pr.: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-664521

                                          Turėtų greitai pasirodyt ir likusi Narbuto g. dalis.



                                          Paskutinis taisė Creatium; 2019.04.10, 18:19.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X