Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Kas atsitiko su oranžiniais dviračiais? Kodėl nesimato jokios plėtros, jokių naujovių? Ir bendrai žiūrint į naujus paspirtukus, dviračių nuomos sistema stipriai atsilieka - būtinybė palikti tam skirtose taškuose, nelanksti mokėjimo sistema, žiemą iš viso neveikia. Gal kitos įmonės susidomėjusios šios paslaugos teikimu?
    Vilnius turi didziuli potenciala judeti dviraciais, bet nera infrastrukturos. Aciu Dievui ES projektai kazkiek sliauzia ir nors kazkas daroma. Tai manau viena is priezasciu kodel neateina joks normalus investuojas dviraciu nuomai. Nes su dviraciais visada is pradziu eina infrastruktura, o paskui ateina naudotojai, skirtingai nuo kitu transporto priemoniu. Antra priezastis ta kad toliau vyksta automobilizacija ir visokeriopa valdzios parama automobiliams - koriai, papildomos juostos, jokiu mokesciu, nepletojamas mokamas parkingas, jokiu parkavimo vietu ribojimu naujiems projektams.

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

      Vilnius turi didziuli potenciala judeti dviraciais, bet nera infrastrukturos.
      Gal galima faktų/argumentų, tada gal suprasiu daugiau, nes dabar manau, kad iš/į centrą važiuoti dviračiu yra sunku, nes jis yra Neries slėnyje. Taip pat gamtinės sąlygos rudenį, žiemą pavasarį. Gal dar mano amžius/darbo pobūdis . Tad mano pasirinkimas yra VT.

      Comment


        Parašė Kitas Rodyti pranešimą

        Gal galima faktų/argumentų, tada gal suprasiu daugiau, nes dabar manau, kad iš/į centrą važiuoti dviračiu yra sunku, nes jis yra Neries slėnyje. Taip pat gamtinės sąlygos rudenį, žiemą pavasarį. Gal dar mano amžius/darbo pobūdis . Tad mano pasirinkimas yra VT.
        Man atrodo Vilniaus kalveles yra įveikiamos dviračiais visos. Sukelia kiek nepatogumų, tas tiesa, bet žmonėms kuriems fiziškai yra sunku įveikti kalvą yra el. dviračiai (galėtų atsirasti ir nuoma tokių). Dėl oro, tai nėra blogo oro dviračiams yra bloga apranga. Žiemą jei sniegą gerai valys nuo takų irgi problemų nėra.

        Iš esmės sutinkų, kad VIlnius galėtų tapti labai patogiu miestu dviratininkams. Infrastruktūrą reikalinga, o ji lyg ir matomai gerėja.
        Paskutinis taisė Resutas; 2019.04.10, 14:28.

        Comment


          Parašė Kitas Rodyti pranešimą

          Gal galima faktų/argumentų, tada gal suprasiu daugiau, nes dabar manau, kad iš/į centrą važiuoti dviračiu yra sunku, nes jis yra Neries slėnyje. Taip pat gamtinės sąlygos rudenį, žiemą pavasarį. Gal dar mano amžius/darbo pobūdis . Tad mano pasirinkimas yra VT.
          Del oro salygu tai cia pas Suomius paklauskit. Pvz kaip jie Oulu mieste vazineja istisus metus ir ziema.



          1000 out of 1200 kids in this school in #Oulu, #Finland, arrive by #bicycle, even in winter. 100-150 walk, rest by ski, kicksleds and car. This day it was -17°C.
          Lietuviams tokia temperatura mirtina, jie net su auto jau nebevaziuoja kai -17.

          Kalnuotu miestu pavydziu (kur kas labiau kalnuotu nei Vilnius), kurie stipriai naudoja dviracius irgi pilna, tik neturiu laiko dabar ieskoti saltiniu.

          Comment


            Tai čia pirma darant išvadą, kad visi gyvena pakraščiuose ir visi dirba centre. Juk taip nėra. Tai jau vien ant to galima pastatyti nemažą dalį potencialių etatinių dviratininkų.

            Comment


              Parašė Kitas Rodyti pranešimą

              Gal galima faktų/argumentų, tada gal suprasiu daugiau, nes dabar manau, kad iš/į centrą važiuoti dviračiu yra sunku, nes jis yra Neries slėnyje. Taip pat gamtinės sąlygos rudenį, žiemą pavasarį. Gal dar mano amžius/darbo pobūdis . Tad mano pasirinkimas yra VT.
              Prieš kelis metus pradėjęs važinėti į darbą galvojau tą patį - Narbuto kalnas bus iššūkis. Tačiau daugiau pradėjus važinėti tas kalnas pasidarė visai nebaisus. O ir sezoną kiekvienais metais vis anksčiau (realiai nevažinėju gruodį-vasarį). Tad manau čia tik įpratimo reikalas.
              Aišku, mano atstumas nedidelis (apie 3,9 km nuo Lazdynų iki Panoramos), tai užtrunku 11 minučių į priekį ir 15 minučių atgal. Pvz. įrengus Narbuto g. viaduką kelionė sutrumpėjo apie 1 min

              Comment


                Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                Prieš kelis metus pradėjęs važinėti į darbą galvojau tą patį - Narbuto kalnas bus iššūkis. Tačiau daugiau pradėjus važinėti tas kalnas pasidarė visai nebaisus. O ir sezoną kiekvienais metais vis anksčiau (realiai nevažinėju gruodį-vasarį). Tad manau čia tik įpratimo reikalas.
                Aišku, mano atstumas nedidelis (apie 3,9 km nuo Lazdynų iki Panoramos), tai užtrunku 11 minučių į priekį ir 15 minučių atgal. Pvz. įrengus Narbuto g. viaduką kelionė sutrumpėjo apie 1 min
                Tau turėtų būti naudingas Litexpo tiltas, tada galėsi didžiąją kelio dalį varyt per parką.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Tau turėtų būti naudingas Litexpo tiltas, tada galėsi didžiąją kelio dalį varyt per parką.
                  Na galbūt paįvairinimui taip. Dabar per Vingio parką (pro estradą), Lazdynų tiltą - 8,9 km ir 40 min. Dažniau paįvairinimui važiuoju per buv. vyriausybės svečių namus. Ten 6,9 km (suku ratą pro "Tujų taką", kad pasimėgauti nauju asfaltu) ir užtrunku apie 30 min. Šį maršrutą mėgstu, kai važiuoju į Gedimino pr.

                  Comment




                    Pagrindinė Vilniaus dviratistų rinka yra, grubiai jamant, Neries slėnis ir kai kurios aplinkinės vietos, kur nereikia kopti į didelį kalną. Tai visos Šnipiškės, iš dalies Naujamiestis, Žirmūnai ir kitos vietos. Plius aišku trafficas tarp Fabų/Šeškinės ir Pašilaičių/Koralų/Viršulų etc. Žodžiu yra vietos dviračiams.

                    Vilniaus modal share dviračių dalis galėtų siekti matyt kokius 5-10% viso commuter traffico. Problema, be infrastruktūros (kuri greit gerėja) yra žmonių požiūris ir mentalitetas. Įpročius keisti sunku ir "neįmanoma". Daugelis žmonių negali pateikti racionalių argumentų, kodėl jie važiuoja mašina, o ne dviračiu. Tie argumentai dažniausiai būna "ai nu kaip čia dabar" lygio.
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Biški jums pozityvo. Skelbiamas pirkimo projektas dviračių takui nuo Sietyno iki Laisvės pr.: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-664521

                      Turėtų greitai pasirodyt ir likusi Narbuto g. dalis.



                      Paskutinis taisė Creatium; 2019.04.10, 18:19.

                      Comment


                        O kodėl ten per vidurį toks vingis į dešinę? Nei totelės nėra nei ko...
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                          O kodėl ten per vidurį toks vingis į dešinę? Nei totelės nėra nei ko...
                          Man irgi kilo tas klausimas. Gal čia toks greičio gesinimo metodas, o gal ten koks inžinerinis statinys trukdo?
                          Šiaip man daug klausimų kelia sprendiniai prie Laisvės pr. VT stotelės. Akivaizdu, kad nuo perono link šviesoforo neužtikrinamas pėsčiųjų nukreipimas nuo dviračių tako ir visi eis tiesiog per jį.
                          Paskutinis taisė Ginthus; 2019.04.11, 07:45.

                          Comment


                            Parašė abruo Rodyti pranešimą
                            O kodėl ten per vidurį toks vingis į dešinę? Nei totelės nėra nei ko...
                            Spėju dėl šio stendo: https://www.google.lt/maps/@54.69936...7i13312!8i6656

                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Man irgi kilo tas klausimas. Gal čia toks greičio gesinimo metodas, o gal ten koks inžinerinis statinys trukdo?
                            Šiaip man daug klausimų kelia sprendiniai prie Laisvės pr. VT stotelės. Akivaizdu, kad nuo perono link šviesoforo neužtikrinamas pėsčiųjų nukreipimas nuo dviračių tako ir visi eis tiesiog per jį.
                            Ir taip ir ne. Pėstieji bet kokiu atveju turėtų kirsti dviračių taką, nes perėja palei Laisvės pr. yra arčiau Laisvės pr.

                            ---

                            P.S. Mano jau nusiųstos pastabos:
                            1. skersiniai bortai takuose;
                            2. stotelių pavilionus patraukti į stotelių centrą, kad nebūtų pavojingų situacijų, kai iškarto iš už paviliono išlenda žmogus;
                            Paskutinis taisė Creatium; 2019.04.11, 08:38.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Ir taip ir ne. Pėstieji bet kokiu atveju turėtų kirsti dviračių taką, nes perėja palei Laisvės pr. yra arčiau Laisvės pr.
                              "Kirsti" ir "eiti dviračių taku" yra didžiulis skirtumas.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                "Kirsti" ir "eiti dviračių taku" yra didžiulis skirtumas.
                                Nu bet kokie pasiūlymai? Neuždrausi žmogui eiti. Visos stotelės aiškiai projektuojamos kaip kišenės, t.y. norėdamas iš jos išeiti turėsi kirsti dviračių taką. Normali praktika. Galima būtų galvot, kad gal užsukti tą atitvarą link pėsčiųjų tako, taip sudarant visiškai "akliną sieną" pėsčiajam. Bet ir tai: norės ir eis.

                                Comment


                                  Gal tiesiog tas galimas pėsčiųjų migravimo vietas aiškiai paženklinti?

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Nu bet kokie pasiūlymai? Neuždrausi žmogui eiti. Visos stotelės aiškiai projektuojamos kaip kišenės, t.y. norėdamas iš jos išeiti turėsi kirsti dviračių taką. Normali praktika. Galima būtų galvot, kad gal užsukti tą atitvarą link pėsčiųjų tako, taip sudarant visiškai "akliną sieną" pėsčiajam. Bet ir tai: norės ir eis.
                                    Galima atitvaru, galima ir želdiniais, svarbu, kad tai nebūtų vientisas tesinys nuo perono į techninį šaligatvį. Plius žiūrim elementariai - tiesiausią liniją nuo perono iki šviesoforo, dviračių takas kažkodėl kerta net 3 kartus. Aišku, kad pėstysis nevingiuos zigzagais kaip girtas. Prie sankryžos dvirtakį galima būtų lenkti arčiau palei gatvės bortą, ir dar liktų vietos išplatėjimui, kur sustoti prie šviesoforo, nes nu mes ir nenorime, kad tokioje vietoje jie lėktų nepristabdę.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Galima atitvaru, galima ir želdiniais, svarbu, kad tai nebūtų vientisas tesinys nuo perono į techninį šaligatvį. Plius žiūrim elementariai - tiesiausią liniją nuo perono iki šviesoforo, dviračių takas kažkodėl kerta net 3 kartus. Aišku, kad pėstysis nevingiuos zigzagais kaip girtas. Prie sankryžos dvirtakį galima būtų lenkti arčiau palei gatvės bortą, ir dar liktų vietos išplatėjimui, kur sustoti prie šviesoforo, nes nu mes ir nenorime, kad tokioje vietoje jie lėktų nepristabdę.
                                      Norėčiau pamatyt tavo pabraižymą, pasiūlymą suprantu tik iš dalies. Dviračių taką kirsti reikėtų tik du kartus, jeigu eini nuo stotelės (pažymėta raudonai). Einant tiesiai teks irgi du kartus kirsti dviračių taką, nes pėsčiųjų perėja yra dešiniau nuo tako (oranžinis žymėjimas):


                                      Click image for larger version  Name:	Annotation 2019-04-11 104426.jpg Views:	1 Size:	270,5 kB ID:	1714044

                                      Man tie pavingiavimai šiaip irgi nelabai patinka. Bet turbūt yra tam tikri ir reikalavimai vingiams ir pan. Ką tikrai žinau, tai kad turi kelią kirsti statmenai.

                                      ---

                                      Bet vėl gi. Aš 100% suprantu, kad visi stovės ant dviračių tako. Stovi ir ten, kur atrodo nelogiška: pvz. prie Justiniškių/Laisvės pr. sankryža arba ties Viršuliškių g. sankryža. Eina takas tiesiai, nu bet stovi ant jo ir viskas. Praeis laiko, kol visi apsipras.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        ---

                                        P.S. Mano jau nusiųstos pastabos:
                                        1. skersiniai bortai takuose;
                                        2. stotelių pavilionus patraukti į stotelių centrą, kad nebūtų pavojingų situacijų, kai iškarto iš už paviliono išlenda žmogus;
                                        Aš tokias pat nusiunčiau Antonui. Dar pridėjau trečią, kad paviljonus su tvorelėmis atitrauktų per 0,5 m nuo dviračių tako, nes projektas nedetalizuoja.
                                        Click image for larger version  Name:	42_lapas_Stotele_ir_bortai.jpg Views:	1 Size:	199,3 kB ID:	1714085

                                        Click image for larger version  Name:	43_lapas_Stotele.jpg Views:	1 Size:	145,0 kB ID:	1714086

                                        Šiaip žmonės eis, kaip Creatium pažymėjo oranžine spalva. Lauks šviesoforo signalo ten ant išplatėjusio tech. šaligatvio (pripeckiota oranžinis blynas) ir kirs skersai pervažos iki tos salelės šaligatvio. Reikėtų tiesiog nuo paviljono daryti normalų šaligatvį iki šviesoforo, dviračių tako nevingiuoti ir jį atitraukti su išoriniu šaligatviu pietų kryptimi.

                                        Comment


                                          Bet tada visi sankryžą kirs per dviračių tako pervažą. Kaip su tuo kovoti?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X