Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Sankryžoje jau geriau padarytų apsaugotus kairius posūkius, nei kad mišrainę su dvigubom juostom, kurios po to visvien susijungia į vieną. Tai tik skatina lakstymą ir pavojingus manevrus, apvažiuojant sukančius.
    Norėtusi ir stotelių be įvažų. Na bet turint omeny, kad čia nebus intensyvus viešasis, tai tiek to.
    Vėl dviračių takas su šaligatviu kertasi smailiu kampu. Nereikia jų apkeitinėti ties stotele. Laukimo peronas ir šaligatvis yra atskiri statiniai ir neturi būti plakami vienon krūvon. Jei yra poreikis, galima papildomai šaligatvį pakloti ir tarpe tarp stotelės ir perėjos vietoje vejos. O jei jau norima būtinai apkeisti vietomis, tai dviračių takas turėtų išsivingiuoti, kad suformuotų kuo statesnę sankirtą su šaligatviu, o ne šaligatvis staiga pasisukti. Bei šaligatvis visvien turėtų praeiti už laukimo paviljono nugarinės pusės.
    Bandysiu kažką suformuluoti su šitais punktais, jei rasiu laiko. Rašykit ir jūs.
    Jop, aš jau savo nusiunčiau. Ten daug kas blogai. Visiškai nekreipiamas dėmesys į Pėsčiųjų takų rekomendacijas, o pats A. Visockas iš savivaldybės pritaria tokiems PP. Tai savivaldybėje problemos nemažos.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Jop, aš jau savo nusiunčiau. Ten daug kas blogai. Visiškai nekreipiamas dėmesys į Pėsčiųjų takų rekomendacijas, o pats A. Visockas iš savivaldybės pritaria tokiems PP. Tai savivaldybėje problemos nemažos.
      Tikrai, kuo ilgiau žiūriu, tuo daugiau matau praignoravimų. Sankryžą išvis kažin ar įmanoma padaryti dar nesaugesne. Bandysiu rasti laiko ir rašyti, rašyti...

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Yra ir pliusų ir minusų abiejuose variantuose. Darant tik eismo juostas pagal auto kryptis, visvien į kitą gatvės pusę turėsi pervažiuoti artimiausioje pervažoje ir dar grįžti gabalą atgal. Suprantama, kad taip daryti niekas nenori, todėl kerta gatvę bet kur. Pas mus vairuotojai dar nepasiruošę tai priimti, kaip normalų reiškinį. Takas vienoje pusėje aišku irgi ne idealas. Taip tiesiog pigiau ir dar paliekama ateičiai kita pusė.
        Kad mūsuose įprasta gatvę kirst kur patogu ir vairuotojai įpratę, kad bet kada bet kur gali išeit žmogus į gatvę.

        Su taku vienoje pusėje baigiasi taip, kad nesinori pervažinėt į kitą pusę ir už kelių šimtų metrų grįžt atgal, tada tiesiog mini gatve. Arba šaligatviu be dvirtakio.

        Comment


          Nenufotkinau, bet mačiau kad nuo Edukologijos žiedo irgi yra tiesiama dviračių tako atkarpa link upės g. (raudonai)

          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	43
Size:	129,1 kB
ID:	1710052

          Comment


            Jop, čia Senvagės projektas.

            Comment


              Parašė Robyla Rodyti pranešimą
              Nenufotkinau, bet mačiau kad nuo Edukologijos žiedo irgi yra tiesiama dviračių tako atkarpa link upės g. (raudonai)

              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Click image for larger version

Name:	20190227_094301.jpg
Views:	45
Size:	269,0 kB
ID:	1703362

              Click image for larger version

Name:	20190227_094516.jpg
Views:	45
Size:	253,4 kB
ID:	1703363

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Jop, čia Senvagės projektas.
                Čia gal su Narbuto susijungs?

                Comment


                  Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                  Čia gal su Narbuto susijungs?
                  Nope

                  Nu ok, teoriškai taip. Žiedo ten ta dalis bus bendra, o šiaip takai bus sujungti.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Tikrai, kuo ilgiau žiūriu, tuo daugiau matau praignoravimų. Sankryžą išvis kažin ar įmanoma padaryti dar nesaugesne. Bandysiu rasti laiko ir rašyti, rašyti...
                    Išsiunčiau tokius siulymus. Kas dar nerašė, galit ir šituos suminėti:

                    Naudojuosi teise pateikti pasiūlymus apie numatomą Gilužio gatvės atkarpos nuo Pilaitės pr. iki ir ties žemės sklypu (kadastro Nr. 01010/0167:2136) Vilniuje, projektavimą.

                    Sankryžoje iš Pilaitės pr., Zujūnų g. ir Čekoniškių g. pusių projektuojama po dvi eismo juostas su neapsaugotais kairiais ir dešiniais posūkiais, kai ta pačia juosta leidžiamas ir posūkis ir važiavimas tiesiai. Tai neatitinka prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygų, kur reikalaujama suprojektuoti papildomus šviesoforus kairiesiems ir dešiniesiems posūkiams. Taip pat toks eismo krypčių išdėstymas nėra rekomenduojamas, bei skatina nesaugius manevrus tarp juostų, apvažiuojant sukančiuosius, o taip pat neleidžia kitiems eismo dalyviams tinkamai suprognozuoti tokių eismo dalyvių veiksmų. Siūlau išskirti bent po vieną atskirą juostą tik kairiems posūkiams.

                    Zujūnų gatvėje ir Čekoniškių gatvėje suprojektuotas pirmos eismo juostos užbaigimas kartu su išvažiavimu iš viešojo transporto stotelės. Toks sprendimas sukurs papildomas konfliktines situacijas, nes sunku greitai nustatyti pirmumo teises. Siūlau suprojektuoti eismo juostos pabaigą ir išvažiavimą skirtingose vietose.

                    Prie perėjų nėra taktilinių dangų silpnaregiams. Tai neatitinka prisijungimno prie susisiekimo komunikacijų sąlygų, kur reikalaujama numatyti silpnaregių pėsčiųjų garsinius signalus. Siūlau suprojektuoti taktilines dangas silpnaregiams visuose susikirtimuose, įskaitant su dviračių taku.

                    Gilužio gatvėje ties piketu 1+00 suprojektuotas pėsčiųjų tako ir dviračių tako susikirtimas smailiu kampu. Toks susikirtimas nėra saugus nei pėstiesiems, nei dviratininkams, nei silpnaregiams. Siūlau suprojektuoti susikirtimą statesniu kampu, iškreivinant ir dviračių taką. Iškreivinimą galima suderinti su D kategorijos Padekaniškių gatvės kirtimu, dviračių taką pagal rekomendacijas pritraukiant prie važiuojamosios dalies arba atitolinant nuo jos.

                    Pėsčiųjų ir dviračių takams kertant D kategorijos Padekaniškių gatvę ir toliau esantį įvažiavimą į gyvenamųjų namų kvartalą, suprojektuota asfalto danga gatvės lygyje su bortais. Siūlau suprojektuoti atitinkančius rekomendacijas pakeltus susikirtimus be bordiūrų.

                    Vietose, kur leidžia sklypų ribos, siūlau pagal rekomendacijas fiziškai atskirti pėsčiųjų taką nuo dviračių tako želdinių juostomis, kad sumažinti konfliktinių situacijų tikimybę tarp pėsčiųjų ir dviratininkų.

                    Comment


                      Pagal dviračių takų Vilniuje bendrą planą dviračių takas turėtų eiti ir per Parko g. Naujoje Vilnioje. Šiais metais planuojamas ten pilnas šaligatvio keitimas ir kelio dangos atnaujinimas, tai logiška būtų, kad ir dviračių takas prie to pačio būtų nutiestas.

                      Spėkit, ar jis bus daromas? Nope.

                      Savivaldybės atsakymas: "Informuojame, kad Vilniaus miesto gatvių priežiūra priklauso nuo skiriamo finansavimo.
                      Pažymime, kad atsižvelgiant į skirtas lėšas Parko g. numatytas tik paprastasis dangos remontas su šaligatvių remontu.
                      Atsiprašome už patiriamus nepatogumus."

                      Planai planais, o piguva ir xaltura forever, pagrindiai dabartinio mero bruožai.

                      Comment


                        Tipo kiti merai visada prie šaligatvių atnaujinimo ir dviračių takus tiesdavo?

                        Comment


                          Ne, nes neatnaujindavo ir šaligatvių

                          Nenorėkit visko iš karto.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Tipo kiti merai visada prie šaligatvių atnaujinimo ir dviračių takus tiesdavo?
                            Ne, bet jeigu jau bendrame plane yra numatytas dviračių takas, tai nejaugi nebūtų logiška tą taką ir nutiesti, tuo pačiu ateityje sutaupant lėšas, kad neardyti šaligatvio, kurį dabar naujai darys?

                            Comment


                              Viršuliškėse prie troleibusų parko iš pradžių pertiesė šaligatvį, po kurio laiko nutiesė ir dviračių taką. Naujo šaligatvio nelietė, tai kaip ir viskas ok, lėšos veltui nebuvo iššvaistytos.

                              Comment


                                Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                                Ne, bet jeigu jau bendrame plane yra numatytas dviračių takas, tai nejaugi nebūtų logiška tą taką ir nutiesti, tuo pačiu ateityje sutaupant lėšas, kad neardyti šaligatvio, kurį dabar naujai darys?
                                Ateityje tiesiant dviračių taką, esamas atnaujintas šaligatvis galėtų likti savo vietoje, o ten kur lieka veja galės ateityje atsirasti dviračių takas

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                  Ateityje tiesiant dviračių taką, esamas atnaujintas šaligatvis galėtų likti savo vietoje, o ten kur lieka veja galės ateityje atsirasti dviračių takas
                                  Taip, bet dviračių takas turėtų buti arčiau važiuojamuosios dalies, o ne už šaligatvio....

                                  Comment


                                    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                                    Taip, bet dviračių takas turėtų buti arčiau važiuojamuosios dalies, o ne už šaligatvio....
                                    https://www.google.com/maps/@54.6879...7i13312!8i6656

                                    Kaip ir yra vietos tarp šaligatvio ir gatvės vienoje pusėje. Jei nenorim, kad nutrūktų takas ties stotelėmis, užtektų tik vietas ties stotelėmis perdaryti Nebent dėl dujotiekio (berods) nebūtų galima tiesti tada jau taip, už šaligatvio jau reiktų tiesti arba liesti patį šaligatvį.

                                    Comment


                                      Aišku lėšos nebegalines, bet turėtų būti projektuojami takai iškarto. Nebūtinai iš karto juos tiesiant, bet perdarant šaligatviui aiškiai paliekant vietos ateičiai, kad nereikėtų nieko po to griauti.

                                      Comment


                                        Galima dėl to parašyt į savivaldybę su siūlymu palikti vietos, jeigu taip dar nenuspręsta daryt. Padarykit, kam aktualu.

                                        Comment


                                          Trakų Vokės parke atgimsta mūsų paveldas
                                          https://vilnius.lt/lt/2019/03/27/tra...QnEnRE3Mt7il1I
                                          Jau šiandien rūmuose vyksta parodos, koncertai, edukaciniai užsiėmimai. Sutvarkius jų aplinką tai bus išbaigtas kultūrinio turizmo objektas.

                                          Ypatinga patogi šios dvarvietės geografinė padėtis, nes ji yra tarp Vilniaus ir Trakų, šalia geležinkelis, todėl tikimasi čia nemažų lankytojų srautų. Rengiamas dviračių trasos, kuri jungs Vilnių su Trakais bei drieksis palei dvarvietės tvenkinius, projektas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X