Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tipo kiti merai visada prie šaligatvių atnaujinimo ir dviračių takus tiesdavo?

    Comment


      Ne, nes neatnaujindavo ir šaligatvių

      Nenorėkit visko iš karto.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Tipo kiti merai visada prie šaligatvių atnaujinimo ir dviračių takus tiesdavo?
        Ne, bet jeigu jau bendrame plane yra numatytas dviračių takas, tai nejaugi nebūtų logiška tą taką ir nutiesti, tuo pačiu ateityje sutaupant lėšas, kad neardyti šaligatvio, kurį dabar naujai darys?

        Comment


          Viršuliškėse prie troleibusų parko iš pradžių pertiesė šaligatvį, po kurio laiko nutiesė ir dviračių taką. Naujo šaligatvio nelietė, tai kaip ir viskas ok, lėšos veltui nebuvo iššvaistytos.

          Comment


            Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

            Ne, bet jeigu jau bendrame plane yra numatytas dviračių takas, tai nejaugi nebūtų logiška tą taką ir nutiesti, tuo pačiu ateityje sutaupant lėšas, kad neardyti šaligatvio, kurį dabar naujai darys?
            Ateityje tiesiant dviračių taką, esamas atnaujintas šaligatvis galėtų likti savo vietoje, o ten kur lieka veja galės ateityje atsirasti dviračių takas

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

              Ateityje tiesiant dviračių taką, esamas atnaujintas šaligatvis galėtų likti savo vietoje, o ten kur lieka veja galės ateityje atsirasti dviračių takas
              Taip, bet dviračių takas turėtų buti arčiau važiuojamuosios dalies, o ne už šaligatvio....

              Comment


                Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                Taip, bet dviračių takas turėtų buti arčiau važiuojamuosios dalies, o ne už šaligatvio....
                https://www.google.com/maps/@54.6879...7i13312!8i6656

                Kaip ir yra vietos tarp šaligatvio ir gatvės vienoje pusėje. Jei nenorim, kad nutrūktų takas ties stotelėmis, užtektų tik vietas ties stotelėmis perdaryti Nebent dėl dujotiekio (berods) nebūtų galima tiesti tada jau taip, už šaligatvio jau reiktų tiesti arba liesti patį šaligatvį.

                Comment


                  Aišku lėšos nebegalines, bet turėtų būti projektuojami takai iškarto. Nebūtinai iš karto juos tiesiant, bet perdarant šaligatviui aiškiai paliekant vietos ateičiai, kad nereikėtų nieko po to griauti.

                  Comment


                    Galima dėl to parašyt į savivaldybę su siūlymu palikti vietos, jeigu taip dar nenuspręsta daryt. Padarykit, kam aktualu.

                    Comment


                      Trakų Vokės parke atgimsta mūsų paveldas
                      https://vilnius.lt/lt/2019/03/27/tra...QnEnRE3Mt7il1I
                      Jau šiandien rūmuose vyksta parodos, koncertai, edukaciniai užsiėmimai. Sutvarkius jų aplinką tai bus išbaigtas kultūrinio turizmo objektas.

                      Ypatinga patogi šios dvarvietės geografinė padėtis, nes ji yra tarp Vilniaus ir Trakų, šalia geležinkelis, todėl tikimasi čia nemažų lankytojų srautų. Rengiamas dviračių trasos, kuri jungs Vilnių su Trakais bei drieksis palei dvarvietės tvenkinius, projektas.

                      Comment


                        Palei Upės g. dviračių taką jau kloja šaligatvį iš trinkelių. Gana sparčiai juda.

                        Comment


                          Vakarų Vilniuj nieko naujo. Darbų pabaiga skelbiama 2018 (nenurodant mėnesio). Iš kitos pusės ženklų neatsirado, reiškia galima kapot prieš eismą. Tiesa, malonus naujadaras – iš kitos atitvaro pusės sudėti išgaubti oranžiniai atšvaitai kas kelis metrus:

                          Click image for larger version

Name:	20190329_114637.jpg
Views:	1
Size:	201,9 kB
ID:	1710987

                          Comment


                            Lazdynai, takas prie arkliuko.







                            Comment


                              Kareivių g. nuo Žirmūnų g. iki Neries g.:

                              Click image for larger version

Name:	20190406_163634.jpg
Views:	1
Size:	210,5 kB
ID:	1713026

                              Click image for larger version

Name:	20190406_163658.jpg
Views:	1
Size:	189,3 kB
ID:	1713027

                              Click image for larger version

Name:	20190406_163837.jpg
Views:	1
Size:	331,4 kB
ID:	1713028

                              Click image for larger version

Name:	20190406_164020.jpg
Views:	1
Size:	251,8 kB
ID:	1713029

                              Click image for larger version

Name:	20190406_164006.jpg
Views:	1
Size:	271,0 kB
ID:	1713030

                              Click image for larger version

Name:	20190406_164110.jpg
Views:	1
Size:	202,5 kB
ID:	1713031

                              Click image for larger version

Name:	20190406_164212.jpg
Views:	1
Size:	192,8 kB
ID:	1713032

                              Žirmūnų g. nuo "Lidl" link Šilo tilto. Nuotraukos su darbais pradėtais šį pavasarį, link tilto asfaltuota ir buvo pradėta rudenį.

                              Click image for larger version

Name:	20190406_164831.jpg
Views:	1
Size:	292,8 kB
ID:	1713033

                              Click image for larger version

Name:	20190406_165008.jpg
Views:	1
Size:	324,7 kB
ID:	1713034

                              Click image for larger version

Name:	20190406_165244.jpg
Views:	1
Size:	282,1 kB
ID:	1713035

                              Click image for larger version

Name:	20190406_165335.jpg
Views:	1
Size:	248,0 kB
ID:	1713036

                              Click image for larger version

Name:	20190406_165454.jpg
Views:	1
Size:	303,8 kB
ID:	1713037

                              Comment


                                Net įdomu pasidarė, kaip spręs atkarpą prie VT perono. Pasiliko pabaigai, nes matyt daug galvot reikia. Jau įtariu, kad tiesiog išvingiuos dvirtakį įstrižai kertant šaligatvį, o pėsčiuosius paleis tiesiai per peroną. Nes nu o kas čia negerai?...

                                Comment


                                  Šiandien praėjau per būsimą Paupio taką, mane tiesiog stebina kas ten vyksta... Jie jau antrą savaitę dirba kas trečią dieną, per šią savaitę sutrombavo smėlį, skaldą, ketvirtadienį ten ėjau - atkarpa iki Drujos gatvės tilto jau buvo paruošta asfaltavimui. Šiandien gi žiūriu jau viskas išvažinėta ekskavatoriumi, visur provėžos ir vėl teks daryt iš naujo. Aš jau nebekritikuosiu, nes tai yra beprasmiška, man tiesiog įdomu, what's the point? Ar jiem savivaldybė moka ne už atliktą darbą, o už valandas?

                                  Comment


                                    Pradedu atlikti dviračių takų inspekciją. Panašu, kad darbo bus nemažai.

                                    Goštauto g. dviračių takas, kuris pernai jau buvo "remontuotas" dėl įskilimų, kurie atsirado netrukus po tako įrengimo. Įskilimai vėl atsirado visame tako ilgyje. Įskaitant tas vietas, kurios pernai buvo "sutvarkytos" (pagal garantinį?). "Sutvarkymas", panašu, apsiribojo dažų ar kažkokios panašios medžiagos patepliojimu įskilimų vietoje, kurie dabar vėl tapo dar didesniais plyšiais.

                                    Nesuprantu, kas ten pas juos vyksta? Ar savivaldybė nesugeba atlikti tokių dalykų kokybės kontrolės? Ar jie išvis žiūri, kaip yra įgyvendinti tie darbai? Nėra normalu, kai naujas takas po kelių mėnesių suskilinęja, tada yra "sutaisomas" ir kitą pavasarį dar labiau suskilinėja tiek "sutaisytose" vietose, tiek visur kitur.

                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Pagal nuotrauką nesunku identifikuoti problemą. Net jei ir įrengė konstrukciją kuri atlaiko priežiūros mašinas, tačiau bortelis visvien skirtas tik pėstiesiems. Kadangi kitoje jo pusėje tik dekoratyvinė skaldelė ir niekas nesutankinta, tai pavažinėjus su technika jis elementariai pasislinko į šoną ir atsirado plyšiai. Buvo berods pakeltas tas klausimas dėl priežiūros mašinų ir tikino, kad konstrukcija tam numatyta. Bet vat ne viską apgalvojo vistiek.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        Pagal nuotrauką nesunku identifikuoti problemą. Net jei ir įrengė konstrukciją kuri atlaiko priežiūros mašinas, tačiau bortelis visvien skirtas tik pėstiesiems. Kadangi kitoje jo pusėje tik dekoratyvinė skaldelė ir niekas nesutankinta, tai pavažinėjus su technika jis elementariai pasislinko į šoną ir atsirado plyšiai. Buvo berods pakeltas tas klausimas dėl priežiūros mašinų ir tikino, kad konstrukcija tam numatyta. Bet vat ne viską apgalvojo vistiek.
                                        O kaip paaiškinti tą faktą, kad įtrūkimai baigiasi ant senesnio tako, einančio link Čiurlionio viaduko? Nors tas takas tiestas 2012-2013? Bordiūrai ten tokie pat. Nebent technika ten nebevažinėjo žiemą (būtų sunku tuo tikėti)? Man atrodo technika šiuo atveju kaltinama be reikalo. Juo labiau, kad tendencija skilinėti dangai matosi opraktiškai visuose 2015 ir vėliau pastatytuose takuose, nors taip nėra anksčiau statytuose takuose. Net senuose dar vėlyvu sovietmečiu statytuose takuose tokio tipo įskilimų nematyti, nors tie takai visiškai nusidėvėję. Ar gali būti, kad čia ne jokios sunkios technikos kaltė, o kažkokių pakeistų kokybės reikalavimų? Ar reikalavimų nevykdymo? Ar taupymo medžiagoms?
                                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          O kaip paaiškinti tą faktą, kad įtrūkimai baigiasi ant senesnio tako, einančio link Čiurlionio viaduko? Nors tas takas tiestas 2012-2013? Bordiūrai ten tokie pat. Nebent technika ten nebevažinėjo žiemą (būtų sunku tuo tikėti)? Man atrodo technika šiuo atveju kaltinama be reikalo. Juo labiau, kad tendencija skilinėti dangai matosi opraktiškai visuose 2015 ir vėliau pastatytuose takuose, nors taip nėra anksčiau statytuose takuose. Net senuose dar vėlyvu sovietmečiu statytuose takuose tokio tipo įskilimų nematyti, nors tie takai visiškai nusidėvėję. Ar gali būti, kad čia ne jokios sunkios technikos kaltė, o kažkokių pakeistų kokybės reikalavimų? Ar reikalavimų nevykdymo? Ar taupymo medžiagoms?
                                          Veikiau dėl taupių projektuotojų
                                          Ant senesnio tako šalia irgi yra nesutankinta dekoratyvinė skaldelė?
                                          Paskutinis taisė Ginthus; 2019.04.07, 16:21.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X