Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    Žirmūnų Kareivių sankryža, Creatum įkėlė interaktyvę nuotrauką .
    Kaip tai susiję?
    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

    Comment


      Parašė Robyla Rodyti pranešimą

      Žirmūnų Kareivių sankryža, Creatum įkėlė interaktyvę nuotrauką .
      Ten atitrauktas bus dviračių takas. Šaligatvis liks toje pačioje vietoje, ten yra stotelė.

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

        Galbut butent del to kad ten yra pramonine zona - paspirtukinis jaunimas ten beveik nedirba, dauguma is automobiliu ten neislis. Paklausa dviracio tako ten mazesne nei kokios Narbuto gatves, jungiancios apie 100k zmoniu su centru.
        Nesutinku. Jaunimo ten labai net daug - nuvertinate ten dirbančias įmones. Visi vadybininkai, inžinieriai, vadovai jauni žmonės. Cechų ir sandėlių darbuotojai irgi jau pusę jaunimas. Ironiška, kad paminėjot, bet kaip tik paspirtukų, elektrinių, kaip tik yra dabar pavasariui ateinant, nedaug, nes infrastruktūra baisi, bet yra.
        Beje paspirtukai naudojami daugumą sandėlių ir cechų vidinėse teritorijose, kaip transporto priemone (čia visiškai rimtai), net yra krovininiai paspirtukai. Juokingai skamba, bet net vyresni žmonės paspirtukai naudojasi darbo reikalais, taip sakant

        Sutinku, kad Narbuto g. yra daug svarbesnė dviračių eismui. Bet net neplanuoti čia dviračių takų, arba netgi neplanuojama sutvarkyti pagaliau šaligatvius, autobusų stoteles, kad bent pėsčiomis praeiti tikrai trumparegiška.
        Paskutinis taisė Resutas; 2019.03.22, 12:48.

        Comment


          Keletas nuotraukų iš Kareivių g.

          Pataisymas: sudėjau dar į imgur, gal nebus tokios mažos: https://imgur.com/a/yGlsABV
          Paskutinis taisė gediminasz; 2019.03.23, 16:40.

          Comment


            Vilnios dviračių tako kontūrai

            Click image for larger version

Name:	20190323_183602.jpg
Views:	1
Size:	241,9 kB
ID:	1709969Click image for larger version

Name:	20190323_184308.jpg
Views:	1
Size:	226,6 kB
ID:	1709970Click image for larger version

Name:	20190323_184602.jpg
Views:	1
Size:	96,2 kB
ID:	1709971Click image for larger version

Name:	20190323_184009.jpg
Views:	1
Size:	114,2 kB
ID:	1709972Click image for larger version

Name:	20190323_183633.jpg
Views:	1
Size:	130,5 kB
ID:	1709973

            Comment


              O čia vaizdelis prie CUP'o - Upės gatvės, greitai užklos asfaltuką

              Click image for larger version

Name:	20190323_192352.jpg
Views:	1
Size:	237,2 kB
ID:	1709977Click image for larger version

Name:	20190323_192616.jpg
Views:	1
Size:	225,9 kB
ID:	1709978

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Projektuojama Gilužio g. nemaža atkarpa: https://citify.eu/giluzio-g-i-etapas/

                Sankryžoje jau geriau padarytų apsaugotus kairius posūkius, nei kad mišrainę su dvigubom juostom, kurios po to visvien susijungia į vieną. Tai tik skatina lakstymą ir pavojingus manevrus, apvažiuojant sukančius.
                Norėtusi ir stotelių be įvažų. Na bet turint omeny, kad čia nebus intensyvus viešasis, tai tiek to.
                Vėl dviračių takas su šaligatviu kertasi smailiu kampu. Nereikia jų apkeitinėti ties stotele. Laukimo peronas ir šaligatvis yra atskiri statiniai ir neturi būti plakami vienon krūvon. Jei yra poreikis, galima papildomai šaligatvį pakloti ir tarpe tarp stotelės ir perėjos vietoje vejos. O jei jau norima būtinai apkeisti vietomis, tai dviračių takas turėtų išsivingiuoti, kad suformuotų kuo statesnę sankirtą su šaligatviu, o ne šaligatvis staiga pasisukti. Bei šaligatvis visvien turėtų praeiti už laukimo paviljono nugarinės pusės.
                Bandysiu kažką suformuluoti su šitais punktais, jei rasiu laiko. Rašykit ir jūs.
                Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.25, 15:25.

                Comment


                  Beje, atkreipkit dėmesį į vejos bortus prie "VCUP", žymiai siauresni, ovaliu viršumi ir susideda / susijungia, kaip dėlionė. Tokie patys prie "Forum Palace" ir Birutės g. vingyje.

                  Comment


                    ^^ Ir dar norejau paklausti kodel dviraciu takai yra pastoviai klojami vienoje gatves puseje? Kodel dviraciu eismo kryptis neatitinka automobiliu eismo kaip daroma Nyderlanduose ir Danijoje?

                    Comment


                      Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                      ^^ Ir dar norejau paklausti kodel dviraciu takai yra pastoviai klojami vienoje gatves puseje? Kodel dviraciu eismo kryptis neatitinka automobiliu eismo kaip daroma Nyderlanduose ir Danijoje?
                      Yra ir pliusų ir minusų abiejuose variantuose. Darant tik eismo juostas pagal auto kryptis, visvien į kitą gatvės pusę turėsi pervažiuoti artimiausioje pervažoje ir dar grįžti gabalą atgal. Suprantama, kad taip daryti niekas nenori, todėl kerta gatvę bet kur. Pas mus vairuotojai dar nepasiruošę tai priimti, kaip normalų reiškinį. Takas vienoje pusėje aišku irgi ne idealas. Taip tiesiog pigiau ir dar paliekama ateičiai kita pusė.
                      Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.25, 16:00.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Sankryžoje jau geriau padarytų apsaugotus kairius posūkius, nei kad mišrainę su dvigubom juostom, kurios po to visvien susijungia į vieną. Tai tik skatina lakstymą ir pavojingus manevrus, apvažiuojant sukančius.
                        Norėtusi ir stotelių be įvažų. Na bet turint omeny, kad čia nebus intensyvus viešasis, tai tiek to.
                        Vėl dviračių takas su šaligatviu kertasi smailiu kampu. Nereikia jų apkeitinėti ties stotele. Laukimo peronas ir šaligatvis yra atskiri statiniai ir neturi būti plakami vienon krūvon. Jei yra poreikis, galima papildomai šaligatvį pakloti ir tarpe tarp stotelės ir perėjos vietoje vejos. O jei jau norima būtinai apkeisti vietomis, tai dviračių takas turėtų išsivingiuoti, kad suformuotų kuo statesnę sankirtą su šaligatviu, o ne šaligatvis staiga pasisukti. Bei šaligatvis visvien turėtų praeiti už laukimo paviljono nugarinės pusės.
                        Bandysiu kažką suformuluoti su šitais punktais, jei rasiu laiko. Rašykit ir jūs.
                        Jop, aš jau savo nusiunčiau. Ten daug kas blogai. Visiškai nekreipiamas dėmesys į Pėsčiųjų takų rekomendacijas, o pats A. Visockas iš savivaldybės pritaria tokiems PP. Tai savivaldybėje problemos nemažos.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Jop, aš jau savo nusiunčiau. Ten daug kas blogai. Visiškai nekreipiamas dėmesys į Pėsčiųjų takų rekomendacijas, o pats A. Visockas iš savivaldybės pritaria tokiems PP. Tai savivaldybėje problemos nemažos.
                          Tikrai, kuo ilgiau žiūriu, tuo daugiau matau praignoravimų. Sankryžą išvis kažin ar įmanoma padaryti dar nesaugesne. Bandysiu rasti laiko ir rašyti, rašyti...

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Yra ir pliusų ir minusų abiejuose variantuose. Darant tik eismo juostas pagal auto kryptis, visvien į kitą gatvės pusę turėsi pervažiuoti artimiausioje pervažoje ir dar grįžti gabalą atgal. Suprantama, kad taip daryti niekas nenori, todėl kerta gatvę bet kur. Pas mus vairuotojai dar nepasiruošę tai priimti, kaip normalų reiškinį. Takas vienoje pusėje aišku irgi ne idealas. Taip tiesiog pigiau ir dar paliekama ateičiai kita pusė.
                            Kad mūsuose įprasta gatvę kirst kur patogu ir vairuotojai įpratę, kad bet kada bet kur gali išeit žmogus į gatvę.

                            Su taku vienoje pusėje baigiasi taip, kad nesinori pervažinėt į kitą pusę ir už kelių šimtų metrų grįžt atgal, tada tiesiog mini gatve. Arba šaligatviu be dvirtakio.

                            Comment


                              Nenufotkinau, bet mačiau kad nuo Edukologijos žiedo irgi yra tiesiama dviračių tako atkarpa link upės g. (raudonai)

                              Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	129,1 kB
ID:	1710052

                              Comment


                                Jop, čia Senvagės projektas.

                                Comment


                                  Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                  Nenufotkinau, bet mačiau kad nuo Edukologijos žiedo irgi yra tiesiama dviračių tako atkarpa link upės g. (raudonai)

                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Click image for larger version

Name:	20190227_094301.jpg
Views:	1
Size:	269,0 kB
ID:	1703362

                                  Click image for larger version

Name:	20190227_094516.jpg
Views:	1
Size:	253,4 kB
ID:	1703363

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Jop, čia Senvagės projektas.
                                    Čia gal su Narbuto susijungs?

                                    Comment


                                      Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                                      Čia gal su Narbuto susijungs?
                                      Nope

                                      Nu ok, teoriškai taip. Žiedo ten ta dalis bus bendra, o šiaip takai bus sujungti.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Tikrai, kuo ilgiau žiūriu, tuo daugiau matau praignoravimų. Sankryžą išvis kažin ar įmanoma padaryti dar nesaugesne. Bandysiu rasti laiko ir rašyti, rašyti...
                                        Išsiunčiau tokius siulymus. Kas dar nerašė, galit ir šituos suminėti:

                                        Naudojuosi teise pateikti pasiūlymus apie numatomą Gilužio gatvės atkarpos nuo Pilaitės pr. iki ir ties žemės sklypu (kadastro Nr. 01010/0167:2136) Vilniuje, projektavimą.

                                        Sankryžoje iš Pilaitės pr., Zujūnų g. ir Čekoniškių g. pusių projektuojama po dvi eismo juostas su neapsaugotais kairiais ir dešiniais posūkiais, kai ta pačia juosta leidžiamas ir posūkis ir važiavimas tiesiai. Tai neatitinka prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygų, kur reikalaujama suprojektuoti papildomus šviesoforus kairiesiems ir dešiniesiems posūkiams. Taip pat toks eismo krypčių išdėstymas nėra rekomenduojamas, bei skatina nesaugius manevrus tarp juostų, apvažiuojant sukančiuosius, o taip pat neleidžia kitiems eismo dalyviams tinkamai suprognozuoti tokių eismo dalyvių veiksmų. Siūlau išskirti bent po vieną atskirą juostą tik kairiems posūkiams.

                                        Zujūnų gatvėje ir Čekoniškių gatvėje suprojektuotas pirmos eismo juostos užbaigimas kartu su išvažiavimu iš viešojo transporto stotelės. Toks sprendimas sukurs papildomas konfliktines situacijas, nes sunku greitai nustatyti pirmumo teises. Siūlau suprojektuoti eismo juostos pabaigą ir išvažiavimą skirtingose vietose.

                                        Prie perėjų nėra taktilinių dangų silpnaregiams. Tai neatitinka prisijungimno prie susisiekimo komunikacijų sąlygų, kur reikalaujama numatyti silpnaregių pėsčiųjų garsinius signalus. Siūlau suprojektuoti taktilines dangas silpnaregiams visuose susikirtimuose, įskaitant su dviračių taku.

                                        Gilužio gatvėje ties piketu 1+00 suprojektuotas pėsčiųjų tako ir dviračių tako susikirtimas smailiu kampu. Toks susikirtimas nėra saugus nei pėstiesiems, nei dviratininkams, nei silpnaregiams. Siūlau suprojektuoti susikirtimą statesniu kampu, iškreivinant ir dviračių taką. Iškreivinimą galima suderinti su D kategorijos Padekaniškių gatvės kirtimu, dviračių taką pagal rekomendacijas pritraukiant prie važiuojamosios dalies arba atitolinant nuo jos.

                                        Pėsčiųjų ir dviračių takams kertant D kategorijos Padekaniškių gatvę ir toliau esantį įvažiavimą į gyvenamųjų namų kvartalą, suprojektuota asfalto danga gatvės lygyje su bortais. Siūlau suprojektuoti atitinkančius rekomendacijas pakeltus susikirtimus be bordiūrų.

                                        Vietose, kur leidžia sklypų ribos, siūlau pagal rekomendacijas fiziškai atskirti pėsčiųjų taką nuo dviračių tako želdinių juostomis, kad sumažinti konfliktinių situacijų tikimybę tarp pėsčiųjų ir dviratininkų.

                                        Comment


                                          Pagal dviračių takų Vilniuje bendrą planą dviračių takas turėtų eiti ir per Parko g. Naujoje Vilnioje. Šiais metais planuojamas ten pilnas šaligatvio keitimas ir kelio dangos atnaujinimas, tai logiška būtų, kad ir dviračių takas prie to pačio būtų nutiestas.

                                          Spėkit, ar jis bus daromas? Nope.

                                          Savivaldybės atsakymas: "Informuojame, kad Vilniaus miesto gatvių priežiūra priklauso nuo skiriamo finansavimo.
                                          Pažymime, kad atsižvelgiant į skirtas lėšas Parko g. numatytas tik paprastasis dangos remontas su šaligatvių remontu.
                                          Atsiprašome už patiriamus nepatogumus."

                                          Planai planais, o piguva ir xaltura forever, pagrindiai dabartinio mero bruožai.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X