Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Resutas Rodyti pranešimą

    OpenStreet primenu yra atviras žemėlapis ir kiekvienas gali prisideti jį tvarkant. O netikslios ir trukstamos informacijos faktas yra tik bendros situacijos dviračių srityje veidrodis Lietuvoje.
    Nežinau, kas gali ar negali ir kiek jis atviras, nes man tai mažai rūpi. Tiesiog konstatuoju faktą, kad tas žemėlapis yra labai smarkiai netikslus.
    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

    Comment


      Na, aš OSM pasitikiu labiau, nei savivaldybės žemėlapiais. OSM galima naudoti ne vien rankinei maršrutų paieškai, ir tie maršrutai išeina visai geri. http://brouter.de/brouter-web/

      Comment


        Pasitikėti gali kuo nori. Pavyzdžiui, Vilniuje daug žmonių pasitiki Uspaskichu. Aš kalbu apie žemėlapių pateikiamos informacijos tikslumą. OSM rodo labiau pieno riebumą, nei dviračių takus Vilniuje.
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Ten nėra dviračių tako, tik kažkas pripeckiota ant šaligatvio dažais iš tų laikų, kai dar nebuvo supratimo, kas yra ir kas nėra dviračių takas.
          [Plytinės g.] Kad policija nebaudžia nereikia sakyti, gal ir ne dažnai, bet būna ieško priekabių. Užtat ne kartą girdėjau, jog net sportininkų gausią grupę nugrūdo ant sudrožto šaligatvinio tako Fabijoniškėse palei Ukmergės g. bei ant kelis dešimtmečius neremontuoto tako Nemenčinės pl.

          Parašė John Rodyti pranešimą
          Nėra ten dviračių tako. Kažkoks duobėto asfalto ruožas, ankstesnių administracijų tik dėl jiems žinomų priežasčių pažymėtas kaip "dviračių takas". Ten dabar planuojamas dviračių takas. Taigi žemėlapis yra spot on.
          [Milglos g.] Reikia skirti standarto neatitikimą nuo ilgo neremontavimo. Automobilių kelias, tarkim Vilnius-Utena jau uždarytas nuo visuomenės, nes ten betono plokštės išsikilnojusios? Ne. Taip ir Miglos g. remontas nepakenktų, nors asmeniškai, manau, ten viskas dar normaliai.

          Parašė John Rodyti pranešimą
          Ten yra didelis bendro naudojimo asfalto plotas, kuriame atskirtų takų išties nėra.
          [Vingio parkas] Taigi pagal KET reik vadovautis kelio ženklinimu, kuris akivaizdžiai matomas nuotraukoje.

          Parašė John Rodyti pranešimą
          Kurgi ne. Panašiai, kaip ir Miglos g.? Pilaitėje buvau ant dviračio ne kartą. Jokių dviračių takų ten nėra ir baudos tikrai negautum.
          [Pilaitė] Tai jei ten nėra jokių takų, kodėl identiški takai (vieno metro pločio iš pilkų trinkelių) palei patį prospektą pažymėti žemėlapyje, jog neatitinka standarto ir yra, o jau ten kur daugiabučiai su analogiškais takais – jau nebe pažymėti? Žemėlapis taiko dvejopus standartus?..

          Parašė John Rodyti pranešimą
          Nėra ten jokio tako. Vėlgi, kažkas papeckiota ant šaligatvio.
          [Sausio 13-osios g.] Tai jei ten nėra jokio tako, kodėl du trečdaliai trasos nepažymėti žemėlapyje, bet atkarpa ties tavo mėgstamu vietnamiečių restoranu – tos pačios specifikacijos dviračių takas – jau pažymėta, kaip neatitinkanti standarto? Gal paskambink į savivaldybę, pasakyk, kad eilinis žemėlapio brokas.

          Parašė John Rodyti pranešimą
          Meluoji. Tarp Lakūnų g. ir Kareivių g. yra puikus dviračių takas.
          [Lakūnu g.] Pripažįstu, šiandien įsitikinau. Vadovavausi įkelta ortofoto nuotrauka, kur akivaizdžiai buvo įrengta tik žemiau Lakūnu g.

          Parašė John Rodyti pranešimą
          Vėlgi, senų laikų papeckiojimai, kurie su dviračių taku neturi daug bendro. Niekada tuo "taku" nesinaudoju ir nerekomenduoju kitiems, nes tai yra elementariai pavojinga.
          [Olimpiečių g.] Kaip bebūtų labai populiarus, o standartas aukštesnis, nei "papeckiojimai", kaip sakai. Skirtingos trinkelės nuo šaligatvio, abipus įrėmintas į raudonos spalvos "ištisines" skersas trinkeles, plotis adekvatus. Toks pat principas reprezentaciniame Konstitucijos pr., bet pagal žemėlapį Konstitucijos pr. žymėti reikia, o Olimpiečių g. – ne. Kodėl?

          Parašė John Rodyti pranešimą
          Nėra ten tako. Vėlgi, kažkokia labai sena šaligtavio/asfalto atkarpa, kuri gal ir tinkama iš bėdos važiuoti dviračiu, bet tai nėra normalus dviračių takas.
          [Batoro g.] Oficialiai nepažymėta, bet tokio pat standarto asfaltas yra palei Nemenčinės pl., kuris statytas 1975 m. ir likęs labai ilgas ruožas be jokio remonto nuo pastatymo. Tavo žemėlapis visą atkarpą priskiria prie geros kokybės takų. Praeito rudens realus vaizdas skiriasi tik tuo, kad, atrodo, prailgino apsauginį barjerą keliais metrais ties tuo posūkiu. Atkreiptinas dėmesys, kad danga ties pavojingiausia vieta yra tiesiog "sunaikinta", bet pagal žemėlapį viskas idealu. Prašom atvažiuoti su vaikais:
          Click image for larger version

Name:	11.jpg
Views:	1
Size:	176,1 kB
ID:	1706671

          ---------------
          Papildant

          Kodėl tavo geriausias žemėlapis nepažymi kelių metrų praeitais metais pilnai ištisiniu būdu perasfaltuoto tako nuo Verkių rūmų teniso kortų iki upelio / krioklio? Takas konvertuotas iš automobilių gatvės, įrengtos klombos su atšvaitais ir grasinančia lentele, jog teritorija filmuojama, suprask, nemėginkit įvažiuot su mašina:
          Click image for larger version

Name:	13.jpg
Views:	1
Size:	163,6 kB
ID:	1706672

          Naugarduko g. rodo, jog takas neatitinka kokybinio standarto, bet jis ką tik nutiestas su "Maximos" rekonstrukcija, raudonas asfaltas, adekvatus plotis, pervažos per sankryžas net. Vieną tik broką fiksavau: https://tvarkaumiesta.lt/problem/64399
          Click image for larger version

Name:	14.jpg
Views:	1
Size:	138,4 kB
ID:	1706674

          Tas pats žemėlapis pats sau prieštarauja. Nurodo, kad esamas takas ant viaduko atitinka standartą ir nerekonstruotinas, bet spustelėjus rašoma – takas per siauras, kokybės neatitinka. Beje sumeluota, kad ten trinkelės. Realybėje plotis 1,25 m abipusio tako, be apsaugos zonų:
          Click image for larger version

Name:	12.jpg
Views:	1
Size:	172,9 kB
ID:	1706673

          Parašė John Rodyti pranešimą
          Ateityje, norint išvelngti nusišnekėjimo, patarčiau padaryti porą dalykų:

          1. Bent retkarčiais užlipti ant dviračio ir pasivažinėti.
          2. Nenaudoti Street View vaizdų iš 2012, kai kalbi apie 2019 situaciją.
          Patariu pasiduoti diskusijoje, nes tokių žemėlapio neatitikimų greitai nepritrūksiu, tad fatalinis nokautas neišvengiamas, o su 2012 vaizdais aš tau dar pasidavinėju, nes tos atitinkamos atkarpos 2019 m. vis labiau nusidėvi ir žemėlapis dar labiau beprasmiškas dėl savo ir taip labai gausių netikslumų.

          Parašė John Rodyti pranešimą
          Pasitikėti gali kuo nori. Pavyzdžiui, Vilniuje daug žmonių pasitiki Uspaskichu. Aš kalbu apie žemėlapių pateikiamos informacijos tikslumą. OSM rodo labiau pieno riebumą, nei dviračių takus Vilniuje.
          Tavo tas savivaldybės žemėlapis, tai turbūt varškės grūdėtumo klasę rodo.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Pasitikėti gali kuo nori. Pavyzdžiui, Vilniuje daug žmonių pasitiki Uspaskichu. Aš kalbu apie žemėlapių pateikiamos informacijos tikslumą. OSM rodo labiau pieno riebumą, nei dviračių takus Vilniuje.
            Yeah, well, you know, that's just like your opinion, man.

            Comment


              Lazdynų dvirtakis netoli RIMI.







              Comment


                Smagu pagaliau sulaukti foto atnaujinimo, o ne tik neišsenkančių diskusijų

                Comment


                  https://www.facebook.com/cycle4vilni...type=3&theater

                  Siūlau rašyti savo pastebėjimus.

                  Comment


                    Click image for larger version

Name:	IMG_20190319_174449.jpg
Views:	1
Size:	503,6 kB
ID:	1708362 Paupys.


                    Click image for larger version  Name:	IMG_20190319_173621.jpg Views:	1 Size:	480,7 kB ID:	1708355Click image for larger version  Name:	IMG_20190319_173325.jpg Views:	1 Size:	509,6 kB ID:	1708356Click image for larger version  Name:	IMG_20190319_173053.jpg Views:	1 Size:	489,6 kB ID:	1708357Click image for larger version  Name:	IMG_20190319_173047.jpg Views:	1 Size:	523,6 kB ID:	1708358Click image for larger version  Name:	IMG_20190319_172750.jpg Views:	1 Size:	536,3 kB ID:	1708359
                    Paskutinis taisė adomazzz; 2019.03.19, 19:29.

                    Comment


                      Pėsčiųjų takas yra gėdingai siauras.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Pėsčiųjų takas yra gėdingai siauras.
                        Aš kažkaip pagalvojau, kad pėstiesiems ir yra tas platesnis po šviestuvais. Ne?

                        Comment


                          Nu nežinau... o kur tada dviračių takas? Tas metro takelis?

                          Comment


                            Click image for larger version

Name:	Screenshot_2019-03-19-21-03-31-290_com.google.android.apps.docs.png
Views:	1
Size:	376,5 kB
ID:	1708384
                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Nu nežinau... o kur tada dviračių takas? Tas metro takelis?
                            Ne, tas platus tai dviračių takas. Tiesiog viršutinio sluoksnio dar nėra, dėl to asfaltas ne raudonas.
                            Paskutinis taisė adomazzz; 2019.03.19, 21:04.

                            Comment


                              Tai tuomet spėkit su kuria nuomone sutiks dauguma pėsčiųjų, mano ar projektuotojo?

                              Comment


                                Kurių bus daugiau (pėsčiųjų ar dviratininkų), tie platesnį taką ir užims . Realiai tai pėstiesiems daug vietos nereikia ir jiems lengviau prasilenkti. Problemų kiltų nebent jei ta vieta pasidarys populiari ir pėsčiųjų srautas bus didelis.

                                Comment


                                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                  Kurių bus daugiau (pėsčiųjų ar dviratininkų), tie platesnį taką ir užims . Realiai tai pėstiesiems daug vietos nereikia ir jiems lengviau prasilenkti. Problemų kiltų nebent jei ta vieta pasidarys populiari ir pėsčiųjų srautas bus didelis.
                                  Na jo, ten gi nebus tėvų su vežimėliais ir šiaip, kas norės vaikščiot prie upės, ane?

                                  Comment


                                    Žiūrint kiek ten daugiabučių planuojama pastatyti - pagal tai galima orientuotis. Šalia gyvenantys, aišku, vaikščios, bet tranzitinių praeivių ten nelabai bus.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Pėsčiųjų takas yra gėdingai siauras.
                                      O taip. Turint omeny, kad:

                                      1) Ten bus gana tankiai apgyvendinta teritorija (šiuo metu statomas visas naujas kvartalas šalia ir kitoje Vilnelės pusėje jau pastatyti projektai).
                                      2) Tai bus nauja rekreacinė pasivaikščiojimų erdvė, į kurią žmonės ateis ir iš toliau esančių miesto vietų

                                      Wtf they were thinking about? Ten turėjo būti platus takas su suoliukais n shit. Vėl dviračių taku judės pėstieji, vežimėliai ir visa kita. Ir bus sunku juos kaltinti.
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                        Žiūrint kiek ten daugiabučių planuojama pastatyti - pagal tai galima orientuotis. Šalia gyvenantys, aišku, vaikščios, bet tranzitinių praeivių ten nelabai bus.
                                        Taip, nelabai bus, tik iš viso Paupio rajono galo, Manufaktūrų gatvės projektų ir iš Polocko gatvės per naują tiltą... Žodžiu galima ir nesitikėt, kad tame tarpe tarp dvirtakio ir šaligatvio kada nors augs žolė.

                                        Comment


                                          Ten ir šiaip gaunasi nebloga turistinė trasa pasivaikščiojimui nuo Katedros paupiui, Bernardinų sodą, per naują tiltą, per visą Užupį , per Maironio g. atgal iki Katedros. Arba gamtos mėgėjams per Trijų kryžių kalną.

                                          Tiesiog perlas miesto pažinimui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X