Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
    Belmonte taigi yra takas nuo lauko darželio palei senąją patrankų liejykla link užtvankos prie Belmonto - čia nieko naujo statyti nereikia,o ir dviratininkams daug saugiau ir patogiau,nes reljefas lygus, į kalną kilti nereikia.
    Jei apie atkarpą tarp lauko darželio ir Belmonto - reiktų perstatyt bent tiltuką per Vilnelę ties darželiu. Aišku ten sąlyginai paprasta. Dar reiktų sutvarkyti visą tą kalniuką, kad užlipt iki Batoro gatvės. Ir dvirtakyje šiek tiek pakilimo būtų. Aišku arklio dalis nusiima. Bet status siauras keliukas irgi nėra labai viliojantis. Be to, darant per Batoro kalną Pučkorių atodanga gautų normalų susisiekimą. O normalų dvirtakį nuo centro pusės iki Batoro kalno viršaus šiaip ar taip reikia padaryti - būtų susisiekimas į Rokantiškes ir visus aplinkinius sodus. Reiktų paskaičiuoti kiek gautųsi kilometrais, bet įtariu tiesi Batoro gatvė būtų gerokai trumpiau nei vingiuotos alternatyvos per šalutines gatveles.

    Mano pradinė mintis buvo nuo Vileikos piliavietės per pievas iki Pučkorių piliakalnio. Dabar ten labai smagus takelis. Tik persikėlimas per geležinkelį komplikuotas.

    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
    Nuo Belmonto link Paplaujos gatvės galėtų palei esamą kelią padaryti dviračių taką, į Paplaujos g.
    Klausimas kiek gautųsi išplatinti tą kelią be didelių investicijų. Tarp Policijos žirgyno ir Belmonto ten toks įdomus reljefas. Esamos gatvės turbūt nesigautų siaurinti, ten ir dabar sunku prasilenkti sutikus didesnių gabaritų transportą.

    Comment


      Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

      Belmonte taigi yra takas nuo lauko darželio palei senąją patrankų liejykla link užtvankos prie Belmonto - čia nieko naujo statyti nereikia,o ir dviratininkams daug saugiau ir patogiau,nes reljefas lygus, į kalną kilti nereikia.

      Nuo Belmonto link Paplaujos gatvės galėtų palei esamą kelią padaryti dviračių taką, į Paplaujos g. Nukreipti per jau esama tiltuką per Vilnelę ir sujungti su šiais metais planuojamu statyti dviračių taku - mano manymu taip daug patogiau būtų (nereikia kilti į kalną), daug saugiau, daugiau gražių vietų būtų aplankoma važiuojant dviračiu, o ir prasmės daugiau, nes tada tas Paplaujos dviračių takas turėtų tęstinumą.
      Būtent. Tai būtų pats geriausias variantas - pro Belmontą, Paplaują, Paupį, nes niekas nekils nei į Pūčkorių atodangos kalną, nei į Olandų gatvę. Greičiau jau nusipirks elektrinius paspirtukus ir su jais važiuos 6G iki centro. Dėl to ir sakau, kad būtų pinigų išmetimas.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Aj aj salta, lyja, klimatas Lietuvoje dviraciams ne tas! Paziurekit i zemelapio virsu.

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
          Aj aj salta, lyja, klimatas Lietuvoje dviraciams ne tas! Paziurekit i zemelapio virsu.
          Yra dar vienas nemirtingas: "Nu baik tu, lietuviai niekada neperlips ant dviračio iš mašinos".
          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

          Comment


            Suomijoje dviračių takams atsirasti buvo lengva. Šaligatviai yra ne iš trinkelių, o asfalto. Asfaltas yra geros būklės. Uždedi ženklą "bendras pėsčiųjų ir dviračių takas" ir turi rezultatą

            Trūkumas - segreguotos trasos gana siauros, dažniausiai ženklinimu ant asfalto. Vis tiek Olandija man labiau prie širdies Lietuvoje miestuose gana daug erdvės, tinka atsirasti platiems šaligatviams su raudonu taku.

            Šaltinis: Google Street View kelios random vietos. 2011 m. rodo.

            Comment


              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
              Aj aj salta, lyja, klimatas Lietuvoje dviraciams ne tas! Paziurekit i zemelapio virsu.
              Svarbi detalė - „Based on OpenStreetMap data“.
              Dviračių infrastruktūros oficialių duomenų nėra (už Vilniaus ribų). Dviračių infrastruktūra iš ortofoto nelabai matosi (sunku atskirti, kur pėsčiųjų, kur dviračių, kur bendras takas). Taigi norint sužymėti reikia vietos žinių. Todėl už Vilniaus ribų dviračių infrastruktūra sužymėta prastai.

              Galite pažiūrėti specialiai dviračių takams skirtame žemėlapyje.

              Bet žinoma tiesos yra. Kuo mažiau dviratininkų, tuo mažiau ir žyminčių dviračių takus OpenStreetMap žemėlapyje.

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                Aj aj salta, lyja, klimatas Lietuvoje dviraciams ne tas! Paziurekit i zemelapio virsu.
                Dar daugiau detalių išlindo, nes šis žemėlapis sukėlė nedidelę bangelę OpenStreetMap bendruomenėje. Taigi žemėlapyje rodomi pažymėti „dviračių maršrutai“. Taigi jei kažkokia šalis (šiuo atveju Olandija) turi daug sužymėtų maršrutų, kurie gali eiti ir paprastais automobilių keliais (be absoliučiai jokio pritaikymo dviračiams, nekalbant apie atskirtus takus), tai žemėlapyje ir matysis, kaip labai labai daug „dviračių takų“.
                Netgi siūloma nekelti šio dalyko per daug į viešumą, nes kai kurios šalys gali pasinaudoti proga ir „priburti“ dviračių infrastruktūros tiesiog paskelbdamos kai kurios kelius „dviračių maršrutais“.

                Comment


                  Parašė OpenStreetMap Rodyti pranešimą

                  Galite pažiūrėti specialiai dviračių takams skirtame žemėlapyje.
                  pagal sia nuoroda nelabai aisku kas kuria spalva pazymeta, bet jei tai viskas dviraciu takai, tai tikrai ne. Sunku vertint kas cia prizymeta.

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                    pagal sia nuoroda nelabai aisku kas kuria spalva pazymeta, bet jei tai viskas dviraciu takai, tai tikrai ne. Sunku vertint kas cia prizymeta.
                    Apačioje dešinėje galima įsijungti legendą. Bet žemėlapis vis tiek nėra tikslus. Smarkiai netikslus.

                    Comment


                      Nuo kada Narbuto gatveje dviraciu takas atskirtas nuo gatves? Pazymim tada visas vietas kur ant saligatviu dazais pripaise? O Laisves pr, Asanaviciutes g. asfaltuoti dviraciu takai nepazymeti. Sausio 13-osios nera jokio dviracio tako, (buvo kazkada keleta metru atskirta dazais ant saligatvio), kodel ten zalia linija... Na ir visas zemelapis toks..

                      Comment


                        Parašė OpenStreetMap Rodyti pranešimą

                        Svarbi detalė - „Based on OpenStreetMap data“.
                        Dviračių infrastruktūros oficialių duomenų nėra (už Vilniaus ribų). Dviračių infrastruktūra iš ortofoto nelabai matosi (sunku atskirti, kur pėsčiųjų, kur dviračių, kur bendras takas). Taigi norint sužymėti reikia vietos žinių. Todėl už Vilniaus ribų dviračių infrastruktūra sužymėta prastai.

                        Galite pažiūrėti specialiai dviračių takams skirtame žemėlapyje.

                        Bet žinoma tiesos yra. Kuo mažiau dviratininkų, tuo mažiau ir žyminčių dviračių takus OpenStreetMap žemėlapyje.
                        Blogas žemėlapis, nes suplaka viską į vieną - tiek normalius naujus takus (kaip Vileišio g.), tiek jau baigiančius nusitrinti papeckiojimus ant išlūžusių šaligatvių, kurie su dviračių taku neturi nieko bendro.

                        Kol kas vienintelis tikrai geras žemėlapis, kurį žinau ir kuriuo vadovaujuosi važiuodamas dviračiu, yra šis (filtre reikia pasirinkti "Dviračių planas pagal įrengtumo statusą"): http://sisp.maps.arcgis.com/apps/web...a924ff55700946
                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Blogas žemėlapis, nes suplaka viską į vieną - tiek normalius naujus takus (kaip Vileišio g.), tiek jau baigiančius nusitrinti papeckiojimus ant išlūžusių šaligatvių, kurie su dviračių taku neturi nieko bendro.

                          Kol kas vienintelis tikrai geras žemėlapis, kurį žinau ir kuriuo vadovaujuosi važiuodamas dviračiu, yra šis (filtre reikia pasirinkti "Dviračių planas pagal įrengtumo statusą"): http://sisp.maps.arcgis.com/apps/web...a924ff55700946
                          Šitas irgi gaidiškas ir daug ką taip pat suplaka į vieną (tiesa, panagrinėti numatytas projektuoti atkarpas buvo įdomu). Pasak žemėlapio, ši atkarpa „atitinka standartą”:
                          Click image for larger version

Name:	1_piju.jpg
Views:	1
Size:	180,9 kB
ID:	1706371

                          Rodo, jog, šie takai vienodai neatitinka standarto. Aha, labai panašūs (tiesa Pašilaičių g. takui trūksta remonto ties įvažiavimais į kiemus, nuo parkuojamų automobilių, bet ne standarto!):
                          Click image for larger version

Name:	2_siaure.jpg
Views:	1
Size:	192,8 kB
ID:	1706372

                          O šiaip dar šis itin populiarus žemėlapis – ne takų, bet visų naudojančių GPS, įtariu dauguma sportininkai, bet galima pasitikrinti rūpimą kasdienio maršruto atkarpą, jei tokia yra (užėjus ant nuorodos, reikia naujai pasirinkti „activity type: dviratis”):
                          Click image for larger version

Name:	Heatmap.jpg
Views:	1
Size:	153,2 kB
ID:	1706373

                          Comment


                            Strava heat map'as nieko bendro su dviračių takais neturi. Strava naudoja sportininkai, tai tiesiog išryškėja sportininkų maršrutai - kažkiek jie sutampa su dviračių takais, bet didžioji dalis tiesiog plentininkų maršrutai gatvėmis, ar MTBšniku maršrutai miškais.

                            Comment



                              Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                              Strava heat map'as nieko bendro su dviračių takais neturi. Strava naudoja sportininkai, tai tiesiog išryškėja sportininkų maršrutai - kažkiek jie sutampa su dviračių takais, bet didžioji dalis tiesiog plentininkų maršrutai gatvėmis, ar MTBšniku maršrutai miškais.
                              Kalba ėjo apie:
                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                              Aj aj salta, lyja, klimatas Lietuvoje dviraciams ne tas! Paziurekit i zemelapio virsu.
                              Parašė dondc Rodyti pranešimą

                              O šiaip dar šis itin populiarus žemėlapis – ne takų, bet visų naudojančių GPS, įtariu dauguma sportininkai.

                              Comment


                                Ir?

                                Kalba apie klimatą, o tu dedi sportininkų žemėlapį, kuriame, beje net vienas dažniau važinėjantis žmogus sugeneruoja didelio ryškumo "tracką" - turiu kaimyną dviratininką, tai nuo jo namo durų labai ryškus track'as eina

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Blogas žemėlapis, nes suplaka viską į vieną - tiek normalius naujus takus (kaip Vileišio g.), tiek jau baigiančius nusitrinti papeckiojimus ant išlūžusių šaligatvių, kurie su dviračių taku neturi nieko bendro.

                                  Kol kas vienintelis tikrai geras žemėlapis, kurį žinau ir kuriuo vadovaujuosi važiuodamas dviračiu, yra šis (filtre reikia pasirinkti "Dviračių planas pagal įrengtumo statusą"): http://sisp.maps.arcgis.com/apps/web...a924ff55700946
                                  OpenStreet primenu yra atviras žemėlapis ir kiekvienas gali prisideti jį tvarkant. O netikslios ir trukstamos informacijos faktas yra tik bendros situacijos dviračių srityje veidrodis Lietuvoje.

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                    Šitas irgi gaidiškas ir daug ką taip pat suplaka į vieną (tiesa, panagrinėti numatytas projektuoti atkarpas buvo įdomu). Pasak žemėlapio, ši atkarpa „atitinka standartą”:
                                    Click image for larger version  Name:	1_piju.jpg Views:	1 Size:	180,9 kB ID:	1706371

                                    Rodo, jog, šie takai vienodai neatitinka standarto. Aha, labai panašūs (tiesa Pašilaičių g. takui trūksta remonto ties įvažiavimais į kiemus, nuo parkuojamų automobilių, bet ne standarto!):
                                    Click image for larger version  Name:	2_siaure.jpg Views:	1 Size:	192,8 kB ID:	1706372

                                    O šiaip dar šis itin populiarus žemėlapis – ne takų, bet visų naudojančių GPS, įtariu dauguma sportininkai, bet galima pasitikrinti rūpimą kasdienio maršruto atkarpą, jei tokia yra (užėjus ant nuorodos, reikia naujai pasirinkti „activity type: dviratis”):
                                    Click image for larger version  Name:	Heatmap.jpg Views:	1 Size:	153,2 kB ID:	1706373
                                    Gaidiškas ar ne, bet vienintelis daugmaž tiksliai parodantis situaciją. Už tai kad radai kažkokią smulkmeną, gauni medalį (tiesa, tik molinį), bet esmės nekeičia.
                                    Paskutinis taisė John; 2019.03.12, 18:10.
                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Gaidiškas ar ne, bet vienintelis daugmaž tiksliai parodantis situaciją. Už tai kad radai kažkokią smulkmeną, gauni medalį (tiesa, tik molinį), bet esmės nekeičia.
                                      Molinio medalio negana, auksinio reiktų bent jau. Nesuprantu, kaip galima džiaugtis tokiu netiksliu žemėlapiu.

                                      Plytinės g. žymima, kaip "Kitos trūkstamos jungtys" – realybėje takai atskiri, net su spalvota pervaža, važiuoti gatve draudžiama.
                                      Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	1 Size:	156,1 kB ID:	1706445

                                      Miglos g. ilga, labai patraukli ir oficiali dviračių trasa, kuri žemėlapyje tik "projektuojama". Iš žemėlapio panašu, kad tik nesirinkti tokios trasos, dar kalnų dviračio prireiks per mišką važiuojant.
                                      Click image for larger version  Name:	2.jpg Views:	1 Size:	174,9 kB ID:	1706446

                                      Aplink Vingio parko estradą išvis pagal žemėlapį nėra jokių takų, tad turbūt, geriau išvis automobiliu atvažiuot.
                                      Click image for larger version  Name:	3.jpg Views:	1 Size:	153,5 kB ID:	1706447

                                      Naujoji Pilaitė visa išraizgyta dviračių takais, nors ir visai nepatraukliais, bet oficialiai gatve važiuojant gautum baudą.
                                      Click image for larger version  Name:	4.jpg Views:	1 Size:	162,9 kB ID:	1706448

                                      Tas ženklas ties kolegija prie Spaudos rūmų yra panaikintas, bet žemėlapyje išliko.
                                      Click image for larger version  Name:	5.jpg Views:	1 Size:	172,8 kB ID:	1706449

                                      Sausio 13-osios g. yra nurodyta atkarpa aplink naująjį 9 a. daugiabutį, bet tokių pat parametrų dviračių takas nebežymimas žemėlapyje toliau link TV bokšto. Būna naikinami nupaišyti dviračių takai, bet po puse identiškos trasos nenaikina, tad žemėlapis bet kuriuo atveju klaidinantis.
                                      Click image for larger version  Name:	6.jpg Views:	1 Size:	169,7 kB ID:	1706450

                                      Nuo Lakūnų g. į šiaurę nėra jokio dviračių tako ir niekada nebuvo.
                                      Click image for larger version  Name:	7.jpg Views:	1 Size:	159,2 kB ID:	1706451

                                      Olimpiečių g. labai populiari ir ilgo maršruto dalis. Rodoma, jog tik projektuojama.
                                      Click image for larger version  Name:	8.jpg Views:	1 Size:	172,6 kB ID:	1706452

                                      Sluškų g. irgi seniausiai įrengta atkarpa.
                                      Click image for larger version  Name:	9.jpg Views:	1 Size:	170,8 kB ID:	1706453

                                      Labai ilga atkarpa Batoro g. nuo Olandų g. iki Mildos g. nors nėra dviračių takas, bet įprastai tokiose vietose kitur mieste ar užmiestyje dangos pažymimos, kaip bendras dviračių ir pėsčiųjų takas. Žemėlapis realiai atbaido nuo šios egzistuojančios, bet nežinomos jungties paprastus žmones (ne sportininkus). Asfaltas.
                                      Click image for larger version  Name:	10.jpg Views:	1 Size:	172,5 kB ID:	1706454

                                      Dabar galvoju, kaip galima džiaugtis ir naudotis tokiu žemėlapiu. Tarkim, nuo Jono pamėgto "Lidl" Stanevičiaus g. tektų nusigaut prie TV bokšto pažiūrėt renginį kovo 11 d. Manau, mano kažkada pateiktu žemėlapiu lengviau nuvažiuot ir prognozuot kas laukia. Šiaip žemėlapis kurtas atsižvelgiant į kuo saugesnį eismą pradedantiesiems dviratininkams, automobilių trumpos atkarpos pažymėtos tik esant mažam eismui, visur kitur oficialūs dvirtakiai ir rekreaciniai takeliai, pravažiavimai: https://www.google.com/maps/d/u/0/ed...001444488&z=13
                                      Click image for larger version  Name:	final.jpg Views:	1 Size:	198,7 kB ID:	1706455


                                      ​ ​​​

                                      Comment


                                        Kadangi visas tavo minimas vietas esu išmaišęs dviračiu skersai ir išilgai, galiu ir pakomentuoti.

                                        Parašė dondc

                                        Plytinės g. žymima, kaip "Kitos trūkstamos jungtys" – realybėje takai atskiri, net su spalvota pervaža, važiuoti gatve draudžiama.
                                        Click image for larger version Name:	1.jpg Views:	1 Size:	156,1 kB ID:	1706445
                                        Ten nėra dviračių tako, tik kažkas pripeckiota ant šaligatvio dažais iš tų laikų, kai dar nebuvo supratimo, kas yra ir kas nėra dviračių takas.


                                        Miglos g. ilga, labai patraukli ir oficiali dviračių trasa, kuri žemėlapyje tik "projektuojama". Iš žemėlapio panašu, kad tik nesirinkti tokios trasos, dar kalnų dviračio prireiks per mišką važiuojant.
                                        Click image for larger version Name:	2.jpg Views:	1 Size:	174,9 kB ID:	1706446
                                        Nėra ten dviračių tako. Kažkoks duobėto asfalto ruožas, ankstesnių administracijų tik dėl jiems žinomų priežasčių pažymėtas kaip "dviračių takas". Ten dabar planuojamas dviračių takas. Taigi žemėlapis yra spot on.

                                        Aplink Vingio parko estradą išvis pagal žemėlapį nėra jokių takų, tad turbūt, geriau išvis automobiliu atvažiuot.
                                        Click image for larger version Name:	3.jpg Views:	1 Size:	153,5 kB ID:	1706447
                                        Ten yra didelis bendro naudojimo asfalto plotas, kuriame atskirtų takų išties nėra.

                                        Naujoji Pilaitė visa išraizgyta dviračių takais, nors ir visai nepatraukliais, bet oficialiai gatve važiuojant gautum baudą.
                                        Click image for larger version Name:	4.jpg Views:	1 Size:	162,9 kB ID:	1706448
                                        Kurgi ne. Panašiai, kaip ir Miglos g.? Pilaitėje buvau ant dviračio ne kartą. Jokių dviračių takų ten nėra ir baudos tikrai negautum.

                                        Tas ženklas ties kolegija prie Spaudos rūmų yra panaikintas, bet žemėlapyje išliko.
                                        Click image for larger version Name:	5.jpg Views:	1 Size:	172,8 kB ID:	1706449
                                        Ten yra trumpa normalaus dviračių tako atkarpa. Žemėlapis vėlgi spot on.

                                        Sausio 13-osios g. yra nurodyta atkarpa aplink naująjį 9 a. daugiabutį, bet tokių pat parametrų dviračių takas nebežymimas žemėlapyje toliau link TV bokšto. Būna naikinami nupaišyti dviračių takai, bet po puse identiškos trasos nenaikina, tad žemėlapis bet kuriuo atveju klaidinantis.
                                        Click image for larger version Name:	6.jpg Views:	1 Size:	169,7 kB ID:	1706450
                                        Nėra ten jokio tako. Vėlgi, kažkas papeckiota ant šaligatvio.

                                        Nuo Lakūnų g. į šiaurę nėra jokio dviračių tako ir niekada nebuvo.
                                        Click image for larger version Name:	7.jpg Views:	1 Size:	159,2 kB ID:	1706451
                                        Meluoji. Tarp Lakūnų g. ir Kareivių g. yra puikus dviračių takas.



                                        Olimpiečių g. labai populiari ir ilgo maršruto dalis. Rodoma, jog tik projektuojama.
                                        Click image for larger version Name:	8.jpg Views:	1 Size:	172,6 kB ID:	1706452
                                        Vėlgi, senų laikų papeckiojimai, kurie su dviračių taku neturi daug bendro. Niekada tuo "taku" nesinaudoju ir nerekomenduoju kitiems, nes tai yra elementariai pavojinga.


                                        Sluškų g. irgi seniausiai įrengta atkarpa.
                                        Click image for larger version Name:	9.jpg Views:	1 Size:	170,8 kB ID:	1706453
                                        Čia išvis LOL

                                        Labai ilga atkarpa Batoro g. nuo Olandų g. iki Mildos g. nors nėra dviračių takas, bet įprastai tokiose vietose kitur mieste ar užmiestyje dangos pažymimos, kaip bendras dviračių ir pėsčiųjų takas. Žemėlapis realiai atbaido nuo šios egzistuojančios, bet nežinomos jungties paprastus žmones (ne sportininkus). Asfaltas.
                                        Click image for larger version Name:	10.jpg Views:	1 Size:	172,5 kB ID:	1706454
                                        Nėra ten tako. Vėlgi, kažkokia labai sena šaligtavio/asfalto atkarpa, kuri gal ir tinkama iš bėdos važiuoti dviračiu, bet tai nėra normalus dviračių takas.


                                        Ateityje, norint išvelngti nusišnekėjimo, patarčiau padaryti porą dalykų:

                                        1. Bent retkarčiais užlipti ant dviračio ir pasivažinėti.
                                        2. Nenaudoti Street View vaizdų iš 2012, kai kalbi apie 2019 situaciją.
                                        Paskutinis taisė John; 2019.03.12, 23:41.
                                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                        Comment


                                          Pradžiai reikia atskirti du klausimus: žemėlapis kaipo toks ir duomenys/duomenų aktualumas.

                                          Dėl žemėlapio. Konkrečiai šiuo atveju klausimas apie dviračių infrastruktūros klasifikaciją. Galima siūlyti, ką konkrečiai pakeisti, kad žemėlapis būtų patogesnis. Tik reikia neįkliūti į naujoko spąstus, kai galvojama „sužymėsiu viską, ir dangą, ir amžių, ir kalnuotumą, ir užimtumą, ir garso/aplinkos taršą ir t.t. ir pan.“ - tada gaunasi 100 klasių ir todėl praktiškai ne tik neįmanoma tokio žemėlapio palaikyti, bet dar ir paprastam naudotojui jis yra mažiau naudingas, todėl, kad reikia stipriai galvoti, kad suprastum kur yra kas. Tarkim mano galva iš dviračių žemėlapio galima būtų išimti oranžinius punktyrus - „jungiamas“ grandis, nes jos yra labai subjektyvios, neturi nieko matomo vietoje/ant žemės. Tegul žemėlapyje matosi, kad dviračių takai nesujungti į vieną tinklą.

                                          Dėl duomenų. Kaip minėjo Riesutas, tai atviras žemėlapis ir todėl gyvas jis tiek, kiek yra norinčių jį pildyti. Pildyti galima:
                                          • prisijungus prie OpenStreetMap projekto
                                          • registruojant pastabas openstreetmap.org svetainėje (http://garmin.openmap.lt/prisidekite.html)
                                          • siunčiant čia į forumą (ar man privačiai) nuotraukas su aprašymu ar padarius žemėlapio ekrano kopiją (screenshotą) ir ten nubraižius pataisymus.
                                          Taigi reikia tik noro. Realiai užtektų vieno žmogaus vienam rajone (gal ir mažiau), kuris važinėtų dviračiu ir praneštų apie pasikeitimus. Duomenų pakeitimas duombazėje - minučių reikalas.
                                          (beje, tai aktualu ne tik Vilniuj)

                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                          Nuo kada Narbuto gatveje dviraciu takas atskirtas nuo gatves?
                                          Yra fizinis tarpas tarp važiuojamosios dalies ir dviračių/pėsčiųjų tako. Pavyzdys tako einančio kartu su gatve - Olimpiečių gatvė.

                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                          Pazymim tada visas vietas kur ant saligatviu dazais pripaise?
                                          Iš principo taip, jei pripaišyta ir miesto savivaldybė tą atkarpą vis dar laiko dviračių taku.

                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                          O Laisves pr, Asanaviciutes g. asfaltuoti dviraciu takai nepazymeti.
                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                          Sausio 13-osios nera jokio dviracio tako, (buvo kazkada keleta metru atskirta dazais ant saligatvio), kodel ten zalia linija...
                                          Ačiū už pastabas. Sutvarkyta pagal tai, kas nurodyta John nurodytame žemėlapyje.
                                          Šiaip kažkada jau buvo bandyta tvarkyti OpenStreetMap dviračių duomenis pagal Vilniaus savivaldybės duomenis, bet tada aš radau keletą rimtų nesutapimų su tikrove (net specialiai pasivažinėjau ir patikrinau), todėl VS dviračių duomenų naudojimas buvo pristabdytas. Gal dabar situacija kitokia?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X