Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Na šiuo atveju tai tiesiog biurokratija. Realiai takas nieko nepakenktų draustiniui aišku.
    Tai aišku, kad nepakenktų. Bet čia jau nebe savivaldos klausimas. Statyba draustinyje (nesvarbu, kad tai takelio kraštas) yra aštrus klausimas. O jeigu įstatymas draudžia naują statybą, tai nelabai ir išvartysi kažką.

    Comment


      Parašė Resutas Rodyti pranešimą

      Karoliniškių kraštovaizdžio draustinis tikrai labai įdomi ir graži vieta. Siūlau būtinai apsilankyti, nes atrodo gyvenat dar nepakankamai laiko ir dar yra ką aplankyti. Labai įdomi vietą mieste kalnų dviračiams išbandyti.
      Arba orientacines. Kelis kartus per metus būna Tengrio arba antradieniai.lt . Arba pasivaikščiot su žemėlapiu iš Trails.lt. Vien einant pagrindinais takais galima praleist daug įdomių vietų.

      Comment


        Prieš rinkimus prisiminta apie Stepono Batoro gatvę į Naująją Vilnią - žadama dviračių taką jau už kelių metų - https://www.15min.lt/m/id/aktualu/vi...nu-793-1113490

        Comment


          Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
          Prieš rinkimus prisiminta apie Stepono Batoro gatvę į Naująją Vilnią - žadama dviračių taką jau už kelių metų - https://www.15min.lt/m/id/aktualu/vi...nu-793-1113490
          Dviračio takui ten netinkamas reljefas. Važinės tik pavieniai entuziastai. Žymiai labiau ten reikia pagaliau įrengti apšvietimą (kaip matau, pagaliau planuoja iki 2021), normalaus važiuojamosios dalies sutvarkymo, lietaus vandens nukreipimo nuo kelio (po stipresnio lietaus kelias skęsta), važiuojamosios dalies siaurinimo ir normalių greitėjimo - lėtėjimo juostų. Kai kur nėra ir atitvarų, kur jie būtini. Atkarpa ties Pūčkorių atodanga prie tos kavinės išvis yra kažkoks nesusipratimas - nei normalaus įvažiavimo, nei išvažiavimo, kasdien avarinės situacijos. Išvažiuojantys iš ten kerta skiriamąją juostą ir užkiša savo BMW galą atvažiuojanties nuo Naujosios Vilnios 100 km/h greičiu. Ten reikia kompleksinių sprendimų visai gatvei, o ne papudravimų.

          O dviračių takas ten - pinigų švaistymas. Yra ir lygesnių, ir trumpesnių maršrutų iki centro, pvz, pro Belmontą.

          Beje, kur galima būtų parašyti dėl 2019 metais savivaldybės planuojamų gatvių šaligatvio remonto darbų? Turiu keletą pasiūlymų.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė abruo Rodyti pranešimą

            Dviračio takui ten netinkamas reljefas. Važinės tik pavieniai entuziastai. Žymiai labiau ten reikia pagaliau įrengti apšvietimą (kaip matau, pagaliau planuoja iki 2021), normalaus važiuojamosios dalies sutvarkymo, lietaus vandens nukreipimo nuo kelio (po stipresnio lietaus kelias skęsta), važiuojamosios dalies siaurinimo ir normalių greitėjimo - lėtėjimo juostų. Kai kur nėra ir atitvarų, kur jie būtini. Atkarpa ties Pūčkorių atodanga prie tos kavinės išvis yra kažkoks nesusipratimas - nei normalaus įvažiavimo, nei išvažiavimo, kasdien avarinės situacijos. Išvažiuojantys iš ten kerta skiriamąją juostą ir užkiša savo BMW galą atvažiuojanties nuo Naujosios Vilnios 100 km/h greičiu. Ten reikia kompleksinių sprendimų visai gatvei, o ne papudravimų.

            O dviračių takas ten - pinigų švaistymas. Yra ir lygesnių, ir trumpesnių maršrutų iki centro, pvz, pro Belmontą.

            Beje, kur galima būtų parašyti dėl 2019 metais savivaldybės planuojamų gatvių šaligatvio remonto darbų? Turiu keletą pasiūlymų.
            Reljefas ten idealus kalorijų deginimui ir apkrovoms į kalną. Turint omeny, kad Lietuva yra viena labiausiai nutukusių tautų pasaulyje, tokių takų reiktų kuo daugiau

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Reljefas ten idealus kalorijų deginimui ir apkrovoms į kalną. Turint omeny, kad Lietuva yra viena labiausiai nutukusių tautų pasaulyje, tokių takų reiktų kuo daugiau
              Biški fake news dėl nutukimo.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Biški fake news dėl nutukimo.
                Reiktų parašyti Eurostatui, nes jie nežino matyt

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                  O dviračių takas ten - pinigų švaistymas. Yra ir lygesnių, ir trumpesnių maršrutų iki centro, pvz, pro Belmontą.
                  O per geležinkelį pastatyti naują dviratininkų viaduką tiesiogine prasme viduryje laukų? Ar iš pradžių palei Batoro gatvę, o po to zigzagais nukreipt per Belmontą? Pro Belmontą abiejose pusės gatvės irgi įdomios. Padaryt visu ilgiu normalų dvirtakį vietos nėra. Nebent investuoti labai labai daug į žemės darbus ir keisti reljefą teritorijoje kuri įeina į regioninį parką Liktų nebent važiuoti su eismu.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Reiktų parašyti Eurostatui, nes jie nežino matyt
                    2014 metų duomenimis Lietuva yra per vidurį tarp ES šalių. Pasaulio mastu esam kažkur gal ~40-60 vietoje (iš akies sakau, neskaičiavau tiksliai pozicijos).

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      O per geležinkelį pastatyti naują dviratininkų viaduką tiesiogine prasme viduryje laukų? Ar iš pradžių palei Batoro gatvę, o po to zigzagais nukreipt per Belmontą? Pro Belmontą abiejose pusės gatvės irgi įdomios. Padaryt visu ilgiu normalų dvirtakį vietos nėra. Nebent investuoti labai labai daug į žemės darbus ir keisti reljefą teritorijoje kuri įeina į regioninį parką Liktų nebent važiuoti su eismu.
                      Belmonte taigi yra takas nuo lauko darželio palei senąją patrankų liejykla link užtvankos prie Belmonto - čia nieko naujo statyti nereikia,o ir dviratininkams daug saugiau ir patogiau,nes reljefas lygus, į kalną kilti nereikia.

                      Nuo Belmonto link Paplaujos gatvės galėtų palei esamą kelią padaryti dviračių taką, į Paplaujos g. Nukreipti per jau esama tiltuką per Vilnelę ir sujungti su šiais metais planuojamu statyti dviračių taku - mano manymu taip daug patogiau būtų (nereikia kilti į kalną), daug saugiau, daugiau gražių vietų būtų aplankoma važiuojant dviračiu, o ir prasmės daugiau, nes tada tas Paplaujos dviračių takas turėtų tęstinumą.

                      Comment


                        Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                        Belmonte taigi yra takas nuo lauko darželio palei senąją patrankų liejykla link užtvankos prie Belmonto - čia nieko naujo statyti nereikia,o ir dviratininkams daug saugiau ir patogiau,nes reljefas lygus, į kalną kilti nereikia.
                        Jei apie atkarpą tarp lauko darželio ir Belmonto - reiktų perstatyt bent tiltuką per Vilnelę ties darželiu. Aišku ten sąlyginai paprasta. Dar reiktų sutvarkyti visą tą kalniuką, kad užlipt iki Batoro gatvės. Ir dvirtakyje šiek tiek pakilimo būtų. Aišku arklio dalis nusiima. Bet status siauras keliukas irgi nėra labai viliojantis. Be to, darant per Batoro kalną Pučkorių atodanga gautų normalų susisiekimą. O normalų dvirtakį nuo centro pusės iki Batoro kalno viršaus šiaip ar taip reikia padaryti - būtų susisiekimas į Rokantiškes ir visus aplinkinius sodus. Reiktų paskaičiuoti kiek gautųsi kilometrais, bet įtariu tiesi Batoro gatvė būtų gerokai trumpiau nei vingiuotos alternatyvos per šalutines gatveles.

                        Mano pradinė mintis buvo nuo Vileikos piliavietės per pievas iki Pučkorių piliakalnio. Dabar ten labai smagus takelis. Tik persikėlimas per geležinkelį komplikuotas.

                        Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                        Nuo Belmonto link Paplaujos gatvės galėtų palei esamą kelią padaryti dviračių taką, į Paplaujos g.
                        Klausimas kiek gautųsi išplatinti tą kelią be didelių investicijų. Tarp Policijos žirgyno ir Belmonto ten toks įdomus reljefas. Esamos gatvės turbūt nesigautų siaurinti, ten ir dabar sunku prasilenkti sutikus didesnių gabaritų transportą.

                        Comment


                          Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                          Belmonte taigi yra takas nuo lauko darželio palei senąją patrankų liejykla link užtvankos prie Belmonto - čia nieko naujo statyti nereikia,o ir dviratininkams daug saugiau ir patogiau,nes reljefas lygus, į kalną kilti nereikia.

                          Nuo Belmonto link Paplaujos gatvės galėtų palei esamą kelią padaryti dviračių taką, į Paplaujos g. Nukreipti per jau esama tiltuką per Vilnelę ir sujungti su šiais metais planuojamu statyti dviračių taku - mano manymu taip daug patogiau būtų (nereikia kilti į kalną), daug saugiau, daugiau gražių vietų būtų aplankoma važiuojant dviračiu, o ir prasmės daugiau, nes tada tas Paplaujos dviračių takas turėtų tęstinumą.
                          Būtent. Tai būtų pats geriausias variantas - pro Belmontą, Paplaują, Paupį, nes niekas nekils nei į Pūčkorių atodangos kalną, nei į Olandų gatvę. Greičiau jau nusipirks elektrinius paspirtukus ir su jais važiuos 6G iki centro. Dėl to ir sakau, kad būtų pinigų išmetimas.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Aj aj salta, lyja, klimatas Lietuvoje dviraciams ne tas! Paziurekit i zemelapio virsu.

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                              Aj aj salta, lyja, klimatas Lietuvoje dviraciams ne tas! Paziurekit i zemelapio virsu.
                              Yra dar vienas nemirtingas: "Nu baik tu, lietuviai niekada neperlips ant dviračio iš mašinos".

                              Comment


                                Suomijoje dviračių takams atsirasti buvo lengva. Šaligatviai yra ne iš trinkelių, o asfalto. Asfaltas yra geros būklės. Uždedi ženklą "bendras pėsčiųjų ir dviračių takas" ir turi rezultatą

                                Trūkumas - segreguotos trasos gana siauros, dažniausiai ženklinimu ant asfalto. Vis tiek Olandija man labiau prie širdies Lietuvoje miestuose gana daug erdvės, tinka atsirasti platiems šaligatviams su raudonu taku.

                                Šaltinis: Google Street View kelios random vietos. 2011 m. rodo.

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                  Aj aj salta, lyja, klimatas Lietuvoje dviraciams ne tas! Paziurekit i zemelapio virsu.
                                  Svarbi detalė - „Based on OpenStreetMap data“.
                                  Dviračių infrastruktūros oficialių duomenų nėra (už Vilniaus ribų). Dviračių infrastruktūra iš ortofoto nelabai matosi (sunku atskirti, kur pėsčiųjų, kur dviračių, kur bendras takas). Taigi norint sužymėti reikia vietos žinių. Todėl už Vilniaus ribų dviračių infrastruktūra sužymėta prastai.

                                  Galite pažiūrėti specialiai dviračių takams skirtame žemėlapyje.

                                  Bet žinoma tiesos yra. Kuo mažiau dviratininkų, tuo mažiau ir žyminčių dviračių takus OpenStreetMap žemėlapyje.

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Aj aj salta, lyja, klimatas Lietuvoje dviraciams ne tas! Paziurekit i zemelapio virsu.
                                    Dar daugiau detalių išlindo, nes šis žemėlapis sukėlė nedidelę bangelę OpenStreetMap bendruomenėje. Taigi žemėlapyje rodomi pažymėti „dviračių maršrutai“. Taigi jei kažkokia šalis (šiuo atveju Olandija) turi daug sužymėtų maršrutų, kurie gali eiti ir paprastais automobilių keliais (be absoliučiai jokio pritaikymo dviračiams, nekalbant apie atskirtus takus), tai žemėlapyje ir matysis, kaip labai labai daug „dviračių takų“.
                                    Netgi siūloma nekelti šio dalyko per daug į viešumą, nes kai kurios šalys gali pasinaudoti proga ir „priburti“ dviračių infrastruktūros tiesiog paskelbdamos kai kurios kelius „dviračių maršrutais“.

                                    Comment


                                      Parašė OpenStreetMap Rodyti pranešimą

                                      Galite pažiūrėti specialiai dviračių takams skirtame žemėlapyje.
                                      pagal sia nuoroda nelabai aisku kas kuria spalva pazymeta, bet jei tai viskas dviraciu takai, tai tikrai ne. Sunku vertint kas cia prizymeta.

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                        pagal sia nuoroda nelabai aisku kas kuria spalva pazymeta, bet jei tai viskas dviraciu takai, tai tikrai ne. Sunku vertint kas cia prizymeta.
                                        Apačioje dešinėje galima įsijungti legendą. Bet žemėlapis vis tiek nėra tikslus. Smarkiai netikslus.

                                        Comment


                                          Nuo kada Narbuto gatveje dviraciu takas atskirtas nuo gatves? Pazymim tada visas vietas kur ant saligatviu dazais pripaise? O Laisves pr, Asanaviciutes g. asfaltuoti dviraciu takai nepazymeti. Sausio 13-osios nera jokio dviracio tako, (buvo kazkada keleta metru atskirta dazais ant saligatvio), kodel ten zalia linija... Na ir visas zemelapis toks..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X