Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniuje gyvenu jau pakankamai metų, kad būčiau beveik viską iššmirinėjęs - bet tame draustinyje dar nesu buvęs. Priedo dar tas 'draustinis' skamba kaip kad 'čia žmonėms negalima kojos kelti', nors niekas ten net nebando eiti.Kas ten tokio įspūdingo, kad reikia drausti dviračių taką nutiesti?

    Comment


      Naršydamas ką tik aptikau žemėlapį su pažymėtais takais, suoliukais: https://www.arcgis.com/home/webmap/v...6c374a11764dbf
      Šiaip net labai egzotiška Vilniaus vieta: yra sutvarkyta atodanga, labai statūs šlaitai, daug pakilimų ir nusileidimų, einant pėsčiom – gali virš galvos praskrist dviratis skersai (įrengta pora savadarbių tramplinų), bėgiodavau ten žiemą, tai galima pasirinkti skirtingo sudėtingumo ir itin ekstremalų reljefą, galima išgirsti kalantį genį ar pamatyti voverę. Nieko keisto, kad bando saugot.

      Comment


        Neteko būti Karoliniškių kraštovaizdžio draustinyje?

        Tam kampe visai neblogos raguvos. Gal ne taip įspūdinga kaip atodangos ties Vingio parku, bet irgi įdomi vieta.

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
          Vilniuje gyvenu jau pakankamai metų, kad būčiau beveik viską iššmirinėjęs - bet tame draustinyje dar nesu buvęs. Priedo dar tas 'draustinis' skamba kaip kad 'čia žmonėms negalima kojos kelti', nors niekas ten net nebando eiti.Kas ten tokio įspūdingo, kad reikia drausti dviračių taką nutiesti?
          Karoliniškių kraštovaizdžio draustinis tikrai labai įdomi ir graži vieta. Siūlau būtinai apsilankyti, nes atrodo gyvenat dar nepakankamai laiko ir dar yra ką aplankyti. Labai įdomi vietą mieste kalnų dviračiams išbandyti.

          Comment


            Parašė Resutas Rodyti pranešimą

            Karoliniškių kraštovaizdžio draustinis tikrai labai įdomi ir graži vieta. Siūlau būtinai apsilankyti, nes atrodo gyvenat dar nepakankamai laiko ir dar yra ką aplankyti. Labai įdomi vietą mieste kalnų dviračiams išbandyti.
            Pritariu, su dviračiu labai smagu prasilėkti.
            Flickr

            Comment


              Parašė Resutas Rodyti pranešimą

              Karoliniškių kraštovaizdžio draustinis tikrai labai įdomi ir graži vieta. Siūlau būtinai apsilankyti, nes atrodo gyvenat dar nepakankamai laiko ir dar yra ką aplankyti. Labai įdomi vietą mieste kalnų dviračiams išbandyti.
              Aš buvęs ten link TV bokšto prie visų atodangų, palei Nerį ir pan. Klausimas buvo labiau 'kas ten tokio ypatingo, kad negalima dviračio tako nutiesti būtų', mano supratimu nutiesus dviračių taką tas draustinis niekur nedingtų.

              Comment


                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                Aš buvęs ten link TV bokšto prie visų atodangų, palei Nerį ir pan. Klausimas buvo labiau 'kas ten tokio ypatingo, kad negalima dviračio tako nutiesti būtų', mano supratimu nutiesus dviračių taką tas draustinis niekur nedingtų.
                Na, yra gi draustinių apsaugos visokie reglamentai. Dėl to tarkim labai dažnai nepamatysi kietųjų dangų šaligatvių ir pan.

                Comment


                  Na šiuo atveju tai tiesiog biurokratija. Realiai takas nieko nepakenktų draustiniui aišku.

                  Comment


                    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                    Na šiuo atveju tai tiesiog biurokratija. Realiai takas nieko nepakenktų draustiniui aišku.
                    Tai aišku, kad nepakenktų. Bet čia jau nebe savivaldos klausimas. Statyba draustinyje (nesvarbu, kad tai takelio kraštas) yra aštrus klausimas. O jeigu įstatymas draudžia naują statybą, tai nelabai ir išvartysi kažką.

                    Comment


                      Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                      Karoliniškių kraštovaizdžio draustinis tikrai labai įdomi ir graži vieta. Siūlau būtinai apsilankyti, nes atrodo gyvenat dar nepakankamai laiko ir dar yra ką aplankyti. Labai įdomi vietą mieste kalnų dviračiams išbandyti.
                      Arba orientacines. Kelis kartus per metus būna Tengrio arba antradieniai.lt . Arba pasivaikščiot su žemėlapiu iš Trails.lt. Vien einant pagrindinais takais galima praleist daug įdomių vietų.

                      Comment


                        Prieš rinkimus prisiminta apie Stepono Batoro gatvę į Naująją Vilnią - žadama dviračių taką jau už kelių metų - https://www.15min.lt/m/id/aktualu/vi...nu-793-1113490

                        Comment


                          Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                          Prieš rinkimus prisiminta apie Stepono Batoro gatvę į Naująją Vilnią - žadama dviračių taką jau už kelių metų - https://www.15min.lt/m/id/aktualu/vi...nu-793-1113490
                          Dviračio takui ten netinkamas reljefas. Važinės tik pavieniai entuziastai. Žymiai labiau ten reikia pagaliau įrengti apšvietimą (kaip matau, pagaliau planuoja iki 2021), normalaus važiuojamosios dalies sutvarkymo, lietaus vandens nukreipimo nuo kelio (po stipresnio lietaus kelias skęsta), važiuojamosios dalies siaurinimo ir normalių greitėjimo - lėtėjimo juostų. Kai kur nėra ir atitvarų, kur jie būtini. Atkarpa ties Pūčkorių atodanga prie tos kavinės išvis yra kažkoks nesusipratimas - nei normalaus įvažiavimo, nei išvažiavimo, kasdien avarinės situacijos. Išvažiuojantys iš ten kerta skiriamąją juostą ir užkiša savo BMW galą atvažiuojanties nuo Naujosios Vilnios 100 km/h greičiu. Ten reikia kompleksinių sprendimų visai gatvei, o ne papudravimų.

                          O dviračių takas ten - pinigų švaistymas. Yra ir lygesnių, ir trumpesnių maršrutų iki centro, pvz, pro Belmontą.

                          Beje, kur galima būtų parašyti dėl 2019 metais savivaldybės planuojamų gatvių šaligatvio remonto darbų? Turiu keletą pasiūlymų.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Parašė abruo Rodyti pranešimą

                            Dviračio takui ten netinkamas reljefas. Važinės tik pavieniai entuziastai. Žymiai labiau ten reikia pagaliau įrengti apšvietimą (kaip matau, pagaliau planuoja iki 2021), normalaus važiuojamosios dalies sutvarkymo, lietaus vandens nukreipimo nuo kelio (po stipresnio lietaus kelias skęsta), važiuojamosios dalies siaurinimo ir normalių greitėjimo - lėtėjimo juostų. Kai kur nėra ir atitvarų, kur jie būtini. Atkarpa ties Pūčkorių atodanga prie tos kavinės išvis yra kažkoks nesusipratimas - nei normalaus įvažiavimo, nei išvažiavimo, kasdien avarinės situacijos. Išvažiuojantys iš ten kerta skiriamąją juostą ir užkiša savo BMW galą atvažiuojanties nuo Naujosios Vilnios 100 km/h greičiu. Ten reikia kompleksinių sprendimų visai gatvei, o ne papudravimų.

                            O dviračių takas ten - pinigų švaistymas. Yra ir lygesnių, ir trumpesnių maršrutų iki centro, pvz, pro Belmontą.

                            Beje, kur galima būtų parašyti dėl 2019 metais savivaldybės planuojamų gatvių šaligatvio remonto darbų? Turiu keletą pasiūlymų.
                            Reljefas ten idealus kalorijų deginimui ir apkrovoms į kalną. Turint omeny, kad Lietuva yra viena labiausiai nutukusių tautų pasaulyje, tokių takų reiktų kuo daugiau
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Reljefas ten idealus kalorijų deginimui ir apkrovoms į kalną. Turint omeny, kad Lietuva yra viena labiausiai nutukusių tautų pasaulyje, tokių takų reiktų kuo daugiau
                              Biški fake news dėl nutukimo.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Biški fake news dėl nutukimo.
                                Reiktų parašyti Eurostatui, nes jie nežino matyt
                                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                Comment


                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                  O dviračių takas ten - pinigų švaistymas. Yra ir lygesnių, ir trumpesnių maršrutų iki centro, pvz, pro Belmontą.
                                  O per geležinkelį pastatyti naują dviratininkų viaduką tiesiogine prasme viduryje laukų? Ar iš pradžių palei Batoro gatvę, o po to zigzagais nukreipt per Belmontą? Pro Belmontą abiejose pusės gatvės irgi įdomios. Padaryt visu ilgiu normalų dvirtakį vietos nėra. Nebent investuoti labai labai daug į žemės darbus ir keisti reljefą teritorijoje kuri įeina į regioninį parką Liktų nebent važiuoti su eismu.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Reiktų parašyti Eurostatui, nes jie nežino matyt
                                    2014 metų duomenimis Lietuva yra per vidurį tarp ES šalių. Pasaulio mastu esam kažkur gal ~40-60 vietoje (iš akies sakau, neskaičiavau tiksliai pozicijos).

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      O per geležinkelį pastatyti naują dviratininkų viaduką tiesiogine prasme viduryje laukų? Ar iš pradžių palei Batoro gatvę, o po to zigzagais nukreipt per Belmontą? Pro Belmontą abiejose pusės gatvės irgi įdomios. Padaryt visu ilgiu normalų dvirtakį vietos nėra. Nebent investuoti labai labai daug į žemės darbus ir keisti reljefą teritorijoje kuri įeina į regioninį parką Liktų nebent važiuoti su eismu.
                                      Belmonte taigi yra takas nuo lauko darželio palei senąją patrankų liejykla link užtvankos prie Belmonto - čia nieko naujo statyti nereikia,o ir dviratininkams daug saugiau ir patogiau,nes reljefas lygus, į kalną kilti nereikia.

                                      Nuo Belmonto link Paplaujos gatvės galėtų palei esamą kelią padaryti dviračių taką, į Paplaujos g. Nukreipti per jau esama tiltuką per Vilnelę ir sujungti su šiais metais planuojamu statyti dviračių taku - mano manymu taip daug patogiau būtų (nereikia kilti į kalną), daug saugiau, daugiau gražių vietų būtų aplankoma važiuojant dviračiu, o ir prasmės daugiau, nes tada tas Paplaujos dviračių takas turėtų tęstinumą.

                                      Comment


                                        Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                                        Belmonte taigi yra takas nuo lauko darželio palei senąją patrankų liejykla link užtvankos prie Belmonto - čia nieko naujo statyti nereikia,o ir dviratininkams daug saugiau ir patogiau,nes reljefas lygus, į kalną kilti nereikia.
                                        Jei apie atkarpą tarp lauko darželio ir Belmonto - reiktų perstatyt bent tiltuką per Vilnelę ties darželiu. Aišku ten sąlyginai paprasta. Dar reiktų sutvarkyti visą tą kalniuką, kad užlipt iki Batoro gatvės. Ir dvirtakyje šiek tiek pakilimo būtų. Aišku arklio dalis nusiima. Bet status siauras keliukas irgi nėra labai viliojantis. Be to, darant per Batoro kalną Pučkorių atodanga gautų normalų susisiekimą. O normalų dvirtakį nuo centro pusės iki Batoro kalno viršaus šiaip ar taip reikia padaryti - būtų susisiekimas į Rokantiškes ir visus aplinkinius sodus. Reiktų paskaičiuoti kiek gautųsi kilometrais, bet įtariu tiesi Batoro gatvė būtų gerokai trumpiau nei vingiuotos alternatyvos per šalutines gatveles.

                                        Mano pradinė mintis buvo nuo Vileikos piliavietės per pievas iki Pučkorių piliakalnio. Dabar ten labai smagus takelis. Tik persikėlimas per geležinkelį komplikuotas.

                                        Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                                        Nuo Belmonto link Paplaujos gatvės galėtų palei esamą kelią padaryti dviračių taką, į Paplaujos g.
                                        Klausimas kiek gautųsi išplatinti tą kelią be didelių investicijų. Tarp Policijos žirgyno ir Belmonto ten toks įdomus reljefas. Esamos gatvės turbūt nesigautų siaurinti, ten ir dabar sunku prasilenkti sutikus didesnių gabaritų transportą.

                                        Comment


                                          Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                                          Belmonte taigi yra takas nuo lauko darželio palei senąją patrankų liejykla link užtvankos prie Belmonto - čia nieko naujo statyti nereikia,o ir dviratininkams daug saugiau ir patogiau,nes reljefas lygus, į kalną kilti nereikia.

                                          Nuo Belmonto link Paplaujos gatvės galėtų palei esamą kelią padaryti dviračių taką, į Paplaujos g. Nukreipti per jau esama tiltuką per Vilnelę ir sujungti su šiais metais planuojamu statyti dviračių taku - mano manymu taip daug patogiau būtų (nereikia kilti į kalną), daug saugiau, daugiau gražių vietų būtų aplankoma važiuojant dviračiu, o ir prasmės daugiau, nes tada tas Paplaujos dviračių takas turėtų tęstinumą.
                                          Būtent. Tai būtų pats geriausias variantas - pro Belmontą, Paplaują, Paupį, nes niekas nekils nei į Pūčkorių atodangos kalną, nei į Olandų gatvę. Greičiau jau nusipirks elektrinius paspirtukus ir su jais važiuos 6G iki centro. Dėl to ir sakau, kad būtų pinigų išmetimas.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X