Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš pats būčiau labiau už rausvas trinkeles šonuose.

    Comment


      Kažkas iš kaimynų gavo užuominų, kad savivaldybė svarsto galimybę įrengti apšvietimą ir dvirtakį Lentvario gatvėj, bet trūksta gyventojų palaikymo. Tai kaimynai pasiagitavo ir paspamino savivaldybę prašymais. Rezultatas:

      DĖL LENTVARIO GATVĖS PĖSČIŲJŲ-DVIRAČIŲ TAKO, APŠVIETIMO

      Jūsų 2018 m. gruodžio 4 d. prašymas išnagrinėtas Miesto ūkio ir transporto departamento specialistų.

      Informuojame, kad atsižvelgus į gyventojų prašymus, pateiktas projektuojančiai įmonei Lentvario gatvės pėsčiųjų-dviračių tako su apšvietimų nuo Kirtimų g. dviračių tako iki Lentvario/Mačiuliškių g. sankryžos projektavimo užduotis.

      Direktorius Virginijus Pauža
      Įgyvendinus, maršrutas į Trakus pasidarys daug malonesnis.

      Comment


        Įdomu kaip spręs tilto per Vokę problemą Naujas tiltas? Užtvankos tvarkymas? Nuo Vokės užtvankos į Lentvario pusę irgi ne pyragai.

        Comment


          Ties ta Močiuliškių g. baigiasi Vilniaus riba, takas nutrūks. Prie Vokės tilto seni ženklai rodo irgi miesto pabaigą, pamaniau patogiai nespręs visai, bet pagal oficialius žemėlapius ten visur miestas. Kaip gali būti tokie miesto pabaigos ženklai? Ar neseniai buvo prijungta teritorija tiesiog?

          https://www.google.lt/maps/@54.64799...7i13312!8i6656

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            Ties ta Močiuliškių g. baigiasi Vilniaus riba, takas nutrūks. Prie Vokės tilto seni ženklai rodo irgi miesto pabaigą, pamaniau patogiai nespręs visai, bet pagal oficialius žemėlapius ten visur miestas. Kaip gali būti tokie miesto pabaigos ženklai? Ar neseniai buvo prijungta teritorija tiesiog?

            https://www.google.lt/maps/@54.64799...7i13312!8i6656
            Kelias ir sklypai nebūtinai toje pačioje vietoje turi ribas. Gan patogu, kai miesto ribose kelius prižiūri valstybė. Galimai nuo užtvankos tiesiog naudos kelių direkcijos lėšas.

            Comment


              Tokiu atveju, valstybė galėtų nesismulkint ir privest taką bent iki Lentvario geležinkelio pervažos, kur atsiranda vietos šaligatviai, nes su šeima važiuojant link trakų, ne labai saugu, jog takas nutrūks tiesiog va čia, kur vos telpa 2 automobiliai: https://www.google.lt/maps/@54.64397...7i13312!8i6656

              Geriausiai būtų išvis pro Lentvarį iki Rubežiaus pratęsti, ten prasideda senieji takai link Trakų pilių ir jau yra šviežių, raudonų takų įvažiuojant į Trakus: https://www.google.lt/maps/@54.63264...7i13312!8i6656

              Comment


                Google nuorodoje matoma vieta sutvarkyta, dabar ir su didesniu transportu galima prasilenkti nenuvažiuojant ant žvyro. Reiktų pažiūrėti sklypų ribas, bet galbūtų būtų galima tiesti dvirtakį ne šalia asfalto, o už medžių į vieną ar į kitą pusę. Šalia kelio įrengti tinkamo pločio dvirtakį, kad nebūtų metro pločio parodija kaip prie Trakų, gali būti sudėtinga.

                Pačioje Lentvario gatvėje irgi nelabai yra vietos įrengti normaliam šaligatviui ir dvirtakiui. Gal net šaligatvis labiau reikalingas.

                Turistiniam-magistraliniam dvirtakiui geresnis maršrutas per Trakų vokę. Mažiau eismo, vienos užtenka, nemažai važiuojančių link Trakų šiaip ar taip nori aplankyti ir Trakų vokės dvarą su parku. Kiek matau neretai atsiveža traukiniu dviračius į Trakų vokę ir nuo ten mina iki Trakų. Taip pat būtų išvengta ir užtvankos tilto bei nusileidimo iki jos problema.

                Comment


                  Geriausiai būtų išvis pro Lentvarį iki Rubežiaus pratęsti, ten prasideda senieji takai link Trakų pilių ir jau yra šviežių, raudonų takų įvažiuojant į Trakus: https://www.google.lt/maps/@54.63264...7i13312!8i6656
                  Tas senesnis nuorodoje parodytas takas važiuojant nuo Lentvario link Trakų prasideda ne iškart už Lentvario, o ties Trakų nacionalinio parko riba (keli km už Lentvario). Tipinio planavimo, kai rūpi tik savas kiemas ir trūksta bendradarbiavimo, pavyzdys. Tiems, kuriems važiavimas gatve nepriimtinas, tuo taku nesinaudos (gal dėl to jis tuščias net ir vasaros savaitgaliais). Jei tęstųsi nuo pat Lentvario, manau, važiuojančių juo būtų gerokai daugiau.
                  Paskutinis taisė senasnamas; 2019.01.09, 10:18.

                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                    Aš ne perseniausiai buvau netoli Green Hall, ten prie Neries pakrantės dviračių tako yra dviratininkų skaičiuotuvas, buvau jau į pavakarę, tai rodė, kad per dieną pravažiavo vienas dviratis. Vadinas yra kas ir žiemą važinėja dviračiai, tik jų kiekis šimtus ar net tūkstančius kartų mažesnis.
                    Vat ir atsakymas, kodėl tik vienženklis skaičius:
                    Anton'ai, yra reikalų su matuokliais. Nesiseka Upės g. matuokliui skaičiuot. Penktadienį nesuskaičiavo nei vieno, nors vien aš skirtingu paros metu pravažiavau trissyk. Šeštadienį kažką buvo priskaičiavęs, o šiandieną ne tik, kad neskaičiuoja, bet ir suminis metinis skaičius sumažėjo nuo 300 su kapeikom iki vos 87.
                    Vaidas Rimkus: "tai pagal mano patirtį tai rangovams galite kasdien rašyti, kad neveikia. Aš jau nustojau filmuoti, nes tiem "neveikimams" galima atskirą FB grupę padaryti. Man atrodo dėl sniego, dėl esamų orų sąlygų neverta kreipti dėmesio. kasdien papuola vienas iš tų "postų" tai tikrai neveikia."
                    https://www.facebook.com/groups/7379...1789634511397/

                    O ir siekiamybė nurodoma fiksuoti bent 90%, t. y. tik tiek.

                    Comment


                      90% yra gana geras skaičius, paklaida nėra super didelė, galinti nulemti kažką.

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        takas nutrūks tiesiog va čia, kur vos telpa 2 automobiliai:
                        FIY, čia vaizdas visai pasenęs. Prieš kokius 4 metus šalikeles praplatino ir priasfaltavo po metrą ar panašiai, o šį rudenį rekonstravo šitą gatvę nuo užtvankos iki miesto ribos. Trakai dar prieš porą metų patvarkė savo pusę, dabar ten visai maloni gatvė ir mašinoms ir dviratinikams.


                        Beje, kažkur, lyg Šimašiaus Feisbuke, skaičiau, kad VMS bendrauja su Trakais, kad atsirastų dvirtakis išilgai viso maršruto link Trakų.

                        Comment



                          John , manau, tai fantastika, nenurasyk dar Simasiaus Is mero fb.

                          Comment


                            Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                            John , manau, tai fantastika, nenurasyk dar Simasiaus Is mero fb.
                            Čia yra tiesiog ekonomikos augimo rezultatas, ir bet koks kitas meras tą būtų padaręs. Ir būtų padaręs kokybiškai - su kažkokia vizija, be smėlio ant tako, žolė būtų normaliai žalia, ir būtų suoliukų kad žmonėms (su vaikais!!1) ant žemės nereikėtų sėdėti. Viską, ką čia sugebėjo padaryti meras, tai tik įkelti Poderskio darbo rezultato nuotrauką ir pasipijarinti.

                            Comment


                              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                              Čia yra tiesiog ekonomikos augimo rezultatas, ir bet koks kitas meras tą būtų padaręs. Ir būtų padaręs kokybiškai - su kažkokia vizija, be smėlio ant tako, žolė būtų normaliai žalia, ir būtų suoliukų kad žmonėms (su vaikais!!1) ant žemės nereikėtų sėdėti. Viską, ką čia sugebėjo padaryti meras, tai tik įkelti Poderskio darbo rezultato nuotrauką ir pasipijarinti.
                              Gaila, o tai turejo pasakyt John

                              Comment


                                Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                                Gaila, o tai turejo pasakyt John
                                Pabandžiau išlipti iš savo plūgo mąstysenos ir pabandžiau mąstyti kaip modernus pasaulio matęs miestietis.

                                Comment


                                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                  Pabandžiau išlipti iš savo plūgo mąstysenos ir pabandžiau mąstyti kaip modernus pasaulio matęs miestietis.
                                  Njo, bet John visvien butu myznium ir melagiu mera isvadines ir dar primines, kad senjorus apgavo del pozemines perejos...

                                  Comment


                                    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                                    Njo, bet John visvien butu myznium ir melagiu mera isvadines ir dar primines, kad senjorus apgavo del pozemines perejos...
                                    Šiuo atveju ne melagis. Takas iš tiesų buvo nutiestas. Tiesa, tako kokybė ir aplinkos tvarkymas apverktini. Jau po pirmos liūties susibangavo ties kalniuku. Suoliukai sustatyti vienoje vietoje kaip kokioj kolchozo valgykloj. Žiūrėsim, kaip bus pavasarį, kai nutirps sniegas ir pareis šiek tiek lietaus.
                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Jūs tikrai galvojat, kad kitas meras turės tokios įtakos, kad tuos takus tiesti ateitų ne marozai ir kiti, ne itin išsilavinę, veikėjai, kuriems kas čia tokio su bobcatu pasiraižyti per taką, ir nesilaikyti brėžinių, nes nu o kajp po to su mašyna pravažioti (gerai pavariau, John, ane?).

                                      Comment


                                        Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                        Jūs tikrai galvojat, kad kitas meras turės tokios įtakos, kad tuos takus tiesti ateitų ne marozai ir kiti, ne itin išsilavinę, veikėjai, kuriems kas čia tokio su bobcatu pasiraižyti per taką, ir nesilaikyti brėžinių, nes nu o kajp po to su mašyna pravažioti (gerai pavariau, John, ane?).
                                        Kai kitas meras taip susifakapins, tai jis gaus atitinkamą kritikos dozę.

                                        Mes tiesiog skirtingai žiūrim į problemą. Jūs (kartu su Kristisz, Milwaukee ir kitais) žiūrit į situaciją iš emocinės perspektyvos: matot mylimą politiką ir pykstat, kai kas nors jį kritikuoja.

                                        Aš į tai žiūriu iš logikos ir faktų perspektyvos: ten matau renkamą miesto administratorių ir tvarkytoją, kuris tinkamai neįgyvendina kai kurių savo darbų. Jo vardas gali būti Šimašius, Zuopas, Kreivys, Paksas ar bet koks kitas. Visus traktuosiu ir tarkuosiu vienodai pagal tai, kokie bus jų darbų rezultatai.
                                        Paskutinis taisė John; 2019.01.28, 22:25.
                                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Kai kitas meras taip susifakapins, tai jis gaus atitinkamą kritikos dozę.

                                          Mes tiesiog skirtingai žiūrim į problemą. Jūs (kartu su Kristisz, Milwaukee ir kitais) žiūrit į situaciją iš emocinės perspektyvos: matot mylimą politiką ir pykstat, kai kas nors jį kritikuoja.

                                          Aš į tai žiūriu iš logikos ir faktų perspektyvos: ten matau renkamą miesto administratorių ir tvarkytoją, kuris tinkamai neįgyvendina kai kurių savo darbų. Jo vardas gali būti Šimašius, Zuopas, Kreivys, Paksas ar bet koks kitas. Visus traktuosiu ir tarkuosiu vienodai pagal tai, kokie bus jų darbų rezultatai.
                                          Su mano meile Šimašiui biški perlenkėt, jei būtų bent vienas normalus kandidatas šių metų rinkimuose, net negalvočiau už Šimašių balsuot. Aš labiau turiu nemeilę pono verkšlenimui, kuris didelę dalį būna nelabai racionalus. Jei kalbam apie problemą, tai sunku įsivaizduot kaip koks kitas meras privers samdomų rangovų, samdomų subrangovų, samdomus darbininkus daryt viską pagal brėžinius. Tada ir turim situacijas, kai take įkalti bortai, susiaurintas takas, nuleistas ties įvažiavimais į kiemas ir t.t, kas būna atlikta darbininkų iniciatyva. Po to jau seka aiškinimaisi per feisbukus (negaliu pakomentuoti kiek patys kontroliuoja darbų kokybę, kai tai neišlenda į viešumą) ir lyg ir dažniausiai būna pataisoma, bet faktas, kad takas buvo pastatytas ne toks, koks turėjo būti, išlieka galvose. O dėl aplinkos sutvarkymo tai galima sutikti, ir net pretty sure, kad pats esu rašęs šiame forume dėl Žvėryno tako ir tos suoliukų alėjos artėjant link GH, dėl nusipiginimo su cementinėmis šaligatvių plytelėmis miesto centre, augmenija ir kitais fuflo mažosios architektūros elementais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X