Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Dar pažiūrėsim ar sudės dviračio bortus. Geriausiu atveju, matyt, bus automobilių įvažiavimo bortai. Dar prieš tiesiant Laisvės pr. taką buvo straipsnis su pažadais, kad jau visuose naujuose takuose bus nusklembti bortai, bet taip neatsitiko, o projektiniai pasiūlymai dar nieko nereiškia. Tik nesuprantu, jei jau tokia problema pasigaminti Lietuvoje batono gabalą, kodėl negalima atsiplukdyt poros jūrinių konteinerių iš užsienio su tais bortais? Na nekainuotų daug tas plukdymas, paprašytų, kad lengvatinėmis sąlygomis LG atvežtų juos iš Klaipėdos uosto, o ten gal nemokamai perkrautų, kaip "valstybės (Vilniaus) poreikiams".
    Tai, kad tas savivaldybės pranešimas buvo ne kiek pasižadėjimas tiesti tik taip, kiek raginimas gamintojams pradėti gaminti tokius bortus, nes savivaldybė nori juos dėti.

    Comment


      Proveržis Laisvės pr. dviračių tako tiesime ties Laisvės pr./Pilaitės pr. sankryža!

      Comment


        Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
        Proveržis Laisvės pr. dviračių tako tiesime ties Laisvės pr./Pilaitės pr. sankryža!
        Oho, tikrai kad proveržis. Galbūt kada nors ateis proveržis ir šviesoforų sureguliavimo srityje, nes dabar tai bene didžiausia Vilniaus sankryža, kur fazės yra sugalvotos visiškai nesąmoningai (jų yra keturios - po vieną kiekvienai šaliai važiuoti visomis kryptimis, įskaitant apsisukimą). Jau bene 10 metų rašau, kad uždėtų dvi papildomas sekcijas ar kryptinius šviesoforus ir išnaudotų atskiras juostas posūkių kryptimi, bet kaskart atrašo visiškai nesusijusią nesąmonę.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Palei Upės g. tiesiamame dviračių take galima matyt kaip siaurinama gatvė ties Baltojo tilto perėja. Berods ir kitose vietose turėtų siaurėti.

          Vaizdas iš čia: https://www.delfi.lt/video/transliacijos/24-7/

          Click image for larger version

Name:	Annotation 2018-11-28 141125.jpg
Views:	1
Size:	313,7 kB
ID:	1685461

          Comment


            Click image for larger version

Name:	20181206_093116.jpg
Views:	1
Size:	271,7 kB
ID:	1687276

            Comment


              Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
              Proveržis Laisvės pr. dviračių tako tiesime ties Laisvės pr./Pilaitės pr. sankryža!

              Antonui buvo pranešta, kad kol dar neužasfaltuota, ištrauktų tuos nuleistus bortus, kaip buvo padaryta Architektų g. Parašė, kad ten viskas blogai – perdarinės. Po kurio laiko registruotas prašymas, kad demontuotų dar tą kelio ženklo stulpą take (https://tvarkaumiesta.lt/problem/79528). Atsakė, kad viskas bus daroma su Narbuto projektu ateinančių metų pirmajame ketvirtyje (nors pagal pradinį planą turėjo prasidėt darbai nuo šio lapkričio mėn.). Šiandien jau matau abejos atkarpos užasfaltuotos su nuleistais bortais.

              a) Tai ką, po gero mėnesio vėl viską lups.
              b) Liks kaip yra su įleistu bortu, bet šiuolaikiniame tokiame dideliame projekte tikrai tokie negalėjo būti nenumatyti.

              Tech. projekto neradau, yra schema: https://www.dropbox.com/sh/wufxsy768...ew=2-LAPAS.PDF
              Paskutinis taisė dondc; 2018.12.11, 11:17. Priežastis: punkte „b)” „nes” į „bet” pakeista.

              Comment


                O sakykit, bus kažkas daroma Narbuto gatvėj? Dviratakiai kažkokie ar nuo Pilaitės prospekto iki estakados ir toliau viskas?

                Comment


                  Taip, kitąmet.

                  Comment


                    Dėl Didlaukio g. kapitalinio remonto atkarpos:

                    buvo pateikti išankstiniai 2 siūlymai ties sankryža su Kalvarijų g., dėl viešojo svarstymo pasiūlymų duomenų neturiu.
                    Originalus projektuotojų pateikimas viršuje kairėje. Suprojektuota identiškai, kaip remonto būdų pagal schemą įrengta ties Justiniškių g./Laisvės pr. sankryžoje prie Spaudos rūmų (nors tokio pat tipo sankryžoje Lūžių g./Justiniškių g. liaudis pakartotino svarstymo metu labiau pasisakė už dvirtakį vakarinėje pusėje):
                    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1
Size:	313,5 kB
ID:	1688630
                    Atrašė kairiajam variantui: "Pasiūlymas bus vertinamas techninio projekto metu."
                    Dešiniajam: "Projektuojamas dviračių takas sujungiamas su esamu dviračių taku Kalvarijų gatvėje. Esamas takas netenkina šiuo metu galiojančių STR reikalavimų, tad tikėtina, jog ateityje jis bus projektuojamas naujai. Tokiu atveju būtų koreguojami šios sankryžos sprendiniai. Į kitus siūlymus bus atsižvelgta techninio projekto rengimo metu."

                    Stumia, kad ne pagal STR jau įrengta, kai patys jų nesilaiko – pasirodo šaligatvis pagal STR turi būti atitrauktas per min. 50 cm:
                    Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	1
Size:	146,8 kB
ID:	1688632

                    Pakartotinai parašius, dėl dešiniojo var., gauti perdaryti sprendiniai:
                    Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	1
Size:	286,3 kB
ID:	1688631

                    Comment


                      /\ Nu perdaryti tai jau visai neblogai. Dar reikėtų parašyt, kad negerai projektuojami vedamieji paviršiai, kurie pagal naujas rekomendacijas neturėtų būti puslankiu išdėlioti.

                      Ir turbūt apželdinimo reikėtų toje žalioje skiriamojoje, kokių žemaūgių krūmų ar pan.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        /\ Nu perdaryti tai jau visai neblogai. Dar reikėtų parašyt, kad negerai projektuojami vedamieji paviršiai, kurie pagal naujas rekomendacijas neturėtų būti puslankiu išdėlioti.

                        Ir turbūt apželdinimo reikėtų toje žalioje skiriamojoje, kokių žemaūgių krūmų ar pan.
                        O man atrašė, kad vedimo juostos įrengti nenumatoma. Klausimas: ar ji nėra privaloma?

                        Comment


                          Siunčiau 8 siūlymus. Pakartotinai rašiau nepritarimą dėl atsakymų į 3 pasiūlymus. Tai iš pastarųjų tenkinto tik 1, dėl šios sankryžos. Rašyti jau galima nesivargint, nes tie svarstymai buvo prieš daugiau nei 2 mėn. Želdynus bandžiau pavaizduoti ikonėlėmis, bet turbūt nesuprato arba sutaupė. Jas siūliau būtent tam, kad būtų mažesnė pagunda naudotis dvirtakiu išilgai ir išmindžioti veją. Visgi, manau, galima ateityje registruoti prašymą per Tvarkau Vilnių, kad įrengtų želdynus, jei bus trypiama veja. Biudžetas tas pats juk. Vedimo paviršius gal nėra privalomas, nes čia kapitalinis remontas, o ne rekonstrukcija, gal nenori išpūsti sąmatos.

                          P. S. Ta pati įmonė diena prieš paskelbimą apie Didlaukio g., pranešė projektuojanti dar Žalgirio g., bet jokių atsakymų į siūlymus negavau.

                          Comment


                            Aš manau, kad su tais dvirtakiais Vilniuje gerokai persūdoma besivaikant mados. Yra mieste vietų, kur dvirtakiai puikiai tinka, tiesiog prašyte prašosi, bet yra ir vietų kur jie tiesiog trukdo ir VT, ir paprastiems automobiliams. Vilnius tai ne Palanga ar Kopenhaga, kur reljefas lygus kaip stalas, o miestas su smarkiai raižytu, kalvotu reljefu kurį gali įveikti tik turintys dviračių sporto meistro kvalifikaciją.

                            Comment


                              Pvz., kur trukdo?

                              Comment


                                Nelabai žinau vietų, kur dviračių takai trukdyti mašinoms ar juolab viešajam transportui. Kur?

                                Mašinos tai turbūt apskritai yra didžiausias gyvenimo trukdis Vilniuje

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Pvz., kur trukdo?
                                  Pagal mane va kad ir čia yra padaryta nesąmonė:

                                  Dviračių takas turėtų būti atskirtas bordiūru, aukščio lygiu ir pan., kaip daroma daug kur vakaruose. Paterliojimų dažais neužtenka, juolab kai raginama dviračiais važinėti ir žiemą kai tos linijos bus apsnigtos ir visi malsis vienoje gatvėje.

                                  Comment


                                    Parašė J.U. Rodyti pranešimą

                                    Pagal mane va kad ir čia yra padaryta nesąmonė:

                                    Dviračių takas turėtų būti atskirtas bordiūru, aukščio lygiu ir pan., kaip daroma daug kur vakaruose. Paterliojimų dažais neužtenka, juolab kai raginama dviračiais važinėti ir žiemą kai tos linijos bus apsnigtos ir visi malsis vienoje gatvėje.
                                    Gal ir suveiktų koks iškylas bordiuras viduryje šios pailgos salelės. Dviračių juosta ir automobilių juostos būtų atskirtos, nors būtų viename lygyje. Automobiliai sniego nepristumdytų ant dviračių tako. Nuotraukoj trūksta parkavimosi vietų, kurias planavo čia pažymėti. Jų čia būtinai reikia.

                                    Comment


                                      Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                                      Pagal mane va kad ir čia yra padaryta nesąmonė:

                                      Dviračių takas turėtų būti atskirtas bordiūru, aukščio lygiu ir pan., kaip daroma daug kur vakaruose. Paterliojimų dažais neužtenka, juolab kai raginama dviračiais važinėti ir žiemą kai tos linijos bus apsnigtos ir visi malsis vienoje gatvėje.
                                      Tai čia "tiesiog trukdo ir VT, ir paprastiems automobiliams"?

                                      Comment


                                        Kad dviračiai trukdo automobiliams, tai čia 100 proc. faktas. Visur ir visada. Lygiai taip pat trukdo ir pėstieji. Kai sėdi prie vairo, geriausia, kad nebūtų nei tų, nei tų .

                                        Comment


                                          Kad J. U. nepasijustų tik emociškai užsipultas, galima paminėt faktus: buvo numatyti ratų atmušėjai į ilgį palei tą dažymą (iškilūs, su atšvaitais), vairuotojams nuo to tik lengviau prisiparkuoti atsiremiant, taip "pajaučiant gabaritus", kurie šiaip nepajaustų bei parkuotų kreivai. Važiuojamoji dalis susiaurėja, turbūt iki leistino minimumo pagal savo gatvės kategoriją, tačiau visa tai yra reglamentuota oficialiai STR. Tad ne permainas reikia kaltinti, o STR, jeigu jie yra blogi, bet vargu ar tokie yra.

                                          Atmušėjus, spėju, įrengs kitais metais, kai analogiškai pažymės juostas nuo Švitrigailos iki Pylimo. Darbai turėjo prasidėti lapkričio 19 d., tęstis 3 sav., bet visi projektai vėluoja apie porą mėn. Žvėryno juostas irgi tvarkė 2 metus, nors neišpildė pradinių planų: nėra pervažos (-ų) prie Sėlių g./Kęstučio g., etc. ir raudonų box'ų (turbūt atsisakė po diskusijų).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X