Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Negaliu patikėti, kad pats tiki tuo, ką rašai. Eiti siauru takeliu tarp grotų vienoje pusėje vykstant neprognozuojamam eismui, o kitoje burzgiant traktoriams, laikai saugesniu, nei tinkamai įrengta perėja? Gal pats atsisakei automobilio, nes mėgsti ekstremalius pasivaikšiojimus ant tiltų turėklų?
    Esu nustebintas nemažiau nei tu. Tik priežastis nustebimo kita.

    O kam, tarkim, apskritai aptverti statybų teritoriją? Nu gi akivaizdu, kad jeigu yra didžiulė duobė pamatams, tai nereik į ją lipt. Apeit galima. Kam, tarkim, statyti atitvarus su atšvaitais vairuotojams. Jie ką, nemato tvorų? Gi kainuoja tiek atitvarai.

    Stebina mane tai, kad tamsta prisikabino prie papildomų priemonių, užtikrinančių dviratininkų ir pėsčiųjų saugumą. Mistika kažkokia. Iš tos pačios serijos kaip kabinėtis "kam čia tiesia tuos dviračių takus, pilna ir taip tų dviratininkų".

    Užtaginsiu dar kartą John - jis tau galės mažiau civilizuotu būdu/formatu paaiškint kam tokie atitvėrimai reikalingi, jei jau mano argumentai nesuveikia.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Esu nustebintas nemažiau nei tu. Tik priežastis nustebimo kita.

      O kam, tarkim, apskritai aptverti statybų teritoriją? Nu gi akivaizdu, kad jeigu yra didžiulė duobė pamatams, tai nereik į ją lipt. Apeit galima. Kam, tarkim, statyti atitvarus su atšvaitais vairuotojams. Jie ką, nemato tvorų? Gi kainuoja tiek atitvarai.

      Stebina mane tai, kad tamsta prisikabino prie papildomų priemonių, užtikrinančių dviratininkų ir pėsčiųjų saugumą. Mistika kažkokia. Iš tos pačios serijos kaip kabinėtis "kam čia tiesia tuos dviračių takus, pilna ir taip tų dviratininkų".

      Užtaginsiu dar kartą John - jis tau galės mažiau civilizuotu būdu/formatu paaiškint kam tokie atitvėrimai reikalingi, jei jau mano argumentai nesuveikia.
      Nieko panašaus aš nesakiau. Atitverti aišku reikia, kad nebūtų vaikštoma ten, kur nesaugu. Daryti tokį praėjimą - vargu ar saugiau.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Nieko panašaus aš nesakiau. Atitverti aišku reikia, kad nebūtų vaikštoma ten, kur nesaugu. Daryti tokį praėjimą - vargu ar saugiau.
        O kuo tai nesaugu?

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          O kuo tai nesaugu?
          O kuo pavojinga pereiti per perėją?

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            O kuo pavojinga pereiti per perėją?
            Gali būti partrenktas? Gatvės plotis ten viršija visas normas, iš abiejų (dabar tik iš vienos pusės) tankiai parkuojami automobiliai, o greičių ribojimų ten niekas nesilaiko.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Gali būti partrenktas? Gatvės plotis ten viršija visas normas, iš abiejų (dabar tik iš vienos pusės) tankiai parkuojami automobiliai, o greičių ribojimų ten niekas nesilaiko.
              Iš statybvietės gali akmuo atskrist, arba tie patys viršijantys greitį tvorą nuvers.

              O ties perėjom parkavimas uždraustas ir +/- to laikomasi. Kas nesilaiko - gali ir tvoros nesilaikyt

              Bet rimtai, pereit per perėją nesaugiau nei eit tarp statybvietės ir tos pačios gatvės, kurią atseit nesaugu pereit?

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                Lygtai pėstiesiems per sunku pereiti perėja į kitą gatvės pusę, tik perteklinės statybos sąnaudos.
                Pritarsiu. Yra situacijų kai reikalingi pėsčiųjų "koridoriaus" įrengimo sprendimai, tačiau čia tikrai ne tas atvejis. Perėjos yra, šaligatviu eismas nėra labai intensyvus ir juo labiau visoje atkarpoje šioje pusėje nėra jokio objekto dėl kurio reikėtų būtent eiti šia puse.
                Šiuo atveju net visiškai nesvarbu kieno pinigai švaistomi (ar užsakovo, kuris moka už papildomas tvoras, ar rangovo kurio statybvietės išlaidos didėja) tačiau čia tiesiog lygioje vietoje pinigai išmetami "į balą".

                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Tai, kad buvo. Jau įvardijau: tai judraus eismo pavojus pėstiesiems. Dvigubas pavojus, nes reikėtų du kartus kirsti gatvę.
                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Suprantu, kad iš teisinės pusės kas nors galėtų prisiteisti iš statybininkų, nes atseit jei nebūtų remonto, nebūtų ėjęs per perėją ir pan ir t.t. Bet žiūrint iš loginės pusės... Gal tada su perėja ne viskas tvarkoj?
                Nieko iš statybininkų niekas neprisiteistų. Yra įrengtos nuolatinės perėjos, jos tinkamai paženklintos ir jos traktuojamos kaip saugios. Priešingu atveju jas turėtų panaikinti. O ir eismas ten nėra toks intensyvus, kad būtų nesaugu pereiti. Kai jis intensyvus, tai ir transportas juda lėtokai.
                Rangovo atsakomybė būtų, jeigu įrengtu laikiną perėją ir ją padarytų ne pagal reikalavimus.

                P.S. yra nesaugiau ir iš pėsčiojo perspektyvos nejaukiau eiti tokiame "garde" važiuojamojoje dalyje, kuris atitvertas tik lengvai pastumiama tvorele nuo intensyvaus ir greitai judančio transporto, nei saugiai pereiti gatvę ir eiti normaliu šaligatviu, kurį nuo judančio transporto skiria stovinčių automobilių eilė. Vat būtent šis padarytas sprendimas yra labai nesaugus, nes automobiliui užtektų užkliudyti vien tvorelės atramas ar pačią tvorelę ir tada pajudėjusi (ar besiverčianti) tvorelė gali pakankamai sunkiai sužaloti pėstyjį. T.y. net nebūtinas tiesioginis kontaktas su transporto priemone.

                Darant tokius "koridorius" važiuojamojoje dalyje, juos reikėtų atitverti betoniniais ar metaliniais sukabintais atitvarais (arba bent betoniniais blokais).


                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  O kam, tarkim, apskritai aptverti statybų teritoriją? Nu gi akivaizdu, kad jeigu yra didžiulė duobė pamatams, tai nereik į ją lipt. Apeit galima. Kam, tarkim, statyti atitvarus su atšvaitais vairuotojams. Jie ką, nemato tvorų? Gi kainuoja tiek atitvarai.
                  Statybvietės atitveriamos atsižvelgiant į rizikos veiksnius. Jeigu yra pavojus įkristi į duobę, pasimauti ant kyšančios armatūros ar rizika, kad užkris koks objektas ant galvos tai statybvietė būtinai ir aptveriama. Ir ką reiškia matyti? Pats savo statybvietėje kalbėdamas telefonu ir užsigalvojęs vos nuo perdangos iš antro aukšto nenusiverčiau, gerai kad atsirėmiau į tvorelę ant krašto, nors turėjau ne tik žinoti kur esu, bet matyti ir ryškiai geltoną tvorelę, bet kažkaip nepamačiau.

                  Kokia rizika yra patekti į zoną, kurioje tiesiog išardytos plytelės ir blogiausias variantas tai prisemti smėlio į batus?

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Darant tokius "koridorius" važiuojamojoje dalyje, juos reikėtų atitverti betoniniais ar metaliniais sukabintais atitvarais (arba bent betoniniais blokais).
                    Dabar ir yra atitverta sukabinamais metaliniais atitvarais. Tokio atitvaro labai lengvai nenuversi, į juos galima remtis dideliam kiekiui žmonių ir jie vis tiek nenuvirs. Ne taip saugu, kaip betoniniai blokai, tačiau ir ne taip brangu.

                    Comment


                      Parašė digital
                      Patarkit į kokią temą viską perkelti.
                      Niekur nekelti ir palikti šioje temoje. Nes diskusija apie konkrečią tiesiamą dviračių/pesčiųjų tako atkarpą ir eismo organizavimą darbų metu. Kas apima ir tuos pačius dviratininkus. Čia gal netgi sakyčiau tas "koridorius" labiau skirtas dviratininkams, tik "rampos" nuvažiavimui nuo šaligatvių nepadarytos.

                      Comment


                        Kad diskusija jau nuėjo ir apskritai apie atitvėrimus statybų metu, o ne būtent šį taką.

                        Comment


                          Keli nauji dviračių takai:

                          Visuomenės informavimas apie numatomą Didlaukio gatvės atkarpos nuo Kalvarijų gatvės iki Baltupio gatvės Vilniuje, kapitalinį remontą

                          Rekonstruojama Didlaukio gatvės (C2 kategorija) atkarpa įrengiant dviračių taką nuo Kalvarijų gatvės (C1 kategorija) iki Baltupio gatvės (D1 kategorija).
                          Pagal Vilniaus miesto specialųjį dviračių takų planą Didlaukio gatvės atkarpoje, esamo šaligatvio sąskaita suprojektuojamas E2 kategorijos dviračių ir pėsčiųjų takas kairėje kelio pusėje.



                          https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...alini-remonta/
                          Visuomenės informavimas apie numatomą Žalgirio, Rinktinės, Trimitų gatvių atkarpų ir sankryžų Vilniuje, rekonstravimą

                          Projekte bus platinama Žalgirio g. prieš Žalgirio / Tuskulėnų / Apkasų / Rinktinės g. sankryžą, rekonstruojama Rinktinės g. atkarpa, rekonstruojama Trimitų g. atkarpa. Taip pat prie šių gatvių įrengiami šaligatviai.
                          Naujai projektuojamas dviračių takas ir šaligatvis nuo Minties g. iki S. Žukausko g. palei Apkasų ir Ulonų g.


                          https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/

                          Comment



                            ​Čia tas minėto tako tiesimas Upės gatvėje sukėlė problemų.

                            15min.lt 2018.10.11
                            Vilniečiai piktinasi, kad Upės gatvėje eismas neįmanomas,

                            Https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...es-221-1042934

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              ​Čia tas minėto tako tiesimas Upės gatvėje sukėlė problemų.

                              15min.lt 2018.10.11
                              Vilniečiai piktinasi, kad Upės gatvėje eismas neįmanomas,

                              Https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...es-221-1042934
                              Per pietus šiandien važiavau dviračiu toje vietoje. tvoros jau patrauktos. Pėstieji eina pirma juosta (tokius sutikau 2) "Problem solved".


                              O šiaip, darbai atrodo pakankamai sparčiai vyksta. Prie Baravyko g. jau atvažiavę volai, sustatyti pamatai elektros stulapms. Panašu, kad 20-40 cm siaurės gatvė.

                              Comment


                                /\ Na, kad gatvė būtų siaurinama, tai kažkaip nebuvo niekur užsiminta, brėžiniuose irgi nepavyko įžiūrėt. Nebent kažko nesupratau. Gal čia tiesiog nubrėžta kur reiks nuimt asfaltą ir po to naujai paklot dėl perklojamų bortų?

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  /\ Na, kad gatvė būtų siaurinama, tai kažkaip nebuvo niekur užsiminta, brėžiniuose irgi nepavyko įžiūrėt. Nebent kažko nesupratau. Gal čia tiesiog nubrėžta kur reiks nuimt asfaltą ir po to naujai paklot dėl perklojamų bortų?
                                  Gali būti. Važiuodamas vyliausi, kad visgi siaurins (linija eina ties nuotekų grotelių centru) ir į bortelį įmontuos nuotekų groteles.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium
                                    Tai čia jau bus primokę iš savivaldybės Gal reik John tagint, net nežinau...
                                    Nu va, tik palok garsiai ant savivaldybės, parašyk keletą laiškų administracijos dyrikui, keletą pranešimų per tvarkaumietą.lt, ir jau daromės panašesni į Tokyo, nei į Petrozavodską. Teks loti dar daugiau ir dar garsiau?
                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Vakar išbandžiau Kęstučio g. naują dviračių juostų žymėjimą. Tai žymiai geriau nei buvo. Dalis žymėjimo dabar yra plastiku (ties sankryžomis, nežinau dėl ištisinės juostos), o vidinis žymėjimas - dažais. Toks siūlymas buvo nuskambėjęs Dviračių takų problemų grupėje FB. Yra keletas vietų, kur dviračių takas nutrūksta 5-10 metrų, tai tas nėra labai patogu, bet matyt kitaip ir nebuvo įmanoma. Nors aš tai mieliau nors ir 1 metrą turėčiau, bet vis... Dar pastebėjau ir tai, kad naujai įrengtos iškiliosios perėjos yra tik automobilių eismui, iškilumai prasideda už dviračių juostų. Tad vakar +- lygiaverčiu greičiu su automobiliais važiavau su savo paspirtuku, kai juos aplenkdavau ties iškiliomis perėjomis. Dar gerai tai, kad lyg +- visos perėjos turi ir dviračių pervažas.

                                      Comment


                                        Atsinaujina Neries krantinės viršutinė terasa: nauji apšviesti takai ir sporto aikštynai

                                        Dviračių ir pėsčiųjų takai šiuo metu tiesiami nuo Žaliojo iki Baltojo tilto. Rekonstrukcijos darbai Upės gatvės dalyje tarp Kalvarijų ir G. Baravyko gatvių atliekami etapais, kas 300 metrų. Taip siekiama užtikrinti saugų pėsčiųjų eismą. Laikinai panaikintas automobilių stovėjimas ir dalinai susiaurinta važiuojamoji dalis, vietoje stovėjimo vietų įrengta laikina pėsčiųjų eismo juosta. Šie laikini nepatogumai trumpalaikiai, tačiau nauja patogia infrastruktūra leis džiaugtis ilgus metus. Darbų rangovai pertvarkė pėsčiųjų eismo erdvę ties šviesoforais reguliuojama sankryža, užtikrindami dešinio posūkio eismo sąlygas iš Upės gatvės į Kalvarijų gatvę. Laikini eismo ribojimai važiuojamoje gatvės dalyje planuojami iki šių metų gruodžio, o dviračių ir pėsčiųjų takai bus visiškai įrengti iki 2020 vasario.
                                        https://vilnius.lt/lt/2018/10/16/atsinaujina-neries-krantines-virsutine-terasa-nauji-apsviesti-takai-ir-sporto-aikstynai/
                                        Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2018.10.16, 14:35.

                                        Comment


                                          Žirmūnų g. Darbai pagal schemą. Ties Šilo g. šalia kartingų trasos:

                                          Click image for larger version

Name:	20181018_130641.jpg
Views:	1
Size:	319,6 kB
ID:	1676903

                                          Buvo kilusi panika FB dviračių takų kuriozų grupėje, dėl takų žemėjimo ties automobilių įvažiavimu. Panašu, padėtis suvaldyta. Lygu, kaip ledas.:

                                          Click image for larger version

Name:	20181018_130704.jpg
Views:	1
Size:	285,0 kB
ID:	1676904

                                          Click image for larger version

Name:	20181018_130842.jpg
Views:	1
Size:	239,3 kB
ID:	1676905

                                          Click image for larger version

Name:	20181018_131127.jpg
Views:	1
Size:	296,2 kB
ID:	1676906

                                          Šlaitas neblogas. Mersas irgi:

                                          Click image for larger version

Name:	20181018_131308.jpg
Views:	1
Size:	264,0 kB
ID:	1676907

                                          Ties Lukšio g. darbai dar nepradėti.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X