Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Atsiprašau už klausimą, o tamstai kada nors bus kažkas gerai?
    Kol bus tiek tvoru - ne
    Visgi man taip ir neatsake i klausima - kam reikalinga tvora prie slaito? Kodel zmogus eidamas desine kelio puse prie pat kelio nenukrenta po masina, o eidamas salia slaito turi nuo jo nukrist?

    Comment


      Na man tai atsakė. Siūlau paklaust savivaldybės ir parašyt paskui atsakymą čia.

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
        Paaiskinkit kokia yra tu tvoreliu funkcine paskirtis? Kodel miestui negaila joms pinigu? Matau viena stovi prie kelio, bet kodel sitoj vietoj? Tipo kitoj vietoj perbegs nieko tokio, o sitoje negalima?
        Elementariai, kad iškentėtų ir daeitų iki perėjos, o ne bėgtų per gatvę ne perėjoje. Toliau nuo perėjos jau nebėra prasmės tverti.

        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
        Paskui toliau tvorele stovi is pievos puses. Veja apsaugo nuo girtu pesciuju ar kaip? Tai jei jie tokie girti kad gali nukrist nuo saligatvio, tai juk gali ir autobusui po ratais stoteleje, ko ten tvoros nera?
        Ten toliau yra šlaitas matomai virš 2 metrų. Priklauso pagal normatyvus atitverti.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
          Ten toliau yra šlaitas matomai virš 2 metrų. Priklauso pagal normatyvus atitverti.
          Keista kodėl vienose vietose laikosi normatyvų, o kitur ne. Tarkim naujai įrengtas bendras dviračių ir pėsčiųjų takas palei Nerį Žvėryne, po Liubarto tiltu – ten tvorelės nėra, nors vyksta dviračių eismas iki pat krašto ir kartu su pėsčiaisiais, šlaitas dar statesnis ir išbetonuotas, o apačioje pasitinka vėl kietas šaligatvis ir upė (arba potvynio metu iškart upė arba ledas), o lėtai apvažiuojant pėsčiuosius lygsvara tik sunkiau išlaikyti. Šioje vietoje net dviračių eismas atitrauktas ir adekvatūs pločiai, bet tvorelė jau yra.

          Comment


            Turbūt ten teisiškai buvo esamo tako remontas, o ne tako įrengimas. O tvorelė būtų rimtas pakeitimas, kuriam reiktų daug derinimo.

            Comment


              Derinimas toks, kaip apjuosiant VT stoteles: nupiešiama linija ant žemėlapio ir parodoma saugaus eismo komisijoje ar pan. Pritariama, įrengiama. Juolab derino ten tikrai daug daugiau visko: platino šaligatvį, įrengė pervažą per gatvę, nukasinėjo šlaitą.

              Matant, kad įrengia kur nelabai reikia, bet neįrengia prie vis dar aktualių VT stotelių, kur nuolatos konfliktai, nenuostabu, kad piktina kai kuriuos. Europos st. jau 2 ar 3 metus "įrenginėja", net schema buvo parengta prieš tuos porą metų.

              Comment


                Todel kad sitie normatyvai parasyti tam kad butu parasyti. Kur nori ten laikosi kur nesinori galima ir nesilaikyt. Svarbu kad butu kuo teisiskai pateisint. Vietoj metalo gabalo galejo issodint krumus, bent jau is slaito puses. Is gatves puses dar galeciau speliot, kad trukdytu vairuotojams pamatyti pesciuosius pries pereja.

                Nors kiekviena tvora mieste yra ne daugiau nei vietos projektavimo fail'as. Dabar kokias 5 minutes vaiksciuojau google street view po Olandija, nu neradau niekur atitvertos nuo pesciuju tvoromis sankryzos! Aisku jei tai ne greitkelis. As neteigiu kad ju ten visai nera, bet tai pas mus zmones debilai patys po masinom lenda, o ten - ne? Reiskia stotele yra blogoje vietoje, pereja ne ten ar kazkas dar. Tunelinis mastymas, kazkoks senis saltis 1970 metais irase i str kad planuojam viska bet kaip, o paskui zmones kaip gyvulius leidziam aptvertais kanalais pabegiot, nes jie kazkodel nori eiti kitaip.

                Atsiminkit, mieste neturi buti jokiu pliku tvoru prie gatviu, nukreipianciu pesciuju srautus. Jos daro miesta panasu i zona, o ne draugiska aplinka.

                Comment


                  O čia miestas?

                  P.S. Kokiam Singapūre ar Tokijuje tvorų pilna. Nors lyg ir vadinami pėstiesiems draugiškais miestais.

                  P.P.S. tvora Amsterdame
                  Paskutinis taisė mantasm; 2018.09.28, 16:03.

                  Comment


                    Kopenhaga
                    https://www.google.com/maps/@55.6738...7i13312!8i6656

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      A. Nikitinas Twitteryje. Kairėnų g. rekonstrukcija baigta?

                      https://twitter.com/antonnikitin_/st...79812871057408

                      Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	1 Size:	441,7 kB ID:	1672852

                      Click image for larger version  Name:	2.jpg Views:	1 Size:	440,2 kB ID:	1672853
                      Ne visai, apšvetimo nėra nakti.
                      "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                      Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                      Adam Mickiewicz

                      Comment


                        Parašė Edvard Rodyti pranešimą

                        Ne visai, apšvetimo nėra nakti.
                        Įdomu, kaip ilgai tie apšvietimo stulpai stovės savo vietoje - Trakuose žiede irgi buvo taip pat vienas apšvietimo stulpas įrengtas, tai gal per metus bent 2-3 kartus buvo sulaužytas, tai galiausiai patraukė kelis metrus į šalį už pėsčiujų perėjos, galima buvo ir čia taip padaryti, bet matyti projektuotojai nelabai praktiški pasitaikė.

                        Comment


                          Straipsnyje

                          Ar pėsčiųjų perėjos sostinėje taps saugesnės?

                          Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/vilniec...aps-saugesnes/ .

                          Yra tokia info:

                          Tuskulėnų gatvėje yra kelios nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, kuriomis naudojasi miestiečiai. Minima pėsčiųjų perėja toliau nuo Žirmūnų žiedinės sankryžos šiuo metu yra pažymėta horizontaliuoju gatvių ženklinimu, kelio ženklais geltonuose skyduose.

                          Spalio mėnesį šioje perėjoje taip pat bus įrengti mirksintys žibintai, kurie yra įrengti ir gretimoje pėsčiųjų perėjoje. Perėjoje taip pat yra numatytas kalnelis (plato), kuris turi būti įrengtas su Tuskulėnų gatvės šaligatvio ir dviračių tako įrengimu šioje gatvėje.

                          Darbus planuojama pradėti jau kitais metais. Pagal miesto planus, pėsčiųjų perėjoje prie parduotuvės „Maxima“ iki 2019 m. rugpjūčio mėnesio turi atsirasti šviesoforinis reguliavimas.

                          Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/vilniec...aps-saugesnes/ .
                          Čia, kaip suprantu, eina kaip dalis Žirmūnų trikampio projekto.

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Kita vieta yra ties Ateities g. 10, kur iš ortofoto matosi visas absurdas ir kuris dabar bus raportuotas savivaldybei (nors praeityje LDB pirmininkas nieko nepasiekė). Dėl šios tvoros nutrūksta ilga ir gana kokybiška populiari dviračių trasa:
                            Click image for larger version

Name:	Pav_3.jpg
Views:	1
Size:	177,0 kB
ID:	1667377

                            Click image for larger version

Name:	Pav_5.jpg
Views:	1
Size:	188,5 kB
ID:	1667378



                            https://tvarkaumiesta.lt/problem/70727
                            Informuojame, kad matome Jūsų nurodytos jungties poreikį ir svarbą, tačiau dėl esamų požeminių tinklų gausos dviračių tako įrengimui reikalingas techninis projektas. Šios jungties projektavimo darbus planuojama užsakyti dar šiemet.
                            O taip! Piliečiai 1 : Tvora 0

                            Comment


                              Justiniškės. Tarp Lūžių g. ir Rygos g.
                              Click image for larger version

Name:	20181007_150920.jpg
Views:	1
Size:	210,7 kB
ID:	1674798

                              Click image for larger version

Name:	20181007_150847.jpg
Views:	1
Size:	207,5 kB
ID:	1674799

                              Pritraukus vaizdą, matosi, jog dviračių takas su šaligatviu nusileidžia ties įvažiavimu, nors automobilių įvažiavimas su įvažiavimo bortu ir kyla. Savivaldybės pozicija šiuo metu rengiant pėsčiųjų rekomendacijas numato, jog ties C kat. gatvėmis turi išlikti bendras pėsčiųjų lygis.
                              Click image for larger version

Name:	20181007_144203.jpg
Views:	1
Size:	292,7 kB
ID:	1674800

                              Click image for larger version

Name:	20181007_144221.jpg
Views:	1
Size:	248,7 kB
ID:	1674801

                              Fabijoniškės. Buvau partrenkęs moterį prie stotelės, tad prieš metus ir tris mėnesius prašiau įrengti tvoreles. Prašymą tenkino. Pamatęs avarinę situaciją su kitais dviem sportuojančiais dviratininkais ir moterimi, po metų raportavau dar kartą. Pažadėjo priminti ir paskubinti rangovus. Įrengė ne tik prie parkingo aikštelės stotelės, bet ir kitoje sankryžos pusėje. Manau, naujas precedentas įrengiant naujas tvoreles prie senų stotelių. Laisvės pr. tvoros iš 3-jų segmentų, čia iš 4.
                              Click image for larger version

Name:	20181007_160320.jpg
Views:	1
Size:	256,9 kB
ID:	1674802

                              Click image for larger version

Name:	20181007_160424.jpg
Views:	1
Size:	197,3 kB
ID:	1674803

                              Click image for larger version

Name:	20181007_160633.jpg
Views:	1
Size:	205,3 kB
ID:	1674804

                              Tvorų lygiagretumo charakteristikos abejose stotelėse skiriasi. Čia bereikalingai susiaurino asfalto panaudos plotą ties pačiu paviljonu. Neseniai prašiau įrengti ratų atmušėjus – pamiršo arba kiti rangovai.
                              Click image for larger version

Name:	20181007_160542.jpg
Views:	1
Size:	207,5 kB
ID:	1674805

                              Comment


                                Šeškinė. Rekonstruoto skvero startas:
                                Click image for larger version

Name:	20181007_161528.jpg
Views:	1
Size:	223,9 kB
ID:	1674808

                                Asmeniškai man labai imponuojanti spaudos kiosko reklama, suteikia kažkokį NYC gatvės prieskonį:Click image for larger version

Name:	20181007_161618.jpg
Views:	1
Size:	217,0 kB
ID:	1674809

                                Vaizdas atgal:
                                Click image for larger version

Name:	20181007_161721.jpg
Views:	1
Size:	216,1 kB
ID:	1674810

                                Click image for larger version

Name:	20181007_161904.jpg
Views:	1
Size:	281,2 kB
ID:	1674811

                                Kontrastuojantys laiptukai žemyn. Nebetonuoti, bet normalūs:
                                Click image for larger version

Name:	20181007_161922.jpg
Views:	1
Size:	309,7 kB
ID:	1674812

                                Click image for larger version

Name:	20181007_162042.jpg
Views:	1
Size:	279,8 kB
ID:	1674813

                                Click image for larger version

Name:	20181007_162238.jpg
Views:	1
Size:	216,0 kB
ID:	1674814

                                Vaizdas atgal:
                                Click image for larger version

Name:	20181007_162350.jpg
Views:	1
Size:	240,4 kB
ID:	1674815

                                Matyt, po žemės drebėjimo:
                                Click image for larger version

Name:	20181007_162433.jpg
Views:	1
Size:	247,5 kB
ID:	1674818

                                Važiuojam į priekį:
                                Click image for larger version

Name:	20181007_162324.jpg
Views:	1
Size:	233,9 kB
ID:	1674816

                                Finišas. Žemyn tęsiasi senas asfaltas palei mišką link Žvėryno:
                                Click image for larger version

Name:	20181007_162600.jpg
Views:	1
Size:	217,2 kB
ID:	1674817

                                Comment


                                  Galima prikibsiu vel?
                                  Kokia yra sios vietos logika? Kokia yra prasme tos siauros zemes juostos tarp matyt seno trinkelem kloto dviraciu tako einancio kairen ir naujo saligatvio? Kodel naujo dviracio tako nepratiese iki seno ir juos dabar skiria veja?

                                  Click image for larger version

Name:	VLN  Dviračių takai Vilniuje   Miestai ir architektūra.png
Views:	1
Size:	216,4 kB
ID:	1674869
                                  ir bendras pastebejimas - absoliuciai visur cia zemes lygis vel sulyg ar auksciau taku. Po stipresnio lietaus ir ziemos - saligatviai skes purve.

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Galima prikibsiu vel?
                                    Kokia yra sios vietos logika? Kokia yra prasme tos siauros zemes juostos tarp matyt seno trinkelem kloto dviraciu tako einancio kairen ir naujo saligatvio? Kodel naujo dviracio tako nepratiese iki seno ir juos dabar skiria veja?
                                    Kai perdarinės šaligatvį palei gatvę - matyt siaurins, nes tokio pločio ten tikrai nėra prasmės laikyti. Jie dabar būtų prijungę seną šaligatvį, tvarkant kitą etapą reiktų liesti ir šitą ką tik padarytą. Ten kur įsiterpia žemė - šiaip ar taip dvirtakis, o dviračiams patekt į naują taką trukdytų ir žemės intarpas tarp naujo šaligatvio ir naujo dviračių tako. Aišku galima ir tą užklot. Bet tada ateityje dar daugiau perdarinėt.

                                    Geresnis klausimas kada planuoja antrą etapą ir ar išvis planuoja. Jei pvz kitais metais - viskas daugiau nei logiška.

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                      Šeškinė. Rekonstruoto skvero startas:
                                      Dėl skonio nesiginčysiu, bet vat visai kitas skirtumas, kai į pilkumą imaišoma kitų spalvų - žymiai gyviau.

                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                      Galima prikibsiu vel?
                                      Kokia yra sios vietos logika? Kokia yra prasme tos siauros zemes juostos tarp matyt seno trinkelem kloto dviraciu tako einancio kairen ir naujo saligatvio? Kodel naujo dviracio tako nepratiese iki seno ir juos dabar skiria veja?
                                      Spėjimas paprastas, kad gatvėje pagal kitą projektą takas numatytas jau kitoje vietoje. Čia jau debatų klausimas, kas yra racionaliau, ar visais atvejais iškart sujunginėti atkarpas, nors ir laikinai, ar rizikuoti tuo, kad tas laikinai užsitęs neaišku kuriam laikui ir dar ilgam neturėti jungties. Šiuo atveju mano asmenine nuomone nebūtų nubiednėję perkloti pora kvadratų trinkelėmis.

                                      Comment


                                        Buvo kalbų, kad šita atkarpa ir tas nusileidimas pro mišką bus dalis tako, kuris eis palei Ukmergės g. Ar tikrai taip - nežinau, pamatysim. Bet jeigu taip, tai tas takas yra rengiamas ir turėtų susijungti su šia baigta atkarpa. Kitaip nesugalvoju priežasčių ją tiesti.

                                        Kai apželdins, tai atrodys tikrai gražiai. Tai, kas buvo prieš tai ir tai, kas yra jau dabar - skirtumas akivaizdus ir tikrai į gerą.

                                        Comment


                                          Aisku, puiku kad padare, laukiu apzeldinimo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X