Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip manot, ar sia ziema nuvalys dviraciu takus kad juos butu galima naudotis, ar valydami pesciuju takus viska sustums ant dviraciu taku ir paliks?

    Comment


      Nepamenu dažnio, bet savivaldybė moka adekvačiai ne mažas sumas, nuolatiniam takų valymui. Tiek šaligatvius tiek dvirtakius privalo valyti. Jei matot, kad kaupiasi sniegas, tie kas važinėjat, iškarto pranešinėkit per "Tvarkau miestą" ar kitaip.

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Nepamenu dažnio, bet savivaldybė moka adekvačiai ne mažas sumas, nuolatiniam takų valymui. Tiek šaligatvius tiek dvirtakius privalo valyti. Jei matot, kad kaupiasi sniegas, tie kas važinėjat, iškarto pranešinėkit per "Tvarkau miestą" ar kitaip.
        Ok supratau. Praeita ziema dviraciu takai nelabai buvo valomi, ir kai kur netgi sniegas buvo sustumtas ant dviraciu taku.

        Comment


          Žymėjimas ten yra nuo dangų atnaujinimo, t.y. gerokai anksčiau nei atsirado dviračių takas. O dviračių pervažų žymėjimų trūksta visuose naujuose takuose. Tai žymėjimas matyt atsiras, kai pabaigs bent dalį takų. Spėju, bet tikiuosi anksčiau.

          Dėl šakų. Kai važiavau šaligatviu greta to tako, tai šakos pasirodė gana aukštai. Nepanašu, kad trukdytų dviratininkams. Panašu į tai, kas yra tarp Justiniškių g. ir Mados PC palei Laisvės pr. padaryta - apgenėta gana aukštai.

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            digital, o medžių šakos netrukdė važiuot? Savivaldybė gyrėsi, jog jau apgenėjo prieš kelias savaites. Dabar matosi dar nauja krūvelė, turbūt padžiuvusių šakų. Pasirodo yra rekomendacijos, kad šakų neturi būti 2,5 m nuo žemės, palei dviračių taką. Labai gražiai suformuota palei PC "Mada" Laisvės pr. Bijau, kad čia paliks, panašiai, kaip buvo, nes ne pigus malonumas genėti.
            Nepamenu, bet turbūt netrukdė, nes būčiau atkreipęs dėmesį.

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą

              Norėčiau nuvažiuot pracheck'int taką ir vietoves. Iki to naujo viaduko beveik prieina senas asfaltuotas takas, o šį jau padarė kitoje gatvės pusėje. Įdomu ar galima tuo viaduku užkilti dviračiu, ar yra ten pandusai? Takas nutiestas tik iki stotelės Daržininkai (Ežero g.) ar toliau dar tęsiasi?
              taip, viadukas buvo pastatytas pagal visus reikalavimus, t.y. neįgaliesiems ir dviratininkams yra pandusai.

              Realiai nuo pat beveik Liepkalnio/Minsko pl. Sankryžos yra senesasis dviračio/pėsčiųjų takas, kuriuo galima nuvažiuoti iki pat šio viaduko.

              Tas naujas takas baigiasi ties ežero gatve, kuri yra keli metrai už stotelės. Realiai truputi gaila, kad to tako nepadarė 70 metrų ilgesniu, taip būtų galima iki pat šalia esančio tvenkinio nuvažiuoti dviračiu.

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                Ties Akacijų st.:

                Click image for larger version

Name:	20180920_162122.jpg
Views:	1
Size:	236,8 kB
ID:	1671299
                Nedarant kompleksinių sprendimų gatvės rekonstrukcijai, lenda štai ir tokios problemos. Negana to, kad gatvėje eismo juostos per plačios, tai dar pridėjus sustojimo išplatėjimą ir laukimo paviljoną - nebelieka vietos šaligatviui. O juk vietos yra - tik ji yra po nenaudojamu asfaltu. Laukiu nesulaukiu tų laikų, kai pagaliau bus išguita iš žmonių sąmonės, kad laukimo peronas=šaligatvis.

                Comment


                  Dviračių tako Pilaitės prospekte nuo Senosios Pilaitės kelio iki Sietyno g., Vilniaus mieste statyba

                  https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2018-608383

                  Vokų atplėšimas 2018-09-28



                  Dviračių tako atkarpos nuo Žirmūnų g. iki Valakupių tilto (Eurovelo 11 esančio dviračių tako), Vilniaus mieste statyba

                  https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2018-617742

                  Vokų atplėšimas 2018-09-28
                  Paskutinis taisė Creatium; 2018.09.23, 10:12.

                  Comment


                    Ar yra tiksli to Eurovelo 11 tako trasa žemėlapyje?
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Nuo Žirmūnų g. sankryžos link esančio tako po tiltu.

                      Click image for larger version  Name:	Annotationy.png Views:	1 Size:	482,9 kB ID:	1671812

                      Click image for larger version  Name:	Annotation.png Views:	1 Size:	455,0 kB ID:	1671813

                      Comment


                        O man gal kasnors galite paaiskinti kodel nelabai kas megsta tiesti dviraciu takus palei gatve? Ir kad dviraciu juostos atitiktu automobiliu srauto krypti, kaip daroma Nyderlanduose ar Danijoje.

                        Comment


                          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                          O man gal kasnors galite paaiskinti kodel nelabai kas megsta tiesti dviraciu takus palei gatve? Ir kad dviraciu juostos atitiktu automobiliu srauto krypti, kaip daroma Nyderlanduose ar Danijoje.
                          Taip logiška tiesti ten, kur visų pirma trūksta vietos, o ir eismas gatvėmis nėra didelis. Mat toks tiesimas sukelia papildomų problemų, pvz., taškymo ar purvo.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            Taip logiška tiesti ten, kur visų pirma trūksta vietos, o ir eismas gatvėmis nėra didelis. Mat toks tiesimas sukelia papildomų problemų, pvz., taškymo ar purvo.
                            Man tik idomu kodel salys kurios pirmauja beveik visom statistikom (gyvenima kokybe, algos, gyvenimo trukme, issilavinimu, ir tt.) nebijo to purvo ar taskymo ar tas problemas issprende. Esu gyvenes Copenhagen mieste nemazai laiko, ir ju infrastruktura kas liecia dviracius just makes sense. Vandens drenazai yra pritaikyti kas pora metru tiek ant gatviu tiek ant dviraciu taku, bei posukiu problemas yra labai gerai issprestos.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Ar yra tiksli to Eurovelo 11 tako trasa žemėlapyje?
                              Dabar nutiesta yra tik šiuose ruožuose: Žaliųjų ežerų pagrindinis paplūdimys-Verkių dvaras, Trinapolio vienuolynas-Seimas, Kazachstano ambasada-Čiurlionio g./Geležinio Vilko g. sankryža, atkarpėlė Žarijų g. Paneriuose.
                              Click image for larger version

Name:	EV-11_vaizdai_10.jpg
Views:	1
Size:	199,7 kB
ID:	1671823
                              Pilna foto kokybė: https://drive.google.com/open?id=1bi...h_6nYTIfYObkJH

                              Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                              O man gal kasnors galite paaiskinti kodel nelabai kas megsta tiesti dviraciu takus palei gatve? Ir kad dviraciu juostos atitiktu automobiliu srauto krypti, kaip daroma Nyderlanduose ar Danijoje.
                              Dviratininkai lo*hai ir nenusipelnė tokių investicijų. Žiema gi vistiek dviračiu niekur nenuvažiuosi, o kur dar vairuotojų trukdymas su siaurinamomis gatvėmis ir pan. Nors rengiant darnaus judumo planą, buvo pateikta rengėjų pastaba, kad pagrindiniai dviračių takai turėtų ne į pievas lįst, o tęstis palei magistralinius mazgus: tęstis palei Laisvės pr. po viadukais, o ne pro Pasakų parkus ir daugiabučių kiemus, Žaliųjų ežerų g., o ne nukreipt vingiais miške, etc.

                              Comment


                                Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                                Man tik idomu kodel salys kurios pirmauja beveik visom statistikom (gyvenima kokybe, algos, gyvenimo trukme, issilavinimu, ir tt.) nebijo to purvo ar taskymo ar tas problemas issprende. Esu gyvenes Copenhagen mieste nemazai laiko, ir ju infrastruktura kas liecia dviracius just makes sense. Vandens drenazai yra pritaikyti kas pora metru tiek ant gatviu tiek ant dviraciu taku, bei posukiu problemas yra labai gerai issprestos.
                                Pilna ten įvairių takų, tame tarpe ir panašių kaip mes tiesiam, t.y. ne prie gatvės, o šaligatvių zonoje. Pas mus, pvz., irgi projektuojami takai palei gatves, kur tai daryti yra logiška. Tarkim būsimi Algirdo arba Geležinkelio g. takai. Kokia prasme dviratininkus būtų kišti prie Laisvės pr. arba kokios Ukmergės g., kai pėsčiųjų zonoje yra krūva vietos (taip, keliais išskirtiniais atvejais vietos trūksta dėl sklypų)?

                                Šiaip diskusija kartojasi. Keli psl. atgal apie tą patį kalbėjom.

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Nors rengiant darnaus judumo planą, buvo pateikta rengėjų pastaba, kad pagrindiniai dviračių takai turėtų ne į pievas lįst, o tęstis palei magistralinius mazgus: tęstis palei Laisvės pr. po viadukais, o ne pro Pasakų parkus ir daugiabučių kiemus, Žaliųjų ežerų g., o ne nukreipt vingiais miške, etc.
                                  Nežinau, aš pats visada renkuosi maršrutą, kuriame mažiau eismo, triukšmo, sankryžų ir bordiūrų. Jei pro Pasakų parką bus lygus asfaltinis takas, mielai važiuosiu ten, o ne vingiuosiu takais palei Erfurto, Architektų, Laisvės prosp. ir Asanavičiūtės g. šaligatvius.

                                  Comment


                                    Ten pastaba buvo dėl to, kad kartais pro miškus takai tampa gerokai ilgesni, eina ne tiesiausiu maršrutu. Čia ypač buvo aktualu dėl berods į Balsius vedančio tako, kur tiesiant palei gatvę maršrutas tampa tiesus, o per miškus eina belenkaip vingiuodamas ir gerokai per aplinkui.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Ten pastaba buvo dėl to, kad kartais pro miškus takai tampa gerokai ilgesni, eina ne tiesiausiu maršrutu. Čia ypač buvo aktualu dėl berods į Balsius vedančio tako, kur tiesiant palei gatvę maršrutas tampa tiesus, o per miškus eina belenkaip vingiuodamas ir gerokai per aplinkui.
                                      Bet Žaliųjų ežerų gatvėje yra vietos tik iki posūkio į Popieriaus gatvę. Nusileidimas iki Riešės upelio, tiltas ir po to pakilimas iki Maximos biški... siaura. Ten net normalus šaligatvis netelpa. Daryt dvirtakį palei gatvę, o po to apvažiavimą pro pliažą bei urėdiją - kilometražas gaunasi tas pats kas dabar.

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                        Dviratininkai lo*hai ir nenusipelnė tokių investicijų. Žiema gi vistiek dviračiu niekur nenuvažiuosi, o kur dar vairuotojų trukdymas su siaurinamomis gatvėmis ir pan. Nors rengiant darnaus judumo planą, buvo pateikta rengėjų pastaba, kad pagrindiniai dviračių takai turėtų ne į pievas lįst, o tęstis palei magistralinius mazgus: tęstis palei Laisvės pr. po viadukais, o ne pro Pasakų parkus ir daugiabučių kiemus, Žaliųjų ežerų g., o ne nukreipt vingiais miške, etc.
                                        As tikiuosi tavo atsakymas yra sarkazmas. Pvz, as dviraciu ir ziema vazineju, bet tik reikia kad dviraciu infrastruktura butu nuvalyta ir paberta druska kaip sninga.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Bet Žaliųjų ežerų gatvėje yra vietos tik iki posūkio į Popieriaus gatvę. Nusileidimas iki Riešės upelio, tiltas ir po to pakilimas iki Maximos biški... siaura. Ten net normalus šaligatvis netelpa. Daryt dvirtakį palei gatvę, o po to apvažiavimą pro pliažą bei urėdiją - kilometražas gaunasi tas pats kas dabar.
                                          Reik atsidaryt konkretų komentarą dėl tos gatvės iš pataisyto judumo plano. Aš dabar neatsimenu tiesiog.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X